Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9vGDC0Kwbr3JBqJz3oCQ4ud0.jpg?f=user_large)
Blam. Ik heb nooit genoeg tijd/zin om mee te doen met marathons-achtige grinds, maar deze was wel zo makkelijk binnen te halen dat ik het toch maar even gedaan heb. Iedere dag minimaal één potje was genoeg, dus nu m'n eerste gratis premium tank gekregen.
mooi tankjeGaius schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:03:
[Afbeelding]
Blam. Ik heb nooit genoeg tijd/zin om mee te doen met marathons-achtige grinds, maar deze was wel zo makkelijk binnen te halen dat ik het toch maar even gedaan heb. Iedere dag minimaal één potje was genoeg, dus nu m'n eerste gratis premium tank gekregen.
Succes de komende tijd met gemiddeld een stuk of 10 van deze in je matches...
Nou, ik zie toch ook veel spelers die voor de SU-100Y gekozen hebben.superduper schreef op maandag 27 april 2020 @ 15:08:
[...]
Succes de komende tijd met gemiddeld een stuk of 10 van deze in je matches...
edit: Maar weinig met de TOG II.
[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 27-04-2020 18:44 ]
Ik voel mij nu dom, maar hoe kun je die verdienen?Gaius schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:03:
[Afbeelding]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
https://tankrewards.eu/ moet je hier even kijken hoeveel punten je hebt gehaald met het easter event.Angeloonie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:17:
[...]
Ik voel mij nu dom, maar hoe kun je die verdienen?
In de basis is dit namelijk helemaal niet zo'n slechte tank: turret en gun zijn prima. Mijn gemiddelde damage ligt momenteel na 20 potjes ruim 500 hoger dan de 100% waarde; en het is nou niet dat ik zo'n superunicum ben ofzo
If you can see, look. If you can look, observe
Toch balen wanneer die 40tp nog maar 1 shot nodig had en je nog 1,5 sec reload had.
Zelfde verhaal bij deze tank @Roozzz. Voor de 100% mark ligt de value op 1680 damage. Ik zit op 2.1k average.
Zit overigens zelf nu met een probleem. Welke tanks ga ik kopen?
- Obj 430u
- Obj 277
- Charioteer (veel free xp nodig voor de top gun. Uit m'n hoofd rond de 100k)
- Centurion 1 (48k. Geen idee of de tracks nodig zijn voor de topgun, anders 32k
Heb momenteel maar een kleine 10k aan free xp, omdat ik de lynx 6x6 heb gekocht. Dus hebben jullie tips welke tank ik zal kopen? Of tips hoe ik nog sneller free xp kan grinden
[ Voor 44% gewijzigd door SurfBoy op 30-04-2020 18:31 ]
Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11
Deze heeft aardig zijn glans verloren met de komst van wheeled tanks. Je kan niet snel genoeg meer ongezien naar een top-spotplek rijden. Te vaak wordt je gespot.Gaius schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:03:
[Afbeelding]
Signature van nature
Ik deel die ervaring toch echt niet. Je moet iets geduld hebben, maar met je fantastische gun depressie en goede alpha doe ik er toch wel heel wat schade mee.Angeloonie schreef op maandag 27 april 2020 @ 01:42:
Jezus wat is de gun van de Udes 16 kut
Signature van nature
Gelukkig kan dat niet meer nee, camp in top bush, you have to play the game now ;-)Sircuri schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:45:
[...]
Deze heeft aardig zijn glans verloren met de komst van wheeled tanks. Je kan niet snel genoeg meer ongezien naar een top-spotplek rijden. Te vaak wordt je gespot.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ik zie het meer als een Cromwell die z'n camo niet verliest tijdens het rijden en met betere gun handling. Ik verwacht overigens niet dat ik 'm snel ga spelen, heb er toch geen fatsoenlijke crew voor. Maar hij staat mooi in de garage.Sircuri schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:45:
[...]
Deze heeft aardig zijn glans verloren met de komst van wheeled tanks. Je kan niet snel genoeg meer ongezien naar een top-spotplek rijden. Te vaak wordt je gespot.
Afgezien daarvan zijn op de hogere tiers alle light tanks overbodig geworden door de EBR's. Kan me niet snel genoeg zijn dat die de grond in generfed worden. Of beter nog, verwijder ze uit het spel. Geef degene die de tier 8 premium hebben gekocht hun geld terug, en haal de rest gewoon uit het spel.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik heb mijn crew aardig max-ed. 5 perks per crew member. Maar speel hem niet zo veel meer sinds de introductie van de french wheeled tanks.Gaius schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:14:
[...]
Ik zie het meer als een Cromwell die z'n camo niet verliest tijdens het rijden en met betere gun handling. Ik verwacht overigens niet dat ik 'm snel ga spelen, heb er toch geen fatsoenlijke crew voor. Maar hij staat mooi in de garage.
Afgezien daarvan zijn op de hogere tiers alle light tanks overbodig geworden door de EBR's. Kan me niet snel genoeg zijn dat die de grond in generfed worden. Of beter nog, verwijder ze uit het spel. Geef degene die de tier 8 premium hebben gekocht hun geld terug, en haal de rest gewoon uit het spel.
Signature van nature
Deze schoot in 1 keer mijn level 10 heavy aan stukken (object 277)
Ik dacht dat premium tanks tot max tier 8 gingen?? is deze onlangs te koop geweest ofzo?
Ik zie ze normaal nooit rijden.....
Bedoel je de heavy tank of de TD ( de FV215b 183)? Die TD kan je namelijk wel oneshotten ja.kuwerti schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:08:
zat vandaag in een potje met 4 keer een FV215b (British tier 10 premium heavy tank)
Deze schoot in 1 keer mijn level 10 heavy aan stukken (object 277)
Ik dacht dat premium tanks tot max tier 8 gingen?? is deze onlangs te koop geweest ofzo?
Ik zie ze normaal nooit rijden.....
Voor beide tanks geldt dat als je ze al had op het moment dat ze uit de game gingen dat je ze als reward vehicle mocht houden. Later zijn ze onder andere via de black market nog te koop geweest.
Well yes, but actually no. De FV215b 183 is een premium tier 10 tank destroyer, maar verdient geen extra credits zoals de tier 8 premiums waar je aan denkt. Voor extra credits is tier 8 wel de max. Maar er zijn inmiddels aardig wat premiums op tier 9 en 10:kuwerti schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:08:
Ik dacht dat premium tanks tot max tier 8 gingen??
https://wiki.wargaming.net/en/Premium_Tanks
https://wiki.wargaming.net/en/Tank:GB13_FV215b
"As of 28th October 2019, the tank is available for purchase in the Bonds Shop for 12,000 bonds."
De 183 versie wel ja. Deze heeft dezelfde (?) gun als de FV 4005, dus dat kan wel zeer doenkuwerti schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:12:
ok, thanks allemaal. wel een tank dus om voor uit te kijken ;-)
De reguliere FV215b is niet zo spannend.
Beiden waren trouwens gewoon tech-tree tanks, maar zijn inmiddels vervangen of verwijderd. Dus alleen als je ze had ten tijde van die patch dan heb je ze behouden. Zo niet, dan kan je ze wel met enige regelmaat kopen met acties. Maar dan zijn ze vrij duur
Beiden vervangenRoozzz schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:20:
[...]
De 183 versie wel ja. Deze heeft dezelfde (?) gun als de FV 4005, dus dat kan wel zeer doen![]()
De reguliere FV215b is niet zo spannend.
Beiden waren trouwens gewoon tech-tree tanks, maar zijn inmiddels vervangen of verwijderd. Dus alleen als je ze had ten tijde van die patch dan heb je ze behouden. Zo niet, dan kan je ze wel met enige regelmaat kopen met acties. Maar dan zijn ze vrij duur
FV215b (Heavy tank) voor de Super Conquerer
FV215b 183 (TD) voor de Badger
Net als de Foch 155 voor de Foch B bijvoorbeeld.
Ah ja, de Badger was de vervanging van de 183. Zo'n irrelevant ding dat ik het alweer vergeten wasElPaco schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:28:
[...]
Beiden vervangen
FV215b (Heavy tank) voor de Super Conquerer
FV215b 183 (TD) voor de Badger
Net als de Foch 155 voor de Foch B bijvoorbeeld.
Ik denk dat ik minder badgers tegenkom dan 183s...
Op zich leuk, ware het niet dat er 2 OP dingen in zitten...GlorixJim schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:57:
de special is online. The Road to Berlin.
1) Die arty focussed je helemaal kapot.
2) IQ-lozen die nutteloos zijn, waardoor je dus nooit bij de laatste stage komt.
Zojuist een potje waar ik in positie sta en de tegenstand nergens te bekennen is. Stukje verder door gereden en dan spot je 15 man rond de basis die net gaan rijden...

Deze maand is er weer gratis tank te verdienen door elke dag één iets meer dan één potje te spelen.
Je kunt dit keer kiezen uit de:
- AT 15A
- Pudel
- M4 Improved
- Een week premium account
Edit: Het evenement duurt dit keer 25 dagen (ipv ~30 dagen), dus met één potje per dag red je het niet meer.
Edit 2: Nu ook de tekst in het oorspronkelijke bericht aangepast ipv alleen een edit toegevoegd.
[ Voor 25% gewijzigd door Steamwitz op 05-05-2020 21:55 ]
Als je hem dan wilt halen moet je heel wat meer potjes spelen.... je komt dan 500 punten te kort. Top 10 t/m tier 8 x10 levert 10 punten op x20 levert 20 punten op en x30 levert 30 punten op. In tier 9 en 10 resp. 20, 30 en 40 punten (per 24 uur). Dus reken maar uit, dat betekend dat je toch zo'n 500 battles moet doen, in tier 9/10 zou dat 250 battles moeten zijn... met alle andere evenementen (waarvan die potjes niet mee tellen) wordt dat toch een aardige kluif voor een paar middelmatige tanks. Trouwens ervan uitgaande dat je in de top 10 komt, wat bij mij niet altijd het geval is...Steamwitz schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:00:
Aan iedereen, en in het bijzonder @Angeloonie :
Deze maand is er weer gratis tank te verdienen door elke dag één potje te spelen.
Je kunt dit keer kiezen uit de:De tank (en andere rewards) zijn weer te claimen via https://tankrewards.eu/
- AT 15A
- Pudel
- M4 Improved
- Een week premium account
Edit: Het evenement duurt dit keer 25 dagen (ipv ~30 dagen), dus met één potje per dag red je het niet meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Caveman op 05-05-2020 20:40 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
De vorige keer duurde het ~35 dagen en was het makkelijk te halen. Nu nog maar 25 dagen.
Aan de andere kant... Het is nog steeds mogelijk om met weinig moeite een hoop leuke camo's, equipment, blue prints en/of andere spulletjes te krijgen.
Je hoeft niet alles te doen natuurlijk. Misschien is het voor mij ook makkelijk omdat ik een hekel heb aan Frontlines (zonder die extra arty e.d., Progetto-spam en Wheeled Vehicle spam zou het misschien wel leuk zijnArtemiev schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:44:
Wat een gegrind met de tankrewards én PvE én frontline. Zonder een pot met goud begint het al snel op een fulltime baan te lijken.
Ik hou het wel op sucken in randoms.
"Thuiswerken" heet datArtemiev schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:44:
Wat een gegrind met de tankrewards én PvE én frontline. Zonder een pot met goud begint het al snel op een fulltime baan te lijken.
Mja, op een of andere manier heb ik ook een hekel aan Frontline en dan gaat het nog niet eens zozeer om de arty, wheeled en progetto's. Ik merk aan mezelf dat ik er nerveus van begin te worden, constant opgejaagd worden door tijdslimieten vind ik niet leuk. Het aantal deelnemers is te groot om maar enigzins een tactiek te vormen. Voor mijn gevoel is het 1 grote chaos met tijdsdruk. Wel jammer want de rewards zijn wel leuk.Gaius schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 07:28:
[...]
Je hoeft niet alles te doen natuurlijk. Misschien is het voor mij ook makkelijk omdat ik een hekel heb aan Frontlines (zonder die extra arty e.d., Progetto-spam en Wheeled Vehicle spam zou het misschien wel leuk zijn).
Ik hou het wel op sucken in randoms.
[ Voor 59% gewijzigd door Caveman op 06-05-2020 08:21 ]
Zit nu in stage II (800 vd 2000 punten gehaald) dat gaat zo wel een eeuwigheid duren.
Zoals de meeste tank grinds is het voor de free to play player niet haalbaar, of je moet echt heel hard aan het thuiswerken zijnkuwerti schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:34:
speelt iemand die 'road to berlin' hier? ik heb het gevoel dat het einddoel nooit te behalen is. Het gaat echt tergend langzaam met die punten. 30-100 punten per keer ofzo. Of doe ik iets foput?
Zit nu in stage II (800 vd 2000 punten gehaald) dat gaat zo wel een eeuwigheid duren.
Doel van WG is om je oftewel de boosters te laten kopen of om je aan het eind van de periode de tank aan te laten schaffen met 50% korting oid.
Je doet dus denk ik niets fout, je ervaart hier gewoon het verdienmodel
Ik heb het nog niet eens geprobeerd trouwens, maar het leek mij een eindeloze repeterende grind.
De mode waarbij je tegen AI speelt vind ik zelf wel weer eens grappig. Doet een beetje denken aan de Zombie-mode van 2018 (?).
Inderdaad, zonder boosters is het kansloos. Maar met die 15x gaat het toch aardig (zeker als je wint met een goede score), ik ben bij stage 3 op de helft ongeveer. Ik verwacht van het weekeinde toch wel die IS-2S te hebben, die laatste stage weet ik niet of ik die ga halen.... die bounty vents is toch wel aantrekkelijkkuwerti schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:34:
speelt iemand die 'road to berlin' hier? ik heb het gevoel dat het einddoel nooit te behalen is. Het gaat echt tergend langzaam met die punten. 30-100 punten per keer ofzo. Of doe ik iets foput?
Ik speel niet uitzonderlijk veel, probeer iedere dag mijn boosters op te maken. Om niet uren te spelen, doe ik altijd eerst de daily missions, meestal 30 min "werk" dan heb je ook gelijk de boosters voor Berlin Road. En dan die opmaken ook ongeveer 30 min en ik activeer dan voor een 1 uur combat XP, free XP en crew XP (ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik barst van die dingen). Ik merk dat je dan een heel eind komt.
Ah, heb me er kennelijk niet voldoende in verdiept. Viel me ook al op dat ik geen boosters had en dat ik die moest "verdienen". Begreep al niet hoe, maar nu is het duidelijk. EERST random battle doen en dan pas road to berlin en niet andersom wat ik steeds doeHouthacker schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 18:53:
Als je iedere dag eerst 3 Random Battles speelt (met min 7e/5e/3e base xp) krijg je 3x een 15x booster. Verder krijg je op alle 5 typen één keer per dag een 5x booster gratis. Zonder die boosters is het inderdaad best kansloos.

Van mij mogen zie die Pixel mode (of 16 bit mode, weet niet meer hoe die heette) wel weer eens toevoegen. Dat was hilarisch.En dan clan tegen clan. Nog nooit zoveel gelachen in die spelletjes.
Signature van nature
Hier ook, kennelijk is het nog steeds niet aangepast. Ik wil ook graag equipment en resupplies inslaan. Vorig weekend toevallig iets van 3 miljoen credits bij elkaar gespeeld.superduper schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:20:
Leuk allemaal korting vandaag op spullen in de store, maar ik krijg al de hele dag "data temporarily unavailable" als ik naar de store wel. Ik wil nieuwe repair kitjes
geen idee waarvoor ;-)
1 dag premium volgens mijkuwerti schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:07:
2020MAYCELEBRATION bonuscode.
geen idee waarvoor ;-)
die heb ik niet gekregen. gaat sowiso lekker met WG. krijg nu steeds de melding bij road to berlin dat ik stage 1 heb gehaald. vrij irritant
Tip: Aangezien ze (bij Road to Berlin) altijd op dezelfde plek stil staan en ze op de map worden weergegeven, kun je ze net zo hard terug "kapot focussen" met je 'special' wapen.Dweebus schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:22:
1) Die arty focussed je helemaal kapot.
Edit: Het hangt wel een beetje van de special af. Met de luchtaanval van de Sherman-familie zijn ze one-shot. De aanvalsvliegtuigen van de SU-familie zijn minder effectief.
[ Voor 24% gewijzigd door Steamwitz op 09-05-2020 15:38 ]
Als ik met de Sherman speel, mag ik hopen dat ik uberhaupt 1 stage overleef. Met dat ding heb ik de pech dat ik elke keer 4 grassprieten in m'n team heb.Steamwitz schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:53:
[...]
Tip: Aangezien ze (bij Road to Berlin) altijd op dezelfde plek stil staan en ze op de map worden weergegeven, kun je ze net zo hard terug "kapot focussen" met je 'special' wapen.
Edit: Het hangt wel een beetje van de special af. Met de luchtaanval van de Sherman-familie zijn ze one-shot. De aanvalsvliegtuigen van de SU-familie zijn minder effectief.
Ja, je zou denken dat de tomaten toch wel iets konden uithalen tegen NPC, maar zelfs daar tegen spelen ze niks klaar. Heb al vaak genoeg dat ik alleen de eerste missie haal. Met een beetje geluk vanwege tijdgebrek, maar ook vaak omdat je dan nog de enige speler in het team bentkuwerti schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:29:
Niet te geloven. vanmorgen een road-to-berlin team van beginners. eindresultaat 0 punten (x15 ;-) )
en het is weer gestopt met doen..ElPaco schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:07:
Chat, friendslist en de store doen het weer!
Waar kan ik zien hoe deze eruit ziet? kan deze op alle tanks?
Yep, heel fijn. 3 minuten spelen en al je teammates hebben geen tanks meer om te respawnen... dan ben je dus klaar, want in je eentje doe je niet voldoende damage om de volgende ronde te halen.Dweebus schreef op maandag 11 mei 2020 @ 02:16:
[...]
Ja, je zou denken dat de tomaten toch wel iets konden uithalen tegen NPC, maar zelfs daar tegen spelen ze niks klaar. Heb al vaak genoeg dat ik alleen de eerste missie haal. Met een beetje geluk vanwege tijdgebrek, maar ook vaak omdat je dan nog de enige speler in het team bent
Gisteravond ook regelmatig. Ik nog geen enkele keer kapot geschoten, maar al je teammates wel schreeuwen en roepen dat ik een camper ben in mijn heavy. En vervolgens 1 voor 1 weggeschoten worden. Zit je daar in je eentje... fun.
Ook deze PvE modus heeft een voorspelbaarheid. Elke enemy volgt een vast patroon. Dat is wel heel handig
Signature van nature
Ik heb deze in het verleden al een keer gekregen. Voorbeeld kun je zien op deze pagina:kuwerti schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 08:17:
voor de TIER-II van de rewards kun je de 'ranger style pack' kiezen.
Waar kan ik zien hoe deze eruit ziet? kan deze op alle tanks?
https://worldoftanks.eu/en/1.6.1/
Het is de cammo met het eland en de twee wapens. Op een zomer-map zit er wat meer groen in, op een winter-map zit er wat meer wit in en op een woestijn-map zit er wat meer geel/bruin in.
Volgens de informatie die ik in wot kan zien, is deze geschikt voor alle voertuigen.
Ik ben niet geïnteresseerd in clanwars e.d. (geen tijd voor en geen microfoon), speel puur voor de fun.
ze hebben nog ruimte zo te zien.XGmode schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:48:
Heeft het zin om GOT2 te joinen puur om met wat mensen platoons te spelen in random matches (en eventueel Frontline/Steelhunter)?
Ik ben niet geïnteresseerd in clanwars e.d. (geen tijd voor en geen microfoon), speel puur voor de fun.
Ik had vandaag een lekker potje in mijn type 64: 2740 dmg, 2 kills, 8 spots (maar 716 dmg daaruit helaas), 63 defense points en daarmee 1331 base XP gehaald (zonder prem).
Maar toch was dit 'maar' Class 1. Ook had ik de hoogste damage van alle anderen (By far,1st volgende 2061), maar geen High cal.
Had toch wel een ace tanker verwacht,. maar helaas..
Als ik even snel naar wotreplays kijk zit het grotendeels toch rond de 1400+ xp, waarvan er aardig wat ook op de 1600 xp zitten.superduper schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 18:07:
Waar kan je zien wat de verwachte levels zijn om een Ace tanker te halen?
Ik had vandaag een lekker potje in mijn type 64: 2740 dmg, 2 kills, 8 spots (maar 716 dmg daaruit helaas), 63 defense points en daarmee 1331 base XP gehaald (zonder prem).
Maar toch was dit 'maar' Class 1. Ook had ik de hoogste damage van alle anderen (By far,1st volgende 2061), maar geen High cal.
Had toch wel een ace tanker verwacht,. maar helaas..
http://wotreplays.eu/site.../1/sort/uploaded_at.desc/
Weet even niet zo snel op welke site je het kon vinden.
wow.. nog even oefenen..SurfBoy schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 18:46:
[...]
Als ik even snel naar wotreplays kijk zit het grotendeels toch rond de 1400+ xp, waarvan er aardig wat ook op de 1600 xp zitten.
http://wotreplays.eu/site.../1/sort/uploaded_at.desc/
Weet even niet zo snel op welke site je het kon vinden.
En wat is het nut van een replay server als je replays van 2 maanden terug al niet meer kan afspelen..
[ Voor 10% gewijzigd door superduper op 17-05-2020 10:01 ]
Nope, al jaren vanillakuwerti schreef op zondag 17 mei 2020 @ 09:01:
ff een vraagje: speelt iedereen hier zonder mods? of zijn er toch een paar mods die erg handig zijn? (welke)
XVM is heel populair, heb het wel een paar keer geprobeert... een stortvloeg aan stats en je krijgt een winrate voor je team te zien, wat bij vele er toe leid om voortijdig of zelfs aan het begin van de battle er mee te kappen
XVM zorgt voor een soort "self forfilling profecy"
Wat ik in de jaren gemerkt heb is dat bruikbare mods vanzelf in de game komen. En ander nadeel is dat als er een update is de mod gelijk broken is en je moet wachten totdat de maker hem update naar de huidige versie. Heeft er bij mij toe geleid dat ik het spel een aantal keren opnieuw moest installeren, dus voor mij geen mods meer.
Je ziet dat unicums vaak met playerstats werken en daar hun tactiek op aanpassen, bv. door te focussen op zwakkere spelers om hun stats te boosten (vind ik eigenlijk al een vorm van cheaten)
[ Voor 10% gewijzigd door Caveman op 18-05-2020 10:45 ]
De enige die ik de afgelopen paar jaar gebruikt heb is de mark of excellence indicator. Motiveert mij bij grinds dd net iets meer om mijn best te doenkuwerti schreef op zondag 17 mei 2020 @ 09:01:
ff een vraagje: speelt iedereen hier zonder mods? of zijn er toch een paar mods die erg handig zijn? (welke)
Anderzijds sinds de laatste patch niet meer geïnstalleerd. Of je hem moet proberen is een beetje afhankelijk van je niveau en instelling. Ik kan me voorstellen dat je er ook erg gefrustreerd door kan raken... Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik de 3e mark op t9&10 alleen bij hoge uitzondering zal halen.
Dat heeft te maken met dat dit in een oudere versie van WoT gespeeld is. De replays zijn erg versie gevoelig. Wanneer je dus een replay van 2 maanden geleden wilt afspelen moet je de betreffende versie van de replay installeren.superduper schreef op zondag 17 mei 2020 @ 09:59:
[...]
wow.. nog even oefenen..
En wat is het nut van een replay server als je replays van 2 maanden terug al niet meer kan afspelen..
Zojuist ht15.3 eindelijk ook met honours gehaald. De carry was real

[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 17-05-2020 21:03 ]
[ Voor 5% gewijzigd door kuwerti op 20-05-2020 21:47 ]
GOT2 is een 'slapende' clan, in feite rij je dan met een GOT logo. Samenspelen met GOT2 / 1 spelers is uiteraard ook mogelijk zonder lid van de clan te zijn. Wel jammer dat je geen microfoon hebt, dat maakt het samenspelen juist zoveel leuker!XGmode schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:48:
Heeft het zin om GOT2 te joinen puur om met wat mensen platoons te spelen in random matches (en eventueel Frontline/Steelhunter)?
<edit> ik zie dat je al lid bent geworden van GOT2, welkom!</edit>
[ Voor 5% gewijzigd door Rianata op 21-05-2020 11:18 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ja, ik heb mijn computer in de woonkamer staan (klein huis).Rianata schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:14:
[...]
Wel jammer dat je geen microfoon hebt, dat maakt het samenspelen juist zoveel leuker!
Het is wat storend voor mijn vriendin, dus daarom doe ik het niet.
Ik ben het wel eens dat het samenspelen veel leuker maakt, speelde ooit UT2004 in clanverband.
Thanks!
Ik was al benieuwd waarom niemand na 1 week reageerde op mijn Hi in de Clan chat :xRianata schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:14:
[...]
GOT2 is een 'slapende' clan, in feite rij je dan met een GOT logo. Samenspelen met GOT2 / 1 spelers is uiteraard ook mogelijk zonder lid van de clan te zijn. Wel jammer dat je geen microfoon hebt, dat maakt het samenspelen juist zoveel leuker!
Ps: vanaf morgen weer frontline spelen, dat doe ik nu om veel credits te krijgen met mijn premium tanks.
[ Voor 21% gewijzigd door XGmode op 24-05-2020 09:33 ]
T8 premium + credit booster. (en premium mocht je een paar dagen gratis gekregen hebben). Evt in Frontline als het er is, maar ik trek die modus slechtkuwerti schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:35:
Ik zit een beetje vast. ben aan het sparen voor een tier-10, maar dat gaat echt mega lanzaam. Heeft iemand tips hoe je het snelste credits kan verdienen (zonder geld uit te geven)? is dat puur met tier-8 premiums spelen?
Verder spelen met zo min mogelijk gold schieten en geen premium consumables.
Naast alle dingen die Roozzz al heeft genoemd hier een paar extra:kuwerti schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:35:
Ik zit een beetje vast. ben aan het sparen voor een tier-10, maar dat gaat echt mega lanzaam. Heeft iemand tips hoe je het snelste credits kan verdienen (zonder geld uit te geven)? is dat puur met tier-8 premiums spelen?
- Koop alles (consumables/tanks) met korting. Afgelopen weekend waren de consumables in de aanbieding en heb zelf toen flink ingekocht (small repair/medkits, food van verschillende landen). Dit scheelt je de helft van het geld.
- Als je de optie hebt, invite iemand voor refferal program. Als je met deze persoon gaat platoonen krijg je per battle 50% (host) extra of 100% (invite) extra credits. Daarnaast verdien je per stage een x aantal bonds (alle stages bij elkaar 1500 bonds) wat altijd mooi meegenomen is
ok, frontline is dus een creditmaker. Dat wist ik niet. dank voor alle andere tips!!Roozzz schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:23:
[...]
T8 premium + credit booster. (en premium mocht je een paar dagen gratis gekregen hebben). Evt in Frontline als het er is, maar ik trek die modus slecht
Verder spelen met zo min mogelijk gold schieten en geen premium consumables.
Dat valt wel mee, de potjes duren aanzienlijk langer. Ik heb het een keer vergeleken, ik ben maar een gemiddelde speler dus ik kom zelden tot General. In de tijd van 1 frontline potje kan ik 3 gewone battles spelen en dat levert nagenoeg net zoveel credits op...kuwerti schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:36:
[...]
ok, frontline is dus een creditmaker. Dat wist ik niet. dank voor alle andere tips!!
Ben nog steeds bezig met de STUG IV missies. Die TD-15 en LT-15 zijn zo verschrikkelijk.
Volvo V40 T3 MY13
helaas niet meer wat het geweest is.kuwerti schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:36:
[...]
ok, frontline is dus een creditmaker. Dat wist ik niet. dank voor alle andere tips!!
maar met premium tanks en niet te veel goud schieten kan je nog wel leuk verdienen.
Ik hou er elke week toch wel paar miljoen aan over.
Naar mijn idee zijn de potjes korter geworden door aanpassingen op de twee kaarten en natuurlijk de toevoeging van de wheeled vehicles. Heb nu een aantal keren General rank gehaald, vooral omdat ik in eerdere edities niet door had dat je eerst alle combat reserves moet inzitten op Engineering en daarna Inspire. Ik ging altijd voor bijv. artillerie. Nu schiet mijn experience omhoog wanneer ik in mijn lights aanvallers tegenhoud bij het cappen of veel dmg doe met mijn TDs.Caveman schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:49:
[...]
Dat valt wel mee, de potjes duren aanzienlijk langer. Ik heb het een keer vergeleken, ik ben maar een gemiddelde speler dus ik kom zelden tot General. In de tijd van 1 frontline potje kan ik 3 gewone battles spelen en dat levert nagenoeg net zoveel credits op...
Bij frontline hoef je iig niet na te denken over winrate behouden, het maakt niet uit of je in een rotgame zit of niet. En bevalt wat je doet bij punt A niet, spawn je gewoon ergens anders en verander je eventueel jouw rol zodat het beter gaat.
De camo's / 2D-styles van afgelopen kerst-event... Waren die beperkt houdbaar?
Ik kan ze namelijk niet terug vinden en meen toch echt dat ik ze wel geclaimd heb...
Ik weet het, de kans is heel erg klein. Maar toch ben ik altijd heel blij dat ik op dit soort screenshots mezelf NIET zie staan met een belabberde score, onderaan in het rijtje van het vijandelijk team...Roozzz schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:02:
Het zijn weer typische weekend teams. Holy moly wat een hoop 15-1; 1-15 potjes vanavond. Anderzijds geven dit soort teams soms ook leuke resultaten![]()
Indrukwekkende screenhots
Zojuist ht15.3 eindelijk ook met honours gehaald. De carry was real
net ff paar potjes gespeeld. Potjes duren ongeveer 15 - 20 minuten met een gem. win van 150k. dat gaat dus best lekker. <edit> daar moesten de kosten van 75k nog vanaf,... dus 75 k in 1 potje) :-)XGmode schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:55:
[...]
Naar mijn idee zijn de potjes korter geworden door aanpassingen op de twee kaarten en natuurlijk de toevoeging van de wheeled vehicles. Heb nu een aantal keren General rank gehaald, vooral omdat ik in eerdere edities niet door had dat je eerst alle combat reserves moet inzitten op Engineering en daarna Inspire. Ik ging altijd voor bijv. artillerie. Nu schiet mijn experience omhoog wanneer ik in mijn lights aanvallers tegenhoud bij het cappen of veel dmg doe met mijn TDs.
Bij frontline hoef je iig niet na te denken over winrate behouden, het maakt niet uit of je in een rotgame zit of niet. En bevalt wat je doet bij punt A niet, spawn je gewoon ergens anders en verander je eventueel jouw rol zodat het beter gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door kuwerti op 25-05-2020 21:57 ]
TIP: (Credit) boosters gebruiken.kuwerti schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:21:
[...]
net ff paar potjes gespeeld. Potjes duren ongeveer 15 - 20 minuten met een gem. win van 150k. dat gaat dus best lekker. <edit> daar moesten de kosten van 75k nog vanaf,... dus 75 k in 1 potje) :-)
Gisteren 1,5 M credits binnen geharkt in 3 games, terwijl ik de rank general nog niet eens had aangetikt
Als je creditboosters aanzet en je haalt gemiddeld majoor of hoger en je gebruikt geen food en schiet geen gold moet je rond de 450k tot 550k bruto uitkomen.kuwerti schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:21:
[...]
net ff paar potjes gespeeld. Potjes duren ongeveer 15 - 20 minuten met een gem. win van 150k. dat gaat dus best lekker. <edit> daar moesten de kosten van 75k nog vanaf,... dus 75 k in 1 potje) :-)
wat rond de 300 tot 400k netto opleverd
Ik haal in 95% van de gevallen general en haal ongeveer 200k-250k netto met premium binnen. Met prem consumables maar zonder prem ammo. Volgens mij is het redelijk vergelijkbaar aan randoms. In die tijd kan je 4 potjes doen a 60k winst is ook 240k.
Dan doe je toch de T-100LT?kuwerti schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:50:
ik heb bijna de 6 miljoen te pakken. nu moet ik kiezen. T110E4 (TD), T92HC (arty) T-100LT (light) of de BC-25T. Ikzelf vind lights en arties leuk om te spelen. welke zouden jullie doen? is de T-100LT leuk?? (ik zie ze niet zoveel) of kan ik dan beter de BC-25T kopen (soort light-med vlgs mij)
Dan heb je nu ook nog eens 30% korting te pakken... (Top of the tree)
(N)iemand?Dweebus schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:45:
Vraagje...
De camo's / 2D-styles van afgelopen kerst-event... Waren die beperkt houdbaar?
Ik kan ze namelijk niet terug vinden en meen toch echt dat ik ze wel geclaimd heb...
heb de T-100 gekocht. Ik wist niet dat de top-of-three altijd 30% korting gaf.Dweebus schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 00:33:
[...]
Dan doe je toch de T-100LT?
Dan heb je nu ook nog eens 30% korting te pakken... (Top of the tree)
Gewoon beschikbaar in mijn garage...
Misschien onder een ander tabje. Of anders helemaal naar rechts scrollen. Bij mij staan ze er nog gewoon tussen.
sommige camo's doen het alleen op tier 8/10, als je dan een andere tier hebt geselecteerd zie je die camo's er niet tussen staan
Dat dus. Blijkbaar werken ze op tier 10.xVJ schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:38:
[...]
sommige camo's doen het alleen op tier 8/10, als je dan een andere tier hebt geselecteerd zie je die camo's er niet tussen staan
Dank u!
1920 x 1080 op 17" net iets te klein allemaal, daarnaast haal ik tussen de 50-60 fps.
Reparatie van de client heb ik al gedaan, geen verschil. Appdata ook al geleegd.
Iemand dit vaker meegemaakt?

Whatever.
T110E4 heeft een trollcannon, als hij doet wat je wilt is hij fantastisch, heeft nog een beetje armour ook.kuwerti schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:50:
ik heb bijna de 6 miljoen te pakken. nu moet ik kiezen. T110E4 (TD), T92HC (arty) T-100LT (light) of de BC-25T. Ikzelf vind lights en arties leuk om te spelen. welke zouden jullie doen? is de T-100LT leuk?? (ik zie ze niet zoveel) of kan ik dan beter de BC-25T kopen (soort light-med vlgs mij)
T92HC, arty met de meeste schade per schot, als je dat leuk vind, doen. Arty blijft wel saai spelen.
T-100 LT is een hele fijne tank, goede camo, goede mobiliteit, dpm is ok. Hij heeft wat van zijn waarde sinds de EBR's hun intrede hebben gemaakt maar nog steeds een goede keuze.
BC-25T, nog steeds een medium waar je battles mee kan beslissen, lange aimtijd blijft vervelend maar verder een hele fijne tank.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Die EBRs/ Lynxen zijn verschrikkelijk in deze gamemode. Zelfs de grootste noobs schieten je helemaal kapot met auto aim op top speed en je doet er niks tegen...
Ze moeten daar een cap op zetten per potje net als arty.
T92HC is de meest verschrikkelijke arty die er is. Zeker als je net van de lekkere M55 komt. De T92 is heel erg onnauwkeurig en onbruikbaar als je niet een continue aim hebt. Ergens gokken is absoluut kansloos.TTLCrazy schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:53:
[...]
T110E4 heeft een trollcannon, als hij doet wat je wilt is hij fantastisch, heeft nog een beetje armour ook.
T92HC, arty met de meeste schade per schot, als je dat leuk vind, doen. Arty blijft wel saai spelen.
T-100 LT is een hele fijne tank, goede camo, goede mobiliteit, dpm is ok. Hij heeft wat van zijn waarde sinds de EBR's hun intrede hebben gemaakt maar nog steeds een goede keuze.
BC-25T, nog steeds een medium waar je battles mee kan beslissen, lange aimtijd blijft vervelend maar verder een hele fijne tank.