Nee man ik ben Ajax fan!Exocet schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:47:
Wat een azijnzeikerij hier vanavond, een hoop mensen die Ajax dit misgunnen kennelijk?
Maar serieus er gaat mij teveel verkeerd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee man ik ben Ajax fan!Exocet schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:47:
Wat een azijnzeikerij hier vanavond, een hoop mensen die Ajax dit misgunnen kennelijk?
Willen we dat v Leer gaat spelen?Krukar schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:49:
[...]
Blind, Tadic, Dolberg, Siem de Jong en van Leer spelen ook nog niet. Valt dus weinig over te zeggen, vindt dit team op zich prima spelen.
Van Leer is tot daar aan toe maar Siem de Jong hoef ik niet weer in Ajax shirt te zien.
XXXVI
Inderdaad. Het is geen wereldpot ofzo...Vlassie1980 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:51:
Ik gun het Ajax en ook andere nl ploegen van harte, maar een beetje realisme kan geen kwaad. Maar ik heb al vaker gezien hoe Ajax iets weggeeft.
Tweakers is ook zo'n beetje de enige plek waar dat normaal gebeurt. Maar vind voor zo een vroege belangrijke wedstrijd in het seizoen het Ajax behoorlijk goed doen. Zeker gezien de belabberde voorbereiding.Vlassie1980 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:51:
Ik gun het Ajax en ook andere nl ploegen van harte, maar een beetje realisme kan geen kwaad. Maar ik heb al vaker gezien hoe Ajax iets weggeeft.
Weet ik niet, maar zover ik begreep was het wel een kandidaat voor het 1e. Als Onana blijft stuntelen is het wellicht een optie.
Absolute top? Nee. Maar wel zeer belangrijk voor Ajax. Als ze vertrekken dan gaat de vervanger echt wel een stuk minder zijn.Typhone schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:55:
Staat best wel even een dik team trouwens als je het zo bekijkt. Of heb ik me nu al gek laten maken door de media hype waardoor je De Ligt, De Jong, Vd Beek, Neres al als absolute top gaat zien?
Op papier is Ajax er natuurlijk dubbel en dwars op vooruit gegaan sinds vorig seizoen en voor ED-begrippen staat er nu inderdaad best een "dik" team (al is Verhoeven alweer een tijdje wegTyphone schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:55:
Staat best wel even een dik team trouens als je het zo bekijkt. Of heb ik me nu al gek laten maken door de media hype waardoor je De Ligt, De Jong, Vd Beek, Neres al als absolute top gaat zien?
Als je naar groepsfase CL gaat krijg je geloof ik al direct wat gratis punten.Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:58:
Probleem met Ajax altijd is dat zelfs als het goed (lijkt te lopen/) loopt (o.a. 60+% balbezit) dan toch krijgen ze makkelijk een goal tegen in Europa.
Ik denk dat Standaard Luik overigens niet eens zoveel sterker is dan deze tegenstander. Dus die moet Ajax ook wel kunnen hebben. Zou toch wel tof zijn als PSV en Ajax beide de CL groepsfase bereiken. Nadeel is wel dat als je dan 4de wordt je maar heel weinig punten voor Nederland verzamelt en dit in de EL makkelijker gaat.
Er gingen geruchten dat Besiktas interesse had voor 2-3m. Gun hem die transfer maar zou ik zeggen.ephymerous schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:51:
[...]
Van Leer is tot daar aan toe maar Siem de Jong hoef ik niet weer in Ajax shirt te zien.
Na (een eventuele winst op) Luik volgt nog een kwalificatie pot.Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:58:
Probleem met Ajax altijd is dat zelfs als het goed (lijkt te lopen/) loopt (o.a. 60+% balbezit) dan toch krijgen ze makkelijk een goal tegen in Europa.
Ik denk dat Standaard Luik overigens niet eens zoveel sterker is dan deze tegenstander. Dus die moet Ajax ook wel kunnen hebben. Zou toch wel tof zijn als PSV en Ajax beide de CL groepsfase bereiken. Nadeel is wel dat als je dan 4de wordt je maar heel weinig punten voor Nederland verzamelt en dit in de EL makkelijker gaat.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Snap nog steeds niet wat mensen tegen Siem de Jong hebben. Geen wereldspeler maar toch zeker ook niet de slechtste die er de afgelopen jaren rond heeft gelopen bij Ajax. Zeker voor ED gewoon een prima speler, als zit Ajax nu wel behoorlijk breed in de middenvelders (als Ziyech ook blijft).toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:00:
[...]
Er gingen geruchten dat Besiktas interesse had voor 2-3m. Gun hem die transfer maar zou ik zeggen.
Ik ben blij!Han schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:01:
Het is verdomme nog maar juli... blijkbaar verwachten sommigen een super op elkaar ingespeeld elftal die een wereldpot op de mat legt. Kom op zeg... hoe vaak gaan Nederlandse ploegen in dergelijke voorronden onderuit? Nu zijn ze de bovenliggende partij en staan ze 2-0 voor. Gewoon blij zijn mag ook gewoon hoor.
Een type Pantelic!Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:00:
Ajax heeft een goed leuk team.
Maar een zakelijke goalgetter erbij is geen luxe
Voordat hij weg ging was hij bizar belangrijk voor Ajax. Maar hij sinds zijn vertrek van de ene naar de andere blessure gegaan. Zelfs terug bij Ajax is hij zelden fit. Jammer want het was een harde werker.toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:00:
[...]
Er gingen geruchten dat Besiktas interesse had voor 2-3m. Gun hem die transfer maar zou ik zeggen.
Wel nog? Damn.Vos schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:00:
[...]
Na (een eventuele winst op) Luik volgt nog een kwalificatie pot.
Voordeel is dat ze geen Duitse, Italiaanse, Spaanse of Engelse clubs kunnen loten.
Als Pantelic niet meer na elke actie 5 minuten staat te klappen, mag ie van mij best terugkomen
Of zelfs erger. Wat lomp.toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:02:
Lol hoe is dat geen geel?
Hahaha ja
Doe maar een jongere versie van KJH. Dus 1 met loopvermogen en de wil om bij voorzetten naar de 1e of 2e paal te gaan ipv af te wachten a la DolbergHarribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:00:
Ajax heeft een goed leuk team.
Maar een zakelijke goalgetter erbij is geen luxe
Dolberg dus eigenlijk, als ie weer wat beter speelt.toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:05:
[...]
Doe maar een jongere versie van KJH. Dus 1 met loopvermogen en de wil om bij voorzetten naar de 1e of 2e paal te gaan ipv af te wachten a la Dolberg
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Je reactie komt precies op het goede moment. Hij mist net een gigantische kans die menig ander spits er wel in kopt.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:10:
Huntelaar is een leuke spits, maar twijfel of hij goed genoeg is als basis materiaal. Nog een erg goede spits erbij en Ajax heeft een team wat niet op Vijverberg gaat verliezen.
Vooral deze kans net. Compleet vrij en dan laks over gekopt...Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:10:
Huntelaar is een leuke spits, maar twijfel of hij goed genoeg is als basis materiaal. Nog een erg goede spits erbij en Ajax heeft een team wat niet op Vijverberg gaat verliezen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien Cavani voor de neus van Real Madrid wegkopenGonadan schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:11:
Ok, nu ben ik er klaar mee. Marc moet nog een spits kopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 25-07-2018 22:14 ]
Misschien is Drmic een optie, die zal wel weg willen bij Nürnberg Mönchengladbach (dacht dat ie door Nürnberg werd verhuurd aan HSV). Dan heb je eens een echte spitsGonadan schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:11:
[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 25-07-2018 22:21 ]
Een mooi hupske zouden ze in Brabant zeggenHupske schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:14:
Wel met een mooie sprongetje het veld in. Dat wordt hem.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Welke zender? Ik realiseer me net pas dat ik op Fox Sports kijk ipv Ziggo 421. Die loopt me een partij te kwaken die vent. Die zat vroeger bij de NOS brrrr.Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:15:
Commentator hemelt Ajax wel op zeg
Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:15:
Goh wat is Ziggo toch een Ajax zenderLekkerboeie86 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:18:
[...]
En dan krijg je zo nog Jack en de Aad.. die hebben nog net geen stropdas met 3 kruisjes om.
[ Voor 37% gewijzigd door Qu3st op 25-07-2018 22:19 ]
En dan krijg je zo nog Jack en de Aad.. die hebben nog net geen stropdas met 3 kruisjes om.Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:15:
Kom op zeg. Van dit Sturm Graz kun je niet verliezen, zeker niet met Tadic en Blind in de basis.jaapstobbe schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:17:
"...en zo bleek de 2-0 niet goed genoeg in de thuis wedstrijd" horen we volgende week na 90 minuten (vrees ik)
Om jou te compenserenHarribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:15:
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
JAck zit zich nu al op te geilen.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:18:
[...]
En dan krijg je zo nog Jack en de Aad.. die hebben nog net geen stropdas met 3 kruisjes om.
Gutteguttegut.. zet je eierdopje even af. Die Jack durft amper positief over ajax te pratenLekkerboeie86 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:18:
[...]
Dan doet hij alsof.Exocet schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:20:
[...]
Gutteguttegut.. zet je eierdopje even af. Die Jack durft amper positief over ajax te praten
Dat viel mij ook op inderdaad. Schöne was meer 'agile' vandaag dan hem. Sowieso structuren van passen op het middenveld en de looplijnen zitten er nog niet helemaal in. Komt welJanW schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:20:
Mag ik zeggenndat ik Van De Beek echt helemaal niks zinvols heb zien doen. In zowel verdedigend als aanvallend onzichtbaar...
Dat roep ik al een jaar... vind het niks en in mijn ogen het manco van vorig seizoen.JanW schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:20:
Mag ik zeggenndat ik Van De Beek echt helemaal niks zinvols heb zien doen. In zowel verdedigend als aanvallend onzichtbaar...
Volgende week 3-1 verlies en toch doorjaapstobbe schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:17:
"...en zo bleek de 2-0 niet goed genoeg in de thuis wedstrijd" horen we volgende week na 90 minuten (vrees ik)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik weet niet. Ik heb het idee dat Sturm Graz thuis een stuk beter is. En ik heb toch een paar counters gezien waar het totaal niet goed staat bij Ajax achterin. Er hoeft maar één balletje uit een corner er in te vliegen de eerste 20 minuten en het is weer billen knijpen. Ik denk wel dat je zo cynisch mag zijn gezien het naïeve Nederlandse voetbal de afgelopen jaren.Exocet schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:18:
[...]
Kom op zeg. Van dit Sturm Graz kun je niet verliezen, zeker niet met Tadic en Blind in de basis.
Drmic, Cabella of Lasogga zouden alle drie haalbare opties moeten zijn, als zal er wel flink betaald moeten worden voor zo een categorie speler.Hupske schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:21:
Nou. Maar even een leuke spits bedenken om te kopen.
@JanW anderzijds kan dat ook juist positiefs zijn. Betrouwbaarheid.
Misschien omdat hij weinig prijzen heeft gezien afgelopen jaren, maar er is geen twijfel dat hij een echte is.Exocet schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:20:
[...]
Gutteguttegut.. zet je eierdopje even af. Die Jack durft amper positief over ajax te praten
Volgens enkele Oostenrijkse journalisten blijkbaar niet, halve team is weggekocht deze zomer.Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:22:
[...]
Ik weet niet. Ik heb het idee dat Sturm Graz thuis een stuk beter is. En ik heb toch een paar counters gezien waar het totaal niet goed staat bij Ajax achterin. Er hoeft maar één balletje uit een corner er in te vliegen de eerste 20 minuten en het is weer billen knijpen. Ik denk wel dat je zo cynisch mag zijn gezien het naïeve Nederlandse voetbal de afgelopen jaren.
Zo wordt toch ook AZ helemaal opgehemeld in Nederland. Maar ze verliezen verdomme alle wedstrijden tegen PSV, Ajax en Feyenoord vorig seizoen...
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 25-07-2018 22:36 ]
Alle drie zeer degelijke spitsen, zijn ook alle 3 door grote teams verhuurd vorig seizoen, vandaar haalbaar.Hupske schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:31:
@Krukar Die namen zeggen mij eigenlijk niks.
Hun statistieken zien er ook niet uit alsof het killers zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
AFC is ook echt z'n club. Daar is ie z'n hele leven al lid van. Z'n vader is er nota bene overleden op de tribune.Deadsy schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:22:
[...]
Dan doet hij alsof.
Paar jaar geleden hebben ze hem het stadion uitgezet en was hij boos.
En zodra hij weer op Ajax zat te geilen bij Rondo of Studio Voetbal kreeg hij wel eens commentaar, waarop hij snel zegt dat AFC zijn club is.
Ben blij dat ik nu kan wegzappen, hoef ik die kop niet te zien.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Pass op Neres voor de 2-0 en gewoon goede combinaties.Han schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:22:
[...]
Dat roep ik al een jaar... vind het niks en in mijn ogen het manco van vorig seizoen.
Verwijderd
Wtf, een spits. We hebben een van de grootste talenten van Europa.Gonadan schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:11:
De grensrechter heeft volgens mij 1 foute call gemaakt, waardoor Ajax een doelpunt afgenomen is. De rest van de keren had hij wel gelijk dacht ik. Vooral vd Beek timede net verkeerd.Martinusz schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 00:29:
Zo lekker avondje was het zeg! Wel bloedheetmaar ach.
Hing heerlijk sfeertje, stadion was echt uitverkocht.
Onthaal van Tadic en Blind was mooi, ook Ziyech + Tadic is genieten, net als Neres (ook al ging niet alles goed).
Wel had ik het idee dat die grens blind was? Klopt dat?
Pingel was echt dramatisch, zei al tegen mijn pa die mist er te veel, snap niet dat die op 1 staat om ze te nemen.
Nu volgende week goed voor de dag komen, want er zijn verdedigend wel wat puntjes om aan te pakken.
Geloof je dat sprookje nog steeds? Dolberg mag eerst wel eens bewijzen dat hij het niveau talent kan overstijgen en überhaupt eens langer dan twee maanden fit blijft.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:28:
Wtf, een spits. We hebben een van de grootste talenten van Europa.
Huntelaar ben ik normaal geen fan van, maar ondanks dat hij veel miste speelde hij helemaal niet zo slecht. Daarnaast heb je Caissiera die verhuurd is die ook een prima niveau heeft.
Hierbij heb je nog Sierhuis en wellicht een Brobbey die er aan komt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq