Oeeehhhh teamlid omver bij Kimi?
LOL. Hoe Max daar staat. Alsof ie op de bus staat te wachten met z'n rugtasje.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kimi wtf? Ook totaal niet bezorgd om z’n monteurs ofzo?!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Rivanov schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:12:

PSN: xMaurice93
LOL dan loop je al seconden lang uit je auto... sta je nog steeds vijfde 
Blijft toch grappig
Blijft toch grappig
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
God, wat een gezeik hier. Dit topic volgen is ook niet meer de moeite helaas..
Met z'n korte broekie.Rivanov schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:12:
Wat kan ie doen?DutchCrownNL schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:12:
Kimi wtf? Ook totaal niet bezorgd om z’n monteurs ofzo?!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Gratis punten voor Mercedes. Hopelijk is de monteur ok.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Naast de aanrijding ook nog de verkeerde band achterop
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tja, het is zijn stijl en het werkt vrijwel altijd. Tegen Lewis werkte het bijna. Het is gewoon een hoge risico, hoge resultaten manier van racen. Een manier van racen die wel meer absolute grootheden hadden, en die crashten ook gewoon meer.Mach schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:04:
[...]
Maar is het intussen toch niet een bewijsdrang dingetje van Max. Ik weet, als er een gat is kan je inhalen maar mist Max op dit moment toch niet nog het vermogen om in te schatten dat ie soms juist niet moet inhalen. Bijvoorbeeld zoals net in het erg drukke verkeer. Het lijkt een jonge honden probleem te worden. En dat moet er toch een keer vanaf. Iets meer brains dan branie.
Ik zou het dus niet onvolwassen noemen. Het is gewoon zijn stijl en dat gaat niet veranderen. Met een auto met gelijk of meer vermogen zal het denk ik eerder minder gebeuren.
En f*ck met Kimi en die monteur.
Ik snap Kimi nu ook niet. Ga kijken bij die man hoe het gaat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max maakt zich klaar om weer naar school te gaan.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ah. De wiel is er nooit afgeweest dus
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
Enige emotie tonen? Nee gewoon rustig daar heen lopen. WTF je hebt wel je eigen monteur omver gereden.
Nouja, de hulp stond er al bij. In de weg staan heeft ook geen nut.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:14:
[...]
Tja, het is zijn stijl en het werkt vrijwel altijd. Tegen Lewis werkte het bijna. Het is gewoon een hoge risico, hoge resultaten manier van racen. Een manier van racen die wel meer absolute grootheden hadden, en die crashten ook gewoon meer.
Ik zou het dus niet onvolwassen noemen. Het is gewoon zijn stijl en dat gaat niet veranderen. Met een auto met gelijk of meer vermogen zal het denk ik eerder minder gebeuren.
En f*ck met Kimi en die monteur.![]()
Ik snap Kimi nu ook niet. Ga kijken bij die man hoe het gaat.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Op z’n minst naar hem toelopen?
Nee hij gaat op z’n dooie gemakje naar de pitbox lopen..
Tenminste even langslopen. Ook al is het maar een snelle check.
Edit: oh man, wat Jack verteld...

[ Voor 9% gewijzigd door Ari Gold op 08-04-2018 18:15 ]
Ik denk dat Kimi eerst de medics zijn werk laten doen
dit snap ik dus inderdaad ook niet... zo moeilijk is dat toch niet?PWM schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:15:
Waarom stapte hij uit? Maar ook direct. Hij had toch nog een juiste band kunnen krijgen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt me dat hij beter even de medics hun werk kan laten doen en zelf niet in de weg gaan staan.DutchCrownNL schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:15:
[...]
Op z’n minst naar hem toelopen?
Nee hij gaat op z’n dooie gemakje naar de pitbox lopen..
Zure constructeurspunten weg.. Mag niet gebeuren dit soort fouten
Ouch, linkerbeen goed doormidden

Dat wiel doet heel veel zeer... heel veel zeer...Rivanov schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:16:
Kimi incident.
spoiler:
[modbreak] Achter spoilertags gezet, geen fijne beelden. [/modbreak]
[ Voor 19% gewijzigd door demonic op 08-04-2018 18:21 ]
Jack Plooy roept verbrijzeld, auto reed er overheen. Stond ook links voor loopvlak van de band.Badeend schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:15:
Even teruggespoeld, die kerel heeft zeker z'n been gebroken
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
FIA het is tijd om iets te doen aan die levensgevaarlijke pitstops! Ik pleit voor verplicht 1 minuut stilstaan zodat een monteur met een rateltje handmatig de wielen los kan maken. Geen gevaarlijke powertools en niet te snel weg!
Pfff, dat bovenbeen is gewoon geknakt, gatver dat is echt niet goed

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Oh man.. best schokkend..wees gewaarschuwd.
Kan het niet gewoon zijn dat Kimi niets in de gaten heeft en gewoon denkt dat een monteur het heeft verkloot? Hij gooit zijn stuurtje ook gewoon in de auto (dacht overigens ook dat dat niet mocht).
Verwijderd
/sdr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:17:
FIA het is tijd om iets te doen aan die levensgevaarlijke pitstops! Ik pleit voor verplicht 1 minuut stilstaan zodat een monteur met een rateltje handmatig de wielen los kan maken. Geen gevaarlijke powertools en niet te snel weg!
Hoe kan Kimi een release krijgen zonder dat die band gewisseld is?
Tijd voor terugkeer van de lollipop man...
Tijd voor terugkeer van de lollipop man...
dit mag niet voor stewards.. maar monteurs maakt het niet uit.LA-384 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:18:
Kan het niet gewoon zijn dat Kimi niets in de gaten heeft en gewoon denkt dat een monteur het heeft verkloot? Hij gooit zijn stuurtje ook gewoon in de auto (dacht overigens ook dat dat niet mocht).
Verwijderd
Dat is een beste fout van de safety man om de wagen vrij te geven. Niet kimmi zijn fout. Helaas reageert die kerel wel weer als een echte Iceman.
Waarom zet de monteur zijn been daar recht voor het achterwiel? 20 cm verder en zoiets kan niet gebeuren.
Unsafe release? De Fia zal dan ingrijpen, en dat voor 'misschien' een paar puntjesP.O. Box schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:16:
[...]
dit snap ik dus inderdaad ook niet... zo moeilijk is dat toch niet?
Laat alsjeblieft een van de eerste 3 ff nokken. Honda op het podium!
Omdat hij een band van 15kg moet tillen.ZieglerNichols schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
[...]
Waarom zet de monteur zijn been daar recht voor het achterwiel? 20 cm verder en zoiets kan niet gebeuren.
In de opzet-beweging zet hij z'n voet weg.
De release was te vroeg.
Maar als de top 3 nu een foutje maakt dan kan Gasly naar het podium

Inderdaad go Gasly!!Maurice079 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
Laat alsjeblieft een van de eerste 3 ff nokken. Honda op het podium!
Door alle even commotie gemist, maar inderdaad mooie plek voor GAStalkatoo schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
Ondertussen is Gasly dus 4e..
Til jij die banden en houdt hem precies op zijn plaats? Sjonge wat een betweters hier.ZieglerNichols schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
[...]

Pff, nu maar hopen dat die monteur snel kan herstellen, ik ben alleen bang dat dit wel ff gaat duren..Rivanov schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:16:
Kimi incident.
spoiler:
[modbreak] Achter spoilertags gezet, geen fijne beelden. [/modbreak]
Gasly goed bezig. Zou toch wat zijn Honda op het podium.
Hij moet het wiel erop doen, lukt niet als je ver weg gaat staanZieglerNichols schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
[...]
Wat niet had moeten gebeuren is sein groen licht geven
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 08-04-2018 18:21 ]
Bij sommigen is empathie ver te zoeken. Sneu voor die monteur. En dat hij maar goed mag herstellen
Is het volgens protocol om je voet daar neer te zetten? Ik heb het niet vergeleken met andere stops, maar het lijkt me dat het ook anders kan.JackBol schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:20:
[...]
Omdat hij een band van 40kg moet tillen.
In de opzet-beweging zet hij z'n voet weg.
De release was te vroeg.
Want ?Exocet schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:20:
Hamilton is echt hulpeloos zonder zijn team...
DOTD?talkatoo schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
Ondertussen is Gasly dus 4e..
Zal wel HAM worden met z'n positie winst.
Echt he. Maar opzich ook niet vreemd. Als coureur kun je ‘the bigger picture’ natuurlijk niet altijd ‘zien’ vanuit je wagenExocet schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:20:
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, Mercedes vermoedt dat Vettel nog moet pitten, en dat kan zomaar. Dan wil Hamilton voor Vettel zitten en pakken ze P1 en P2 bij Mercedes. Dat is wat ze spelen. Hamilton wil dus weten hoe groot het gat is.Exocet schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:20:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
MAG gaat nog wel op de deur kloppen bij GAS. Hoop dat hij die deur dicht kan houden
De "achterblijvers" doen het erg goed deze race! Renault is iig de mindere deze race.
De "achterblijvers" doen het erg goed deze race! Renault is iig de mindere deze race.
Waiting on the world to change
Williams.. is het de auto, of toch de bagger coureurs?
In ieder geval is de motor niet het probleem
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 08-04-2018 18:23 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ben ik de enige die het radioverkeer tussen Hamilton en het team een beetje moe begint te worden? Man man man, alsof hij niks zelf kan beslissen.
Of misschien... allebei?!GAIAjohan schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Williams.. is het de auto, of toch de bagger coureurs?
[ Voor 45% gewijzigd door Speedpete op 08-04-2018 18:23 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Wel triest hoe Kimi z'n monteur misschien wel blijvend invalide heeft gereden en dan niet uitstapt en terugrent, maar op z'n dooie gemakje terugsjokt naar huis. Voor Vettel te hopen dat zn banden heel blijven, want die zal 'm thuis moeten brengen zo...
Verstaanbaarheid van de teamradio is erg prima deze race trouwens.
Geef Kimi heel even de tijd om door te krijgen wat er in hemelsnaam allemaal gebeurd is in die paar seconden.dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Wel triest hoe Kimi z'n monteur misschien wel blijvend invalide heeft gereden en dan niet uitstapt en terugrent, maar op z'n dooie gemakje terugsjokt naar huis. Voor Vettel te hopen dat zn banden heel blijven, want die zal 'm thuis moeten brengen zo...
Behalve voor Olav.Jasphur schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Gaan VET z'n softs dit houden?
Wie weet komen er nu regels voor. Dit was toch echt niet leuk.ZieglerNichols schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:19:
[...]
En wat zou RAI daar moeten doen behalve in de weg lopen?dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Waarom moet Vettel die monteur naar huis brengen?dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik betwijfel het een beetje.Maurice079 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:24:
Gaan VET z'n softs dit houden?
Ik denk dat Kimi niet eens door had dat ie iemand omver reed...hij zag een groen lampje=gasdr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Alonso,"Met de Honda motor hadden we gewonnen" xD
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Oja, daar kan hij veel aan doen zeg.dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:

Dit gaat VET niet volhouden. Dat word p3
Beetje empathie tonen? Het is wel een van z'n collega's...GAIAjohan schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:24:
[...]
En wat zou RAI daar moeten doen behalve in de weg lopen?
HAM moet z'n raampje even dichtdoen.
EHBO aan het werk = weg blijven. Punt.dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:26:
[...]
Beetje empathie tonen? Het is wel een van z'n collega's...
Niet alleen in de racerij, maar altijd.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Oh ja, empathisch erbij staan, klopje op de schouder. Terwijl je hulpverleners in de weg staat. Kan hij beter doen zodra die knul stabiel isdr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:26:
[...]
Jup.. Vooral die van HAM zo nu en dan..Jasphur schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
-
Genoeg inhaalacties dit keer, voor neutrale kijker leuke race!
Idd. Valt me wel heel erg tegen van deze Fin.dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:26:
[...]
Wat zei u?Jasphur schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Ja wat jammer dat ie niet terug rent en de EHBO-ers in de weg gaat lopen, potverdikkie zeg..dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:

Daar kan hij alles aan doen...het wegrijden, ok, hij acteert op een signaal. Maar de reactie daar na, volgens mij ligt dat wel in zijn eigen macht? Dat jij dit goedpraat...ben blij dat ik niet met jou hoef te werken.
HAM is wel lekker aan het zaniken deze race
Misschien doet ie dit altijd wel, maar zend Libert bij gebrek aan beter gewoon alles van HAM uit.Maurice079 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:28:
HAM is wel lekker aan het zaniken deze race
HAM flink tijd verloren net door die achterblijvers.
Nee joh! Meteen je telefoon er bij pakken en filmpjes maken, zoals bijna elke tokkie Nederlander doet bij een ongeval doet. En dan nog even de hulpverleners in de weg lopen, je moet natuurlijk wel het goede shot hebben!max schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:26:
[...]
EHBO aan het werk = weg blijven. Punt.
Niet alleen in de racerij, maar altijd.
Bij Haas denken ze nui ook, even rustig wachten tot iedereen aan de kant is.
(Sowieso zag ik dus geen been voor de band)
(Sowieso zag ik dus geen been voor de band)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1