Eigenlijk is de standaard wel dat het publiek de ploeg of bedankt met een applaus, enigszins neutraal reageert of dat ze de ploeg een fluitconcert toebedelen. Hoewel het publiek natuurlijk zeer gekleurd is zal men zich over het algemeen niet schromen om te uiten hoe ze het hebben ervaren. De supporters zijn echter ook niet compleet blind voor inzet en kwaliteitsverschillen tussen de eigen ploeg en die van de tegenstander. Het feit dat een club wordt bedankt in de mate waarin gisteren gebeurde geeft wel aan dat ze in ieder geval naar hun kunnen en wellicht beter dan verwacht hebben gepresteerd.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:23:
[...]
Zegt een PSV-er over het PSV-publiek ...
Is de uiteindelijke reactie van de publiek een objectieve graadmeter, nee dat zeker niet. Kan je op basis van de reactie wel zien hoe de ploeg conform de verwachting heeft gepresteerd, dat lijkt mij wel.
Een gebrek aan objectiviteit neemt die mogelijkheid niet weg en zal eerder een uitvergroting zijn van het verschil tussen de verwachting en de daadwerkelijke prestatie.
Volgens jouw logica zou jij ook niets meer mogen zeggen over Ajax, het is een beetje een dooddoener en helpt op geen enkele manier
Zoals wel vaker, wat moet hij dan zeggen? Kans hebben ze sowieso want de bal is rond en het is 11 tegen 11. Ze spelen thuis wat ze ook zou moeten helpen. PSV heeft een CL wedstrijd achter de rug en kan daar nog last van ondervinden.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:22:
Gio geeft aan dat ze een goede kans hebben zondag tegen PSV.
Wat ie ook snuift, kan je vrij goed verkopen. Als je er zo op kan trippen kan je er best klanten voor vinden.
Wellicht had hij beter kunnen zeggen dat het een spannende wedstrijd gaat worden die beide kanten op kan gaan ipv een "goede kans".
[ Voor 20% gewijzigd door Napo op 29-11-2018 13:25 ]
Heb je Feyenoord gevolgd de laatste maanden? En de resultaten van PSV ook gezien?JST94 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:23:
Waarom zouden we geen kans maken tegen PSV?
Men blijft denk ik bij Feyenoord teveel hangen in de Johan Cruijff schaal overwinning. Maar daar had Feyenoord maar 1 kans gehad. in minuut 89. En die ging er niet in.
Hangt helemaal van de wedstrijdinstelling af, de opstelling, beschikbare spelers, hoe de tegenstander zich hersteld heeft van de CL-wedstrijd, ...Leon Zwiers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:22:
Wat ie ook snuift, kan je vrij goed verkopen. Als je er zo op kan trippen kan je er best klanten voor vinden.
... en vergeet het Kuipvoordeel in de arbitrage niet.
Feyenoord-uit zie ik niet bij voorbaat als een gewonnen wedstrijd, laat ik dat voorop stellen.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 29-11-2018 13:25 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gozubuyuk, er is geen voordeel qua arbitrage. Voor beidenRamzzz schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:25:
[...]
Hangt helemaal van de wedstrijdinstelling af, de opstelling, beschikbare spelers, hoe de tegenstander zich hersteld heeft van de CL-wedstrijd, ...
... en vergeet het Kuipvoordeel in de arbitrage niet.
Amen!Napo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:23:
[...]
Eigenlijk is de standaard wel dat het publiek de ploeg of bedankt met een applaus, enigszins neutraal reageert of dat ze de ploeg een fluitconcert toebedelen. Hoewel het publiek natuurlijk zeer gekleurd is zal men zich over het algemeen niet schromen om te uiten hoe ze het hebben ervaren. De supporters zijn echter ook niet compleet blind voor inzet en kwaliteitsverschillen tussen de eigen ploeg en die van de tegenstander. Het feit dat een club wordt bedankt in de mate waarin gisteren gebeurde geeft wel aan dat ze in ieder geval naar hun kunnen en wellicht beter dan verwacht hebben gepresteerd.
Is de uiteindelijke reactie van de publiek een objectieve graadmeter, nee dat zeker niet. Kan je op basis van de reactie wel zien hoe de ploeg conform de verwachting heeft gepresteerd, dat lijkt mij wel.
Een gebrek aan objectiviteit neemt die mogelijkheid niet weg en zal eerder een uitvergroting zijn van het verschil tussen de verwachting en de daadwerkelijke prestatie.
Volgens jouw logica zou jij ook niets meer mogen zeggen over Ajax, het is een beetje een dooddoener en helpt op geen enkele manier
[
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ach, toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV en 10e eindigde of iets wonnen we ook met 3-1 van PSV. PSV heeft het gewoon altijd moelijk in de Kuip. Ongeacht de vorm waarin beide teams verkeren. En nu kan PSV geen dealtje sluiten door ons te laten winnen in de beker, die mogelijkheid hebben ze zelf om zeep geholpen.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:24:
[...]
Heb je Feyenoord gevolgd de laatste maanden? En de resultaten van PSV ook gezien?
Men blijft denk ik bij Feyenoord teveel hangen in de Johan Cruijff schaal overwinning. Maar daar had Feyenoord maar 1 kans gehad. in minuut 89. En die ging er niet in.
PSV is sterk ja, en Feyenoord haalt niet het maximale er uit. Maar ik zou niet zomaar mijn geld op PSV zetten komend duel. Als je even terug kijkt naar het speelschema van PSV zie je ook dat ze een relatief makkelijk programma hebben gehad. Linkerrijtje voornamelijk thuis gehad, rechterrijtje voornamelijk uit gehad.
Daarnaast heeft PSV ook een zware Europese wedstrijd in de benen. Nogmaals, ik zou niet zomaar mijn geld op PSV zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door JST94 op 29-11-2018 13:31 ]
Tja, geen grote kans, maar een kans heb je altijd. Als die jongens met de juiste instelling het veld op gaan en er zonder hun kop te verliezen vol voor gaan dan is er genoeg kwaliteit om het iedereen lastig te maken. Alleen moeten ze niet zoals Toornstra en St Juste tegen Ajax hun best doen om alles in de eerste minuten weg te gooien.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:22:
alles kan off-topic
In het verleden resultaten blahblah blah.... Maar je snapt wel wat ik bedoel. Feyenoord speelt dit seizoen echt mega mega slecht. Maken amper goals, en krijgen er bijna altijd wel een of meer tegen. PSV heeft de meeste goals gemaakt in de competitie en gedeeld minste tegen. Iedere keer als je denkt, Feyenoord begint goed volgt er na 20 minuten goed spel 70 minuten afgrijselijk slecht spel. Als dat tegen PSV weer zo is dan ga je er af met een 1-5 ofzo.JST94 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:29:
[...]
Ach, toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV en 10e eindigde of iets wonnen we ook met 3-1 van PSV. PSV heeft het gewoon altijd moelijk in de Kuip. Ongeacht de vorm waarin beide teams verkeren. En nu kan PSV geen dealtje sluiten door ons te laten winnen in de beker, die mogelijkheid hebben ze zelf om zeep geholpen.![]()
PSV is sterk ja, en Feyenoord haalt niet het maximale er uit. Maar ik zou niet zomaar mijn geld op PSV zetten komend duel. Als je even terug kijkt naar het speelschema van PSV zie je ook dat ze een relatief makkelijk programma hebben gehad. Linkerrijtje voornamelijk thuis gehad, rechterrijtje voornamelijk uit gehad.
Daarnaast heeft PSV ook een zware Europese wedstrijd in de benen. Nogmaals, ik zou niet zomaar mijn geld op PSV zetten.
Nee, ik heb absoluut geen vertrouwen in het huidige Feyenoord. Zowel in de leiding als de technische staf en de huidige selectie. Van deze ploeg zou ik er serieus maar 4 houden. (Berghuis, Vilhena, st Juste, Haps)
De rest is allemaal pure middelmaat zonder enorm groeipotentieel. Maarja, zoveel geld is er niet meer en we zitten nog steeds met v Geel opgescheept. Dus de komende 10 jaar zal er wel niks gebeuren.
Baseman77 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:22:
[...]
Ademhalingsproblemen hebben is wel vergelijkbaar met levend verbranden ja...maar blijf vooral die molotovcocktail bagatelliseren.
Ja ik ben ook echt aan het bagatelliseren geweest, maar mooi dat je eindelijk op dezelfde lijn als @demo31051987 en ik zit nu.
Overdrijven is ook een vak zeg. Met de huidige selectie kan je prima meedoen om de titel in mijn ogen. Ja, je doet onder ten opzichte van Ajax en PSV. Maar je bent wel kwalitatief een stuk beter dan de overige 15 clubs.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:38:
[...]
Nee, ik heb absoluut geen vertrouwen in het huidige Feyenoord. Zowel in de leiding als de technische staf en de huidige selectie. Van deze ploeg zou ik er serieus maar 4 houden. (Berghuis, Vilhena, st Juste, Haps)
De rest is allemaal pure middelmaat zonder enorm groeipotentieel. Maarja, zoveel geld is er niet meer en we zitten nog steeds met v Geel opgescheept. Dus de komende 10 jaar zal er wel niks gebeuren.
Overigens doet Feyenoord het punten-technisch niet zo heel slecht. Het is eerder dat Ajax en PSV gewoon bar weinig laten liggen. Stel je eens voor als Feyenoord nu ook eens begint te voetballen. ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door JST94 op 29-11-2018 13:49 ]
Verwijderd
Feyenoord is zo goed dat ze aan een paar beperkte periodes in wedstrijden genoeg hebben om de 3 punten binnen te halenLeon Zwiers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:38:
[...]
In het verleden resultaten blahblah blah.... Maar je snapt wel wat ik bedoel. Feyenoord speelt dit seizoen echt mega mega slecht. Maken amper goals, en krijgen er bijna altijd wel een of meer tegen. PSV heeft de meeste goals gemaakt in de competitie en gedeeld minste tegen. Iedere keer als je denkt, Feyenoord begint goed volgt er na 20 minuten goed spel 70 minuten afgrijselijk slecht spel. Als dat tegen PSV weer zo is dan ga je er af met een 1-5 ofzo.
Baseman77 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:22:
[...]
Geld regeert in het voetbal en de andere 3 clubs hebben dat veeeeeeeeel meer dan PSV (zo investeerde Inter Milaan eventjes 100 miljoen in de spelersgroep dit seizoen), daardoor hebben ze de beschikking over (meer) betere spelers. Ook zijn ze gewend om op dit niveau te spelen.
Maar prima verder, let's agree to disagree.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Als je het dan nog zou onderbouwen...snmght schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:08:
[...]
[Afbeelding]
Dat is een factor 5-6 x 'PSV', en ruimschoots een factor 3 x 'Ajax'.Leicester City Football Club Financial Results 2016/17
The earning potential afforded by the Club’s first appearance in the UEFA Champions League helped yield record pre-tax profits of £92.5m (2016: £16.4m) – the long-term reinvestment of which, under the guidance of the Srivaddhanaprabha family and its King Power Group of Companies, will be a catalyst in the Club’s growth and its pursuit of further sustainable success.
Turnover for the year increased to £233m (£128.7 in 2016), owing largely to the Club’s outstanding performance in progressing to the UEFA Champions League Quarter-Finals, further than any other English club that season. The addition of European competition to the fixture schedule also boosted ticket revenue by 42 per cent, despite a third consecutive year of frozen Season Ticket prices.
The 2016/17 campaign was also the first of the Premier League’s improved three-season domestic and international broadcast contracts to 2018/19.
The Club invested £102m in player registrations, which was partly funded by a £38m profit on player trading.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 29-11-2018 14:11 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Haha ja sure, laten we na het kampioenschap van Leicester, dat gewoon een incident was, ook van PSV gaan verwachten dat het een incident gaat realiseren.snmght schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:08:
[...]
[Afbeelding]
Wat wil je horen? Dat PSV k*t is?
Steam ID = Ackerfiets
En familiegozer; als je nou gewoon even de moeite doet en mijn posts leest zie je dat ik PSV niet k*t vind, ik had meer van ze verwacht. That's all. Ik vind PSV in de eredivisie over het algemeen aantrekkelijk voetbal spelen.
Kijk dat is het mooie van voetbal! Het Legioen achter Feyenoord en dan kan het opeens vlammen. Robin van Persie kan een geniale vrije trap erin schieten. Jorgensen een prachtige voorzet er in knikken. Maar ja het kan ook gewoon de andere kant opvallen.ST10©DE schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:01:
FEY - PSV is een wedstrijd op zich. De huidige vorm zegt vaak weinig. Ik geef Feyenoord dan ook een redelijke kans. En zoals hierboven al gezegd, PSV heeft tot nu toe inderdaad relatief veel tegenstanders gehad van minder niveau ten opzichte van Ajax. En daarbij waren ze ook niet altijd overtuigend. Dus die 5 punten voorsprong op Ajax is wellicht boven hun stand.
Ik hoop gewoon op een mooie voetbal middag, waar er met passie wordt gestreden voor een mooi resultaat. En niet dat het een saaie vertoning gaat worden.
We zullen het zondag om 14.30 uur zien!
Ja en omdat je meer van ze verwacht had ga je allemaal ongefundeerde onzin spuwen.snmght schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:16:
Wat ik er maar mee aan wil geven is dat het geld/begroting geen excuus is. Die vlieger gaat ook niet op. Je kunt ook goed scouten en/of opleiden en topspelers opstellen voordat ze dat predikaat (en prijskaartje) hebben. Zie bijvoorbeeld een Davinson Sanchez of als het om een andere club moet gaan de door PSV opgeleide Memphis Depay. Een andere Nederlandse club had ook wel Virgil van Dijk kunnen kopen. Je kunt ook met minder financiele middelen een selectie samenstellen die een vuist kan maken tegen Europese grootmachten met veel meer geld.
En familiegozer; als je nou gewoon even de moeite doet en mijn posts leest zie je dat ik PSV niet k*t vind, ik had meer van ze verwacht. That's all. Ik vind PSV in de eredivisie over het algemeen aantrekkelijk voetbal spelen.
Jij zegt in bovenstaande post eigenlijk gewoon dat heel de Eredivisie kampioen zou moeten worden, want Je kunt ook goed scouten en/of opleiden en topspelers opstellen voordat ze dat predikaat (en prijskaartje) hebben. Zie bijvoorbeeld een Davinson Sanchez of als het om een andere club moet gaan de door PSV opgeleide Memphis Depay. Een andere Nederlandse club had ook wel Virgil van Dijk kunnen kopen. Je kunt ook met minder financiele middelen een selectie samenstellen die een vuist kan maken tegen Nederlandse grootmachten met veel meer geld.
Steam ID = Ackerfiets
@Hackus kom er maar in!Ramzzz schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:18:
Goed, verder over de komende speelronde dan maar?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Geen enkele clubs heeft “lieverdjes” bij de uitwedstrijden, als oud 410 gegadigde weet ik dondersgoed hoe dat werkt maar er is wel een verschil tussen ongestraft een uitvak aanvallen of een rookbom uit ontevredenheid (bij PSV). De nuance daartussen is zo verschillend dat je van ‘aparte huize’ komt als je dat niet begrijpt mag ik hopen. Ook de term ‘opzet’ speelt daar een grote rol!
Corrected that for you.Family Guy schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:29:
[...]
Ja en omdat je meer van ze verwacht had ga je allemaal ongefundeerde onzin spuwen.
Jij zegt in bovenstaande post eigenlijk gewoon dat heel de Eredivisie kampioen zou moeten kunnen worden, want Je kunt ook goed scouten en/of opleiden en topspelers opstellen voordat ze dat predikaat (en prijskaartje) hebben. Zie bijvoorbeeld een Davinson Sanchez of als het om een andere club moet gaan de door PSV opgeleide Memphis Depay. Een andere Nederlandse club had ook wel Virgil van Dijk kunnen kopen. Je kunt ook met minder financiele middelen een selectie samenstellen die een vuist kan maken tegen Nederlandse grootmachten met veel meer geld.
Door naar de volgende speelronde; ik vrees wel dat PSV gewoon doordendert. Dit is juist een wedstrijd waar ze zich op kunnen laden. Punten zie ik ze eerder een keer tegen kleinere ploegen verliezen.
Ja, alles kan, maar dat je het verwacht? Ik kijk uit naar de post waarbij je vermeldt dat je verwacht had dat AZ kampioen had moeten worden.snmght schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:41:
[...]
Corrected that for you.
Door naar de volgende speelronde; ik vrees wel dat PSV gewoon doordendert. Dit is juist een wedstrijd waar ze zich op kunnen laden. Punten zie ik ze eerder een keer tegen kleinere ploegen verliezen.
Steam ID = Ackerfiets
Beetje vroeg nog maar ja.
Eredivisie speelronde 14
vrijdag
30.11. 20:00 Excelsior v FC Utrecht
zaterdag
01.12. 18:30 Vitesse v FC Emmen
01.12. 19:45 AZ v Willem II
01.12. 19:45 De Graafschap v PEC Zwolle
01.12. 20:45 scHeerenveen v Fortuna Sittard
zondag
02.12. 12:15 Ajax v ADO Den Haag
02.12. 14:30 Feyenoord v PSV
02.12. 14:30 Heracles v VVV-Venlo
02.12. 16:45 FC Groningen v NAC
Ajax mooi dag langer rust. PSV wint met 1-3 in de kuip, verder niet veel bijzonders.(ga denk ik wel Heracles v VVV kijken)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Alleen als het gedrag je alleen opvalt als het tegen jouw club gebeurt.Baseman77 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:22:
Dat ontken ik toch ook niet?
Maar in een forum waarin Ajax de boventoon voert is PSV (logischerwijze) vaker het slachtoffer, dus valt het als PSV'er zijnde natuurlijk meer op en ben je vaker aan de beurt.
Als individu zeker niet, ik zie duidelijke verschillen in hoe gebruikers discussiëren. Maar een hele groep supporters beoordelen op het gedrag van individuen vind ik niet op zijn plaats.PS: Moet bij jou iedereen even 'schuldig' zijn eigenlijk?
Ik hoop dat Feyenoord dit weekend wint.Hopen is wat anders dan realistisch ergens naar kijken.
Klopt en ik ben het ook grote lijnen met Van Bommel eens. Kanttekening vind ik wel dat hij soms alles een detail noemt. Zo zijn het enorme individuele klasse verschil met Barcelona, de stormloop van Tottenham, een Zoet die een baaldag heeft ook een detail.Van Bommel heeft constant aangegeven dat details en momenten het verschil maken en daarin heeft hij gelijk gekregen, op de beslissende momenten was PSV niet goed genoeg en zat het net niet mee. Dat is geen schande, wel jammer.
Het is dan meer een semantisch verhaal, in die zin wordt voetbal dan altijd op details beslist.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Simpele overwinning voor Ajax
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-11-2018 16:47 ]
Family Guy schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:43:
[...]
Ja, alles kan, maar dat je het verwacht? Ik kijk uit naar de post waarbij je vermeldt dat je verwacht had dat AZ kampioen had moeten worden.
Misschien moet ik ook maar presentator/aankondiger worden.
Ik kan er ook niets van
★ What does that mean? ★
Dat zelf doorhebben is al een mooie prestatieMrMonkE schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:34:
Wie is die man bij Ziggo?
Ik kan er ook niets van
Persoonlijk blijf ik me erover verbazen, dat er zowel bij de 'commerciëlen' als de NOS (in mindere mate) zoveel houten klazen met het charisma van hun bordkartonnen evenbeeld sportprogramma's presenteren.MrMonkE schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:34:
Wie is die man bij Ziggo?
Ik kan er ook niets van
Bij FOX en Veronica zakken ze steeds vaker door de bodem ...
Dat geloof ik niet!OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:59:
Zet je het geluid eens af en luister je naar Langs de lijn (radio 1) tijdens een wedstrijd, daarna valt al het andere mee zelfs Leo Driessen.
Probeer het maar eens als Leo weer de eer heeft ...
Bij dezen gooi ik er even een ontzettend cliché in maar topwedstrijden als deze zijn wedstrijden op zich.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:24:
[...]
Heb je Feyenoord gevolgd de laatste maanden? En de resultaten van PSV ook gezien?
PSV heeft het vaak lastig tegen Feyenoord.
Een goed versus een minder goed seizoen draaien hoeft geen enkele invloed te hebben op deze wedstrijd, zie bv de wedstrijden van Feyenoord tegen Ajax in het jaar dat Feyenoord kampioen werd.
In mijn beleving houdt de klassieke top 3 elkaar vaak mooi in evenwicht:
Ajax wint vaak van Feyenoord, Feyenoord wint vaak van PSV en PSV wint vaak van Ajax.
Dus hup, punten pakken zondag!
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2018 22:53 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Helemaal als Feyenoord er weer net zo in vliegt als tegen ajax.....Dan gaat het weer een pijnlijke middag worden.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:56:
Allemaal mooi, maar PSV is gewoon dik favoriet. Alles is mogelijk in de Kuip, maar ik reken helaas nergens op. Zou leuk zijn voor de spanning in competitie, maar normaal gesproken gaat PSV gewoon winnen.
We zullen het wel zien.
Als dat zou gebeuren lig ik echt op de grond van het lachen. Dan zou het echt comedy worden.dr.lowtune schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:07:
[...]
Helemaal als Feyenoord er weer net zo in vliegt als tegen ajax.....Dan gaat het weer een pijnlijke middag worden.
We zullen het wel zien.
PSV heeft al jaren een financiele voorsprong op Feyenoord en heeft ook vaak meer kwaliteit op het veld staan. Toch weten ze niet zo vaak te winnen in de Kuip. Hoezo is dat dan 'dik favoriet' en 'normaal gesproken'? PSV heeft in de 78 duels in de Kuip maar 14 keer gewonnen.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:56:
Allemaal mooi, maar PSV is gewoon dik favoriet. Alles is mogelijk in de Kuip, maar ik reken helaas nergens op. Zou leuk zijn voor de spanning in competitie, maar normaal gesproken gaat PSV gewoon winnen.
Natuurlijk draait PSV op het moment beter dan Feyenoord, én hebben ze meer kwaliteit op het veld staan. Maar dan nog snap ik de reacties niet dat PSV 'wel even gaat winnen'.
[ Voor 11% gewijzigd door JST94 op 30-11-2018 08:22 ]
Dat is naar mijn mening ook het enige juiste uitgangspunt voor deze wedstrijd. Het grote risico voor Feyenoord is dat ze de Supercup als basis gebruiken om het plan aan op te hangen. Dat zie ik namelijk niet als bijzonder goed uitgangspunt, zeker niet nu PSV en Feyenoord 13 wedstrijden in de eredivisie verder zijn.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:56:
Allemaal mooi, maar PSV is gewoon dik favoriet.
Het zou mij met van Bronckhorst als trainer niet verbazen. De uitspraken die een Classie deed na de wedstrijd geeft aan dat hij destijds de spelers niet op de juiste manier in de wedstrijd kon brengen en de vraag is of hij dat nu wel kan.dr.lowtune schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:07:
[...]
Helemaal als Feyenoord er weer net zo in vliegt als tegen ajax.....Dan gaat het weer een pijnlijke middag worden.
Ik ben oprecht benieuwd wat het strijdplan van Feyenoord gaat worden, die van PSV is - mbt de opstelling - nu al in te vullen. Gaat een Feyenoord spelers opofferen om spelers van PSV uit te schakelen of gaan ze hun eigen plan trekken met de risico's van dien.
Van de laatste 3 eredivisiewedstrijden hebben ze er 2 gewonnenJST94 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:20:
[...]
PSV heeft al jaren een financiele voorsprong op Feyenoord en heeft ook vaak meer kwaliteit op het veld staan. Toch weten ze niet zo vaak te winnen in de Kuip. Hoezo is dat dan 'dik favoriet' en 'normaal gesproken'? PSV heeft in de 78 duels in de Kuip maar 14 keer gewonnen.
Welke reacties lees jij dan? Ik zie enkel mensen aangeven dat PSV goed draait in de eredivisie op basis van stand weinig aan af te dingen en dat ze deels daardoor de favoriet zijn maar vrijwel altijd de kanttekening wordt die geplaatst wordt dat Feyenoord - PSV altijd een wedstrijd op zich is en eigenlijk nooit makkelijk is.JST94 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:20:
Maar dan nog snap ik de reacties niet dat PSV 'wel even gaat winnen'.
[ Voor 23% gewijzigd door Napo op 30-11-2018 08:37 ]
Ik ben aan het lobbyen bij mijn vrienden of er geïnteresseerden zijn.
Basement Bios ---- Exo-S
Verkeerde topic?Mystikal schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:30:
Boca - River in Bernabeu. Mooie kans om deze wedstrijd een keer te zien!
Ik lig op de grond van het huilen als Feyenoord resultaat boekt en Ajax het weer eens laat liggenQu3st schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:20:
[...]
Als dat zou gebeuren lig ik echt op de grond van het lachen. Dan zou het echt comedy worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het kan beide kanten op als je het mij vraagt. PSV is op basis van vorm en kwaliteit favoriet, maar PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord en de Kuip kan ook een factor zijn. Feyenoord heeft ook betere ervaringen met deze scheidsrechter en VAR dan met Kuipers die vaak ongelukkige is gebleken in topwedstrijden van Feyenoord.JST94 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:20:
PSV heeft al jaren een financiele voorsprong op Feyenoord en heeft ook vaak meer kwaliteit op het veld staan. Toch weten ze niet zo vaak te winnen in de Kuip. Hoezo is dat dan 'dik favoriet' en 'normaal gesproken'? PSV heeft in de 78 duels in de Kuip maar 14 keer gewonnen.
Natuurlijk draait PSV op het moment beter dan Feyenoord, én hebben ze meer kwaliteit op het veld staan. Maar dan nog snap ik de reacties niet dat PSV 'wel even gaat winnen'.
Voor Feyenoord is het echt de laatste kans om nog wat van het seizoen te maken. Als er van PSV wordt gewonnen en de rest van het programma tot de winterstop ook (is op papier te doen) dan kan je misschien nog met een beetje aansluiting de winter in. Als Feyenoord verliest dan kom je in Niemandsland op de ranglijst.
[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 30-11-2018 08:42 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik lees op diverse fora's genoeg reacties dat Feyenoord wel even gaat verliezen. Alsof er bij Feyenoord 11 koekenbakkers op het veld staan en bij PSV 11 geweldige voetballers.Napo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:28:
Welke reacties lees jij dan? Ik zie enkel mensen aangeven dat PSV goed draait in de eredivisie op basis van stand weinig aan af te dingen en dat ze deels daardoor de favoriet zijn maar vrijwel altijd de kanttekening wordt die geplaatst wordt dat Feyenoord - PSV altijd een wedstrijd op zich is en eigenlijk nooit makkelijk is.
Ja, ik zou mijn geld ook niet durven zetten op een van twee teams. PSV is inderdaad op basis van vorm en kwaliteit de bovenliggende partij. Maar PSV speelt wel uit bij Feyenoord (Waar ze het traditioneel lastig hebben) en hebben een zware wedstrijd tegen Barcelona in de benen.ph4ge schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:40:
[...]
Het kan beide kanten op als je het mij vraagt. PSV is op basis van vorm en kwaliteit favoriet, maar PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord en de Kuip kan ook een factor zijn. Feyenoord heeft ook betere ervaringen met deze scheidsrechter en VAR dan met Kuipers die vaak ongelukkige is gebleken in topwedstrijden van Feyenoord.
Voor Feyenoord is het echt de laatste kans om nog wat van het seizoen te maken. Als er van PSV wordt gewonnen en de rest van het programma tot de winterstop ook (is op papier te doen) dan sta kan je misschien nog met een beetje aansluiting de winter in.
[ Voor 44% gewijzigd door JST94 op 30-11-2018 08:42 ]
In zekere zin wil ik dat juist wel zien. Tegen Ajax stond er ineens een ander Feyenoord met een opstelling en tactiek die gericht was op de tegenstander.dr.lowtune schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:07:
[...]
We zullen het wel zien.
Alleen jammer dat ze onderling een wedstrijdje deden wie de eerste rode kaart wist te pakken waardoor de wedstrijd na 5 minuten voorbij was.
alles kan off-topic
Zoekt en gij zult vinden. Uiteindelijk voegt dit in dit topic vrij weinig toe aangezien het overgrote deel van de posters hier een realistisch beeld hebben bij de aankomende wedstrijd met voor- en tegens voor beide ploegen. Dat het op andere fora wat minder genuanceerd is heeft van weinig meerwaarde en zorgt er voornamelijk voor dat je een nietszeggend statement maakt.JST94 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:41:
[...]
Ik lees op diverse fora's genoeg reacties dat Feyenoord wel even gaat verliezen. Alsof er bij Feyenoord 11 koekenbakkers op het veld staan en bij PSV 11 geweldige voetballers.
Dat is eigenlijk ook één van de redenen waarom ik bijvoorbeeld supporters-fora niet bezoek, ongenuanceerd en altijd zwart of wit en vrijwel nooit in het grijze gebied. Cross fora discussies zijn niet heel handig en helpen niet aan de discussie hier.
Ben benieuwd of de Brexit inderdaad voordelen gaat opleveren'Omdat Brexit de Nederlandse jeugdopleiding beschermt, is het een zegen', vervolgt Driessen, die daarna uitlegt wat het precieze voordeel is. 'Nu loopt iedere talentvolle Nederlandse jeugdspeler jonger dan 16 jaar vogelvrij en gratis rond voor Britse clubs. Op 29 maart gaat de grens dicht. Daarna kunnen de Britten pas Nederlandse spelers van 18 jaar en ouder halen. Voordeel is dat de meeste talenten dan in het bezit zijn van een driejarig contract, getekend op 16-jarige leeftijd zodat clubs een afkoopsom plus twee jaar extra opleidingsvergoeding kunnen bedingen.'
Sterk artikel weer
Het zal wel iets helpen, maar dan is het transferbedrag nog steeds een fooitje voor de Engelse clubs.
PS: Ik ga er vanuit dat spelers tussentijds niet verlengen, omdat het artikel hier geen melding van maakt.
Of de clubs in Duitsland & Spanje slaan hun slag en gaan de spelers dan binnen hengelen. Ik denk niet dat in het hedendaagse voetbal dit voorkomen gaat worden. Geld regeert en of je dat nou doet middels een baan regelen voor de ouders en dus het kind mee naar Engeland of op welke wijze dan ook (satellietclubs?). Geld regeert en een landsgrens is tegenwoordig niets meer dan een klein hobbeltje in de weg.Martinusz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:46:
[...]
Ben benieuwd of de Brexit inderdaad voordelen gaat opleverenof dat ze weer een uitzondering bedingen of iets dergelijks.
Iets waar Nederland truowens ook gewoon aan meedoet maar dan op het niveau onder de clubs in Engeland. Hier wordt de "tweede garnituur" of wellicht de derde/vierde/vijfde. Iig de spelers die niet goed genoeg lijken te zijn voor de Manchester City's van deze wereld worden naar Nederland gehaald.
Beide teams weigeren om naar Madrid af te reizen, dus ik zou er nog niet te veel moeite insteken.Mystikal schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:30:
Boca - River in Bernabeu. Mooie kans om deze wedstrijd een keer te zien!
Jij bent weer zo'n doemdenker he?!Martinusz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:37:
[...]
Ik lig op de grond van het huilen als Feyenoord resultaat boekt en Ajax het weer eens laat liggen![]()
[ Voor 27% gewijzigd door Qu3st op 30-11-2018 08:55 ]
Maar als zulke spelers dan uitzicht hebben op het eerste rond hun 18de, wellicht dat ze dan toch makkelijker kiezen om te blijven?Baseman77 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:51:
Als ze 18 zijn zijn ze niet meer in het bezit van een 3 jarig contract, maar van een nog maar 1 jarig contract, aangezien ze tekenen op hun 16e.
Sterk artikel weer![]()
Het zal wel iets helpen, maar dan is het transferbedrag nog steeds een fooitje voor de Engelse clubs.
PS: Ik ga er vanuit dat spelers tussentijds niet verlengen, omdat het artikel hier geen melding van maakt.
Denk niet dat Duitsland en Spanje zo actief zijn als Engeland, ook minder geld beschikbaar dan in Engeland. Eens overal gebeurd het natuurlijk, maar nu gaan de NL topspelertjes richting Engeland en daar worden ze eigenlijk gewoon niks beter van, denk dat de NL jeugdopleiding beter is dan die van EngelandNapo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:51:
[...]
Of de clubs in Duitsland & Spanje slaan hun slag en gaan de spelers dan binnen hengelen. Ik denk niet dat in het hedendaagse voetbal dit voorkomen gaat worden. Geld regeert en of je dat nou doet middels een baan regelen voor de ouders en dus het kind mee naar Engeland of op welke wijze dan ook (satellietclubs?). Geld regeert en een landsgrens is tegenwoordig niets meer dan een klein hobbeltje in de weg.
Iets waar Nederland truowens ook gewoon aan meedoet maar dan op het niveau onder de clubs in Engeland. Hier wordt de "tweede garnituur" of wellicht de derde/vierde/vijfde. Iig de spelers die niet goed genoeg lijken te zijn voor de Manchester City's van deze wereld worden naar Nederland gehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 30-11-2018 09:11 ]
Die kans is inderdaad aanwezig.Martinusz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:54:
Maar als zulke spelers dan uitzicht hebben op het eerste rond hun 18de, wellicht dat ze dan toch makkelijker kiezen om te blijven?
Al hebben ze ook op hun 16e meer kans op het eerste in Nederland dan in Engeland, toch vertrekken ze.
Het blijft ontzettend lastig om nee te zeggen tegen een Engelse topclub.
Valide punt en dan is het enkel te hopen dat het gat niet door de clubs uit de andere landen wordt opgevuld. Uiteindelijk is mijn hoop dat een spelersmakelaar een goed pad uitstippelt voor spelers en ze weet te overtuigen dat een directe stap naar een absolute topclub zo goed als onmogelijk is. Het binnenkomen als jeugdspeler en doorgroeien naar een basisspeler zie je zeer incidenteel gebeuren waarbij ook de wisseling van een trainer een grote impact heeft.Martinusz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:54:
[...]
Denk niet dat Duitsland en Spanje zo actief zijn als Engeland, ook minder geld beschikbaar dan in Engeland.
Het binnenkomen als gevestigde speler - of iig een speler die wat gepresteerd heeft - geeft je een betere kans. En natuurlijk moet je spelers die 23+ zijn niet tegenhouden met een transfer naar een FC Barcelona ook al is de kans niet bijzonder groot om te slagen maar als speler onder de 20 moet er wel een eerlijk beeld geschetst worden.
Vraag me oprecht af of deze gedachtes ook in Denemarken/Ijsland/Hongarije/etc voorkomt. Het accepteren dat voetbal een piramide is, en de positie van Nederland in deze piramide is van groot belang in de discussie. Niet altijd leuk en niet altijd optimaal voor iedereen maar wel de werkelijkheid. Een situatie die niet gaat veranderen behalve als je ingrepen neemt als "max X buitenlanders in de selectie"Eens overal gebeurd het natuurlijk, maar nu gaan de NL topspelertjes richting Engeland en daar worden ze eigenlijk gewoon niks beter van, denk dat de NL jeugdopleiding beter is dan die van Engeland
En dat is niet meer dan logisch. Die kans komt niet bijzonder vaak voorbij en als je nu nee zegt kan het goed zijn dat die kans nooit meer langs komt. Wil je spijt hebben van de stap die je maakt en het niet redt of dat je de kans nooit gegrepen hebt.Baseman77 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:04:
[...]
Die kans is inderdaad aanwezig.
Al hebben ze ook op hun 16e meer kans op het eerste in Nederland dan in Engeland, toch vertrekken ze.
Beide keuzes zijn verdedigbaar zolang de speler maar het eerlijke plaatje voorgeschoteld krijgt waarop ze de keuze maken.
[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 30-11-2018 09:08 ]
Dan worden die talentjes gewoon opgekocht en direct bij NAC of Vitesse geparkeerd. Zoveel zal er niet veranderen.Martinusz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:46:
[...]
Ben benieuwd of de Brexit inderdaad voordelen gaat opleverenof dat ze weer een uitzondering bedingen of iets dergelijks.
alles kan off-topic
Ja maar dat is de jeugdigheid, op mijn 18de maakte ik ook andere/betere keuzes dan toen ik 16 wasBaseman77 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:04:
[...]
Die kans is inderdaad aanwezig.
Je blijft natuurlijk gewoon de kans houden dat ze dan 2 jaar langer de jeugdopleiding in NL volgen en dan alsnog vertrekken, maar dan verdient de club in ieder geval nog iets terug van de moeite die ze erin hebben gestoken.
Dat mag dan dus niet meer als ik het goed begrijpAnkona schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:11:
[...]
Dan worden die talentjes gewoon opgekocht en direct bij NAC of Vitesse geparkeerd. Zoveel zal er niet veranderen.
Overigens hebben clubs zelf hier ook een rol in, ik snap best dat een Feyenoord jeugdspeler vertrekt naar Engeland, gezien de kansen van doorbreken van Feyenoord de laatste paar jaren. Een jeugdspeler bij Ajax of PSV heeft toch meer uitzicht op het eerste elftal.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 30-11-2018 09:17 ]
Ik juich resultaat van Feyenoord toe in dezen.Martinusz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:37:
[...]
Ik lig op de grond van het huilen als Feyenoord resultaat boekt en Ajax het weer eens laat liggen![]()
Hoe mooi zou het zijn als aan het eind van de rit blijkt dat Feyenoord ons geholpen heeft om kampioen te worden
Ongelofelijk raar dat het er maar zo weinig zijn. Sinds de opening van de Arena heeft PSV volgens mij al zo vaak gewonnen in Amsterdam nietwaar?JST94 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:20:
[...]
@dvdkiwi Hear hear!
Feyenoord wint van PSV. Bij PSV slaat de paniek toe en ze verliezen drie keer op rij. Ajax heeft last van Europese vermoeidheid en loopt twee keer tegen een nederlaag aan. Feyenoord wint alles en gaat als nummer 1 de winterstop in.dvdkiwi schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:45:
[...]
Ik juich resultaat van Feyenoord toe in dezen.
Hoe mooi zou het zijn als aan het eind van de rit blijkt dat Feyenoord ons geholpen heeft om kampioen te worden
[ Voor 76% gewijzigd door JST94 op 30-11-2018 09:51 ]
Totaal gespeeld: 132
Winst Ajax: 54
Gelijk: 24
Winst PSV: 54
Doelpunten voor Ajax: 220
Doelpunten voor PSV: 218
Als ik goed geteld heb heeft PSV in de ArenA (sinds augustus '96) al 10 keer gewonnen in competitieverband.Typhone schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:49:
[...]
Sinds de opening van de Arena heeft PSV volgens mij al zo vaak gewonnen in Amsterdam nietwaar?
Doe eens nietJST94 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:50:
Feyenoord wint alles en gaat als nummer 1 de winterstop in.![]()
![]()
[ Voor 105% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2018 10:07 ]
Volgens mij zijn ze er in Engeland nog lang niet over uit hoe de Brexit geimplementeerd moet worden mbt het voetbal.Martinusz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:46:
[...]
Er is een voorstel dat Engelse teams maximaal een bepaald aantal niet Britse spelers mag hebben (en dan verder geen eisen meer qua interlands gespeeld eetc), maar daar zijn de clubs het niet mee eens. Het zou mij niks verbazen als er uiteindelijk een afspraak wordt gemaakt die vergelijkbaar is aan de huidige situatie met als compensatie een kleine verhoging van het minimum aantal Britse spelers in de selectie.
Zou mooi zijn en zeker ook realistisch!JST94 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:50:
Ik wist dat PSV niet vaak won in de Kuip, maar ik had ook niet zo'n laag aantal verwacht.
[...]
Feyenoord wint van PSV. Bij PSV slaat de paniek toe en ze verliezen drie keer op rij. Ajax heeft last van Europese vermoeidheid en loopt twee keer tegen een nederlaag aan. Feyenoord wint alles en gaat als nummer 1 de winterstop in.![]()
![]()
maar.... bij PSV gooien ze dan snel een nieuw kunstgrasveld neer en Feyenoord gaat nat in de return.
alles kan off-topic
Ook bij Feyenoord (interview met een van de scouts) over Dumfries:
"We hebben hem vaak zat bekeken, over hem gedebatteerd, maar vonden hem niet goed genoeg", vertelt jeugdscout Maup Martens aan De Volkskrant. "Er waren te veel twijfels over zijn voetbalkwaliteiten. Iemand kan fysiek heel sterk zijn op zijn vijftiende, maar vaak valt dat voordeel weg als hij achttien is."
Martens is nog altijd niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Op voetbalgebied komt hij te kort. "Tegen Barcelona leek het meer een bulldozer, hij liep door alles heen. Op een gegeven moment moet je er ook voetballend uit komen. Ik moet het nog zien."
Zeg dan gewoon: Goh we hebben het toch verkeerd gezien, jammer....
http://www.voetbalinside....o83eicLvIJOHO3zvgBbCwGAcM
[ Voor 46% gewijzigd door Qu3st op 30-11-2018 16:17 ]
Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:14:
"We hebben hem vaak zat bekeken, over hem gedebatteerd, maar vonden hem niet goed genoeg", vertelt jeugdscout Maup Martens aan De Volkskrant. "Er waren te veel twijfels over zijn voetbalkwaliteiten. Iemand kan fysiek heel sterk zijn op zijn vijftiende, maar vaak valt dat voordeel weg als hij achttien is."
Martens is nog altijd niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Op voetbalgebied komt hij te kort. "Tegen Barcelona leek het meer een bulldozer, hij liep door alles heen. Op een gegeven moment moet je er ook voetballend uit komen. Ik moet het nog zien."
Als de graadmeter is hoe je stand houdt tegen FC Barcelona kan je volgens mij 90% van de selectie van Feyenoord afschrijven. Ik vraag me dan oprecht af hoe de scouts bij een Ayoub uitkomen of zou die wel een voldoende halen tegen een club van dat formaat (en dan nog even vergeten wat er tegen AS Trencin is gepresteerd)
Als ze zeggen dat ze twijfels hadden over Dumfries en dat na de stap van Sparta naar Heerenveen 1 seizoen onvoldoende was om te bepalen of het goed genoeg is voor Feyenoord is ook prima. Helaas moet je als club soms risico's nemen om zo'n speler binnen te halen. Een zekerheidje kopen is niet betaalbaar (of levert niets meer op).
nja, scouts will be scouts.
Toch zei een kennis van mij die fanatiek PSV supporter is iets soortgelijks, hij is ook nog niet overtuigd. Hij zei: hij kan heel goed rechtdoor rennen, maar verder moet ik het nog zien.Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:14:
Volgens mij heeft Dumfries wel iets meer laten zien dan dat, maar waar hij gaat eindigen weet ik ook niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zulke lui verklaren wel waarom de jeugdopleiding van Feyenoord (en de selectie) van beste van NL zo is afgezakt en links en rechts voorbij wordt geknald.Napo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:25:
[...]
Als de graadmeter is hoe je stand houdt tegen FC Barcelona kan je volgens mij 90% van de selectie van Feyenoord afschrijven. Ik vraag me dan oprecht af hoe de scouts bij een Ayoub uitkomen of zou die wel een voldoende halen tegen een club van dat formaat (en dan nog even vergeten wat er tegen AS Trencin is gepresteerd)
Als ze zeggen dat ze twijfels hadden over Dumfries en dat na de stap van Sparta naar Heerenveen 1 seizoen onvoldoende was om te bepalen of het goed genoeg is voor Feyenoord is ook prima. Helaas moet je als club soms risico's nemen om zo'n speler binnen te halen. Een zekerheidje kopen is niet betaalbaar (of levert niets meer op).
nja, scouts will be scouts.
Er is helaas veel mis in de organisatie
Ik luisterde vandaag een podcast op de bbc over het Nederlandse voetbal waarin vragen gesteld wereden aan Marcel vd Kraan van de Telegraaf en die was zeer enthousiast over de 16-17 jarige talenten van Feyenoord (noemde geen namen).Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:27:
[...]
Zulke lui verklaren wel waarom de jeugdopleiding van Feyenoord (en de selectie) van beste van NL zo is afgezakt en links en rechts voorbij wordt geknald.
Oh dat sowieso, een goede start maakt geen goede speler maar er is niet zo iets als het binnenhalen van een zekerheidje. Een speler dei excelleert bij club A hoeft dat nog niet te kunnen bij club B.toolkist schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:27:
Dat ie heel sterk begonnen is bij PSV wil ook nog niet zeggen dat ie niet terug kan vallen naar het niveau van Rhijn bijvoorbeeld. Niet erg waarschijnlijk, mag je weet nooit.
Dit is inherent in het werken met personen en nog meer bij het werken met teams. Een speler kan ontzettend goed zijn door een teamgenoot die eigenlijk niet opvalt en zodra die wegvalt kan het stukken slechter gaan. Een speler kan zich ontzettend gemakkelijk aanpassen aan het niveau en dat een stap hoger nogmaals doen.
Je moet je overigens wel afvragen of een Dumfries zou excelleren in het elftal van Feyenoord. Dat antwoord kan prima nee zijn en dan is de uitspraak van de scout van Feyenoord meer dan prima. Heb je een CV die dumfries kan ondersteunen, een middenvelder die juist op hem kan inspelen en een buitenspeler die een goed koppeltje met hem zou vormen.
Alles is afhankelijk van de situatie, het team en de speelstijl.
Mooi hè? Magisch denken altijd bij voetbal’kenners’...Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:14:
Fijn dat mijn mede Feyenoordsupporters nog wat hoop op een overwinning hebben. Ik hou niet zo van SM en zelfkastijding, dus ik ga maar van een verliesje uit.
En 3-0 kansloze penalty zeg. Neymar was nog op de been gebleven.
[ Voor 27% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 30-11-2018 20:27 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog een jaartje KeukenKampioen Divisie?
Ik vraag me oprecht af of er bestaansrecht is voor een FC Twente mochten ze niet promoveren dit jaar.DoeEensGek schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:52:
Ondertussen staat Twente met 3-1 achter tegen Jong Ajax.
Reëel, zeer reëel.Napo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:06:
[...]
Ik vraag me oprecht af of er bestaansrecht is voor een FC Twente mochten ze niet promoveren dit jaar.
Inmiddels staat het 2-5, niet best dat FCTDoeEensGek schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:52:
Ondertussen staat Twente met 3-1 achter tegen Jong Ajax.
XXXVI
Eigenlijk wil je alleen de aanleiding zien. Penalty zelf is alleen belangrijk of ie zit of niet en dat weet je dan toch al.PWM schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:25:
Gelukkig als men een doelpunt wil terugkijken bij Fox, zie je alleen de pingel en nog steeds niet de aanleiding..
WieLekkerboeie86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:26:
Hebben we het elke week hier over Frenkie, maar die Nick Venema gaat nog een hele grote worden!
Aan de andere kant, hoe is het met Jetro Willems, Gregory van der Wiel, Daryl Janmaat of Rick Karsdorp. Niets ten nadele van de carrieres, maar back is blijkbaar een positie waar je heel erg kunt opvallen en dan toch ook weer ongemerkt uit zicht kunt raken omdat een nieuwe "ster" zich aandient.Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:27:
[...]
Zulke lui verklaren wel waarom de jeugdopleiding van Feyenoord (en de selectie) van beste van NL zo is afgezakt en links en rechts voorbij wordt geknald.
Regeren is vooruitschuiven
Spits van Jong Utrecht, scoort aan de lopende band. Op zich wel een speler om in de gaten te houden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jetro Willems is een vaste waarde, als hij niet geschorst is, bij Eintrach Frankfurt. (Waar Jonathan de Guzman ook zeer regelmatig speelt) Daar zijn ze erg over hem te spreken. Wat het niveau van EF is mag je zelf opzoeken. Ik denk dat ze in de Eredivisie mee zouden doen om het kampioenschap.T-MOB schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:14:
[...]
Aan de andere kant, hoe is het met Jetro Willems, Gregory van der Wiel, Daryl Janmaat of Rick Karsdorp. Niets ten nadele van de carrieres, maar back is blijkbaar een positie waar je heel erg kunt opvallen en dan toch ook weer ongemerkt uit zicht kunt raken omdat een nieuwe "ster" zich aandient.
Controleer je bron even, hier klopt echt helemaal niks van. Hij heeft de laatste 5 competitiewedstrijden 4 minuten gespeeld en dat was niet wegens een schorsing o.i.d.. De twee competitie wedstrijden ervoor in totaal 24min en over het hele seizoen welgeteld 1 competitiewedstrijd die hij helemaal gespeeld heeft.ST10©DE schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:52:
[...]
Jetro Willems is een vaste waarde, als hij niet geschorst is, bij Eintrach Frankfurt.
Echt een vaste waarde dus
Precies dat... laat Dumfries eerst maar eens twee a drie seizoenen constant en top presteren. Het is niks nieuws dat spelers boven zich uit stijgen wanneer het elftal goed presteert. Een echt goede speler onderscheid zich wanneer het minder gaat met het elftal en zijn spel hier niet inherent aan de vorm van anderen is.T-MOB schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:14:
Aan de andere kant, hoe is het met Jetro Willems, Gregory van der Wiel, Daryl Janmaat of Rick Karsdorp.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het is ook achteraf makkelijk praten. Ajax en PSV pikten hem ook niet op bij Sparta, noch heel veel andere clubs die groter zijn dan Sparta. Die jongen ontwikkelt zich gewoon even erg goed, dat wil niet zeggen dat je die ontwikkeling kon voorspellen. En misschien was het er bij een andere club ook niet uitgekomen.T-MOB schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:14:
[...]
Aan de andere kant, hoe is het met Jetro Willems, Gregory van der Wiel, Daryl Janmaat of Rick Karsdorp. Niets ten nadele van de carrieres, maar back is blijkbaar een positie waar je heel erg kunt opvallen en dan toch ook weer ongemerkt uit zicht kunt raken omdat een nieuwe "ster" zich aandient.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
https://www.ad.nl/buitenl...lledig-inzetten~a6db39b2/
Is nog maar 22. Begrijp van Ajax-tijd dat ie gewoon "doorgeselecteerd" werd, met andere worden of niet genoeg of mentaal niet goed genoeg.
Zowiezo moeten spelers goed nadenken voor ze naar het buitenland gaan, Vooral PL Locadia en die Iranier van AZ zit gewoon op de tribune/bank.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Eredivisie speelronde 14
zaterdag
01.12. 18:30 Vitesse v FC Emmen al begonnen (Rust)
01.12. 19:45 AZ v Willem II
01.12. 19:45 De Graafschap v PEC Zwolle
01.12. 20:45 scHeerenveen v Fortuna Sittard
zondag
02.12. 12:15 Ajax v ADO Den Haag
02.12. 14:30 Feyenoord v PSV
02.12. 14:30 Heracles v VVV-Venlo
02.12. 16:45 FC Groningen v NAC
Ajax mooi dag langer rust. PSV wint met 1-3 in de kuip, verder niet veel bijzonders.(ga denk ik wel Heracles v VVV kijken)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
en vitesse speelt nog wel thuis. zal die coach gaan dansen naast het veld ?
Dit topic is gesloten.
![]()