[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 48 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Is er ergens een verbogen optie "allow win" of iets dergelijks die ik niet heb aangevinkt? Mijn hemel wat een walkovers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:08

Roozzz

Plus ultra

superduper schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 17:52:
Is er ergens een verbogen optie "allow win" of iets dergelijks die ik niet heb aangevinkt? Mijn hemel wat een walkovers...
Premium geeft +25% teammate skill :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
WoT works in mysterious ways.

Persoonlijk ervaar ik het als volgt: Wargaming kiest voor vandaag een aantal tanks waarmee ik fatsoenlijke potjes/teams/rng krijg en kiest een aantal tanks waarmee ik die dag helemaal niks mag, bagger teams, tampon shells, beslissingen die verkeerd uitvallen etc.

Het is dus cruciaal om er achter te komen welke tank vandaag wel; en welke niet mag.
Of ben ik nu gewoon een rare snuiter :9

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:09
Bertvdk schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:55:
[...]

WoT works in mysterious ways.

Persoonlijk ervaar ik het als volgt: Wargaming kiest voor vandaag een aantal tanks waarmee ik fatsoenlijke potjes/teams/rng krijg en kiest een aantal tanks waarmee ik die dag helemaal niks mag, bagger teams, tampon shells, beslissingen die verkeerd uitvallen etc.

Het is dus cruciaal om er achter te komen welke tank vandaag wel; en welke niet mag.
Of ben ik nu gewoon een rare snuiter :9
Ik dacht dat het aan de klasse van de tanks lag. Ging het gisteren goed met mediums kun je er donder op zeggen dat het vandaag een kl*te dag is voor mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:28

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanavond ook 5 losses achter elkaar in de E100. Meds staan met zn allen op de redline te campen. :?
Weer ff genoeg, 8 potjes 3 gewonnen. 8)7

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Bertvdk schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 16:14:
[...]

Wargaming heeft dit probleem zelf gecreëerd door alle autoloaders/clippers niet te mogelijkheid te geven voor een gunrammer.

Juridisch is het alleen niet mogelijk om voor geld aangekochte goederen, (progetto 46 / ebr tier 8.) na transactie te wijzigen.

1) Of ze laten de Italiaanse autoloaders te optie houden van een gun rammer
2) Of je trekt 1 lijn en haalt de optie voor gun rammer weg en hersteld te verlaagde DPM met de base stats, zodat ze geen juridisch geneuzel krijgen.

WG heeft blijkbaar voor de tweede optie gekozen, waardoor je dus een 4e equipment slot op de Progetto 46 krijgt als bijkomend effect.

In ander nieuws, de nieuwe progetto is totaal niet OP hoor:

[Afbeelding]
Ja de vraag is dus of je die rammer ziet als onderdeel van de transactie of niet. Hoeveel mensen zouden de progetto 46 niet hebben gekocht als deze nooit een rammer kon hebben. Ik denk dat er echt meer heel weinig mensen zijn die hem enkel hebben gekocht omdat er een rammer op kan.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:01:
[...]

Ja de vraag is dus of je die rammer ziet als onderdeel van de transactie of niet. Hoeveel mensen zouden de progetto 46 niet hebben gekocht als deze nooit een rammer kon hebben. Ik denk dat er echt meer heel weinig mensen zijn die hem enkel hebben gekocht omdat er een rammer op kan.
Maar hoeveel mensen hebben er uiteindelijk geen rammer op gezet? Dat is toch altijd het eerste wat je op een medium tank gooit (indien mogelijk). Dus dat het hierna onmogelijk gemaakt wordt, zorgt er gewoon voor dat je dpm 10% omlaag gaat. En dat mensen daar pissed over zouden zijn snap ik wel.

Dat gezegd hebbende, de Progetto M46 was al de beste tier 8 medium en is nu nog beter gemaakt. Dan ben je als ontwikkelaar gewoon actief je eigen game aan het saboteren. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Angeloonie schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:01:
Dat wil je niet.. Als ze premium tanks "mogen" gaan nerfen is het einde zoek. Dan gaan ze straks allemaal OP premiums uitbrengen die ze na 3 maanden nerfen "voor de balance". Ik vind het netjes dat ze de premiums in feite op hetzelfde niveau houden.
Premiums nerfen kan best hoor, WG wil gewoon niet. Als een premium te sterk wordt dan gaat deze uit de shop en na een poosje schuift de aandacht van spelers op naar andere voertuigen.

Neem bijvoorbeeld de SP (Super pershing), toen deze verandererd werd kwam iedereen in aanmerking om de tank voor de volledige gold aanschafwaarde te verkopen. Als je het helemaal netjes wil doen, laat spelers met zulke tanks dan ook hun geld terugvragen met een support ticket. Misschien kon dat destijds ook wel, maar dit is me teveel jaren terug om alles nog te herinneren. :)

Maar zo netjes vind ik premiums over het algemeen niet gebalanced. Ik noem een paar voorbeelden:

De Type 59.
Sneller dan de panther en pershing, met meer armour op de turret dan welke andere tier 8 medium dan ook. Niet zo snel als de T44, maar kan wel alles hulldown bouncen wat je tegenkomt. En als extra: Speciale matchmaking. Ik kan nog steeds vandaag de dag mijn Type 59 pakken die het veel beter zal doen dan menig ander tier 8 medium uit de verschillende techtree's.

Een ander voorbeeld is de E25.
Vroeger hadden alle TD's ingame andere camo waarden waar ze vaak nog unspotted/undetected bleven na het schieten. Zo ook de E25. Later werd dit aangepast, en alle TD's hebben nu een normaler camo mechanic waar je vaak spotted wordt als je begint te schieten. Vandaar dus double bush campen.
Maar de E25 als premium heeft nog die oude camo mechanic die je vaak ontzichbaar houdt, of je nou schiet of niet. Want WG wil premium tanks liever niet nerfen. WG haalde dan ook de E25 uit de shop, want deze tank deed het te goed met de oude camo waarden, maar we weten allemaal dat je deze premium een paar keer in het jaar nog steeds op de kop kan tikken. |:(

Maar niets legde het pay2win er zo dik bovenop als destijds de introductie van de Defender en Patriot premium tanks. Waar oude premium tanks als de T34 en IS6 nog duidelijke nadelen hadden t.o.v. hun techtree tanks, waren deze twee nieuwe premiums gewoon beter. Dat WG pas in de update van afgelopen week, na 4 jaar (?) eindelijk eens de T32 wat aandacht geeft zodat het wat meer op één lijn lijkt te komen, vind ik best een kwalijke zaak.

Dat WG de balans tussen premiums niet in orde lijkt te krijgen zie je ook vaak aan de premiums die aangeraden worden door andere spelers:

Als een spelers op de WoT forums vraagt aan welke premium duitse TD hij zn geld zou moeten verbrassen, dan is het antwoord meestal de Skorpion. Niet de Jagdtiger 88 of Kanonenjagdpanzer. Dat komt echt niet omdat iedereen de Skorp er zo sexy uit vind zien, dat komt puur omdat de Skorp het gemiddeld beter doet dan de andere twee. Als het dan op balance aankomt, doet WG daar iets verkeerd: De andere twee TD's zijn namelijk niet interessant genoeg vergeleken met de beste van de drie. ;)

Zelfde soort vergelijkingen kan je maken met de VS premium heavy tanks, namelijk de T34, Patriot/T26E5 en de Renegade. Zo ook voor de VK7501 K, Maurbrecher, en de Lowe. Ook bij de russen zie je dat de IS6 een veel minder interessante keuze is dan bijv. de Defender of IS3A.

Tot zover wat voorbeelden van de balans tussen premium tanks.

Wat mij betreft mag WG echt wel wat nerfs/rebalances aan premium tanks doorvoeren, zolang ze maar een redelijke vergoeding bieden voor spelers die het er niet mee eens zijn. Maar ik denk eigenlijk dat WG de powercreep trend gewoon gaat doorzetten en dat een volgende line-up met premiums de normale free2play mensen op een nog grotere achterstand gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:04
BrndV schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:13:
[...]

Premiums nerfen kan best hoor, WG wil gewoon niet. Als een premium te sterk wordt dan gaat deze uit de shop en na een poosje schuift de aandacht van spelers op naar andere voertuigen.

Neem bijvoorbeeld de SP (Super pershing), toen deze verandererd werd kwam iedereen in aanmerking om de tank voor de volledige gold aanschafwaarde te verkopen.
Eigenlijk is het dan oplichten,je heb betaald voor wat je krijgt daarna moet je niet gaan veranderen omdat iemand het zo vindt..En inwisselen voor goud? Als je met geld betaald heb moet je niet afkomen met knikkers.
Premiums zijn gemaakt voor meer te verdienen iets wat logisch is omdat je daarmee de ontwikkelaars mee steunt, maar je kunt ook de vraag stellen wat doe een T8 premium (sommige oudere)in een T10 battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-08 07:26
Harmen schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 22:48:
[...]

Vanavond ook 5 losses achter elkaar in de E100. Meds staan met zn allen op de redline te campen. :?
Weer ff genoeg, 8 potjes 3 gewonnen. 8)7
Ik vraag me ook geregeld af welke regels of programmeercode WOT loslaat op zijn deelnemer/ spelers.

Zonder een premium account ga ik na enige tijd consequent verliezen over alle levels en soorten tanks.
met premium account ga ik dan weer plots winnen.

Voor de fun heb ik nog wat accounts aangemaakt zonder premium en dat gaat in het begin prima tot je bij tear V aankomt of al wat langer speelt en dan wordt het winnen, minder en minder. En uiteindelijk wordt dat ook een moeizaam gebeuren vooral omdat je gewend ben geraakt aan meer credits/ experience met een premium.

Maar er zijn volgens mij allerlei regels die WOT toepast volgens mij.

Ik heb een hele tijd bijgehouden waar ik mee speelde en wat het resultaat was.
Het aardige was dat ik toen een golvende winrate te zien kreeg. Stel even dat je WR op 50 % staat.
Je krijgt dan een reeks games die iets makkelijker zijn (meer winnen) gevolgd door een reeks games die moeilijker zijn (meer verliezen). De som van deze reeksen over vele spelen ligt de WR steeds rond de 50 % en varieert tussen de 45 en 55 %.
Om inderdaad uit te vinden hoe WOT je dus indeelt varieer ik over soorten en niveau's.
Als meds op tear 4/5 niet lukt dan naar TD op niveau 6/7. Als dat ook niet lukt naar heavies op IX/X. En anders naar prem tanks; die zijn bedoeld om te winnen.
Maar ik speel nooit meer dan 2 verliespartijen achter elkaar met 1 tank.

Hoe doen anderen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Patrickccc schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:09:
[...]

Eigenlijk is het dan oplichten,je heb betaald voor wat je krijgt daarna moet je niet gaan veranderen omdat iemand het zo vindt..En inwisselen voor goud? Als je met geld betaald heb moet je niet afkomen met knikkers.
Premiums zijn gemaakt voor meer te verdienen iets wat logisch is omdat je daarmee de ontwikkelaars mee steunt, maar je kunt ook de vraag stellen wat doe een T8 premium (sommige oudere)in een T10 battle.
Hier ben ik ook niet blij mee. Bijv mijn FCM36Pak40 heeft een slot minder voor equipment en 1 slot minder voor consumeabels. En zo heb ik nog een paar lagere premiums die gedownsized zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHF
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 13:08

RHF

Sow, de MM van WOT is echt slecht, de 15-3 win of losses vliegen om de oren, why?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:57
Vooral niet continu de schuld buiten mezelf zoeken. Bij slechte potjes vooral kijken wat je zelf anders had kunnen doen, daar leer je ontzettend veel van. Het moment dat je na een slechte pot alleen maar kan denken "het lag aan het team" is imo het moment om te stoppen met spelen.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Wat @MerijnB zegt. En accepteer dat je niet ieder potje kan winnen. Zelfs absolute topspelers verliezen zeker 1/3 van alle potjes.
Als ik goed gespeeld heb, dan heb ik erg weinig moeite met verliezen. Ik moet vooral lachen als ik de score dan achteraf zie, als tig teamgenoten nog niet eens hun eigen hp hebben gedaan aan damage oid.

Maar wees zeker kritisch op jezelf, daar kan je iets aan doen namelijk. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin om te committen op een positie als jouw hele team heel ergens anders naartoe gaat (kennelijk spelen zij die map voor het eerst :+ ). Dan kan je jezelf beter aanpassen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bertvdk
Ik heb me jaren geërgerd (en doe dat eigenlijk nog steeds) aan de MM van WoT. Dus het oneerlijk verdelen van spelers wat puur random is aan gezien de MM hier geen rekening mee houdt, maar vooral de +/-2 tierspread.

Zo waren mijn eerste potjes gister allemaal -2 tier (mijn tier 8 HWK 30 tegen tier 10 tanks) en in alle gevallen heb ik minder dan 1 seconden in de queue gezeten. Of te wel, het maakt Wargaming letterlijk geen bal uit hoe de potjes verdeeld worden, of dat er gestreeft wordt naar equal tier matchmaking, maar om zo snel mogelijk een match te vinden van 30 mensen in de queue.

Andersom is ook belachelijk, namelijk een Progetto 46 of zelfs de HWK 30 tegen tier 6 is echt sneu.

------------------------------------

Daarnaast heeft elke game een mate van potentie. Als je een but team krijgt tegen een team van goede spelers dan is de potentie laag, maar wat mij tegenwoordig motiveert is om dit asap te herkennen en ondanks dat het een 100% loss is, proberen het maximale er uit te halen.

Voorbeeldje van gister:
REPLAY: http://wotreplays.eu/site...banus-progetto_m35_mod_46

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eeh1b4kxv5brJQWdC-oQVH3YIzg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1vDEOHdWzAkFjUni3yTLGKGD.png?f=fotoalbum_large

Achteraf had ik gewoon aan het eind naar rechts moeten wegrijden, maar had niet door dat de IS 2-II verkeerd reed, maargoed een vol HP heavy tank aan het eind van het potje, dat zegt genoeg over de kwaliteiten van de teammates die hij is tegengekomen :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
Patrickccc schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:09:
Eigenlijk is het dan oplichten,je heb betaald voor wat je krijgt daarna moet je niet gaan veranderen omdat iemand het zo vindt.
Vind ik ergens ook wel, maar als het aankomt op eigenaarschap mag Wargaming doen met hun product zoals hun willen. Je kan dus wel uitgeven aan digitale goederen (zoals premium tanks), maar deze blijven eigendom van Wargaming. Je kan in aanmerking komen voor vergoeding als deze worden aangepast, maar volgens mij houd het daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

de MM is echt een puinhoop, en na een weekje nagenoeg alleen maar prutgames is de lol er snel af.

Echt heel duidelijk anders dan voor de update. Meerder mensen hebben dit ook door, want nagenoeg 75% camped zo ver mogelijk achterin en ziet wel wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
superduper schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 17:44:
de MM is echt een puinhoop, en na een weekje nagenoeg alleen maar prutgames is de lol er snel af.

Echt heel duidelijk anders dan voor de update. Meerder mensen hebben dit ook door, want nagenoeg 75% camped zo ver mogelijk achterin en ziet wel wat er gebeurd.
Potjes gingen vandaag wel weer, maar gister was echt verschrikkelijk.
Ben niet anders gewend van WOT, zo is het altijd al geweest, gister 11 potjes gespeeld met tampon shells, rare missers, bijna elk potje in de fik gezet etc etc.

Vandaag mocht alles weer. 3 potjes Type 62 zelfs geaced terwijl ik net wakker was, hoe is't mogelijk.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
superduper schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 17:44:

Ik vraag me af of het door de anonimizer komt. Daardoor kunnen statpadders hun winkansen minder goed inschatten en weten ze niet meer wie ze moeten focussen, dus gaan ze voorzichtiger spelen. Ook hebben ze minder snel door wanneer een potje gewonnen is, waardoor ze meer achterin blijven hangen.

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dick53
Ik heb genoten van je Replay, Zo snel kan ik niet schakelen in mijn vizier. Het is naast goed schieten, ook strategisch inschatten waar de tegenstanders zijn en wat hun rol is. Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Internet Connection Issues in Minsk
today
Commanders!

Please be informed that due to circumstances beyond our control, we are currently experiencing technical issues connecting to the Internet at our main development center in Minsk, Belarus. For this reason, we are concerned that we may not be able to deliver information and launch activities in a timely manner.

We are continuing to monitor the situation and we will provide you updates as details become available. Stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

GlorixJim schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 23:04:
Internet Connection Issues in Minsk
today
Commanders!

Please be informed that due to circumstances beyond our control, we are currently experiencing technical issues connecting to the Internet at our main development center in Minsk, Belarus. For this reason, we are concerned that we may not be able to deliver information and launch activities in a timely manner.

We are continuing to monitor the situation and we will provide you updates as details become available. Stay tuned!
Heeft vast niets te maken met het in het zadel proberen te houden van een dictator... }:|

Opnieuw massale protesten in Wit-Rusland, Tichanovskaja spoorloos - https://nos.nl/l/2343618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 22-09 13:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Slechte MM kan ik mee leven. De race autotjes en focussed worden door arty niet. :{

Race autotjes spotten alles binnen no time, dus bij Artic waar je met je trage E75 naar de 1-2 lijn aan het rijden bent, word je gespot van D4 om vervolgens met je halve hp aan te komen.

En het lievelingetje van 2 arties worden gedurende de gehele game is ook extreem vervelend. Vervelender dan een 15-3 loss.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

MrJ schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:09:
Slechte MM kan ik mee leven. De race autotjes en focussed worden door arty niet. :{

Race autotjes spotten alles binnen no time, dus bij Artic waar je met je trage E75 naar de 1-2 lijn aan het rijden bent, word je gespot van D4 om vervolgens met je halve hp aan te komen.

En het lievelingetje van 2 arties worden gedurende de gehele game is ook extreem vervelend. Vervelender dan een 15-3 loss.
Bizar. Ik zie juist enorm veel portjes waar de EBRs lekker campen in een bosje terwijl ze toch geen viewrange hebben. Erg frustrerend als je achter ze aan kachelt om ineens door meerdere tanks kapot geschoten worden omdat de scout ze niet zag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

superduper schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:12:
[...]

Bizar. Ik zie juist enorm veel portjes waar de EBRs lekker campen in een bosje terwijl ze toch geen viewrange hebben. Erg frustrerend als je achter ze aan kachelt om ineens door meerdere tanks kapot geschoten worden omdat de scout ze niet zag..
Hun view range is niet extreem ver voor zover ik weet, maar ze zijn zo snel dicht bij je span om daarna weer weg te scheuren. ;(

Helaas nog geen campende EBRs gezien. Welke server spelen die? :D

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
EBR dat is een pest en zeker als er ene mee goed over weg kan is het een team op zijn eigen.Eigenlijk is het rijgedrag verre van realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Patrickccc schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:16:
EBR dat is een pest en zeker als er ene mee goed over weg kan is het een team op zijn eigen.Eigenlijk is het rijgedrag verre van realistisch.
Daarom worden ze binnenkort ook drastisch generfed als het doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
superduper schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Ik dacht dat ze nu al generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

superduper schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Ze zijn al generfed. Niet gemerkt? :+

Niemand denk ik... wijzigingen zetten weinig zoden aan de dijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
MrJ schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:09:

Voor mij de reden om te stoppen met de E75 en trage Heavy lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Roozzz schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:03:
[...]

Ze zijn al generfed. Niet gemerkt? :+

Niemand denk ik... wijzigingen zetten weinig zoden aan de dijk
Gisteravond 4 potjes met de EBR en 3x gewonnen. Het is ook de kunst om van eigen team te zien hoe kansrijk de TD's staan en dan in hun range als een dolle rond te crossen en tegenstanders te spotten. Ik scoor weinig punten met die dingen, alleen maar verkenners punten. Het gaat me te snel om ook nog te kunnen raak schieten.

[ Voor 15% gewijzigd door dick53 op 11-08-2020 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

dick53 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:57:
[...]

Gisteravond 4 potjes met de EBR en 3x gewonnen. Het is ook de kunst om van eigen team te zien hoe kansrijk de TD's staan en dan in hun range als een dolle rond te crossen en tegenstanders te spotten. Ik scoor weinig punten met die dingen, alleen maar verkenners punten. Het gaat me te snel om ook nog te kunnen raak schieten.
Mooie illustratie van waar het misgaat, yolo ftw :+

En ja, ik heb de EBR's ook gebruikt om light tank missie 15 voor de Obj260 te halen (op Ruinberg nog wel 8)7 ). Maar de game mechanic is gewoon broken en heeft geen plek in wot. Sindsdien is ie niet meer uit mijn garage gekomen.
Helaas heeft de nerf niet het gewenste effect gehad, dingen zijn nog steeds OP en véél beter dan ieder light tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

eh wtf is er toch mis met de WoT players these days..

Net eerste pot: erlenberg defend. Zowaar redelijke matchmaking. 1 scout HWK12 die helemaal yoloed naar het eind, 1 tank spot die niemand kan raken en die hem simpel weg afschiet zonder dat de scout damage doet.

Een top tier (9) obj 430II, die op de TD spot staat te campen, 1 schot doet en zich verdrinkt na 5 min omdat er 3 tanks op hem afkomen.

Een WZ 111 1-4 doet 318 damage, een AMX 50-120 756.

Pot verloren 15:5 Bij het enemy team geen uitschieters iedereen 1-3 kills.

unbelievable. Ik krijg al vaak een shitstorm over me heen waarom mijn hit% slechts 47.5 is, maar hierom dus. Ik tref zoo vaak dit soort teams.

In all fairness: nu zat ik een keer in het team dat won in mijn T64: 1800 damage, 3 kills, 8 spots en 4215 spotting damage. Een ace tanker en 1529 base XP :) Het kan dus nog wel...

[ Voor 11% gewijzigd door superduper op 11-08-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
superduper schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:15:
eh wtf is er toch mis met de WoT players these days..

Net eerste pot: erlenberg defend. Zowaar redelijke matchmaking. 1 scout HWK12 die helemaal yoloed naar het eind, 1 tank spot die niemand kan raken en die hem simpel weg afschiet zonder dat de scout damage doet.

Een top tier (9) obj 430II, die op de TD spot staat te campen, 1 schot doet en zich verdrinkt na 5 min omdat er 3 tanks op hem afkomen.

Een WZ 111 1-4 doet 318 damage, een AMX 50-120 756.

Pot verloren 15:5 Bij het enemy team geen uitschieters iedereen 1-3 kills.

unbelievable. Ik krijg al vaak een shitstorm over me heen waarom mijn hit% slechts 47.5 is, maar hierom dus. Ik tref zoo vaak dit soort teams.
Klopt, heb de afgelopen weken ook randoms gedaan en de potjes zijn echt om te janken zo slecht.
RNG, Bots, Lemming trains, en letterlijk elk potje is een walk-over (15-2 of 2-15).

Noobmeter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Met al die boosters en bleueprints zie je regelmatig nieuwe spelers met ca 2-3k potjes rondrijden in tier 9 tanks, terwijl ze met geluk de WASD toetsen en linkermuisknop toets weten te vinden, geen mapkennis hebben en verder als een single player game doelloos ergens naar toegaan en 0,0 kijken naar de minimap of chat..... begint al vrij standaard te worden

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Breezers schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:19:
Met al die boosters en bleuprints zie je regelmatig nieuwe spelers met ca 2-3k potjes rondrijden in tier 9 tanks, terwijl ze met geluk de WASD toetsen en linkermuisknop toets weten te vinden, geen mapkennis hebben en verder als een single player game doelloos ergens naar toegaan en 0,0 kijken naar de minimap of chat..... begint al vrij standaard te worden
Jup, echt geen verbetering dat dit in het spel is gekomen (Dagelijkse EXP verdubbelaars, blue prints, exp boosters, refferal program voor extra exp)

Vroeger (jaren geleden) was je serieus minimaal een maand bezig om een tier 10 tank te halen en nog veel langer om er een goede crew op te krijgen.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Dit is zo typerend de laatste tijd..... :? Platoon 1 staat de hele tijd op de redline te campen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8RwRWMZzQX0Ohd7CUOPuYMIF2fM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uFw8vb1YQIAJfhAzfnU2qX7q.jpg?f=fotoalbum_medium

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Bertvdk schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:39:
[...]

Klopt, heb de afgelopen weken ook randoms gedaan en de potjes zijn echt om te janken zo slecht.
RNG, Bots, Lemming trains, en letterlijk elk potje is een walk-over (15-2 of 2-15).
De laatste dagen zie ik ook geregeld van die 15-2 of 2-15 uitslagen. Voor mij ligt dat toch echt aan die game matchmaker van WOT. Je ziet wel dat WOT gelijke tanks tegenover elkaar opstelt maar er wordt geen rekening gehouden met de experience/ equipment van tank en crew.
Overigens is dat vaker na een update. Hebben ze waarschijnlijk in de nieuw ontwikkelde update nog een oude versie van de matchmaker zitten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Bertvdk schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:06:
[...]

Jup, echt geen verbetering dat dit in het spel is gekomen (Dagelijkse EXP verdubbelaars, blue prints, exp boosters, refferal program voor extra exp)

Vroeger (jaren geleden) was je serieus minimaal een maand bezig om een tier 10 tank te halen en nog veel langer om er een goede crew op te krijgen.
Zal even laten zien dat ik een supernoob ben. Ik gebruik die bleu prints of blauwdrukken gewoon niet. Heb meer dan 600 universele en dan nog heel veel nationale. Ik speel voor de lol met een tank en niet om snel de volgende te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
dick53 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:35:
[...]
Ik speel voor de lol met een tank en niet om snel de volgende te kopen.
Haha inderdaad. Heb voor de lol heel veel T67 (tier 5 td) en T71 (tier 7 light) gespeeld. Mis nog zoveel tier 10 tanks, maar speel liever leuke tanks, dan constant lijnen te grinden.

Wat voor tank(s) speel jij graag Dick53?

Noobmeter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertvdk
Harmen schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 21:35:
Dit is zo typerend de laatste tijd..... :? Platoon 1 staat de hele tijd op de redline te campen.

[Afbeelding]
Grote vraag is, zou platoon 1 dit ook doen als er 0 arties in het spel hadden gezeten?
Snap ze ergens wel, in het midden worden de in enkele minuten ook kapot geklikt

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Bertvdk schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:22:
[...]

Haha inderdaad. Heb voor de lol heel veel T67 (tier 5 td) en T71 (tier 7 light) gespeeld. Mis nog zoveel tier 10 tanks, maar speel liever leuke tanks, dan constant lijnen te grinden.

Wat voor tank(s) speel jij graag Dick53?
Mijn Funtankjes zijn FCM36Pak40, PzIIIJ, op wat hoger nivo de T69, Udes 14alt5 en ook St1 en T54. Met tear x ben ik gestopt. Kost mij te veel credits in relatie tot mijn spelplezier. ( te veel slechte resultaten 8) ).
Het heeft ook te maken met de tijden waarop ik speel.Meestal 's morgens vroeg en dan zijn hogere tears gewoon niet leuk (lang wachten), die zijn voor de avonden. De T67 vond ik wel bijzonder spelen, onzichtbaar blijven is een kunst met dat ding. De lijn heb ik wel helemaal uitgespeeld al vond ik de T30 meer een heavy dan een TD.

[ Voor 22% gewijzigd door dick53 op 12-08-2020 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Bertvdk schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:24:
[...]
Grote vraag is, zou platoon 1 dit ook doen als er 0 arties in het spel hadden gezeten?
Snap ze ergens wel, in het midden worden de in enkele minuten ook kapot geklikt
Het spel was ook snel over helaas, de scout was binnen 30sec dood. ;w

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
dick53 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 06:57:
[...]

Mijn Funtankjes zijn FCM36Pak40, PzIIIJ, op wat hoger nivo de T69, Udes 14alt5 en ook St1 en T54. Met tear x ben ik gestopt. Kost mij te veel credits in relatie tot mijn spelplezier. ( te veel slechte resultaten 8) ).
Het heeft ook te maken met de tijden waarop ik speel.Meestal 's morgens vroeg en dan zijn hogere tears gewoon niet leuk (lang wachten), die zijn voor de avonden. De T67 vond ik wel bijzonder spelen, onzichtbaar blijven is een kunst met dat ding. De lijn heb ik wel helemaal uitgespeeld al vond ik de T30 meer een heavy dan een TD.
Dat lijkt me juist helemaal geen kunst met die tank.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
- Installeer het spel na een tijd niet spelen.
- Speel een paar potjes vol met race auto EBRs met OP auto aim, physics die niet bestaan voor ze, bizarre HE ammo en wielen die betere effective armor hebben dan de sterkste armor plates in het spel...
- Deïnstalleer het spel.

Ik snap nog steeds niet hoe ze vast houden aan die onzin voertuigen en dat die nog niet de grond in zijn generfed. En zoals ik het begrijp komt er ook geen fatsoenlijke nerf aan, alleen maar halfslachtige stappen. Die dingen zijn nog erger voor het spel geweest dan de 252U/Defender destijds.

• BrndV
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMnJwRxXkLf9kIvA8cXkWYosmQw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dko3VbWxpxKjP99MUtdxIKIx.png?f=fotoalbum_large

Clanmaatje wilde tier 6 spelen, dus ik pakte deze er eens bij.

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
vraag over de nieuwe equipment. Hoe kan ik nu zien op welke tanks ik bepaalde equipment heb geinstalleerd?? In de vorige versie zag je dat meteen, maar kan het nu niet vinden.

voorbeeld: ik wil in het derde slot van de KV2 de coated optics (is voorbeeld :-) ) plaatsen. deze kan ik kiezen, maar ik zie niet op welke tanks deze ook al geinstalleerd is (zodat ik hem kan verplaatsen)

[ Voor 42% gewijzigd door kuwerti op 13-08-2020 08:46 ]

• BrndV
Harmen schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 21:35:

[Afbeelding]
Had ik gisteren ook. Zelfde map, zelfde kant.

Ik zit in mijn Easy 8, en mn platoonmaate in zijn BUGI. Helaas was het een tier 8 match, dus we moesten als low tier maar voorzichtig spelen, en gingen naar de hill. Wat gebeurde er:

Alle tier 8 tanks gingen campen in de hoek op de 1/2 lijn van de map, slechts één E25 ging mee naar de hill. Onze enige scout ging mid en werd direct afgeschoten, en toen we eenmaal op de hill de eerste tier 7 en 8 mediums tegenover ons zagen wisten we al dat deze match geen win zou worden. Met zoveel van je team in één hoekje van de map geef driekwart van de map gewoon gratis weg aan de tegenstander.

Ik ben toen met mn Easy 8 terug gereden naar onze base, het hele veld over, en ben maar achter de campers gaan staan. M'n platoonmaatje in de BUGI wilde nog op targets schieten op de hill, maar werd toen vanuit mid gesniped. Die heeft het niet gehaald.

Toen het andere team van twee kanten ging pushen wist ik nog een redelijk aantal hits te scoren voor een goede score, met een paar kills.

Ik zou ook niet weten wat je nog meer kan doen als je zulke teams krijgt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
kuwerti schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:43:
vraag over de nieuwe equipment. Hoe kan ik nu zien op welke tanks ik bepaalde equipment heb geinstalleerd?? In de vorige versie zag je dat meteen, maar kan het nu niet vinden.

voorbeeld: ik wil in het derde slot van de KV2 de coated optics (is voorbeeld :-) ) plaatsen. deze kan ik kiezen, maar ik zie niet op welke tanks deze ook al geinstalleerd is (zodat ik hem kan verplaatsen)
Gewoon hoveren over een equipment item.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GoHb6b2.png

Verder net een aardige pot in de T110E5:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EVka697.png

WoT stats

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 23:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Wat zeer vervelend is van die nieuwe equipment, is dat je binocs niet meer kan verplaatsen (het camonet ook niet meer,geloof ik, maar dat weet ik niet zeker). Ineens moet je elke TD z'n eigen binocs geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
GT-R schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:22:
[...]

Dat lijkt me juist helemaal geen kunst met die tank.
Mijn stats waren gruwelijk slecht met de T67. Later toen ik dacht door te hebben hoe je deze moest spelen weer teruggekocht en ging toen beter maar nog niet echt goed. Wel fijne tank om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
garathane schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 13:55:
Wat zeer vervelend is van die nieuwe equipment, is dat je binocs niet meer kan verplaatsen (het camonet ook niet meer,geloof ik, maar dat weet ik niet zeker). Ineens moet je elke TD z'n eigen binocs geven
Op 5 augustus om 17.12 heb ik een verhaal geschreven, in mijn boosheid, hoe de nieuwe equipment regels werken. Daar staat dit ook in, zij het wat anders.
Het is nu allemaal ingedeeld in nivo's 1tm4, 5 tm7 en 8/10. En bij elk niveau hoort een equipment en een vaste prijs van resp 200K, 400K en 600K. Op de linkerpositie kan je soms een quipment plaatsen welke extra 'punten' levert. Wat er uit je tank moet staat een pijltje omhoog en in het depot kan je kiezen wat je erin zet.
En ja, het kan zo maar zijn dat je al je equipment terug vindt in het depot (gratis teruggestort) en weer in het depot equipment moet kopen voor jouw tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

verbinding is super slecht, net een aantal potten met heel wisselende pings, en nu wordt ik er uitgegooid en kom er ook niet meer terug in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Ik kreeg vandaag de volgende melding in WoT.... het lijkt erop dat ik iets gekregen heb,. maar kan het nergens meer terug vinden. De lopened missie bekeken, ik heb geen idee wat het is... iemand ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZCYQls7mmfQGJmnqpkE6-xnZlQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hrv6fOCZiZewkvPpepIVsefA.jpg?f=user_large

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Caveman schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:54:
Ik kreeg vandaag de volgende melding in WoT.... het lijkt erop dat ik iets gekregen heb,. maar kan het nergens meer terug vinden. De lopened missie bekeken, ik heb geen idee wat het is... iemand ?

[Afbeelding]
Zijn steel hunter tanks volgens mij

https://worldoftanks.eu/e...s/steel-hunter-mechanics/

[ Voor 5% gewijzigd door Breezers op 14-08-2020 20:11 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Ja, inderdaad. Verschrikkelijke gamemode vond ik dat... werd er helemaal nerveus van :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Dus dit weekend helemaal geen discounts niks zie ik? :/
Dacht dat de equipment 50% was dit weekend maar nee pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik gooi Wot maar in de kast voor een week ofzo. er is geen lol meer aan. 22% wins, complete walkovers al de hele week.

teams met een strategie die ik iig niet snap. (aka red line camping, rug tegen de muur). Net weer een typische pot: live oaks, alles tierX. 15:5 verloren. Met de volgende tank met ZERO damage: T110E3 (geen shots, drowned), Kravagn (4 shots, no damage), M48 patton (2 shots), T110E4 (no shots).EBR105 (1 shot)

deze stonden allemaal bij elkaar in de arty hoek, bij de steentjesbergen zeg maar. Gewoon te wachten.

Schiet mij maar lek, al gebeurt dat zo regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlg.ddp
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-02-2024
/edit

[ Voor 96% gewijzigd door rlg.ddp op 15-08-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

superduper schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:07:
ik gooi Wot maar in de kast voor een week ofzo. er is geen lol meer aan. 22% wins, complete walkovers al de hele week.

teams met een strategie die ik iig niet snap. (aka red line camping, rug tegen de muur). Net weer een typische pot: live oaks, alles tierX. 15:5 verloren. Met de volgende tank met ZERO damage: T110E3 (geen shots, drowned), Kravagn (4 shots, no damage), M48 patton (2 shots), T110E4 (no shots).EBR105 (1 shot)

deze stonden allemaal bij elkaar in de arty hoek, bij de steentjesbergen zeg maar. Gewoon te wachten.

Schiet mij maar lek, al gebeurt dat zo regelmatig.
Mja, die ervaring heb ik ook.... :F Wat helpt is even een stapje terug doen, een weekje stoppen kan ;) maar ik ben tier 6 en lager gaan spelen, dat gaat een stuk beter. Das eigenlijk niet zo veranderd met voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Vraagje; wat zijn jullie ervaringen met sneltoetsen zoals verander richtkruismodus (snel inzoomen). Ik heb die onder de Q toets.
Maar de functie stop en vuur; gebruiken jullie die? waar is dat handig voor? en onder welke toets?

Dank voor mogelijke antwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertvdk
dick53 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:20:
Vraagje; wat zijn jullie ervaringen met sneltoetsen zoals verander richtkruismodus (snel inzoomen). Ik heb die onder de Q toets.
Maar de functie stop en vuur; gebruiken jullie die? waar is dat handig voor? en onder welke toets?

De enige sneltoets die ik gebruik is Shift, als ik direct in sniper modus wil om iets te schieten. Verder eigelijk niks voor zover ik weet :9

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
dick53 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:20:

Stop and shoot functie heb ik waarschijnlijk in 10 jaar spelen nog nooit gebruikt. Je bestuurt de tank toch zelf? Zoom is met je Shift toets, en zoomfunctie aanpassen doe je met door aan je muiswiel te draaien. :)
Verder heb je nog R en F om je tank in bepaalde versnelling te laten rijden.

Andere hotkeys die ik heb aangepast:

Consumable slot 1: Z
Consumable slot 2: C
Consumable slot 3: Muisknop 5 (duimknop)

De fire extinguisher is dus heel snel te bereiken via duimtoets op de muis. Vaak tikt een fire maar één keer damage op mijn tanks omdat het icoon ingame je direct waarschuwt. De first aid kit kom je snel bij door op Z te drukken, en via C de repair kit. Op deze manier kan ik mijn tracks repareren door simpelweg twee keer de C in te tikken op het toetsenbord. Met wat oefening gaat dit heel snel. Ben al paar keer voor cheater uitgemaakt door mensen die niet eens weten wat een keybind is. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door BrndV op 17-08-2020 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
BrndV schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:13:
[...]

De fire extinguisher is dus heel snel te bereiken via duimtoets op de muis. Vaak tikt een fire maar één keer damage op mijn tanks omdat het icoon ingame je direct waarschuwt.
Ik zou gewoon automatic extinguishers gebruiken. Dan is het altijd maar 1 tick, maar daarnaast verlaagt die de kans dat je in de fik vliegt ook nog eens waardoor je 'm dus minder vaak gebruikt dan een handmatige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:03

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik ben op het moment de Conqueror aan het grinden, maar je kan totaal niet sidescrapen met dat ding, iedereen schiet door mijn sideplates. Kan dat met de Super Conqueror wel ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
TTLCrazy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:12:
Ik ben op het moment de Conqueror aan het grinden, maar je kan totaal niet sidescrapen met dat ding, iedereen schiet door mijn sideplates. Kan dat met de Super Conqueror wel ?
Nee. Ze kunnen 1 trucje en dat is hull down.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
TTLCrazy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:12:
Mag m'n VKB nog ergens het beste in zijn van de tier 9 heavy's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:03

TTLCrazy

Listen to Frankie

Hmm misschien toch maar weer terug naar mijn E75 of object 257 dan.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Man dat Steel Hunter ziet er wel cool uit zeg, is gewoon battle royale zie ik nu :D Vanavond eens proberen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Angeloonie schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:27:
Man dat Steel Hunter ziet er wel cool uit zeg, is gewoon battle royale zie ik nu :D Vanavond eens proberen :)
Steel Hunter moet je wel een soort sadomasochist zijn... ik word constant compleet van de map geveegd door tanks met 2400 hitpoints of meer en met guns die 400 damage doen of meer.... en daar rij ik dan met mijn 1500 hp en mijn pew pew gun :( Had het wel gezien na 6 potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Weet nog niet wat ik er van moet vinden. In peleton was het he-le-maal niks, maar solo speelt voor mij een stuk beter. Ga de mode deze maand wel "uitspelen" aangezien ik de tokens nodig heb aangezien ik een Frontline maand heb gemist.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik moest me gisteravond weer extra douchen. Ik heb de M53/M55 geaced. Ace, 1e MoE, Gore's Medal, High Caliber, Confederate en de mooiste: For Counter-Battery Fire.

Er waren nog vijandelijke SPG's over, en een Jagdpanzer E100, Lowe en ik in ons team. De Jagdpanzer en de Lowe kozen ervoor om de ene kant op te gaan, ik ben de andere kant opgegaan en heb beide SPG's kunnen shotgunnen. :+

Helaas niet voldoende voor SPG15.3 dus ik moet nog even doorspelen met arty. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:42
Caveman schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 16:08:
[...]

Steel Hunter moet je wel een soort sadomasochist zijn... ik word constant compleet van de map geveegd door tanks met 2400 hitpoints of meer en met guns die 400 damage doen of meer.... en daar rij ik dan met mijn 1500 hp en mijn pew pew gun :( Had het wel gezien na 6 potjes
Dan doe je wat fout. De game Mode is echt super easy. Gisteren heb ik de char future4 vrijgespeeld dus ik ben ook meteen klaar met die game mode.

De specials shells in SH hebben meer pen maar minder damage, zal dit een proef ballonnetje zijn voor WG?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Laatst online: 25-09 14:20
Caveman schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 16:08:
[...]

Moet je wel je tanks upgraden in de battle he, dan heb je dat probleem niet.
Kunst is vooral in begin zoveel mogelijk van die Lootboxes op te pikken, niet eens voor de munitie of consumables maar vooral om je tank te upgraden, gevechten in het begin lekker vermijden.

PS had gister een clanmaatje die de tank upgrades in game niet op zijn scherm kreeg, zat ergens een mod in de weg, dus voor degene die dat ook hebben, mods verwijderen!
Kepro schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:31:
[...]
Dan doe je wat fout. De game Mode is echt super easy. Gisteren heb ik de char future4 vrijgespeeld dus ik ben ook meteen klaar met die game mode.
Super easy is natuurlijk ook weer niet waar, ja voor unicums misschien, maar je moet bij de top 5 komen om uberhaupt punten te halen (afgezien van de dagelijkse missies). Voor velen is dat al niet weggelegd, afgezien van een keer mazzel hebben dat ze niemand tegenkomen en ongezien hun tank kunnen upgraden en plots ineens bij laatste 5 zitten.

Van mij hadden ze best de punten per level wat hoger mogen zetten, maar dan wel punten geven vanaf plek 10 ofzo. Had het mijn inziens wat leuker gemaakt, nu speel je veel potjes en beland ik regelmatig op plek 6 en krijg je niks nada noppes en dat is wel frustrerend.

[ Voor 46% gewijzigd door Arjant2 op 18-08-2020 11:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrndV
Ohh, wat is het leuk om nu de KV en KV2 te spelen met al die Valiant tankjes in de matchmaker. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 10:46
ik ben net begonnen vandaag met SH.

tot nu toe speel ik zo om in het begin de tegenstander te vermijden en zo veel mogelijk upgrades pakken.

Het gaat tenslotte om de endgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 20:17

mvds

Totally awesome!

Wat is de matchmaking toch kut in dit spel, echt serieus elke keer wanneer ik een SPG kies krijg ik een map met alleen maar hoge gebouwen en smalle straatjes waar ik dus gewoon echt helemaal niks heb aan mijn SPG.

Ik ben een n00b, kies ik een nieuwe tank waarbij mijn crew allemaal 50% zijn, kom ik in een game waarvan ik de map niet ken en het hele tegenstanderveld zowat een tier hoger zit dan ik.

Het spel dwingt je gewoon om geld uit te geven... ik begin de lol toch wel erg te verliezen hoor, het is wel heel erg pay to win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
mvds schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:30:
Wat is de matchmaking toch kut in dit spel, echt serieus elke keer wanneer ik een SPG kies krijg ik een map met alleen maar hoge gebouwen en smalle straatjes waar ik dus gewoon echt helemaal niks heb aan mijn SPG.

Ik ben een n00b, kies ik een nieuwe tank waarbij mijn crew allemaal 50% zijn, kom ik in een game waarvan ik de map niet ken en het hele tegenstanderveld zowat een tier hoger zit dan ik.

Het spel dwingt je gewoon om geld uit te geven... ik begin de lol toch wel erg te verliezen hoor, het is wel heel erg pay to win
SPG is niet de beste klasse om te spelen, heb je een andere klasse die leuk vind om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

crusader1983 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:41:
[...]
SPG is niet de beste klasse om te spelen, heb je een andere klasse die leuk vind om te spelen?
Het is misschien niet de beste klasse, maar hij zit wel in het spel, dus het is gewoon klote dat de matchmaking het je onmogelijk maakt om hem te gebruiken door je steeds in die mappen te plaatsen. Er zijn genoeg open mappen waarbij een SPG best goed te gebruiken is en ook echt wel een toevoeging kan zijn voor je team. En ik speel ook veel tier 2 en 3 light tanks, maar dan kom ik dus vaak in matches waarbij de tegenstander vaak een tier hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
mvds schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:45:
[...]

Het is misschien niet de beste klasse, maar hij zit wel in het spel, dus het is gewoon klote dat de matchmaking het je onmogelijk maakt om hem te gebruiken door je steeds in die mappen te plaatsen. Er zijn genoeg open mappen waarbij een SPG best goed te gebruiken is en ook echt wel een toevoeging kan zijn voor je team. En ik speel ook veel tier 2 en 3 light tanks, maar dan kom ik dus vaak in matches waarbij de tegenstander vaak een tier hoger is.
ik snap je en je hebt een punt. echter dat is precies de zere plek in WG zijn policy, ze maken het moeilijker voor SPG omdat er veel kritiek is vanuit de community.
Als je veel tier 2/3 speelt voor het seal clubben, dat word ook steeds moeilijker gemaakt. WG is nog altijd op zoek naar nieuwe players, ondanks dat dit zeer moeilijk is, en maakt het daarom steeds moeilijker om te seal clubben.
Vermijd je echt andere klasses en tiers? je beperkt je namelijk op de volledige potentie van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

crusader1983 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:55:
[...]
ik snap je en je hebt een punt. echter dat is precies de zere plek in WG zijn policy, ze maken het moeilijker voor SPG omdat er veel kritiek is vanuit de community.
Als je veel tier 2/3 speelt voor het seal clubben, dat word ook steeds moeilijker gemaakt. WG is nog altijd op zoek naar nieuwe players, ondanks dat dit zeer moeilijk is, en maakt het daarom steeds moeilijker om te seal clubben.
Vermijd je echt andere klasses en tiers? je beperkt je namelijk op de volledige potentie van het spel.
Seal clubben? :? Nou ik ben nog n00b zoals ik zei, dus ik ben begonnen met tier 1 en ben zo omhoog aan het klimmen. Ik probeer het spel een beetje onder de knie te krijgen met de lage tiers voordat ik naar de hogere tiers ga :) Maar ik heb ook vrij weinig credits om tanks te kopen uit hoge tiers. Maar light tanks en spg vind ik wel het leukste maar ik speel ook wel met td's. Mediums en heavies vind ik toch beduidend minder leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 18-08-2020 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
mvds schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:30:
Je kunt als free-to-play speler één map uitschakelen. Zelf heb ik, als ik met SPG speel, de grootste hekel aan Paris, dus die zet ik dan uit. En in iedere tank krijg je rukmappen. Gewoon meerdere potjes spelen in dezelfde tank en dan heb je een grotere kans dat er tenminste een paar leuke mappen tussen zitten.

Maar soms lijkt het wel alsof WG het erom doet ja. Speel je een heavy tank dan krijg je een grote open map, en speel je de pot daarna een light tank, dan krijg je Himmelsdorf. :+
Doe jezelf een lol en spaar dan iets langer door zodat je tenminste een 75% crew kunt nemen bij je tank. 50% is volkomen onnodig en alleen leuk als je van SM houdt.

Map niet kennen hoort bij het noob zijn, als je genoeg speelt (en/of youtube kijkt) dan leer je die mappen vanzelf wel.

Constant bottom tier zijn is inderdaad niet leuk. Daar doe je helaas weinig aan.
Ik zou het pay-to-progress noemen. Crappy matchmaking krijg je ook in je premium tanks met supercrew en equipment. Maar gooi er wat euro's tegenaan en je kunt 50% crews tenminste vermijden, je kunt vermijden dat je crew xp kwijtraakt bij hertrainen en je kunt bijv free xp gebruiken om sneller je tanks volledig uit te rusten. Maar dat zijn allemaal dingen die je ook kunt bereiken zonder geld uit te geven. Het duurt alleen een stuk langer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BrndV
[b]mvds schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:21:[/b
Seal clubben? :? Nou ik ben nog n00b zoals ik zei, dus ik ben begonnen met tier 1 en ben zo omhoog aan het klimmen. Ik probeer het spel een beetje onder de knie te krijgen met de lage tiers voordat ik naar de hogere tiers ga :) Maar ik heb ook vrij weinig credits om tanks te kopen uit hoge tiers. Maar light tanks en spg vind ik wel het leukste maar ik speel ook wel met td's. Mediums en heavies vind ik toch beduidend minder leuk.
Seal clubben (zeehondjes knuppelen) is de vergelijking die wordt getrokken als ervaren spelers met uitgebreide crews en volledige equipment de lagere tiers gaan spelen, om zo tegen nieuwe en onervaren spelers te gaan spelen die niet die ontwikkelde crews en credits hebben om volledige sets met equipment te betalen.

De laatste update heeft er dan wel voor gezorgd dat je nauwelijks nog equipment op deze lager tier tanks kan gebruiken, maar het gat tussen de crews van een nieuwe spelers en die van ervaren blijft wel bestaan. Mocht jij een leuke lage tier tank vinden die je wil houden en regelmatig gaat spelen, dan zal jouw crew ook disprortioneel beter worden dan die van nieuwe spelers.

Dit is natuurlijk niet erg eerlijk, maar het is niet pay2win. Crews worden beter met ervaring en die haal je door veel battles met ze te spelen. Een goede crew, met een mooie set crewskills kan je niet zomaar kopen en zijn waarschijnlijk het hoogste goed in deze game. ;)
De credits die je nodig hebt voor equipment kan jij ook bij elkaar harken. Vooral nu, nu Wargaming elke speler een bende laag tier premium tanks heeft gegeven is het juist voor de beginnende speler wat makkelijk geworden om credits bij elkaar te harken. De light tanks die je hebt gekregen zijn ook geschikt om je light tank crews te trainen.* Premium tanks verdienen immers meer geld en experience punten dan normale tanks van hun tier.

* De crew van een normale tank moet altijd getrained zijn voor die bepaalde tank, willen ze experience ontvangen en beter worden. Maar een premium tank kan elke crew gebruiken, en deze zullen ook ervaringspunten verdienen zolang ze maar van dezelfde natie zijn, en getrained zijn voor hetzelfde soort voertuig. (Soorten voertuigen zijn light tanks, medium tanks, heavy tanks, td's en spgs).

De andere kant van sealclub verhaal is dat deze game geen duidelijk doel heeft. Je hoeft niet die dure tier 10 te unlocken, als je dat niet wil. Alleen de spelers die bepaalde gamemodes willen spelen waarvoor je een bepaald tier nodig hebt, zoals tier 10 voor clan wars, hebben deze voertuigen echt nodig. En vaak worden ze dan ook nog geinstrueerd door hun clanorganisatie welke voertuigen ze moeten unlocken.

Maar als je gewoon lekker losjes wil gamen: Je kan dus gewoon de voertuigen blijven spelen die je leuk vind, en daarin zou het niet mogen uitmaken welk tier deze voertuigen zijn. Veel spelers geven er juist de voorkeur aan om lagere tiers te spelen, omdat artillerie daar nog niet zo krachtig aanwezig als op de hogere tiers. Daardoor krijg je meer tank op tank actie.

Een andere reden om bij de lagere tier te blijven spelen, zijn vaak de onkosten die hogere tier voertuigen met zich meebrengen. Die volgende hogere tier tank aanschaffen wordt telkens duurder, de munitiekosten gaan omhoog, reparatiekosten ook. Je merkt dat je telkens steeds minder overhoud na een battle. Veel spelers stoppen bijvoorbeeld een lijn tanks bij tier 8, en gaan expres niet naar die tier 9 en 10 voertuigen toe omdat die veel duurder in aanschaf en onderhoud zijn. De typische speler in een tier 10 tank, die draait verlies op zijn battles.

Ik zou gewoon lekker op zoek gaan naar voertuigen die leuk vind spelen, op het moment. Ontdek gewoon je voorkeuren en laat het winnen, verliezen, missiedoelen en statistieken nog even achterwege. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 17:18
@BrndV Prima beschreven. (y)
Zelf ben ik er sinds de Beta bij, maar beperk mezelf tot Tier 7 (met uitzondering van de Udes 03, omdat dat gewoon een tof apparaat is :) )
Alle hogere tiers wordt je afgeschoten als je niet alles weet van de map, je eigen voertuig en de weak points van je tegenstander. Daar heb ik de tijd niet voor.
Zo af en toe begin ik een nieuwe lijn, bijvoorbeeld omdat er een nieuw land bij is gekomen, of omdat er een interessant voertuig is rond tier 7. Verder vooral bezig om m'n bestaande voertuigen (richting Elite) en crews te upgraden.
Ben een casual gamer, meeste weken speel ik niet meer dan 2 uur.

(als ik even terugreken denk ik dat ik totaal zo'n 10 euro heb uitgegeven aan dit spel,dat nu z'n tiende verjaardag aan het vieren is)

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
TheOmen schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:16:
@BrndV Prima beschreven. (y)
Zelf ben ik er sinds de Beta bij, maar beperk mezelf tot Tier 7 (met uitzondering van de Udes 03, omdat dat gewoon een tof apparaat is :) )
Alle hogere tiers wordt je afgeschoten als je niet alles weet van de map, je eigen voertuig en de weak points van je tegenstander. Daar heb ik de tijd niet voor.
Zo af en toe begin ik een nieuwe lijn, bijvoorbeeld omdat er een nieuw land bij is gekomen, of omdat er een interessant voertuig is rond tier 7. Verder vooral bezig om m'n bestaande voertuigen (richting Elite) en crews te upgraden.
Ben een casual gamer, meeste weken speel ik niet meer dan 2 uur.
Thanks! :)
Hoewel, ik had wel even mogen proeflezen. Hehe.

Ik speel zelf ook sinds de closed beta. Ik schreef me ooit eens in en werd toegelaten. Tegenwoordig speel ik ook veel andere games, maar Tanks blijft nog altijd onderdeel van de games die je toch vaak even aanslingert. Vooral nu de vriendin het ook is gaan spelen! ;)

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-09 19:42
De missies met de valliant is echt een kriem om door te komen zeg.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Om er vervolgens achter te komen dat die A46 ook een nutteloze tank is :'( Beste kun je dat ding gewoon verkopen en die missies vergeten..

Is er verder trouwens nog iets met de anniversary coins te doen of hebben we nu alles gehad? Die decals e.d. interesseren me vrij weinig dus als er niet iets beters van is te halen neem ik wel 100 vent purge directives ofzo -O-

• haborym
Cheezus schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:43:
Om er vervolgens achter te komen dat die A46 ook een nutteloze tank is :'( Beste kun je dat ding gewoon verkopen en die missies vergeten..

Is er verder trouwens nog iets met de anniversary coins te doen of hebben we nu alles gehad? Die decals e.d. interesseren me vrij weinig dus als er niet iets beters van is te halen neem ik wel 100 vent purge directives ofzo -O-
Op zich is het een leuke tank. Niet bijzonder idd.
Ik zou je coins nog ff bewaren. Er gaan geruchten dat je voor 1500+ een tank kan kopen.

• Gaius
  • Niet online
haborym schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:46:
[...]

Op zich is het een leuke tank. Niet bijzonder idd.
Ik zou je coins nog ff bewaren. Er gaan geruchten dat je voor 1500+ een tank kan kopen.
Klopt, de A46. :P
Ik sla die missies over en koop 'm volgende week wel.

• Gaius
  • Niet online
Er is weer een nieuwe twitch prime care package trouwens. Ik weet van zottigheid niet meer wat ik met die x5 missies moet doen (heb er nog 212 staan nu), maar de goodies zijn altijd welkom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
Hoewel ik helemaal gek wordt van alle missies , special tokens, anniversary coins, enz. enzz. is er toch ook goed nieuws. Het lijkt wel alsof mijn premium dagen niet meer aftellen? ik sta al dagen op 2 dagen premium en vanmorgen waren het er ineens 3. hebben jullie dat ook? of is dit ook weer een of andere missie (elke dag gratis dag premium??)

Wat is trouwens het leukste wat je met die anniversary coins kankopen? zoals ik het nu zie zijn dat alleen styles en decalls? klopt toch?

[ Voor 16% gewijzigd door kuwerti op 21-08-2020 08:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
Jah, tot en met zaterdag ofzo. Elke dag 1 gratis premium dag, voor 10 dagen lang, vanwege WoT's 10e verjaardag.
kuwerti schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:13:
Wat is trouwens het leukste wat je met die anniversary coins kankopen? zoals ik het nu zie zijn dat alleen styles en decalls? klopt toch?
Daar geef ik het wel aan uit. Het gerucht ging dat je met 1500 coins nog die tier 6 light kon halen op een zeker punt. Met die gift tanks zou je dan extra missies kunnen doen om ook die tank te kunnen verdienen. Maar met de T-50-2 en Type 64 al in mn garage hoef ik echt geen extra premium tier 6 LT. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
BrndV schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:53:
Daar geef ik het wel aan uit. Het gerucht ging dat je met 1500 coins nog die tier 6 light kon halen op een zeker punt, en met die gift tanks zou je dan extra missies kunnen doen voor meer coins. Maar met de T-50-2 en Type 64 al in mn garage hoef ik echt geen extra premium tier 6 LT. :P
Welk gerucht?

To redeem the A46, you need to earn:

60 tokens in the Tier II–III Birthday Present vehicles
And 40 tokens in the Valiant
Don't have time to earn the required number of tokens? No problem! You can use Anniversary Coins to purchase the A46 in the Anniversary Store from August 24, 08:00 CEST through October 12, 07:00 CEST (UTC+2). It will cost 1,500 Anniversary Coins.

Staat gewoon op de portal, das geen gerucht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
Gaius schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:55:
Staat gewoon op de portal, das geen gerucht. :P
Ah, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
OK, dan maar directives kopen dacht ik. Dan moet je dus aanklikken welke directive, popup of je die wil, ja, weer een menu om te bevestigen.. Oftewel je bent >10 seconde bezig om 1 directive aan te kopen.. Dat ga ik ook maar niet 110x doen van m'n 2200 coins 8)7

Kijken of ik die a46 dan maar nog een keer van coins kan kopen en weer voor credits kan verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Onlangs de ELC 90 geruild tegen een andere crappy premium tank. Nu weet ik alleen niet wat ik in de equipment slots zou doen.
Ik dacht aan ; Ventilation, coated optics en commander vision system.

Wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertvdk
haborym schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:04:
Onlangs de ELC 90 geruild tegen een andere crappy premium tank. Nu weet ik alleen niet wat ik in de equipment slots zou doen.
Ik dacht aan ; Ventilation, coated optics en commander vision system.

Wat zouden jullie aanraden?
ELC als Passive scout:
+ Nieuwe command system
+ Optics (als je daarmee 450 haalt)
+ Stille uitlaat (nog meer camo) / Compressor (betere mobility) / Bino's (als je met optics geen 450 view haalt)

[ Voor 38% gewijzigd door Bertvdk op 21-08-2020 17:50 ]

Noobmeter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bertvdk
Eindelijk de eerste dubbel voor mijn BLOC 15-1 (2 epische medals halen) gehaald in de STA-1 of all tanks.
Dacht aan het eind de game wel te kunnen winnen, maar ram mijzelf dood tegen de T71 light tank of all tanks...

Voor diegene die het interessant vinden: http://wotreplays.eu/site/5521795#ensk-debanus-sta-1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIBB7dbN7sAyPxMdld7lU65HB5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e3FEv7FULmR9esfivJRd2wyI.png?f=fotoalbum_large

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

MM is echt dramatisch, potjes waar de tegenstander een XVM rating hebben die een veelvoud is van het team waar ik in zit.... 5x achter elkaar een verliespotje trekken is geen uitzondering, 5x achter elkaar winnen..... ik kan het mij niet herinneren.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Pagina: 1 ... 48 ... 86 Laatste