[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.382 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Geloof je dat sprookje nog steeds? Dolberg mag eerst wel eens bewijzen dat hij het niveau talent kan overstijgen en überhaupt eens langer dan twee maanden fit blijft.
Huntelaar mist gewoon veel te veel, de oude had er gisteren drie gemaakt. Goed spelen is leuk en als je door dienst van het team niet voor de goal komt is je dat vergeven, krijg je zulke kansen als gisteren dan moet er minimaal één in.
Cassiera is blijkbaar al niet goed genoeg om bij de selectie te houden. Sierhuis heeft zeker potentie maar niet zich nog bewijzen en is jong dus wisselvallig. Brobbey is veel te ver weg.

Kort samengevat:
Misschien, net niet, net niet, misschien, heel misschien.
Daar gaan we niet verder mee komen. Ajax heeft nu doelpunten nodig, niet misschien in de loop van het seizoen.
Succes met het vinden van een betere spits dan Dolberg.

Een spits mist nu eenmaal kansen. Zelfs een Kane maait wel eens over de bal heen. Als er in ieder geval een positie is waar we niks nodig hebben is het de spitspositie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:08:
Het laatste jaar zo'n beetje elke spits die kan spelen en scoort, in die zin zelfs Kramer. :D
Een spits mist nu eenmaal kansen. Zelfs een Kane maait wel eens over de bal heen. Als er in ieder geval een positie is waar we niks nodig hebben is het de spitspositie.
Tja, maar Kane doet het niet consequent. Een wedstrijd met veel pech kan altijd, dus Huntelaar kan bijdraaien. Het lijkt onderhand echter op een paar maanden pech en dat is niet best.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:08:
[...]

Dolberg past gewoon niet in het Ajax spel, zn sterkste momenten waren in de EL toen ie zowat vanaf eigen helft kon komen. Maar geef em een voorzet van de zijkant en hij heeft geen idee wat ie ermee aan moet. Dat kan later in Europa nog wel handig zijn, maar in de Eredivisie heb je daar niet veel aan.
Wat mij betreft krijgt Sierhuis de kans om te laten zien of hij beter past/rendeert dan KJH momenteel doet.
KJH heedt duidelijk al een tijdje last van hetzelfde probleem als Luuk de Jong een tijd had, zelfs de makkelijkste ballen willen er nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:14:
[...]

Het laatste jaar zo'n beetje elke spits die kan spelen en scoort, in die zin zelfs Kramer. :D
Mja, ik had het idee dat in deze wedstrijd Huntelaar al veel meer aanvoer kreeg dan Dolberg/Huntelaar in een gemiddelde eredivisie wedstrijd vorig jaar kregen.
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:22:
[...]

Dolberg past gewoon niet in het Ajax spel, zn sterkste momenten waren in de EL toen ie zowat vanaf eigen helft kon komen. Maar geef em een voorzet van de zijkant en hij heeft geen idee wat ie ermee aan moet.
Die waren er afgelopen seizoen amper, plus dat voorzetten van de zijkant statistisch gezien ook niet de beste manier zijn om een doelpunt te maken.

[ Voor 39% gewijzigd door PolarBear op 26-07-2018 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
assasinbats schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:33:
[...]

De grensrechter heeft volgens mij 1 foute call gemaakt, waardoor Ajax een doelpunt afgenomen is. De rest van de keren had hij wel gelijk dacht ik. Vooral vd Beek timede net verkeerd.

Ik kwam ergens een interview tegen waarin Schöne uitspreekt (met een glimlach) dat hij waarschijnlijk niet meer bovenaan het lijstje met penaltynemers staat. Wel een stuk zelfrealisme. _/-\o_
Ah oké voor het gevoel zat hij er vaker naast :p

Ja die Denen hebben wel een fijne persoonlijkheid, ik vond hem alleen wel wat laconiek op het veld regelmatig.

Over spitspositie, Ajax heeft al jaren geen spits meer die er 30 inschiet, in plaats daarvan zijn er veel scorende spelers eromheen.
Huntelaar verzet echt heel veel arbeid, dat zie je misschien niet op tv :) vond hem gisteren zeker niet slecht, had wat pech dat zijn schot op de paal ging en zijn kopballen net niet goed vielen of nog net gepakt werd door die keeper.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Martinusz
Nogmaals, arbeid is leuk maar als je een paar keer één op één komt verwacht ik wel meer dan rollertjes tegen de keeper.
PolarBear schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:22:
Mja, ik had het idee dat in deze wedstrijd Huntelaar al veel meer aanvoer kreeg dan Dolberg/Huntelaar in een gemiddelde eredivisie wedstrijd vorig jaar kregen.
Dat zeker, juist daarom ben ik zo teleurgesteld dat KJH niet scoorde. Al die tijd roepen we dat hij de ballen niet krijgt, nu komen ze en gaat het nog mis. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Gonadan op 26-07-2018 09:57 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15
Han schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:22:
[...]

Dat roep ik al een jaar... vind het niks en in mijn ogen het manco van vorig seizoen.
Kan iemand Daley Blind even vertellen dat Donny van Beek niet Davy Klaasen is ?

Gisteravond had ie in het interview weer over Klaassen. Blijft toch lastig blijkbaar om al die blonde koppies met scheiding naar rechts door de gel uit elkaar te houden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Die waren er afgelopen seizoen amper, plus dat voorzetten van de zijkant statistisch gezien ook niet de beste manier zijn om een doelpunt te maken.
dit laatste: voorzetten hebben amper zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Gonadan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Geloof je dat sprookje nog steeds? Dolberg mag eerst wel eens bewijzen dat hij het niveau talent kan overstijgen en überhaupt eens langer dan twee maanden fit blijft.
Huntelaar mist gewoon veel te veel, de oude had er gisteren drie gemaakt. Goed spelen is leuk en als je door dienst van het team niet voor de goal komt is je dat vergeven, krijg je zulke kansen als gisteren dan moet er minimaal één in.
Cassiera is blijkbaar al niet goed genoeg om bij de selectie te houden. Sierhuis heeft zeker potentie maar niet zich nog bewijzen en is jong dus wisselvallig. Brobbey is veel te ver weg.

Kort samengevat:
Misschien, net niet, net niet, misschien, heel misschien.
Daar gaan we niet verder mee komen. Ajax heeft nu doelpunten nodig, niet misschien in de loop van het seizoen.
Eens, het seizoen ingaan met een niet fitte Dolberg en Huntelaar in zijn nadagen is wel wat riskant.

Ik denk dat Jorgensen een goede spits voor Ajax zou zijn, goed aanspeelpunt, kan redelijk koppen, goed voor 20+ doelpunten per seizoen. Moet volgens mij zo'n 20 miljoen kosten, veel geld inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

[...]

Statistisch gezien zullen penalty's ongetwijfeld een betere manier zijn om te scoren. Maar ik geloof niet dat je de zijkanten maar moet negeren en alleen maar door het midden moet willen combineren, dat is te makkelijk te verdedigen. En als je dan over de zijkant komt is het wel handig dat je een spits hebt die de 1e of 2e paal opzoekt met een loopactie, niet een Dolberg die achter zn man dekking zoekt op de penalty stip.

Enneh, vorig jaar kwamen er zeker van de linkerkant genoeg ballen voor (hoog danwel laag), Kluivertje ging echt niet altijd voor eigen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:28:
[...]

Statistisch gezien zullen penalty's ongetwijfeld een betere manier zijn om te scoren. Maar ik geloof niet dat je de zijkanten maar moet negeren en alleen maar door het midden moet willen combineren, dat is te makkelijk te verdedigen. En als je dan over de zijkant komt is het wel handig dat je een spits hebt die de 1e of 2e paal opzoekt met een loopactie, niet een Dolberg die achter zn man dekking zoekt op de penalty stip.

Enneh, vorig jaar kwamen er zeker van de linkerkant genoeg ballen voor (hoog danwel laag), Kluivertje ging echt niet altijd voor eigen succes.
Het gaat dan ook om hoge voorzetten die niet effectief zijn.

Az doet dit bijvoorbeeld niet meer, maar ze maken gebruik van vooral teruggetrokken voorzetten.
Aanvallende middenvelders zullen dan meer in scoringspositie komen i.p.v spitsen. Dolberg heeft overigens ook spitsengoals gemaakt en is een betere speler van Jorgensen.
Hij heeft vorig jaar een dipje gehad, maar het elftal draaide ook moeizaam op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:07:
[...]

Het gaat dan ook om hoge voorzetten die niet effectief zijn.

Az doet dit bijvoorbeeld niet meer, maar ze maken gebruik van vooral teruggetrokken voorzetten.
Aanvallende middenvelders zullen dan meer in scoringspositie komen i.p.v spitsen. Dolberg heeft overigens ook spitsengoals gemaakt en is een betere speler van Jorgensen.
Hij heeft vorig jaar een dipje gehad, maar het elftal draaide ook moeizaam op dat moment.
Een dipje? Die knul raakt al 1,5 jaar geen pepernoot meer. 8)7
En als ie zoveel beter is dan Jorgensen, waarom stond Jorgensen dan basis op t WK en was Dolberg lekker t bankie warm aan t houden?

Op dit moment is Dolberg gewoon erg matig, natuurlijk is ie nog jong en zit er rek in, en ik zie m Jorgensen ook wel voorbij gaan, maar de stap van groot talent naar vaste waarde en goed prof moet ie duidelijk nog gaan maken.....en spoedig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Een dipje? Die knul raakt al 1,5 jaar geen pepernoot meer. 8)7
En als ie zoveel beter is dan Jorgensen, waarom stond Jorgensen dan basis op t WK en was Dolberg lekker t bankie warm aan t houden?

Op dit moment is Dolberg gewoon erg matig, natuurlijk is ie nog jong en zit er rek in, en ik zie m Jorgensen ook wel voorbij gaan, maar de stap van groot talent naar vaste waarde en goed prof moet ie duidelijk nog gaan maken.....en spoedig ook.
dat eerste is een lekker argument. Giroud stond er ook in bij Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:25:
[...]

dat eerste is een lekker argument. Giroud stond er ook in bij Frankrijk.
Want Giroud is zeker ook minder dan Dolberg? Doe die oogkleppen even af zeg. Zelfs je mede Ajacieden hier benoemen de gebreken van Dolberg. Op een half goed seizoen kan je niet eeuwig teren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:38
gaizka schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:18:
[...]

Ik denk dat Jorgensen een goede spits voor Ajax zou zijn, goed aanspeelpunt, kan redelijk koppen, goed voor 20+ doelpunten per seizoen. Moet volgens mij zo'n 20 miljoen kosten, veel geld inderdaad.
1x in zijn hele carriere 21 doelpunten in een seizoen, dat is een incident en geen garantie. Afgelopen seizoen goed voor 10 competitiegoals, net als Huntelaar. Zonde dus van het geld, zelfs als ie de helft zou kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:27:
[...]

Want Giroud is zeker ook minder dan Dolberg? Doe die oogkleppen even af zeg. Zelfs je mede Ajacieden hier benoemen de gebreken van Dolberg. Op een half goed seizoen kan je niet eeuwig teren.
Begrijpend lezen. Daarmee geef ik aan dat dat soms niet de beste speler op een positie staat of vind jij Giroud de beste spits uit Frankrijk?

Messi stond op zijn eerste WK ook niets eens in de basis om maar eens een extreem voorbeeld te nemen. De concurrentie was echt niet beter.

Wat heeft dat met oogkleppen te maken? Ik vond de spitsen die ervoor in Ajax 1 de afgelopen 15 jaar ook waardeloos hoor (m.u.v van Zlatan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:56:
[...]

dit laatste: voorzetten hebben amper zin.
Dat komt omdat men tegenwoordig amper een fatsoenlijke voorzet kan geven. Klassieke buitenspelers worden niet meer opgeleid. Middenvelders trekken massaal naar binnen om opkomende backs ruimte te geven. En als die er voor bij zijn doen ze dat ook alleen maar om te combineren met de vrije man achter de spits(en).

Huntelaar(of elke andere echte spits) zou smullen van fatsoenlijke aanvoer vanaf de zijkant. Hij kan best aardig koppen namelijk.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je zag het gisteren ook. Een aantal keer stond hij er helemaal klaar voor en poogde men de bal op de kruin te slingeren. Helaas waren ze steevast niet op maat waardoor een verdediger ertussen kwam. Krijg je het voor elkaar om hem wel panklaar te geven dan zal KJH ze op een goede dag gewoon inknikken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn best naïeve teksten. De meeste clubs hebben verdedigend sterke mensen voorin. Als de voorzet al goed is moet de spits het nog uitvechten met deze verdedigers en dan de bal nog goed raken. Vroeger had men gewoon wat meer tijd om een voorzet te geven en waren teams tactisch minder georganiseerd.

In de Wedstrijd Belgie tegen Japan was het wel zeer effectief doordat de Jappen fysiek zwak zijn en klein en Fellaini juist een beer. In dergelijke confrontaties kan het een effectieve tactiek zijn, maar in Europa tegen tactisch sterke teams werkt dat meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Straks speelt AZ voor de EL kwalificatie. Hoop dat ze dik winnen, hebben ze voor de return wat ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:54:
Dat zijn best naïeve teksten. *Knip bla*
Heb je gisteren gekeken?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Deadsy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:19:
Straks speelt AZ voor de EL kwalificatie. Hoop dat ze dik winnen, hebben ze voor de return wat ruimte.
Live op RTL7.

Arshavin speelt bij de tegenstander, in zijn nadagen. Wat was hij goed rond 2008!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gaizka schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:54:
[...]

Live op RTL7.

Arshavin speelt bij de tegenstander, in zijn nadagen. Wat was hij goed rond 2008!
Vitesse speelt tegelijkertijd geloof ik.

Hoop dat beide verder gaan. Zou graag minimaal 4 clubs in de groepsfases willen hebben.

Best wel klote dat je ver moet reizen tegen een club waar je nog nooit van gehoord hebt, maar die wel vaak flink wat centen hebben en daardoor wat leuke spelers kunnen halen.

edit:
Dat is toch echt ziek. paar mutsen willen de spiegels van je auto trekken, je betrapt ze en ze steken je neer.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 26-07-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
AZ al achter, Ron Vlaar kan ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
AZ staat al achter, uitdoelpunt maken is wel een noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De wederopstanding van Ron Vlaar: 'Hé, ik kan het nog'
VI Live: Vlaar blundert, AZ op achterstand
_O-
Zoveel geld ontvangen voor je spelers en dan Vlaar op moeten stellen d:)b
Deadsy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:55:
edit:
Dat is toch echt ziek. paar mutsen willen de spiegels van je auto trekken, je betrapt ze en ze steken je neer.
Geen idee waar dit over gaat, lijkt niks met voetbal te maken te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:16:
[...]

[...]

_O-
Zoveel geld ontvangen voor je spelers en dan Vlaar op moeten stellen d:)b

[...]

Geen idee waar dit over gaat, lijkt niks met voetbal te maken te hebben?
Voor de wedstrijd 1 minuut stilte vanwege een neergestoken kunstschaatser.

Vlaar laat al de hele pot zien dat hij te traag is.
Ze verdedigen vlak tegen de middenlijn met veel ruimte in de rug maar Vlaar word er vrij eenvoudig uitgelopen.

Slechte passing en te laag tempo bij AZ waardoor ze niets kunnen doen met balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:18:
[...]

Voor de wedstrijd 1 minuut stilte vanwege een neergestoken kunstschaatser.

Vlaar laat al de hele pot zien dat hij te traag is.
Ze verdedigen vlak tegen de middenlijn met veel ruimte in de rug maar Vlaar word er vrij eenvoudig uitgelopen.

Slechte passing en te laag tempo bij AZ waardoor ze niets kunnen doen met balbezit.
Aah ok...

Vlaar liet heel vorig seizoen ook al zien dat je zelfs sneller kunt kruipen dan hij kan rennen, dus onbegrijpelijk dat ze die nog steeds opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:21:
[...]

Aah ok...

Vlaar liet heel vorig seizoen ook al zien dat je zelfs sneller kunt kruipen dan hij kan rennen, dus onbegrijpelijk dat ze die nog steeds opstellen.
Misschien dat het nog gaat als laatste man maar dit gaat echt niet meer. Hij heeft maar 1 tempo en de meeste spelers lopen dat tempo nog als ze op hun gemak rond lopen.

Deze zomer hebben ze veel geld binnen gekregen, daar moeten ze echt iets van gebruiken voor een goede centrum verdediger.

Want je ziet nu gewoon dat hij de ruimte in de rug verkleint en meer afstand neemt van de aanvallers zodat hij meer tijd heeft om ze op te vangen.
En dan nog lopen ze hem eruit omdat blijkbaar het overzicht bij Vlaar ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:25:
[...]

Misschien dat het nog gaat als laatste man maar dit gaat echt niet meer. Hij heeft maar 1 tempo en de meeste spelers lopen dat tempo nog als ze op hun gemak rond lopen.

Deze zomer hebben ze veel geld binnen gekregen, daar moeten ze echt iets van gebruiken voor een goede centrum verdediger.

Want je ziet nu gewoon dat hij de ruimte in de rug verkleint en meer afstand neemt van de aanvallers zodat hij meer tijd heeft om ze op te vangen.
En dan nog lopen ze hem eruit omdat blijkbaar het overzicht bij Vlaar ontbreekt.
Je geeft zelf dus al aan waarom ook laatste man niet meer gaat ;)
AZ speelt naar voren dus met ruimte in de rug, dan heb je niet heel veel aan Vlaar als een tegenstander een beetje slim speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:29:
[...]

Je geeft zelf dus al aan waarom ook laatste man niet meer gaat ;)
AZ speelt naar voren dus met ruimte in de rug, dan heb je niet heel veel aan Vlaar als een tegenstander een beetje slim speelt.
Klopt,
maar ben bang dat ze geen vervanger gaan halen dus zal vd Brom moeten kijken naar een manier om hem nog te gebruiken.

hebben ze niet een centrum verdediger van Jong Ajax gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:28

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ron betont zijn tegenstander anders best vermakelijk tegen de grond :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit was echt overdreven hard, had ie best geel voor kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Is ook de enige keer dat hij bij hem in de buurt kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Az achter... Ok... Ze hebben nog genoeg tijd

Ik ken die commentator niet maar die is gewoon saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:36:
Az achter... Ok... Ze hebben nog genoeg tijd

Ik ken die commentator niet maar die is gewoon saai
Ken je Kurt Westerman niet, die hele irritante krullenbol? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:40:
[...]

Ken je Kurt Westerman niet, die hele irritante krullenbol? _/-\o_
Nee... Wel van gehoord..... Om bij in slaap te vallen

Ff kaartje aannaaien...

Edit: ff koert opgezocht, die ken ik wel inderdaad, gezien bij praat programma's, toen ook al dodelijk saai
Irritant inderdaad

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 26-07-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maar het gaat weer lekker in Europa... Zowel Vitesse als AZ met 1-0 achter de rust in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kairat laat AZ komen zodat ze wat achterover kunnen leunen. En kiest de momenten uit waar ze uitbreken.

En AZ heeft niet de kwaliteit om hier iets mee te doen, schade beperken en hopen dat de bal eens goed valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:48:
Maar het gaat weer lekker in Europa... Zowel Vitesse als AZ met 1-0 achter de rust in.
Ja tjonge... Pffff

Az is te voorzichtig met aanvallen ... Dat karmat kan er vrij weinig van geloof ik. Paar sprintjes en je bent er volgens mij door... Maar ja das ook kwaliteit...

Edit : 2-0....serieus az moet zich kapot schamen

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 26-07-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou de Hollandse thee was ook weer inspirerend zie ik alweer. :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Manman, prutsers! Beide 2-0 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

NOS TT faalt weer heerlijk
Davy Klaassen verhuist van Everton
naar Werder Bremen.De middenvelder (25)
tekent een meerjarig contracht bij de
Duitse club,die vorig seizoen als elfde
eindigde in de Bundesliga.Naar verluid
zou met de overgang een bedrag van 15
miljoen euro gemoeid zijn.

Klaassen verkaste een jaar geleden,na
een seizoen waarin Ajax de finale van
de Europa League haalde,voor 30 miljoen
van Ajax naar Everton.Bij de Londense
club wist hij niet te overtuigen;hij
speelde er slechts zeven wedstrijden.

Ook bij Oranje raakte hij,na zestien
interlands,uit beeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik ga wat anders doen
Dit trek ik niet meer.... Dat spel en die commentator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:21
Vitesse staat nu op 2-1, ze hebben een uit doelpunt te pakken. Geeft nog iets van hoop voor de return.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:11:
NOS TT faalt weer heerlijk

[...]
Londen, Liverpool, bijna hetzelfde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zie niet echt genoeg kwaliteit bij AZ om dit nog recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:26
Man man man wat een drama het Nederlands voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ze gaan wel mee tellen voor de verdeling qua punten voor het coefficient toch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:29:
yup, helaas wel. Ze mogen zich weer eens kapotschamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:29:
Is dat niet pas vanaf een bepaalde voorronde?

Nu maar de hoop vestigen op PSV, Feyenoord en Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vitesse gelijk. 2 uitdoelpunten te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Geen idee, daarom vraag ik het. Maar Vitesse trekt het recht, ineens weer een goede uitslag zo. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
AZ gaat Ajax achterna, kapitaal op de bank ipv op het veld ;-)
En onze Kurt Westerman in de 1e helft maar vertellen dat de TD van AZ het zo goed voor elkaar had. Alsof die TD niet al een maand lang had kunnen reageren op de verkoop van Weghorst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:33:
AZ gaat Ajax achterna, kapitaal op de bank ipv op het veld ;-)
En onze Kurt Westerman in de 1e helft maar vertellen dat de TD van AZ het zo goed voor elkaar had. Alsof die TD niet al een maand lang had kunnen reageren op de verkoop van Weghorst
En Jahanbakaa....... Jahanakrb......Jahan etcetera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:34:
[...]

En Jahanbakaa....... Jahanakrb......Jahan etcetera
Daarvan was het wel 90% zeker dat ie ging, maar dat is natuurlijk pas net rondgekomen. Dus wat dat betreft kun je de TD niet direct verwijten dat ie nog geen vervanger klaar had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:37:
[...]

Daarvan was het wel 90% zeker dat ie ging, maar dat is natuurlijk pas net rondgekomen. Dus wat dat betreft kun je de TD niet direct verwijten dat ie nog geen vervanger klaar had staan.
Maar zoals je al zegt hadden ze al een vervanger voor Weghorst kunnen halen en hadden ze ook moeten zien aankomen dat Vlaar dit niet meer aankan.

Zal wel weer pas volgende maand gedaan worden wanneer ze uit Europa liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:39:
[...]

Maar zoals je al zegt hadden ze al een vervanger voor Weghorst kunnen halen en hadden ze ook moeten zien aankomen dat Vlaar dit niet meer aankan.

Zal wel weer pas volgende maand gedaan worden wanneer ze uit Europa liggen.
Ik snap eigenlijk niet dat AZ niet bij NEC aangeklopt heeft voor Kardioglu. Die had zich daar prima kunnen ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:42:
[...]

Ik snap eigenlijk niet dat AZ niet bij NEC aangeklopt heeft voor Kardioglu. Die had zich daar prima kunnen ontwikkelen.
Vind het eigenlijk al apart dat ze niet zoals Ajax vooraf vervangers halen.
Wie weg gaat stond al voor 99% vast, en de afgelopen jaren is er toch voor aardig wat geld verkocht.
Dan zou er toch genoeg in kas moeten zijn om de vervanger te benaderen zodra een club contact zoekt met AZ voor Weghorst of Jahanbakhsh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:44:
[...]

Vind het eigenlijk al apart dat ze niet zoals Ajax vooraf vervangers halen.
Wie weg gaat stond al voor 99% vast, en de afgelopen jaren is er toch voor aardig wat geld verkocht.
Dan zou er toch genoeg in kas moeten zijn om de vervanger te benaderen zodra een club contact zoekt met AZ voor Weghorst of Jahanbakhsh.
Bij Ajax heeft dat ook wel ff een paar jaar geduurd, voordat we eens begonnen te anticiperen op een verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bij RTL7 zullen ze zich nu wel afvragen waarom ze niet de wedstrijd van Vitesse gedaan hebben.

Mja, vind toch dat de trainer en TD hebben moeten zien aankomen dat er met het vertrek van die 2 gewoon teveel kwaliteit vertrekt en dat je dan gewoon weer zeer zwak Europa ingaat.
En zoals gezegd, dat Vlaar tekort komt moeten ze toch gezien hebben.

Moeten ze hierna nog 1 voorronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ach, dat is dus dé reden dat AZ nooit aan zal haken bij de top 3. Sporadisch een keertje 2e of 3e worden, en verder vooral rondom plek 4-5-6 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
`besef nu dat het toch wel smerig is.
De clubs uit de grote landen hoeveel allemaal geen voorrondes CL te spelen. Waardoor ze de tijd hebben om aan dat flut International Champions Cup toernooi mee te doen.

Dus ze krijgen al extra geld omdat ze automatisch naar de groepsfase gaan en krijgen nu extra geld omdat ze aan zo een flut toernooi mee doen.

Dus de clubs uit de kleinere landen worden eigenlijk dubbel genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dit deed pijn aan de ogen

Fred Friday heb je niets aan in zo'n wedstrijd. Die had ik er na de eerste helft al uitgehaald. Mist fysiek en lengte tussen verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:55:

Fred Friday heb je niets aan in zo'n wedstrijd. Die had ik er na de eerste helft al uitgehaald. Mist fysiek en lengte tussen verdedigers.
De mensen om hem heen missen eigenlijk ook de handelings snelheid of de slimmigheid om iets te doen met deze dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Harribo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:55:

Snap niet dat AZ nog geen nieuwe spits heeft, waarom zijn ze niet voor Sol gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toch wel bizar als je in die herhaling ziet dat alle gevaarlijke spelers van de tegenstander volledig vrij lopen bij de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Aadje wel erg positief....
Deadsy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:04:
toch wel bizar als je in die herhaling ziet dat alle gevaarlijke spelers van de tegenstander volledig vrij lopen bij de counter.
Ja viel mij ook op. Zelfs bij de amateurs zie je dat niet

[ Voor 85% gewijzigd door Harribo op 26-07-2018 19:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Aadje is weer eens ontsnapt uit het gesticht. Die laten ze elk jaar weer op proefverlof gaan om erachter te komen dat ze dat niet hadden moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:10:
Aadje wel erg positief....

[...]

Ja viel mij ook op. Zelfs bij de amateurs zie je dat niet
Tja hij kan moeilijk lekker negatief gaan doen terwijl hij op de zender zit welke de EL rechten heeft.

Ajax zie ik wel naar de groepsfase gaan als ze blijven groeien, afhankelijk van de loting uiteraard. Zelfde voor PSV.
Vitesse zie ik ook wel naar de groepsfase gaan, is nog afwachten in welke vorm Feyenoord is en AZ zie ik niet de groepsfase halen tenzij er spelers bijkomen.

Edit:
@Leon Zwiers
Zie Aadje liever dan bepaalde andere analisten waarbij ik twijfel of ze de wedstrijd wel gezien hebben

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 26-07-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als dat de keuze is dan maar geen analisten lijkt me?
gaizka schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:01:
Snap niet dat AZ nog geen nieuwe spits heeft, waarom zijn ze niet voor Sol gegaan?
Ze zijn bezit met Johnson, maar dat is nog niet rond.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Maare, Buttner speelt nog basis bij Vitesse?
Had echt gedacht dat ze wel een betere speler zouden halen deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Gonadan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:51:
Als dat de keuze is dan maar geen analisten lijkt me?

[...]

Ze zijn bezit met Johnson, maar dat is nog niet rond.
Ik vind die Johnson weinig bijzonders, maakte vooral frommel goals en penalty's. Ben bang dat het een eendagsvlieg is.

Aad de Mos kan ik altijd wel van genieten, die man is gek van voetbal en kan er leuk over praten, mooie man!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat was gisteravond dan toch een verademing hè

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:42:
[...]

Hebben ze ook gedaan. Alleen te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En nu komt AZ met een ADO spitsje aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:03:
En nu komt AZ met een ADO spitsje aanzetten.
Zijn ze ook al een paar weken mee bezig.

Was dan iets sneller geweest met het onderhandelen en haal hem binnen voor je begint met de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:26:
[...]

Was dan iets sneller geweest met het onderhandelen en haal hem binnen voor je begint met de kwalificatie.
Precies. Ze anticiperen niet voldoende om de top 3 ooit te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:35:
[...]

Precies. Ze anticiperen niet voldoende om de top 3 ooit te achterhalen.
Beste vind ik nog dat hij dan blijkbaar iets meer dan 2mln gekost heeft.
Je bent weken bezig met als resultaat dit bedrag voor een speler die je blijkbaar nodig hebt voor de basis.

Wil nu niet zeggen dat ze gewoon met een dik bod hadden moeten openen maar ik heb het gevoel dat ze hele tijd bezig zijn geweest met te onderhandelen voor een ton of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22
Deadsy schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:26:
[...]

Ik denk dat hij niet gaat slagen. Vermoed dat het een one day fly is, net als die andere Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
418O2 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:52:
[...]

Ik denk dat hij niet gaat slagen. Vermoed dat het een one day fly is, net als die andere Bjorn
Ik heb precies hetzelfde idee, heeft op mij weinig indruk gemaakt. Ik vind Sol 2 klassen beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Klaassen is lekker begonnen.
Vandaag gepresenteerd bij Bremen, mocht direct meespelen en maakte de enige goal.

Hoop dat hij daar lekker gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verkovht voor de helft van de prijs die Ajax voor m heeft gekregen. Grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:08:
Verkovht voor de helft van de prijs die Ajax voor m heeft gekregen. Grappig
Zijn aankoop door Everton was achteraf ook vrij idioot.
Aangezien ze ook nog Rooney en die IJslander haalden voor dezelfde positie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:12:
Zijn aankoop door Everton was achteraf ook vrij idioot.
Aangezien ze ook nog Rooney en die IJslander haalden voor dezelfde positie
En dat de trainer die hem haalde al vier maanden later werd ontslagen hielp ook niet echt mee. Maar goed, nu in de competitie waar hij eigenlijk direct voor had moeten kiezen. In die competitie komt hij veel beter tot zijn recht :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:21:
[...]

En dat de trainer die hem haalde al vier maanden later werd ontslagen hielp ook niet echt mee. Maar goed, nu in de competitie waar hij eigenlijk direct voor had moeten kiezen. In die competitie komt hij veel beter tot zijn recht :)
Yip de Bundesliga is perfect voor hem.
Hij geeft altijd alles en is een goede loper.

Hoop dat hij het goed doet en weer in aanmerking komt voor oranje.

Heeft in de pl nooit echt de tijd gekregen om te wennen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Feyenoord gezien tegen Levante thuis. Vraag me oprecht af wat de waarde van dergelijke oefenwedstrijden nog zijn wanneer in dit geval Levante het gehele team wisselt en Feyenoord slechts een paar spelers.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het handiger zou zijn dat betreffende ploegen op voorhand afspreken op welke tijdstippen in de wedstrijd hoeveel spelers gewisseld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:43:
Net Feyenoord gezien tegen Levante thuis. Vraag me oprecht af wat de waarde van dergelijke oefenwedstrijden nog zijn wanneer in dit geval Levante het gehele team wisselt en Feyenoord slechts een paar spelers.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het handiger zou zijn dat betreffende ploegen op voorhand afspreken op welke tijdstippen in de wedstrijd hoeveel spelers gewisseld gaan worden.
Gaat toch helemaal niet om weerstand tegen te krijgen, maar puur om wedstrijd fitheid?

Cassierra gaat bij Groningen op de bank beginnen. Prima dat ze dat beslissen, maar haal hem dan nu meteen maar terug om hem aan een andere club te verhuren. Doel van verhuur is uiteraard speelminuten, niet de bank van Groningen warm houden.

[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 29-07-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heb vanmiddag Groningen Werder bijgewoond. Cassiera komt wat tekort. Verovert te weinig ballen oa.
Dan is van Weert nog beter.

Klaassen ook een 20 minuten gezien, deed het aardig, niet bijzonder opvallend. Maakte een overtreding en werd daarna door een Fc Groninger keihard geschopt. Mensen in het stadion schenen het leuk te vinden, ik vond het een smerige overtreding. Dat hoort zeker niet een vriendschappelijk duel.
Enfin gelijk spel was wel een terechte uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:24:
Heb vanmiddag Groningen Werder bijgewoond. Cassiera komt wat tekort. Verovert te weinig ballen oa.
Dan is van Weert nog beter.

Klaassen ook een 20 minuten gezien, deed het aardig, niet bijzonder opvallend. Maakte een overtreding en werd daarna door een Fc Groninger keihard geschopt. Mensen in het stadion schenen het leuk te vinden, ik vond het een smerige overtreding. Dat hoort zeker niet een vriendschappelijk duel.
Enfin gelijk spel was wel een terechte uitslag.
Een spits die weinig ballen verovert? Goh wat een verrassing ;)
Als dat van Cassierra verwacht wordt dan had je hem inderdaad beter niet kunnen huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:59

Shabbaman

Got love?

toolkist schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:46:
[...]

Gaat toch helemaal niet om weerstand tegen te krijgen, maar puur om wedstrijd fitheid?

Cassierra gaat bij Groningen op de bank beginnen. Prima dat ze dat beslissen, maar haal hem dan nu meteen maar terug om hem aan een andere club te verhuren. Doel van verhuur is uiteraard speelminuten, niet de bank van Groningen warm houden.
Nou ja, als je bij de subtop van de eredivisie al niet aan spelen toekomt dan kan je 'm ook wel helemaal afschrijven.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Shabbaman schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:54:
[...]

Nou ja, als je bij de subtop van de eredivisie al niet aan spelen toekomt dan kan je 'm ook wel helemaal afschrijven.
In principe wel ja, alleen als dat op basis van 4 weken trainen en een hand vol oefenwedstrijden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:12:
[...]

In principe wel ja, alleen als dat op basis van 4 weken trainen en een hand vol oefenwedstrijden is?
Juist in de voorbereiding moet je bewijzen dat je in de basis behoort, dat is Cassierra klaarblijkelijk niet gelukt. Natuurlijk gaat het straks er echt pas om maar toch, de trainer overtuigen begint in de voorbereiding. Start je niet in de basis in de eerste wedstrijd begin je gewoon met een achterstrand.

en met alle respect, het is wel maar FC Groningen, als je daar niet beter bent dan de concurent, ben je dat wel bij de top van Nederland?

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 29-07-2018 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:15:
Juist in de voorbereiding moet je bewijzen dat je in de basis behoort, dat is Cassierra klaarblijkelijk niet gelukt. Natuurlijk gaat het straks er echt pas om maar toch, de trainer overtuigen begint in de voorbereiding. Start je niet in de basis in de eerste wedstrijd begin je gewoon met een achterstrand.

en met alle respect, het is wel maar FC Groningen, als je daar niet beter bent dan de concurent, ben je dat wel bij de top van Nederland?
Absoluut niet. Het feit dat hij na een aantal jaar Ajax nog eens aan Groningen verhuurd wordt geeft al aan dat het in feite z'n laatste kans is. Blijk je dan bij Groningen in nog eens niet in de basis te komen dan voorspel ik een zwaar jaar voor die jongen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Ik las net nog dat de trainer erg tevreden is over cassiera, zal allemaal wel meevallen dus :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:59

Shabbaman

Got love?

toolkist schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:12:
[...]

Ik had het niet zo bedoeld dat ik 'm zou afschrijven, maar je schreef dat Ajax zou moeten overwegen hem terug te halen om aan een andere club te verhuren. Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar als je bij Groningen al niet speelt, hoe ga je dan ooit bij Ajax slagen? Dan maakt het ook niet uit of hij in de derde divisie wel zou spelen, want je wil hem dan toch niet meer terug.

De kans lijkt me ook wel aanwezig dat dit een manier is om 'm te prikkelen: "nee mannetje, speler van Ajax zijn garandeert je bij deze club geen speeltijd".

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:20:
Ik las net nog dat de trainer erg tevreden is over cassiera, zal allemaal wel meevallen dus :)
Al z'n trainers waren erg tevreden over hem, daar ligt het niet aan. We gaan het zien. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:46:
[...]

Youness?

Die speelt niet meer bij Ajax.
Kuhn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:15:
[...]

van Weert ging wel bijna naar Sporting :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Is geloof ik meer een spits en zit geloof ik nog bij een jeugd elftal en mag dit seizoen misschien bij Jong Ajax spelen.
Dus niet echt iemand die ik zou meetellen als optie.
Pagina: 1 ... 14 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.