Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2
Acties:
  • 288.721 views

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 16:28
Echt spannend was het dit jaar helaas niet. PSV was de meest stabiele ploeg in de Eredivisie en won in een directe wedstrijd met 3-0 van de enige concurrent Ajax. Voor PSV is het de 24ste landstitel in de historie. AZ maakt de top 3 compleet. Aftredend kampioen Feyenoord eindigde als vierde.
Tot de laatste dag was het ongekend spannend bovenin de Jupiler League. Fortuna Sittard, NEC en Jong Ajax konden kampioen worden. Jong Ajax is uiteindelijk kampioen. Het team van het duo Reiziger/Bogarde won de kampioenswedstrijd met 2-1. Fortuna promoveert direct. Verder promoveren ook De Graafschap en FC Emmen naar de Eredivisie. Dit gaat ten koste van Sparta en Roda JC.
De 100ste KNVB Bekerfinale was een prooi voor Feyenoord. De club uit Rotterdam vergrootte hiermee ook het trauma voor AZ. Veelvuldig geroemd voor het mooie voetbal, maar tegen de grote teams geen enkele keer thuis gegeven. Met 3-0 was Feyenoord te sterk voor de mannen van Van Den Brom.
En dat is de derde op rij. Een ongekende prestatie van Real Madrid. Liverpool was de tegenstander, maar was niet opgewassen tegen de koningen van de Champions League. Zeker na het uitvallen van Salah had Liverpool weinig in te brengen. De 2-1 van Gareth Bale is het vernoemen waard, een fenomenale omhaal.
Atletico Madrid heeft redelijk eenvoudig beslag gelegd op de Europa League. In de finale tegen Marseille was Atleti soeverein. De geroemde defensie van de Spanjaarden kwam geen moment in de problemen. Uiteindelijk wonnen ze met 0-3. Een mooi afscheid ook voor kind van de club Fernando Torres.

VAR - Video Assistant Referee

Dit jaar doet de VAR zijn intrede in de eredivisie. Op het afgelopen Wereldkampioenschap voetbal is er al succesvol mee gewerkt en dus vanaf dit seizoen ook te bewonderen in de Eredivisie.

De VAR zal de scheidrechter ondersteunen bij hun werk en kan op vier verschillende momenten ingrijpen:
- Wel of geen doelpunt
- Wel of geen strafschop
- Wel of geen directe rode kaart
- Identiteitsvergissing bij het geven van een rode of gele kaart
Bron: https://www.knvb.nl/thema...trage-2.0/video-assistent

JanW wijzigde deze reactie 27-08-2018 17:30 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

apis29 wijzigde deze reactie 04-06-2018 20:39 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:08

Gynnad

* * *

quote:

Het schijnt dat hij daar gewoon op vakantie is, dus niets bijzonders. Eerlijk gezegd lijkt het mij sterk dat hij nu al naar Barcelona zou kunnen, zoveel heeft hij nog niet laten zien. Ik geloof absoluut in zijn potentie, maar het is nu nog veel te vroeg voor een transfer naar Barcelona.

Gynnad wijzigde deze reactie 10-06-2018 12:04 (26%)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15:03
Komende woensdag wordt tijdens een FIFA congres bekend wie in 2026 het WK mag organiseren:

- United 2026 (VS, Mexico en Canada)
- Marokko 2026

De FIFA ziet natuurlijk het liefste dat het naar United gaat maar tegenwoordig mogen de voetbalbonden zelf stemmen en wordt dit niet meer gedaan door het Executive Committee. Ik las dat Marokko toch aardig wat steun kreeg, op papier is er alleen heel wat meer risico volgens de FIFA

Dat bid van United vind ik trouwens ook een wassen neus, nagenoeg alle wedstrijden worden in de VS gespeeld en Mexico en Canada krijgen een handjevol wedstrijden. Momenteel liggen zowel Mexico als Canada met de VS in de clinch.

Wat mij betreft mag Marokko lekker dat WK organiseren, het land is voetbalgek en heeft al meerdere pogingen gedaan om het te mogen organiseren.

Nog een interessant stukje op VZ
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330756

Vlassie1980 wijzigde deze reactie 11-06-2018 13:40 (4%)

• Vlassie1980
De speelsteden voor het United Bid van 2026:

- 3 speelsteden in Canada
- 3 speelsteden in Mexico
- 16 speelsteden in de VS

Ik zou me als Mexico of Canada nogal gekleineerd voelen, laat de VS dit dan gewoon in zijn eentje organiseren, wat is de meerwaarde om het in 3 landen te houden?

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:32
Ik durf de RB positie wel zo te laten vooralsnog, met El Maas en Kristensen.

2 CB's is wel te weinig. Ik ga er van uit dat de Ligt nog weggaat.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
En het is officieel:

Ajax rondt transfer Tadic af
quote:
Ajax heeft dinsdag de transfer van Dusan Tadic afgerond. De aanvallende middenvelder komt over van Southampton FC en tekende een contract van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2022.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online
Volop trainen en voorbereiden op hoe het niet moet. Dan heb je dat alvast onder de knie en hoef je dat tijdens het seizoen niet meer te doen. Gewoon een hele slimme tactiek van Ten Hag :P

Verliezen? Nee, dat hebben we tijdens de voorbereidingen al behandeld.

Ten Hag is gewoon een meester tacticus :+

Han wijzigde deze reactie 19-07-2018 22:53 (19%)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Han
  • Niet online

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:14
Gözübuyuk, Blom en Kuipers? (in Genève).
Zouden ze gevoelig zijn voor bitcoins? Dan regel ik wat pingels voor Ajax >:)

Typhone wijzigde deze reactie 03-08-2018 13:53 (15%)

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

dit is een best wel deprimerende statistiek

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:40
quote:
Han schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:06:
Die clown van een Preud’Homme kijkt een beetje teneergeslagen :P
:+

Martinusz wijzigde deze reactie 14-08-2018 21:10 (41%)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Poll: Gaat Feyenoord nog verder in Europa dit seizoen?
Ja
Nee
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400842&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Gaat Ajax naar de Champion's League?
Ja
Nee
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400843&layout=6&sort=prc
Poll: Gaat PSV naar de Champion's League?
Ja
Nee
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400844&layout=6&sort=prc

3x op "Ja" gestemd: Hup Eredivisie! *O*

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 15-08-2018 20:05 (52%)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
quote:
Gonadan schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:03:
Het is qua voorspellen de enige interessante, bij de rest weet ik wel wat er uit de poll komt. ;)
Poll: Gaat Vitesse door?
Ja
Nee
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400846&layout=6&sort=prc

• Typhone
Weddenschap 1 van de 19 verloren: Ajax staat het hele seizoen bovenaan.
Gedwongen mokken kopen in de fanstore van PSV op verzoek van de collega's die aangeven 'voetbalfan' te zijn maar PSV als club hebben gekozen :+ :

Dat waren de lelijkste die ik kon vinden. En de goedkoopste :D

Typhone wijzigde deze reactie 16-08-2018 09:57 (7%)

• Typhone
quote:
Baseman77 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:36:
[...]

Misschien dat je dan beter naar de Nederlandse uitvoering kan gaan...daar komt namelijk het volgende uit:
Ajax: Som: 28,05 mln. €
PSV: Som: 25,40 mln. € (waarbij de 12 miljoen voor Romero eigenlijk niet klopt aangezien dit bedrag pas dit seizoen is overgemaakt, voor Ajax geldt dit alleen voor de 2 miljoen voor Schuurs).

[...]

Gezien je woorden blijkbaar toch niet.

[...]

Prima toch?
Scheelt alleen al kapitalen aan belastinggeld.
En als ik zie hoe de Ajacieden zich de laatste keer gedroegen in het uitvak van PSV, mogen ze voortaan daar ook geweerd worden.

PS: Wat mij betreft schaffen ze het kunnen bezoeken van een uitwedstrijd helemaal af, dat zou een enorm verschil maken in kosten en politie inzet.
Zelfs zonder Ajacieden kosten ze in Eindhoven veel geld:

Als de belasting omlaag gaat wanneer uitsupporters an sich verboden worden prima. Iets zegt mij dat dat niet gaat gebeuren. ;)

@Han Downies Verstandelijke beperkten en kids kinderen worden zo in elkaar gemept mishandeld door het 'beruchte' Oost hooligans. :+ . Zo zet je nog best mooi een politiek correcte massamedia zin in elkaar.

Typhone wijzigde deze reactie 16-08-2018 12:53 (13%)

• Napo
  • Nu online

Napo

quote:
_O-
quote:
Zodoende kunnen supporters beter inschatten wat voor kleding ze bijvoorbeeld aan kunnen doen.
Dit is een gevalletje
quote:
Wij van FC Utrecht denken niet dat de supporters zelf een goede inschatting kunnen maken hoe ze zich moeten kleden dus dan vertellen wij maar hoe de supporters zich moeten kleden
Ik ben benieuwd wat daar uit komt...
Het is 25 graden, trek dit aan

Het regent, neem dit mee:

kon zo snel geen paraplu van FC Utrecht vinden :+

Het vriest, trek dit aan:

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
quote:
ph4ge schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:49:
[...]

Als je de punten eraf trekt die Ajax en PSV kregen simpelweg voor directe plaatsing voor groepsfases dan valt dat verschil reuze mee. Het verschil is in ieder geval niet uitzonderlijk gezien het budget en de ranking die voor betere lotingen zorgt. Voorronde wedstrijden zijn ook nog eens halve punten, dus clubs die een moeilijke weg hebben naar een groepsfase kunnen zelfs als ze het redelijk doen haast niet zoveel punten halen als clubs die zich direct plaatsten. Ook kan je in de groepsfase 2x verliezen en dan alsnog punten halen, in de voorronde is het dan klaar. Dit zorgt er oa voor dat het echt scorebord journalistiek is om te doen alsof Ajax en PSV geen onderdeel zijn van de teloorgang van het Nederlandse voetbal.

In elk land behalen de rijkste clubs de meeste punten, maar relatief gezien hebben alle Nederlandse clubs de afgelopen jaren veel onnodig gefaald.
Zet die roze Feyenoord bril eens af. Feyenoord had zich ook best direct kunnen plaatsen maar ja als je het in de Eredivisie al laat liggen.

O en plaatjes maken denk ik wel genoeg duidelijk

• Napo
  • Nu online

Napo

quote:
Typhone schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:00:
[...]

Ik trap af:

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE

>:) >:) >:)
huh, heb ik iets gemist?

• apis29
  • Niet online

Kaartjes voor Kiev supporters in de Arena: €27,50. Duurste kaartje bij Kiev: €15,70

apis29 wijzigde deze reactie 20-08-2018 14:16 (19%)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
quote:
Poll: Wint Ajax over 2 wedstrijden gezien?
Ja
Nee
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400872&layout=6&sort=prc
Poll: Wint PSV over 2 wedstrijden gezien?
Ja
Nee
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400873&layout=6&sort=prc

2x Ja, ik denk 2 keer erg close!

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 21-08-2018 14:24 (3%)

• apis29
  • Niet online

• Dirk91
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 24-05 06:55
quote:
demo31051987 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:10:
[...]

Het feit dat Ajax 2 punten gelijk speelt en net aan wint tegen een ploeg uit de middenmoot, geeft aan dat Ajax toch niet zo sterk blijkt te zijn als men eerst dacht. Dus nemen ze in de statistieken deze wijziging mee en geven ze dus aan dat Ajax nog meer punten zal verliezen, vandaar het grote verschil.
Maar dat is het dus niet, want Ajax wordt niet "extra" gekort (verspilt twee punten & eindigt twee punten lager in de eindklassering) waardoor het geen invloed lijkt te hebben op de voorspellingen voor de rest van het seizoen.

Goed, in ieder geval benieuwd hoe dit zich verhoudt tot de eindklassering. Zag op /r/soccer dit tabelletje voor de Serie A 17-18 voorbij komen in combinatie met de eindklassering:
Puntenaantallen lopen m.n. voor de topclubs flink uiteen (terugkerend iets over alle voorspellingen, volgens mij), maar de volgordelijkheid is weer opvallend.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Gaat er iemand hier Ajax kijken ? :)

Hackus wijzigde deze reactie 22-08-2018 20:55 (63%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• apis29
  • Niet online
quote:
Qu3st schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:03:
[...]

Ik snap ook niet waarom er geen VAR is. Maar ja UEFA wil nog niet zo modern doen blijkbaar.
Kwam toevallig voorbij in de uitzending idd, ze willen eerst voldoende VAR mensen opleiden maar heel misschien komt het al in de groepsfase.

Hier nog eens de 3-1 (vaak wordt er nog steeds alleen naar de voeten gekeken maar was leek mij gister al dat het bovenlichaam van Tadic in buitenspelpositie was).
Oranje lijn loopt evenwijdig met lijn in het gras links (schampt voorhoofd en gaat door schouder/borst van Tadic en de bovenarm van de verdediger) en de groene met die langs het doelgebied. Trek je een lijn in het juiste perspectief dan staat ie dus meer buitenspel dan bij de oranje lijn.
Kortom: een keepersblunder fout, een eigen doelpunt en een buitenspeldoelpunt :P . Blijft een ***loting :D (allebei moeten de CL in). En zoals al aangegeven waar ze sterk in waren een doelpunt uit een corner aan de andere kant.

apis29 wijzigde deze reactie 23-08-2018 20:31 (52%)

• apis29
  • Niet online
quote:
Vincent Dave schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:39:
Volgens mij was die grasmaaiert van de JCA dronken want het was namelijk geen buitenspel.
In the context of Law 11 – Offside, the following definitions apply:
  • “nearer to his opponents’ goal line” means that any part of a player’s head, body or feet is nearer to his opponents’ goal line than both the ball and the second-last opponent. The arms are not included in this definition

*

apis29 wijzigde deze reactie 24-08-2018 01:39 (40%)

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08:43
Eeeh VI.nl:

8)7

• apis29
  • Niet online
quote:
Hackus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:27:
Dyn. Kyiv (Ukr) - Ajax vanavond. Ajax ruime zege in de zak afgelopen weekend en Dyn speelde gelijk.
Maar we spelen (in het hol van de leeuw), Neres gaat ook mee las ik vandaag. Zal me benieuwen wat onze Top Coach voor opstelling tevoorschijn tovert .
Uitwedstrijd, goal tegen in de laatste minuten (toevallig vlak na een wissel van Dynamo) en met een B-elftal (itt Ajax) dus dat zegt ook weer niks
Alleen die rooie #15 voorin (na een uur gewisseld), kale #26 achterin en de keeper speelden in de basis tegen Ajax.

Toch weer met een kopgoal gescoord zie ik ... (en zelf uit een corner tegen; als je naar de minuten van de wissel en de goal kijkt zou je zeggen dat er net voor de corner was gewisseld :+ ). Invalbeurt ook van die andere nieuwe Brazilliaan die van Santos is gekomen [zat vorige week niet eens op de bank tegen Ajax]

Voor het internationale gevoel ;)

apis29 wijzigde deze reactie 28-08-2018 14:00 (20%)

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
Neres gewoon netjes op de bank. Wober is de vervanger van Tagliafico. De rest zijn dezelfde 10 als vorige week

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Vlassie1980
quote:
repeP schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:38:
Wel een gigagroot stadion trouwens. Is dat er niet eentje van een EK of WK indertijd?
Ja, daar is de finale van Euro 2012 gespeeld en laatst ook nog de Champions League finale tussen Liverpool en Real Madrid.

Speciaal gerenoveerd voor het EK 2012:

Before

After

Eigenlijk veel te groot voor Kiev, ze krijgen het stadion nooit vol en er zit een atletiekbaan omheen.

Die van Donny mocht er wel in trouwens :P

• Typhone

• Hengbers_92
  • Niet online

En natuurlijk PSV morgen *O*

Hengbers_92 wijzigde deze reactie 28-08-2018 22:55 (14%)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Wie loot het gunstigst in de CL?
Ajax
PSV
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400907&layout=6&sort=prc

• Napo
  • Nu online

Napo

Altijd mooi nietszeggende statistiek :+

• Typhone
quote:
Fleximex schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:21:
https://draw.inker.fun

Als je niet kan wachten op de loting. Bepaal je eigen tempo, maar zonder warme balletjes.

Ik trok voor de poule van PSV, Inter uit pot 4 :>
Zelfs op mijn systeem wordt PSV voorgetrokken.... ;)

Groep F :D
Young Boys is ook zielig :P

Typhone wijzigde deze reactie 30-08-2018 13:33 (4%)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

CL groep:

AEK Athene - Ajax - Bayern München - Benfica

PSV - Barcelona - Inter - Tottenham

http://i67.tinypic.com/65mrdy.jpg

Hackus wijzigde deze reactie 30-08-2018 19:31 (19%)
Reden: Alles bij elkaar

• RobbertC
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:27

Messi toen hij hoorde dat 'ie tegen Angelino en Dumfries moest :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
quote:
Qu3st schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:52:
[...]
En Ziyech heeft een flinke upgrade gekregen. Duur van contract blijft hetzelfde maar hij is nu 1 van de best betaalde spelers in de Eredivisie.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=336662

niet hele jaar lopen zeiken he @OPSLAGHOND
:p
Als hij zo'n instelling heeft als dit seizoen dan mag hij wat mij betreft zeker blijven, zakt hij weer naar zijn oude niveau vooral qua instelling dan mag hij wat mij betreft lekker op de bank gaan zitten.
Vrije trappen moet hij nog steeds vanaf blijven, staat nog steeds op 1 op 15 ofzo die gevaarlijk is. :9

Ondertussen staat Cocu op de 12e plek met Fenerbahce na weer een verloren competitiewedstrijd ... :X
Poll: Haalt Phillip Cocu de winter als trainer bij Fenerbahce?
Ja
Nee
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400915&layout=6&sort=prc

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 02-09-2018 13:20 (26%)

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23-05 22:05

En fox kan weer af :)

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
https://tweakers.net/ext/f/fSNUI4yuM9O22j8nhtRNIBhr/thumb.png

_/-\o_

25-1 zijn de odds vanavond, misschien eens een tientje inzetten :+

EDIT:

36-1 inmiddels en 17-1 voor een gelijkspel.

PWM wijzigde deze reactie 05-09-2018 09:54 (10%)

• Typhone
quote:
Gonadan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:47:
Koeman kiest Cillessen als eerste keeper van Oranje.

* Gonadan gaat vast popcorn maken
En Koeman heeft verstand van voetbal. Eindelijk die knaap niet meer in de goal. Zoals ik eerder al eens zei en toen bruut aangevallen werd hier ;).

• Vlassie1980
Camp Nou is een voetbalstadion in Barcelona. Het is het thuisstadion van FC Barcelona en het Catalaans voetbalelftal. Camp Nou werd geopend in 1957 met een capaciteit van 93.053 plaatsen. De capaciteit is sindsdien verhoogd naar 99.050 plaatsen. Wikipedia
Adres: C. d'Aristides Maillol, 12, 08028 Barcelona, Spanje
Capaciteit: 99.354

:)

Over een paar jaar ziet het er zo uit en gaan er 105.000 in.

Vlassie1980 wijzigde deze reactie 18-09-2018 20:44 (13%)

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
Eiting vervangt De Ligt, dus dan zal De Jong doorschuiven naar verdediging.
Verder de zelfde 10 namen. Dolberg weer een keer op de bank!

Ajax O19 heeft AEK even dik ingemaakt met 6-0. Dat mag straks ook wel gebeuren van mij. Waarom doet PSV niet mee met Youth League?

Qu3st wijzigde deze reactie 19-09-2018 17:59 (67%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Opstelling Ajax v AEK Athene.
Helaas zonder De Ligt, die kampt met een knieblessure

http://i65.tinypic.com/9kqik6.jpg

• Han
  • Niet online
Martinusz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:18:
Heeft van de Sar ooit een normaal kapsel gehad?

Nee :+

• Han
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:39:
Haha en hier geel voor geven. Manmanman.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Wie wint PSV vs Ajax?
PSV
Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400994&layout=6&sort=prc

• razorhead
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23-05 16:59
Hier nog een gifje van de Jong + Onana:

Ik vond het wel degelijk een stevige overtreding - en idd.. het toneelspel van de Jong zorgt ervoor dat er geen actie wordt ondernomen.

razorhead wijzigde deze reactie 23-09-2018 23:57 (40%)

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 24-05 09:11

Baseman77

We move

lateef schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:33:
Vandaar dat ik handen op/bij de bal zei. Onana houdt zichzelf zo compact mogelijk. Wanneer hij zijn arm zou strekken en De Jong met zijn hand weg zou duwen, dan staat hij veel meer open en heeft hij minder controle over de bal.
Bijna ja:

Kijk die Luuk even irritant stil staan, waardoor Onana vol in de bescherming moet en daarbij wel zijn elleboog moet gebruiken. Dat hij daarbij de bal met zijn rechterhand loslaat (en daardoor minder controle over de bal heeft) en zijn elleboog strekt (en daardoor meer open staat) is bijzaak. Er is ook duidelijk te zien dat Onana gedwongen wordt Luuk te raken, er is geen enkele uitweg.

PS: Ik zie nu eigenlijk pas dat Makkelie het ook gewoon ziet gebeuren, ik dacht dat hij zijn blik al afgewend had. Dat maakt zijn beslissing en reactie richting Luuk daarna nog onbegrijpelijker.

Baseman77 wijzigde deze reactie 24-09-2018 14:28 (87%)

• Napo
  • Nu online

Napo

Deadsy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:22:
[...]

5 rondes en dan nog 1 CL wedstrijd.
Dan vind ik het toch nogal weinig. Helemaal aangezien hij niet altijd op de bank zit.

Dan ben je nog geeneens 1e reserve voor je plek.

AL helemaal raar als je ziet dat ze 5 punten uit 5 wedstrijden hebben.
Enkel voor de CL-wedstrijd zat hij niet op de bank. voor de overige wedstrijden heeft hij echt niet bijzonder veel gespeeld

• Yemoke
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23-05 03:46
Let's go

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Wie gaat er als eerste ontslagen worden?
Erik ten Hag
Giovanni van Bronckhorst
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401032&layout=6&sort=prc

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 09:28
Gezien de statistieken heeft Benfica het niet makkelijk gehad in Athene :

• Vlassie1980
Harribo schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:38:
Wat een beest die Dumfries
Perisic vind ik hun beste speler maar Dumfries heeft hem voor alsnog in de zak

Icardi echt gevaarlijke spits zeg
Eigenlijk in zijn eentje het grote gevaar
Hij komt natuurlijk ook bij Sparta vandaan he..

Die Danjuma van Club legt hem er trouwens lekker in zeg tegen Atletico :o

• Han
  • Niet online

Verrassende gegeven over de salarissen van de top3 voor dit seizoen. Ajax betaald bijna het dubbele aan salarissen (hapje Jong Ajax bij, maar dan nog) en blijkbaar betaald Feyenoord hun matige spelers meer dan PSV dat doet voor hun kampioensteam. Bizar.

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:48:
[...]

Daarom dat ik ook alleen dat toernooi opnoemde, heeft voor mij wel een beetje zijn imago aangetast ...
Zag hem als een echte godenzoon, maar bleek enkel geniaal met zijn voeten ...
https://rs598.pbsrc.com/albums/tt61/govols87/rimshotemot-1.gif~c200

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• danslo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:53
Stemming is gezet bij Bild... :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Ajax - Feyenoord
Wint Ajax
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401147&layout=6&sort=prc

• Hengbers_92
  • Niet online

Veel kijkplezier allen!

• Hengbers_92
  • Niet online
Ja maar een heel klein beetje ik maak kraanblokken voor de grootste kranen in de wereld dus valt wel mee wat ik moet doen O-)

Om je een idee te geven

Hengbers_92 wijzigde deze reactie 28-10-2018 16:02 (16%)

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 16:21

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

dvdkiwi schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:09:
[...]

Van mij mogen ze al dat voetbaltuig over één kam scheren. Zo ook die mongolen bij Nac vorige week die de ME half aftuigden.

Ik hoorde van de week aan aantal keer gezegd worden dat er weer nagedacht wordt over uitsupporters bij de klassieker, maar dat zie ik niet goed gaan. Voor mijn part wordt vanaf nu gewoon élke wedstrijd met lauter thuispubliek gespeeld. Scheelt een hoop beveiliging (agenten) en daarmee een hoop geld.
Misschien jammer voor de sfeer, maar zolang niet iedereen zich kan gedragen lijkt het me een prima oplossing.
Ik zal het uitpubliek ook niet missen, maar dit waren dus PSV 'supporters' die in 1 vak onderin de hoek van het stadion (Pal onder het familie vak) rookpotten gingen afsteken waardoor een complete kant van het stadion vol zwarte rook stond. Ik zit 2 vakken 'links' van het familievak en bij ons was het al ademnood en lichtelijke paniek bij sommige mensen. Absurde actie....

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:08

Gynnad

* * *

Morgen zal er wel weer iemand op het politie bureau staan..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Ik ben wel blij dat Groene Ster de beker serieus neemt. Ze hadden een B-Team kunnen opstellen tegen Heerenveen. Maar nee, niet bij Groene Ster, die stellen gewoon hun sterkte 11 op en vegen Heerenveen dus zoals het hoort weg.

Zie zelfs dat Groene Ster in 1943-44 bekerfinalist waren. Daarmee staan ze bijna net zolang droog als Ajax in de beker :+

EDIT:

W00t: Nathan Rutjes speelt er :p

En het staat al 1-2 :+

Gelukkig haalt Foxsports ook zijn normale niveau

https://tweakers.net/ext/f/4xhhUYcEMOMUJXoQ9DicVrlm/thumb.png

PWM wijzigde deze reactie 31-10-2018 20:57 (54%)

• Typhone
Baseman77 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:06:
[...]

Bij PSV-RKC waren er ongeveer 25.000 toeschouwers, dat is een bezettingsgraad van ruim 70%.
Ik keek even naar de speelkalender en was teleurgesteld...

code:
1
2
3
Za 10/11/2018 
19:45 
De Graafschap - PSV

Helaas, één dag later en de bezettingsgraad was 100% en iedereen weer in varkens, beren, zuster, politieagent en cowboy pak op de tribune :D. De 11e van de 11e is ook in Eindhoven een carnavalsbegrip toch? :) Ik kan me ooit herinneren dat zo'n half uitvak (VVV, Roda, NAC oid) rond de carnaval volzat met allemaal beren, varkens, pikachu's (toen nog) en dan bedoel ik beren en varkens letterlijk. Ik heb niks met carnaval maar dat was toch wel humor.

Zoiets maar dan extremer:

Typhone wijzigde deze reactie 01-11-2018 08:17 (33%)

• Typhone
Zo, ik neem het stokpaardje van @OPSLAGHOND even over maar dat zal 'ie vast niet erg vinden.
Een poll voor de Champions League deze keer:

Poll: Wat gaat Ajax doen tegen Benfica deze week?
Winnen
Verliezen
Gelijkspel
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401195&layout=6&sort=prc

• Typhone
toolkist schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:42:
@Typhone @OPSLAGHOND Maak er dan ook ff 1 aan voor Spurs-PSV?
U vraagt ik draai:

Poll: Wat gaat PSV doen tegen Tottenham Hotspur deze week?
Winnen
Verliezen
Gelijkspel
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401197&layout=6&sort=prc

• JST94
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:55
Programma achtste finales TOTO KNVB Beker

JST94 wijzigde deze reactie 05-11-2018 14:42 (20%)

@_JST94 | Feyenoord Rotterdam

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
PolarBear schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:22:
Zo wat een blamage. Aflasting in de Kuip.

Zo wat een blamage. Geen aflasting op Wembley.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

PolarBear schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:37:
[...]

[Afbeelding]
Zo wat een blamage. Geen aflasting op Wembley.
Zelfs Waterloo zag er beter uit na de beruchte slag. :+

Ik zou er mijn hond nog niet op uitlaten. Als ik er één had. :+

Als hun eigen stadion nou eens klaar was, maar kennelijk spelen ze nog liever even op zo'n door 'football' geruïneerd terrein, en dit komt blijkbaar vaker voor.

Ramzzz wijzigde deze reactie 05-11-2018 20:47 (35%)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:40
Kennen we Kennedy Bakircioglu nog?
Moet je kijken wat een afscheid die heeft :o daar kunnen sommige oud-spelers een puntje aan zuigen.

https://www.telegraaf.nl/...achtig-afscheid-in-zweden

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
ephymerous schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:29:
Wat een kut keeper... dat filmpje is nu wel op zn plaats :/

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:12
Ook dat nog!

repeP wijzigde deze reactie 09-11-2018 11:51 (3%)

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
repeP schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:58:
Hoorde je wat ze in het stadion zongen? Van voor naar achter, van links naar rechts... Kan me niet heugen dat ik dat ooit bij het mannenelftal heb gehoord.
Doel je nu op het feit dat je het een te simpel liedje vindt of dat eindelijk iets gezongen wordt waar geen krachttermen en ziektes in voor komen?

Gonadan wijzigde deze reactie 10-11-2018 12:54 (25%)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Napo
  • Nu online

Napo

Leon Zwiers schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:14:
[...]

Ik weet bij die man nooit waar alle Ümlaüts moeten, dus laat ik ze maar weg >:)

De beste man verdient wel wat respect

• apis29
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:57:
Nee, gewoon mazzel dat die Zwitsers er echt geen kloot van kunnen. Op deze manier kan je op inzet de boel wel houden, misschien zelfs een doelpuntje op individuele klasse.
Op het vorige WK deden ze het nog best goed maar nu klopt er weinig van. Met een speler meer lijkt het nog regelmatig of ze iemand tekort komen op het middenveld ...
vhal schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:04:
Dat broekje van die nummer 23 van Zwitserland kan echt niet hoor, alsof je naar beachvolleybal aan het kijken bent :+
Wat voor beachvolleybal kijk jij nou weer? Heren? (8>

apis29 wijzigde deze reactie 13-11-2018 20:20 (6%)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Martinusz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:39:
[...]

En zelfde samenstelling, dan zijn we er O-)

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• apis29
  • Niet online
Uit Lekiep

*

vs stats

https://www.whoscored.com...8-2019-Netherlands-France

* De Jong:
On sent qu’il a la classe, comme sur cette louche pour Depay ( 80e). Placé bas pour aspirer le milieu bleu, il a donné le tempo, parfois très lent en raison d’orientations souvent latérales. Mais il ne met jamais son équipe en difficulté et a éteint Kanté. Il provoque le penalty ( 90e + 5).
Wijnaldum:
Le Red est vraiment un joueur complet. Placé en pointe haute du milieu batave, il a eu un abattage phénoménal. Outre son impact, son pressing, il est à l’affût du moindre ballon avec une intensité folle, comme sur son but où il est le plus réactif ( 44e). Remplacé par Vilhena ( 89e). Une présence physique impressionnante en première période, où il repiquait sans cesse dans l’axe mais se replaçait avec générosité face à Mbappé à la perte de la balle. Il a sans doute payé ses efforts après la pause et n’est plus apparu que par éclairs dans la dernière demi- heure.
https://translate.google....i%C3%A8re%20demi-%20heure.
apis29 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:16:
[...]

1-0 achter en nog 10 minuten te gaan? Kan ook net zo goed de opdracht zijn geweest natuurlijk om alleen met de voorste lijn te jagen maar Wijnaldum kwam toevallig ter sprake bij 'De Tafel van Kees' met o.a. Hiddink erbij. Die had het er ook over dat z'n kwaliteiten niet tot z'n recht komen als hij vooral een verdedigende taak heeft. Maar hij lijkt me dan ook weer een type die het verdedigend pas vertrouwd als er twee middenvelders in z'n rug staan en dan zou hij dus in de 5-3-2 uit het filmpje de voorste van de drie zijn.

Zoiets wil ik best wel eens aan het werk zien:

[Strootman = de opruimer die nu de Roon is; had toen ook gekund maar Strootman leek me wat steviger. Dumfries sneller dan verwacht al op niveau. En Wijnaldum op '10' precies om 'son impact, son pressing, il est à l’affût du moindre ballon avec une intensité folle']

Een eerste reactie
Frenkie de Jong een basisplaats? Dus hij krijgt de voorkeur boven iemand als Pröpper?
Hij speelt bij Ajax niet eens op het middenveld.

En Wijnaldum is geen 10, hij is een lopende middenvelder.
Liverpool speelt vaak in een 3-4-3 opstelling, met een ruit op het middenveld. Henderson is daarbij de verdedigende middenvelder, Firminho is de aanvallende middenvelder/spits en Wijnaldum is de rechtermiddenvelder.
:> ;)

apis29 wijzigde deze reactie 18-11-2018 00:37 (19%)

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Via de nations League valt dus toegang te verkrijgen tot de playoffs van het Europees kampioenschap.
Via de reguliere kwalificatie valt toegang te verkrijgen tot het EK, en tot de playoffs van het EK.
Via nations League finales valt een leuk bedrag te verdienen.

Kwalificatie-->ticket EK
Kwalificatie-->playoffs-->ticket EK
NL-->playoffs-->ticket EK
NL-->finales NL-->💰.

Dan snap ik de uitspraak dat je niet via de nations League finales een ticket kan winnen.

Qua tijd is het nu zo verdeeld.
Eerst NL, daarna kwalificaties, dan NL finales en daarna de playoffs. Volgens mij is dit een beetje het idee.

Via nations League playoffs zijn dus 4 tickets beschikbaar. Ook Duitsland zou via dit vangnet naar het EK kunnen.

DoeEensGek wijzigde deze reactie 18-11-2018 20:50 (27%)

• apis29
  • Niet online

https://www.whoscored.com...-2019-Germany-Netherlands

edit: plaatje geupdate (was bijgewerkt met gewisselde basisspelers weer op het veld ipv op de bank)

apis29 wijzigde deze reactie 19-11-2018 23:18 (29%)

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:12:
[...]

TJa je kunt geen fouten maken als je je continu verstopt. En dan scoor je hoog
De basiswaarde voor iedere speler is een 6. Als je niks doet dan krijg je ook niet hoger, en zeker geen 7 ... Voor een Tete zie je 4 tackels, 1 onderschepping, 2 clearances en 3 geblokte schoten maar het enige wat onthouden wordt zijn waarschijnlijk die paar keer dat ie verkeerd verdedigde. Maar 'fouten' worden waarschijnlijk niet bestraft in dit score systeem (al zitten er geloof ik nog wat andere dingen in de formule die je niet meteen als stat ziet). Zie hier wel een minnetje voor een 'error led to shot'

https://www.whoscored.com/Explanations

apis29 wijzigde deze reactie 19-11-2018 23:32 (46%)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Mooie foto:

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• apis29
  • Niet online
michelwuyts schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:06:
De winnaar wordt wel door een jury bepaald toch?
Achja. Zo vreemd is zijn uitverkiezing niet. Hoeveel spelers doen er regelmatig mee bij een topteam uit een topcompetitie onder de 20 jaar?
Kan er zo niet heel veel noemen en dan heeft hij nog zijn naam mee en de hype (kijk maar eens bij de commentaren bij zijn youtube filmpjes).
De echte award wordt idd alleen door journalisten (35) uit heel Europa bepaald. Publieke stemming is alleen een populariteitsprijs; net even gedaan en zag dat Tom Davies van Everton nu dik bovenaan staat :+
http://www.tuttosport.com..._le_20_nomination_finali/

Zijstap: de kleine jongetjes waar de dames elftallen regelmatig tegen oefenen. Had hem nog op mn schijf staan en kwam hem toevallig weer tegen gister. Iirc was dit na een 5-2 nederlaag (in 2017 nog) van het Amerikaanse damesteam (/ gedurende het trainingskamp) tegen de 'onder' 15 van FC Dallas.
(voor de fanatiekeling: WK Onder 17 is nu ook bezig blijkbaar, zag net Spanje tegen Canada op Eurosport [5-0] O-) ; dacht eerst dat het voor jongens zou zijn. Een groep des doods is er ook met Amerika, Duitsland, Kameroen en Noord-Korea, de verdedigend kampioen, in één poule. Straks om 2100u. Duitsland - Amerika laatste poulewedstrijd. Allemaal op 3 punten na twee wedstrijden https://www.fifa.com/u17womensworldcup/groups/)

Hier nog een andere: https://www.cbssports.com...onal-team-in-a-scrimmage/
https://www.90min.com/pos...rently-beaten-by-u15-boys

apis29 wijzigde deze reactie 21-11-2018 20:34 (22%)

• apis29
  • Niet online
Polycom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:52:
[...]

Als je pijn aan je ogen wilt dan moet je deze wedstrijd live gaan kijken :+
Wordt het beter in de herhaling?

apis29 wijzigde deze reactie 23-11-2018 15:10 (32%)

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-05 22:04
https://images.scribblelive.com/2018/11/27/75c82be1-48a4-4691-be6f-2ee7a0aa4cbb.jpg
Heel goede controle daar bij de grieken, politie is echt goed bezig....

Als dit Ajax's zijn laatste waarschuwing kost zou ik toch echt in beroep gaan, aangezien de aanstichters echt grieks zijn

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Als deze door een Griekse supporter vanaf de sintelbaan naar het uitvak is gegooid:

[/]

stem ik gewoon voor uitsluiting.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ik ga het nog een keer zeggen, omdat het zo absurd is wat hier gebeurde.

Mag deze 'voetbalclub' a.u.b. door de UEFA worden geschrapt? Gewoon nooit meer voetballen a.u.b.

• demo31051987
  • Laatst online: 24-05 13:54

demo31051987

a.k.a. Extigo

Ramzzz schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:38:
Ik ga het nog een keer zeggen, omdat het zo absurd is wat hier gebeurde.

Mag deze 'voetbalclub' a.u.b. door de UEFA worden geschrapt? Gewoon nooit meer voetballen a.u.b.

[Afbeelding]
Zullen we alle Nederlandse clubs dan ook maar diskwalificeren?

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 24-05 10:34
Baseman77 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:22:
[...]

Geld regeert in het voetbal en de andere 3 clubs hebben dat veeeeeeeeel meer dan PSV (zo investeerde Inter Milaan eventjes 100 miljoen in de spelersgroep dit seizoen), daardoor hebben ze de beschikking over (meer) betere spelers. Ook zijn ze gewend om op dit niveau te spelen.

Maar prima verder, let's agree to disagree. :)

hard core / soft porn

• Witte
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22-05 12:37
Gefeliciteerd Feyenoord! PSV op alle fronten afgetroefd!
Natuurlijk schieten Jörgensen en Larssen de bal prima binnen, maar ik verbaas me er toch weer over hoe weinig Zoet van de grond komt als hij duikt. De goede man zal best aardige reflexen hebben, maar een bal uit de hoek plukken zie ik hem niet snel doen.
http://i68.tinypic.com/15ed3b6.jpg
Hij is hier volledig gestrekt...

Houdoe

• Voetbal4Life
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 02-04 16:03

https://teletekst.online/

Ajax is iig uitgelopen weer :D

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Ah, Higler mag fluiten.

https://tweakers.net/ext/f/dO909jVL6PiWWpR1QB6Sq5yg/thumb.png

Welk shirtje vasthouden?

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
De brief van de Feyenoord directie is ook uitgelekt:
Hé Ajax,

Doei
Lijkt me allemaal toch niet zo moeilijk. Ja, het is jammer, maar de klassiekers zijn tegenwoordig een oase van rust en de sfeer in de Kuip is er niks minder om.

Ik ben er nou nog steeds niet achter of het nu echt de directie van Ajax is of de Supporters vereniging. Ik kan me niet voorstellen dat de directie van Ajax NV zo'n rare actie zou doen nadat de thuis wedstrijd al gespeeld is.

PWM wijzigde deze reactie 12-12-2018 11:18 (33%)

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:34

ST10©DE

Dus.............

Martinusz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:35:
[...]

Goed wat verwachten we vanavond, eerlijk gezegd denk ik dat Ajax er keihard afgaat :o
De Boer zit het wel zitten :
Dat Ajax de Champions League zeer waarschijnlijk wint, is volgens De Boer niet erg.

Bron: https://www.fcupdate.nl/v...terk-als-elftal-van-1995/

Ja natuurlijk begrijp ik ook wel dat de Boer dit niet denkt

ST10©DE wijzigde deze reactie 12-12-2018 16:00 (15%)

• DoeEensGek
  • Nu online
PWM schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:42:
Als Feyenoord een brief naar Ajax had gestuurd, met de vraag: "Leg ons uit waarom er geen Feyenoord supporters welkom zijn in de Arena", dan waren het inderdaad andere voorbeelden geweest.

https://www.studio040.nl/...iers/content/item?1094088

https://sportnieuws.nl/vo...han-cruijff-schaal-video/

Waarom zijn Feyenoord supporters WEL welkom bij Ajax?

Ik ben blij dat hier niet door iedereen achteraan gehobbeld wordt. Plaats 2 foto's om aan te geven dat ze niet mogen komen.... 2 foto's waarbij vuurwerk wordt afgestoken en wordt gegooid. Niet goed in geen enkele vorm maar totaal zinloos in deze discussie. Gelukkig is de politie inzet laatste jaren alleen maar gedaald en politie inzet veel gerichter geworden. Daders komen minder snel weg met hun daden en de groep draait er niet altijd meer voor op. Op de manier hoe jij nu deze discussie "voert" kunnen we voortaan Psv supporters ook kunnen verbieden in elk stadion, Twente ook maar die hebben zelf al gekozen voor een alternatief. (Neem ter goede getrouw aan dat iedereen de zwarte rook in de 2 stadions nog wel kan herinneren.)

Waarom zijn er rond voetbalwedstrijden amper nog grote rellen?
https://www.nu.nl/weekend...per-nog-grote-rellen.html
De top vijf van wedstrijden waarin de meeste politie-uren zaten, waren allemaal Europese duels. Vitesse-Zulte Waregem stond met 4.776 uur vijfde op die lijst, terwijl PSV-Ajax met 2.104 uur bovenaan de lijst van Eredivisie-duels met de meeste politie-inzet staat. Kanttekening bij die cijfers is wel dat er geen uitsupporters mogen zijn bij de Klassiekers tussen Ajax en Feyenoord. Als dat wel het geval was, zou dat zeer waarschijnlijk voor een hogere politie-inzet zorgen.

DoeEensGek wijzigde deze reactie 12-12-2018 19:24 (4%)

• DoeEensGek
  • Nu online

• toolkist
  • Laatst online: 17:44

• toolkist
  • Laatst online: 17:44
Auw. Hoe 1 foto wel een heel verkeerde indruk van de actie kan geven, zo is het net alsof ie het bewust doet

• Yemoke
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23-05 03:46
toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:44:
Auw. Hoe 1 foto wel een heel verkeerde indruk van de actie kan geven, zo is het net alsof ie het bewust doet
[Afbeelding]
Beetje zoals nigel de jong in die wk wedstrijd

Of nee toch niet.

Yemoke wijzigde deze reactie 12-12-2018 23:49 (16%)

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:26

In Duitsland mag het schijnbaar gewoon :+

Gifts for Tweakers | Groupstats

Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True