Wat een figuur is die Slutsky inderdaad. Markant type. Ben wel blij dat ie er is, eens wat anders dan de standaard afgezaagde NL trainer.
Zwolle voor
mag ook wel genoemd worden
En een rode kaart voor de Graafschap...
Life is what happens while you're busy making other plans
Bij AZ gaat het ook lekker, voor rust al 0-2 achter tegen Tilburgse Boys
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En 6 gele kaarten voor beide teams samen, in 45min. Zijn ze aan het voetballen of alleen maar aan het schoppen?frumper schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:04:
Zwolle voormag ook wel genoemd worden
![]()
Hoe maak ik een topic aan (Hopeloos ik weet het)
Kuipers voorlopig uitgeschakeld. Dat wordt nog druk in Zeist op de afdeling VAR.
Zometeen ek-;loting, niet op tv
Wel op nos.nl....betekent dat gewoon op android-Tv die ik heb de app installen, en daar vind ik supermakkelijk de uitzending? edit: ja dus...
Wel op nos.nl....betekent dat gewoon op android-Tv die ik heb de app installen, en daar vind ik supermakkelijk de uitzending? edit: ja dus...
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 02-12-2018 11:21 ]
In de app niet? Kook niet,m maar tis nog geen 12...
Op de site vind ik het wel, btw......
Mocht het allemaal fout gaan dan hebben we uefa.com als mogelijkheid.
https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/draws/
Op de site vind ik het wel, btw......
Mocht het allemaal fout gaan dan hebben we uefa.com als mogelijkheid.
https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/draws/
[ Voor 25% gewijzigd door Sjah op 02-12-2018 12:01 ]
Is toch niet vreemd? Zelfs Ten Hag gaf aan dat Dolberg onzichtbaar was tegen Benfica. Daar ga je weinig aan hebben tegen een ADO wat waarschijnlijk met 9 man in de eigen 16 blijft hangen.Maverick schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:55:
Opvallend, Huntelaar in de basis bij Ajax.
@Sjah Ik kan niet vinden op nos.nl?
Directe link naar de stream van de loting: https://nos.nl/livestream...ek-kwalificatie-2020.html
[ Voor 12% gewijzigd door toolkist op 02-12-2018 11:59 ]
Winterstop een goede spits erbij! Dolberg schrijf ik af.
Hoewel dat allemaal waar is had ik niet verwacht dat Ten Hag meteen zou handelen.toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:57:
[...]
Is toch niet vreemd? Zelfs Ten Hag gaf aan dat Dolberg onzichtbaar was tegen Benfica. Daar ga je weinig aan hebben tegen een ADO wat waarschijnlijk met 9 man in de eigen 16 blijft hangen.
Directe link naar de stream van de loting: https://nos.nl/livestream...ek-kwalificatie-2020.html
PSN: DutchTrickle PVoutput
Pot C? Waarmee?DoeEensGek schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:24:
Nederland potje C.
Ja hoor, Duitsland. Oh kom op zeg.
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2018 12:29 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ah er is een loting waar ik niks van wist. Nederlands elftal care 0,0%.
ADO heeft helemaal geen zin om te voetballen. Jammer dat de competitie met 12 clubs niet door is wat een gaaaaap pot.
Leuk dat ie voordeel geeft, maar waar is de gele kaart daarna?
ADO speelt het juiste spel om mogelijk een resultaat te halen in de Arena. Lekker voetballen moeten ze in andere wedstrijden doen, hier ga je er dan met een dikke score vanaf als je niet uitkijkt.Typhone schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:35:
ADO heeft helemaal geen zin om te voetballen. Jammer dat de competitie met 12 clubs niet door is wat een gaaaaap pot.
[ Voor 77% gewijzigd door toolkist op 02-12-2018 12:36 ]
Het is echt ongelofelijk, Nederland treft altijd de sterkste landen
Nederland was toch weer terug van weggeweest? Nu gaat het om het “eggie” ^^.
Ik zie het!toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:35:
Leuk dat ie voordeel geeft, maar waar is de gele kaart daarna?
[...]
ADO speelt het juiste spel om mogelijk een resultaat te halen in de Arena. Lekker voetballen moeten ze in andere wedstrijden doen, hier ga je er dan met een dikke score vanaf als je niet uitkijkt.
Meer kansen dan ooit en ADO is nog kanslozer dan 10 minuten geleden.
Lekkere aanval, mooie goal. Prima overzicht van Labyad
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tja, Noord-Ierland en Estland moet lukken. Het is meer dat er geen gepruts meer kan plaatsvinden in de poule, want Duitsland gaat die andere plaatsing gewoon pakken.Terranova schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:35:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwah, Noord-Ierland en Estland vallen volgens mij niet echt onder de categorie 'sterkste landen', toch?Terranova schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:35:
Virussen? Scan ze hier!
Zover:
Poule A: Engeland, Tsjechië, Bulgarije, Montenegro
Poule B: Portugal, Oekraïne, Servië, Litouwen
Poule C: Nederland, Duitsland, Noord-Ierland, Estland
Poule D: Zwitserland, Denemarken, Ierland, Georgië
Poule E: Kroatië, Wales, Slowakije, Hongarije
Poule F: Spanje, Zweden, Noorwegen, Roemenië
Poule G: Polen, Oostenrijk, Israël, Slovenië
Poule H: Frankrijk, IJsland, Turkije
Poule I: België, Rusland, Schotland
Poule J: Italië, Bosnië en Herzegovina, Finland
Poule A: Engeland, Tsjechië, Bulgarije, Montenegro
Poule B: Portugal, Oekraïne, Servië, Litouwen
Poule C: Nederland, Duitsland, Noord-Ierland, Estland
Poule D: Zwitserland, Denemarken, Ierland, Georgië
Poule E: Kroatië, Wales, Slowakije, Hongarije
Poule F: Spanje, Zweden, Noorwegen, Roemenië
Poule G: Polen, Oostenrijk, Israël, Slovenië
Poule H: Frankrijk, IJsland, Turkije
Poule I: België, Rusland, Schotland
Poule J: Italië, Bosnië en Herzegovina, Finland
Lol... als dat geen penalty was
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat komt omdat Ajax gewoon prima speelt tot nu toe en ADO een rechtsback heeft staan die nu al helemaal dolgedraaid is. Geen idee wat die Troupe allemaal aan het doen is maar hoe makkelijk bij zich uit laat kappen etc?Typhone schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:37:
[...]
Ik zie het!
Meer kansen dan ooit en ADO is nog kanslozer dan 10 minuten geleden.
Nah was heel weinig aan de hand, KJH probeert er meer van te maken dan het was door wat naar achter te hangen.
[ Voor 23% gewijzigd door toolkist op 02-12-2018 12:40 ]
Dat ze maar ff wat aan het doelsaldo gaan doen. En dan massaal op Feyenoord hopen maar ik vrees dat die weggespeeld gaan worden.
Wat dus precies het argument onderschrijft om eens kritisch naar de competitie te kijken.toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:35:
ADO speelt het juiste spel om mogelijk een resultaat te halen in de Arena. Lekker voetballen moeten ze in andere wedstrijden doen, hier ga je er dan met een dikke score vanaf als je niet uitkijkt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bah wat een anti voetbal speel Ado zeg.
Evenals wat NAC deed doe ado nu.
Begrijp het wel , maar zo saai om naar te kijken.
Je moet 2 ploegen hebben om een normale pot op de mat te zetten.
Evenals wat NAC deed doe ado nu.
Begrijp het wel , maar zo saai om naar te kijken.
Je moet 2 ploegen hebben om een normale pot op de mat te zetten.
Ierland heeft ook een speelstad, net als Nederland (Amsterdam)Ruzor schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:41:
Waarom mochten we niet in de pot met Ierland, maar wel met Noord-Ierland?
3 landen die EK organiseren, dat mocht niet.Ruzor schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:41:
Mede-organisatoren EK 2020:
Pot 1: Nederland, Engeland, Italië, Spanje
Pot 2: Duitsland, Denemarken, Rusland, Oekraïne
Pot 3: Ierland
Pot 4: Hongarije, Roemenië
Pot 5: Azerbeidzjan
Vanwege politieke spanningen tussen sommige landen wil de UEFA niet dat deze tegen elkaar spelen. Zij zullen bij de loting worden gescheiden. Het gaat om Gibraltar en Spanje, Kosovo en Bosnië-Herzegovina en Kosovo en Servië. De UEFA wil om dezelfde reden ook Armenië en Azerbeidzjan en Rusland en Oekraïne niet bij elkaar in de poule hebben, maar omdat die landen in dezelfde pot zitten, is dit sowieso al onmogelijk.
Daarnaast wil de bond maximaal twee landen waar "extreem winterweer" kan heersen in één poule hebben. Dit omdat deze landen in november mogelijk geen thuiswedstrijden kunnen organiseren. Met meer dan twee 'extreem winterweer-landen' in één poule kan het speelschema niet rond worden gemaakt. Het gaat om IJsland, Faeröer, Noorwegen, Finland, Letland, Estland, Litouwen, Wit-Rusland, Rusland en Oekraïne.
Er mogen maximaal twee 'organiserende' landen bij elkaar in één poule, om de kans te maximaliseren dat die landen zich ook echt plaatsen.Ruzor schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:41:
/spuit11
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik zie het als een oefenpotje, een extra training;
ADO oefent verdedigen
Ajax oefent combineren en afmaken
Tot nu toe als Ajacied prima te pruimen dit, ik geniet van de combinaties, de loopacties, het vele bewegen voorin en het direct afjagen bij balverlies. Ajax speelt prima
ADO oefent verdedigen
Tot nu toe als Ajacied prima te pruimen dit, ik geniet van de combinaties, de loopacties, het vele bewegen voorin en het direct afjagen bij balverlies. Ajax speelt prima
Denk dan eeh wat zou de trainer van Ado gedacht hebben?Han schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:46:
Ik zie het als een oefenpotje, een extra training;
ADO oefent verdedigen
We gaan op 0-0 spelen? Zodra 1-0 word blijven we alsnog met 11 man voor het doel staan?
Dus ik dacht oke 2-0 nu gaat Ado wat forceren mja nog steeds 11 man in het doel.
Dat vind ik al langer, maar niet op basis van deze wedstrijd. We hadden het vorig seizoen een heel stuk moeilijker tegen ADO dus kun je deze wedstrijd dan niet als reden gaan gebruiken voor verlaging aantal teams.Gonadan schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:44:
[...]
Wat dus precies het argument onderschrijft om eens kritisch naar de competitie te kijken.
En Polleke heeft medelijden met ADO, hoezo was dat een overtreding van Mazraoui?
Dit soort scheidsrechters hadden wij vroeger ook in de jeugd, als het dan bij de rust 4-0 stond mocht het team wat achter stond er een speler bij zetten. Ben benieuwd of ie dat ook van plan is...
3/5 goed!rik86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:33:
Gokje alvast voor de poule-indeling:
Nederland
Duitsland
Turkije
Roemenie
WIt-Rusland
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
De indeling:
Poule A: Engeland, Tsjechië, Bulgarije, Montenegro, Kosovo
Poule B: Portugal, Oekraïne, Servië, Litouwen, Luxemburg
Poule C: Nederland, Duitsland, Noord-Ierland, Estland, Wit-Rusland
Poule D: Zwitserland, Denemarken, Ierland, Georgië, Gibraltar
Poule E: Kroatië, Wales, Slowakije, Hongarije, Azerbeidzjan
Poule F: Spanje, Zweden, Noorwegen, Roemenië, Faeröer, Malta
Poule G: Polen, Oostenrijk, Israël, Slovenië, Macedonië, Letland
Poule H: Frankrijk, IJsland, Turkije, Albanië, Moldavië, Andorra
Poule I: België, Rusland, Schotland, Cyprus, Kazachstan, San Marino
Poule J: Italië, Bosnië en Herzegovina, Finland, Griekenland, Armenië, Liechtenstein
Zo nu weer Ajax kijken.
Poule A: Engeland, Tsjechië, Bulgarije, Montenegro, Kosovo
Poule B: Portugal, Oekraïne, Servië, Litouwen, Luxemburg
Poule C: Nederland, Duitsland, Noord-Ierland, Estland, Wit-Rusland
Poule D: Zwitserland, Denemarken, Ierland, Georgië, Gibraltar
Poule E: Kroatië, Wales, Slowakije, Hongarije, Azerbeidzjan
Poule F: Spanje, Zweden, Noorwegen, Roemenië, Faeröer, Malta
Poule G: Polen, Oostenrijk, Israël, Slovenië, Macedonië, Letland
Poule H: Frankrijk, IJsland, Turkije, Albanië, Moldavië, Andorra
Poule I: België, Rusland, Schotland, Cyprus, Kazachstan, San Marino
Poule J: Italië, Bosnië en Herzegovina, Finland, Griekenland, Armenië, Liechtenstein
Zo nu weer Ajax kijken.
De hele verdediging mag een keertje knallen op doel.Typhone schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:50:
Haha De Ligt knalt eens met links op goal.
Nou, de Belgen hebben weer een zware poule zo te zien.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Slaapt iedereen of waarom is Immers nog nul keer uitgefloten? Ik realiseer me net pas dat het die witbol is die die penalty mistte enkele jaren terug 😃
Van Boekel fluit wel erg matig zeg. Alles in het nadeel van Ajax.
Niks makkelijker of moeilijker dan wij toch? Wij hoeven gelukkig niet naar die kleine prutlandjesHupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:52:
Nou, de Belgen hebben weer een zware poule zo te zien.
En op zich geen ongelijk wanneer je uit momenten als deze op een prachtige wijze kan scorenfevo-1190 schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:48:
Denk dan eeh wat zou de trainer van Ado gedacht hebben?
We gaan op 0-0 spelen? Zodra 1-0 word blijven we alsnog met 11 man voor het doel staan?
Dus ik dacht oke 2-0 nu gaat Ado wat forceren mja nog steeds 11 man in het doel.
Waarom zou een wedstrijd van vorig jaar het oordeel over deze wedstrijd moeten beïnvloeden? Dit is gewoon een wedstrijd op zich en gewoon weer een turfje achter de argumentatie voor het herzien van de competitie.toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:49:
Dat vind ik al langer, maar niet op basis van deze wedstrijd. We hadden het vorig seizoen een heel stuk moeilijker tegen ADO dus kun je deze wedstrijd dan niet als reden gaan gebruiken voor verlaging aantal teams.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoppa 2-1 dankzij de scheids!
Wat fluit die in het nadeel van Ajax zeg niet normaal!
Niet gek bang vd loting, alhoewel ik om de een of andere reden...ongerust gevoel krijg bij zowel N-Ierland als bij W-rusland, ja raar idd.
Die vrije trap was anders gewoon terecht, Tagliafico was te laat, mistte de bal en raakte de tegenstander. En de goal was ook gewoon mooi, perfect genomen vrije trapfevo-1190 schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:55:
Hoppa 2-1 dankzij de scheids!
Zeg toch verder niks over de goal ? Of heb ik ergens overheen gelezen...Han schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:57:
[...]
Die vrije trap was anders gewoon terecht, Tagliafico was te laat, mistte de bal en raakte de tegenstander. En de goal was ook gewoon mooi, perfect genomen vrije trap
Ajax word benadeeld door de scheids. Ga er even vanuit dat jou dat ook is opgevallen.
Volgens mij was het een reactie op de post daarboven met iemand die klaagde dat Ajax alles wel mee kreegHan schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:57:
[...]
Die vrije trap was anders gewoon terecht, Tagliafico was te laat, mistte de bal en raakte de tegenstander. En de goal was ook gewoon mooi, perfect genomen vrije trap
Het is vrij simpel, als Nederland niet eens boven Wit-Rusland, Estland en Noord-Ierland weet te eindigen kijk ik nooit meer naar de mannen van oranje.Sjah schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:57:
Niet gek bang vd loting, alhoewel ik om de een of andere reden...ongerust gevoel krijg bij zowel N-Ierland als bij W-rusland, ja raar idd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een prachtige goal zeg
Ja, maar daar heb je niets aan als Duitsland boven je eindigtGonadan schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:59:
[...]
Het is vrij simpel, als Nederland niet eens boven Wit-Rusland, Estland en Noord-Ierland weet te eindigen kijk ik nooit meer naar de mannen van oranje.
De eerste twee kwalificeren gewoon, dus waarom niet?Terranova schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:00:
Ja, maar daar heb je niets aan als Duitsland boven je eindigt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoezo niet? De eerste twee gaan door;Terranova schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:00:
Ja, maar daar heb je niets aan als Duitsland boven je eindigt
Hoe kan Oranje zich plaatsen?
1. Kwalificatietoernooi
In theorie simpel: door in de kwalificatiepoule bij de eerste twee te eindigen. Alle nummers twee van de tien kwalificatiepoules kwalificeren zich rechtstreeks voor het eindtoernooi. Mocht dit onverhoopt mislukken, dan krijgt Nederland een extra kans via de play-offs van de Nations League. In totaal verdeelt de reguliere kwalificatiereeks 20 toegangsbewijzen, de overige 4 worden via de play-offs van de Nations League verdeeld.
Die zag er niet best uit nee.Typhone schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:00:
Zwinkels weet de uitslag al...
XXXVI
Verwijderd
Hup Feyenoord!
Vandaag winnen van PSV en je staat nog 10 punten achter.
Die inhaalwedstrijd tegen VVV thuis winnen en je staat nog 7 punten achter.
Die uitwedstrijd in Eindhoven winnen en je staat nog 4 punten achter.
Ajax thuis winnen van PSV en je staat nog 1 punt achter.
Wie zegt dat Feyenoord niet gewoon landskampioen wordt?
Vandaag winnen van PSV en je staat nog 10 punten achter.
Die inhaalwedstrijd tegen VVV thuis winnen en je staat nog 7 punten achter.
Die uitwedstrijd in Eindhoven winnen en je staat nog 4 punten achter.
Ajax thuis winnen van PSV en je staat nog 1 punt achter.
Wie zegt dat Feyenoord niet gewoon landskampioen wordt?
Helemaal waar... maar na die vrije trap TEGEN Mazraoui waar de overtreding tegen hem gemaakt wordt, en vlak daarna een vrije trap vóór Immers die wegglijd en daarbij een Ajacied haakt, zat ik in een flow dat de scheids een rare "aaah gossie" houding had.. dus in eerste instantie vond ik de bewuste vrije trap dan ook geen vrije trap... maar het was er wel een hoorHan schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:57:
[...]
verder twee fantastische afstandsschoten gezien van De Ligt... een met links en een met rechts... een tijd geleden dat hij ze zo van afstand schoot... is dit niet de eerste keer dat hij ook raak is?
[ Voor 13% gewijzigd door P.O. Box op 02-12-2018 13:15 ]
Wat zegt die commentator nu? Een nieuwe situatie? Is toch gewoon het duel om de bal? Volgens mij was dit dan toch gewoon buitenspel
Het begon al met het niet toekennen van een penalty, Huntelaar werd op alle manieren binnen de 16 vastgehouden en kwam zodoende niet bij een afvallende bal, een 100% strafschop.P.O. Box schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:14:
Helemaal waar... maar na die vrije trap TEGEN Mazraoui waar de overtreding tegen hem gemaakt wordt, en vlak daarna een vrije trap vóór Immers die wegglijd en daarbij een Ajacied haakt, zat ik in een flow dat de scheids een rare "aaah gossie" houding had.. dus in eerste instantie vond ik de bewuste vrije trap dan ook geen vrije trap... maar het was er wel een hoor
Vorig seizoen deed hij het wel vaker en scoorde op deze wijze. Met name effectief tegen ploegen die zich, zoals ADO nu, ingraven rondom en in de 16.verder twee fantastische afstandsschoten gezien van De Ligt... een met links en een met rechts... een tijd geleden dat hij ze zo van afstand schoot... is dit niet de eerste keer dat hij ook raak is?
Ben overigens blij te zien dat Ajax een keer doorgaat na een voorsprong, ze blijven aanvallen en volop bewegen voorin. Dat is wel eens anders geweest
Vandaag (met de nadruk op 'vandaag') loopt het zonder Ziyech ook wel lekker.
Als Ten Hag maar nu geen rare ideeën in zijn hoofd krijgt...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vandaag is het de eerste
keer dit seizoen dat PSV pas na Ajax komt, ik voorspel puntverlies voor PSV.
3-1
3-1
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 02-12-2018 13:32 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik twijfel er niet aan dat hij rare ideeën heeft, maar zolang ze daar blijven en niet uitgevoerd worden is het wat mij betreft prima.dvdkiwi schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:27:
Vandaag (met de nadruk op 'vandaag') loopt het zonder Ziyech ook wel lekker.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
We helpen jou het hopen... mijn zegen heb jeSt@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:32:
Vandaag is het de eerstekeer dit seizoen dat PSV pas na Ajax komt, ik voorspel puntverlies voor PSV.
3-1
Nee, zaterdag 24-11 speelde Ajax om 18.30 uur en PSV om 20.45 uur. PSV won toen van Heerenveen nadat Ajax NAC had verslagen.St@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:32:
Vandaag is het de eerstekeer dit seizoen dat PSV pas na Ajax komt, ik voorspel puntverlies voor PSV.
3-1
Lol, ja dat klopt. Vorige week nog gewoon.ilhanko schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:34:
[...]
Nee, zaterdag 24-11 speelde Ajax om 18.30 uur en PSV om 20.45 uur. PSV won toen van Heerenveen nadat Ajax NAC had verslagen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hier wordt je als Ado speler én fan toch compleet moedeloos van?
Heerlijk!
Heerlijk!
Labyad speelt weer een goede wedstrijd vind ik. Heeft hij zelf geloof ik ook door, dus dan gaat hij wat vaker voor eigen succes. Niet handig.
Jezus... dat is toch geen vrije trap?
Van Boekel toch. Dat is toch geen overtreding? Fluit lekker op het niveau van Ado vandaag. Vrij matig.
[ Voor 37% gewijzigd door Hupske op 02-12-2018 13:48 ]
Polleke heeft medelijden met ADO ofzo, rare cadeautjes...
Word beetje moe van de scheids zeg!
Tjonge wat fluit hij dramatisch!
Tjonge wat fluit hij dramatisch!
Leuk dat Sinkgraven weer minuten maakt
Dolberg is nog geen 1 keer aan de bal geweest geloof ik. Wordt vast altijd als laatst gevonden met verstoppertje.
Edit: net wanneer ik het type komt die een keer aan de bal
Edit 2: Scoort ook nog
Edit 2: Scoort ook nog
[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 02-12-2018 13:57 ]
5-1 ondanks van Boekel, die echt moeite doet om maar alles tegen Ajax te fluiten ;-)
En scoort ie ook nog eens met een briljant stiftjeHupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:56:
Dolberg is nog geen 1 keer aan de bal geweest geloof ik. Wordt vast altijd als laatst gevonden met verstoppertje.
Juiste man op de juiste tijd op de juiste plaats. Precies wat er van een spits verwacht wordt.
Fraaie goal hoor.
Fraaie goal hoor.
Wordt dus altijd als laatst gevonden. Nu ookHan schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:58:
[...]
En scoort ie ook nog eens met een briljant stiftje
Doet die Dolberg toch weer goed.
Ik ben sowieso fan van hem ondanks meeste Ajacieden niks in hem zien
De meeste zien het wel, maar hij laat het té weinig zien.fevo-1190 schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:59:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het is echt wel een goede speler, of in ieder geval groot talent.. Alleen past hij gewoon niet in het spel van Ajax.fevo-1190 schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:59:
Tja... als Neres net had afgelegd dan had Dolberg z'n tweede gemaakt, jammerOPSLAGHOND schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:59:
De meeste zien het wel, maar hij laat het té weinig zien.
Blessures helpen natuurlijk ook niet mee, maar ik geloof wel in hem en z’n kwaliteiten.OPSLAGHOND schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:59:
[...]
De meeste zien het wel, maar hij laat het té weinig zien.
Overigens wat help Neres veel kansen omzeep joh ! Niet gewend van hem
Dit topic is gesloten.
![]()