Tja, dat Feyenoord wint is ook goed (vind ik), maar wat heeft Trump daarmee te maken? OK, een enorme lastenverlichting en een enorm begrotingstekort, maar is dat goed? Wat heeft hij verder gedaan?
Tenzij je concreet maatregelen van Trump kan noemen moeten we concluderen dat het eerder ondanks dan dankzij nog redelijk gaat met de economie, althans voor de rijke Amerikanen.
Er gebeurd echt helemaal niks met China. Die lachen Trump uit, het gaat vanzelf zoveel pijn doen dat hij ermee ophoudt. Europa is de lachende derde, dat wel.
Onzin, daar heeft hij bijna niks mee te maken plus dat hij zn troefkaart heeft weggeven zonder iets voor terug te krijgen. Per saldo is NK helemaal niet veranderd, maar staan ze nu wel op gelijke voet met de VS.
Hij houdt het juist tegen. Hij zegt er wat aan te gaan doen, maar na een bezoekje van de NRA heeft hij die keutel ingetrokken. Er is waarschijnlijk een brede meerderheid in het Congress voor een groot aantal "common sense" maatregelen, het enige wat de republikeinen hier nodig hebben is een beetje rugdekking van Trump om het voor elkaar te krijgen.
De muur is geldverspeling, los van dat er amper muur komt heeft het 0 effect. Trump heeft hoogstpersoonlijk ervoor gezorgd dat werkelijke hervormingen die breed gedragen werden niet doorgingen door op het laatste moment zijn keutel in te trekken.
Als het gaat over wat Trump van "legal migration" vindt kan ik bijv. deze video van John Oliver aanbevelen die vrij simpel uitlegt wat er allemaal niet klopt aan wat Trump zegt over legal migration.
Voor zover het waar is, wat heeft Trump hiermee te maken? Hij heeft 0 maatregelen die hier aan bijdroegen.
Dat is
niet waar, dit hebben de republikeinen maar opgeven na 2 jaar proberen onder Trump. En het zou een ramp zijn als die wet wordt afgeschaft zonder dat er wat voor in de plaats komt
[quote]
matthewk schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:11:
focus op betaalbare generic drug approvals ooit, [/qutoe]Welke focus? Hij roept af en toe wat, maar ondertussen doet hij er niets aan. Democratische plannen worden keer op keer afgeschoten en de prijzen stijgen nog steeds. Gelukkig is Obamacare er nog anders zou helemaal vrijwel niemand het nog in de VS kunnen betalen.
Niet waar, Trump doet hier helemaal niets aan en het is erger dan ooit. Het zijn de democraten die erin geslaagd zijn om hier meer geld voor vrij te maken.
Klopt niet, de landen hebben alleen hun commitment aan Obama herhaald.
matthewk schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:11:
Je kunt wel even doorgaan. Het is een idioot, maar het is duidelijk dat hij het goed doet. Alleen is het ook duidelijk dat vrijwel elke republikeinse double term tot nog toe is geëindigd met een economisch "bloedbad". Ik vraag me af of dat bij Trump anders is. My guess; no.
Met heel veel moeite kan je vinden dat Trump wat bereikt heeft met wat extra geld voor de opioid crisis (wat lang niet compenseert voor zn genadeloze bezuinigingen op gezondheidszorg), maar verder heb je niks genoemd wat Trump heeft gepresteerd. Hooguit zijn er wat zaken die Trump nog niet succesvol kapot heeft gemaakt, en een stukje muur her en der ten koste van nuttige projecten.
Het is simpel, Trump heeft een enorm sterke economie geerfd en heeft er alles aan gedaan om die kapot te maken. Dat is nog niet gelukt, maar dat komt nog wel. In hoogconjuctuur een begrotingstekort dat rap oploopt is een prestatie op zich die zich natuurlijk gaat wreken zodra de positieve resultaten van Obama zijn uitgewerkt. Volgend jaar komt de federale regering dankzij Trump 1100 miljard dollar te kort, zonder dat er noemenswaardige additionele economische groei tegenover staat.
[
Voor 4% gewijzigd door
ph4ge op 30-09-2019 14:35
]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"