[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.382 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:10:
[...]

Is geloof ik meer een spits en zit geloof ik nog bij een jeugd elftal en mag dit seizoen misschien bij Jong Ajax spelen.
Dus niet echt iemand die ik zou meetellen als optie.
Is gehaald als buitenspeler en is ‘al’ 18. Als hij echt zo goed is moet hij toch een kans krijgen in de selectie bij een aantal afwezigen. Geen idee of hij er klaar voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ok. Dus de FIFPro vindt dat spelers te weinig rust hebben en veroordeelt de clubs die WK-gangers opstellen bij de voorronden voor Europees voetbal.
Wel eens aan gedacht de kalender gewoon niet zo vol te prakken stelletje pannenkoeken? :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:29

Shabbaman

Got love?

Maar FIFPro is toch de spelersbond? Die maken de kalender toch niet?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

https://www.nu.nl/voetbal...tperiode-voetballers.html
FIFPro dringt bij FIFA aan op verplichte rustperiode voor voetballers

FIFPro wil dat er een verplichte rustperiode komt voor voetballers. De internationale spelersvakbond beklaagt zich er maandag over dat onder meer bij Ajax de WK-gangers een te korte vakantie hebben gehad.
De vakbond spreekt over zeker vijftien spelers die kort na het toernooi in Rusland al voor hun clubs hebben moeten spelern in de voorrondes van de Champions League en Europa League.

Bij Ajax gold dat bijvoorbeeld voor Hakim Ziyech, Lasse Schöne, Nicolas Tagliafico en Dusan Tadic. Zij kwamen vorige week al in actie tijdens de tweede voorronde van de Champions League tegen Sturm Graz.

Volgens FIFPro komen spelers door een te korte vakantie onder druk te staan en belanden zij in een spagaat tussen hun clubverplichtingen en hun gezondheid.

"Hoewel FIFPro begrijpt dat deelname aan de Champions League en Europa League financieel belangrijk is voor de clubs, komt de gezondheid van de spelers in het geding door het overvolle wedstrijdschema."

Er wordt dan ook een beroep aan de FIFA gedaan om een verplichte rustperiode in te lassen voor spelers. Als het aan FIFPro ligt, duurt die minstens vier weken.
Euh... waarom wordt er niet gesproken over een andere opzet bij voorronden vlak na een groot internationaal toernooi? Leuk dat je spelers een verplichte rustperiode van vier weken wil opleggen, maar daarmee dupeer je clubs die en internationals hebben en voorronden moeten spelen. Gewoon pas de eerste voorronden vier weken na een internationaal toernooi en niet eerder.

Edit: ik moet sneller leren tikken op m’n iPhone 8)7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Shabbaman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:18:
Maar FIFPro is toch de spelersbond? Die maken de kalender toch niet?
Klopt, maar klaag over de oorzaak. Niet bij de clubs die gewoon proberen er het beste van te maken.
Als je maar maximaal drie weken tussen de toernooien hebt kan je niet verwachten dat de clubs meer vakantie gaan aanbieden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Eenvoudige oplossing. De top landen niet 4 tickets geven voor de groepsfase.

Dan heb je meer clubs die voorrondes moeten spelen en kun je het aantal voorrondes beperken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:38:

Dan heb je meer clubs die voorrondes moeten spelen en kun je het aantal voorrondes beperken.
Dat...

De hele opzet is gewoon scheef. Alle tickets verdelen onder de rijke landen en de armen laten vechten om de left-overs. Die CL is een gedrocht. De rijken worden rijker en de rest kan stikken.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kan niet wachten om dit jaar min of meer dezelfde clubs te zien overwinteren in de CL als vorig jaar of het jaar ervoor.

Is zo leuk om elk jaar min of meer dezelfde wedstrijden te zien.

edit:
Zenders kopen enkele jaren van te voren de uitzendrechten voor de CL en dit voor meerdere jaren.

Ik vind dat wanneer een zender de rechten heeft en uiteindelijk haalt geen club van het betreffende land de groepsfase dat de zender dan een percentage van het betaalde licentie geld terug moet krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door Deadsy op 30-07-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sowieso. Laat die voorrondes aan het einde van het seizoen plaatsvinden.

Dan is er genoeg ruimte voor wedstrijden

Clubs spelen dan met de teams waarmee ze ook Europees voetbal halen en je hebt ook geen spelers die in de ene speelronde bij de ene club spelen en daarna bij een ander team. Tijdens EK/WK kun je wel moeilijkheden hebben met het programma, maar hier vinden ze vast wel een oplossing voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 18:22

Typhone

Who Dares Wins

Laat die Fifpro lekker zeuren. Dat ze in Engeland ergens in februari/maart 3 wedstrijden per week spelen gedurende 1-2 maanden daar hoor je ze niet over. Verder zouden ze niet de bal bij de clubs moeten neerleggen maar bij de FIFA/UEFA zelf en vragen om rigoreuze aanpassingen van het schema.
De enige reden van dat achterlijke schema is geld vanuit de TV wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37

Gewoon alleen maar de kampioenen met de bekerwinnaars in de CL en geen club meer extra erbij!!! Waarom zoveel belachelijke plaatsen voor een cup die uiteindelijk door de bekende clubs wordt gewonnen (die soms niet eens kampioen zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een verrassing.. Dolberg is nog steeds geblesseerd en speelt dus ook morgen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:37:
Wat een verrassing.. Dolberg is nog steeds geblesseerd en speelt dus ook morgen niet mee.
Ze kunnen wellicht beter en nieuwsitem maken als ie fit is. Heeft veel meer nieuwswaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rikoos schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:45:
[...]

Gewoon alleen maar de kampioenen met de bekerwinnaars in de CL en geen club meer extra erbij!!! Waarom zoveel belachelijke plaatsen voor een cup die uiteindelijk door de bekende clubs wordt gewonnen (die soms niet eens kampioen zijn).
Commercie, de wereld wil wedstrijden zien tussen Barcelona en Bayern, Real Madrid tegen Manchester City etc. Het verschil in kwaliteit tussen de verschillende Europese competities is gewoon te groot. Er zijn iets van 55 landen lid van de UEFA en de tv gelden van een wedstrijd tussen de kampioen van Estland tegen de kampioen van Noord Ierland levert gewoon minder op. Overwinteren in de Champions League zie ik Nederlandse teams niet doen. Mooiste wat je kan krijgen is 3e in de groep en door in de Europa League.

Europa Cup 1 met alleen maar kampioenen, komt nooit meer terug.

Wat ik wel beter zou vinden (maar goed gaat ook nooit gebeuren ivm commercie) is volledig willekeurige loting. Dat je gewoon een groep kan krijgen met Barca, Real, Athletico en Valencia.
Exocet schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:04:
[...]

Ze kunnen wellicht beter en nieuwsitem maken als ie fit is. Heeft veel meer nieuwswaarde.
Dat valt allemaal reuze mee. Zijn laatste voetblessure was een gevolg van een overtreding en nu een buikwandblessure. (https://www.transfermarkt...rletzungen/spieler/283196).

[ Voor 23% gewijzigd door PolarBear op 31-07-2018 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
PolarBear schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:08:
[...]

Commercie, de wereld wil wedstrijden zien tussen Barcelona en Bayern, Real Madrid tegen Manchester City etc. Het verschil in kwaliteit tussen de verschillende Europese competities is gewoon te groot. Er zijn iets van 55 landen lid van de UEFA en de tv gelden van een wedstrijd tussen de kampioen van Estland tegen de kampioen van Noord Ierland levert gewoon minder op. Overwinteren in de Champions League zie ik Nederlandse teams niet doen. Mooiste wat je kan krijgen is 3e in de groep en door in de Europa League.

Europa Cup 1 met alleen maar kampioenen, komt nooit meer terug.

Wat ik wel beter zou vinden (maar goed gaat ook nooit gebeuren ivm commercie) is volledig willekeurige loting. Dat je gewoon een groep kan krijgen met Barca, Real, Athletico en Valencia.

[...]

Dat valt allemaal reuze mee. Zijn laatste voetblessure was een gevolg van een overtreding en nu een buikwandblessure. (https://www.transfermarkt...rletzungen/spieler/283196).
En met dit soort onzin word de financiele kloof alleen maar groter.
Denk dat diverse mensen hier, waaronder ikke, gewoon niet meer bij de wereld/massa horen.

maar ik denk dat er de komende jaren steeds meer mensen zullen zijn die geen zin meer hebben in DEZE CL.
Wedstrijden die speciaal zijn worden minder speciaal wanneer ze elk jaar weer langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Arias dus officieel naar Atletico, bedrag niet bekend gemaakt. Mooie transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 22:21:
Arias dus officieel naar Atletico, bedrag niet bekend gemaakt. Mooie transfer
Ik gok op het bedrag dat al een tijdje rond gaat. 10-12mln.

Jones zou dus weg gaan bij Feyenoord.
https://www.vi.nl/nieuws/...aar-uitgang-bij-feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Deadsy schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:35:
[...]

Ik gok op het bedrag dat al een tijdje rond gaat. 10-12mln.

Jones zou dus weg gaan bij Feyenoord.
https://www.vi.nl/nieuws/...aar-uitgang-bij-feyenoord
11.5mln en 1.5mln netto salaris zegt vz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
418O2 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:42:
[...]

11.5mln en 1.5mln netto salaris zegt vz
Ik weet dat men voor een verdediger minder vangt dan voor een aanvaller maar daar vertrekt dan je beste verdediger voor net iets meer dan 11mln.

En heb het gevoel dat er bij PSV pas weer geld voor aankopen was wanneer Arias verkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 22:22
Deadsy schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 21:50:
[...]

En met dit soort onzin word de financiele kloof alleen maar groter.
Denk dat diverse mensen hier, waaronder ikke, gewoon niet meer bij de wereld/massa horen.

maar ik denk dat er de komende jaren steeds meer mensen zullen zijn die geen zin meer hebben in DEZE CL.
Wedstrijden die speciaal zijn worden minder speciaal wanneer ze elk jaar weer langs komen.
Nee niet echt, ik heb juist dat me de eredivisie etc me totaal niet meer kan boeien muv max15/20 minuten samenvatting op zondagavond.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Feyenoord voor zowel El Ahmadi als Jones zo goed als niets ontvangt zal ongetwijfeld te maken hebben met de voorwaarden waaronder betreffende spelers bij Feyenoord voetbalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:20
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 02:03:
Dat Feyenoord voor zowel El Ahmadi als Jones zo goed als niets ontvangt zal ongetwijfeld te maken hebben met de voorwaarden waaronder betreffende spelers bij Feyenoord voetbalden.
Ja, en dat Jones bijna 37 is. Ben blij dat ie weg is tbh. Nu kan Bijlow er gaan staan. Die deed het tot nu toe als ie mocht invallen en in de voorbereiding erg goed. Sterke indruk.

Jones daartegen was vorig seizoen een grabbelaar 1e klas.

Maar goed. Voor nu is Feyenoord er nog niet op achteruit gegaan, wat loze spelers weg (Bilal *O* Jones *O* kan die Gio geen gekke beslissingen meer mee maken ) El Ahmadi is jammer, maar met Clasie daarvoor in de plaats toch prima oplossing. Het jammere is alleen dat het elftal er ook niet sterker op is geworden. En het kan zomaar zijn dat Vilhena nog weggaat, daar heb je eigenlijk geen 1 op 1 vervanging voor.

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 01-08-2018 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 05:54:
[...]
Maar goed. Voor nu is Feyenoord er nog niet op achteruit gegaan
Dat dachten jullie vorig seizoen ook met Nieuwkoop als vervanger voor Karsdorp. Uiteindelijk is de rechtsback positie zo'n beetje het hele seizoen een probleem geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 07:44
toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 06:48:
[...]

Dat dachten jullie vorig seizoen ook met Nieuwkoop als vervanger voor Karsdorp. Uiteindelijk is de rechtsback positie zo'n beetje het hele seizoen een probleem geweest.
Dat was niet het probleem wat Feyenoord de nek kostte. Dat was vooral de afwezigheid van een extra aanvallende middenvelder en het gekut van de trainer daarmee. Pas toen hij v Persie had is hij gestopt met middenlinies neer te zetten zonder aanvallende middenvelder.

En erger: dat probleem is niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-10 19:38
Deadsy schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:44:
[...]

Ik weet dat men voor een verdediger minder vangt dan voor een aanvaller maar daar vertrekt dan je beste verdediger voor net iets meer dan 11mln.

En heb het gevoel dat er bij PSV pas weer geld voor aankopen was wanneer Arias verkocht was.
Hij had nog 1 jaar contract dat maakt de transfersom ook lager, lijkt me een mooi bedrag voor een speler die volgende zomer transfervrij was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Nu online

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Deadsy schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:44:
[...]

Voor éénjarig contract met een behoorlijke lijst van verdiensten? Het is 'm gegund, en €11,5 mln is dan gewoon zéér netjes. Was waarschijnlijk dezelfde deal als met Napoli.

PSV heeft geld genoeg, ze lopen er alleen niet mee te koop en zijn iets voorzichtiger ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluivertje heeft gisteren blijkbaar indruk gemaakt als ik alle twitter fanboys mag geloven:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Ik had juist de transfersom wel iets hoger verwacht van Arias. Als er gerenommeerde clubs aankloppen, dan had je die poot best stijver kunnen houden. Wel een mooie transfer gemaakt, ik denk dat ie 't daar goed gaat doen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 07:31:
[...]

Dat was niet het probleem wat Feyenoord de nek kostte. Dat was vooral de afwezigheid van een extra aanvallende middenvelder en het gekut van de trainer daarmee. Pas toen hij v Persie had is hij gestopt met middenlinies neer te zetten zonder aanvallende middenvelder.

En erger: dat probleem is niet opgelost.
Oh maar dat claimde ik ook niet. Ik vind het alleen erg tricky om zo'n belangrijke plek toe te vertrouwen aan een speler zonder enige ervaring. Wat dat betreft vind ik het raar dat Feyenoord hem vorig seizoen niet verhuurd heeft zodat ie vast wat ervaring op had kunnen doen in de Eredivisie of JL. En met Vermeer die nog steeds geblesseerd is heb je ook geen ervaren vervanger beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 06:46
Vermeer is bijna terug. Dan kan Bijlow een paar wedstrijden achtereenvolgens keepen. Ik ben er blij mee.
Noodgedwongen moet Gio de jeugd een kans geven. Nieuwkoop een paar wedstrijden achtereen op de rb positie en dan bewijst hij wel dat hij er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 05:54:
[...]

Ja, en dat Jones bijna 37 is. Ben blij dat ie weg is tbh. Nu kan Bijlow er gaan staan. Die deed het tot nu toe als ie mocht invallen en in de voorbereiding erg goed. Sterke indruk.

Jones daartegen was vorig seizoen een grabbelaar 1e klas.

Maar goed. Voor nu is Feyenoord er nog niet op achteruit gegaan, wat loze spelers weg (Bilal *O* Jones *O* kan die Gio geen gekke beslissingen meer mee maken ) El Ahmadi is jammer, maar met Clasie daarvoor in de plaats toch prima oplossing. Het jammere is alleen dat het elftal er ook niet sterker op is geworden. En het kan zomaar zijn dat Vilhena nog weggaat, daar heb je eigenlijk geen 1 op 1 vervanging voor.
Clasie mag meer naar voren spelen dan El Ahmadi maar moet het nog zien of de rol van de overige middenvelders niet zal veranderen bij het spelen van Clasie. Want hoe je het ook went of keert, Clasie is klein van stuk waardoor hij o.a. in Engeland steevast het onderspit delfde tegen de daar in grote aantallen aanwezige box-to-box middenvelders. Zal hem hier ook weer gaan overkomen.

Ben overigens persoonlijk wel benieuwd naar de hoeveelheid speelminuten die Köckü gaat krijgen dit seizoen. Jongen viel vorig seizoen echt op door het schijnbare gemak waarmee hij tegenstanders passeerde, zijn spelvoortzettingen en zijn neusje voor het doel.

En Vente natuurlijk. Meest opvallende bij Vente is dat hij blijkbaar in staat is andere spelers beter tot hun recht te laten komen wanneer hij op het veld staat. Afgelopen seizoen had Feyenoord welhaast steevast grote uitslagen met dat hij op het veld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:48:
Vermeer is bijna terug. Dan kan Bijlow een paar wedstrijden achtereenvolgens keepen. Ik ben er blij mee.
Noodgedwongen moet Gio de jeugd een kans geven. Nieuwkoop een paar wedstrijden achtereen op de rb positie en dan bewijst hij wel dat hij er staat.
Dat hoorden we vorig seizoen ook al van Nieuwkoop en goh, die was voor de verrassing weer geblesseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:55:
[...]
Ben overigens persoonlijk wel benieuwd naar de hoeveelheid speelminuten die Köckü gaat krijgen dit seizoen. Jongen viel vorig seizoen echt op door het schijnbare gemak waarmee hij tegenstanders passeerde, zijn spelvoortzettingen en zijn neusje voor het doel.
Maar gaat Gio hem inbrengen op het moment dat Toornstra een blessure heeft? Of komt hij dan weer aankakken met Clasie-Vilhena-Ayoub/Amrabat? Hij heeft schrikbarend weinig lef getoond de afgelopen jaren, zelfs tegen tegenstanders uit het rechter rijtje.

Het bizarre is dat Toornstra bij Den Haag zelf ook op de plek van Vilhena/Ayoub/Amrabat/Clasie speelde. Dus qua flexibiliteit van de groep maakt de directie steeds net de verkeerde keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Family Guy schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:10:
[...]

Voor éénjarig contract met een behoorlijke lijst van verdiensten? Het is 'm gegund, en €11,5 mln is dan gewoon zéér netjes. Was waarschijnlijk dezelfde deal als met Napoli.

PSV heeft geld genoeg, ze lopen er alleen niet mee te koop en zijn iets voorzichtiger ;)
Meen je dit serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Family Guy schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:10:
[...]

PSV geld genoeg? Of stond dat op De Speld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:24:
[...]

PSV geld genoeg? Of stond dat op De Speld?
Tja na die deal met de gemeente..... [/Flauw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Tja na die deal met de gemeente..... [/Flauw]
Wat ik zo lees in de plaatselijke kranten gaat het financieel niet zo goed met de gemeente Eindhoven. En daar worden heel wat boze vingertjes in de richting van PSV gestoken nu (heerlijk toch, politiek :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Nu online

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Gewoon de menigte napraten, doet PSV het liefst zelf ook, want dan worden de prijzen niet zo omhoog gedreven :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:52
Typhone schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

Wat ik zo lees in de plaatselijke kranten gaat het financieel niet zo goed met de gemeente Eindhoven. En daar worden heel wat boze vingertjes in de richting van PSV gestoken nu (heerlijk toch, politiek :D).
Nee hoor. Er wordt onder meer gewezen naar de zorg. De regio Eindhoven is economisch de snelst groeiende regio van Nederland. De gemeente moet hier proberen van mee te profiteren.

PSV heeft inderdaad geld genoeg. Genoeg om 3 keer in 4 jaar kampioen te worden met ruim 80+ punten ;)

PSV heeft qua transfers van de laatste 5 jaar 4 jaar winst gemaakt. Waarvan enkele jaren vele miljoenen en het verlies jaar minder dan een miljoen.
PSV begroot sinds de gemeente deal op 1 keer in de 3 jaar Champions League i.p.v. 2 of elk jaar. Het maximaal aantal beschikbare seizoenskaarten wordt de afgelopen jaren steevast volledig verkocht.

Ik weet niet waarom dat beeld gewekt wordt dat PSV slecht in de financiën zit. Blijkbaar hebben vooral Ajacieden dat als stok gevonden om mee te slaan omdat het bij Ajax qua financiën heel goed is en nu bij Ajax de resultaten wat minder zijn.

Je praat bij PSV qua jaarcijfers ook over een winst van een enkele miljoenen per jaar. Omdat het dan geen tientallen zijn betekent niet dat het qua financiën niet in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:58:
[...]

Nee hoor. Er wordt onder meer gewezen naar de zorg. De regio Eindhoven is economisch de snelst groeiende regio van Nederland. De gemeente moet hier proberen van mee te profiteren.

PSV heeft inderdaad geld genoeg. Genoeg om 3 keer in 4 jaar kampioen te worden met ruim 80+ punten ;)

PSV heeft qua transfers van de laatste 5 jaar 4 jaar winst gemaakt. Waarvan enkele jaren vele miljoenen en het verlies jaar minder dan een miljoen.
PSV begroot sinds de gemeente deal op 1 keer in de 3 jaar Champions League i.p.v. 2 of elk jaar. Het maximaal aantal beschikbare seizoenskaarten wordt de afgelopen jaren steevast volledig verkocht.

Ik weet niet waarom dat beeld gewekt wordt dat PSV slecht in de financiën zit. Blijkbaar hebben vooral Ajacieden dat als stok gevonden om mee te slaan omdat het bij Ajax qua financiën heel goed is en nu bij Ajax de resultaten wat minder zijn.

Je praat bij PSV qua jaarcijfers ook over een winst van een enkele miljoenen per jaar. Omdat het dan geen tientallen zijn betekent niet dat het qua financiën niet in orde is.
Welgeteld 2 man die er uberhaupt misschien serieus over is, die opmerking van mij ging er alleen maar over om een mogelijke discussie over de gemeente vast voor te zijn.
Zoveel beeld wordt er dus niet gecreeerd, daar is wel wat meer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

Dat is nieuw, ik heb er namelijk vrij weinig over gelezen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Fleximex schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:58:
Ik weet niet waarom dat beeld gewekt wordt dat PSV slecht in de financiën zit. Blijkbaar hebben vooral Ajacieden dat als stok gevonden om mee te slaan omdat het bij Ajax qua financiën heel goed is en nu bij Ajax de resultaten wat minder zijn
Misschien ben ik dan de enige maar ik zie ook liever 100 miljoen minder op de bank en vier keer achter elkaar de schaal in de trofeeenkast. De laatste keer dat ik keek is was voetbal nog steeds een spelletje die op het veld wordt gespeeld en waar kampioenschappen tellen, niet de grootte van de bankrekening. Zo lang een club niet onder water komt te staan, er een financieel gezond beleid wordt gevoerd en prijzen worden gewonnen dan doe het als voetbalclub gewoon goed. Dus ook PSV.

Al moet ik ook toegeven dat ik erg benieuwd ben naar de ontwikkeling bij Ajax met de huidige aankopen. Eindelijk een mix van talenten en ervaring op het veld. Eindelijk aankopen waardoor talenten besluiten te blijven en goede spelers er nog een jaartje bij aanplakken. Als dit werkt dan gaat Ajax de aankomende periode regeren. Mislukt dit, door bijvoorbeeld de middelmatige trainer, dan zijn de rapen gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:48:
Dat is nieuw, ik heb er namelijk vrij weinig over gelezen :+
Je leest dus wel daadwerkelijk die kanten neem ik aan? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:49:
[...]

Je leest dus wel daadwerkelijk die kanten neem ik aan? :+
af en toe komt het ed.nl en omroepbrabant.nl voor de pulp wel langs ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Han schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:59:
[...]
Als dit werkt dan gaat Ajax de aankomende periode regeren.
Die gedachte is nu precies het probleem van Ajax, praten alsof er geen concurrentie bestaat. Bekijk het nu gewoon per jaar: je hebt nu waarschijnlijk de sterkste groep en dan moet je dus voor de titel gaan. Maar stel dat (ook) PSV alles wint?

Je weet ook nooit wat er de komende jaren verder gaat gebeuren. Als pakweg de Ligt, Ziyech en Neres vertrekken kun je ook weer opnieuw beginnen. En wie weet hoe slim PSV straks met de verkoop van Lozano om gaat.
Mislukt dit, door bijvoorbeeld de middelmatige trainer, dan zijn de rapen gaar.
Van de top drie verslindt Ajax momenteel de meeste trainers dus Ajax is de laatste club die de trainer de schuld mag geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 19:07:
Van de top drie verslindt Ajax momenteel de meeste trainers dus Ajax is de laatste club die de trainer de schuld mag geven. :)
Die redenatie volg ik niet. Een slechte keuze blijft toch gewoon een slechte keuze? Ook al maak je er meerdere op rij? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 19:07:
[...]

Die gedachte is nu precies het probleem van Ajax, praten alsof er geen concurrentie bestaat. Bekijk het nu gewoon per jaar: je hebt nu waarschijnlijk de sterkste groep en dan moet je dus voor de titel gaan. Maar stel dat (ook) PSV alles wint?
Dat gaat niet als wij dan alles al winnen ;)
Maar volgens mij zet Han al precies de juiste zin neer.. ALS dit werkt. Ik zal het herhalen omdat er blijkbaar graag overheen gelezen wordt. ALS dit werkt.
Dus niet "Dit werkt en dus winnen wij alles".

Maar goed, zo lang onze trainer in uitwedstrijden met Frenkie achterin en Schone op 6 gaat spelen zijn er altijd genoeg kansen dat dit niet gaat werken |:( In de heenwedstrijd stond het achterin tenslotte al zo lekker stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 19:18:
[...]

Die redenatie volg ik niet. Een slechte keuze blijft toch gewoon een slechte keuze? Ook al maak je er meerdere op rij? :?
Als twee trainers het niet aan de gang krijgen ligt het misschien ook gewoon aan de spelers? Dat wordt ook bij andere clubs geroepen. En vergeet niet: zowel Bosz als Ten Hag/Keizer haalden meer punten dan de Boer dus de vraag is wanneer het wel of niet goed genoeg is.
toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 19:18:
[...]

Dat gaat niet als wij dan alles al winnen ;)
Maar volgens mij zet Han al precies de juiste zin neer.. ALS dit werkt. Ik zal het herhalen omdat er blijkbaar graag overheen gelezen wordt. ALS dit werkt.
Dus niet "Dit werkt en dus winnen wij alles".
Van termen als "regeren" krijg ik jeuk, alsof er geen tegenstanders zijn. Ook Ajax kan er maar elf opstellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 19:30:
Van termen als "regeren" krijg ik jeuk, alsof er geen tegenstanders zijn. Ook Ajax kan er maar elf opstellen
Ik snap dat jij als Feyenoorder jeuk krijgt van termen als ‘regeren’, maar voor supporters van PSV en Ajax zijn dat geen vreemde termen. Maar ik zal het jou in ‘Jip&Janneke’ taal uitleggen; mocht Ajax er in slagen de perfecte balans te vinden in ‘dure’ ervaren krachten en eigen jeugd en dat tot de nieuwe filosofie te verwezenlijken dan zijn er geen andere clubs in Nederland die in staat zijn dat zelfde te verwezenlijken. Helemaal als Ajax in staat is de aankomende jaren kampioen te worden. Dan wordt het financiële gat alleen maar groter en dus ook de macht in de Nederlandse competitie. Het feit blijft dat Ajax altijd nog kan teren op de naam die het in het verleden heeft gecreëerd en daar nog steeds gebruik van kan maken. Tel daar bij op dat het als enige club in Nederland het salarisplafond kan loslaten en dus spelers kan aantrekken die voor de overige 17 clubs onhaalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
"Gelukkig" hebben we al vaak genoeg bewezen dat we het niet zo ver laten komen... Of de trainer is niks, of de leiding begint te zeiken, of de RvC krijgt onderling ruzie, of de Telegraaf verzint wel iets waardoor er weer onrust komt, of we kopen de verkeerde spelers, etcetera.
En al zou dat allemaal niet gebeuren dan nog is dat natuurlijk geen garantie op jarenlang succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 20:31
Krijg steeds, als ik ten hag hoor praten, de neiging om te roepen: man, neem een anta flu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:14:
Krijg steeds, als ik ten hag hoor praten, de neiging om te roepen: man, neem een anta flu...
Hahahaha inderdaad. Hoe flauw het ook is uiteraard ;).

Wat wordt het vanavond heren (en wellicht dames?).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik heb er wel vertrouwen in, 2-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:24
Zit weer voor de buis! Kijk meer uit naar de JC schaal, maar wie weet is het vanavond ook een leuk potje!

Ondertussen mogen jullie nogsteeds je inschrijven voor de Tweakers voetbalpoule. Nog 2 weken en dan beginnen we!

Tweakers F.C. Eredivisie voetbalpoule 2018/2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De JC Schaal? :P Dat is, wie hem ook speelt, zo’n stomme wedstrijd. Heeft me nog nooit getrokken ook niet in de jaren dat Ajax er in zat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Typhone schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:30:
De JC Schaal? :P Dat is, wie hem ook speelt, zo’n stomme wedstrijd. Heeft me nog nooit getrokken ook niet in de jaren dat Ajax er in zat ;).
Ik vind het altijd een mooie opening van het seizoen. Daarbij kan je gelijk een mooie prijs pakken. Ook goed dat hij gespeeld gaat worden in het stadion van de kampioen. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ah dat verklaart de aflsuitingen rondom het stadion in Eindhoven as weekend. Jammer Tadic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:30:
Toch kan ik me wel voorstellen dat je die wedstrijd interessanter vindt als PSV of Feyenoord supporter. Al is het maar om een idee te krijgen of je team er klaar voor is.

Die was toch wel twijfelachtig trouwens, volgens mij werd ie gewoon geraakt zonder dat de bal werd gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Jc schaal interesseert mij ook niet echt.
Een prijs na 1 wedstrijd...

Tenue van graz zit vol reclame, lijkt wel grand prix outfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

0-2? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
0-2 tel ik als verlies Ajax.

Zou fijn zijn als iemand Eiting en Mazraoui ff vertelt dat zij gewoon simpel moeten spelen. Niet elke bal hoeft zo ingewikkeld mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Knap om zo te missen ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Ziyech ging voor 3 punten via een touchdown, alleen Huntelaar stond niet bij de cornervlag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Schele vis! Scoor nou eens Hunter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Huntelaar was een spits toch? Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bij het shirt van de doelman is denk ik iemand even leuk gaan doen met stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wissel Huntelaar => Sierhuis a.j.b.
Niemand kan scheler zijn dan Huntelaar op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:56:
Was inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Loopt die scheids nou zo vaak in de weg of ligt dat aan mij trouwens? Zowel bij Ajax als bij Graz al paar keer gezien dat ie als een clown stond opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Han
Ik vind het woord "regeren" denigrerend, het gebruik van "Jip en Janneke taal" ook. Je kan zaken prima anders zeggen maar je vertikt het.

Precies om dit soort uitingen hoop je dan weer stiekem dat ze er Europees alsnog beschamend uitvliegen. Niet dat dat gaat gebeuren met deze marge natuurlijk. Die maken er ook vast nog wel één of twee.

Edit
Gewoon het kampioenschap willen na een aantal jaren droogte is kennelijk niet genoeg. Voordat de eerste beer geschoten is al lullen over al die beren die moeten volgen, het is als Dumoulin die zegt dat hij de komende drie jaar de Tour wil gaan winnen. Snap je nu echt niet hoe lachwekkend arrogant dat overkomt?

[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 01-08-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Huntelaar is zijn koelbloedigheid echt kwijt.
Als spits van Ajax moet je je schamen dat je dat niet beter af kunt maken
Ik verlang naar Dolberg, dat was een stifje geweest
Laat sierhuis maar spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sturm graz verdediger rent als een dolle op Tagliafico in die op de bal speelt => Tagliafico krijgt geel :?
Die snap ik even niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Krukar schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:04:
Sturm graz verdediger rent als een dolle op Tagliafico in die op de bal speelt => Tagliafico krijgt geel :?
Die snap ik even niet.
Simpelweg te laat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Niet te laat maar veel te laat de bal was al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Te laat voor wat? Hij speelt op de bal en die verdediger is nog vrij ver van de bal af als ie z'n schietbeweging inzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Krukar schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:06:
[...]

Te laat voor wat? Hij speelt op de bal en die verdediger is nog vrij ver van de bal af als ie z'n schietbeweging inzet.
Dat is het risico van de inzet. Dat zie je ook met keepers en strafschoppen. Inzet leek op tijd maar de aanvaller tikt de bal net eerder aan en dan kan de keeper niets meer.

Zo ook deze actie van taghiavico

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gollllllll!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En dan toch. Zo'n bal dan wel scoren lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
Wat een wereldspits

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Zeur nog meer over Huntelaar. Misschien maakt hij dan een Hattrick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:56:
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:37
Man man man wat een lelijke goal, de afwerking dan. Voorzet was uitstekend.

[ Voor 40% gewijzigd door JanW op 01-08-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Huntelaar in Oranje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hij raakt um verkeerd.. Whatever

Fijne goal... Es muss jetzt Sturmen

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 01-08-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hehe... Huntelaar heeft er een in liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:25
Raakt ie 'm verkeerd, gaat ie er in _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:09:
Zeur nog meer over Huntelaar. Misschien maakt hij dan een Hattrick
Ehm, kansen/doelpunten ratio van Huntelaar is in de comeback van Huntelaar bij Ajax gewoon niet best.
JanW schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:09:
Man man man wat een lelijke goal
Prima spitsen goal dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 09:23

Nibbz

Postmaster General

Harribo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:09:
Hij raakt um verkeerd.. Whatever
nee joh, hunter instinct :)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zo'n raar schot vliegt er dan wel in, voetbal blijft een raar spelletje :p

Maar goed, ik klaag niet, 0-1 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 01-08-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

JanW schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:09:
Man man man wat een lelijke goal, de afwerking dan. Voorzet was uitstekend.
Leek ie op Neres? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:10:
Raakt ie 'm verkeerd, gaat ie er in _O-
ik vraag me af of hij hem echt verkeerd raakte... lijkt bewust met zijn buitenkant te schieten als je het shot van schuin achter de goal ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Met zijn onderbeen... Ook knap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
P.O. Box schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

ik vraag me af of hij hem echt verkeerd raakte... lijkt bewust met zijn buitenkant te schieten als je het shot van schuin achter de goal ziet
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:37
"Mooi stijlvol gedaan" aldus de commentator _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik zie nu de herhaling vanaf de middellijn camera... dat was idd zijn scheenbeen haha... ik was te optimistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
Commentaar is echt waardeloos..
Ziet zo'n man het gewoon niet of kijkt hij naar andere beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
21-jarige Nigeriaan ... ik dacht dat dat een Belg of Fransman was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
P.O. Box schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:12:
[...]

ik zie nu de herhaling vanaf de middellijn camera... dat was idd zijn scheenbeen haha... ik was te optimistisch
Aanname was wel knap, snel gehandeld maar onwijs veel geluk met het schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:05
Zucht, ik 35 minuten zitten kijken (vooral om mn ouders te spotten, die zitten ergens tussen de sturm graz fans 😜), loop ik ff weg, scoren ze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:25
Daar scoorde Zidane ooit in de CL finale mee.; alleen de groten kunnen dat.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 15 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.