"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jawel, Van Boekel!Hupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:06:
Mijn hemel wat een kansen heeft Ajax toch. Als het 10-1 was geweest had niemand vreemd opgekeken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
2 toch? +39 vs +41Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:10:
Hier had Ajax veel meer moeten en kunnen uithalen alleen al voor het doelsaldo. Momenteel staat PSV 1 doelpunt voor.
Je moet onkunde niet verwarren met doorgestoken kaart.toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:57:
5-1 ondanks van Boekel, die echt moeite doet om maar alles tegen Ajax te fluiten ;-)
*zucht* Ajax-supporters
Verwijderd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zucht supporters bedoel je?Vincent Dave schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:20:
[...]
Je moet onkunde niet verwarren met doorgestoken kaart.
*zucht* Ajax-supporters
Vrijwel elke club reageer zo op de scheids dus is geen Ajax dingetje.
Zeker als GvB Van Persie niet in de basis laat starten. Geef hem dan rust, hij is allesbehalve een pinchhitter en zodra Feyenoord achter staat heb je al helemaal niets meer aan hem. Zo'n klasbak moet of in de basis of die tijd lekker met z'n gezin doorbrengen.Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:21:
Wedstrijd Feyeboord-PSV leeft niet echt hier. Feyenoord verliest toch, vraag is alleen met hoeveel.
Ja ik had beter Ajax bij supporters weg kunnen laten, ondanks dat ik reageerde op een Ajax-suppporter. Excuses daarvoor. (voordat er wederom iets zonder bericht gemodereerd wordt ten tijde van deze sneeuwvlokjes-tijdperk.)fevo-1190 schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:21:
[...]
Zucht supporters bedoel je?
Vrijwel elke club reageer zo op de scheids dus is geen Ajax dingetje.
Deze keer is het gewoon weer een ouderwetse. Lekker fel erop en wat kansen creëren, voordat de tegenstander vanuit het niets 0-1 maakt
Verras ons eens en laat Feyenoord wel de 1-0 makenPWM schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:38:
De vorige "topper" zette Feyenoord zich aardig voor lul.
Deze keer is het gewoon weer een ouderwetse. Lekker fel erop en wat kansen creëren, voordat de tegenstander vanuit het niets 0-1 maakt
Precies dit. Veel gesleur en gewerk, maar kansen levert het niet op. Wachten tot ze moe worden en dan zal het wel 0-1 wordenPWM schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:38:
De vorige "topper" zette Feyenoord zich aardig voor lul.
Edit: Eindelijk geel, nu voor Viergever. Ziet die Gozubuyuk het een keer geeft hij geen voordeel.
[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 02-12-2018 14:46 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je gebeden zijn verhoord.ph4ge schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:45:
Trek nou eens een kaart man.
[ Voor 23% gewijzigd door Vincent Dave op 02-12-2018 14:46 ]
Haha, en Berghuis met een achterlijke tackle op het moment dat het spel stilligt.ph4ge schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:45:
Trek nou eens een kaart man. Dumfries al een paar pittige overtredingen die die Bergwijn geeft gewoon een duw als het spel stil ligt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is eerder Steven Jankhuis wat dat betreft.St@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:46:
[...]
Haha, en Berghuis met een achterlijke tackle op het moment dat het spel stilligt.
Gast, wat wil je nou. Ze winnen alle duels en spelen niet laf op de counter. Liever zo spelen en dan strijdend ten onder.Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:42:
[...]
Precies dit. Veel gesleur en gewerk, maar kansen levert het niet op. Wachten tot ze moe worden en dan zal het wel 0-1 worden
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Omdat het altijd het zelfde liedje is. 20 minuten er vol op, niet/geen resultaat en vanaf nu gaat het weer inzakken. Same old storyLekkerboeie86 schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:47:
[...]
Gast, wat wil je nou. Ze winnen alle duels en spelen niet laf op de counter. Liever zo spelen en dan strijdend ten onder.
Dat ze elke week zo spelen met het mes tussen de tanden. Dan kan je zelfs de koploper domineren dus.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:47:
[...]
Gast, wat wil je nou. Ze winnen alle duels en spelen niet laf op de counter. Liever zo spelen en dan strijdend ten onder.
Alhoewel het nu wel flink inkakt bij Feyenoord......
Edit: Zoals PWM hierboven aangeeft dus.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 02-12-2018 14:55 ]
Verwijderd
zo 1-0 net voor de thee
[ Voor 15% gewijzigd door jaapstobbe op 02-12-2018 14:58 ]
Of nietVerwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:54:
Wedstrijd is aan het draaien. Feyenoord heeft zijn best gedaan, nu wachten op de 1-0 voor PSV.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wie dan?Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:57:
Mijn god, zie nu pas dat v Beek erin staatwaarom Gio, waarom......
Pff nette goal, leek erop alsof ze de counter verklootten
[ Voor 87% gewijzigd door toolkist op 02-12-2018 14:58 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dumphries is zo'n speler wiens handen/noppen/elleboog altijd in iemand gezicht landen, maar op 1 of andere manier het altijd dom kan wegkijken.dr.lowtune schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:59:
Waarom krijgt die psv er geen rood voor dat slaan?
Net op Clasie was ook geen natuurlijke val.
[ Voor 68% gewijzigd door PWM op 02-12-2018 15:01 ]
Petje op, petje afLekkerboeie86 schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:59:
Ff ander petje op zetten
Met z'n Ajax pet op is dit ook prima hoor
Wat deed Hendrix trouwens. 1 man waar ie bij staat en die laat ie zomaar weglopen??
Omdat dat geen slaan was?dr.lowtune schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:59:
Waarom krijgt die psv er geen rood voor dat slaan?
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 02-12-2018 15:01 ]
Hij blijft één van de zwakste schakels binnen PSV. Lift mee op de vorm van het elftal maar is ook één van de eerste die door het ijs zakt als het zwaarder wordt.toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:00:
Wat deed Hendrix trouwens. 1 man waar ie bij staat en die laat ie zomaar weglopen??
Wat deed hij dan? Vilhena z'n tanden poetsen? Dumphries komt wel met veel weg.toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:00:
[...]
Met z'n Ajax pet op is dit ook prima hoor
[...]
Omdat dat geen slaan was?
Doe nou niet ...jaapstobbe schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:05:
jongens het wordt 2-3 door luuk de jong in 90+4
Wel jammer dat ze zo vroeg vallen, had de 1-0 en de 2-0 liever ergens rond de 80e minuut zien vallenSt@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:04:
Nou nou, zoals gewoonlijk leeft Feyenoord weer helemaal op tegen PSV. Twee zondagsschoten en je laten aftroeven op felheid
Liever in de laatste seconde van de blessuretijd de winnende.Han schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:05:
[...]
Wel jammer dat ze zo vroeg vallen, had de 1-0 en de 2-0 liever ergens rond de 80e minuut zien vallen
Ik begrijp dat jij dat jammer vindtHan schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:05:
[...]
Wel jammer dat ze zo vroeg vallen, had de 1-0 en de 2-0 liever ergens rond de 80e minuut zien vallen
Hopelijk blijft Feyenoord gaan voor 3-0
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het ergste aan die actie is dat er geen goal viel.Han schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:06:
Echt hé...niemand, maar dan ook niemand pakt de oplopende man aan, Jorgensen mag wederom gewoon doorlopen tot aan de 16 en vrijuit aanleggen.
PSV staat puur door eigen toe doen achter.
[ Voor 22% gewijzigd door Hupske op 02-12-2018 15:07 ]
PSN: Finally_Chris
Doe me een plezier. Zet een camera o.i.d. buiten op de stoep, film het als je uit alle macht een sprint trekt, en kijk dan wat je armen doen.dr.lowtune schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:03:
[...]
Wat deed hij dan? Vilhena z'n tanden poetsen? Dumphries komt wel met veel weg.
Tot zo
Whahaha. De Feyenoorders hier hebben alweer een zondebok.ph4ge schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:06:
Jammer dat PSV nog leeft, ik zie ze nog wel terugkomen. Feyenoord heeft ook zat kansen gemist en een speler als Dumfries had ook al een gele kaart of 4 kunne krijgen.
Altijd hetzelfde inderdaad, PSV in de Kuip laat Feyenoord altijd een topclub gevoel geven, terwijl de meeste clubs daar gewoon kans hebben. Zeer, zeer kansloos van PSV tot dusverSt@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:04:
Nou nou, zoals gewoonlijk leeft Feyenoord weer helemaal op tegen PSV. Twee zondagsschoten en je laten aftroeven op felheid
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar die 4 niet gegeven kaarten.St@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:08:
[...]
Whahaha. De Feyenoorders hier hebben alweer een zondebok.
Het is een beetje Utrecht dat altijd alles geeft tegen Ajax. Feyenoord geeft altijd alles tegen PSV.RobbertC schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:08:
[...]
Altijd hetzelfde inderdaad, PSV in de Kuip laat Feyenoord altijd een topclub gevoel geven, terwijl de meeste clubs daar gewoon kans hebben. Zeer, zeer kansloos van PSV tot dusver
Het is toch zondagCR1691 schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:10:
Zondagsschotenallebei geweldig geplaatste ballen na heel goed jaagwerk.
Ga eens rennen met je armen strak langs je lichaam vastgebonden. Wedden dat je op je bek gaat.toolkist schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:07:
[...]
Doe me een plezier. Zet een camera o.i.d. buiten op de stoep, film het als je uit alle macht een sprint trekt, en kijk dan wat je armen doen.
Tot zo
Tegen Ajax ook wel hoorSt@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:09:
[...]
Het is een beetje Utrecht dat altijd alles geeft tegen Ajax. Feyenoord geeft altijd alles tegen PSV.
En andersom net zo goed. In een topper is er echt geen team wat niet alles geeft, als dat zo lijkt komt het (ook als het bij Ajax klote gaat) doordat de andere partij gewoon beter is op dat moment.
Dat probeer ik hem dus ook wijs te makenDoeEensGek schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:11:
[...]
Ga eens rennen met je armen strak langs je lichaam vastgebonden. Wedden dat je op je bek gaat.
Klinkt mij aardig bekend in de oren.St@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:04:
Twee zondagsschoten en je laten aftroeven op felheid
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een erg sportief bedankje na de puike prestatie van (enkel) Ajax in Europa dit seizoen.
Heracles was maar 1 zondagsschot.
De huistrol is er ook weerOPSLAGHOND schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:12:
Doelsaldo van Ajax en PSV is op dit moment gelijk met dank aan Feyenoord.
Een erg sportief bedankje na de puike prestatie van (enkel) Ajax in Europa dit seizoen.
[ Voor 44% gewijzigd door St@m op 02-12-2018 15:13 ]
Het heeft echt niks met kwaliteit te maken vandaag. Puur op strijdlust.
[ Voor 50% gewijzigd door Hupske op 02-12-2018 15:13 ]
Klopt, alleen hebben zij wel veel kansen nodig om te scoren dat is voornamelijk het probleem van Feyenoord. Van Persie zou ik nu al helemaal op de bank laten. Leuke wedstrijd!Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:08:
Feyenoord kan dus best wel voetballen, ook al waren die 2 goals best zondagschoten. Toch wel een opsteker om het nu ook echt eens op tv te zien dat het zo slecht allemaal nog niet is. Jammer dat dit maar een paar potjes per jaar lukt.
[ Voor 94% gewijzigd door naitsoezn op 02-12-2018 15:42 ]
Fuuuuuck, Jörgensen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vente is in principe meer een jager en loper dan Jorgenson.Han schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:14:
Oeps... Jorgensen een hamstring blessure. Dat gejaag van hem gaat in de rest van de wedstrijd gemist worden vrees ik.
Maar die mist de branie om het ook effectief te makenph4ge schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:14:
Vente is in principe meer een jager en loper dan Jorgenson.
Je kat heet Kat Jan Huntelaar?Qu3st schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:16:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een voorsprong van Feyenoordja ik weet het komt door mijn bril die ik op heb. Mijn kat schrok zich kapot toen ik bij thuiskomen erachter kwam dat Feyenoord 2-0 voorstond
Ik vind het wel ergens op slaan. De afgelopen jaren heeft Ajax veel krachten versplit in Europa om punten binnen te halen en is mede daarom al 4keer op rij 2e geworden in de competitie. De nummers 1 (fey en PSV) gaan vervolgens roemloos ten onder in de CL.
Mijn poes ook... die liet spontaan een kookpan vallen in de keuken bij het juichen voor de 1-0Qu3st schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:16:
Mijn kat schrok zich kapot toen ik bij thuiskomen erachter kwam dat Feyenoord 2-0 voorstond
Als ik zo mijn kat had genoemd was ik over het balkon gegooid door mijn vriendin denk ik
Wel een mooie naam voor de volgende kat hehe
[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 02-12-2018 15:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()