Neen weeral zeg ik toch niet?
Als je racistisch beleid steunt dan ja, lijkt me maar logisch.
Ik kan mij zeer levendig voorstellen dat de term racisme aan het devalueren is tot het moment dat het niet meer serieus genomen wordt, iets wat wel vaker is voor gekomen.
Helemaal niet, nogmaals meestal is dat voor mensne die zelf wel weten dat ze zo bezig zijn maar gewoon willen doen van niet.
Laat me de vraag stellen vind je sommige van trumps beleid en uitspraken dan zelf niet racistisch?
Werkelijk.
En?
Fictief zoals ik al zei, je kan net zo goed naar een colbert filmpje van een paar jaar geleden linken.
Nee niet 100% maar in ieder geval een prima visie op wat er is gebeurt in zijn optiek.
Want let wel, hoewel fictief, zijn mening stond/staat hij gewoon achter. Niks ludieks, niks prank.
Maar jij denkt van wel.
Maar dat is het niet, het is grotendeels onzin. Mensen gaan niet plots stemmen omdat ik iemand een racist noem, mensen gingen niet stemmen omdat men trump een debiel noemde. Mensen gingen stemmen voor specifiek beleid elke studie omtrent waarom toont dat gewoon aan.
Weet niet hoe jij in elkaar zit, maar ik kan mij levendig voorstellen als je het met bepaalde dingen eens bent, als je door de tegenstanders als de bron van velen problemen wordt gezien, jij sentimenten ontwikkelt van compassie.
Je kent het fenomeen "underdog" wel he?
GOP schaart zich altijd achter gelijk welke kandidaat, dat gaat ook zo voor hun kiezers. Nogmaals trump kiezers kozen voor zijn beleid , niet dat ze hem knap, intelligent of een underdog vonden.
Prima, maar zolang een moorkop, negerzoen, blanke vla uitingen van racisme zijn is er nog een lange weg te gaan vrees ik.
Natuurlijk racisme en discrimiantie is nog alomtegenworodig in onze maatschappij.