Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 209 210 211 Laatste
Acties:
  • 290.864 views

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:56

Vos

AFCA

Typhone schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:33:
[...]

Ajax kan het geld wel uitgeven maar dan moet een fors deel naar het salaris gaan ipv transfersom. En dat is voor de huishouding op lange termijn niet goed en dat hebben ze in het verleden (ooit 62 contractspelers) wel eens verkeerd gedaan. Volgens mij was dat pas rond 2011 opgelost.

Als de handtekening staat in elk geval Cillessen in benaderen! Rendeert totaal niet in Barcelona, en wij hebben nu een tweede keeper en na de zomer een eerste keeper nodig. Let him come.
Rendeert niet? Barca is hartstikke blij met hem!

Maar van mij mag hij komen als Onana vertrekt.

Vos wijzigde deze reactie 23-01-2019 10:38 (3%)

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:22
Als dit bedrag klopt is er maar een discussie nodig.

Standbeeld of tribune voor Overmars.

Dat geld blijft gewoon op de bank en in de toekomst komt er een Ajax city.

• DeKever
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:58
90 miljoen voor een speler uit de eredivisie. Het record stond op 40 miljoen. Ik moet het nog zien.

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat

Die zaakwaarnemer.... Ik zou ook zo kijken :+

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:08:
Het is natuurlijk een gerucht, maar volgend de Telegraaf is Barcelona bereid om richting 90 miljoen neer te tellen voor Frenkie de Jong.
https://www.telegraaf.nl/...joen-voor-frenkie-de-jong

Mocht 't zo wezen, strikje erom en veel plezier in Spanje. :w
Wordt een dure seizoenskaart voor De Jong en je krijgt nog geld toe ook ;-)

Maar een speler van 90 miljoen ga je niet op de tribune zetten, toch ?

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• loekf2
  • Nu online
DeKever schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:45:
90 miljoen voor een speler uit de eredivisie. Het record stond op 40 miljoen. Ik moet het nog zien.
En De Ligt voor 75+ miljoen naar City, want ik wel een goeie zet zou vinden. Als je speelt in Engeland wordt je alleen maar beter, zie bv. van Dijk.

En dan nog meer ? Onana ? Ziyech ? dat wordt kassa 200+ miljoen.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Ben wel erg benieuwd. Ik volg individuele spelers van tegenstanders niet zo heel erg. Maar sinds de de Ligt en de Jong hype, doe ik dat bij die 2 wel.

Kan nou niet zeggen dat ik ondersteboven ben. Niet alleen wisselvallig, maar soms ook regelrechte blunders met tegendoelpunten tot gevolg. Ik heb nog geen 3 wedstrijden achter elkaar gezien dat ze hun niveau wel haalden.

Hulde voor Ajax als ze de spelers zo weten te verkopen.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 16:25
loekf2 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:53:
[...]

Wordt een dure seizoenskaart voor De Jong en je krijgt nog geld toe ook ;-)

Maar een speler van 90 miljoen ga je niet op de tribune zetten, toch ?
Nee, die ga je verhuren aan Willem II ofzo. Maar je hebt hem in elk geval al binnen voor het geval dat.

alles kan off-topic

• loekf2
  • Nu online
PWM schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:57:
Ben wel erg benieuwd. Ik volg individuele spelers van tegenstanders niet zo heel erg. Maar sinds de de Ligt en de Jong hype, doe ik dat bij die 2 wel.

Kan nou niet zeggen dat ik ondersteboven ben. Niet alleen wisselvallig, maar soms ook regelrechte blunders met tegendoelpunten tot gevolg. Ik heb nog geen 3 wedstrijden achter elkaar gezien dat ze hun niveau wel haalden.

Ik vind de Jong nog absoluut geen dragende speler, maar dat dachten een hoop mensen van bv. van Dijk ook niet toen ie bij Liverpool kwam. 1 jaar later is ie Mr. Liverpool.

De Ligt wil ik wel met "Pep" zien, die ramt er foutjes wel uit.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 12:06
Whut, Utrecht haalt Kramer terug naar Nederland. :')

Wordt weer smullen op het gebied van randzaken.

go forget who we are, yeah

• rikoos
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15-11 11:06
ST10©DE schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:59:
[...]

Punt is dat ik hem geen scheidsrechter vind, maar dat hij er zelf mee te koop loopt. Hij vermeldt het echt regelmatig.
Te koop loopt? kijk je wel echt naar het programma want dan moet je ook snappen dat alles overtrokken wordt en dat er HEEL VEEL zelfspot is? Vooral over het nivo van Derksen als speler en als scheidsrechter wordt behoorlijk op de hak genomen.

Ik verbaas mij elke keer weer dat mensen niet doorhebben dat VI niet als doel heeft om alleen serieus over voetbal te praten en mensen alle opmerkingen in dat programma als een soort serieuze mening zien.

Als er één "voetbal" programma is wat zichzelf op de hak neemt en zichzelf regelmatig bewust voor schut zet dan is het VI. Ze zijn realistischer over wat ze betekenen in de markt en daar gaan ze juist lekker luchtig mee om.

• snmght

Hoe lang volg je ze nu al? Heb je ze dit seizoen in de CL zien spelen? Ik vond De Jong daar overigens niet zo sterk als De Ligt. Ik denk echt dat het een gebrek aan uitdaging is die maakt dat ze ondermaats presteren. Van De Ligt ben ik er wel van overtuigd dat die het goed gaat doen in de PL (mocht het waar zijn). In Frenkie zie ik ook bij lange na nog geen speler van 90 miljoen. Hij maakt inderdaad veel fouten, veel fouten die niet heel erg opvallen omdat ze in de ED niet afgestraft worden. Dat moet echt beter.

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19:58

ST10©DE

Dus.............

rikoos schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:37:
[...]

Te koop loopt? kijk je wel echt naar het programma want dan moet je ook snappen dat alles overtrokken wordt en dat er HEEL VEEL zelfspot is? Vooral over het nivo van Derksen als speler en als scheidsrechter wordt behoorlijk op de hak genomen.
Bedankt, "you made my point!" :P

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Ankona
snmght schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:35:

Wordt weer smullen op het gebied van randzaken.
Advocaat was nog niet met hem klaar.

alles kan off-topic

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:54
snmght schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:39:
Hoe lang volg je ze nu al? Heb je ze dit seizoen in de CL zien spelen? Ik vond De Jong daar overigens niet zo sterk als De Ligt. Ik denk echt dat het een gebrek aan uitdaging is die maakt dat ze ondermaats presteren. Van De Ligt ben ik er wel van overtuigd dat die het goed gaat doen in de PL (mocht het waar zijn). In Frenkie zie ik ook bij lange na nog geen speler van 90 miljoen. Hij maakt inderdaad veel fouten, veel fouten die niet heel erg opvallen omdat ze in de ED niet afgestraft worden. Dat moet echt beter.
Slecht spelen door gebrek aan uitdaging, daar heeft de hele selectie van Feyenoord ook al 1,5 jaar last van! _O-

SW-0040-8191-9064

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12:14

Wordt weer smullen [...]
Vooral Kramer zelf natuurlijk, die heeft een tijd lang z'n broodje kroket moeten missen.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Deadsy
ph4ge schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:59:
[...]

Slecht spelen door gebrek aan uitdaging, daar heeft de hele selectie van Feyenoord ook al 1,5 jaar last van! _O-
Tja als ze nu tegen Barca en real moesten dan zaten we hier uiteraard anders te praten.

BTW waarom valt Utrecht nu Kramer? Dacht dat ze iemand zochten die kon scoren

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Deadsy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:04:
[...]

Tja als ze nu tegen Barca en real moesten dan zaten we hier uiteraard anders te praten.
Mwah. Barca zouden we ons nog wel voor kunnen opladen. Maar Real in huidige vorm.... Ik weet niet of Gio de selectie daarvoor gemotiveerd weet te krijgen.

• snmght
ph4ge schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:59:
[...]

Plausibel. Ze hebben het prijzengemiddelde weer dik op orde en kunnen nu rustig 10 jaar geen prijs binnenharken. ;)

• Deadsy
Hoeveel de Ligt en de Jong waard zijn is bijzaak.

Het zijn allemaal clubs die bang zijn dat ze de boot missen.

En nu nog afwachten of die 90mln echt is.

• Ankona
Je vraagt je wel meer en meer af waar die centen vandaan komen. Zels bij tv gelden moet er toch ergens genoeg achterban zijn om al die euro's via abonnementen op te brengen.

Die bubble moet gewoon een keer klappen. Hoe langer het duurt, hoe harder de klap zal zijn.

alles kan off-topic

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video

Snap ik wel als de Eredivisie het meest bespeelde podium is.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:18:
Hoeveel de Ligt en de Jong waard zijn is bijzaak.

Het zijn allemaal clubs die bang zijn dat ze de boot missen.

En nu nog afwachten of die 90mln echt is.
Precies dit. Al zou je uiteindelijk "maar" 40 voor De Ligt en 60 voor Frenkie (75 zou de min. vraagprijs zijn) vangen, dan nog zijn dat bedragen waar je geen nee tegen kunt zeggen.
Ankona schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:29:
Wat moet Ajax met die centen? Ze hebben nu al meer op de bank dan ze uit kunnen geven. Divident uitkeren?
Ankona schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:26:
Je vraagt je wel meer en meer af waar die centen vandaan komen. Zels bij tv gelden moet er toch ergens genoeg achterban zijn om al die euro's via abonnementen op te brengen.

Die bubble moet gewoon een keer klappen. Hoe langer het duurt, hoe harder de klap zal zijn.
En daarom dus pakken wat je pakken kan en zelf niet alles weer uitgeven.

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Wordt weer smullen op het gebied van randzaken broodjes kroket.
IFTFY :9

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• loekf2
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:01:
[...]

Vooral Kramer zelf natuurlijk, die heeft een tijd lang z'n broodje kroket moeten missen.
Zijn de snacks ok in de Galgenwaard ? Beste sauzijnenbroodjes en friet bij AZ. Slechtste sauzijnenbroodjes en mini pizza in de Arena.

• ilhanko
  • Niet online

Ik ben de laatste die zal zeggen dat een voetballer 60/75/90 miljoen euro waard is, maar regelrechte blunders van De Ligt en De Jong met tegendoelpunten tot gevolg..? Refresh my memory please, welke waren dat ook alweer? :)

• toolkist
  • Niet online
ilhanko schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:15:
[...]

Ik ben de laatste die zal zeggen dat een voetballer 60/75/90 miljoen euro waard is, maar regelrechte blunders van De Ligt en De Jong met tegendoelpunten tot gevolg..? Refresh my memory please, welke waren dat ook alweer? :)
Daar hoef je echt niet lang voor te zoeken, beiden hebben dit seizoen al dat soort fouten gemaakt.

Even los daarvan, Frenkie naar Barca en De Ligt naar Man City klinkt voor mij helemaal niet logisch. Arthur doet het prima bij Barca en Busquets is pas 30 dus die kan nog wel even mee, terwijl Pique daar op z'n tenen loopt. Hetzelfde bij City, als Fernandinho niet fit is hebben ze geen fatsoenlijk alternatief en die gast is ook alweer 33.

• Deadsy
Ankona schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:26:

Hun sponsor inkomsten zijn absurd hoog. En als je dan nog naar Barca kijkt, die hebben een ziekelijk goede deal voor de tv rechten.

PSG en city worden gesponsord door de zandbak waardoor die echt idioot hoge sponsor bedragen kregen zodra zo overgenomen waren

• ilhanko
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:22:
[...]

Daar hoef je echt niet lang voor te zoeken, beiden hebben dit seizoen al dat soort fouten gemaakt.
Ik heb net 'niet lang' gezocht en kon er geen één (recente) vinden, dus vandaar dat ik het vraag.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Deadsy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:30:
[...]

Hun sponsor inkomsten zijn absurd hoog. En als je dan nog naar Barca kijkt, die hebben een ziekelijk goede deal voor de tv rechten.

PSG en city worden gesponsord door de zandbak waardoor die echt idioot hoge sponsor bedragen kregen zodra zo overgenomen waren
En onderschat de merchandising niet, daar worden zowel spelers (namen op shirtjes) als clubs erg veel beter van.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12:14
De Ligt heeft bij Excelsior uit al een paar jaar achter elkaar een goal weggegeven, Frenkie was geloof ik de oorzaak van een tegengoal bij Bayern.
Maar over het algemeen valt het mee en voegen ze juist meer toe aan het voetbal van Ajax..

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:20
ilhanko schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:32:
[...]

Ik heb net 'niet lang' gezocht en kon er geen één (recente) vinden, dus vandaar dat ik het vraag.
AJax - Bayern, de 2-3 was een blunder van Frenkie :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:24
Martinusz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:09:
[...]

Dat lost het probleem toch niet op, want je hebt dan hetzelfde probleem wanneer Gözübüyük (schaamteloos gekopieerd) als VAR plaats neemt >:)
Wellicht (waarschijnlijk?) was z'n beslissing dan ook geweest dat het een penalty was.

Vergeet niet dat de druk op hem immens was. In de Arena, Ajax die kans maakt op de koppositie. Dan bekijk je - als verantwoordelijke - een penalty-moment toch met een iets andere bril dan iemand die het buiten alle emoties om op tig schermen met tig herhalingen kan doen.

De druk werd hem waarschijnlijk te veel.

iRacing Profiel

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:43

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

toolkist schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:22:
[...]

Zoals deze? En ja, dat is niet zijn vaste positie en er gaan meer fouten aan vooraf, I know :+

Uiteindelijk voegt hij veel meer toe aan het spel van Ajax dan dat hij fouten maakt.
Maar goed, alle spelers maken fouten en sommige pakken wat sneller negatief uit als de andere. De potentie zie ik nog wel bij de spelers maar eens, ze zijn niet direct daardoor 75m waard. Net zoals Affelay gun ik hem het beste bij Barcelona en hoop dat hij het redt, een zekerheid is dat niet.

alexbl69 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:31:
[...]

Vergeet niet dat de druk op hem immens was. In de Arena, Ajax die kans maakt op de koppositie. Dan bekijk je - als verantwoordelijke - een penalty-moment toch met een iets andere bril dan iemand die het buiten alle emoties om op tig schermen met tig herhalingen kan doen.

De druk werd hem waarschijnlijk te veel.
Dan ben je gewoonweg ongeschikt als scheidsrechter en al helemaal voor dit soort wedstrijden. Een team maakt kans op de koppositie? Dat zou irrelevant moeten zijn voor de scheidsrechter.

[Oo[:::|:::]oO]

• Deadsy
Ramzzz schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:52:
[...]

En onderschat de merchandising niet, daar worden zowel spelers (namen op shirtjes) als clubs erg veel beter van.
De inkomsten van merch en vooral van shirtjes valt mee.
Mensen verkijken zich daar vies op.
Niet dat Barca daar niet veel geld voor vangt maar het zijn geen absurde bedragen

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15-11 15:09

Baseman77

We move

De Telegraaf heeft het over 90 miljoen voor F. de Jong, de VI over 75 miljoen (oplopend tot 82 met bonussen).
Daarbij werd eerder constant 75 miljoen als vraagprijs gemeld door allerlei media.

Typisch dat de Telegraaf zelfs bij zo'n absurd hoog bedrag voor een speler uit de Eredivisie er nog 15 miljoen bij verzint.
Deadsy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:02:
De inkomsten van merch en vooral van shirtjes valt mee.
Mensen verkijken zich daar vies op.
Niet dat Barca daar niet veel geld voor vangt maar het zijn geen absurde bedragen
Klopt helemaal: https://www.tussendelinie...erdient-club-shirtverkoop

Baseman77 wijzigde deze reactie 23-01-2019 16:00 (30%)

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:06

loewie1984

music addict! pizza monster!!

ff tussendoor, is het niet tijd voor deeltje 2? 21k posts, of is dat niet meer bij 20k posts.

discogs

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:15

Gynnad

* * *

Maar het lijkt nu dus zo goed als rond, geruchten gaan dat de aankondiging vanmiddag officieel wordt, een contract bij Barcelona tot 2024 voor F. de Jong. Benieuwd wat Ajax met het geld gaat doen, verwacht misschien nog wel een extra transfer deze winter zodat deze jongen een half jaar kan 'wennen' en misschien nog een wat grotere vis in de zomer (Tadic, Blind achtige speler).

Geruchten gaan ook al langer over Doan van FC Groningen, maar mij is deze jongen nog niet echt opgevallen en al helemaal niet als vervanger voor de Jong. Wat is jullie gedachte bij deze speler?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Modbreak:@JanW Behoefte om een nieuw topic [deel2] te starten?

Zo niet, dan mag iemand zich hier vrijwillig voor melden.

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:57
Deadsy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:04:
[...]
BTW waarom valt Utrecht nu Kramer? Dacht dat ze iemand zochten die kon scoren
Om wraak te nemen op Ajax. DIe hebben Utrecht afgemaakt in de eerste seizoenshelft en da kennie!! Kramer breekt in het potjes Ajax-Utrecht de benen van Frenkie, Neres en de Ligt. En komt er mee weg. Dan gaat ie met pensioen.

Oh wacht, er is tegenwoordig VAR. Hij gaat de tribune bezetten :+

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 23-01-2019 16:22 (7%)

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:20
Baseman77 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:57:
De Telegraaf heeft het over 90 miljoen voor F. de Jong, de VI over 75 miljoen (oplopend tot 82 met bonussen).
Daarbij werd eerder constant 75 miljoen als vraagprijs gemeld door allerlei media.

Typisch dat de Telegraaf zelfs bij zo'n absurd hoog bedrag voor een speler uit de Eredivisie er nog 15 miljoen bij verzint.
Ze zeiden 75 miljoen vast en bonussen tot 90 miljoen, maar goed bij Wöber zat Mike er ook al een paar miljoen naast :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:06

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ik vraag me af, zou er nou geen een bekende buitenlandse voetballer te porren zijn om bij Ajax te komen voetballen. Eentje uit Engeland, Duitsland, Spanje, Italië of Frankrijk.

Retorische vraag natuurlijk want dan is het hek van de dam qua salarisplafond. Maar puur sportief gezien. Kan het me toch niet voorstellen dat er geen een voetballer zin heeft.

discogs

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
@Baseman77
De Telegraaf heeft het over 82 tot 90. In hun eerste bericht verwijzen ze naar Spaanse bronnen die dat zouden beweren. Maar eens dat Verweij over het algemeen graag het hoogste bedrag wat hij kan vinden noemt.

Overigens typisch dat je direct de Telegraaf beschuldigt en de lager inschattende VI gelooft. :+

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 27-09 13:13
loewie1984 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:41:
Ik vraag me af, zou er nou geen een bekende buitenlandse voetballer te porren zijn om bij Ajax te komen voetballen. Eentje uit Engeland, Duitsland, Spanje, Italië of Frankrijk.

Retorische vraag natuurlijk want dan is het hek van de dam qua salarisplafond. Maar puur sportief gezien. Kan het me toch niet voorstellen dat er geen een voetballer zin heeft.
De spelers die in Turkije, Portugal of zelfs China terecht komen zullen bij een goed aanbod ook best willen komen.
Buiten de top 2 kan uiteraard niemand deze salarissen betalen

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:27
[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2

offtopic:
@Ramzzz Bij de hoeveel berichten is een nieuw deel wenselijk?

JanW wijzigde deze reactie 23-01-2019 16:51 (6%)

• Deadsy
Baseman77 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:57:

[...]

Klopt helemaal: https://www.tussendelinie...erdient-club-shirtverkoop
En die 20% is al een vrij hoge schatting. Volgens diverse mensen is het vaak zelfs maar rond de 10% afhankelijk van hoe de deal eruit ziet.

Maar het was wel al bekend dat United meer binnenhaalt qua merch dan veel andere topclubs omdat hun zich niet zelf bezig houden met de verkoop enzo in Azie etc maar licenties verkopen waar ze vrij veel geld aan verdienen.

Over Frenkie:
O Frenkie, wat een held bezorgt Ajax even flink wat geld.
Volgend jaar: Barca - Ajax, Frenkie maakt een goal. Frenkie wat een #%^#

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15-11 15:09

Baseman77

We move

Gonadan schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:45:
Overigens typisch dat je direct de Telegraaf beschuldigt en de lager inschattende VI gelooft. :+
De loopjongen van Overmars geloven of de VI, niet zo'n moeilijke keuze.

PS: Apart dat je zelf ook aangeeft dat Verweij graag de hoogste (te hoge) bedragen gebruikt (zie oa die zogenaamde 50 miljoen die Monaco op Dolberg geboden zou hebben), om vervolgens mij te verwijten dat ik Verweij niet geloof. Het (recente) verleden telt bij jou niet?

• Deadsy
Baseman77 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:55:
[...]

De loopjongen van Overmars geloven of de VI, niet zo'n moeilijke keuze.

PS: Apart dat je zelf ook aangeeft dat Verweij graag de hoogste (te hoge) bedragen gebruikt (zie oa die zogenaamde 50 miljoen die Monaco op Dolberg geboden zou hebben), om vervolgens mij te verwijten dat ik Verweij niet geloof. Het (recente) verleden telt bij jou niet?
Met 75 zou ik ook al blij zijn.
Laten we zeggen 75 vast en dan 15mln voor mochten er bepaalde doelen gehaald worden?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
andere topic

Gonadan wijzigde deze reactie 23-01-2019 17:02 (97%)

• Deadsy
@3x3
De jong gaat niet nu weg, hij gaat pas in de zomer.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

Zit te twijfelen of ik vanavond Ajax zal gaan kijken. In de vorm waarin we verkeren verwacht ik geen problemen tegen een club als Heerenveen.
Vast maar even kijken naar halve finale kaarten!

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:56

Vos

AFCA

dvdkiwi schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:39:
Zit te twijfelen of ik vanavond Ajax zal gaan kijken. In de vorm waarin we verkeren verwacht ik geen problemen tegen een club als Heerenveen.
Vast maar even kijken naar halve finale kaarten!
Ajax speelt morgen ;)

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

Ah ja. Dank voor de heads-up!
In dat geval: vervang "vanavond" voor "morgenavond" ;)

Verklarende noot: op één op andere manier vind ik bekervoetbal, net als NL elftal oefen-/kwalificatiewedstrijden en EUFA Cup nooit zo interessant.
Volg voornamelijk alleen Ajax in de competitie en de CL in het algemeen.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 23-01-2019 18:11 (33%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Typhone
  • Laatst online: 13:27
Je bent me voor ;-). Start het zoeken naar quotes maar naar ‘nooit meer dan €30 miljoen’.

@dvdkiwi Beker hè! Wij hebben nog wat te schaften met een trophy uiteraard. Ik zet de iPad aan en hou je op de hoogte oOo
Overigens verwachtte ik ook geen problemen met Heerenveen maar mede dankzij een formidabele keeper zag ik toch echt 4:4 op het bord staan zondag... :'(

Typhone wijzigde deze reactie 23-01-2019 18:09 (28%)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Modbreak:Dicht en verder in deel 2.:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2

Ramzzz wijzigde deze reactie 23-01-2019 18:15 (172%)

Pagina: 1 ... 209 210 211 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True