Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 209 210 211 Laatste
Acties:
  • 288.572 views

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 03:59
toolkist schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:02:
[...]

Die twitterstatistiek zegt zo natuurlijk helemaal niks, het gaat erom hoe vaak ie em niet gegeven heeft terwijl dat wel had gemoeten.
Zowieso al 1 keer :+

• rikoos
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:06
JST94 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:36:
[...]
Zou Dolberg best bij Feyenoord wilen zien, de Deen die nu bij ons voorin loopt is tot nu toe een one season wonder. Hadden we hem maar verkocht voor 20 miljoen een jaar terug. :z
Ik denk dat ajax hetzelfde nu denkt over Dolberg, 2 jaar geleden nog één van de grootste talenten die er rond liep en kon, voor weet ik voor hoeveel, verkocht worden en dat wordt per maand minder.
Typhone schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:37:
@Ramzzz

Het mooie is dat een lange keeper ook geen garantie voor succes is natuurlijk (die uit Emmen) maar meer reach heeft een lange keeper sowieso.
Die lange uit Emmen is natuurlijk wel keeper bij Emmen en ook nog eens een stuk jonger. Hij wordt gezien als groot talent voor de toekomst die gewoon te snel nu moet presteren en hierdoor lijkt het soms wat knullig. Een (2de) keeper van Ajax met zoveel jaren ervaring is natuurlijk niet daarmee te vergelijken ;-)

rikoos wijzigde deze reactie 21-01-2019 13:21 (37%)

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:03
rikoos schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:18:
[...]

Ik denk dat ajax hetzelfde nu denkt over Dolberg, 2 jaar geleden nog één van de grootste talenten die er rond liep en kon, voor weet ik voor hoeveel, verkocht worden en dat wordt per maand minder.

[...]

Die lange uit Emmen is natuurlijk wel keeper bij Emmen en ook nog eens een stuk jonger. Hij wordt gezien als groot talent voor de toekomst die gewoon te snel nu moet presteren en hierdoor lijkt het soms wat knullig. Een (2de) keeper van Ajax met zoveel jaren ervaring is natuurlijk niet daarmee te vergelijken ;-)
Wat zou Emmen vragen als Ajax hem overneemt voor in Jong Ajax? :)
Meer dan 500.000 zal het niet zijn toch? Kneden kunnen we altijd.

• Typhone
Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:52:
Nou hebben jullie het graag over Sinkgraven en Lamprou, maar grootverdiener Blind kwam ook niet al te best uit de verf gisteren. Niet voor het eerst trouwens.

Dolberg gaat gewoon scoren komende zondag, en Schone jaagt hem wederom in de kruising van 30 meter. Vaste prik enzo.
Als Onana nog ziek is dan kunnen 'jullie' van alle windrichtingen op goal vuren en win je de wedstrijd alsnog ;)

• Leon Zwiers
Maar Ajax moet donderdag dus alweer tegen Heerenveen. Denk dat ze wel wraak willen nemen. Of zou ten hag weer zijn 2e elftal opstellen?

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:23:
[...]

Maar Huntelaar maakt m wel. Kan je van Dolberg niet zeggen. Die knul lijkt me klaar bij Ajax. Genoeg kansen gehad. Hij maakt het al 2 jaar niet waar nu.
https://twitter.com/i/status/1087322060618153988

Mijn punt in data, zowel van de Beek als Dolberg hebben amper een bal gekregen (Neres als vervanger van v/d Beek ook niet en Huntelaar heeft de meeste passes gekregen bij de middelijn).

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Hehe, krijg ik net even 2 kaarten voor Ajax-Real Madrid. Nu had ik zaterdag op de app natuurlijk allemaal vervelende berichten van mijn Ajax vrienden (zondag waren ze opvallend stil).

Nu eens een foto'tje schieten van de kaarten en ze er voor laten smeken :+

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 22-04 16:24
repeP schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:38:
[...]
Lees je eigen stukje nog eens terug zou ik voor willen stellen. Zelden zulke onzin gelezen. Dat P.S. gedoe van je zegt meer over jou dan over mijn reactie.
Nee.

Jij vindt dat er onzin in staat. Geef gewoon aan wat je lariekoek vindt, je hoeft niet te reageren heb je wel gedaan dus kom maar met argumenten.

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 00:33
PWM schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:03:
Hehe, krijg ik net even 2 kaarten voor Ajax-Real Madrid. Nu had ik zaterdag op de app natuurlijk allemaal vervelende berichten van mijn Ajax vrienden (zondag waren ze opvallend stil).

Nu eens een foto'tje schieten van de kaarten en ze er voor laten smeken :+
je kunt ze ook aan een lief forumlid geven met "postbus" in zijn naam :)
en ze daarna treiteren met "ik had kaarten hoor...."

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:34
P.O. Box schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:46:
[...]

je kunt ze ook aan een lief forumlid geven met "postbus" in zijn naam :)
en ze daarna treiteren met "ik had kaarten hoor...."
wel even wachten, ik heb een naamswijziging aangevraagd :+

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
PolarBear schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:44:
Lang verhaal kort, ik zou niet weten wie bij Ajax voldoende scoorde afgelopen zondag. Met z'n alle door het ijs gezakt.
Exact. Want ook de aanvallende middenvelders en aanvallers grossierden in balverlies op onhandige momenten. Je kunt best met een zeer aanvallende opstelling spelen, maar dan moet je wel scherp zijn met z'n allen. Doe je dat niet dan krijg je ze om de oren, zeker als het dan achterin ook nog eens niet klopt.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• dokteronline
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02:33
De KNVB heeft de varbeelden vrij gegeven:

YouTube: ARAG KNVB VAR Moment: geen strafschop voor SC Heerenveen

Dit maakt et nog een stukje erger. Lijkt wel alsof ie met veel tegenzin naar de zijkant gaat en daarna ook niet overtuigt lijkt te willen worden door. Higler en co

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:44

OMX2000

By any means necessary...

Vincent Dave schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:26:
[...]

Zulke opmerkingen bevestigen voor mij dat Feyenoord al een tijdje topclub af is en enkel die status van topclub kan vasthouden vanwege de supporters. PSV heeft het altijd moeilijk in de Kuip dat staat los van de selectie, dat heeft mede te maken met de speelwijzen van beide teams. Feyenoord gaat niet met 10 man achterin tegen Ajax spelen, dat zullen de supporters niet accepteren wat zal resulteren in flinke gaten achterin.

Ajax en PSV supporters hoor ik NIMMER dwepen over een goede helft. Een topclub heeft dat niet nodig omdat er meerdere goede wedstrijden gespeeld worden. Zien jullie niet dat je je zelf flink voor schut zet?
Wat lul jij opeens slap? Feyenoord supporters zijn meestal van het glas is half leeg. Waarom? Omdat het dan alleen kan meevallen en de historie helpt ook wel.

Voor schut zetten? Dit is voetbal hè. Geen rocket science, we denken allemaal dat we het beter weten, en krijgen wonderwel allemaal gelijk.

Dus chill. Alsof wij Feyenoorders niet weten dat Feyenoord niet aanhaakt bij de top 2. Maar ik kijk wel uit naar zondag. En hoop op een hele leuke, spannende WEDSTRIJD! Niet die poppenkast die we in de arena hebben vertoond.

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:44

OMX2000

By any means necessary...

Gonadan schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:43:
[...]

Exact. Want ook de aanvallende middenvelders en aanvallers grossierden in balverlies op onhandige momenten. Je kunt best met een zeer aanvallende opstelling spelen, maar dan moet je wel scherp zijn met z'n allen. Doe je dat niet dan krijg je ze om de oren, zeker als het dan achterin ook nog eens niet klopt.
Huntelaar. Komt t veld in en doet wat ie moet doen. Mag zondag starten of hele wedstrijd op de bank blijven. ;)

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:30

Bossie

PSN = Patje_b_

JST94 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:36:
[...]
Zou Dolberg best bij Feyenoord wilen zien, de Deen die nu bij ons voorin loopt is tot nu toe een one season wonder. Hadden we hem maar verkocht voor 20 miljoen een jaar terug. :z
Hetzelfde toch voor Dolberg voor 50m 1-2 jaar geleden ofzo, die hadden ze met een strik erom moeten laten bezorgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 05:15
dokteronline schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:24:

Dit maakt et nog een stukje erger. Lijkt wel alsof ie met veel tegenzin naar de zijkant gaat en daarna ook niet overtuigt lijkt te willen worden door. Higler en co
Beslissing al lang genomen en niet durven zijn fout toe te geven. Begint meteen op het moment van de overtreding te roepen dat het “gewoon een voetbalcontact” is en overtuigt vervolgens zichzelf daar van omdat hij het lef niet heeft die pingel in de Arena te geven. Ik mag hopen dat hij de rest van het seizoen Keuken Kampioen Divisie fluit. Wat een aanfluiting dit. Het zou mij overigens ook prima lijken als de VAR een advies uit mag brengen en Higler dus gewoon had kunnen zeggen: “Serdar, ik vind dit zonder enige twijfel een 100% penalty.”

• Han
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:32:
Hetzelfde toch voor Dolberg voor 50m 1-2 jaar geleden ofzo, die hadden ze met een strik erom moeten laten bezorgen.
Als die geruchten inderdaad waar waren, ik betwijfel het. Als het daadwerkelijk zo was dan hadden ze hem moeten verkopen voor dat geld. Net als Neres nu, strik er omheen en zelf brengen voor het geboden bedrag.

Dat Dolberg destijds, toen hij in vorm was, als groot talent werd bestempeld zat wellicht een waarheid in, maar zo’n bedrag gaat bijna niet hoger worden, ook niet na nog zo’n seizoen als toen. Ze hadden, indien waarheid, hem aan AS Monaco moeten verkopen.

Het feit dat Neres op zijn leeftijd zelf wel oren heeft naar een avontuur in China zegt mij ook wel iets. Daarnaast is het maar de vraag of je een speler als Neres, een zuid-Amerikaan waar er voor mijn gevoel 13 van in een dozijn van rondlopen, voor een dergelijk bedrag kan slijten in Europa.

Ik lees net dat Vincent Janssen voor 14 miljoen is op te halen bij de Spurs. Laat Ajax hem maar halen, prima aanspeelpunt, fysiek sterk aan de bal, beetje een Klaassen type. En bij Ajax hoeft ie ook niet als echte nr. 9 te spelen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

_O-
"Ik vind dit te makkelijk"
Wat verwacht hij dat een speler doet als iemand zo op je in springt :|

Mijn hemel, dat is vooraf een conclusie trekken en vervolgens enkel pogen om naar hetzelfde resultaat te komen. Naar de VAR roepen dat het "voetbalcontact" is terwijl dat de partij is die rustig zou moeten kunnen kijken naar wat het feitelijk is. Ook het meerdere keren navragen of er twijfel, het willen zien van de benen waar geen contact is en vervolgens verwijzen naar het "voetbalduel".

Het feit dat hij aanhaalt "hij staat al op" is vrij schrijnend, alsof de snelheid van opstaan ook maar mee zou moeten wegen in het bepalen of het een overtreding is (in zowel positieve als negatieve zin)

Goed om te weten dat je bij deze scheids je als keeper aanvallers mag omkegelen zolang je maar poogt de bal te raken.

Wel goed dat de KNVB deze beelden deelt.

Napo wijzigde deze reactie 21-01-2019 19:58 (17%)

• Han
  • Niet online
Lammers had gewoon minimaal geel moeten hebben. Hij hinderde Lamprou dermate dat die arme jongen niet bij de bal kon, puur hinderen van de keeper in het doelgebied :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• nocalimero
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
donleone83 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:45:
[...]

Beslissing al lang genomen en niet durven zijn fout toe te geven. Begint meteen op het moment van de overtreding te roepen dat het “gewoon een voetbalcontact” is en overtuigt vervolgens zichzelf daar van omdat hij het lef niet heeft die pingel in de Arena te geven. Ik mag hopen dat hij de rest van het seizoen Keuken Kampioen Divisie fluit. Wat een aanfluiting dit. Het zou mij overigens ook prima lijken als de VAR een advies uit mag brengen en Higler dus gewoon had kunnen zeggen: “Serdar, ik vind dit zonder enige twijfel een 100% penalty.”
Hier ben ik het niet mee eens!! Hij mag niet naar de KKD. Waarom mag Gözübüyük nog betaald voetbal fluiten? Dit is ofwel pure onkunde ofwel "Arena-vrees" of het lijkt op een geval van omkoperij.

Hij durft zijn fout niet toe te geven! Dan verdien je in ieder geval geen: Serdar's liedje

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-04 13:59
T is genant

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Han schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:54:
Lammers had gewoon minimaal geel moeten hebben. Hij hinderde Lamprou dermate dat die arme jongen niet bij de bal kon, puur hinderen van de keeper in het doelgebied :+
Idd, ook nog in de 5m waar de keeper simpelweg beschermd is.

ontopic: Keeper pakt simpelweg de speler nadat de bal weg is, duidelijker kan niet toch?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Wel slim van die Lammers om die bal zo gauw weg te tikken, alleen jammer voor hem dat Gözübüyük floot. :+

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:03
Dus Telegraaf orakel Driessen suggereert dat Ajax nog ff keeper gaat huren.

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:55

ST10©DE

Dus.............

En Derksen laat als oud scheidsrechter weer blijken vrij weinig regelkennis te hebben .

• Terranova
ST10©DE schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:09:
En Derksen laat als oud scheidsrechter weer blijken vrij weinig regelkennis te hebben .
Volgens mij is Derksen een oud voetballer en nog eentje die wel eens een schop uitdeelde ook.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21:54

Een voordeel, die kan nu definitief terug naar de kelderklasse. Alleen..... Hij lijkt door Zeist nog steviger beschermd te worden dan Gio en Van Geel vanuit het Maasgebouw.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Ankona schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:49:
[...]

Een voordeel, die kan nu definitief terug naar de kelderklasse. Alleen..... Hij lijkt door Zeist nog steviger beschermd te worden dan Gio en Van Geel vanuit het Maasgebouw.
Tja, anders hebben we na een half seizoen geen scheidsrechters meer...

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 14:20
Wat ik niet snap, dit is bijvoorbeeld een 100% strafschop. Waarom moet de scheidsrechter dat gaan beoordelen langs de kant? Als daar in die studio drie (?) man zitten die 't zien, dan is 't toch klaar.

VAR: "Hoi Serdar, het is een penalty, keeper is te laat, heeft geen bal en loopt tegenstander onder de grasmat"
Serdar: "OK" > geeft penalty

Nu wordt 't veel te lang stil gelegd, staat een scheidsrechter soms wel 3 minuten naar zo'n schermpje te turen en ligt het spel te lang stil. Ik vind de VAR een goede ontwikkeling, maar zoals het er nu staat hoeft 't van mij niet.
- Het haalt op sommige momenten compleet de vaart uit het voetbal. Voor kijkers irritant en voor spelers al helemaal.
- Je begint als kleine club al op achterstand, omdat je veel minder camera's hebt op goede posities. Ajax, PSV, AZ, Feyenoord. Allemaal hebben ze in 't stadion genoeg camera's staan om de beelden op terug te kijken. Een VVV of de Graafschap moet 't met veel minder doen.
- Scheidsrechters kunnen nog hun eigen ding doen. Wat ik al zei, haal die TV weg langs de kant, of geef die aan de vierde official. Nu zit je met een 100% penalty, die niet wordt gegeven, omdat meneer de scheidsrechter te trots is om zijn fout te corrigeren :X

• Ankona
Ik vind dat die gasten in Zeist er zelf ook wel erg veel tijd voor nodig hadden om het te beoordelen. Maar als ze dan in overleg gaan, waarom idd dan niet open het juiste advies geven?

Dit was zo 100% dat ze dat best enkel via de radio af konden.

• Ankona
Nog iets vaags. Swinkels krijgt maar een minimale schorsing van 2 wedstrijden waarvan een voorwaardelijk. Voor veel minder krijgen spelers normaal 3 a 4 wedstrijden. Ik had hier 6 a 7 verwacht.

• DeKever
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:33
P.O. Box schreef op zondag 20 januari 2019 @ 23:20:
[...]

Juist wel, want hij is slechts de loopjongen, dus protesteren heeft geen nut. Lijkt me dus een ideale situatie.
En hoe moet dat in de eerste divisie, of de topklasse? Moet de man dan wel zelf beslissen?

• P.O. Box
DeKever schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 00:00:
[...]

En hoe moet dat in de eerste divisie, of de topklasse? Moet de man dan wel zelf beslissen?
ja... waarom niet? Het spel verandert er echt niet wezenlijk door... het wordt er wel eerlijker van... Zo gaat dat bij Rugby, Hockey en weet ik veel hoe veel sporten ook gewoon...

• Leon Zwiers
Tja, het gezeik bij F'noord is begonnen. Ze willen door met Gio, maar dan vooral om t eigen hachie te redden (v Geel) en om de vrienden van Feyenoord buitenspel te houden. (de Jong).

Snor had wel een klein punt, je kan natuurlijk Gio niet aanrekenen dat ie het met miskopen van v Geel moet oplossen allemaal. Maar als je een verdediger voor een verdediger brengt terwijl je moet scoren bij achterstand, en denkt dat je een eerste helft in Zwolle de boel onder controle hebt......dan heb je ze ook niet op een rijtje.

Ik blijf erbij. Die hele top moet eruit willen ze echt goed schoon schip maken.

• JST94
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-04 20:52
Je kan Gio het niet aanrekenen dat van Geel keer op keer miskopen weet binnen te hengelen. Maar desondanks is er in 4 jaar toch gewoon te weinig progessie geboekt.

Waar zijn de spelpatronen terug te vinden? Of de manier van druk zetten? Of een tactische omzetting tijdens de wedstrijd om de wedstrijd te doen kantelen? Of inderdaad de wissel van Van der Heijden -> Botteghin. Welke gedachte zat hier achter met een 3-1 achterstand?

En vervolgens dat viersporenbeleid wat ze hebben gepresenteerd bij de nieuwjaarsconferentie. Lachwekkend. Ajax en PSV hoeven niet eens moeite te doen om Feyenoord voor te blijven. Feyenoord zorgt er zelf wel voor dat het verschil groter wordt.. :')

Maar ach, als dat nieuwe stadion er maar komt. Dan komt alles goed. In de Kein Geloel podcast werd het goed verwoord. De complete Feyenoord organisatie doet mee aan de BirdBox-challange. Blinddoek op en hopen dat het goedkomt.

@_JST94 | Feyenoord Rotterdam

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:47
Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 00:41:
Tja, het gezeik bij F'noord is begonnen. Ze willen door met Gio, maar dan vooral om t eigen hachie te redden (v Geel) en om de vrienden van Feyenoord buitenspel te houden. (de Jong).

Snor had wel een klein punt, je kan natuurlijk Gio niet aanrekenen dat ie het met miskopen van v Geel moet oplossen allemaal. Maar als je een verdediger voor een verdediger brengt terwijl je moet scoren bij achterstand, en denkt dat je een eerste helft in Zwolle de boel onder controle hebt......dan heb je ze ook niet op een rijtje.

Maar ook de goede aankopen en de jeugd worden alleen maar slechter onder Gio. Dat kan je hem wel aanrekenen. De meeste aankopen van Van Geel werden op dat moment niet als miskopen gezien, dat beeld is pas ontstaan nadat Gio er 1.5 seizoen mee aan de slag ging.
JanW schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:02:
Wat ik niet snap, dit is bijvoorbeeld een 100% strafschop. Waarom moet de scheidsrechter dat gaan beoordelen langs de kant? Als daar in die studio drie (?) man zitten die 't zien, dan is 't toch klaar.

VAR: "Hoi Serdar, het is een penalty, keeper is te laat, heeft geen bal en loopt tegenstander onder de grasmat"

Nu wordt 't veel te lang stil gelegd, staat een scheidsrechter soms wel 3 minuten naar zo'n schermpje te turen en ligt het spel te lang stil. Ik vind de VAR een goede ontwikkeling, maar zoals het er nu staat hoeft 't van mij niet.
- Het haalt op sommige momenten compleet de vaart uit het voetbal. Voor kijkers irritant en voor spelers al helemaal.
- Je begint als kleine club al op achterstand, omdat je veel minder camera's hebt op goede posities. Ajax, PSV, AZ, Feyenoord. Allemaal hebben ze in 't stadion genoeg camera's staan om de beelden op terug te kijken. Een VVV of de Graafschap moet 't met veel minder doen.
- Scheidsrechters kunnen nog hun eigen ding doen. Wat ik al zei, haal die TV weg langs de kant, of geef die aan de vierde official. Nu zit je met een 100% penalty, die niet wordt gegeven, omdat meneer de scheidsrechter te trots is om zijn fout te corrigeren :X
Daar bij komt dat je als scheidsrechter op het veld bol staat van adreline en onder enorme druk staat. Op afstand lekker warm met een kopje koffie erbij neem je waarschijnlijk ook rationelere beslissingen.

ph4ge wijzigde deze reactie 22-01-2019 08:21 (44%)

SW-0040-8191-9064

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22:53

Vos

AFCA

Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:32:
[...]

Dat is en blijft enkel een groot gerucht.

• Vos

Vos

AFCA

JanW schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:02:

De situaties bij Emmen duurden ook onnodig lang. Wij slingeren in het stadion de telefoon aan en konden toen al eerder via de herhaling zien dat ze afgekeurd zouden worden ;)

Maar is denk ik kwestie van tijd dat de VAR zelf gelijk zegt dit en dit is de situatie en gevolg.

Vos wijzigde deze reactie 22-01-2019 08:35 (3%)

• Ankona
Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 00:41:

Wat ik dan niet snap is dat een trainer zich zou kunnen verschuilen achter de miskopen van een of andere kantoorbobo. Als trainer geef je toch gewoon zelf aan wat voor een spelers je nodig hebt en geef je je oordeel over wat de TD op de radar heeft.
Ik zeg ook tegen mijn manager welke laptop ik wil en welke software en trainingen ik nodig heb, ook al is het mijn manager die de inkopen doet. Een trainer die zijn bek niet open trekt en zich niet met de aankopen bemoeit is nog zwakker dan het beeld dat ik van Gio had. Wat doet hij dan wel? Op de traningen is het een lulletje dat toekijkt hoe anderen de training geven, tijdens de wedstrijden zit hij wat te dromen en met de inkoop zou hij zich ook al niet bemoeien?

• toolkist
  • Laatst online: 22:57
Ankona schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:48:
[...]

Wat ik dan niet snap is dat een trainer zich zou kunnen verschuilen achter de miskopen van een of andere kantoorbobo. Als trainer geef je toch gewoon zelf aan wat voor een spelers je nodig hebt en geef je je oordeel over wat de TD op de radar heeft.
Ik zeg ook tegen mijn manager welke laptop ik wil en welke software en trainingen ik nodig heb, ook al is het mijn manager die de inkopen doet. Een trainer die zijn bek niet open trekt en zich niet met de aankopen bemoeit is nog zwakker dan het beeld dat ik van Gio had. Wat doet hij dan wel? Op de traningen is het een lulletje dat toekijkt hoe anderen de training geven, tijdens de wedstrijden zit hij wat te dromen en met de inkoop zou hij zich ook al niet bemoeien?
Dat werkt lang niet overal zo. Sarri bij Chelsea krijgt alleen de vraag of hij een bepaalde speler ziet zitten en verder heeft hij helemaal niks te maken met het transferbeleid.

• JST94
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-04 20:52
ph4ge schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:19:
[...]

Maar ook de goede aankopen en de jeugd worden alleen maar slechter onder Gio. Dat kan je hem wel aanrekenen. De meeste aankopen van Van Geel werden op dat moment niet als miskopen gezien, dat beeld is pas ontstaan nadat Gio er 1.5 seizoen mee aan de slag ging.
Dus spelers als Malacia, Bijlow, van Beek, St Juste, Berghuis, Vilhena, van der Heijden, Larsson zie jij geen stappen maken? Ik zie genoeg spelers die zich hebben doorontwikkeld, ook genoeg spelers die zich niet hebben doorontwikkeld natuurlijk.

Het is natuurlijk te gek voor woorden van Feyenoord die El Hankouri even verhuurd en gratis(!) laat vertrekken naar FC Groningen, of een Mats Knoester die voor anderhalve ton naar Heracles gaat. Bij El Hankouri is het zelfs onbegrijpelijk dat men hem laat gaan. Achter Berghuis/Larsson heb je nu alleen Sinnisterra (Die slechter is dan El Hankouri). Waarom laat je hem dan niet een half jaar nog bij Feyenoord ballen om hem dan gratis te laten vertrekken?

@_JST94 | Feyenoord Rotterdam

• ph4ge
JST94 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:54:
Dus spelers als Malacia, Bijlow, van Beek, St Juste, Berghuis, Vilhena, van der Heijden, Larsson zie jij geen stappen maken? Ik zie genoeg spelers die zich hebben doorontwikkeld, ook genoeg spelers die zich niet hebben doorontwikkeld natuurlijk.
In ieder geval de afgelopen 1,5 jaar niet. (Bijlow wellicht uitgezonderd, maar dat is een keeper die heeft weinig met Gio te maken).
Het is natuurlijk te gek voor woorden van Feyenoord die El Hankouri even verhuurd en gratis(!) laat vertrekken naar FC Groningen, of een Mats Knoester die voor anderhalve ton naar Heracles gaat. Bij El Hankouri is het zelfs onbegrijpelijk dat men hem laat gaan. Achter Berghuis/Larsson heb je nu alleen Sinnisterra (Die slechter is dan El Hankouri). Waarom laat je hem dan niet een half jaar nog bij Feyenoord ballen om hem dan gratis te laten vertrekken?
Gio zal die spelers niet nodig hebben.

SW-0040-8191-9064

• Ankona
[...]

Bij El Hankouri is het meer een wonder dat een team als Groningen hem wil hebben. Die is nu mooi van de loonlijst af. Hij is snel, maar voetballend is het helemaal niets en zal het nooit wat worden.
toolkist schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:53:
[...]

Dat werkt lang niet overal zo. Sarri bij Chelsea krijgt alleen de vraag of hij een bepaalde speler ziet zitten en verder heeft hij helemaal niks te maken met het transferbeleid.
Dat vind ik dus heel raar. Kan me voorstellen dat de transfer verantwoordelijkheid formeel bij de TD ligt, maar het is de coach die ermee moet werken en een manier van spelen neer wil zetten. Een coach die zich niet actief met de transfers bemoeit vind ik laks, een coach die wat transfers betreft over zich heen laat lopen is al helemaal ongeschikt.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06:55
toolkist schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:53:
[...]

Dat lijkt me sterk, of Chelsea is hier een slecht voorbeeld van.
Zowel Jorginho als de nu komende Higuain komen natuurlijk uit de koker van Sarri, die bij Napoli succesvol met hen heeft gewerkt.
Als Sarri niet bij Chelsea zat waren die nooit gekomen.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:58
dutchgio schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:26:
[...]

Dat lijkt me sterk, of Chelsea is hier een slecht voorbeeld van.
Zowel Jorginho als de nu komende Higuain komen natuurlijk uit de koker van Sarri, die bij Napoli succesvol met hen heeft gewerkt.
Als Sarri niet bij Chelsea zat waren die nooit gekomen.
https://www.telegraaf.nl/...r-de-transfer-van-pulisic
;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Leon Zwiers
Gelukkig verschijnen er de laatste dagen toch ook stukjes over v Geel. Dat ze daar maar flink media aandacht aan mogen geven, des te sneller is die vent opgezouten

• toolkist
Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:32:
Gelukkig verschijnen er de laatste dagen toch ook stukjes over v Geel. Dat ze daar maar flink media aandacht aan mogen geven, des te sneller is die vent opgezouten
Zondag een spandoek uitrollen wat een paar vakken bedekt, dan krijgt het wel wat meer aandacht ;)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06:55
Dit is wat vrij vertaald. Hij wist niet in hoeverre de onderhandelingen waren. Maar hij had zelf al een positieve mening over Pulisic gegeven. Was Pulisic ook gekomen als dat negatief was?

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Martinusz
dutchgio schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:34:
[...]

Dit is wat vrij vertaald. Hij wist niet in hoeverre de onderhandelingen waren. Maar hij had zelf al een positieve mening over Pulisic gegeven. Was Pulisic ook gekomen als dat negatief was?
Weet ik veel, maar ik vermoed dat het idee dat Sarri niks weet kwam door dat artikel ;)

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Terranova schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:21:
[...]

Volgens mij is Derksen een oud voetballer en nog eentje die wel eens een schop uitdeelde ook.
Hij koketeert er anders regelmatig mee dat hij (naast dat hij inderdaad oud profvoetballer was) ook een scheidsrechter is geweest.

https://voetbalflitsen.nl...spelers-liepen-met-me-weg

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:11

tweakduke

Duke rules the world...

Ankona schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:48:
[...]

Andersom kan een manager bijvoorbeeld zeggen: Je hebt het maar te doen met het materiaal wat ik nu aantrek, meer zit er niet in. Het is dan aan de directeur en raad van commissarissen om het functioneren van de technisch directeur te beoordelen.

Maar je hebt wel gelijk dat Gio ergens wel iets mist, namelijk een sterke persoonlijkheid. Hij krijgt de ploeg wel gemotiveerd voor een paar beker wedstrijden, maar om de ploeg scherp te houden voor het hele seizoen, dat krijgt hij niet voor elkaar.

In het kampioensjaar hadden ze 1 belangrijke speler die dat goed kon aanvullen en dat was Kuyt. Natuurlijk hadden ze nog een paar spelers met meer kwaliteit in dat jaar, maar qua scherpte en motivatie had Kuyt een belangrijk aandeel.

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20-04 12:59

Baseman77

We move

Han schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:47:
Als die geruchten inderdaad waar waren, ik betwijfel het.
Die geruchten zijn al lang ontzenuwd, het bod van Monaco bedroeg maximaal 30 miljoen.
Wat overigens nog steeds veel geld is.
ZIe bijv. hier: https://www.voetbalprimeu...-maximaal-30-miljoen.html
Het feit dat Neres op zijn leeftijd zelf wel oren heeft naar een avontuur in China zegt mij ook wel iets.
Knappe jongen die zo'n mega salaris afwijst.
Een voetballer heeft een beperkte tijd om zich financieel onafhankelijk te spelen, Neres zou dat in China in 3 jaar tijd kunnen doen. En dan is hij pas 24 of 25 en kan hij nog altijd terug naar Europa gaan.
Daarnaast is het maar de vraag of je een speler als Neres, een zuid-Amerikaan waar er voor mijn gevoel 13 van in een dozijn van rondlopen, voor een dergelijk bedrag kan slijten in Europa.
De genoemde 43 miljoen ga je nooit meer voor hem krijgen lijkt me. Al zou het niet de eerste keer zijn dat de hoogte van een bod op een Ajacied nogal wordt overdreven.
Napo schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:51:
Mijn hemel, dat is vooraf een conclusie trekken en vervolgens enkel pogen om naar hetzelfde resultaat te komen.
Precies dit.
Triest en tekenend voor het niveau van Gözübüyük, een waardeloze scheids die al lang afgeserveerd had moeten worden.

Complimenten voor Higler trouwens!
Hij heeft als scheids grote stappen gemaakt de afgelopen jaren en blijkt ook een prima VAR te zijn d:)b

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-04 18:31
Dat Gözübüyük (schaamteloos gekopieerd) deze mening heeft is natuurlijk al raar, maar dat het systeem het toe laat dat deze scheids op dat moment deze (bindende) beslissing mocht maken is natuurlijk absurd. Zoals vaker hier aangegeven moet de VAR zelf de scheids kunnen overrulen.

Zo heeft de VAR toch geen zin. Kun je net zo goed een MBO niveau 2 stagiair de beelden laten zien aan de scheids.

• Martinusz
LoeWn schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:59:
Dat Gözübüyük (schaamteloos gekopieerd) deze mening heeft is natuurlijk al raar, maar dat het systeem het toe laat dat deze scheids op dat moment deze (bindende) beslissing mocht maken is natuurlijk absurd. Zoals vaker hier aangegeven moet de VAR zelf de scheids kunnen overrulen.

Zo heeft de VAR toch geen zin. Kun je net zo goed een MBO niveau 2 stagiair de beelden laten zien aan de scheids.
Dat lost het probleem toch niet op, want je hebt dan hetzelfde probleem wanneer Gözübüyük (schaamteloos gekopieerd) als VAR plaats neemt >:)

• Napo
  • Nu online

Napo

Dat zou ook een betere oplossing zijn. Juist een complicatie is dat de scheids terug moet komen op zijn beslissing. Daar zit wellicht de kern van het probleem in. De initiële beslissing was dermate stellig dat het lastiger gaat zijn om daar op terug te komen. Dat je dan een VAR de beslissing laat maken die niet tussen de spelers staat en naar de situatie kan kijken - zonder enige beïnvloeding van spelers - zou wellicht daarbij helpen. Mijn inziens zou standaard de communicatie tussen de VAR en de scheidsrechter afwezig moeten zijn juist om die beïnvloeding te minimaliseren.

Ja je wordt overruled als scheidsrechter maar wel iemand die feitelijk het verloop kan zien, vanuit meerdere perspectieven en zonder beïnvloeding van spelers - en idealiter de scheidsrechters op het veld.

Waarbij de voetnoot wel is dat je als scheidsrechter stellig moet zijn in de beslissingen die je maakt maar ook - bij de huidige inrichting van de VAR - je mening bij zou moeten kunnen stellen. Zeker omdat je observatie beperkter is dan die van de VAR. De huidige oplossing is een verbetering maar niet optimaal, juist door dit soort incidenten. Al was de terechte rode kaart voor Promes destijds ook teruggedraaid en dan was het incident andersom, het zijn net mensen :+
Dat doen ze nu toch ook al? :+

• P.O. Box
Martinusz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:09:
[...]

Dat lost het probleem toch niet op, want je hebt dan hetzelfde probleem wanneer Gözübüyük (schaamteloos gekopieerd) als VAR plaats neemt >:)
niet helemaal, want de VAR bestaat uit 3 personen (alhoewel dat waarschijnlijk een hoofd-VAR, een video-mannetje en een hulpje, maar toch)... dus dat mag van mij best iets zwaarder wegen...

• Leon Zwiers
Zegt genoeg dat de scheidsrechtersbaas al direct zei dat Gozubuyuk fout zat. Dit was gewoon een kwestie van ego van een enorme wanfluiter. Die gast hoort niet in de ED te fluiten. Heeft ie al veel vaker aangetoond. Ook mooi dat de KNVB de dag erna direct de beelden vrijgeeft.

Als ze m dit weekend een wedstrijd geven spreekt dat van zwakte. Je moet die gast ver uit de buurt houden van de ED

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Zondag alle Feyenoorders gele hesjes aandoen, denk dat dan het leger meteen opgeroepen gaat worden. :+

Al mot ik krupe, op blote voeten goan ... Ik wil nog één keer Sint Steven heuren sloan.

• Terranova
ST10©DE schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:45:
[...]

Hij koketeert er anders regelmatig mee dat hij (naast dat hij inderdaad oud profvoetballer was) ook een scheidsrechter is geweest.

https://voetbalflitsen.nl...spelers-liepen-met-me-weg
2 wedstrijden, het staat nog in de tekst. Ik heb ook wel eens 2 wedstrijden gefloten. Maakt mij dat een scheidsrechter?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Terranova schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:06:
[...]

2 wedstrijden, het staat nog in de tekst. Ik heb ook wel eens 2 wedstrijden gefloten. Maakt mij dat een scheidsrechter?
Als jij net als hem de scheidsrechterscursus hebt gedaan en er mee loopt te koketeren wel ja. Anders was je gewoon even behulpzaam ;)

• Leon Zwiers
Gozubuyuk is VAR komend weekend bij Heracles PEC. Kan ie daar geen schade aanrichten.

Zou mooi zijn als hij als VAR ingrijpt en de scheids dan zeg, NEE, TE MAKKELIJK. en door laat spelen

• Ankona

Dat systeem dat niet functioneert heeft een naam: Van Egmond. Iedereen weet dat enkele scheidsrechters, Serdar G. voorop, structureel niet het gewenste niveau halen en met de verkeerde insteek in het veld lopen. Het systeem steekt die prutsers echter keer op keer veren in de reet.

En een VAR die de SR kan overrulen? Dat wil je zeker niet als iemand als Lindhout VAR is.

Ankona wijzigde deze reactie 22-01-2019 12:53 (5%)

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20-04 12:59

Baseman77

We move

Zoals vaker hier aangegeven moet de VAR zelf de scheids kunnen overrulen.
Nou ja, ik begrijp de argumenten om de scheids leidend te laten blijven.
Alleen moeten ze er wel mee kunnen omgaan dat ze fouten maken, dat deze fouten tijdens de wedstrijd opgemerkt kunnen worden en dat ze daarna openstaan voor de beelden en argumenten van de VAR, zodat ze een foute beslissing kunnen en willen terugdraaien.
En bij veel scheidsrechters gaat dat prima.

Gözübüyük is daar echter niet toe in staat en is sowieso een waardeloze scheids.
De keer dat hij een juiste beslissing maakt (rood Promes) draait hij deze onterecht terug nadat de VAR een fout maakte, nu stond zijn beslissing al vast voor de beelden en argumenten van de VAR.
Voeg daarbij zijn verleden van regelmatige discutabele beslissingen, zware beschuldigingen van matchfixing, belangenverstrengeling en pokeren met spelers.
Weg met die vent dus.

• Terranova
ST10©DE schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:22:
[...]

Als jij net als hem de scheidsrechterscursus hebt gedaan en er mee loopt te koketeren wel ja. Anders was je gewoon even behulpzaam ;)
Kijk het filmpje, hij heeft 30 jaar geleden op laag amateurniveau gefloten voor 2 hele wedstrijden.

Kan je moeilijk zeggen dat het een scheidsrechter was. Ik snap dat je een punt wilde maken, maar je moet niet overdrijven.

• Ankona
Hmmm.... dan mag ik me dus ook scheidsrechter noemen, ik fluit af en toe een pupillen wedstrijd.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Wat vinden Feyenoorders van dit stuk?

Voetbalcolumn van Willem Vissers (VK) naar aanleiding van het ‘praten met Van Bronckhorst’.

Eén van de meer realistische columnisten, wat mij betreft.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Terranova schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:53:
[...]

Kijk het filmpje, hij heeft 30 jaar geleden op laag amateurniveau gefloten voor 2 hele wedstrijden.

Kan je moeilijk zeggen dat het een scheidsrechter was. Ik snap dat je een punt wilde maken, maar je moet niet overdrijven.
Punt is dat ik hem geen scheidsrechter vind, maar dat hij er zelf mee te koop loopt. Hij vermeldt het echt regelmatig.

• Typhone
Feyenoord gaat in elk geval één penalty krijgen a.s. zondag.
Ajax zeker niet want Danny Makkelie fluit. Dus moeten we minimaal 2x scoren. Of 7x als Onana ziek is.

• Leon Zwiers
Ramzzz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:59:
[...]

Voetbalcolumn van Willem Vissers (VK) naar aanleiding van het ‘praten met Van Bronckhorst’.

Hij heeft de huidige puinzooi redelijk op een rijtje

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Dat vind je toevallig wel vaker als hij het met je eens is hè? :+

Maar goed stuk inderdaad, leuke brug naar woorden en daden.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Gonadan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:33:
[...]

Dat vind je toevallig wel vaker als hij het met je eens is hè? :+

Maar goed stuk inderdaad, leuke brug naar woorden en daden.
Kan ik er wat aan doen, dat hij het met mij eens is? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Iehmoow
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17-04 11:24
Typhone schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:18:
Ajax zeker niet want Danny Makkelie fluit. Dus moeten we minimaal 2x scoren. Of 7x als Onana ziek is.
Onzin. Statistieken 2012-2017.

Ajax gemiddeld: 2,23 punten per wedstrijd
Ajax Makkelie: 2,52 punten per wedstrijd

Feyenoord gemiddeld: 2,00 punten per wedstrijd
Feyenoord Makkelie: 2,17 punten per wedstrijd

https://runalyze.com/athlete/Iehmoow

• Typhone
Iehmoow schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:47:
[...]

Onzin. Statistieken 2012-2017.

Ajax gemiddeld: 2,23 punten per wedstrijd
Ajax Makkelie: 2,52 punten per wedstrijd

Feyenoord gemiddeld: 2,00 punten per wedstrijd
Feyenoord Makkelie: 2,17 punten per wedstrijd
Ah gelijkspelletje dus!

• Ankona
[...]

Eerlijk gezegd vrij matig. Ja er worden wat open deuren ingetrapt en met vrij algemene meneningen mee geleuterd. Maar in het stuk staat eigenlijk niets nieuws of een eigen inzicht/mening.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:39:
Gozubuyuk is VAR komend weekend bij Heracles PEC. Kan ie daar geen schade aanrichten.

Zou mooi zijn als hij als VAR ingrijpt en de scheids dan zeg, NEE, TE MAKKELIJK. en door laat spelen
Ik zit nu, in de aanloop van de volgende ronde, naar de samenvatting van Roda-Ajax in de beker te kijken. Gefloten door dezelfde scheids.

De 0-1 en de 1-1 waren vederlicht gegeven pingels.

Fijne consequente vent! :Y

• Napo
  • Nu online

Napo

Ramzzz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:42:
[...]

Ik zit nu, in de aanloop van de volgende ronde, naar de samenvatting van Roda-Ajax in de beker te kijken. Gefloten door dezelfde scheids.

consequent in inconsequente zijn is ook een vorm van consequent zijn :+

• DeKever
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:33
P.O. Box schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 00:10:
[...]

ja... waarom niet? Het spel verandert er echt niet wezenlijk door... het wordt er wel eerlijker van... Zo gaat dat bij Rugby, Hockey en weet ik veel hoe veel sporten ook gewoon...
Ik denk niet dat het eerlijker wordt. Wie de baas ook is, beslissingen staan altijd ter discussie.

En dat het in andere sporten gewoon anders gaat, soit. Ik vind gewoon dat de scheids de baas moet zijn ;)

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
DeKever schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:35:
[...]

Ik denk niet dat het eerlijker wordt. Wie de baas ook is, beslissingen staan altijd ter discussie.

En dat het in andere sporten gewoon anders gaat, soit. Ik vind gewoon dat de scheids de baas moet zijn ;)
Zit wel een verschilletje met de twee genoemde sporten: daar kan de scheidsrechter de beelden niet zien en moet vertrouwen op de videoref. Simpele oplossing: monitor weghalen O-)

• Ankona
DeKever schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:35:
[...]

Ik denk niet dat dat het issue is. Het probleem bij voetbal is dat er een paar zeer incapabele scheidsrechters rondlopen. Welke verantwoordelijkheid je ze ook geeft, ze verkloten het.

Dat scheidsrechters fouten maken is niet zo erg, het blijven mensen. Dat ze hun eigen draai aan de spelregels en interpretaties van situaties gaan geven en zich te groot voelen voor een correctie van een collega die er is om hem te helpen, daar zit het probleem.
Je lost dit niet op met regels rond het gebruik van de VAR maar door de juiste mensen aan te stellen en de prutsers af te serveren.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:20
Vraag me af of Stengs deze zomer naar PSV of Ajax gaat als hij zo doorgaat

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Het is natuurlijk een gerucht, maar volgend de Telegraaf is Barcelona bereid om richting 90 miljoen neer te tellen voor Frenkie de Jong.
https://www.telegraaf.nl/...joen-voor-frenkie-de-jong

Mocht 't zo wezen, strikje erom en veel plezier in Spanje. :w

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:19
Deadsy schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:55:
Vraag me af of Stengs deze zomer naar PSV of Ajax gaat als hij zo doorgaat
Als PSV bergwijn verkoopt zullen die hem wel halen.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 02:57

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Quad schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:08:
Het is natuurlijk een gerucht, maar volgend de Telegraaf is Barcelona bereid om richting 90 miljoen neer te tellen voor Frenkie de Jong.

De Televaag :') ik hoop dat ajax 900 miljoen vraagt :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• ph4ge

Hoevaak heeft de Telegraaf inmiddels een akkoord gerapporteerd? Ze waren toch ook zeker dat hij naar PSG ging?

Hoe kan het dat ondertussen helemaal niemand de transfer van Boateng aan zag komen als Barcelona zo lek is als een mandje?

SW-0040-8191-9064

• Vos

Vos

AFCA

Catch22 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:26:
[...]

Als PSV bergwijn verkoopt zullen die hem wel halen.
Als Lozano en Bergwijn samen gaan wellicht wel ja. Malen is er al als vervanger van 1 van beide.

Voor Bergwijn vind ik een vertrek eigenlijk nog te vroeg komen.

• Joostje123
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:28
Typhone schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:18:
Huh? Ajax Utrecht makkelie die voor niks een pingel geeft?

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:45

Snotverdomme is er geen trots meer op 'onze' spelers? Bij Neres las ik het elke keer al em daarvoor bij vele spelers al die gewoon prima hun best hebben gedaan. Altijd maar strikje erom en wegwezen.
En dan aan de andere kant zeuren dat Marc de boel niet bij elkaar houdt... Bla bla bla. Kom op weest trots en blij als deze jongen zo'n overstap krijgt!

Zijn wij nou de enige die die altijd zo reageren?

• Faddermakker
  • Laatst online: 22:25
ph4ge schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 06:23:
[...]

Hoevaak heeft de Telegraaf inmiddels een akkoord gerapporteerd? Ze waren toch ook zeker dat hij naar PSG ging?

Hoe kan het dat ondertussen helemaal niemand de transfer van Boateng aan zag komen als Barcelonac zo lek is als een mandje?
Omdat Barcelona niemand meer boeit :+

You don’t want it bad, You just kinda want it. You don’t want it badder than you wanna party. You don’t want it as much as you want to be cool. Most of you don’t want success, As much as you want to sleep!

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 06:23:
[...]

Hoe kan het dat ondertussen helemaal niemand de transfer van Boateng aan zag komen als Barcelona zo lek is als een mandje?
Ik ben als Ajacied helemaal klaar met die Valentijn Driessen en de rest van de voetbal/Ajax redactie van de Telegraaf. Altijd en alleen maar zijn eigen agenda doordrukken. Z'n wikipagina ook:
Driessen heeft geen voorkeur voor een bepaalde voetbalclub, maar volgt Ajax en ADO Den Haag wel met meer belangstelling.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 17-04 22:51
Doe maar de helft + Cillessen voor Frenkie. Kan hij bij een andere topclub tweede keeper spelen en pakken wij de titel. Is me meer waard dan nog meer miljoenen. ;)

hard core / soft porn

• Martinusz

Kunnen we niet pas iets van de telegraaf posten aangaande transfers als er duidelijk een foto is van de speler, met shirtje in zijn hand en de TD van die club waar ze een handtekening zetten?

Zelfs ik als Ajax supporter wordt moe van dit geneuzel van de Telegraaf 8)7

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 17-04 22:51
Martinusz schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:07:
[...]

Kunnen we niet pas iets van de telegraaf posten aangaande transfers als er duidelijk een foto is van de speler, met shirtje in zijn hand en de TD van die club waar ze een handtekening zetten?

Zelfs ik als Ajax supporter wordt moe van dit geneuzel van de Telegraaf 8)7

Puik plan!

hard core / soft porn

• Martinusz
De TD van Ajax is wit en het contract is met witte pen op wit papier gezet, of wat mis ik in deze foto? ;)

• toolkist
DoeEensGek schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:05:
[...]

Snotverdomme is er geen trots meer op 'onze' spelers? Bij Neres las ik het elke keer al em daarvoor bij vele spelers al die gewoon prima hun best hebben gedaan. Altijd maar strikje erom en wegwezen.
En dan aan de andere kant zeuren dat Marc de boel niet bij elkaar houdt... Bla bla bla. Kom op weest trots en blij als deze jongen zo'n overstap krijgt!

Zijn wij nou de enige die die altijd zo reageren?
Zeker wel, maar als je voor 1 speler ruim een half jaarbudget kunt krijgen dan is dat "an offer you can't refuse". Dan mag het "strik erom en wegwezen" erg denigrerend klinken, uiteindelijk komt het daar wel op neer.
Voor het bod voor Neres kun je een vervanger halen die (nog) net ietsje minder is en vervolgens ook 3 zwakke plekken in het team (2e linksback, keeper, spits) dermate versterken dat het team er uiteindelijk sterker uit komt.

• Typhone
Ramzzz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:42:
[...]

Hahaha ohja! Dat was die wedstrijd inderdaad. Bullshit pingels inderdaad.

• Ankona
Wat moet Ajax met die centen? Ze hebben nu al meer op de bank dan ze uit kunnen geven. Divident uitkeren?

• Typhone
Ankona schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:29:
Wat moet Ajax met die centen? Ze hebben nu al meer op de bank dan ze uit kunnen geven. Divident uitkeren?
Ajax kan het geld wel uitgeven maar dan moet een fors deel naar het salaris gaan ipv transfersom. En dat is voor de huishouding op lange termijn niet goed en dat hebben ze in het verleden (ooit 62 contractspelers) wel eens verkeerd gedaan. Volgens mij was dat pas rond 2011 opgelost.

Als de handtekening staat in elk geval Cillessen in benaderen! Rendeert totaal niet in Barcelona, en wij hebben nu een tweede keeper en na de zomer een eerste keeper nodig. Let him come.

• Martinusz
Typhone schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:33:
[...]
Als de handtekening staat in elk geval Cillessen in benaderen! Rendeert totaal niet in Barcelona, en wij hebben nu een tweede keeper en na de zomer een eerste keeper nodig. Let him come.
Gaat Cillissen echt niet doen :) die wilt eerst nog een basisplek bij een buitenlandse club.

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:28

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Achja, als we dit jaar de titel mislopen, hebben we iig 500 miljoen op de bank met al die vertrekkende spelers als ik het zo mag geloven. Vervolgens vertrekken Overmars en vd Sar naar resp. Arsenal en Man Utd. en kunnen we weer van vooraf aan beginnen.

discogs

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-04 18:31
Ankona schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:29:
Redelijke spelers kopen voor andere clubs in de ED waardoor het niveau in de ED omhoog gaat en het voor de echte toppers aantrekkelijk wordt, of blijft (de Ligt, de Jong) om voor Ajax te spelen. Iedereen happy. :+

LoeWn wijzigde deze reactie 23-01-2019 10:36 (3%)

Pagina: 1 ... 209 210 211 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True