Op het WOT forum heb ik een aantal inhoudelijke goede reacties gekregen.
Het komt er op neer dat:
Equipment wordt ingedeeld in 3 groepen: tm IV, IV tm VII en VIII-X en kent ook prijzen van resp 50K, 200K en 600K per groep.
Overal waar een equipment te zwaar of te licht was voor die groep is de equipment verwijderd en in je depot geplaatst. (bijv een camo voor groep IV-VII op een TD van groep III) Je koopt dan een nieuwe voor 50k en kan de in depot geplaatste verkopen voor je originele prijs.
Voor premiums geldt dat het aantal slots grotendeels is verlaagd van 3 stuks naar 2 stuks. Door alle equipment van premiums waar dat actueel is naar het depot te plaatsen kan de speler zelf bepalen welke equipment hij terug wil. (Kan dus iets kosten of geld opleveren).
Verder zijn de slots voor equipment per tank categorie (heavy, medium etc) speciaal ingericht voor equipment die op die plek past bijv heavies met op eerste slot 'survivability'. Een goed geplaatste equipment geeft een lichtend symbool onder de equipment en geeft ook een betere performance tijdens de game.
Bij de volgende update worden alleen die equipments verwijderd die te hoog of te laag zijn voor die tank. Deze equipments zijn gemarkeerd met een pijltje omhoog in het equipment vakje in je tank.
Eventueel verkeerd geplaatste equipment maar wel behorende tot dat niveau blijven staan.
Op de plaats van equipment in je tank zijn sommige plaatsen geschikt voor speciaal equipment bijv; vuurkracht, overlevingsvermogen, mobiliteit of verkenning. je ziet dat aan het symbool onder het vakje of je ziet dat met je muis in de lege cel voor equipment. Bij het openen van equipment staan er rechts naast uitrusting 4 symbolen voor deze speciale equipment. Deze werken als filter; je kan het filter voor de speciale functie gebruiken en een passend equipment zoeken.
Overigens heeft alleen het linkervakje soms een speciale funktie en de rest van de vakken niet. In die rest van de vakken verschijnt wel de opmerking bij equipment dat equipment en vakfunktie 'niet overeen komen' maar dat speelt geen rol want er is geen functie en zie ik maar als een foutje.
Nu naar de praktijk: Ik heb 81 tanks, veel gekregen overigens, die ik nu allemaal mag nakijken op plaatsing equipment, of dat past en of dat wel handig is met het oog op een betere performance.
Gek voorbeeld: Op mijn PzIIIj zitten twee te hoge equipments, die er dus uitgaan bij de volgende update (kan je zien aan de naar boven gerichte pijltjes in het vakje van equipment in je tank). Bij verkoop leveren die 2x 600.00 credits op. Gelijkwaardigen voor dit niveau kosten 2 x 200.000. Moet je ze nog wel verkopen.
Dat wordt nog een hele klus, terwijl ik gewoon een beetje simpel wil gamen.
[
Voor 25% gewijzigd door
dick53 op 06-08-2020 07:41
]