Lekker hoor!! Echt apetrots op Feyenoord. Wat een strijd en beleving. Hopelijk niet teveel naar achteren lopen en geen domme kaarten pakken. Dan moet het lukken. Maar het is nog lang niet afgelopen.
Dus als Ajax kampioen weet te worden gaan ze komend seizoen alles verneuken in EU om zo de traditie in ere te houden?jaapstobbe schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:17:
[...]
Ik vind het wel ergens op slaan. De afgelopen jaren heeft Ajax veel krachten versplit in Europa om punten binnen te halen en is mede daarom al 4keer op rij 2e geworden in de competitie. De nummers 1 (fey en PSV) gaan vervolgens roemloos ten onder in de CL.
Die 1-0 zag ik in de trein, ik had bijna een Padtje gedaanHan schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:18:
[...]
Mijn poes ook... die liet spontaan een kookpan vallen in de keuken bij het juichen voor de 1-0
Het zou eerder een traditie zijn van "de andere supporters" om Ajax dan wél te mogen bekritiseren.Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:20:
[...]Dus als Ajax kampioen weet te worden gaan ze komend seizoen alles verneuken in EU om zo de traditie in ere te houden?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ohja, al die puntenjaapstobbe schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:17:
[...]
Ik vind het wel ergens op slaan. De afgelopen jaren heeft Ajax veel krachten versplit in Europa om punten binnen te halen en is mede daarom al 4keer op rij 2e geworden in de competitie. De nummers 1 (fey en PSV) gaan vervolgens roemloos ten onder in de CL.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit is dus wat Feyenoord maximaal kan brengen als iedereen scherp is en hun best doet. Tegen PSV gaat dat zonder dat er extra motivatie nodig is. Bij (bijna) alle andere wedstrijden zie je Feyenoord op 60-70% spelen. Ze kunnen het dus wel maar doen het niet. Toch mentaliteit of technische staf probleem dus.
Dit is verreweg de beste pot van het seizoen t.n.t. van Feyenoord.
AlsjeblieftSt@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:24:
[...]
Ohja, al die punten![]()
bedankt Godenzonen!! Wat fijn dat jullie je zo opofferen voor onze zonden. Gelukkig is Jezus teruggekeerd in de vorm van F. de Jong. Nu kunnen jullie én kampioen worden én de CL winnen.
Is denk ik ook wel een beetje het Kuip-effect.Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:25:
Dit is dus wat Feyenoord maximaal kan brengen als iedereen scherp is en hun best doet. Tegen PSV gaat dat zonder dat er extra motivatie nodig is. Bij (bijna) alle andere wedstrijden zie je Feyenoord op 60-70% spelen. Ze kunnen het dus wel maar doen het niet. Toch mentaliteit of technische staf probleem dus.
[ Voor 44% gewijzigd door Qu3st op 02-12-2018 15:26 ]
Absoluut. Maar gaan ze het volhouden?Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:25:
De kans is heel klein, maar toch quote ik je maar evenSt@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:24:
[...]
Ohja, al die punten![]()
bedankt Godenzonen!! Wat fijn dat jullie je zo opofferen voor onze zonden. Gelukkig is Jezus teruggekeerd in de vorm van F. de Jong. Nu kunnen jullie én kampioen worden én de CL winnen.
En iedereen maar roepen dat @St@m geen verstand van voetbal heeft!St@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:24:
Ohja, al die punten![]()
Laat ze maar lullen @St@m, ik vind dat je een prima kijk op voetbal hebt en dat je hier gelijk hebt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Irritant trouwens dat die wedstrijden. Iet full hd zijn bij xs4all. Ik heb glas...
Anywayz, hopelijk blijft Feyenoord er met de kop bij.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
De wedstrijden vorig seizoen waarin Vente speelde waren veelal grote uitslagen in het voordeel van Feyenoord.
Hup Vente! Hup Feyenoord!
Hup Vente! Hup Feyenoord!
Heb je wel de juiste zender dan? Je hebt een SD, HD en Glasvezel versie als het goed is.OMX2000 schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:29:
Irritant trouwens dat die wedstrijden. Iet full hd zijn bij xs4all. Ik heb glas...
Vind die overtreding van van Beek wel erg risicovol hoor. Hij kan zo echte schade veroorzaken. Ging nu goed, maar hoop dat hij zelf ook wat doorhad dat dit niet kon.
Maak je je al zorgen over Feyenoord-VVV komende donderdag?Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:25:
Was een harde overtreding zeker, maar dat janken van Van Bommel was ook wel weer erg irritant.PWM schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:31:
Vind die overtreding van van Beek wel erg risicovol hoor. Hij kan zo echte schade veroorzaken. Ging nu goed, maar hoop dat hij zelf ook wat doorhad dat dit niet kon.
Eens. Kwamen we goed weg.PWM schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:31:
En daarom zijn ze inderdaad geen kampioen..jaapstobbe schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:17:
[...]
Dat noemt men gewoon boven jezelf uitstijgen. Dus 115%, bij andere wedstrijden gewoon minimaal 90% hoor.Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:25:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou Guti er maar eens in. Ga maar proberen wat te forceren
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gaat goed, als het zo door gaat staan we vanavond 2pnt achter PSV.
(nu wel in juiste topic)
(nu wel in juiste topic)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Feyenoord nu al aan het tijdrekken
PSV begon al na een minuut
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Moet je deze pot vergelijken met de slechtste, tegen Ajax. Tis toch niet normaal wat een verschil in inzet. Heb inzet en je doet gerust mee voor het kampioenschap. Beetje een goeie instelling en je wint van iedereen ( Ajax en PSV uitgezonderd daar is 120% voor nodig zoals nu).Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:25:
Spreek elke dag een Feyenoorder die roept al lange tijd dat ze van van Bronckhorst af moeten. Ze hadden hem moeten bedanken na het kampioenschap (wat hij cadeau* heeft gehad). Deze man weet gewoon niet de juiste instelling bij de spelers te halen. De mentaliteit die nodig is.
*Als Ajax niet zo goed in Europa League was, wat veel energie koste, en Feyenoord niet de hardst werkende speler van Nederland de heer Kuyt had.
Je had eerst in PSV forum gepostHackus schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:48:
(nu wel in juiste topic)
Was buitenspel..mengt zich duidelijk in het spel ook.
Een PSV-supporter die over tijdrekken gaat beginnen. Hilarisch
PSN: Finally_Chris
Bergwijn geel geven. Dude loopt alleen ruzie te zoeken. Heel erg opgefokt
Ik begrijp je nietCR1691 schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:53:
[...]
Een PSV-supporter die over tijdrekken gaat beginnen. Hilarisch
hands? nee?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja, maar niet opzettelijk.Hupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:54:
hands? nee?
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-12-2018 15:56 ]
Wel maar volgens de topscheids geen echteHupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:54:
hands? nee?
Ouch diepgeel voor Malacia
Uitgelokt door die naaibal!
Daar is bij de meeste hands gevallen geen sprake van. Maarja het handje ging in dit geval zelfs richting de bal.
Achja, PSV is belabberd en Feyenoord stijgt boven zichzelf uit. Toornstra kan opeens 3 man uitspelen, lukt hem anders nooit.
Lozano geeft wéér niet thuis in een topwedstrijd... Leuk tegen ADO en Willem 2, maar verder valt 'ie weer door de mand (pun intended
)
Nou, erop en erover..
Als een warm mes door de boter... zo loopt Bergwijn door de verdediging van Feyenoord
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ook wel duidelijk waarom Ayoub amper speelt. Dom balverlies zeg.
Och och och.. wat is dit dan
Whahaha... comedy capers
Huh en fluit dan de kant van Feyenoord op?
Oooh @St@m je gaat het laatste kwartier leuk vinden denk ik. Feyenoord die beetje tijd gaat rekken hier en daar
Belachelijk..Hupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:03:
Huh en fluit dan de kant van Feyenoord op?
Rekken bedoel je.Qu3st schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:03:
Oooh @St@m je gaat het laatste kwartier leuk vinden denk ik. Feyenoord die beetje tijd gaat rennen hier en daar
Hoe kun je hier toch in trappen als scheids.. Op deze manier moet je het JUIST door laten spelen.
WTF!!!???
Verkeerd gewijzigd
[ Voor 90% gewijzigd door Qu3st op 02-12-2018 16:05 ]
Geen betere manier om die supporters te straffen inderdaad.Leon Zwiers schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:04:
Wat een belachelijke beslissing. Had gewoon een pingel gegeven.
En nu de hamvraag; hoeveel ballen hebben ze nog in dat vak?
Ik snap nog steeds niet waarom Feyenoord dan de bal krijgt? Of werd Malen buitenspel gegeven?
Echt kudt dit. Nu verpest je de wedstrijd omdat er achteraf nu altijd een “wat als” blijft.
Hopelijk genoeg.Han schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:05:
En nu de hamvraag; hoeveel ballen hebben ze nog in dat vak?
Laf van Buzedinges, andere kant je moet maar durven met 55000 strak staande fans daar
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bergwijn heeft geen linker been. Jammer, had er meer ingezeten.
Nou, vanaf nu dus in elk stadion een voorraad ballen achter elk doel. Als de tegenstander dreigt te scoren gooi je er gewoon eentje het veld op en klaar.
Voor de goede orde, de echte bal werd weggekopt door St Juste. Het is niet dat hij op de lijn lag.
Maar, ben benieuwd waar hij voor floot. Scheidsrechters bal had het gok ik moeten zijn.
Maar, ben benieuwd waar hij voor floot. Scheidsrechters bal had het gok ik moeten zijn.
Fouilleren is ook wel een kunst, hoorde ook al vuurwerk uit dat vak
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat had de scheids dan moeten doen eigenlijk? Vrije bal voor Feyenoord lijkt me in ieder geval vreemd, tenzij hij floot voor iets anders natuurlijk. Scheidsrechtersbal in de 16?
Tja dat is overal.loekf2 schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:07:
Fouilleren is ook wel een kunst, hoorde ook al vuurwerk uit dat vak
Ben benieuwd of Gozubuyuk bij de 1e de beste discutabele buiteling in de 16 nu in het voordeel van PSV gaat beslissen.
Jailhanko schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:08:
Wat had de scheids dan moeten doen eigenlijk? Vrije bal voor Feyenoord lijkt me in ieder geval vreemd, tenzij hij floot voor iets anders natuurlijk.Scheidsrechtersbal in de 16?
Ze hebben weer munitie
Nee toch, je weet toch dat in 90 + 1 PSV weer gelijk maakt?DoeEensGek schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:12:
Best spannend dit.
Het aantal wonderbaarlijke genezingen van L. de Jong staat deze wedstrijd op 5 
Ik zie het eerder 2-2 dan 3-1 worden. Gelukkig zit ik er altijd naast
Ik zie het eerder 2-2 dan 3-1 worden. Gelukkig zit ik er altijd naast
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 02-12-2018 16:14 ]
2-3 in 91e minuut lijkt me beter plan. Wonder dat t niet allang gelijk staat eigenlijk.Hupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:13:
[...]
Nee toch, je weet toch dat in 90 + 1 PSV weer gelijk maakt?
Ander wonder; dat zo’n Gözübüjük überhaupt nog hoger mag fluiten dan de amateurs
[ Voor 14% gewijzigd door Tomba op 02-12-2018 16:16 ]
Het aantal overtredingen nog iets hoger zelfs ;-)PWM schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:14:
Het aantal wonderbaarlijke genezingen van L. de Jong staat deze wedstrijd op 5
Dom van Lozano om weer te gaan liggen. Waarom ga je in dit soort duels niet door.
Geel voor Bijlow op zijn plaats.
[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 02-12-2018 16:16 ]
nou de verslaggevers van Radio1 weten al zeker dat feyenoord gaat winnen
Wat een kansen.. pff
PSV verliest echt van zichzelf vandaag, sukkelsSt@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:16:
Wat een kansen.. pff
Haha hoeveel overtredingen mag die Dumfries maken joh.
Omdat hij dit altijd doet.Hupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:16:
Dom van Lozano om weer te gaan liggen. Waarom ga je in dit soort duels niet door.
Hem ontbreekt het gewoon aan de kwaliteiten
Die Dumfries blijft zo grappig.. Wat er ook gebeurt, hij kijkt echt altijd alsof hem een enorm groot onrecht is aangedaan.
4 minuten maar..
Feli Feyenoorders, goede eerste helft. Jammer dat de scheids niet echt durft door te pakken, gelijkspel was verdiend geweest.
Feli Feyenoorders, goede eerste helft. Jammer dat de scheids niet echt durft door te pakken, gelijkspel was verdiend geweest.
[ Voor 80% gewijzigd door St@m op 02-12-2018 16:19 ]
Tsja, je weet voor de wedstrijd wat voor scheids het is en toch erger ik me weer groen en geel aan Mr ‘Respect’.St@m schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:19:
4 minuten maar..
Van die 4 minuten al 2 minuten getijdrekt
[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 02-12-2018 16:20 ]
Gefeliciteerd Feyenoord! Geheel verdiend vandaag.
Dat woord zocht ik!Zingo schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:19:
Die scheids is me een partij ruggegraatloos zeg.
Jij durft!Hupske schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:20:
Gefeliciteerd Feyenoord! Geheel verdiend vandaag.
Ja, moet er helaas aan toegeven. Dat tijdrekken doet Feyenoord goed, waarbij de scheids ze goed helpt.
Had graag een gelijkspel gezien. Nu moet ik mijn leerlingen trakteren op spekjes
Zonde, PSV begon te slap aan de eerste en beloont zichzelf de tweede helft niet.
Ps wat een zaad scheids zeg.....
Ps wat een zaad scheids zeg.....
Altijd al een matige scheids geweestZingo schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:19:
Die scheids is me een partij ruggegraatloos zeg.
Mooi! Gefeliciteerd Feyenoorders!! 
Deze week voor Ajax, PSV en Feyenoord mogen juichen, alleen PSV liet het afweten deze week ...
Misschien dat alles anders is met Robben bij PSV volgend seizoen.
Deze week voor Ajax, PSV en Feyenoord mogen juichen, alleen PSV liet het afweten deze week ...
Misschien dat alles anders is met Robben bij PSV volgend seizoen.
[ Voor 72% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-12-2018 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()