mee eens. T-10 is echt een leuke tank om te spelen. veel sneller dan die daarna komen. echt een tank om lekker vol mee in de aanval te gaanCaveman schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:47:
[...]
Dan gaat de T-10 wel bevallen, die heeft meer een medium playstyle dan een heavy...
Last battle: 07/06/2017 17:46
Iemand die nog een recruit wilt voor "Refer a friend program"? Ik wil ook weer eens een poging wagen aan WOT
EDIT: vergeven.
Iemand die nog een recruit wilt voor "Refer a friend program"? Ik wil ook weer eens een poging wagen aan WOT
EDIT: vergeven.
[ Voor 8% gewijzigd door bal130 op 21-03-2020 11:25 . Reden: vergeven ]
Zeker, weet niet hoe snel ik hem kan sturen though, als iemand anders sneller is hoor ik het wel.bal130 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 10:37:
Last battle: 07/06/2017 17:46
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Verwijderd
Als je slim bent, en nog geen premium account hebt, wacht je met het activeren van de code vlak voor deze afloopt op 3 april 10:00.. Dan pak je nog heel wat dagen mee van de volgende Frontline episode.
[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 22-03-2020 09:51 ]
Maar levert premium dan een bonus qua progressie, of ga je ervanuit dat je dan meer speelt oid?Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 14:27:
[...]
Als je slim bent, en nog geen premium account hebt, wacht je met het activeren van de code tot 3 april. Dan pak je nog heel wat dagen mee van de volgende Frontline episode.
If you can see, look. If you can look, observe
Frontline is de makkelijkste manier om veel geld te verdienen, premium helpt daarbij!Roozzz schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 22:29:
[...]
Maar levert premium dan een bonus qua progressie, of ga je ervanuit dat je dan meer speelt oid?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Helder. Ik dacht even dat er nog een andere bonus was. Credits vind ik niet zo interessantlooyenss schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 22:35:
[...]
Frontline is de makkelijkste manier om veel geld te verdienen, premium helpt daarbij!
Vandaag de T-43 unlocked, erg benieuwd naar deze tank maar waarschijnlijk is ie iets minder dan de T-34-85. Hoewel de nieuwigheid van een tank altijd leuk is doet het wel zeer afscheid te nemen van de T-34-85. Een van de weinige tanks waar ik een mastery badge en een mark of excellence op heb (edit: en een leuke winrate van 59%).
Gelukkig heb ik de T-34-85M nog
[ Voor 5% gewijzigd door Cranzai op 23-03-2020 18:18 ]
T-43 en T-44 zijn wel een pittige grind in de tiers die je gaat tegenkomen in de matchmaking, je bent als medium vaak bottom of middle tier tegen tiers 1 of 2 hoger en deze tanks excelleren niet echt in de eigen tiers. Dus speel deze lijn erg terughoudend, te agressief spelen wordt snoeihard afgestraft en je bent vaak de underdogCranzai schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:17:
Vandaag de T-43 unlocked, erg benieuwd naar deze tank maar waarschijnlijk is ie iets minder dan de T-34-85. Hoewel de nieuwigheid van een tank altijd leuk is doet het wel zeer afscheid te nemen van de T-34-85. Een van de weinige tanks waar ik een mastery badge en een mark of excellence op heb (edit: en een leuke winrate van 59%).Gelukkig heb ik de T-34-85M nog
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Persoonlijk vond ik de KV-13 en T-43 echt heerlijk, alhoewel dat wel een flinke tijd geleden was met een compleet andere meta. De T-44 is volgens mij ook prima. Al heb ik hem al een tijd niet meer aangeraakt.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik heb de T-44 zelfs nog incidenteel gebruikt in frontline. Niets mis mee, gewoon een goede all rounder maar blinkt nergens in uit.Vae Victus schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:54:
Persoonlijk vond ik de KV-13 en T-43 echt heerlijk, alhoewel dat wel een flinke tijd geleden was met een compleet andere meta. De T-44 is volgens mij ook prima. Al heb ik hem al een tijd niet meer aangeraakt.
De KV-13 vond ik zelf minder leuk dan de T-34-85 maar dat komt denk ik ook doordat de KV-13 iets meer middelmatig is.
Mijn andere favo grind op het moment is de american turreted TDs, zit nu op de T25/2 wat een beest van een tank. Had zelf niet zoveel met de T67, veel meer met de Hellcat en na het wennen kan ik ook erg goed overweg met de T25/2. Soms is die zelfs als soort van medium te spelen
Mijn andere favo grind op het moment is de american turreted TDs, zit nu op de T25/2 wat een beest van een tank. Had zelf niet zoveel met de T67, veel meer met de Hellcat en na het wennen kan ik ook erg goed overweg met de T25/2. Soms is die zelfs als soort van medium te spelen
Zo jammer dat je dan straks in de T28 Prot terecht komt, die is veel (nee eigenlijk ook niet) maar snel zeker niet. Die moet het veel meer hebben van zijn bepantsering (wat prima is tegen tier 6, vanaf tier 8 schiet iedereen dwars door je heen).
De T30 die erna komt is dan wel weer een pareltje.
Voor het eerst sinds 3 a 4 jaar weer eens WoT aangeslingerd.
Leuk. Even geen mods and stats. Gewoon paar potjes T-34-85, Cromwell B, T29 en IS3/IS7. Mis niet echt informatie in vergelijking met de mods van vroeger, alleen extra zoom zou wel prettig wezen.
Leuk. Even geen mods and stats. Gewoon paar potjes T-34-85, Cromwell B, T29 en IS3/IS7. Mis niet echt informatie in vergelijking met de mods van vroeger, alleen extra zoom zou wel prettig wezen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Volgens mij kan je tegenwoordig in de general settings van WOT zelf ook x16 en x25 zoom aanzetten.MrJ schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:32:
Voor het eerst sinds 3 a 4 jaar weer eens WoT aangeslingerd.
Top, thanks.bal130 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 07:57:
[...]
Volgens mij kan je tegenwoordig in de general settings van WOT zelf ook x16 en x25 zoom aanzetten.
Godfather Bodybuilding topic reeks
De T28 Prot heeft echt te weinig hitpoints voor de rol die het moet vervullen. Als je kijkt naar trage zware (bepantserde) tankdestroyers op tier 8, dan zie je 1400 tot 1500 hitpoints. En dan kijk je naar de T28 Prot, en die heeft maar 1150 hitpoints.ElPaco schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:40:
Zo jammer dat je dan straks in de T28 Prot terecht komt, die is veel (nee eigenlijk ook niet) maar snel zeker niet. Die moet het veel meer hebben van zijn bepantsering (wat prima is tegen tier 6, vanaf tier 8 schiet iedereen dwars door je heen).
De gun is prima, maar zodra je te maken krijgt met iemand die weet waar ie moet schieten en je armor dus niet werkt, dan heb je niet de hitpoints om er nog iets van te maken. (zeg ik als lichtgroene tomaat)
Op zich niet zo heel veel anders dan de T25/2 toch? Die speelt ook erg goed als assault TD in de frontlinie naast het snipen. Dan heb je ook maar 800hp ofzo dus kun je in 3 shots makkelijk dood zijn als je niet op let. Meer armor is dan alleen maar een verbeteringGaius schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:43:
[...]
De T28 Prot heeft echt te weinig hitpoints voor de rol die het moet vervullen. Als je kijkt naar trage zware (bepantserde) tankdestroyers op tier 8, dan zie je 1400 tot 1500 hitpoints. En dan kijk je naar de T28 Prot, en die heeft maar 1150 hitpoints.
De gun is prima, maar zodra je te maken krijgt met iemand die weet waar ie moet schieten en je armor dus niet werkt, dan heb je niet de hitpoints om er nog iets van te maken. (zeg ik als lichtgroene tomaat)
Met de T25/2 kun je een stuk makkelijker herpositioneren als je gekozen positie niet goed blijkt te zijn. Het is niet de snelste TD, maar hij is mobiel genoeg. Wat dat betreft zit die mooi tussen de Hellcat en de T28 Prot in denk ik. De T28 Prot is wat minder mobiel en je zit daardoor wat sneller vast aan een gekozen positie, ook als die niet goed blijkt te zijn.Cranzai schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:53:
[...]
Op zich niet zo heel veel anders dan de T25/2 toch? Die speelt ook erg goed als assault TD in de frontlinie naast het snipen. Dan heb je ook maar 800hp ofzo dus kun je in 3 shots makkelijk dood zijn als je niet op let. Meer armor is dan alleen maar een verbetering
Wat dat betreft is de T28 Prot voor mij vaak een hit or miss-potje. Of ik heb mazzel en een top pot, of het is helemaal kut. Ondanks dat heb ik er geen hekel aan, en denk ik dat ik 'm leuker vind dan de T25/2. Hij zou alleen wat meer hitpoints mogen hebben dus.
Geld trouwens ook voor de turret, of je bounced alles of niksGaius schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:03:
[...]
Wat dat betreft is de T28 Prot voor mij vaak een hit or miss-potje. Of ik heb mazzel en een top pot, of het is helemaal kut. Ondanks dat heb ik er geen hekel aan, en denk ik dat ik 'm leuker vind dan de T25/2. Hij zou alleen wat meer hitpoints mogen hebben dus.

Ja, dat is één van de top-redenen of ik een goede of slechte pot heb. Als je tegen iemand speelt die weet dat ie op het vlakke stuk naast je gun-mantlet moet schieten is het snel voorbij.looyenss schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:46:
[...]
Geld trouwens ook voor de turret, of je bounced alles of niks
Ik weet dat klagen over RNG geen zin heeft, maar wat heb ik toch een slechte avond. Als iemand zich afvraagt of dat écht nieuwe kraters zijn die je nu op de maan ziet: dat kan wel kloppen, dat zijn mijn volledig ingezoomde en gemikte schoten die buiten de dispersion cirkel landen.
Ik ben een hele tijd fervent WoT Blitz speler geweest (op PC dan, niet op mobiel), dus wou de "echte" versie eens uitproberen. Wat een verschil zeg, ik voel me terug een n00bje... Ik ben een superunicum zoals dat heet op Blitz en nu moet ik vechten om mezelf boven 55 percent winrate te houden in tier V.
Mooie maps wel, al is m'n PC niet sterk genoeg voor fatsoenlijke instellingen lijkt het. Misschien binnenkort toch eens op zoek gaan naar een tweedehands exemplaar dat hogere instellingen aan kan en me geen handen vol geld kost
Mooie maps wel, al is m'n PC niet sterk genoeg voor fatsoenlijke instellingen lijkt het. Misschien binnenkort toch eens op zoek gaan naar een tweedehands exemplaar dat hogere instellingen aan kan en me geen handen vol geld kost
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Wat is eigenlijk het verschil tussen Blitz en regulier?
Ik moest lachennst6ldr schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:59:
Ik weet dat klagen over RNG geen zin heeft, maar wat heb ik toch een slechte avond. Als iemand zich afvraagt of dat écht nieuwe kraters zijn die je nu op de maan ziet: dat kan wel kloppen, dat zijn mijn volledig ingezoomde en gemikte schoten die buiten de dispersion cirkel landen.
Blitz is voor mobiel en de gewone niet. De maps zijn anders, Blitz is (volgens mij) 7 vs 7 en kan je dus behalve op Windows 10 ook op je telefoon of tablet spelen. Met muis en toetsenbord heb je daar wel echt super dik voordeel natuurlijk.Cranzai schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:10:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Blitz en regulier?
Niet per se, je hebt als mobiel speler een veel betere auto aim (dus makkelijk schieten tijdens het rijden). Aimen met de muis is inderdaad 10x makkelijker dan manueel aimen op een scherm, maar dat hoef je dus normaal gezien vaak niet te doenElPaco schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:11:
[...]
Blitz is voor mobiel en de gewone niet. De maps zijn anders, Blitz is (volgens mij) 7 vs 7 en kan je dus behalve op Windows 10 ook op je telefoon of tablet spelen. Met muis en toetsenbord heb je daar wel echt super dik voordeel natuurlijk.
Je kan ook in de instellingen aangeven dat je niet tegen PC spelers wilt spelen.
Ik heb het op een tablet geprobeerd maar ik ben verschrikkelijk met touchscreen controls (in welke game dan ook eigenlijk). Sommige mensen zijn er dan weer geweldig goed mee. De gemiddelde speler zal allicht wel beter presteren op PC, zeker als je PC gaming gewend bent.
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
De T28 Prototype is binnen 
Toevallig ook mij eerste echte Tier VIII (had een andere met blue prints gedaan omdat ik dacht dat die uit het spel zou gaan).
Eerste potje was vrij geinig, direct flink veel gebounced in de stad op Ruinberg (encounter). Leek een loss te worden maar een snelle cap was voldoende voor de winst. 2k damage en 1k blocked vind ik wel aardig voor een eerste potje
Toevallig ook mij eerste echte Tier VIII (had een andere met blue prints gedaan omdat ik dacht dat die uit het spel zou gaan).
Eerste potje was vrij geinig, direct flink veel gebounced in de stad op Ruinberg (encounter). Leek een loss te worden maar een snelle cap was voldoende voor de winst. 2k damage en 1k blocked vind ik wel aardig voor een eerste potje
Het was alweer een tijdje geleden, maar heb weer 's een Ace binnen. Ik ben een speler van het niveau dat ik een beetje mazzel nodig heb, en die kreeg ik dit keer zowaar. Een kluitje heavies zonder viewrange dat ging cappen (3x KV-1 en een KV-3), die ik mocht farmen.
Uiteindelijk tot 3k dmg en 5 kills gekomen in m'n Chi-To, en toen waren m'n premium shells op (voor de KV-3, die stond met de voorkant naar me toe) en ongeveer gelijktijdig capte mijn team.
Uiteindelijk tot 3k dmg en 5 kills gekomen in m'n Chi-To, en toen waren m'n premium shells op (voor de KV-3, die stond met de voorkant naar me toe) en ongeveer gelijktijdig capte mijn team.
Heb het spel uit verveling weer eens gedownload. Paar potjes gedaan, niet veel veranderd in 10 maand. 
Kreeg gratis een Super Hellcat omdat ik 6jr een account had.
Wat zijn de grote wijzigingen sinds mei 2019?
Whatever.
Volgens mij vallen die mee en komen de grote aanpassingen in versie 2.0Harmen schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:31:
Heb het spel uit verveling weer eens gedownload. Paar potjes gedaan, niet veel veranderd in 10 maand.
Versie 1.9 staat volgens mij bijna klaar waarin de tech tree flink onderhanden wordt genomen en de low level tanks een HP boost krijgen. Paar heavies krijgen ook een buff maar volgens mij is 2.0 de grote klapper.
Zo leuk als het eerste potje met de T28 prot was, zo frustrerend de laatste 7. Alleen maar epic losses.
Kritisch gezien zat ik niet altijd verkeerd maar ik deed solide damage en kon de aanvallers best lang ophouden. Vervolgens wordt de andere flank compleet gestompt et voìla
edit:
Op mijn T-43 over 20 games echter wel een winrate van 80%
Kritisch gezien zat ik niet altijd verkeerd maar ik deed solide damage en kon de aanvallers best lang ophouden. Vervolgens wordt de andere flank compleet gestompt et voìla
edit:
Op mijn T-43 over 20 games echter wel een winrate van 80%
[ Voor 11% gewijzigd door Cranzai op 31-03-2020 18:52 ]
Ik ben aan het huilen, de missie destroy 4 binnen 100m + 3000 damage, had ik 4 kills en laatste tank en shot.. kom ik uit op 2999 en niet gehaald

Zojuist heb ik wat 's Nederlandsch glorie mogen meemaken, zoals vaker met die [KWAAK] gasten:

Ik snap het wel overigens, als je zo'n score hebt en dan dood gaat, dan lijkt alles voor niks geweest:

Ik snap het wel overigens, als je zo'n score hebt en dan dood gaat, dan lijkt alles voor niks geweest:

Ik zag nog wat codes voorbij komen , niet helemaal zeker wat ze doen maar bij mij worden ze wel geaccepteerd:
LONGLIVETHEKINGX (wow?)
THERISEOFCAP (wow?)
HOLAHITOMI0420 (3 extra missions)
EMSIXTYCODE4REDDIT (manual fire extinguisher)
University codes:
https://worldoftanks.com/...ersity-missions/tum-0420/
LTUNIAPR2020
MTUNIAPR2020
HTUNIAPR2020
TDUNIAPR2020
LONGLIVETHEKINGX (wow?)
THERISEOFCAP (wow?)
University codes:
LTUNIAPR2020
MTUNIAPR2020
HTUNIAPR2020
TDUNIAPR2020
Jammer, dit zijn mijn resultaten bij Wargaming EU.Breezers schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:49:
Ik zag nog wat codes voorbij komen , niet helemaal zeker wat ze doen maar bij mij worden ze wel geaccepteerd:
LONGLIVETHEKINGX (wow?)
THERISEOFCAP (wow?)
University codes:
LTUNIAPR2020
MTUNIAPR2020
HTUNIAPR2020
TDUNIAPR2020
Hebben jullie ook zulke lange queue-tijden op tier 7? Andere tiers starten in no-time, maar bij tier 7 sta ik regelmatig dik een minuut in de queue. Terwijl er 78k spelers nu zijn op EU1. Raarrr.
Bedankt voor de moeite ! , maar helaas alles invalidBreezers schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:49:
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Inderdaad World of Warship codes. Toch bedankt!Breezers schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:49:
LONGLIVETHEKINGX (wow?)
THERISEOFCAP (wow?)
Ik weet niet wat het is met WOT, maar ik vind het spel steeds saaier worden.

spoiler: Hoop geklaag!
- Als je de mappen een beetje kent, kun je op elke map makkelijk damage doen zonder dat een enemy gespot is. Gewoon op het bosje schieten waar altijd iemand staat... en raak. Heel leuk - Zeker in een arty - maar veel voldoening geeft het niet. Het heeft niets met inzicht of skill te maken.
Wanneer gaat war gaming the mappen dynamisch maken? Wat meer random bosjes/puinhopen en kleine random hoogtevariaties waardoor de map steeds iets anders is. - Vroeger moest je je verdiepen in de tanklijnen en echt kiezen welke tank je wilde grinden en moest je echt nadenken over hoe je je crew inzette. Tegenwoordig krijg je zo veel blue prints, training books en andere bonussen, dat grinden en crew trainen eigenlijk niet meer hoeft. En met de update wordt het nog erger.
- En dan de missies... standard battle, assault, encounter.... het is meer voor het idee, dan dat je echt een missie uitvoert. Win je op tactiek door heel snel een cap-cirkel in te nemen en de missie te behalen, dan levert het nauwelijks XP op. Wanneer gaat War Gaming het behalen van een missie eindelijk eens belonen?
Maar ik wil niet met geklaag eindigen...
Een paar weken terug de T95 gegrind unlocked, en wat een leuke tank is dat!
Herkenbaar.Gaius schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:50:
Hebben jullie ook zulke lange queue-tijden op tier 7? Andere tiers starten in no-time, maar bij tier 7 sta ik regelmatig dik een minuut in de queue. Terwijl er 78k spelers nu zijn op EU1. Raarrr.
@Steamwitz ik probeer nu de STUG 4 te unlocken, dus moest ook aan arty geloven (heb die nu op tier 7), en ik moet echt m'n best doen om niet per ongeluk 3 missies af te vinken. Behalve de laatste twee dan, daar deed ik langer over.
Gisteren een prima serie potjes gespeeld. Alle potjes met max 1 arty per team, wat een verschil maakt dat! Ik begin inmiddels behoorlijk vriendjes te worden met de IS-3-ll, daarmee gisteren tot 2x toe bijna ht15.4 gehaald (14k dmg done, blocked en received). Helaas precies gemist met ~400 dmg en 183 dmg te weinig 
Ik was begonnen met de vkp100 om hier een poging voor te doen en ging er vanuit naar de maus te grinden. Maar lijkt erop dat het hier ook gewoon mee kan. Turret, gun depression en flexibiliteit is prima. Als alle sterren op een lijn staan gaat het een keer lukken

Ik was begonnen met de vkp100 om hier een poging voor te doen en ging er vanuit naar de maus te grinden. Maar lijkt erop dat het hier ook gewoon mee kan. Turret, gun depression en flexibiliteit is prima. Als alle sterren op een lijn staan gaat het een keer lukken
Ben gestart als casual speler zonder mods etc, nog best aardig te doen. Er is best veel veranderd, veel nieuwe tanks. Teams vallen nog steeds tegen, gisteren de WT auf pz4 gepakt en ben na 6 losses maar gestopt.
[ Voor 11% gewijzigd door Harmen op 08-04-2020 08:23 ]
Whatever.
Nieuwe code: 1357
voor een personal reserve en 5 auto extinguishers
Vond het een rare code... maar hij werktDweebus schreef op woensdag 15 april 2020 @ 00:28:
Nieuwe code: 1357
Dat was de uitkomst van de raadsels voor de WoT 10th anniversaryCaveman schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:12:
[...]
Vond het een rare code... maar hij werktdus toppie !
Questions
Something is wrong…
- It took 5 years from the time when a tank with this number in its name passed the tests in a public test, until it was finally added to the tech tree.
- This number was very popular among Soviet tank destroyers. After deducting one, we get the number often used by the Germans.
- This is the number of British vehicles from the old tech tree used in the current tech tree.
- The American tank with this number was removed from the game a long time ago. But players can sometimes see it in battles under a slightly changed name.
- This number belongs to a Tier III self-propelled gun, which once aroused fear among enemies.
- This number is currently used in the Tier V tank name. But long ago this tank had no numbers at all.
Answers collected by players from across the eastern border:
- 1115 – WZ-111 5A
- 76 – 76 mm
- twenty
- 23 – T23 (Т23Е3)
- 122 – 122 mm (SU-26)
- 1 – KV-1 (KV)
Nice! Maar heb wel het idee dat die stukjes text niet kloppen bij het percentage wat ik in-game zie. Dacht dat dat gekoppeld was. Aangezien het pijltje van de textballon precies naar het cijfer wijst.Breezers schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:20:
[...]
Dat was de uitkomst van de raadsels voor de WoT 10th anniversary
Questions
Something is wrong…So, did you write down all the answers to these questions? And now use them to get a four-digit number. You know what to do, right?
- It took 5 years from the time when a tank with this number in its name passed the tests in a public test, until it was finally added to the tech tree.
- This number was very popular among Soviet tank destroyers. After deducting one, we get the number often used by the Germans.
- This is the number of British vehicles from the old tech tree used in the current tech tree.
- The American tank with this number was removed from the game a long time ago. But players can sometimes see it in battles under a slightly changed name.
- This number belongs to a Tier III self-propelled gun, which once aroused fear among enemies.
- This number is currently used in the Tier V tank name. But long ago this tank had no numbers at all.
Answers collected by players from across the eastern border:four digit code: 1357
- 1115 – WZ-111 5A
- 76 – 76 mm
- twenty
- 23 – T23 (Т23Е3)
- 122 – 122 mm (SU-26)
- 1 – KV-1 (KV)
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Nu snap ik ook wat die oranje balk aan de rechteronderzijde voor is .....Breezers schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:20:
[...]
Dat was de uitkomst van de raadsels voor de WoT 10th anniversary
Questions
Something is wrong…So, did you write down all the answers to these questions? And now use them to get a four-digit number. You know what to do, right?
Answers collected by players from across the eastern border:four digit code: 1357
- 1115 – WZ-111 5A
- 76 – 76 mm
- twenty
- 23 – T23 (Т23Е3)
- 122 – 122 mm (SU-26)
- 1 – KV-1 (KV)
Ik begreep er in eerste instantie ook geen enkele snars vanCaveman schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:34:
[...]
Nu snap ik ook wat die oranje balk aan de rechteronderzijde voor is .....

Wat is dat oranje vlakje met text in de garage ? Ik kan er niks over vinden
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G9nn13PSiqx2LmPFzxEA6N4f.jpg?f=user_large)
[ Voor 59% gewijzigd door FSXnoob op 16-04-2020 14:14 ]
Scroll eens 4 berichten naar boven ?Vedrano schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:14:
Wat is dat oranje vlakje met text in de garage ? Ik kan er niks over vinden[Afbeelding]

als ik een elite tank heb, kan ik dan beter de crewtraining versnellen of experience sparen. Ik wil geen gold uitgeven voor het omzetten van experience.
Dan heb je eigenlijk het antwoord al gegeven. Omzetten kost goldkuwerti schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:26:
als ik een elite tank heb, kan ik dan beter de crewtraining versnellen of experience sparen. Ik wil geen gold uitgeven voor het omzetten van experience.
ok, daar twijfelde ik over. ik twijfelde tussen dit en het krijgen van gewone free-xp. dus crewtraining aanzetten dan. Dank jelooyenss schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:53:
[...]
Dan heb je eigenlijk het antwoord al gegeven. Omzetten kost gold
ik heb nu bij de tank rewards tier IV unlocked en heb de "X5 XP Mission for X5 to combat experience for each victory (x25) gekozen. Waar kan ik zien hoeveel ik al van deze 25 gebruikt hebt??
Bovenaan bij het tabje missies. Je moet wel eerst de tank gedubbeld hebben.kuwerti schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 07:27:
ik heb nu bij de tank rewards tier IV unlocked en heb de "X5 XP Mission for X5 to combat experience for each victory (x25) gekozen. Waar kan ik zien hoeveel ik al van deze 25 gebruikt hebt??
Kepro schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:37:
[...]
Bovenaan bij het tabje missies. Je moet wel eerst de tank gedubbeld hebben.
hmmmmm, als ik bij een al gedubbelde tank kijk dan zie ik dit:Kepro schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:37:
[...]
Bovenaan bij het tabje missies. Je moet wel eerst de tank gedubbeld hebben.
:strip_exif()/f/image/f85tI7AItF5KIg0g3RsbzaW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo, ik heb het spel af, alle tanks in de garage (techtree)... Wat nu, War Thunder ?
Nu begint het juist lijkt mij. Op alle tanks 3rd MoE behalen. Succes!Caveman schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:21:
Zo, ik heb het spel af, alle tanks in de garage (techtree)... Wat nu, War Thunder ?
Wow, 15 potjes gespeeld in de KV-2. Onmogelijk om die 10k dmg te halen. Onmogelijk om te winnen.
Wat een enorme bagger teams zeg. Nu ben ik al geen fan van die KV-2, maar als iedereen om je heen gewoon op z'n rug gaat liggen, dan valt er echt niks meer te halen.
Wat een enorme bagger teams zeg. Nu ben ik al geen fan van die KV-2, maar als iedereen om je heen gewoon op z'n rug gaat liggen, dan valt er echt niks meer te halen.
Ik heb ook 15 potjes moeten spelen, wat ik vandaag gezien hebDweebus schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:14:
Wow, 15 potjes gespeeld in de KV-2. Onmogelijk om die 10k dmg te halen. Onmogelijk om te winnen.

Ik had 12 potjes nodig, gewoon lekker HEAT spammen, dan haal je wel 1500 tot 2000 dmg. Ik had nog 1300 dmg nodig met 5 min op de klok... haal 1600 in het laatste potje, alleen duurde die 7 minDweebus schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:14:

Ter indicatie. Vandaag 15 gespeeld, 73% winrate... (Net iets anders dan die 25% van gisteren.)Dweebus schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:14:
Niets zo wisselvallig als een paar potjes WoT
[ Voor 4% gewijzigd door Dweebus op 20-04-2020 20:08 ]
Van de week een mail gekregen van wargaming dat ik al 7 jaar speel etc. etc. Daar zit een kortingscode van 30% op een geselecteerd aantal packages. Hartstikke mooi maar doe ik waarschijnlijk niks mee. Daarnaast kun je door je batttle report gaan met stats over die 7 jaar. Aan het einde daarvan krijg ik een reward melding:
:strip_exif()/f/image/kdRVrCAojUXEnZmApiTcfLYE.jpg?f=fotoalbum_medium)
Nu wil ik het nu nog niet activeren omdat ik een gratis account heb. Ik heb die 3 dagen premium liever dit weekend. Maar weet iemand of die tank permanent is, of dat het een rental is? Permanent zou haast te mooi zijn en zeker niet des Wargaming.
:strip_exif()/f/image/kdRVrCAojUXEnZmApiTcfLYE.jpg?f=fotoalbum_medium)
Nu wil ik het nu nog niet activeren omdat ik een gratis account heb. Ik heb die 3 dagen premium liever dit weekend. Maar weet iemand of die tank permanent is, of dat het een rental is? Permanent zou haast te mooi zijn en zeker niet des Wargaming.
Helaas, Rental.
Tenminste, die teleurstelling had ik. 30 dagen of iets dergelijks.
Tenminste, die teleurstelling had ik. 30 dagen of iets dergelijks.
[ Voor 69% gewijzigd door TheOmen op 21-04-2020 12:30 ]
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Het is al de hele week zo.... mijn winrate kalvert aardig af op deze manier... 30 - 40 % winrate per dag is bijna standaard geworden.Dweebus schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:14:
Teams als een totale lemming train 1 kant op rijden en dan massaal gaan pingen aan de andere kant van de map om aan te geven dat daar niemand is en dat ik in mijn eentje dan maar moet gaan spotten daar ofzo... totaal kansloos. Arty players die dan boos worden omdat ik in mijn Type 64 niet even 3 tanks kon tegenhouden.
Ook hier slaat het Corona virus toe dus.. Het namelijk nog erger dan in weekeinden en vakanties.
Signature van nature
Heb deze morgen de melding 'Kan niet verbinden met de server. De server is mogelijk niet beschikbaar of uw netwerkinstellingen zijn mogelijk verkeerd.'
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk want ik heb niets gewijzigd in de netwerkinstellingen.
Meer spelers die hier tegen aan lopen?
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk want ik heb niets gewijzigd in de netwerkinstellingen.
Meer spelers die hier tegen aan lopen?
Ja. Ze hebben iets verkloot bij de implementatie van 1.9 denk ik. WoWs lag er ook een tijd uit vanmorgen.
Bij mij is het ook nog steeds onbereikbaar. Kan de servers niet op komen.
Servers zijn weer online
Of het is een nieuwe optie of het valt me nu pas op, maar in het beginscherm is nu een optie 'switch account'. Ik dacht dat het tegen de regels was om met meerdere accounts te werken? Is dat nu losgelaten?
Ik kon dat voorheen ook. Kids van mij hebben ook accounts en die spelen vanaf dezelfde laptop en installatie. Dan kon je altijd al switchen in de launcher
Baal als een stekker. Had net eergisteren vanuit de T54 de tear X T62A vrijgespeeld voor 180.000 battle experience met de bedoeling die te kopen als ik genoeg credits had.
Is met deze update de T62A verdwenen ofwel weg de 180.000 battle experience.
Boze mail gestuurd naar customer support.
.
.
Je kunt niet echt zeggen dat Wargaming niet gecommuniceerd heeft dat de T62-A uit de tech tree zou verdwijnen. Het was al maanden bekend.
Je XP is weg? Waarom had je hem niet geunlocked dan?dick53 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:55:
Baal als een stekker. Had net eergisteren vanuit de T54 de tear X T62A vrijgespeeld voor 180.000 battle experience met de bedoeling die te kopen als ik genoeg credits had.
.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Is toch al lang gezegd dat de 'collector' tanks gewoon te koop zijn voor credits zonder unlock nodig te hebben?dick53 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:55:
.
Indien je hebt niet unlocked hebt, zal je nog steeds 180k xp hebben op je T54
En als hij al wel unlocked was dan heb je blueprints gekregen ter waarde van de tank.paladin! schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:12:
[...]
Is toch al lang gezegd dat de 'collector' tanks gewoon te koop zijn voor credits zonder unlock nodig te hebben?
Indien je hebt niet unlocked hebt, zal je nog steeds 180k xp hebben op je T54
Vorige week mijn IS-7 kunnen unlocken. Had een goede crew nog over en erin geplaatst. Kom niet boven de 35% winrate uit.... Elke keer in Tier 10 wordt het team overlopen binnen 5 minuten.
Begin Tier 8 eigenlijk de leukste tier te vinden.
Op tier 8 en 9 heb ik lang niet zulke slechte winrates. Ik ben geen top player maar dit is wel echt dramatisch.
Op tier 8 en 9 heb ik lang niet zulke slechte winrates. Ik ben geen top player maar dit is wel echt dramatisch.
Herkenbaar, tier 10 is wel heftig, ik speel tegenwoordig veelal op tier 4 t/m 7 ik merk dat ik daar wel het verschil kan maken. Op de hogere tiers is het toch net een ander spelletje...haborym schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:10:
Vorige week mijn IS-7 kunnen unlocken. Had een goede crew nog over en erin geplaatst. Kom niet boven de 35% winrate uit.... Elke keer in Tier 10 wordt het team overlopen binnen 5 minuten.
ik heb mijn account maar weer is uit de kast gehaald. na het inloggen direct een sloot aan bonussen van twitch en de melding dat ik 7 jaar een account heb met nog meer bonussen.
afijn, ik heb er weer zin in, alleen nu is er dus nog geen XVM voor 1.9 als ik het goed zie, iemand alternatieven?
afijn, ik heb er weer zin in, alleen nu is er dus nog geen XVM voor 1.9 als ik het goed zie, iemand alternatieven?
Laat XVM voor wat het is en speel gewoon voor fun.Denniz0229 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:29:
ik heb mijn account maar weer is uit de kast gehaald. na het inloggen direct een sloot aan bonussen van twitch en de melding dat ik 7 jaar een account heb met nog meer bonussen.
Ik heb zo'n beetje alle leuke tanks naar T10 gespeeld: 430U, TVP T50, UDES15-16, E100, AMX13-105, LT100, maar ik merk met veel van die tanks (ze zijn overigens bijna allemaal nog op T9, ik heb geen credits om ze te kopen
) dat ik potjes op T10 veel te irritant zijn. Bijna iedereen schiet premium ammo, er zijn over het algemeen ook meer betere spelers lijkt het. Dus ik ga maar weer terug spelen in T7/8. De AMX 13/57 vooral is leuk om te spelen.
Ik merk van mijzelf dat tenzij de tank een gimmick heeft (zoals de zweedse) ik niet bijzonder goed ben in medium tanks. Mijn fout is meestal dat ik veel te agressief ben. De 430 bijv. , dat is toch echt bijna de beste T9 medium. Ik kan daar geen pot mee breken
Heb ook de Kranvagn gekocht en die bevalt me zozo. De ene pot lijkt het alsof je god ben, de andere verdwijn je in 2 minuten in het afvoer putje... Maar dat lijkt tegenwoordig toch wel de tendens. Laatst had ik 5 potjes achter elkaar gewonnen, ben toen maar snel gestopt voordat het gewoon werd
Al met al speel ik steeds minder. ik doe ook nooit mee met de marathons van WG. Net alsof ik tijd heb om elke dag 5 uur te spelen om een tank vrij te spelen. Ik begrijp best dat ze geld moeten verdienen, maar maak die missies in ieder geval realistisch.
Genoeg gerant, iemand nog een tip voor een leuke heavy tank rond tier 6,7,8 ?
Ik merk van mijzelf dat tenzij de tank een gimmick heeft (zoals de zweedse) ik niet bijzonder goed ben in medium tanks. Mijn fout is meestal dat ik veel te agressief ben. De 430 bijv. , dat is toch echt bijna de beste T9 medium. Ik kan daar geen pot mee breken

Heb ook de Kranvagn gekocht en die bevalt me zozo. De ene pot lijkt het alsof je god ben, de andere verdwijn je in 2 minuten in het afvoer putje... Maar dat lijkt tegenwoordig toch wel de tendens. Laatst had ik 5 potjes achter elkaar gewonnen, ben toen maar snel gestopt voordat het gewoon werd
Al met al speel ik steeds minder. ik doe ook nooit mee met de marathons van WG. Net alsof ik tijd heb om elke dag 5 uur te spelen om een tank vrij te spelen. Ik begrijp best dat ze geld moeten verdienen, maar maak die missies in ieder geval realistisch.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
want met XVM kan je geen lol hebben? voor mij is het extra lol als ik me sixth sense kan veranderen en ik gewoon knappe damage markers hebpaladin! schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:30:
[...]
Laat XVM voor wat het is en speel gewoon voor fun.
die statistieken boeien me niet, daar moet ik toch alleen maar van huilen
De Poolse lijn is best leuk voor de heavies. Anders zit je toch vast richting de Russische lijn, die hebben Russian accuracy guns...TTLCrazy schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:50:
Ik heb zo'n beetje alle leuke tanks naar T10 gespeeld: 430U, TVP T50, UDES15-16, E100, AMX13-105, LT100, maar ik merk met veel van die tanks (ze zijn overigens bijna allemaal nog op T9, ik heb geen credits om ze te kopen) dat ik potjes op T10 veel te irritant zijn. Bijna iedereen schiet premium ammo, er zijn over het algemeen ook meer betere spelers lijkt het. Dus ik ga maar weer terug spelen in T7/8. De AMX 13/57 vooral is leuk om te spelen.
Ik merk van mijzelf dat tenzij de tank een gimmick heeft (zoals de zweedse) ik niet bijzonder goed ben in medium tanks. Mijn fout is meestal dat ik veel te agressief ben. De 430 bijv. , dat is toch echt bijna de beste T9 medium. Ik kan daar geen pot mee breken![]()
idd T29 is erg leuk vooral als je top tier bent... goeie battles mee gehad in hull down positie.Artemiev schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:16:
T29 is ook de moeite waard
@Artemiev Die heb ik al vrijgespeeld en door naar de T32, misschien toch maar eens terug naar de T29. Dat was inderdaad wel een fijne heavy. Alleen wat traag, maar dar ontkom je bijna niet aan met heavies.
@appel-tje De poolse tanks heb ik ook naar gekeken idd, ik twijfel heel erg met die lijn, maar ze hebben goede alpha en ok armour dus wellicht toch eens proberen. De Russische lijn zit ik nu op de object 257 en dan komen we weer in het T9 verhaal. Misschien toch de andere lijn eens een kans geven.
@appel-tje De poolse tanks heb ik ook naar gekeken idd, ik twijfel heel erg met die lijn, maar ze hebben goede alpha en ok armour dus wellicht toch eens proberen. De Russische lijn zit ik nu op de object 257 en dan komen we weer in het T9 verhaal. Misschien toch de andere lijn eens een kans geven.
WT auf Pz IV, geweldige td. Cammo waarde is nu 667, hoe verzin je het. 
Helaas is de winrate nog matig, zo rond de 41%, gisteren ook weer geweldige potjes maar telkens verloren, top damage was gisteren bijna 5k.
Gun depression is matig, meestal sta ik schuin of achterste voren op een heuveltje. Snelheid is ook niet je van het..... Iemand nog tips?
Helaas is de winrate nog matig, zo rond de 41%, gisteren ook weer geweldige potjes maar telkens verloren, top damage was gisteren bijna 5k.
Gun depression is matig, meestal sta ik schuin of achterste voren op een heuveltje. Snelheid is ook niet je van het..... Iemand nog tips?
Whatever.
De tier 9 double barrel tank is de bom (IS-3-II geloof ik); HT 15.4 er al meerdere malen bijna mee gehaaldTTLCrazy schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:50:
Ik heb zo'n beetje alle leuke tanks naar T10 gespeeld: 430U, TVP T50, UDES15-16, E100, AMX13-105, LT100, maar ik merk met veel van die tanks (ze zijn overigens bijna allemaal nog op T9, ik heb geen credits om ze te kopen) dat ik potjes op T10 veel te irritant zijn. Bijna iedereen schiet premium ammo, er zijn over het algemeen ook meer betere spelers lijkt het. Dus ik ga maar weer terug spelen in T7/8. De AMX 13/57 vooral is leuk om te spelen.
[...]

Hulldown prima (afgezien van t10 tds kan je er gewoon op vertrouwen), single shot is het een gewone heavy, maar de optie voor een doubleshot is lekker flexibel. De grind ernaartoe is ook pijnloos (en de T8 is ook oké), dus vooral doen
De VKP100 is ook briljant in tier 8. De hoeveelheid armor slaat nergens op, dus mocht je heavy missies aan het grinden zijn, neem deze. Wel tergend traag. Leer je ook meteen je tank fatsoenlijk te angelen
Andere tips dan redline campen?Harmen schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:37:
Serieuzer: positionering is erg belangrijk bij dit soort glass canons. Zodra je gespot bent ben je dood. Dus nadenken over bushes, zichtlijnen en een escape is noodzakelijk. En vooral niet te agressief spelen, in de end game kan je nog heel veel impact hebben dus zorg dat je dat haalt
XVM is tegenwoordig gewoon een stuk minder nuttig dan vroeger. Draait puur nog om de stats. In de basisgame zitten inmiddels tal van functies waar je voorheen mods voor nodig had. Ik speel inmiddels al geruime tijd zonder enige mods en dat bevalt prima. Mocht je het toch niet kunnen vinden in de ingame instellingen vind je in de Modhub, alles wat je kan wensen.Denniz0229 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:54:
[...]
want met XVM kan je geen lol hebben? voor mij is het extra lol als ik me sixth sense kan veranderen en ik gewoon knappe damage markers heb
die statistieken boeien me niet, daar moet ik toch alleen maar van huilen
@Roozzz De double barreled tanklijn ben ik opgestart. ik zit nog steeds op het tier 8 model. Ik moet zeggen dat ik geen groot fan ben. Behalve de gimmick van de 2 guns is het imo een matige tank.
De VK-P100 is op T8 wel o.p. van wat ik heb gezien idd, maar deze is zoooo traag dat ik mij alleen mar ga ergeren. Ik hou hem wel in het achterhoofd.
De VK-P100 is op T8 wel o.p. van wat ik heb gezien idd, maar deze is zoooo traag dat ik mij alleen mar ga ergeren. Ik hou hem wel in het achterhoofd.
De WT4 moet je achterstevoren zetten als je gun depression wil. Is ook handig omdat je dan snel weg kan rennen en de kans dat je motor er uit wordt geschoten minder groot is.Harmen schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:37:
Verder vooral afstand houden. Zorg dat je tegenstanders tussen je max view range en de render distance in houdt. Of anders met veel bosjes werken!
Ik voel me vies. Vandaag eerst m'n eerste bombardier gehaald en een paar potjes later de Ace in m'n E25 gehaald. Gelukkig was de Ace op een defeat, anders had ik me gelijk moeten douchen.
Ik voel me ook vies: 70% winrate in de comet, gemiddeld 2600 combined damage, max 4300 dmg en 9 kills. 4 aces en vier 1st class in 12 potjes. Sealclubbing optima forma in tier 7Gaius schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 19:46:
Ik voel me vies. Vandaag eerst m'n eerste bombardier gehaald en een paar potjes later de Ace in m'n E25 gehaald. Gelukkig was de Ace op een defeat, anders had ik me gelijk moeten douchen.
Na 62 potjes op 90% van de mark of excellence. Morgen maar even aftikken en dan door naar de volgende tier.
De T29 vind ik Trier voor Trier een van de beste tanks. De turret is zelf voor Trier 8 en 9 niet makkelijk te penetreren. In bijna elke map zijn wel goede hul down of bultjes te vinden waar je gebruik van moet maken. Door de goede gun depression Ben je best flexibel.appel-tje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:18:
[...]
idd T29 is erg leuk vooral als je top tier bent... goeie battles mee gehad in hull down positie.
De ervaringen bij Trier 10 kan ik alleen maar beamen. Zonder premium ammo en consumables kun je idd geen potten breken. En vaak walk overs over... Bij matchmaking zouden ze best mogen kijken naar players die veel prem ammo gebruiken. Bij de replays op YouTube zie je dat menigeen enkel prem ammo bin zich heeft 😮
Ik ben wel benieuwd naar de buff van de E100. Misschien wordt die tank dan ook weer een beetje competative 😄
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Hmm wat T49 derp potjes gespeeld, pen niks meer. Skorpion bounce zonder enige schade, HE toch generfd ofzo?
Hallo
Jezus wat is de gun van de Udes 16 kut
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Tenzij je echt de turret raakt, werkt HE soms erg slecht tegen skorp.mach2 schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:19:
Hmm wat T49 derp potjes gespeeld, pen niks meer. Skorpion bounce zonder enige schade, HE toch generfd ofzo?