Straks maakt Huntelaar nog een Hattrick met z'n scheenbeen, achterhoofd en grote teen
Die keeper staat wel erg vaak goed, je kunt het bijna geen geluk meer noemen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wedden van wel?rik86 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:15:
En gefeliciteerd aan de Ajax-fans, dit kan je niet meer weggeven eigenlijk

Alle voorzetten en corners van Sturm Graz gaan laag en hard de 16 in. Buiten kort wat hectiek werkt t gelukkig niet. Benieuwd wat het idee is daarachter of dat ze gewoon geen fatsoenlijke voorzet kunnen geven.
Ze moeten beter omgaan met de momenten die ze krijgen rondom het strafschop gebied.
fijn voor Ajax die 0-1, alleen slecht voor de wedstrijd ben ik bang
13:37
Prima voor de wedstrijd, hoop bij Sturm wegnemen en spanning weghalenNibbz schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:18:
fijn voor Ajax die 0-1, alleen slecht voor de wedstrijd ben ik bang
XXXVI
Niet om azijn te zeiken maar Ajax zal tegen Standard beter moeten gaan voetballen. Vooral verdedigend. Schone is geen cvm, daar heb je een type Nigel de Jong nodig
Blind is tegen die tijd ook wel speelklaar.Harribo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:20:
Niet om azijn te zeiken maar Ajax zal tegen Standard beter moeten gaan voetballen. Vooral verdedigend. Schone is geen cvm, daar heb je een type Nigel de Jong nodig
Keeper is beide wedstrijden prima... enige fatsoenlijke speler van Graz volgens mij. Die Friday was in de heenwedstrijd ook nog wel ok, maar die brengt nu ook weinig...OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:15:
Die keeper staat wel erg vaak goed, je kunt het bijna geen geluk meer noemen.
mij was beloofd door de trainer van Graz dat het zou gaan Sturmen... ik weet niet wanneer hij van plan was dat te gaan doen, maar tot nu toe heb ik het (gelukkig) nog niet gezien
Ach joh al zouden we zeggen dat we 1* in de 10 jaar kampioen willen worden dan wordt dat nog arrogant gevonden. Wat er ook gebeurt, Ajax zal altijd arrogant gevonden worden.D-e-n schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:59:
@Han
Ik vind het woord "regeren" denigrerend, het gebruik van "Jip en Janneke taal" ook. Je kan zaken prima anders zeggen maar je vertikt het.
Precies om dit soort uitingen hoop je dan weer stiekem dat ze er Europees alsnog beschamend uitvliegen. Niet dat dat gaat gebeuren met deze marge natuurlijk. Die maken er ook vast nog wel één of twee.
Edit
Gewoon het kampioenschap willen na een aantal jaren droogte is kennelijk niet genoeg. Voordat de eerste beer geschoten is al lullen over al die beren die moeten volgen, het is als Dumoulin die zegt dat hij de komende drie jaar de Tour wil gaan winnen. Snap je nu echt niet hoe lachwekkend arrogant dat overkomt?
Vraag voor de gein eens aan een Barcelona of Real fan of die alleen komend jaar kampioen willen worden. Of dat die dat elk jaar kampioen willen worden. Ik weet het antwoord wel.
Nee ik vergelijk ons niet met Barca en Real qua kwaliteit, wel qua financiele overmacht en reputatie qua prijzen in de eigen competitie.
Schijnt dat er een onweersbuitje komt.P.O. Box schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:22:
[...]
Keeper is beide wedstrijden prima... enige fatsoenlijke speler van Graz volgens mij. Die Friday was in de heenwedstrijd ook nog wel ok, maar die brengt nu ook weinig...
mij was beloofd door de trainer van Graz dat het zou gaan Sturmen... ik weet niet wanneer hij van plan was dat te gaan doen, maar tot nu toe heb ik het (gelukkig) nog niet gezien
Ik verwacht/hoop dan ook een stijgende lijn te zien. Daarnaast ga je vanzelf beter spelen als het echt nodig is.Harribo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:20:
Kan nu niet echt zeggen dat ik onder de indruk van Sturm Graz ben. Hopen dat de Ajacieden dat zelf ook zien en niet denken dat ze weergaloos draaien.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[Video: https://video.twimg.com/tweet_video/DjiYJuRXoAAFCbz.mp4]
Was toch een beste streep
Was toch een beste streep
[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 01-08-2018 21:26 ]
Das ook wel waar maar ik vrees dat Ajax daar achter gaat komen als ze al een goal tegen hebbenGonadan schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:24:
[...]
Ik verwacht/hoop dan ook een stijgende lijn te zien. Daarnaast ga je vanzelf beter spelen als het echt nodig is.
Kan nu niet echt zeggen dat ik onder de indruk van Sturm Graz ben. Hopen dat de Ajacieden dat zelf ook zien en niet denken dat ze weergaloos draaien.
Ken Standard trouwens ook niet
Zag wel in de herhalingen dat aanvallers van Sturm belachelijk vrij stonden zo nu en dan. Dat moeten we echt niet hebben dan
Zit ik te streamen op de camping krijg ik een halve minuut voor het doelpunt komt vast een pushbericht. Waarom blijf ik dat soort fouten maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@toolkist
Je gebruikt nu het woord "willen". Dat is een groot verschil. Ik neem aan dat PSV het ook "wil". Niemand zal dat arrogant noemen. Maar waar er twee (of meer) "willen" gaat er eentje teleurgesteld worden.
Ik denk nu aan Beckenbauer na de wereldtitel van Duitsland in 1990. Die stelde dat Duitsland na de hereniging alle komende toernooien zou gaan winnen. Rare arrogante uitspraak toch? Ook hij had gewoon kunnen en moeten zeggen dat Duitsland het EK "wil" winnen. Denemarken won overigens
Je gebruikt nu het woord "willen". Dat is een groot verschil. Ik neem aan dat PSV het ook "wil". Niemand zal dat arrogant noemen. Maar waar er twee (of meer) "willen" gaat er eentje teleurgesteld worden.
Ik denk nu aan Beckenbauer na de wereldtitel van Duitsland in 1990. Die stelde dat Duitsland na de hereniging alle komende toernooien zou gaan winnen. Rare arrogante uitspraak toch? Ook hij had gewoon kunnen en moeten zeggen dat Duitsland het EK "wil" winnen. Denemarken won overigens
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 01-08-2018 21:34 ]
Als iedereen z'n spijkers op laag water gevonden heeft, zullen we dan nu weer gewoon voetbal kijken?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Leuk.
Hoop dat ze blijven gaan en dan in de 60e minuut Sierhuis aub
Wedden voor €1.000 van niet
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pfff lefgozer, je durft nu wel hé!
Komt ook even een batterij wissels aan zo...
Die bal was toch achter?
Ps overtreding + bal wegtrappen moet toch 2x geel zijn?
Ps overtreding + bal wegtrappen moet toch 2x geel zijn?
[ Voor 55% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2018 21:49 ]
Nou snap ik em niet meer. Nu is willen toch wel goed, maar net in je eigen voorbeeld (Dumoulin) nog niet?D-e-n schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:32:
@toolkist
Wat betreft dat regeren, want daar zul je wel over gevallen zijn qua arrogantie, er wordt toch al genoeg voorbehoud meegegeven?
Ik lees het tenminste zo dat als we de strategie van Bayern succesvol imiteren we net zo succesvol kunnen worden als Bayern in Duitsland. Er wordt nog nergens gezegd dat dat ook wel even gaat lukken...
En rood
Ik heb 2-0 voor Ajax in de Toto van mij mag het gespeeld zijn nuDeadsy schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:35:
Leuk.
Wat een schopper die gast.... vorige week verdiende hij rood voor de actie tegen Tagliafico, kreeg hij volgens mij niks... nu rood voor actie tegen Tadic, krijgtie geel...
Flashback, in de heenwedstrijd begonnen ze de laatste 30 min ook al zo enorm te schoffelen
T is dat die voldoende opsprong. Zoiets mag best rood zijn eigenlijk...Vos schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:52:
Viel gelukkig mee qua raken, leek erger.
Zo Erben Wennemars schopt Tadic effe onderuit.
Ben je gek. Vorige week ook al zo'n idiote tackle van volgens mij diezelfde gast. Ging toen vol door op de enkel. Die had überhaupt niet mogen spelen vandaag.
Nah dit was geel. Uiteindelijk was dit niet lomper dan Nico in de 1e helft
Als je als scheidsrechter voor die overtreding fluit (wat dus aantoont dat je het hebt gezien), en dan geel geeft i.p.v. rood, dan mag je scheidsrechterslicentie ook wel ingetrokken worden...
Speelde hij niet ooit bij Roda jc ofzo?
Nee Wacker en nog wat in Oostenrijk.OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:54:
Speelde hij niet ooit bij Roda jc ofzo?
Hopelijk krijgt Sierhuis nog wat speeltijd, is toch leuk voor die jongen.
Het is geen speeltuinKrukar schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:58:
Hopelijk krijgt Sierhuis nog wat speeltijd, is toch leuk voor die jongen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Rotkeeper
Dit was doorgaan en die met Tagliafico was twee die voor de bal gaan waar er één net sneller was.toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:54:
Nah dit was geel. Uiteindelijk was dit niet lomper dan Nico in de 1e helft
Sowieso dit doen bij een kansloze 4-0 achterstand. Dan mag je als scheids gewoon direct rood trekkenn. Geen enkele intentie om de bal te raken zonder de tegenstander mee te pakken.
Slecht ingeschoten
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Geen Sierhuis dus 
Wel een hoop gefluit voor Wöber, is Rapid Wien de grote concurrent van Sturm Graz o.i.d.?
Wel een hoop gefluit voor Wöber, is Rapid Wien de grote concurrent van Sturm Graz o.i.d.?
Iets beter uitspelen en je tikt er zo paar bij.
Ah zie je
Ah zie je
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 01-08-2018 22:05 ]
Goede bal van Wöber..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nu wel een echte
Toch 0-5 over twee wedstrijden, overduidelijk dus
Toch 0-5 over twee wedstrijden, overduidelijk dus
Geef die smeerlappen maar eens een rood kaartje. Elke keer die bewuste overtredingen
Huntelaar sprint er bijna iemand uit. Zegt veel over de kwaliteit van Sturm Graz.
Lol. Lekker Andre. Bal stuitert een beetje kut op. Maar kom op zeg, neem die gewoon aan
Ja @dvdkiwi zo zie je maar dat Ajax het zo kan weggeven
Frenkie is gewoon sportief, geeft hier een eretreffer aan Sturm
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook wel dom om recht op het goal terug te spelen.
Terugspeelbal tussen de palen is de zeep oprapen heb ik ooit gehoord. Maar ik zag het Blind ook doen dus wellicht is het allemaal wat makkelijker bij de profs.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Basel eruit tegen PAOK.
Zou de Boer nu nog willen?
Zou de Boer nu nog willen?
Nah dit was puur en alleen de schuld van Onana, die was waarschijnlijk al druk bezig met waar dat ie de bal heen wilde passen. Dat probleem heeft ie wel vaker.OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:21:
Ook wel dom om recht op het goal terug te spelen.
Daar ben ik het niet mee eens, slecht van Onana maar die bal had daar nooit mogen komen.toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:26:
[...]
Nah dit was puur en alleen de schuld van Onana, die was waarschijnlijk al druk bezig met waar dat ie de bal heen wilde passen. Dat probleem heeft ie wel vaker.
Dan nog. Ja die bal was niet ideaal, maar als je zo'n bal al niet fatsoenlijk aan kunt nemen terwijl er geen tegenstander in de buurt is...OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:28:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, slecht van Onana maar die bal had daar nooit mogen komen.
Vandaar de ongeschreven regel: niet tussen de palen mikken eikel!toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:29:
[...]
Dan nog. Ja die bal was niet ideaal, maar als je zo'n bal al niet fatsoenlijk aan kunt nemen terwijl er geen tegenstander in de buurt is...
Ik ken de regel.. maar met een man in de rug is het niet altijd mogelijk om daar rekening mee te houdenOPSLAGHOND schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:31:
[...]
Vandaar de ongeschreven regel: niet tussen de palen mikken eikel!
Geeft wel aan wat je niveau is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blijkbaar hetzelfde als dat van De Ligt, want die deed het ook

De Ligt kan nog "groeien", veranderen van inzicht etcetera, jij ook?toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:59:
[...]
Nah, helemaal vastgeroestOPSLAGHOND schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 23:07:
[...]
De Ligt kan nog "groeien", veranderen van inzicht etcetera, jij ook?
Volgens Ajax netwerk is de eventuele tegenstander van de 4e ronde ook al zo goed als bekend:
Omdat Dinamo Kiev en Spartak Moskou elkaar dus niet mogen treffen, lijkt er maar een mogelijke optie over te zijn. De winnaar van Ajax - Standard Luik neemt het op tegen de winnaar van Dinamo Kiev - Slavia Praag, terwijl de winnaar van Benfica - Fenerbahçe het zal moeten opnemen tegen de winnaar van PAOK Saloniki - Spartak Moskou. Normaal gesproken zal maandagmiddag alleen geloot gaan worden welke clubs als eerste thuis moeten spelen.
Verwijderd
Dat stormen wat de trainer van Sturm Graz van tevoren meldde heb ik amper gezien. Maar eigelijk was het vorige week al zo goed als gespeeld.
Er zijn ook heel veel spanningen tussen Eindhovenaren en Madrilenen. He wat vervelend nou, mogen we niet tegen Real Madrid spelentoolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 23:19:
[...]
Volgens Ajax netwerk is de eventuele tegenstander van de 4e ronde ook al zo goed als bekend:
[...]

Wat is dat voor bullshit,dat niet sommigen ploegen elkaar kunnen loten. Dan speel je maar in een leeg stadion ofzo.
Helemaal mee eens. Maarja, UEFA...Fleximex schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
Er zijn ook heel veel spanningen tussen Eindhovenaren en Madrilenen. He wat vervelend nou, mogen we niet tegen Real Madrid spelen![]()
Wat is dat voor bullshit,dat niet sommigen ploegen elkaar kunnen loten. Dan speel je maar in een leeg stadion ofzo.
We moeten niet op de zaken vooruit lopen, maar dit is nog niet eens zo ongunstig..toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 23:19:
[...]
Nah, helemaal vastgeroest
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gaat idd nergens over, eigenlijk gewoon competitievervalsing. Maar goed, die achterlijkheid hebben we ook in de CL met potten en clubs uit landen die niet bij elkaar mogenFleximex schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
Er zijn ook heel veel spanningen tussen Eindhovenaren en Madrilenen. He wat vervelend nou, mogen we niet tegen Real Madrid spelen![]()

Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Moet trouwens van persie weer in oranje? Eind vorig seizoen maakte hij al een goede indruk, maar ook deze voorbereiding lijkt hij echt wel in vorm.
Het verbaast me hoe snel hij nog is en ook zijn drive is nog enorm. Qua spitsen hebben we ook momenteel verder niemand die echt in vorm is.
Het verbaast me hoe snel hij nog is en ook zijn drive is nog enorm. Qua spitsen hebben we ook momenteel verder niemand die echt in vorm is.
Met Woutje Weghorst hebben we een wereldspits voor de komende jaren!Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:57:
Moet trouwens van persie weer in oranje? Eind vorig seizoen maakte hij al een goede indruk, maar ook deze voorbereiding lijkt hij echt wel in vorm.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Jij had die man niet eens in je rug gehouden.toolkist schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:59:
Maar het is inderdaad een beginnersfout wat mij betreft. Dergelijke 'regels' zijn voor de risicobeperking, voor juist dit soort voorbeelden waar een keeper loopt te kloten. Want als Onana goed was met een bal aan de voet had hij niet op doel gestaan.
Daarom verbaast het mij ook dat Blind het ook rustig doet, en niet zo zachtjes ook. Maar ja, hij 'kon' vast niet anders.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@MarvinG
@Verwijderd
Dat moet je van Persie niet meer willen aan doen denk ik: in een ploeg met vijf verdedigers zich de pleuris lopen.
Daarbij: hij zal ook bij Feyenoord regelmatig rust krijgen. Dus die zitten vast ook niet op die extra belasting te wachten.
@Verwijderd
Dat moet je van Persie niet meer willen aan doen denk ik: in een ploeg met vijf verdedigers zich de pleuris lopen.
Daarbij: hij zal ook bij Feyenoord regelmatig rust krijgen. Dus die zitten vast ook niet op die extra belasting te wachten.
Verwijderd
Voor de basis in dat systeem van Koeman inderdaad niet, maar wellicht als invaller tegen mindere ploegen.D-e-n schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:25:
@MarvinG
@Verwijderd
Van Persie moet het inderdaad niet willen, maar Oranje net zo min.D-e-n schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:25:
@MarvinG
@Verwijderd
Het wordt tijd om te bouwen aan het nieuwe Oranje, dat doen we niet met spelers ver in de 30 zoals van Persie, Sneijder en Huntelaar etc.
Toch is een beetje ervaring wel nodig om dat te kunnen bouwen, je moet er echt nog wel een paar ervaren spelers bij houden om een goede overgang te kunnen maken.toolkist schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:16:
[...]
Van Persie moet het inderdaad niet willen, maar Oranje net zo min.
Het wordt tijd om te bouwen aan het nieuwe Oranje, dat doen we niet met spelers ver in de 30 zoals van Persie, Sneijder en Huntelaar etc.
To do or not to do...
Verwijderd
Ben ik opzich wel met je eens. Echter als spelers nog duidelijk beter zijn moet er een uitzondering gemaakt kunnen worden. Daarnaast is er nog geen talent dat nu al doorgebroken is die het in kunnen vullen.toolkist schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:16:
[...]
Van Persie moet het inderdaad niet willen, maar Oranje net zo min.
We hebben er 4/5 die er in dit seizoen of het seizoen erna ineens kunnen staan.
Wel jammer dat we geen objectief beeld krijgen van waar Ajax nu toe in staat is. Gevoelsmatig vind ik de spelers elkaar wat makkelijker vinden en staat er nu weer een echte verdediging maar dan denk ik de hele tijd: tegen Sturm Graz.
De wedstrijd in Eindhoven (20 april?) zit me nog in m'n hoofd waar het kleuterklasje het even helemaal liet lopen tegen FC Subsidie grapje, PSV natuurlijk.
Ik heb zo'n vermoeden (en ik hoop dat iemand bij Ajax het ze ook vertelt) dat een De Ligt, De Jong, Ziyech wanneer ze dit jaar presteren (eventueel kampioen worden) volgend jaar een veel betere stap kunnen maken dan dit jaar. Dan sluit ik niet uit dat er 2x 40-60 miljoen betaald wordt (De Jong, De Ligt) en dan zal Ziyech ook voor een fors bedrag vertrekken. Loopt ogenschijnlijk toch wel lekker met Tadic, Neres, Ziyech en Mazraoui. Maar goed dat is gebaseerd op een wedstrijd het SC Heerenveen van Oostenrijk dus wellicht nikszeggend.
Hopelijk doen Vitesse en AZ vanavond nog goede zaken want de Europese punten zijn hard nodig.
De wedstrijd in Eindhoven (20 april?) zit me nog in m'n hoofd waar het kleuterklasje het even helemaal liet lopen tegen FC Subsidie grapje, PSV natuurlijk.
Ik heb zo'n vermoeden (en ik hoop dat iemand bij Ajax het ze ook vertelt) dat een De Ligt, De Jong, Ziyech wanneer ze dit jaar presteren (eventueel kampioen worden) volgend jaar een veel betere stap kunnen maken dan dit jaar. Dan sluit ik niet uit dat er 2x 40-60 miljoen betaald wordt (De Jong, De Ligt) en dan zal Ziyech ook voor een fors bedrag vertrekken. Loopt ogenschijnlijk toch wel lekker met Tadic, Neres, Ziyech en Mazraoui. Maar goed dat is gebaseerd op een wedstrijd het SC Heerenveen van Oostenrijk dus wellicht nikszeggend.
Hopelijk doen Vitesse en AZ vanavond nog goede zaken want de Europese punten zijn hard nodig.
Verwijderd
@Typhone Waar gaat het nog over met die bedragen? Kwam laatst een topic tegen op Ajax Showtime over de kosten van het officiële nieuwe uit-shirt en de goedkope fake shirts. Had je de reacties eens moeten lezen. Het gros van de supporters hekelden de prijs van €110,- voor het nieuwe uit-shirt en zeiden dat zij het wel hielden bij de fake shirts die voor €25,- te koop zijn.
Die bedragen zijn tegenwoordig volkomen normaal. Ik zag iets van die shirtjes discussie maar heb er eigenlijk niet in diepte naar gekeken. Shirt kost 110 euro nu? Vroeger waren die 75 euro dacht ik (ik koop geen voetbalshirts). Maarja in Amerika kost een volledig NHL shirt zo'n 280 euro en die dingen gaan als malle over de toonbank dus ook dat zal hier wel overwaaien (die prijzen dus).
Ik kreeg vroeger altijd shirtjes van Kluivert op de camping in Italië. Trots als een pauw rondfietsen natuurlijk en de Duitse kinderen irriteren
.
Ik kreeg vroeger altijd shirtjes van Kluivert op de camping in Italië. Trots als een pauw rondfietsen natuurlijk en de Duitse kinderen irriteren
Twente wordt zogenaamd zwaar gestraft voor de wanordelijkheden in de laatste wedstrijd vorig seizoen (waarin ze een poging deden om het halve stadion te vergassen). Jaja, 7.500 boete en een paar vakken voorwaardelijk leeg. Wat een schandalig lage straf...
Ach die zullen dit seizoen nog vaak genoeg gestraft worden door clubs als MVV, Telstar, FC Den Bosch etc.toolkist schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:04:
Twente wordt zogenaamd zwaar gestraft voor de wanordelijkheden in de laatste wedstrijd vorig seizoen (waarin ze een poging deden om het halve stadion te vergassen). Jaja, 7.500 boete en een paar vakken voorwaardelijk leeg. Wat een schandalig lage straf...
Omgekeerd zit er ook een wedstrijd in mijn hoofd van PSV tegen Ajax in de Arena waar PSV net zo goed thuis had kunnen blijven.Typhone schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:43:
Ja toen was Marcel Keijzer nog trainer en begon het voor het eerst sinds Olympique Lyon thuis een beetje te lopen (op de wedstrijd in de Grolsch Veste na).PolarBear schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:10:
[...]
Omgekeerd zit er ook een wedstrijd in mijn hoofd van PSV tegen Ajax in de Arena waar PSV net zo goed thuis had kunnen blijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 02-08-2018 11:12 ]
Je kan nu ook stellen dat het begint te lopen. Met de komst van Tadic en Blind en de extra ervaring van de jonkies zie ik het positief in. Blunders van keepers en/of verdedigers zoals gisteren, je ziet ze tot laaste rondes van de Champions League.Typhone schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:11:
[...]
Ja toen was Marcel Keijzer nog trainer en begon het voor het eerst sinds Olympique Lyon thuis een beetje te lopen (op de wedstrijd in de Grolsch Veste na).
Ik denk ook dat er qua ervaring en jonge gasten een stuk betere balans komt. Overigens - en niet gedacht dat ik het ooit nog zou zeggen - vond ik Schöne gisteren er goed spelen. Geen idee wat voor een rare carrière hij wel niet heeft gehad bij Ajax als 10, rechtsbuiten en als 6. Maar waardevol niettemin. Eiting vond ik vorig jaar ook al een sterke indruk maken en die klopt ook wel op de deur.
Maar helaas, op 31-8 zullen de Jong, De Ligt, Ziyech verkocht worden en staat er een mank elftal en begint het geouwehoer gewoon opnieuw. Dat hebben we nu al meermaals meegemaakt en als de clubs echt met geld rammelen dan staat de deur ook bij Ajax gewoon vol open.
Maar helaas, op 31-8 zullen de Jong, De Ligt, Ziyech verkocht worden en staat er een mank elftal en begint het geouwehoer gewoon opnieuw. Dat hebben we nu al meermaals meegemaakt en als de clubs echt met geld rammelen dan staat de deur ook bij Ajax gewoon vol open.
Voor de Ligt en de Jong zijn toch al behoorlijke bedragen geboden (50 miljoen), maar vooralsnog houdt Ajax zijn poot stijf. Die twee zie ik ook niet meer vertrekken dit seizoen. Ziyech zou zomaar nog weg kunnen gaan, maar ik hoop stiekem dat hij het zo goed naar zijn zin krijgt met de nieuwe aanwinsten (met name Tadic), dat hij besluit om tóch nog een jaartje te blijven...Typhone schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:34:
Ik denk ook dat er qua ervaring en jonge gasten een stuk betere balans komt. Overigens - en niet gedacht dat ik het ooit nog zou zeggen - vond ik Schöne gisteren er goed spelen. Geen idee wat voor een rare carrière hij wel niet heeft gehad bij Ajax als 10, rechtsbuiten en als 6. Maar waardevol niettemin. Eiting vond ik vorig jaar ook al een sterke indruk maken en die klopt ook wel op de deur.
Dit topic is gesloten.