Youness?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:33:
Johnsen en onze Duitse vriend?
Die speelt niet meer bij Ajax.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Youness?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:33:
Johnsen en onze Duitse vriend?
dat vind ik een beetje kort door de bocht, want aan de andere kant is het halen van spelers ook duurder geworden door diezelfde idiote bedragen die betaald worden.... Gelukkig hebben de Nederlandse clubs het inmiddels een beetje beter door, maar een paar jaar geleden werd er gerust nog een "goede deal" gesloten door voor 10 miljoen je sterspeler te verkopen en voor 9 miljoen een prutser terug te kopen.Deadsy schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:12:
Is soms toch wel lekker voor de Eredivisie clubs dat de PL clubs zoveel geld hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 25-07-2018 19:55 ]
Duurder vind ik niet het juiste woord, het is moeilijker geworden om spelers te halen met rek.P.O. Box schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:54:
[...]
dat vind ik een beetje kort door de bocht, want aan de andere kant is het halen van spelers ook duurder geworden door diezelfde idiote bedragen die betaald worden.... Gelukkig hebben de Nederlandse clubs het inmiddels een beetje beter door, maar een paar jaar geleden werd er gerust nog een "goede deal" gesloten door voor 10 miljoen je sterspeler te verkopen en voor 9 miljoen een prutser terug te kopen.
Hij trekt de lijn van vorig jaar prima doortoolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:40:
Onana probeert t wel erg spannend te maken zo met zn zenuwachtige gedoe
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 25-07-2018 21:00 ]
Verwijderd
Is officieel nog geen CL heDeadsy schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:58:
Wel bizar dat ze bij de CL nog steeds geen var hebben.
Je zou kunnen zeggen dat de financiele gevolgen bij deze kwalificatie wedstrijden misschien nog groter zijn.
Deadsy schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:01:
[...]
Lijkt erop dat ze soms met 2 spitsen spelen en de rest in beweging erachter
van mij mogen ze zolang het werkt, en tot dusver ziet het er niet slecht uit. Neres is geen echte buitenspelerNapo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:02:
[...]
Dat wordt dan een ontslag voor Ten Haag, Ajax kan toch zeker niet 4-4-2 gaan spelen...
Het is bijna een beetje droevig om te zien dat hij het wel degelijk kan wanneer hij echt wil....Hupske schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:10:
Ziyech wilt duidelijk nog een transfer maken. Heb hem al lang niet meer zo fel gezien in de duels.
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 25-07-2018 21:16 ]
Van de Beek is ver doorgeschoven en staat bijna naast Huntelaar.Deadsy schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:01:
[...]
Je zou kunnen zeggen dat de financiele gevolgen bij deze kwalificatie wedstrijden misschien nog groter zijn.
Lijkt erop dat ze soms met 2 spitsen spelen en de rest in beweging erachter
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik ben er ook nog niet gerust opjaapstobbe schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:19:
En Ajax is weer zoals alle voorafgaande seizoenen, veel kansen nauwelijks doelpunten. Dat wordt weer met de hakken in de sloot na de uitwedstrijd.
nuff said3 - Ajax recorded only three shots in the first half v Sturm Graz, their lowest tally in the first half of a home game in any competition since August 2016 (3 v Willem II). Peaceful.
Inderdaad, zodra ze via de flank komen staat hij diep maar staat ook regelmatig op linksbuitenQu3st schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:16:
[...]
Van de Beek is ver doorgeschoven en staat bijna naast Huntelaar.
Zo zie je maar weer welke waarde scorebord journalistiek heeft. Ga anders gewoon de wedstrijd kijken in plaats van nietszeggende statistieken googelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1 erin, 1 paal en t hakje van Neres was neem ik aan nr 3. Best effectief dus
Zegt ie serieus, 'we zien een hele goede Ziech, hij neemt de vorm mee van het WK'
Het onterecht afgekeurde buitenspeldoelpunt zit vast niet in die statistiek.jaapstobbe schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:29:
Hmm ik wist niet dat er zo weinig schoten waren in totaal, VI.nl deed me iets anders geloven. 1 uit 3 is dan best wel ok.
En waar is het statistiek hoe vaak ten onrechte is gevlagd?
Ziyech was inderdaad best goed op het WK, jammer dat niet iedereen in z'n team dat was.Faddermakker schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:30:
Zegt ie serieus, 'we zien een hele goede Ziech, hij neemt de vorm mee van het WK'
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Mijn god die kerel weet net dat die bal rond is.Faddermakker schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:30:
[...]
Goede conclusie. Ajax is gewoonweg niet heel bijzonder in de afrondende fase. Ze schieten weinig, ze combineren veel maar met weinig echte diepgang en zodra er diepgang is blijkt het buitenspel te zijn. Zolang ze niet tot het moment komen van afronden schiet het niet heel erg op, net na de middenlijn combineren is leuk maar bijzonder inefficiënt.Gonadan schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:27:
[...]
Zo zie je maar weer welke waarde scorebord journalistiek heeft. Ga anders gewoon de wedstrijd kijken in plaats van nietszeggende statistieken googelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 25-07-2018 21:33 ]
Verwijderd
Uit jou uitspraken lees ik wel dat je de wedstrijd niet kijkt maar dit alleen van verslagen leestNapo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:32:
[...]
Goede conclusie. Ajax is gewoonweg niet heel bijzonder in de afrondende fase. Ze schieten weinig, ze combineren veel maar met weinig echte diepgang en zodra er diepgang is blijkt het buitenspel te zijn. Zolang ze niet tot het moment komen van afronden schiet het niet heel erg op, net na de middenlijn combineren is leuk maar bijzonder inefficiënt.
Ach hij heeft gewoon gelijk. (@Napo geniet van dit moment, zo vaak geef ik je niet gelijk over AjaxVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:33:
[...]
Uit jou uitspraken lees ik wel dat je de wedstrijd niet kijkt maar dit alleen van verslagen leest
Had zeker gekund ja.Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:42:
Was dat niet gewoon een penalty?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 25-07-2018 21:42 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Hupske op 25-07-2018 21:43 ]
Typisch Lucky AjaxHupske schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:42:
Aah een typische 2e helft is op komst.
Zeker, Neres wordt weggeschoffelt!Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:42:
Was dat niet gewoon een penalty?
Bull. Het kan aanvallend inderdaad beter, maar het is totaal geen argument om alles negatief te zien.toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:37:
Ach hij heeft gewoon gelijk. (@Napo geniet van dit moment, zo vaak geef ik je niet gelijk over Ajax)
Het is leuk passen tot op de helft van de helft van Graz en dan begint het moeilijk doen omdat het kan, ipv gewoon de zijkanten te gebruiken of een keer te schieten
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Eens!toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:44:
Schone..... Never nooit meer een penalty laten nemen.
Dan heb je een behoorlijke traptechniek, doe je dittoolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:44:
Schone..... Never nooit meer een penalty laten nemen.
Verwijderd
Hoezo Ajax is wel de meest aanvallende ploeg. Dit dwing je gewoon af. Niks meer en niks minder.Vlassie1980 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:45:
Had ook zomaar 1-1 kunnen staan, maar geluk moet je ook een keer hebben.
Hij liep op tijd door.Hupske schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:45:
@Deadsy hij hoefde helemaal niet in te lopen. Keeper speelde hem perfect in de voeten terug.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 25-07-2018 21:47 ]
Die is er wel (Dolberg) maar die is weer eens geblesseerd.Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:46:
Schöne gaat gewoon letterlijk voor de 50/50. En zelfs dan weet hij het nog 70/30 te krijgen in het voordeel van de keepers. Is er dan niemand bij Ajax die die bal gewoon in het zijnet kan knallen. Dat zelfs als de keeper de goede hoek kiest, de penalty hoogstwaarschijnlijk zit.
Verwijderd
Schone heeft blijkbaar zijn flair en drive niet meer van vroeger. Daarom ook gewoon voor penalty's iemand anders opstellen. Vrije trappen is wel een moeilijke op dit moment maar zou ik voor Huntelaar kiezen.Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:46:
Schöne gaat gewoon letterlijk voor de 50/50. En zelfs dan weet hij het nog 70/30 te krijgen in het voordeel van de keepers. Is er dan niemand bij Ajax die die bal gewoon in het zijnet kan knallen? Dat zelfs als de keeper de goede hoek kiest, de penalty hoogstwaarschijnlijk zit.
Huh? Weer ja? Totaal gemist.toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:47:
[...]
Die is er wel (Dolberg) maar die is weer eens geblesseerd.
Verwijderd
Pure afgunst als ik het zo lees door sommige. Hebben geen idee hoe belangrijk punten voor NL zijn en vooral voor hun eigen club.Exocet schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:47:
Wat een azijnzeikerij hier vanavond, een hoop mensen die Ajax dit misgunnen kennelijk?
Was wel te opvallend geweest en ik denk dat de scheids dan niet had gefloten.Fleximex schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:48:
Neres had daar moeten gaan liggen.
Ik vind Ajax wel wat kwetsbaar op de counter van de tegenstander ogen.
Kom je weet toch hoeveel eisend we zelf alleen al zijn mbt het spel van Ajax. Doet Napo een keer mee is het nog niet goedGonadan schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:43:
[...]
Bull. Het kan aanvallend inderdaad beter, maar het is totaal geen argument om alles negatief te zien.
Hollandse azijn.
Blind, Tadic, Dolberg, Siem de Jong en van Leer spelen ook nog niet. Valt dus weinig over te zeggen, vindt dit team op zich prima spelen.Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:46:
Ik weet niet hoor... Optisch heeft Ajax een overwicht maar ik vind dat Sturm Graz nu ook niet een geweldig team
Ajax passt veel fout... Vraag me af waar Ajax nu had gestaan tegen een iets beter team...
Enfin 2-0..gaat tot nu toe prima
[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 25-07-2018 21:52 ]
Het boeit dit seizoen inderdaad niet wie er speelt als er maar zoveel mogelijk gewonnen wordt. Hoe is niet belangrijk.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 21:49:
[...]
Pure afgunst als ik het zo lees door sommige. Hebben geen idee hoe belangrijk punten voor NL zijn en vooral voor hun eigen club.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq