[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 49 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
simons schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:28:
MM is echt dramatisch, potjes waar de tegenstander een XVM rating hebben die een veelvoud is van het team waar ik in zit.... 5x achter elkaar een verliespotje trekken is geen uitzondering, 5x achter elkaar winnen..... ik kan het mij niet herinneren.
Heb het zeflde vandaag. Rode winrate, paarse WN8.Typisch World of Tanks 8)7 8)7

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:35

Geckoo

Good news, everyone!

ik heb voor het eerst in een lange tijd WoT weer eens opgestart (en stapel updates binnengehaald) maar klopt het nou dat je niet meer gratis je bino's en camo's kan switchen tussen tanks? dacht alleen met vents etc je 10 gold moest betalen om het te demounten.
is dit iets nieuws en waarom?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Geckoo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 21:06:
ik heb voor het eerst in een lange tijd WoT weer eens opgestart (en stapel updates binnengehaald) maar klopt het nou dat je niet meer gratis je bino's en camo's kan switchen tussen tanks? dacht alleen met vents etc je 10 gold moest betalen om het te demounten.
is dit iets nieuws en waarom?
Is nieuw in de equipment 2.0 overhaul die net live is.
Waarom? Because WG.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 15:26
Matchmaker is inderdaad de afgelopen tijd weer behoorlijk waardeloos, maar soms toch nog wat lekkere potjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7udTowOUgJNQisCEAqkruadW9dA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5bkyLWtth2YpZXQA5XF486X4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOhuriBil3G4PMoGnSy3MThbV6I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ewzKajHVvQMRS7gSP9zyfyai.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zf1x-LhtIyEhauvXsFT8lX5dtKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w27PwWLihvL2WgE7H5a8G8FZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I2NO6Cy7tUYo9YpFYpTHueuCIkM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GSN6yHI56ySSSovYifENErZt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:05
Iemand ook opgevallen dat er steeds meer van die droeftoeters spelen die direct in de chat gaan mopperen dat je noob bent als je in hun ogen iets vreemds hebt gedaan?
Ik krijg dat soort reacties de laatste dagen nog wel eens, zelfs in potjes waarin ik ruim boven de genoemde droeftoeter presteer.
Mijn zoon laatst ook al van iemand met een enorm aantal premium tanks en slechts 1000 potjes gespeeld :s.

Lijkt wel of veel mensen tegenwoordig enorm gefrustreerd zijn om alles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:02
Gadgeteer schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:05:
Iemand ook opgevallen dat er steeds meer van die droeftoeters spelen die direct in de chat gaan mopperen dat je noob bent als je in hun ogen iets vreemds hebt gedaan?
Ik krijg dat soort reacties de laatste dagen nog wel eens, zelfs in potjes waarin ik ruim boven de genoemde droeftoeter presteer.
Mijn zoon laatst ook al van iemand met een enorm aantal premium tanks en slechts 1000 potjes gespeeld :s.

Dat is toch altijd al zo geweest in randoms?
Heb nog nooit iets aardigs voorbij zien komen in de chat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Gadgeteer Neuh, dat is altijd al zo geweest volgens mij. Wat me is opgevallen is dat de makkelijkste manier om dat gezeur te voorkomen is gewoon snel doodgaan. Ze zeuren alleen over nog levende spelers namelijk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
Denniz0229 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:48:
[...]

Dat is toch altijd al zo geweest in randoms?
Heb nog nooit iets aardigs voorbij zien komen in de chat :+
Ik wel in het verleden. Tegenwoordig steeds meer frustraties echter.
Gaius schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:49:
@Gadgeteer Neuh, dat is altijd al zo geweest volgens mij. Wat me is opgevallen is dat de makkelijkste manier om dat gezeur te voorkomen is gewoon snel doodgaan. Ze zeuren alleen over nog levende spelers namelijk. :+
Zal dat de reden zijn? Ik overleef tegenwoordig meer battles ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Chat disable. Wat een rust geeft dat. Heb dat nu een week of 3.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:00
Gadgeteer schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:05:

Ach wat is er anders dan bij andere spellen? Dat is toch overal, is ongeveer het niveau van nujij.nl. Alleen maar bagger.
Gewoon negeren of chat uitzetten.
simons schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:28:
MM is echt dramatisch, potjes waar de tegenstander een XVM rating hebben die een veelvoud is van het team waar ik in zit.... 5x achter elkaar een verliespotje trekken is geen uitzondering, 5x achter elkaar winnen..... ik kan het mij niet herinneren.
En toch is het random, er wordt geen rekening gehouden met WR, WN8 of andere ratings van spelers.
Ook is het echt niet nieuw, zoek maar in voorgaande topics van paar jaar terug, altijd geklaag over de MM. Altijd zeggen mensen dat t erger is dan x jaar terug.
Je kan hooguit klagen over het feit of je steeds bottum tier bent, maar verdeling goede/slechte spelers over een team is gewoon random.
Als de MM ook nog met een rating van spelers rekening moet houden... dat is praktisch gezien gewoon niet mogelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Arjant2 op 31-08-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Is de EU server alleen bij mij down of bij jullie ook?
Ik krijg steeds server does not respond error ineens...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Kan Wargaming svp weer premium ammo via gold verkopen?

Zelfs in tier6 games vliegt de premium ammo je om de oren. Bijna niet mogelijk om bijv gebruik te maken van een sterke turret, je wordt toch wel gepenned. Bah...

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Volgens mij gaan ze wat doen met de damage dat het doet?
Het is tegenwoordig wel absurd qua premium spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
weet iemand hoe lang die anniversary coins geldig blijven en of je er ooit nog meer kan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
kuwerti schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 18:27:
weet iemand hoe lang die anniversary coins geldig blijven en of je er ooit nog meer kan verdienen?
Ik dacht tot 12 oktober en je kan voor 1500 coins die A46 kopen, de rest zou ik gewoon uitgeven aan cammo (of decals als die verkoopbaar zijn)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
Breezers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:01:
[...]

Ik dacht tot 12 oktober en je kan voor 1500 coins die A46 kopen, de rest zou ik gewoon uitgeven aan cammo (of decals als die verkoopbaar zijn)
Thanks. heb er nu 1365 ;( , dus dan maar camo's kopen inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17:31
Die nieuwe equipment geeft toch wel vaak stof tot nadenken. Heb recentelijk de 13-90 aangeschaft maar heb nu echt geen idee wat voor equipment ik erop moet gooien. Vooral optics of dat nieuwe commander systeem is een lastige afweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Ik heb bijna al mijn Lighttanks voorzien van commander vision, optics en vents. Test de T92 met de stille uitlaat. Maar dat lijkt niet veel te doen.

Je kunt eigenlijk al niet meer zonder, veel spelers hebben het volgens mij al in gebruik.
Zonder vision heb je een nadeel ten opzichte van iemand die het wel heeft.

(Maar zelfs dan reageert het spotting systeem van WG soms nog brak (tanks niet spotten op bijv. 50m afstand))

[ Voor 40% gewijzigd door XGmode op 07-09-2020 15:35 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
GT-R schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:34:
Die nieuwe equipment geeft toch wel vaak stof tot nadenken. Heb recentelijk de 13-90 aangeschaft maar heb nu echt geen idee wat voor equipment ik erop moet gooien. Vooral optics of dat nieuwe commander systeem is een lastige afweging.
Er bestaat een lijst misschien kun je daar eens kijken wat anderen gebruiken voor ideen

https://docs.google.com/s...xiX_gS6Rj-n7IxO9/pubhtml#

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

MrJ schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:33:

Zelfs in tier6 games vliegt de premium ammo je om de oren. Bijna niet mogelijk om bijv gebruik te maken van een sterke turret, je wordt toch wel gepenned. Bah...
Tja, die roze en paarse spelers moeten ergens door ontstaan :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:42

Roozzz

Plus ultra

Sircuri schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:11:
[...]

Haha, als iedereen klaarblijkelijk zo veel gold schiet dan werkt dat dus niet. Maar men ontdekt vanzelf dat gold laden hier niet de weg naartoe is (maar het kan wel helpen...).

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ach het is altijd gedoe met premium kogels, al jaren, of het nu voor goud is of voor credits maakt weinig uit.
Ik heb er ook altijd een paar bij me in elke tank.
Als je bottom tier bent in een +2 battle dan heb je het gewoon vaak nodig als je van die uberheavy tanks tegen komt. En dan zal een paarse speler zeggen ja maar dan sta je op de verkeerde plek. Dat zal, maar re-locaten kan vaak gewoon niet als je zelf in een trage zware tank zit. Standaard premium spammen op gelijke tier vind ik ook bs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Sircuri schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:11:
[...]
Als je wn8 al zo belangrijk vind, tenminste. ;)

Xvm en wn8 wordt vooral gebruikt om je e-peen te laten zien, of om spelers die er statistiek slecht voor staan aan de publieke schandpaal te nagelen. Eventueel kan er een indruk uit worden gehaald welk team de sterkere spelers heeft, maar omdat bijna niemand precies zoals zijn gemiddelde statistieken zal spelen, en steeds meer spelers hun statistieken verbergen, kan een battle nog steeds alle kanten op gaan. Daarom werd die winchance die xvm aangaf op gegeven moment ook zon grap. :P

Maar ook al zou niemand xvm nog gebruiken, en gold schieten om hun stats te poetsen, dan houd je het toch nog wel in de game. Spelers schieten met gold om hun missies sneller af te maken, of omdat WG weakspots bedenkt op tanks die alleen met gold te penetraten zijn. Er zijn tanks als de T14, KV220 en nu ook de Valiant die gold ammo gewoon nodig hebben, of stock tanks die met hun huidige gun het anders niet af kunnen. :|

Wat dit betreft is de game gewoon een grote bende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik speel ook altijd op anonymous en heb chat disabled. Juist omdat er heel veel mensen al in de 1e seconde riepen dat een spel lost was... en dat gebeurde dan meestal ook zo, omdat iedereen in defense mode ging spelen... bang om te verliezen. Iets met self-fulfilling prophecy

En nee, ik ben zelf een gemiddelde speler. Met een winrate van 50,4 % niet de slechtste, maar zeker niet een top speler.

[ Voor 18% gewijzigd door Sircuri op 08-09-2020 15:37 ]

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

MrJ schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:33:

Of nog beter, de premium ammo helemaal afschaffen, dus alleen AP(CR) + HE(welke een overhaul gaat krijgen). Goh, dan moeten de mensen gaan richten op weakspots, wat een ellende...

Ik speel tegenwoordig alleen nog maar gratis, WG krijgt geen cent meer van mij met alle veranderingen de laatste tijd. Ze luisteren toch niet naar de spelers + de Russische bias blijft toch wel in het spel bestaan (279e iemand ?)

Het is wel lastig credits grinden als freemium speler, maar dat heb ik er wel voor over. De 10th anniversary cadeau's vind ik ook zwaar tegenvallen, ja, als je en premium speelt en een battlepass hebt, vliegen de beloningen om je oren, maar dat doe ik dus niet meer. Ze hebben al genoeg geld van mij gehad de laatste jaren...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Modules (vooral ammoracks) lijken tegenwoordig bijna bij iedere hit te exploderen of te beschadigen. Ook wordt bijna in ieder schot wat me raakt een van mijn crew uitgeschakeld.

Laatst een potje, werd 3 keer geraakt en ieder schot wat me raakte beschadigde mijn ammorack... hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

RNG is best vreemd de laatste tijd.... paar keer nu achter elkaar gehad dat ik in mijn M4 Rev in mijn zij geschoten werd door een E4 notabene en gewoon een shot blocked zie staan in de stats.... hoe is dat mogelijk? Dus ja... dat er vanalles in de fik vliegt of je tracks er af worden geschoten is niet gek,

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

TTLCrazy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 15:48:
[...]

Of nog beter, de premium ammo helemaal afschaffen, dus alleen AP(CR) + HE(welke een overhaul gaat krijgen). Goh, dan moeten de mensen gaan richten op weakspots, wat een ellende...

Ik speel tegenwoordig alleen nog maar gratis, WG krijgt geen cent meer van mij met alle veranderingen de laatste tijd. Ze luisteren toch niet naar de spelers + de Russische bias blijft toch wel in het spel bestaan (279e iemand ?)

Het is wel lastig credits grinden als freemium speler, maar dat heb ik er wel voor over. De 10th anniversary cadeau's vind ik ook zwaar tegenvallen, ja, als je en premium speelt en een battlepass hebt, vliegen de beloningen om je oren, maar dat doe ik dus niet meer. Ze hebben al genoeg geld van mij gehad de laatste jaren...
Ondanks dat WG vanalles aanpast, heb ik nog altijd een hoop plezier aan dit spel. Dus betaal ik een premium account. Elk jaar weer die 360 dagen. Vind het wel waard.

Kan niet goed plaatsen wat je zegt eigenlijk. Je wil er niet voor betalen want WG is steeds dingen aan het veranderen, maar toch speel je het spel. Dus wat is het? Wel of geen leuk spel? En als het geen leuk spel is, waarom kwel je jezelf dan zo?

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Sircuri schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:56:
[...]

Ondanks dat WG vanalles aanpast, heb ik nog altijd een hoop plezier aan dit spel. Dus betaal ik een premium account. Elk jaar weer die 360 dagen. Vind het wel waard.

Kan niet goed plaatsen wat je zegt eigenlijk. Je wil er niet voor betalen want WG is steeds dingen aan het veranderen, maar toch speel je het spel. Dus wat is het? Wel of geen leuk spel? En als het geen leuk spel is, waarom kwel je jezelf dan zo?
Ik vind WoT in de basis een heel leuk spel, zo leuk dat het het enige spel is waarin ik pvp leuk vind :)

Wat niet leuk is zijn de dingen die ze veranderen die het spel naar de klote helpen, zoals:
-de invoering van de EBR's , deze tanks zorgen ervoor dat alle andere light tank lijnen in 1 klap overbodig zijn geworden. Probeer ze maar eens te raken, en als je ze raakt hebben ze vaak niet eens schade, wel sinds de laatste patch pas dat ze wat langzamer gaan rijden maar dat is lang niet genoeg.
-arty, in beginsel heb ik geen hekel aan arty als het goed geïmplementeerd wordt. 3 x arty aan elke kant zorgt er voor dat iedereen gaat campen en het spelletje zich ellenlang voortsleept. Ze weigeren bij WG gewoon om dit aan te pakken en van enige feedback is al helemaal geen sprake.
-OP clanwars tanks zoals de 279e, chieftain valt niet tegen te spelen. Je wordt gedwongen om premium ammo te gebruiken, wat ik uit principe weiger. Premium ammo is trouwens tegen de 279e ook vaak geen gegarandeerde pen.
-OP tanks welke of in de tanklijn zitten (430U, 268v4) waar systematisch niets aan verandert wordt.
-De nieuw geïntroduceerde Britse tanklijn welke helemaal nergens overgaat. Bijna geen ammo voorraad, een reload van tig seconden. Bijna onspeelbaar tenzij je een unicum bent.

WG weigert gewoon aan alle kanten iets te doen aan het spel wat de laatste jaren steeds toxischer word. Streamers die lange video's maken waarin ze precies de vinger op de zere plek leggen worden systematisch genegeerd. Het enige wat ze interesseert (lijkt het) is de Russische playerbase waar ze het meeste geld aan verdienen.

Maar ik heb heel wat jaartjes plezier eraan beleeft en doe dat nog steeds, maar tegenwoordig wel zonder geld erin te steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
TTLCrazy schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:44:
[...]

-de invoering van de EBR's , deze tanks zorgen ervoor dat alle andere light tank lijnen in 1 klap overbodig zijn geworden. Probeer ze maar eens te raken, en als je ze raakt hebben ze vaak niet eens schade, wel sinds de laatste patch pas dat ze wat langzamer gaan rijden maar dat is lang niet genoeg.
Ik heb diverse wheeled vehicles en kan je vertellen dat ik zeer regelmatig na 1 schot al wielen kapot en schade heb. Voor de update was dat al zo. Na de update is het nu ook dat de snelheid er flink uit gaat, irritant maar dat maakt niet uit (repair kit).

Ben het niet met je eens dat nu de andere lighttank lijnen overbodig zijn geworden, het spel voor ze is sinds de introductie gewoon anders geworden. Ik bestuur nog dagelijks graag mijn ELC, T92, T49, WZ132, AMX 13 105 en anderen die ik nu vergeet. Wanneer ik een wheeled vehicle in het andere team zie houd ik er rekening mee (minder aggressief scouten en zorgen dat mijn team de EBR steeds gespot en gedood krijgt door mij (commanders vision)).

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:36

vectormatic

Warlock of the doorlock

Poeh, ik speel nu ook een paar honderd potjes WOT, en hoewel ik me erg vermaak over het algemeen heb ik toch wat moeite met de matchmaking. Ik speel momenteel vooral BT-7 (voor de T-34 grind) en T-28, en met dat papieren armour is het nogal kansloos om tegen tanks twee tiers hoger te mogen, vooral de BT-7 voelt dan echt als een (snelle :P) bolderkar met een proppenschieter, met als gevolg dat die T-34 grinden nogal een klus wordt zo)

[ Voor 7% gewijzigd door vectormatic op 10-09-2020 11:31 ]

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Ik ben nu bezig mar de Super Conqueror zit nu bij de Black Prince. Maar man man man wat is het tot nu toe een drama met die langzame tanks. Zijn de Churchills en Black Prince eigenlijk de langzaamste tanks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:11
Cuqebaqer schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:05:
Ik ben nu bezig mar de Super Conqueror zit nu bij de Black Prince. Maar man man man wat is het tot nu toe een drama met die langzame tanks. Zijn de Churchills en Black Prince eigenlijk de langzaamste tanks ?
Van die lijn wel ja, vanaf de tier 8 wordt het leuk, dan heb je een turret waar je wat mee kan.
vectormatic schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:30:
Poeh, ik speel nu ook een paar honderd potjes WOT, en hoewel ik me erg vermaak over het algemeen heb ik toch wat moeite met de matchmaking. Ik speel momenteel vooral BT-7 (voor de T-34 grind) en T-28, en met dat papieren armour is het nogal kansloos om tegen tanks twee tiers hoger te mogen, vooral de BT-7 voelt dan echt als een (snelle :P) bolderkar met een proppenschieter, met als gevolg dat die T-34 grinden nogal een klus wordt zo)
Probeer wat meer achterin te blijven (alsin, zorg dat er minimaal 1 tank voor je staat). Mensen op die tiers schieten voornamelijk op de 1e tank die ze zien, dus zorg dat jij dat niet bent. Hoe langer je leeft hoe meer damage je kan doen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

ElPaco schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:22:

Probeer wat meer achterin te blijven (alsin, zorg dat er minimaal 1 tank voor je staat). Mensen op die tiers schieten voornamelijk op de 1e tank die ze zien, dus zorg dat jij dat niet bent. Hoe langer je leeft hoe meer damage je kan doen.
Jup, uiteindelijk heb ik gisteren genoeg exp verdiend om de T-34 te unlocken, dus bye-bye BT-7, het was best tof om zo snel te zijn, maar ik denk niet dat ik nog vaak voor mn plezier de BT weer uit de garage trek. Ik heb er ondertussen ook een paar potjes T-34 opzitten, en dat bevalt goed, Camo, Scopes en Gun drive, '42 turret, Zis-4 en '43 onderstel so far.

Ik kan me voorstellen dat ik net als de T-28 deze tank wel blijf spelen, ook als ik verder kan.

Enige wat ik wat jammer vind is de prijs van gold, als ik een leuk camo-setje wil voor de T-34 mag ik zo €10 er tegenaan knallen, zelfde geldt voor betere crew-training om de grind wat te verminderen, maar €20 om een tank wat op te leuken, no way.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
vectormatic schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:02:
Enige wat ik wat jammer vind is de prijs van gold, als ik een leuk camo-setje wil voor de T-34 mag ik zo €10 er tegenaan knallen, zelfde geldt voor betere crew-training om de grind wat te verminderen, maar €20 om een tank wat op te leuken, no way.
Je kan eventueel een clan instappen, want dan krijg je een (lees: één) universal style die je op je tank kan zetten. Je kan ook met die coins die je verdient in de ingame anniversary store kiezen uit een selectie aan style's, emblems, etc om je tank wat te versieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
vectormatic schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:02:
[...]

Check regelmatig eens hoeveel punten je hebt op https://tankrewards.eu/ , hier verdien je telkens punten die je kunt omzetten in equipment, cammo, garagslots, premium etc. Over een langere periode sprokkel je zo toch vaak "gratis"meuk.

Houd ook de missions in de gaten en soms komen er ook nog bonuscodes voorbij die (als je snel bent) ook kunnen zorgen voor allerlei zaken.

Zoals aangegeven hierboven kan je de anniversary coins (150 stuks) inwissel voor gratis cammo. (en cammo kan je ook weer van je tanks afhalen en op een nieuwe tank zetten)

p,s: vanaf de T34 is het wel handig om je crew gaan trainen en telkens overzetten op de volgende tanks. De KV lijn is het makkelijkst, aangezien die heavy lijn redelijk point and click is zonder erg veel tactisch inzicht die nodig is

[ Voor 3% gewijzigd door Breezers op 11-09-2020 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@BrndV @Breezers

Thx voor de tips! Ik speel niet genoeg om aan een clan te denken, maar ik zal eens kijken wat ik via de rewards/anniversary store kan fixen.

Ik denk dat ik voorlopig lekker in Tier IV/V blijf hangen, ik heb de KV-1 ook al, maar daar bevielen de eerste potjes niet zo, voordeel van de T-34 was ook dat ik de Zis-4 al had via de T-28, en so far speelt die wel lekker, en kwa speelstijl lijken mediums me sowieso wel te bevallen, ik heb ook een Stug G, maar daar ben ik wel een beetje op uitgekeken, dat speelt erg statisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
vectormatic schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:29:
Ik denk dat ik voorlopig lekker in Tier IV/V blijf hangen, ik heb de KV-1 ook al, maar daar bevielen de eerste potjes niet zo, voordeel van de T-34 was ook dat ik de Zis-4 al had via de T-28, en so far speelt die wel lekker, en kwa speelstijl lijken mediums me sowieso wel te bevallen, ik heb ook een Stug G, maar daar ben ik wel een beetje op uitgekeken, dat speelt erg statisch.
Het even blijven doorspelen op de mid tiers is sowieso aan te raden hoor. Je bouwt zo een creditreserve op, trained je crew, je ontdekt je eigen voorkeuren, en bouwt wat ervaring op waardoor jij als speler ook betere resultaten leert te boeken. Thumbs up! ;)

Veel spelers wordt namelijk een tanklijn aangeraden en die zie je dan ook direct door rushen naar de hoge tiers. Het gevolg is dat deze eigenlijk nooit credits hebben voor equipment, consumables, crew of zelf een paar granaten aan premium minutie. Een beetje crew exp overhouden om de stockgrinds wat draagbaarder te maken ontbreekt ze zelfs. Eenmaal op de hoge tiers klagen ze dan dat ze geen credits overhouden.

Ik speel zelfs nog maar hier en daar, maar slinger dan juist liever een tier 5 tankje aan als de Pz IV H of KV 2, dan mijn tier 10 Leopard of STB. Waar de hoge tiers mij vaak frustratie opleveren kan ik mijn prima vermaken op de mid tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Ik kocht redelijk snel een premium tank (lowe), om makkelijk credits te krijgen voor de gewone tech tree.
Mid tier blijven spelen vond ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Tier 6 en tier 8 zijn ook mijn favorieten. Ik speel geen T9. Meestal sla ik die over met fragments / free XP. Maar T10 is ook niet echt geweldig. Ik ben daar niet goed genoeg voor denk ik. Iedereen waar ik op schiet wordt gebounced en iedereen die mij raakt gaat dwars door mijn tank heen. Mis duidelijk een stuk skill daar op dat niveau. In een tier 8 tank in een tier 10 battle, weet ik gewoon dat ik goed moet oppassen en kan ik redelijk goed meekomen, maar als tier 10 tank lukt mij dat gewoon niet. Best vreemd ook eigenlijk als tier 8 wel lukt :S

Signature van nature

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:35
Sircuri schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:13:
Tier 6 en tier 8 zijn ook mijn favorieten. Ik speel geen T9. Meestal sla ik die over met fragments / free XP. Maar T10 is ook niet echt geweldig. Ik ben daar niet goed genoeg voor denk ik. Iedereen waar ik op schiet wordt gebounced en iedereen die mij raakt gaat dwars door mijn tank heen. Mis duidelijk een stuk skill daar op dat niveau. In een tier 8 tank in een tier 10 battle, weet ik gewoon dat ik goed moet oppassen en kan ik redelijk goed meekomen, maar als tier 10 tank lukt mij dat gewoon niet. Best vreemd ook eigenlijk als tier 8 wel lukt :S
Ik herken dat in mijn games. De t10 zijn soms ook zo snel weer over. Geen kans gehad om iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
vectormatic schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:29:
@BrndV @Breezers

Thx voor de tips! Ik speel niet genoeg om aan een clan te denken, maar ik zal eens kijken wat ik via de rewards/anniversary store kan fixen.
Ik heb op mijn 2e account een clan met 2 leden, ik en mijn zoon. Ik kan je een invite sturen als je wilt. Geen clanverplichtingen maar wel de clancamo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Statistisch moet het toch niet mogelijk zijn om een in 1 sessie een winrate te halen van 18% :S

Gisteravond 22 potjes gespeeld en 5 gewonnen. Ik krijg dat gewoon niet helder waarom dit kan gebeuren. Als E100 arty met 2x zoveel XP bovenaan staan en verliezen. Een potje van 4 seconden omdat er een platoon van 3 EBR's in 1 ruk doorreden ons kamp in en alle 3 arties wegschoten. Tier 10 battles waarin alle heavies en lights op de 0 lijn camperen en alle meds worden kapotgeschoten omdat niemand je kan helpen.... het is echt gewoon waanzinnig.

Heb dat lang niet meer gezien dat extreme vershil tussen weekend en doordeweeks spellen....

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:11
Sircuri schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:41:

Heb dat lang niet meer gezien dat extreme vershil tussen weekend en doordeweeks spellen....
Omdat het vakantie was, was het altijd 'weekend'. Nu gaat dat verschil dus weer groter worden. De games die je doordeweeks voor 14:00 speelt zijn ook aanzienlijk anders dan die na die tijd (als school in Oost Europa uit is).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

I don't get it: ik heb op mijn sheridan commanders vision (scout slot) en experimental optics. Daarnaast een 5 skill crew waardoor mijn spotting op 894 zit. 524m viewrange. Mijn concealment zit op 622.

Toch wordt ik bijna altijd compleet outspotted. Ik weet dat deze tank fors is, maar als ik in een bosje sta, met camo net erover moet ik toch met deze skills andere tanks kunnen spotten voordat ze mij zien?

Net nog compleet afgemaakt omdat een ebr105 mij continue oppikte. hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Omdat de EBR wellicht ook commander vision heeft? Dat verlaagt dan weer jouw concealment....

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Sircuri schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:01:
Omdat de EBR wellicht ook commander vision heeft? Dat verlaagt dan weer jouw concealment....
het lijkt continue: net op ruinberg. Als enige scout rijd ik naar de midridge toe en spot 1 light. De rest blijft gewoon onzichtbaar. Een med die achter me rijdt pikt de andere meds op. Snap er niks van, die gear lijkt niet te doen wat het zegt.

Ik heb tanks met minder view range die beter spotten. Mijn T64 heeft dezelfde viewrange en is een spotting monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Ik merk dat de nieuwe poolse premium tank beter spot en verborgen blijft dan goede lighttank.

Het nieuwe equipment systeem lijkt ook wat buggy, merk ook wat jullie aangeven terwijl de tank die ik bestuur klein is met goede crew en commanders vision / binocs plus coated optics toch tanks niet spot. Of juist achter een bosje zit (geen proxy spot mogelijk) of in een verlaagd deel van een kaart en alsnog gezien worden door van alles. Wat ook voorkomt is dat de sixth sense niet afgaat, maar je wel gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
superduper schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:00:
I don't get it: ik heb op mijn sheridan commanders vision (scout slot) en experimental optics. Daarnaast een 5 skill crew waardoor mijn spotting op 894 zit. 524m viewrange. Mijn concealment zit op 622.

Toch wordt ik bijna altijd compleet outspotted. Ik weet dat deze tank fors is, maar als ik in een bosje sta, met camo net erover moet ik toch met deze skills andere tanks kunnen spotten voordat ze mij zien?

Net nog compleet afgemaakt omdat een ebr105 mij continue oppikte. hoe dan?
Heb ik ook met mijn ELC EVEN. Ik wordt door de meest onlogische heavy en medium tanks gespot terwijl zij op me af komen rijden en ik verstopt sta. Ik zie ze pas wanneer ze bijna op me staan. Nu moet ik wel bekennen dat mijn concealment slechts bijna 900 is en nog niet helemaal :s

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:52
Soms is het gewoon even leuk om arty te spelen, vooral als je dan zulke monsterpotten krijgt. In de laatste 2 seconde de laatste arty geshotgunned.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j8dj1CrEPGPCqXFSV0bv3wI2ypc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AgGubRNH8Ke823s1uHA2Deod.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEg6x1jvBZ7Ycrhy54AgzI5t4MA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/imkl9gJet3XMUtbQcg2LhHOm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Wat een teamscores ook. Het enemy team was gelukkig net zo slecht als jouw team, anders was het een complete steam roll geweest... Jij en die andere M44 hebben letterlijk de game gewonnen.

@Sircuri Tja, teams zijn nogal bijzonder. En zeker als arty heb je vaak te weinig impact op de game om een loss te voorkomen. Ik zou vooral iets anders spelen dan arty met zulke teams, of eigenlijk altijd... Een iets flexibelere klasse maakt het een stuk eenvoudiger om je aan te passen.

Oh en /report al deze arty players :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Roozzz schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:05:
Wat een teamscores ook. Het enemy team was gelukkig net zo slecht als jouw team, anders was het een complete steam roll geweest... Jij en die andere M44 hebben letterlijk de game gewonnen.

@Sircuri Tja, teams zijn nogal bijzonder. En zeker als arty heb je vaak te weinig impact op de game om een loss te voorkomen. Ik zou vooral iets anders spelen dan arty met zulke teams, of eigenlijk altijd... Een iets flexibelere klasse maakt het een stuk eenvoudiger om je aan te passen.

Oh en /report al deze arty players :+
Klopt inderdaad! Wanneer er 1 enemy gespot werd waren we allebei gelijk die speler aan het focussen. Voordeel van die m44 is dat ie maar een 17 seconde reload heeft :+ Ik gok dat er hier en daar was toetsenborden en muizen door het scherm gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Toch ziek dat alle 3 de arties bovenaan in de resultaten staan... beide M44 en de S-51.

@Roozzz Is speel ook niet continue arty. Heb de E100 al een hele tijd en haal daar goede punten mee en ben nu met de Lorr bezig om ooit de BC te kunnen halen. Verder speel ik de meeste games in mijn M4 Rev, Udes 14 5 en progetto 46. Meeste dus tier 8 tanks. Maar dan nog zijn de games vaak moeilijk om een verschil te maken.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met WoT en zonder daar verder over na te denken gestart met de Franse tanks. Van iedere Franse tanklijn heb ik nu de niveau 5 of 6 tank. Maar de laatste tijd valt me iets op: behalve de lichte tanks kom ik nauwelijks Franse tanks tegen. Zijn de Franse tanks eigenlijk wel competitief op de iets hogere niveaus?

Verder heb ik via de trainingsmissies een token verdiend voor een gratis niveau 6 tank. Om die te gebruiken voor een Franse tank lijkt me niet bepaald efficiënt, maar ja, waar dan wel voor? Er zijn zó veel tanks om uit te kiezen.

Zelf dacht ik aan een medium tank i.v.m. de campagnemissies voor de Stug IV. Die missies zijn handig om wat extra credits binnen te harken, maar de Fransen hebben pas op niveau 9 de eerste medium tank dus kan ik die missies voorlopig niet doen. Wat zou een goede medium tanklijn zijn voor een beginner? De Amerikaanse mediums misschien? Daar heb ik nog een 100% bemanning voor liggen van de trainingsmissies geloof ik.

Bij voorbaat dank voor enige tips :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Koolaert schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:06:
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met WoT en zonder daar verder over na te denken gestart met de Franse tanks. Van iedere Franse tanklijn heb ik nu de niveau 5 of 6 tank. Maar de laatste tijd valt me iets op: behalve de lichte tanks kom ik nauwelijks Franse tanks tegen. Zijn de Franse tanks eigenlijk wel competitief op de iets hogere niveaus?
Lang verhaal kort: Ja. Op tier 6 zal je vooral Franse lights zien (en arty), maar vanaf t8 zijn eigenlijk alle lijnen goed vertegenwoordigd ingame. De td's zijn beduidend minder populair. Voor de Fransen geldt in het algemeen dat ze vrijwel altijd een autoloader hebben. Als je dat leuk vind, lekker doorgrinden. Zo niet, dan wil je misschien verder kijken.
Verder heb ik via de trainingsmissies een token verdiend voor een gratis niveau 6 tank. Om die te gebruiken voor een Franse tank lijkt me niet bepaald efficiënt, maar ja, waar dan wel voor? Er zijn zó veel tanks om uit te kiezen.

Zelf dacht ik aan een medium tank i.v.m. de campagnemissies voor de Stug IV. Die missies zijn handig om wat extra credits binnen te harken, maar de Fransen hebben pas op niveau 9 de eerste medium tank dus kan ik die missies voorlopig niet doen. Wat zou een goede medium tanklijn zijn voor een beginner? De Amerikaanse mediums misschien? Daar heb ik nog een 100% bemanning voor liggen van de trainingsmissies geloof ik.

Bij voorbaat dank voor enige tips :)
Ik zou je zeker aanraden om ook even verder te kijken dan alleen de Franse lijn, dan leer je ook meteen de tanks en speelstijl van andere landen. De Amerikaanse en Russische medium tanks op t6 zijn waarschijnlijk het meest foolproof en leiden naar prima tanks verder in de tree. Lijken mij beide prima opties om in te groeien.

Voor de missies wil je in principe alle verschillende tankklasses spelen, ook om het spel beter te leren begrijpen kan ik je dat alleen maar van harte aanbevelen. Gewoon lekker experimenteren dus, dan vind je vanzelf wat je wel en niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Zo de PzKpfwVII is binnen, voorlopig wel even klaar met slome superheavys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Roozzz schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:55:
[...]

Lang verhaal kort: Ja. Op tier 6 zal je vooral Franse lights zien (en arty), maar vanaf t8 zijn eigenlijk alle lijnen goed vertegenwoordigd ingame. De td's zijn beduidend minder populair. Voor de Fransen geldt in het algemeen dat ze vrijwel altijd een autoloader hebben. Als je dat leuk vind, lekker doorgrinden. Zo niet, dan wil je misschien verder kijken.

[...]

Ik zou je zeker aanraden om ook even verder te kijken dan alleen de Franse lijn, dan leer je ook meteen de tanks en speelstijl van andere landen. De Amerikaanse en Russische medium tanks op t6 zijn waarschijnlijk het meest foolproof en leiden naar prima tanks verder in de tree. Lijken mij beide prima opties om in te groeien.

Voor de missies wil je in principe alle verschillende tankklasses spelen, ook om het spel beter te leren begrijpen kan ik je dat alleen maar van harte aanbevelen. Gewoon lekker experimenteren dus, dan vind je vanzelf wat je wel en niet bevalt.
Zit zeker wat in om tanks van meerdere landen te proberen ja. Heb inmiddels de token gebruikt voor de M4A3E8 en blijkbaar heb ik ook een T-34-85M te huur gekregen, dus kan ik ook meteen in een Russische tank stappen. Erg fijne tank is dat trouwens!

En ik begin ook te begrijpen waarom er zo weinig Franse tankjagers zijn. Ik ben nu bij de ARL V39 en dat is echt de horror :P Ik zal dus ook maar eens de Russische tankjagers proberen.

Bedankt i.i.g. voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
De tier 5 TD van de franse lijn (S35 CA) is echt super, hoop plezier mee gehad.
Ben nu bij tier 7, de tier 6 is idd een rotding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Koolaert schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:39:

En ik begin ook te begrijpen waarom er zo weinig Franse tankjagers zijn. Ik ben nu bij de ARL V39 en dat is echt de horror :P Ik zal dus ook maar eens de Russische tankjagers proberen.
Dan kan ik je aanraden wat bonus EXP te sparen zodat je de T-60 (en waarschijnlijk ook de T-70) kan bypassen, ik wou na wat aanklooien met Stugs en BT/T-28/T-34 tanks ook eens richting de SU-76/SU-85 gaan, maar damn wat is die T-60 prut... langzaam voor zn tier, de geupgrade autocannon heeft te weinig penetration om daadwerkelijk ergens tegenop te kunnen... bah

Ik vind het best jammer dat ze de TDs in de tech tree pas relatief hoog laten beginnen, terwijl je wel bijvoorbeeld de PanzerJager 1 of AT-1 kan kopen, maar je er uiteindelijk kwa progress niks aan hebt

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb mijzelf toch weer overgehaald om premium tijd te kopen, kreeg een coupon en daarmee voor € 20,- 3 maanden premium tijd, prima zo. Zonder dat is het nl wel heel moeilijk om exp en zeker credits te grinden. Ik ben begonnen met de Russische td lijn die leidt naar de 286v4. Lekkere op tank, ik weet het :) Ik zit op de SU100 en ben nu bezig om credits te krijgen om de t7 te kopen. Lekere td's met armour en goede guns :)
SurfBoy schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:12:
Soms is het gewoon even leuk om arty te spelen, vooral als je dan zulke monsterpotten krijgt. In de laatste 2 seconde de laatste arty geshotgunned.

[...]
Ik geloof best dat dat voor jou een goeie pot was, echter als T6 wederom in een battle met 6 arty's komen wordt ik echt schijtziek van. Arty is prima, maar niet 3xM44 aan elke kant aub, de hele battle wordt gelijk een groot campfest en niemand durft ergens heen te rijden. Het zou WG sieren als ze dat nou eens aan zouden pakken...

[ Voor 41% gewijzigd door TTLCrazy op 16-09-2020 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
TTLCrazy schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:13:

[...]

Ik geloof best dat dat voor jou een goeie pot was, echter als T6 wederom in een battle met 6 arty's komen wordt ik echt schijtziek van. Arty is prima, maar niet 3xM44 aan elke kant aub, de hele battle wordt gelijk een groot campfest en niemand durft ergens heen te rijden. Het zou WG sieren als ze dat nou eens aan zouden pakken...
Ben het ook helemaal met je eens! 3 arty per kant is gewoon te veel. Zeker wanneer 9/10 arty's amper weet wat ze moeten doen en daardoor eigenlijk een nutteloze positie aannemen in het veld, terwijl je bijvoorbeeld veel beter een extra light, medium of heavy kan hebben.
Desalniettemin blijf ik het leuk vinden om af en toe even te spelen haha. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Tja, als Arty speler doe je het nooit goed. Ben je er en ben je goed bezig wordt je uitgescholden voor "k$%^%$t" arty en ben je er en kon je door omstandigheden niet veel bijdrage (city map of bij het begin de verkeerde kant van de map gekozen), wordt je ook uitgescholden.

Ik beleef er een hoop plezier aan (4 a 5 tanks die allemaal proberen om dat ene schot te lossen op die ene vierkante meter. Knikker daar graag een HE shell tussen) en heb zelf ook helemaal geen enkele moeite met arty in de battles. Ok, 6 in totaal in soms irritant. Vooral als blijkt dat ze ineens samenwerken en focus-fire toepassen. Ik heb meer een hekel aan de wheeled tanks. Met arty's weet je gewoon dat je in beweging moet blijven. Ik vind dat prima.
Ik speel overigens ook niet veel heavies... daar zal het ook aan liggen denk ik :+

Signature van nature

• XGmode
Op een open kaart in een Type 5 heavy met 3 arties en een snelle LT tegen je, probeer dat feest maar eens te ontwijken haha.

• Koolaert
XGmode schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:04:
De tier 5 TD van de franse lijn (S35 CA) is echt super, hoop plezier mee gehad.
Ben nu bij tier 7, de tier 6 is idd een rotding.
Nu ik die ARL V39 heb ben ik de S35 CA eigenlijk pas gaan waarderen. Hoe fijn is het dat je het kanon ver genoeg kunt draaien zonder dat je romp beweegt en weer helemaal opnieuw kunt beginnen met mikken.

Maar ik ben toch erg blij dat ik het advies opgevolgd heb om meer tanknaties te spelen, want zo heb ik de Amerikaanse tankjagers met koepel ontdekt, halleluja! En ze zijn nog snel ook (de M8A1 tenminste), dus laat die Franse en Russische tankjagers maar zitten, ik ga voor deze TD-lijn.

En de T6 Medium is trouwens ook een blijvertje met z'n 105mm kanon :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Sircuri schreef op woensdag 16 september 2020 @ 12:29:
Met arty's weet je gewoon dat je in beweging moet blijven. Ik vind dat prima.
Heb je eenmaal arty focus van 2-3 enemy arties, ben je gewoon het zaadje in een heavy. Zeker in de wat meer open maps is 1x worden gespot gelijk aan 2x arty op je kop krijgen (-20/40% HP + stunned).

3x worden gespot = gg. was close. ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49
Koolaert schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:01:
[...]

Maar ik ben toch erg blij dat ik het advies opgevolgd heb om meer tanknaties te spelen, want zo heb ik de Amerikaanse tankjagers met koepel ontdekt, halleluja! En ze zijn nog snel ook (de M8A1 tenminste), dus laat die Franse en Russische tankjagers maar zitten, ik ga voor deze TD-lijn.

En de T6 Medium is trouwens ook een blijvertje met z'n 105mm kanon :D
Dan moet je bij de Hellcat stoppen, daarna worden ze zwaar en traag. De lijn blijft wel leuk maar gaat meer richting heavy tanks, traag en met dikke armor. De T30 is echt een beest en je ziet regelmatig tegenstanders bang zijn voor je 750 damage }) De Britse TD zijn ook leuk als je van snel/turret/camo houdt, zeker de charioteer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 12:44
De charioteer is erg leuk. Recent nog potjes met 4.400 en 5.300 DMG gehad. Hij is snel, turret kan alle kanten op, prima DMG/min, preciezer dan bijvoorbeeld de Skorpion G of SU 130 PM en heeft ook een aardige gun depression

• Cheezus
Klopt, het helpt wel om wat free xp of 5x xp missies te gebruiken om snel de top gun te krijgen, dat is anders wel een lange grind. Het grootste nadeel van de Charioteer is dat ik nu de leopard PT A heb, die is eigenlijk in alles een stuk beter :P

• GT-R
Cheezus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:50:
Klopt, het helpt wel om wat free xp of 5x xp missies te gebruiken om snel de top gun te krijgen, dat is anders wel een lange grind. Het grootste nadeel van de Charioteer is dat ik nu de leopard PT A heb, die is eigenlijk in alles een stuk beter :P
Maar ook een tier hoger...

• XGmode
Mooie pot, helaas verloren. De nr 1 in ons team had nog maar 3 HE kogels over toen ik kapot geschoten werd door de nr 1 van het andere team. Hij kon hem daarna niet kapot krijgen, jammer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-iC2YvaBKs4bpwc7C_NrxTCtVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6JZpV8Oi5kjQkY5VDRnpaR0a.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGMqE9Rcvd84LN2HYlBJLLE9nHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rGxnqPnd8Gx8qADaSFWCM2KF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Cheezus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 08:50:
[...]

Dan moet je bij de Hellcat stoppen, daarna worden ze zwaar en traag. De lijn blijft wel leuk maar gaat meer richting heavy tanks, traag en met dikke armor. De T30 is echt een beest en je ziet regelmatig tegenstanders bang zijn voor je 750 damage }) De Britse TD zijn ook leuk als je van snel/turret/camo houdt, zeker de charioteer.
T30 heeft hoge alpha damage inderdaad... maar verder een papieren tank

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Houthacker schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:47:
De charioteer is erg leuk. Recent nog potjes met 4.400 en 5.300 DMG gehad. Hij is snel, turret kan alle kanten op, prima DMG/min, preciezer dan bijvoorbeeld de Skorpion G of SU 130 PM en heeft ook een aardige gun depression
Heb de FV nu.. top tier... is leuk als je raak schiet, maar je bent een arty magneet en 0,0 cammo... je licht op als een kerstboom. Je moet je heel ver weg verstoppen (max range op je render distance) en dan kun je redelijk verborgen blijven.... oh ja.. en geen armor.. enkel een beetje hitpoints. En probeer maar eens te bouncen met een kubus op je tank :+

[ Voor 8% gewijzigd door Sircuri op 20-09-2020 18:29 ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Qua hull wel, maar de voorkant van de turret wordt niet zo snel geraakt, zeker niet door heavies. En tja, die FV4005 is een bizar ding, ik hou het wel lekker bij de Charioteer :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

En van de andere kant van het spectrum, ik was weer eens met een Pz III E aan het klooien om de Ausf J te unlocken en verder, maar ik heb toch wel een hoop lol met de Ausf E, in plaats van de normale camo/binoc builds heb ik enhanced gun drive en reconfig genomen, en is het echt een leuk brawler tankje, je kan niet alles frontaal aanvallen, maar 460hp is niet mis op T3, en een top van 65kmh is ook leuk. Enige wat me nu nog een beetje tegenvalt is de aim snelheid na beweging, maar met een crew op ~60% zit daar nog wel ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Je weet dat je een 75% crew kan kopen voor een paar credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelhetlam
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01-2021
Ik ben ook weer begonnen op een vers account. ga de verschillende Franse LT lijnen uitproberen, de USA Patton lijn en de non-turret UK TD lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Wat een eindeloze grind is die steelhunter geworden zeg 8)7
Als ze echt een spelmodus om zeep willen helpen dan moet je inderdaad de missies moeilijker maken en de beloning halveren.
Als ze dit hadden gedaan VOOR de 1e ronde van steelhunter had ik er niet eens tijd in gestoken maar om het gedurende het seizoen moeilijker en dus veel tijdrovender te maken is echt belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

wesley1980 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:10:
Je weet dat je een 75% crew kan kopen voor een paar credits?
Jup, maar in eerste instantie had ik de Pz III alleen gekocht als doorstroom naar de Stug, en met 5 crew is het toch een goeie 100K credits, dus ik train niet persee altijd alle crew, zeker niet als de tank maar een korte tussenstop is.

ondertussen zitten ze op 72%, dus dan stop ik die 100k liever in twee equipment oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Arjant2 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:02:
Als ze echt een spelmodus om zeep willen helpen dan moet je inderdaad de missies moeilijker maken en de beloning halveren.
Als ze dit hadden gedaan VOOR de 1e ronde van steelhunter had ik er niet eens tijd in gestoken maar om het gedurende het seizoen moeilijker en dus veel tijdrovender te maken is echt belachelijk...
Had je iets anders verwacht van WarGaming dan. :+

I lol'd

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 22-09-2020 13:01 ]

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Arjant2 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:02:
Ben nu tier 9, maar fuck wat is dit een saaie modus.... kost me echt heel veel moeite om dit vol te houden.
Balen wanneer je heel snel weggeschoten wordt... maar als je het overleeft tot de laatste 3, dan is dat echt een eindeloze saaie zit... :| 8)7

Signature van nature

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

uh? Wat is dit? Deze tank had ik, totdat ze die vervingen door de grille 15.....

Signature van nature

• GT-R
Sircuri schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:52:
[...]

uh? Wat is dit? Deze tank had ik, totdat ze die vervingen door de grille 15.....
Brengen ze gewoon weer uit als een tier 8 premium TD.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

GT-R schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:21:
[...]

Brengen ze gewoon weer uit als een tier 8 premium TD.
:+ :+ |:(

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ben benieuwd naar nieuwe event. Wel weer een cash grab van wargaming als in t zo zie met special lootboxen met "een kans" op 1 van de 16!!! premium tanks waarvan er 1 maar echt interessant is, de nieuwe T77 Amerikaanse heavy met autoloader.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 28-09-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Arjant2 schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:10:
Ben benieuwd naar nieuwe event. Wel weer een cash grab van wargaming als in t zo zie met special lootboxen met "een kans" op 1 van de 16!!! premium tanks waarvan er 1 maar echt interessant is, de nieuwe T77 Amerikaanse heavy met autoloader.
Gebaseerd op de eerste 5 potjes een enorme tegenvaller. Hoe kun je in hemelsnaam winnen van die WT? Heb hem zelf ook een keer kunnen spelen en ondanks dat ik een redelijk beginnende speler ben had de vijand echt geen schijn van kans... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Gaan het vanavond meemaken dan :) Ben heel benieuwd.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

goed samenwerken en blijven hameren op die WT. Is nu 1x gelukt uit 3, maar als iedereen blijft snipen op die andere tanks werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik begreep uit de tekst dat je eigenlijk eerst die sentinels moest wegschieten?

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Sircuri schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:48:
krijg je wat extra power. En rammen schiet een stuk beter op. Maar nu gezien dat veel mensen te laat aan de wt beginnen en het dan niet redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Nou, heb eindelijk de crew van mn Pz 3 E op 100% :P Ook meteen de lvl 2 decal voor kills gehaald, en een paar best lekkere potjes gespeeld (3/4 kills)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
Sircuri schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:48:
Absoluut, in het begin focussen op de kleinere tanks, zover mogelijk bij WT wegblijven en vooral geen tijd verspillen. Zo snel mogelijk hoger level krijgen, proberen niet dood te gaan. Pas vol op de WT als je leverl 9 bent oid.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Inmiddels 15 potjes gedaan ofzo, 1 keer gewonnen. Heb toch het idee dat als die WT over meer dan 1 hersencel beschikt de kans om te winnen erg klein is.

Samenwerking is natuurlijk ook niet optimaal in solo spel. Niet dat ik zo'n geweldige speler ben, maar ik erger me kapot aan teamgenoten die vanaf het begin de WT aanvallen, een Tiger rammen voor 90% van hun HP, of binnen 3 minuten al hun tanks kwijt zijn.

Nee, ik laat deze gamemode aan me voorbij gaan, ik heb met Steel Hunter genoeg gegrind ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MerijnB schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:56:
[...]

Absoluut, in het begin focussen op de kleinere tanks, zover mogelijk bij WT wegblijven en vooral geen tijd verspillen. Zo snel mogelijk hoger level krijgen, proberen niet dood te gaan. Pas vol op de WT als je leverl 9 bent oid.
Dit dus. Proberen in een of twee wolfpacks z.s.m. al die kleine dingen weg te vegen en daarna pas aandacht schenken aan die WT. Vooral zo veel mogelijk omheen rijden en cover tussen jou en hem houden.

Dat ding heeft trouwens een gruwelijke viewrange: max render range lijkt het 8)7

Oja, en 4 uit 5 winst tot zover O-) Begint nu al repeterend te worden... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
De grind valt wel mee, moet nog 1 puntje halen en ben weer klaar ermee.
Toch iets van 6 premium dagen/camo/paar garage slots en 600 goud gratis gekregen ermee, al zou ik niet weten waarom ik goud krijg met die gratis kisten.
Je kan genoeg gratis keys winnen om met de WT te spelen en alles te unlocken.
Ik reroll wel bijna alles om zo snel mogelijk alles compleet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Roozzz schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:57:
[...]

Dit dus. Proberen in een of twee wolfpacks z.s.m. al die kleine dingen weg te vegen en daarna pas aandacht schenken aan die WT. Vooral zo veel mogelijk omheen rijden en cover tussen jou en hem houden.

Dat ding heeft trouwens een gruwelijke viewrange: max render range lijkt het 8)7

Oja, en 4 uit 5 winst tot zover O-) Begint nu al repeterend te worden... -O-
Haha, nou dat doe je goed! Ik krijg het niet voor elkaar, dus misschien ben ik ook wel onderdeel van het probleem dan :P

Maar ik zie nu pas dat je elke dag 5,000 schade op de WT kan doen en gegarandeerd een beloning krijgt voor je Harrierscollectie die je nog niet had 8)7 Ik heb er nu 5, dus het is toch wel prima te doen met die dagelijkse missie.

En ik moet nog 3 items voor de ingenieurscollectie. Wachttijd is wel echt lang, staan op dit moment 200 WTs in de wachtrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
wesley1980 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:58:
De grind valt wel mee, moet nog 1 puntje halen en ben weer klaar ermee.
Toch iets van 6 premium dagen/camo/paar garage slots en 600 goud gratis gekregen ermee, al zou ik niet weten waarom ik goud krijg met die gratis kisten.
Je kan genoeg gratis keys winnen om met de WT te spelen en alles te unlocken.
Ik reroll wel bijna alles om zo snel mogelijk alles compleet te krijgen.
Hoe dan?
Gister denk 2 van de 15 potjes gewonnen. Die WT is gewoon bizar goed. Tenzij daar een noob in zit is het zo goed als kansloos om te winnen. En dan sta ik elk potje nog wel bij de top 3 met dmg.
Dus tips?

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 29-09-2020 16:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wesley1980
Moet zeggen dat ik vandaag ook maar 1 op de 3 won, als je team niet snel tot lvl 8 komt is het hopeloos.
De eerste 2 rondes tanks rammen en weg blijven bij die WT, maar goed zonder team leden die hetzelfde doen is het geen beginnen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Gemiddeld 2 wins op 5 potjes vandaag, nadeel dat als een paar teamleden niet snappen dat de spawnpoints helemaal gecleared moeten worden alvorens de volgende spawnpoints verderop in de map geactiveerd worden en je geen powerups kan krijgen als je ze niet claimed.

Heb al meerdere keren gehad dat die WT tussen 2 spawnpoints blijft staan die dicht bij elkaar liggen en te veel spelers statisch op afstand blijven terwijl de tijd wegtikt en die WT een paar spelers snapshot zodat je op den duur geen tijd en vuurkracht over hebt om die megahitpoints van die WT te reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
Wel jammer dat als je al die plaatjes heb gehaald je niet meer je prijs mag re openen, niet echt veel nut om nog te spelen voor 3 repairkits ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Kijk eens aan, net ook eens 3 keer achter elkaar gewonnen :*) Had wel goede teams, maar ik heb ook kritisch naar mezelf gekeken en geluisterd naar de tips van enkelen op dit forum. Niet in al mijn eigenwijsheid alleen op een groep sentinels af rijden, maar gewoon in het wolfpack blijven zodat een groep sentinels sneller kan worden afgeschoten.

Nu hoef ik alleen nog maar de dagelijkse 5k schade missie te doen en dan ben ik klaar :D
Pagina: 1 ... 49 ... 86 Laatste