59-16 is idd een leuke tank, alleen de DPM is niet al te geweldigBertvdk schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 01:50:
Voor UNIE 15-1 moest is een aantal Ace's schieten, dus dit leuke tankie weer teruggekocht.
Gelijk maar even doorgespeeld, wat een feest is dat ding om te spelen
Nou, dat was de laatste missie voor een van de ultieme OP tanks:

https://imgur.com/ZlKcdhZ

https://imgur.com/oID110Q
En geheel in stijl met pay2win setup gehaald

https://imgur.com/tTj8JbI

En geheel in stijl met pay2win setup gehaald

[ Voor 16% gewijzigd door Rianata op 28-05-2020 12:55 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Nice!Rianata schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:51:
Nou, dat was de laatste missie voor een van de ultieme OP tanks:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En geheel in stijl met pay2win setup gehaald![]()
[Afbeelding]
Welke addons gebruik jij?
Je bedoelt welke mods? Ik selecteer een beperkt aantal items uit Aslain's modpack: https://aslain.com/index.php?/topic/13-aslains-wot-modpack/
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
ok. die M55 is inderdaad heel erg fijn, daar haal ik de beste scores mee. Dank voor deze tip en blij dat ik de T92 nog niet heb aangeschaft.superduper schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:07:
[...]
T92HC is de meest verschrikkelijke arty die er is. Zeker als je net van de lekkere M55 komt. De T92 is heel erg onnauwkeurig en onbruikbaar als je niet een continue aim hebt. Ergens gokken is absoluut kansloos.
Thanks TTL voor dit uitgebreide antwoord. Heb dus de T-100 aangeschaft. fijne tank inderdaad. moet er nog beetje mee oefenen. de T92HC twijfel ik noig even over,. de volgende op mijn lijstje wordt dan die BC-25T dat lijkt mij ook een leuke of toch de T110E4TTLCrazy schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:53:
[...]
T110E4 heeft een trollcannon, als hij doet wat je wilt is hij fantastisch, heeft nog een beetje armour ook.
T92HC, arty met de meeste schade per schot, als je dat leuk vind, doen. Arty blijft wel saai spelen.
T-100 LT is een hele fijne tank, goede camo, goede mobiliteit, dpm is ok. Hij heeft wat van zijn waarde sinds de EBR's hun intrede hebben gemaakt maar nog steeds een goede keuze.
BC-25T, nog steeds een medium waar je battles mee kan beslissen, lange aimtijd blijft vervelend maar verder een hele fijne tank.
Ik kreeg een mail over de nieuwe "shooting gallery" met deze link:https://shootinggallery.worldoftanks.eu/ maar daar krijg ik sinds gisteren nog steeds een 403 forbidden pagina te zien.
Wat houdt deze actie in?
Wat houdt deze actie in?
http://forum.worldoftanks.../745053-shooting-gallery/superduper schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:45:
Ik kreeg een mail over de nieuwe "shooting gallery" met deze link:https://shootinggallery.worldoftanks.eu/ maar daar krijg ik sinds gisteren nog steeds een 403 forbidden pagina te zien.
Wat houdt deze actie in?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Die shooting gallery actie is iets nieuws volgens mij. Vandaag werkte de link even en kon je uit 8 (als ik het me goed herinner) verschillende missies kiezen per dag om rewards te verdienen.
Zo zag het er vanmiddag uit, toen het even werkte :-) :
Zo zag het er vanmiddag uit, toen het even werkte :-) :

[ Voor 23% gewijzigd door Rianata op 29-05-2020 20:23 ]
De weekeinde missies "play your class right" is wel een beetje ongelijk. De missie voor light, medium en Td's liep ik zo doorheen maar de heavy missies zijn toch wat lastiger, je moet zowiezo damage blocken ter hoogte van je hitpoints, dat is al niet even makkelijk en je moet 1, 3 of 5 heavys raken en dat allemaal 3x
Ik kom er niet goed doorheen, alle tanks met goede turret armour al gehad maar 1 op de 5 potjes krijg ik het voor elkaar om voldoende te blocken. En ik mis mijn arty diploma

Ik kom er niet goed doorheen, alle tanks met goede turret armour al gehad maar 1 op de 5 potjes krijg ik het voor elkaar om voldoende te blocken. En ik mis mijn arty diploma

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
erg informatieve clib van quickybaby over de nieuwe equipment usage!!
YouTube: EQUIPMENT 2.0 - HUGE CHANGES - World of Tanks
Ik zit echt te denken om me WOT account te verkopen, met 112 premium tanks, alles vrijgespeeld, 60k credits, 1.1m free experience, 50k battles, moet er een goed bedrag voor te krijgen zijn lijkt mij. Alleen dood eng als het mis gaat en je dan ineens alles kwijt bent
De lol is er beetje van af, speel nu gewoon random met tanks en niks om meer voor te spelen, als ik dan vanaf 0 weer begin is het nog soort van leuk weer

De lol is er beetje van af, speel nu gewoon random met tanks en niks om meer voor te spelen, als ik dan vanaf 0 weer begin is het nog soort van leuk weer
@Vedrano Kun je niet gewoon nieuwe doelen voor jezelf stellen. Alle tanks Ace tanker halen, spelen voor MoE, personal missies allemaal (met honors) gehaald? Je kunt ook voor WN8 of winrate verhoging spelen. Lijkt me zoveel nog te doen... en fraude bij verkoop is een serieus gevaar.
wow. een heel uur :-) is er ook ergens een samenvatting?? ;-)superduper schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:28:
erg informatieve clib van quickybaby over de nieuwe equipment usage!!
Limiet is per tank, dus in je garage staat onderin de carrousel bijv. 135/400 oid bij een tank. Dus met die specifieke tank heb je 135 punten gehaald van de maximale 400 die je kan halen op die tank.kuwerti schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:28:
Goedemorgen Allemaal,
Met battlepass heb je een bepaalde limiet voor de te halen punten per tier.
Waar kun je zien hoe ver je bent (en of je de bepaalde tier al niet op zijn max hebt?)
niet gevonden, maar ik heb hem wel helemaal uitgekeken. Bizar wat ze allemaal overhoop gaan halen (als alles zo doorgaat als ze voorstellen)kuwerti schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:30:
[...]
wow. een heel uur :-) is er ook ergens een samenvatting?? ;-)
Het was een kwestie van de juiste tank kiezen....Caveman schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:12:
De weekeinde missies "play your class right" is wel een beetje ongelijk. De missie voor light, medium en Td's liep ik zo doorheen maar de heavy missies zijn toch wat lastiger, je moet zowiezo damage blocken ter hoogte van je hitpoints, dat is al niet even makkelijk en je moet 1, 3 of 5 heavys raken en dat allemaal 3x![]()
Thanks. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ik dat lang niet bij alle tanks zie staan. Sterker nog: ik zie dit alleen bij de Object 277 terwijl er wel over een max punten wordt gesproken op lagere tiers? ik snap het nietBreezers schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:38:
[...]
Limiet is per tank, dus in je garage staat onderin de carrousel bijv. 135/400 oid bij een tank. Dus met die specifieke tank heb je 135 punten gehaald van de maximale 400 die je kan halen op die tank.

Vanaf tier VI hebben bij mij alle tanks dit staan.... heb je wellicht een aangepaste garage carrousel mod geïnstalleerd staan ?kuwerti schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:40:
[...]
Thanks. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ik dat lang niet bij alle tanks zie staan. Sterker nog: ik zie dit alleen bij de Object 277 terwijl er wel over een max punten wordt gesproken op lagere tiers? ik snap het niet![]()
Vreemd. ik speel zonder mods en zie het gewoon niet.Breezers schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:06:
[...]
Vanaf tier VI hebben bij mij alle tanks dit staan.... heb je wellicht een aangepaste garage carrousel mod geïnstalleerd staan ?
alleen dus bij de obj. alle andere tanks niets...
:strip_exif()/f/image/hvdE1GAibVvbyeUxsC51Z09d.jpg?f=fotoalbum_large)
aghhh shit. sorry. niet gezien. ik zat naar dezelfde soort cijfers te kijken als bij de object.... Thanks..Vorst8 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:21:
vreemd, ik zie het namelijk wel in jouw plaatje..... e25 91 - 250 t-100lt 19 - 700 t-44-100 7 - 400
Ik lach me tranen met tuiten met die Sturntiger. Is te hilarisch, moet tijdens een vrijmibo bedacht zijn, maar leuk dat ze dat eens zo een keer doen!
Tier 10 is toch wel vrij lastig, heb nu de Grille 15 vrijgespeeld, super td.
Helaas veel arties en ebr's die je zo spotten en dan ben je verloren. Iemand tips hoe ik deze td het beste kan spelen? De WT auf Pz4 ging mij beter af.
Helaas veel arties en ebr's die je zo spotten en dan ben je verloren. Iemand tips hoe ik deze td het beste kan spelen? De WT auf Pz4 ging mij beter af.
Whatever.
Eigenlijk na ieder shot wegwezenHarmen schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:32:
Ik heb de grille vrijgespeeld maar twijfel enorm of ik naar de Grille 15 wil stappen. Wat ik lees heeft deze dramatische camo waardes, zoals je ook al hebt gemerkt. Je kan hem dus niet als een standaard TD spelen. Ik lees ook dat veel spelers enorm gefrustreerd raken met de grille en hem weer terug ruilen naar de tier9.Harmen schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:32:
Ik ga nog maar wat filmpjes kijken voordat ik hem echt koop..
Cammo is wel redelijk moet ik zeggen, wat ik vooral irritant vind is dat het geweer maar deels kan draaien. Met de voorganger kon je schuin staan op een heuvel en dan snel rijden. Nu moet je eerst keren, keer snelheid is niet super.
Whatever.
Voor degenen die het bericht in de launcher van WoT niet hebben gezien:
Gratis style met de
Gratis style met de
code:
1
| HOMESWEETHOME |
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Paar dagen geleden nog een beetje vieze High Caliber gehaald. Ja, ik weet het, no big deal, maar ik vond het wel grappig. Redelijk in het begin van de battle blockte ik per ongeluk een schot van een teamgenoot. En je krijgt er nu geen damage meer van natuurlijk, maar hoewel hij 400 dmg meer had gedaan aan het einde van de pot, kreeg ik daardoor High Caliber.
Ik kon hem niet vinden, kijk verkeerd?superduper schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:38:
Ik lach me tranen met tuiten met die Sturntiger. Is te hilarisch, moet tijdens een vrijmibo bedacht zijn, maar leuk dat ze dat eens zo een keer doen!
![]()
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Iemand tips voor een leuke tank lijn? Heb nu deze T10's:
- E-100
- IS-7
- S.Conq
- Udes 15/16
- bijna Prog 65
Statische TD's vind ik niet echt relaxed spelen maar USA en UK hebben turreted, is dat misschien wat? Hoorde ook U430 voorbij komen en daar ben ik ook al halverwege dus goede optie, maar nog andere suggesties?
- E-100
- IS-7
- S.Conq
- Udes 15/16
- bijna Prog 65
Statische TD's vind ik niet echt relaxed spelen maar USA en UK hebben turreted, is dat misschien wat? Hoorde ook U430 voorbij komen en daar ben ik ook al halverwege dus goede optie, maar nog andere suggesties?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
GlorixJim schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:05:
Super Conqueror !
Angeloonie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:43:
- S.Conq
Zoals @ElPaco zegt, eerste in je garage en ook maar beperkte tijd per dag beschikbaar, ik meen 19:00 tot 23:00.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
De FV4005 is lachen, maar wel extreem derpy. Moet je van houden (en je bank ook, het is geen goedkope lijn om te spelen).Angeloonie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:43:
- E-100
- IS-7
- S.Conq
- Udes 15/16
- bijna Prog 65
De USA turreted lijn gespeeld t/m de T30. Die is echt heerlijk, maar wat er voor zit niet per se. Ikzelf vind de UK med lijn ook leuk, zijn allemaal wel prima tanks (op de comet na misschien).
Aangezien je al de IS-7 hebt, kun je makkelijk via de IS-3 naar T-10 en dan Obj. 277.Angeloonie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:43:
- IS-7
Beide vind ik mooie tanks om te spelen.
code: PIMPMYJAGD voor een pot verf :-)
Ik krijg een incorrect code terugkuwerti schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 21:53:
code: PIMPMYJAGD voor een pot verf :-)
Mja, deze codes zijn in beperkte aantallen aanwezig. Hij stond ook al op "The Armored Patrol" dan kun je aannemen dat die al tig keer gebruikt is.
Heb zojuist een nieuwe favoriete tank
, de P.44 Pantera. Wat een fijn ding is dat
. Zelfs het geluid van de engine is leuk om te horen.
Dit is een “hit and run” TD, dus schieten en direct verplaatsen. Nagenoeg geen pantser, dus schoten uitwisselen is uit den boze..Harmen schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:32:
TIGERTF2020
Leverde een rental Tiger 131 maar is verlopen
Leverde een rental Tiger 131 maar is verlopen
[ Voor 69% gewijzigd door bhaarlem op 29-06-2020 00:26 ]
Ben al te laat.bhaarlem schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:57:
TIGERTF2020
TF2020YOUDIDGREAT
Levert 3 prem dagen
Hunter camo
3x Eekeboo skins
1x garage slot
Levert 3 prem dagen
Hunter camo
3x Eekeboo skins
1x garage slot
Wordt zo moe van die Tier 10 rush games. Gewoon immer gerade aus en yolo. Niks een skill fight gewoon pushen. 3 min later kijken we er gewonnen heeft.
Ervaren jullie dat ook?
Ervaren jullie dat ook?
Nergens last van... Oh wacht, ik speelde de afgelopen dagen vooral de ebr 105 om de laatste light tank missie te halen. Zojuist 9k spotting + 3k dmg in ~5,5 min? Het gaat echt helemaal nergens overhaborym schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:24:
Wordt zo moe van die Tier 10 rush games. Gewoon immer gerade aus en yolo. Niks een skill fight gewoon pushen. 3 min later kijken we er gewonnen heeft.
Ervaren jullie dat ook?
Maar goed, de 260 staat nu in de garage.
Het valt mij ontzettend op als er geen of slechts 1 ebr per team is, dat de potjes veel en veel langer duren. Ik deze week zowaar een aantal close-games. Dat heb ik eigenlijk in geen maanden mee gemaakt, dus in de opzicht was ik aangenaam verrast! Hopelijk houden we dat een beetje vol, dat maakt het spel namelijk zoveel leuker
Nu kan ik weer fatsoenlijke tanks spelen... wat mij betreft mogen die dingen asap verwijderd worden.
If you can see, look. If you can look, observe
Ze krijgen in ieder geval een nerf.Roozzz schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:47:
[...]
Nergens last van... Oh wacht, ik speelde de afgelopen dagen vooral de ebr 105 om de laatste light tank missie te halen. Zojuist 9k spotting + 3k dmg in ~5,5 min? Het gaat echt helemaal nergens over![]()
Maar goed, de 260 staat nu in de garage.![]()
Het valt mij ontzettend op als er geen of slechts 1 ebr per team is, dat de potjes veel en veel langer duren. Ik deze week zowaar een aantal close-games. Dat heb ik eigenlijk in geen maanden mee gemaakt, dus in de opzicht was ik aangenaam verrast! Hopelijk houden we dat een beetje vol, dat maakt het spel namelijk zoveel leuker
Nu kan ik weer fatsoenlijke tanks spelen... wat mij betreft mogen die dingen asap verwijderd worden.
De reden dat ik er wat potjes mee speelde
De LT missies zijn nu namelijk nagenoeg onmogelijk om met light tanks te halen, maar met de wheeled shits zijn ze verrassend makkelijk. Ik had 42 potjes nodig voor LT15.4 en ik ben echt geen held met die dingen: lees ik heb de 105 gewoon unlocked zonder de voorgangers echt te spelen).
Ik heb de credits niet om T9 EBR te kopen momenteel.Roozzz schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:30:
[...]
De reden dat ik er wat potjes mee speelde![]()
De LT missies zijn namelijk nagenoeg onmogelijk om met light tanks te halen, maar met de wheeled shits zijn ze verrassend makkelijk. Ik had 42 potjes nodig voor LT15.4 en ik ben echt geen held met die dingen: lees ik heb de 105 gewoon unlocked zonder de voorgangers echt te spelen).
E75 weer eens onder het stof vandaan gehaald. Wordt denk ik weinig gespeeld want zit in ene dicht bij 2 MoE.
Nu dus als ik lekker speel even een goed potje in de E75 om die 2e mark te halen.
Zojuist voor mijn doen een super potje gespeeld.
http://wotreplays.eu/site/5461053#stats
Nu dus als ik lekker speel even een goed potje in de E75 om die 2e mark te halen.
Zojuist voor mijn doen een super potje gespeeld.
http://wotreplays.eu/site/5461053#stats
Godfather Bodybuilding topic reeks
Toch de T20 gister maar eens teruggekocht vanwege top of the tree. Na 2/8 wins besloten om die 1000 blueprints maar eens in te zetten.
Die T69, mother of all bad tanks. Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik liever de TVP VTU zou spelen. Gelukkig had ik al veel blueprints voor de T54E1 dus we kunnen na 30K XP alweer door.
Die T69, mother of all bad tanks. Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik liever de TVP VTU zou spelen. Gelukkig had ik al veel blueprints voor de T54E1 dus we kunnen na 30K XP alweer door.
Zeker, steeds 4-15 of 15-4. Vooral die EBR lights zijn lastig te raken (Grille). Als ik ze raak is het 9 van de 10 keer een critical hit.haborym schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:24:
Ervaren jullie dat ook?

Vanmiddag even een aantal potjes gedaan, winrate van de Grille blijft steken op 42%
Na 12 potjes er maar weer mee gestopt. (3wins)

Whatever.
Die EBR's gijzelen de hele game. Zodra een EBR een goede spot doet, buiten bereik van andere tanks, trekken alle spelers zich terug en wachten totdat een andere EBR of light de EBR gekilled heeft. Dan pas komt het spel weer op gang.Roozzz schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:47:
[...]
De balans met die EBR's is echt heel ver te zoeken.
Signature van nature
ff corona pauze genomen van Wot paar maandjes, bevalt goed
Oh leuk, heb mezelf net door de Pershing heen geworsteld en daar m'n slechtste tier 8 van gemaakt qua performance (met enige afstand...). Het is niet dat de Pershing een slechte tank is, maar ik kreeg 'm niet in de praat op enkele potjes na. Net te traag, bagger dpm, geen burst/alpha en niet werkende turret armor.ElPaco schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:05:
En dan ga jij me nu vertellen dat de T69 nog slechter is, terwijl ik daar ook nog doorheen moet. Bedankt he.
Ik had trouwens ook het idee dat de matchmaking voor tier 8 weer slechter is geworden. Toen de 3-5-7 net was afgeschafd was je voor mijn gevoel lang niet zo vaak bottom tier als nu het geval is. Je had meer full tier 8 battles volgens mij. Maar wellicht ligt dat aan mij.
De Pershing is ongeveer 3x zo goed als de T69 vind ik. Met de Pershing raak je nog wel eens wat, met de T69 heb je een 4 schots autolader (met belachelijk lage pen) waarbij je 1e schot mis gaat, je 2e schot in de tracks van de tegenstander (geen schade), de 3e ongeveer waar je aimed maar een bouce en de 4e doet soms schade. Je damage per clip is dus niet 960 (4x240) maar 240. Dan mag je weer 25 seconden herladen.
Die T69 kom ik ook niet doorheen. zoek het gewoon niet om met die tank te spelen. Laatste keer weer eens gespeeld tijdens Frontline
Signature van nature
Hahah heerlijk dit. Zojuist een Game in de Pantera44. Zo 1 waarvan je al ziet bij de start "wtf gaat iedereen doen". Dus ik bleef maar ff camperen.
Uiteraard rushed de tegenstanders over alles heen. Gelukkig was de RNG god met mij en schoot ik alles raak. 2,5k Damage in de eerste 5 minuten.
Uiteraard begint er iemand te bashen. "you are a really 'talented' Pantera". Ga zo maar door.
Vervolgens blijf ik alles raak schieten en is het 3 tegen 1. (ik dus)
Uiteindelijk win ik de match tegen 3 TD's. Heerlijk. Zulke games in tijden niet gehad.
Uiteraard rushed de tegenstanders over alles heen. Gelukkig was de RNG god met mij en schoot ik alles raak. 2,5k Damage in de eerste 5 minuten.
Uiteraard begint er iemand te bashen. "you are a really 'talented' Pantera". Ga zo maar door.
Vervolgens blijf ik alles raak schieten en is het 3 tegen 1. (ik dus)
Uiteindelijk win ik de match tegen 3 TD's. Heerlijk. Zulke games in tijden niet gehad.
Ik had een tijdje terug een potje in de M4 Ravioli welke klassiek WoT is. Ik in de Ravioli in een tier 10 pot op fucking Airfield. Heel vreemd, maar dan speel ik een tikkie terughoudend en hoop ik dat ik gebruik kan maken van de foutjes die de tegenpartij maakt.
Probleem daarvan is natuurlijk, dat als de tegenpartij ook terughoudend speelt, er feitelijk geen reet gebeurt. Gaat er vervolgens een tier 10 speler zeiken dat ik kut speel... Ja, wat verwacht je? Dat ik Rambo-stijl even het vijandelijke team oprol in een kut matchup in een kut map in een papieren tank?
En ja, ik speelde ruk, zal best. So what. Iedereen heeft kut potten.
Probleem daarvan is natuurlijk, dat als de tegenpartij ook terughoudend speelt, er feitelijk geen reet gebeurt. Gaat er vervolgens een tier 10 speler zeiken dat ik kut speel... Ja, wat verwacht je? Dat ik Rambo-stijl even het vijandelijke team oprol in een kut matchup in een kut map in een papieren tank?
Hij is nu top of the tree, dus extra XP. Als je slim bent probeer je deze dagen er wat potten in te spelen, dan gaat het vrij rap (ik geloof dat je dagelijks een x5 krijgt na je eerste overwinning (dus bij je 2e overwinning).).Sircuri schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:11:
Die T69 kom ik ook niet doorheen. zoek het gewoon niet om met die tank te spelen. Laatste keer weer eens gespeeld tijdens Frontline
Zeer herkenbaar. Ik speel in die M4 ook vaak op basis van de fouten van de tegenpartij.... en zijn verdomd goede cammo en gun depression!! ik blijf me er vaak nog over verbazen. Sta dan toch vaak in de top 3 met die tank. Ook als we verliezenGaius schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:48:
Ik had een tijdje terug een potje in de M4 Ravioli welke klassiek WoT is. Ik in de Ravioli in een tier 10 pot op fucking Airfield. Heel vreemd, maar dan speel ik een tikkie terughoudend en hoop ik dat ik gebruik kan maken van de foutjes die de tegenpartij maakt.
Signature van nature
Ik ben na een jaar of 3 afwezigheid maar weer aan het spelen, een paar weken nu. Verslavend weer zeg! Begin weer gevoel te krijgen na de schok van al die nieuwe voertuigen (2 barrel tanks wtf) andere maps ed.
Ik speel nu vooral de Centurion 7/1, credits nodig voor de AX. fijne tank, prima turret armour, gun depression en gun an sich is ook fijn.
De M4 Rev heb ik een haat liefde verhouding mee, ik speel graag agressief en dat komt me erg duur te staan. toch heb ik er af en toe erg leuke potjes mee. Gevoel voor camo heb ik niet echt, heb altijd het gevoel dat het hele team mij wel ziet maar ik niemand
Beide crews wel flink kunnen buffen met de xp books, scheelt mooi.
Ik speel nu vooral de Centurion 7/1, credits nodig voor de AX. fijne tank, prima turret armour, gun depression en gun an sich is ook fijn.
De M4 Rev heb ik een haat liefde verhouding mee, ik speel graag agressief en dat komt me erg duur te staan. toch heb ik er af en toe erg leuke potjes mee. Gevoel voor camo heb ik niet echt, heb altijd het gevoel dat het hele team mij wel ziet maar ik niemand
Ik heb mijn crew dan ook volledig max-ed out. Maar inderdaad, het is schieten en dan terugtrekken. Je hebt praktisch geen armor. Maar je doet wel verdomd veel damage per schotdouwe.nl schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:13:
Signature van nature
haborym schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:40:
Nou, dat jullie de chat uberhaupt nog aan hebben staan!Gaius schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:48:
Gaat er vervolgens een tier 10 speler zeiken dat ik kut speel... Ja, wat verwacht je? Dat ik Rambo-stijl even het vijandelijke team oprol in een kut matchup in een kut map in een papieren tank?
De spelers die ik in randoms zie chatten doen meestal alleen maar huilie huilie, of map ping spam als ze het ergens niet mee eens zijn. Tegenwoordig zet ik chat uit en install een map ping blocker. Iemand kan 1 keer plingen in zoveel seconden.
Voelt fijn als je niet zowat elke battle even moet stoppen om iemand tijdelijk te blocken.
Kwam er alleen achter dat ik dat ding kennelijk al weer verkocht had. Voor mij dus geen T69 lijn meer.ElPaco schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:57:
[...]
Hij is nu top of the tree, dus extra XP. Als je slim bent probeer je deze dagen er wat potten in te spelen, dan gaat het vrij rap (ik geloof dat je dagelijks een x5 krijgt na je eerste overwinning (dus bij je 2e overwinning).).
Signature van nature
Ja, ik zit er wel aan te denken. Wat ik dan alleen jammer vind is dat je incidenteel ook wel eens nuttige berichten mist.BrndV schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:19:
Nou, dat jullie de chat uberhaupt nog aan hebben staan!![]()
De spelers die ik in randoms zie chatten doen meestal alleen maar huilie huilie, of map ping spam als ze het ergens niet mee eens zijn. Tegenwoordig zet ik chat uit en install een map ping blocker. Iemand kan 1 keer plingen in zoveel seconden.
Voelt fijn als je niet zowat elke battle even moet stoppen om iemand tijdelijk te blocken.
Wat me wel opvalt bij dat soort zeurpieten is dat ze zeuren omdat je nog in leven bent. Als je als een lemming je dood tegemoet rijdt en na 2 minuten alweer terug kan naar de garage zeurt er niemand. Maar o wee als je in leven probeert te blijven (zeker als scout...). Dan ben je een bot en moet je gereport worden.

En dan zoals laatst in een stock LTG meer damage gedaan te hebben dan je zeurende top tier IS-3-II.

Dat kan inderdaad, als je je afsluit van de chat. Ik laat me zelf nog wel eens uitlokken in de chat, dus dan kan ik deze ook beter uitzetten. Het is me te vaak gebeurd dat ik werd beschoten of zelfs afgemaakt toen ik zat te chatten ingame, of iemand even op blocked wilde zetten. Maar spoel een jaar of 8 terug, toen was de chat ingame vaak nog heel normaal, grappig, en soms zelfs leerzaam.Gaius schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:32:
[...]
Ja, ik zit er wel aan te denken. Wat ik dan alleen jammer vind is dat je incidenteel ook wel eens nuttige berichten mist.
Wat me wel opvalt bij dat soort zeurpieten is dat ze zeuren omdat je nog in leven bent. Als je als een lemming je dood tegemoet rijdt en na 2 minuten alweer terug kan naar de garage zeurt er niemand. Maar o wee als je in leven probeert te blijven (zeker als scout...). Dan ben je een bot en moet je gereport worden.
Heel herkenbaar hoor, wat je zegt. Veel spelers lijken indd maar weinig map awareness te hebben. Het is alsof ze na doodgaan pas eens op hun map kijken. Oh wee als je dan in de buurt van de base bent, ook al doe je er goed aan.. Als je een heavy speelt die niet je standaard meta model volgt, zoals een AMX 50 100, of T54E1, wordt niet begrepen dat je dan niet speelt als je standaard IS-3 of E75 en ben je automatisch een noob. En natuurlijk heeft de lemming train pas door dat de base wordt gecapped als de arty allang dood is en het te laat is.
En het is altijd de schuld van iemand anders.
De clan waar ik vroeger in zat wilde ik dan nog wel eens advies geven, uitleggen dat als je altijd maar je russische heavy speelt met minder dan 400 meter viewrange, je niet raar moet opkijken als je vanuit het niks wordt gesniped. Maar nee, de tegenstander zou wel een cheat gebruiken, aldus leden van mijn vorige clan. Alsof je aan een dood paard loopt te trekken.
Bravo!Gaius schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:32:
En dan zoals laatst in een stock LTG meer damage gedaan te hebben dan je zeurende top tier IS-3-II.
ALS hij wil pennen is de dmg erg lekker, ik gebruik geen premium ammo tenzij ik er echt niet onderuit kan. mooie shell velocity ook. mijn crew zit op 4 perks.Sircuri schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:16:
[...]
Ik heb mijn crew dan ook volledig max-ed out. Maar inderdaad, het is schieten en dan terugtrekken. Je hebt praktisch geen armor. Maar je doet wel verdomd veel damage per schot
gister de centurion AX gekocht, mn eerst Tier 10. crew op 5e perk. mooi spelen wel
Wist niet dat de chat uit kon. Meteen ff die setting zoeken.BrndV schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:19:
[...]
[...]
Nou, dat jullie de chat uberhaupt nog aan hebben staan!![]()
Grappig, was ook mijn eerste tier 10. Ik speel er eigenlijk nooit mee, vooral vanwege de winrate van 30% die niet hoger mag. Ik kan beter een pot starten en dan een kop koffie gaan halen of boodschappen gaan doen, dan moet ik volgens mij een hogere winrate kunnen halen.douwe.nl schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:47:
[...]
gister de centurion AX gekocht, mn eerst Tier 10. crew op 5e perk. mooi spelen wel
Ook mijn eerste tier X! Maar dan wel met ruim 59% win rate.Gaius schreef op maandag 20 juli 2020 @ 21:39:
[...]
Grappig, was ook mijn eerste tier 10. Ik speel er eigenlijk nooit mee, vooral vanwege de winrate van 30% die niet hoger mag. Ik kan beter een pot starten en dan een kop koffie gaan halen of boodschappen gaan doen, dan moet ik volgens mij een hogere winrate kunnen halen.
Ik heb dan wel weer een S Conq met 46% win rate
Mijn winrate zat toen ik stopte op 53% algeheel geloof ik, ik speelde in een clan en we waren hooguit gemiddeld goed maar ik had een hoop lol. Nu is het echt dramatisch, vreselijke lemmingtrains en mijn skills zijn ook niet on point om het verschil te maken, gisteren na 3/4 games in verschillende tanks gewoon gestopt, elke keer een kansloze loss, een kant van de map volledig open houden en maar zeiken op het team of campen tot je een ons weegt als heavy.... de frustratie, deels ook op eigen skills en gebrekkige map kennis omdat je daar wel echt een verschil mee kan maken.
Ik nodig altijd mensen uit voor platoon en kijk dan of ze een beetje samen willen spelen, 9 vd 10 keer geen respons maar soms haal je er echt leuke games uit.
Ik heb wel een battlepass en speel altijd de stages vrij dus kan wel wat mooie tanks vrij spelen straks, iemand suggesties? ik hou van een agressieve speelstijl, voorwaarts met die handel...
BTW, ik blijf de Pz IV H met 105mm echt fantastisch vinden
Ik nodig altijd mensen uit voor platoon en kijk dan of ze een beetje samen willen spelen, 9 vd 10 keer geen respons maar soms haal je er echt leuke games uit.
Ik heb wel een battlepass en speel altijd de stages vrij dus kan wel wat mooie tanks vrij spelen straks, iemand suggesties? ik hou van een agressieve speelstijl, voorwaarts met die handel...
Shit.. Net met de T69 begonnenElPaco schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:05:
Toch de T20 gister maar eens teruggekocht vanwege top of the tree. Na 2/8 wins besloten om die 1000 blueprints maar eens in te zetten.

Wel alles ervoor geskipped, maar moet deze wel grinden, Free XP is nu op
Wilde toch al naar de T10 USA dus nu met de top of the tree ideaal, vooral de credit discount was zeer welkom. Vind de Spaghettis ook leuk en ben ook met de Pantera grind bezig, autoloaders zijn echt cool
Russische meds kunnen dat heel goed.douwe.nl schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:01:
...
Easy 8 met de derp is ook lachen!
Stock T69 is geen leuke autoloader. Full ops T69 ook niet echt, tenzij je full gold schiet, dan is het te doen. T54E1 full ops is wel mooi, dan kan het echt hard gaan met damage.Angeloonie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:47:
[...]
Shit.. Net met de T69 begonnen
Wel alles ervoor geskipped, maar moet deze wel grinden, Free XP is nu op
Wilde toch al naar de T10 USA dus nu met de top of the tree ideaal, vooral de credit discount was zeer welkom. Vind de Spaghettis ook leuk en ben ook met de Pantera grind bezig, autoloaders zijn echt cool
Doe het niet. Er zijn zo veel betere opties om je credits aan uit te geven...douwe.nl schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:13:
...ik zat net in hetzelfde traject. Net de 7/1 gekocht. Wat zou je aanraden? Alsjeblieft niks Russisch.Edmin schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:59:
[...]
Doe het niet. Er zijn zo veel betere opties om je credits aan uit te geven...
Als je een tierX med wil spelen die niet Russisch is... STB-1 of Leopard1
die 430U is ook wel lekker volgens mij...ElPaco schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:25:
[...]
Russische meds kunnen dat heel goed.
Easy 8 met de derp is ook lachen!
[...]
Stock T69 is geen leuke autoloader. Full ops T69 ook niet echt, tenzij je full gold schiet, dan is het te doen. T54E1 full ops is wel mooi, dan kan het echt hard gaan met damage.
te laatEdmin schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:59:
[...]
Doe het niet. Er zijn zo veel betere opties om je credits aan uit te geven...
Japanse grind is echt vreselijk, en dat komt van iemand die de pre-buff Sturer Emil heeft gespeeld (TD met SPG mobility en armor, 11 shells).Edmin schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:04:
Als je een tierX med wil spelen die niet Russisch is... STB-1 of Leopard1
Maar ik zal het weer eens proberen.
Sinds kort ook wat potjes met de Cent 7/1 aan het spelen, wel een aardig tank maar ik word er nog niet zo vrolijk van. De turret is nogal onbetrouwbaar en de gun derped alle kanten op. Ik geloof niet dat ik eerder zo veel shells op alle mogelijke plekken uit het beeld heb zien vliegendouwe.nl schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:13:
Maar goed, het is weer eens wat anders en de shell velocity is erg fijn. Maar als het een van de je weinige/eerste tier 10 is, zou ik heel snel iets anders gaan grinden
Progetto, Batchat en TVP zijn prima opties. TVP is waarschijnlijk het meest vriendelijk om goed in te spelen, de progetto het lastigst.nst6ldr schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:02:
[...]
...ik zat net in hetzelfde traject. Net de 7/1 gekocht. Wat zou je aanraden? Alsjeblieft niks Russisch.
Ik was de Spaghetti idd vergeten. Dat is ook een fijne lijn.
---------------------------------------
---------------------------------------
Maar de TierX is enorm yummie.nst6ldr schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:30:
[...]
Japanse grind is echt vreselijk, en dat komt van iemand die de pre-buff Sturer Emil heeft gespeeld (TD met SPG mobility en armor, 11 shells).
Maar ik zal het weer eens proberen.
[ Voor 75% gewijzigd door Edmin op 21-07-2020 13:09 ]
Ik heb zelf net de M48 Patton gekocht. Aangezien ik moeite heb met de Centurion AX en dit natuurlijk een hele andere speelstijl is. 
Nee, maar serieus. Ik moet meer tier 10 spelen. M'n winrate op de AX is bagger, maar heb maar weinig potten erin gespeeld. Ik merk ook dat tier 10 echt wel een stuk pittiger is, en ik hoop dus dat ik een betere speler kan worden door meer tier 10 te spelen. En deze tank was snel haalbaar en nu met de bonus voor de M48 Patton met de battle pass vond ik dit een mooie gelegenheid. Ik ben benieuwd.
Volgende tank gaat de shitbarn worden denk ik. M'n platoonmaatje heeft 'm al en het lijkt me leuk om samen te spelen ook.
Nee, maar serieus. Ik moet meer tier 10 spelen. M'n winrate op de AX is bagger, maar heb maar weinig potten erin gespeeld. Ik merk ook dat tier 10 echt wel een stuk pittiger is, en ik hoop dus dat ik een betere speler kan worden door meer tier 10 te spelen. En deze tank was snel haalbaar en nu met de bonus voor de M48 Patton met de battle pass vond ik dit een mooie gelegenheid. Ik ben benieuwd.
Volgende tank gaat de shitbarn worden denk ik. M'n platoonmaatje heeft 'm al en het lijkt me leuk om samen te spelen ook.
Batchat zou ik niet aanraden aan iemand als (een van de) eerste tier 10s. Is een van de meest lastige om te spelen, stuk moeilijker dan een Progetto bijvoorbeeld.Roozzz schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:31:
[...]
Sinds kort ook wat potjes met de Cent 7/1 aan het spelen, wel een aardig tank maar ik word er nog niet zo vrolijk van. De turret is nogal onbetrouwbaar en de gun derped alle kanten op. Ik geloof niet dat ik eerder zo veel shells op alle mogelijke plekken uit het beeld heb zien vliegen![]()
Maar goed, het is weer eens wat anders en de shell velocity is erg fijn. Maar als het een van de je weinige/eerste tier 10 is, zou ik heel snel iets anders gaan grinden![]()
[...]
Progetto, Batchat en TVP zijn prima opties. TVP is waarschijnlijk het meest vriendelijk om goed in te spelen, de progetto het lastigst.
Ik merk duidelijk dat ik bepaalde skills en mapkennis mis, om wat bij te leren (en ter vermaeck) kijk ik best wat filmpjes van Quickybaby, beetje speelstijl enz afkijken.
Waar kan ik nog meer terecht voor goede tips ed?
Tja, ik weet niet of ik dat eens ben. Ik heb altijd veel lol in autoladers en vind die niet heel ingewikkeld, naar mijn gevoel ligt de skill cap op de Progetto nog wel een flink stuk hoger.ElPaco schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:20:
[...]
Batchat zou ik niet aanraden aan iemand als (een van de) eerste tier 10s. Is een van de meest lastige om te spelen, stuk moeilijker dan een Progetto bijvoorbeeld.
Hoewel die inderdaad misschien wel vriendelijker is om, als minder ervaren speler, aardige potjes mee te spelen. Maar om die écht goed te spelen vind ik hem zeker lastiger.
En anders is de lijn naar de batchat een uitstekende leerervaring om dit soort tanks in de vingers te krijgen
Skill4ltu vind ik persoonlijk een van de betere op youtube. Circonflexes was vroeger ook prima, maar zie ik tegenwoordig niet veel meer van. Hij streamt vooral geloof ik.douwe.nl schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:27:
Ik merk duidelijk dat ik bepaalde skills en mapkennis mis, om wat bij te leren (en ter vermaeck) kijk ik best wat filmpjes van Quickybaby, beetje speelstijl enz afkijken.
[ Voor 24% gewijzigd door Roozzz op 21-07-2020 14:41 ]
Het grote voordeel van de Progetto is dat in het ergste geval je hem single shot kan gebruiken (en dat zou echt een last resort moeten zijn). Bij de BatChat kan je gewoon 40 seconden gaan duimendraaien. Daarnaast heb je met de Progetto nog wel eens een bounce, bij de BatChat niet.
In die 40 seconden duimendraaien heb je mooi de tijd om weer uit je tunnelvisie te ontsnappen (mits je daar last van hebt, ik wel iig) en te kijken of je ergens anders op de minimap mogelijkheden ziet. Dat is niet perse negatief imho.ElPaco schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:41:
Het grote voordeel van de Progetto is dat in het ergste geval je hem single shot kan gebruiken (en dat zou echt een last resort moeten zijn). Bij de BatChat kan je gewoon 40 seconden gaan duimendraaien. Daarnaast heb je met de Progetto nog wel eens een bounce, bij de BatChat niet.
Ik doe het zelf eigenlijk wel prima met autoloaders, ook al is dat maar tot tier 7 tot nog toe. Dus in hoeverre dat gaat blijken met de BC 25t weet ik niet.
Gun handling op de Progett is gewoon veel, veel beter dan de oude Batchat. Plus betere gun depression, kan een rammer mounten, turret op een normalere plaatsing, en omdat je 60 granaten kan meenemen zit je niet zo snel door je granaten heen. De Batchat kan maar 30 granaten. Hoe vaak het niet voorkwam dat ik late-game maar een gedeeltelijke clip kan loaden...Roozzz schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:39:
[...]
Tja, ik weet niet of ik dat eens ben. Ik heb altijd veel lol in autoladers en vind die niet heel ingewikkeld, naar mijn gevoel ligt de skill cap op de Progetto nog wel een flink stuk hoger.
Hoewel die inderdaad misschien wel vriendelijker is om, als minder ervaren speler, aardige potjes mee te spelen. Maar om die écht goed te spelen vind ik hem zeker lastiger.
En anders is de lijn naar de batchat een uitstekende leerervaring om dit soort tanks in de vingers te krijgen
Maar het grootste verschil is dat de batchat nog altijd met een traditionele clip moet werken, terwijl de Italiaan zowel single shot als clip kan schieten. Dit telt allemaal op tot een veel flexibeler tank die de Batchat eigenlijk wat ouderwets laat lijken.
En dat kennen we weer als powercreep.
+ De aim tijd is 100x beter op de ProgettoElPaco schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:41:
+ De dispersion op de Batchat is Arty like
Daaaaamn wat is die T69 kut.. En wordt een lange grind.. 118k voor de T9 
Toevallig wel in de pot dat ik publiekelijk even ging zeiken over de T69 m'n beste pot met 3 kills en 2,3k damage gedaan
Maar alles ervoor en erna was troep. Man dat ding schiet echt alles mis

Toevallig wel in de pot dat ik publiekelijk even ging zeiken over de T69 m'n beste pot met 3 kills en 2,3k damage gedaan

GL;HFAngeloonie schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 01:34:
Daaaaamn wat is die T69 kut.. En wordt een lange grind.. 118k voor de T9
Toevallig wel in de pot dat ik publiekelijk even ging zeiken over de T69 m'n beste pot met 3 kills en 2,3k damage gedaanMaar alles ervoor en erna was troep. Man dat ding schiet echt alles mis
Ik kan morgen avond mooi ff wat uurtjes maken, vrouw heeft een vriendin op bezoek
Iemand een suggestie voor een leuke TD, liefst met turret... Ik heb de Super Hellcat (ja niets hoger als TD) en vind hem wel leuk spelen maar de penn is eigenlijk best ruk

[ Voor 28% gewijzigd door douwe.nl op 22-07-2020 08:50 ]
^^ duitse TD lijn, met derp.
Page intentionally left blank.
Welke TD lijn? Er zijn 2 lijnen of zijn het allemaal derpsStarWing schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:54:
^^ duitse TD lijn, met derp.
Diegene die uitkomt op de grille.
Of de engelse TD lijn die uitkomt op de FV.
Op beiden had ik veel lol
Of de engelse TD lijn die uitkomt op de FV.
Op beiden had ik veel lol
Page intentionally left blank.
@douwe.nl https://wiki.wargaming.net/en/Tank:R159_SU_130PM dit is een leuke moneymaker, maar dus wel premium.
Rheinmetal Borsig was vroeger leuk, te lang niet meer aangeraakt om te weten hoe hij het in de meta doet. Ook zitten er twee tanks voor die echt verschrikkelijk zijn.
Voor het trollen wil ik nog een FV4005 unlocken.
Rheinmetal Borsig was vroeger leuk, te lang niet meer aangeraakt om te weten hoe hij het in de meta doet. Ook zitten er twee tanks voor die echt verschrikkelijk zijn.
Haha, je opmerking klopt helemaal. De nashorn en St. Emil zijn mega ruk. Heb ze met blueprints en free XP overgeslagen.nst6ldr schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:19:
@douwe.nl https://wiki.wargaming.net/en/Tank:R159_SU_130PM dit is een leuke moneymaker, maar dus wel premium.