![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 2
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 03-04-2018 16:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 2
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 03-04-2018 16:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zeg niksLet op:
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
En zonder het te zeggen is het zomaar weg. Magie!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 52% gewijzigd door Jasphur op 03-04-2018 09:35 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Eerste open deur: McLarenJasphur schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:24:
Ik meld mij weer! Halloooo.
Benieuwd hoeveel ververhittingproblemen we gaan zien.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Laten we eerst maar hopen dat iedereen de eerste tricky bocht doorkomtSnowhite0901 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:30:
Als we iig maar inhaalacties zien! Ik heb de eerste race gemist ivm werk dus ik zit nu extra klaar!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voor zover ik me kan herinneren was Bahrain de afgelopen jaren niet slecht om naar te kijken. Veelal genoeg crashes, inhaalacties en etc, gewoon een perfect circuit voor wat actiedemo31051987 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:36:
We zijn er weer! Ben benieuwd of deze race een stuk interessanter wordt dan de race in Australie. Ik had moeite om wakker te blijven tijdens die race
[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 03-04-2018 08:42 ]
Magie op de vroege morgen in het F1 topic, het moet niet gekker worden deze eerste maand.. dinsdag van de maand.Leoon. schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:24:
[...]
En zonder het te zeggen is het zomaar weg. Magie!
Hopen dat de remmen het goed doen en dan gassen en inhalen die auto's!
HD4Life @ Full-HD
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Inderdaad, eerst de kwart marathon van Rotterdam lopen en dan lekker met de beentjes omhoog Formule 1 kijkenCFC-Mathijs schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:19:
Present! Heerlijke tijd trouwens, eerst de hele dag genieten van het zonnetje, dan lekker F1 kijken met een pilsje erbij
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Haha lekker bezig hoor. Ik ga eerst wat Italiaanse auto's en motoren bekijken op Viva Italiatlpeter schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:05:
[...]
Inderdaad, eerst de kwart marathon van Rotterdam lopen en dan lekker met de beentjes omhoog Formule 1 kijken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Jammer dat hier de Hyper niet word ingezet. Zou een toffe strategie strijd kunnen worden.nachtnet schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:56:
[afbeelding]
--->
* nachtnet gaat startpost maar voorzien van infographic.
Ja kan vanaf eergister vanuit oostenrijk inloggen op je ziggo/kpn appChrosser schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:06:
Heerlijk dat de race wat later is. Zit de hele dag in de auto terug vanuit Oostenrijk. Kan ik daarna lekker op de bank ploffen voor de race!
Nu hopen dat op een open Oostenrijks kanaal de kwalificatie wordt uitgezonden. Als het even mee zit zou ik die gezien de tijden wel moeten kunnen meepakken.
Ander topic maar: de ORF maakt prima F1 uitzendingen.Chrosser schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:06:
Heerlijk dat de race wat later is. Zit de hele dag in de auto terug vanuit Oostenrijk. Kan ik daarna lekker op de bank ploffen voor de race!
Nu hopen dat op een open Oostenrijks kanaal de kwalificatie wordt uitgezonden. Als het even mee zit zou ik die gezien de tijden wel moeten kunnen meepakken.
[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 03-04-2018 10:32 ]
Daarmee heb je gelukkig geen inhaalacties gemistSnowhite0901 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:30:
Als we iig maar inhaalacties zien! Ik heb de eerste race gemist ivm werk dus ik zit nu extra klaar!
[ Voor 5% gewijzigd door mark-k op 03-04-2018 10:37 ]
Ik dacht meer dat ze zo VER even uit de koeling trekken als een soort Androidnachtnet schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:30:
[afbeelding]
VER bereid zich maar vast goed voor op de race.. -140oC ...
Of zoals Kimi zou zeggen "bwoah.. Finse Hottub.."
Allebei correct, het juiste antwoord hangt af vanuit welke tijdzone je van plan bent te gaan kijken.mark-k schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:35:
[...]
Daarmee heb je gelukkig geen inhaalacties gemistNog altijd spijt dat ik daarvoor uit mn bed ben gekomen (en op de fiets ben gestapt). Hoogtepunt van de race was t biertje 5 minuten voor de start
Is de start trouwens om 10 over 5 of 10 over 6?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ok misschien moet dat dan iets handiger in de OP gezet worden, ik dacht dat de eerste tijd lokaal en de 2e NL was. Toch maar goed dat ik t ff gevraagd heb danalesandro_46 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:53:
[...]
Allebei correct, het juiste antwoord hangt af vanuit welke tijdzone je van plan bent te gaan kijken.
Nederlandse tijd start de GP in ieder geval om 17:10.
mark-k schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:35:
[...]
Is de start trouwens om 10 over 5 of 10 over 6?
Wat @alesandro_46 zegt: 17:10 Nederlandse tijd..alesandro_46 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:53:
[...]
Allebei correct, het juiste antwoord hangt af vanuit welke tijdzone je van plan bent te gaan kijken.
Nederlandse tijd start de GP in ieder geval om 17:10.
Stonden die vlaggetjes er net ook al?nachtnet schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:01:
[...]
[...]
Wat @alesandro_46 zegt: 17:10 Nederlandse tijd..
* nachtnet dacht dat het met die vlaggetjes nu eindelijk wel eens duidelijk was..![]()
[afbeelding]
*Onder voorbehoud van eventuele spel, type en andere fouten overigens ..
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Wat heeft dat met deze race te maken???Woudloper schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:13:
Ben met name benieuwd naar de plannen die worden gepresenteerd voor de toekomst. Wanneer is deze presentatie en wordt deze informatie voor het grote publiek bekend?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 03-04-2018 12:27 ]
Omdat die dit weekend in Bahrain kenbaar gemaakt worden (in dit raceweekend dus).
Dit mag allemaal in het algemene topic blijven.Woudloper schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:13:
Ben met name benieuwd naar de plannen die worden gepresenteerd voor de toekomst. Wanneer is deze presentatie en wordt deze informatie voor het grote publiek bekend?
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Red Bull kan behoorlijk mee nu dus ik verwacht dat het voorin wel leuk wordt, alhoewel normaal gesproken Hamilton met gemakt wint.loekf2 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:10:
Wordt dit nou geen optocht ? Anders kunnen ze net zo goed sleepkabels tussen de auto's monteren.
Vlak RBR nog niet uit, ze zaten in Melbourne echt dichtbij, op Bahrain zou dat nog dichterbij moeten zijn, vorig jaar was Melbourne +1.2 en Bahrain +0.8. Ik verwacht en hoop dat RBR in ieder geval binnen 0.5 van Mercedes zit in de Q.Davidshadow13 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:16:
[...]
Grote kans dat HAM de pole pakt in ieder geval maar vorig jaar won Vettel ook. Er is al gebleken dat er qua race pace niet heel veel ruimte zit tussen de Ferrari's en de Mercedessen. Als HAM geen superstart heeft en niet buiten het DRS gat is naar 5 ronden dan kunnen de Ferrari's er zomaar voor zitten. En we weten allemaal dat HAM niet op zijn best is als het niet vooraan rijdt.![]()
[ Voor 51% gewijzigd door Jackson6 op 03-04-2018 13:18 ]
Stil maarloekf2 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:10:
Wordt dit nou geen optocht ? Anders kunnen ze net zo goed sleepkabels tussen de auto's monteren.
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 03-04-2018 13:15 ]
En waarom, als ik vragen mag, denk jij dat dit een optocht gaat worden?loekf2 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:10:
Are you a one or a zero
Vergeet Marakech ook niet met het WTCRPierre schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:02:
Wordt een leuk weekend, eerst de hel van het Noorden, en dan de GP kijken, heb er weer veel zin in.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Grote kans dat HAM de pole pakt in ieder geval maar vorig jaar won Vettel ook. Er is al gebleken dat er qua race pace niet heel veel ruimte zit tussen de Ferrari's en de Mercedessen. Als HAM geen superstart heeft en niet buiten het DRS gat is naar 5 ronden dan kunnen de Ferrari's er zomaar voor zitten. En we weten allemaal dat HAM niet op zijn best is als het niet vooraan rijdt.Jackson6 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:12:
[...]
Red Bull kan behoorlijk mee nu dus ik verwacht dat het voorin wel leuk wordt, alhoewel normaal gesproken Hamilton met gemakt wint.
Hopen op Max vs Vettel dan maar.
HD4Life @ Full-HD
Vlak RBR nog niet uit, ze zaten in Melbourne echt dichtbij, op Bahrain zou dat nog dichterbij moeten zijn, vorig jaar was Melbourne +1.2 en Bahrain +0.8. Ik verwacht en hoop dat RBR in ieder geval binnen 0.5 van Mercedes zit in de Q.Davidshadow13 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:16:
[...]
Grote kans dat HAM de pole pakt in ieder geval maar vorig jaar won Vettel ook. Er is al gebleken dat er qua race pace niet heel veel ruimte zit tussen de Ferrari's en de Mercedessen. Als HAM geen superstart heeft en niet buiten het DRS gat is naar 5 ronden dan kunnen de Ferrari's er zomaar voor zitten. En we weten allemaal dat HAM niet op zijn best is als het niet vooraan rijdt.![]()
Welke Mercedes?Jackson6 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:21:
[...]
Vlak RBR nog niet uit, ze zaten in Melbourne echt dichtbij, op Bahrain zou dat nog dichterbij moeten zijn, vorig jaar was Melbourne +1.2 en Bahrain +0.8. Ik verwacht en hoop dat RBR in ieder geval binnen 0.5 van Mercedes zit in de Q.
GRO kan beter even een nieuw setje van deze halen ipv plaatjes te zitten makenJasphur schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:27:
Credits aan GRO (niet dat hij deze gemaakt heeft denk ik.)
[afbeelding]
Ik vrees weer voor het party knopje van Mercedes...iTeV schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:14:
[...]
En waarom, als ik vragen mag, denk jij dat dit een optocht gaat worden?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hoi, leuke baby, hier een kleinigheidje, doeg, VROAAAR!LoeWn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:16:
Ja hoor... Had ik het idee om de race ook buiten te kijken in combinatie met een bbq.. vrienden uitgenodigd.. Vervolgens er achter komen dat je een kraamvisite hebt om 3 uur aan de andere kant van het land.
Life sucks
[ Voor 16% gewijzigd door albino71 op 03-04-2018 14:12 ]
"Ja hoi, uche uche, met mij. Ik ben uche uche nogal verkouden uche uche uche uche, misschien is het verstandig om ons bezoekje een weekje uit te stellen rochel rochel?"albino71 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:53:
[...]
Hoi, leuke baby, hier een kleinigheidje, doeg, VROAAAR!
Dat helpt niet, want volgende week is het weer Raceweekend met China!toolkist schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:09:
[...]
"Ja hoi, uche uche, met mij. Ik ben uche uche nogal verkouden uche uche uche uche, misschien is het verstandig om ons bezoekje een weekje uit te stellen rochel rochel?"
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dan ben je nog niet genoeg opgeknapt natuurlijk. Nu al aangeven dat een verkoudheid 2 weken gaat duren is wellicht wat te opvallendSoggney schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:13:
[...]
Dat helpt niet, want volgende week is het weer Raceweekend met China!
Komt toch goed uit?LoeWn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:16:
Ja hoor... Had ik het idee om de race ook buiten te kijken in combinatie met een bbq.. vrienden uitgenodigd.. Vervolgens er achter komen dat je een kraamvisite hebt om 3 uur aan de andere kant van het land.
Life sucks
Helpt wel, want China is vroeg. Daarna heb je nog tijd zat om op kraamvisite te gaan...Soggney schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:13:
[...]
Dat helpt niet, want volgende week is het weer Raceweekend met China!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ah das goed om te weten voordat ik dagen aan het zoeken ben tussen de takedowns (ik vind het ook altijd leuk om te zien na de race)pilskes schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:33:
Blijkbaar geen Ted's notebook dit weekend omdat zijn vrouw op het punt staat om te bevallen. Wel jammer, vind het altijd een leuke aanvulling.
Hm, de meerwaarde hiervan mis ik een beetje. Weinig diepgang.
Geen idee wat het is, misschien kun je er ook wat bij melden in plaats van alleen een link te dumpen?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 52% gewijzigd door nachtnet op 03-04-2018 16:14 ]
Hopelijk! Hoewel ik nog steeds de schuld geef aan vreselijk conservatieve banden. Hup, gooi er een US onder en laat de teams lekker uitzoeken of ze 10 ronden extra hard willen rijden of 20 ronden wat rustiger.nachtnet schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:06:
in vergelijking met AUS zou dit toch wat meer variatie moeten bieden in de strategie.
Vorig jaar kon het gewoon dus waarom niet dit jaar?MikeyMan schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:27:
Leuker circuit dan vorige race, met wat meer mogelijkheden tot inhalen. Hoewel ik een beetje bang ben dat het met de auto's van dit jaar een onmogelijkheid aan het worden is.
Zitten een paar mooie rempunten in!
Gewoon zeggen dat je een koortslip hebLoeWn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:16:
Vervolgens er achter komen dat je een kraamvisite hebt om 3 uur aan de andere kant van het land.
Life sucks
Formula one schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:40:
Hoeveel inhaal acties waren vorig jaar ?
[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 03-04-2018 19:11 ]
Omdat de Aero weer verder ontwikkeld is.LopendeVogel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:38:
[...]
Vorig jaar kon het gewoon dus waarom niet dit jaar?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wel jammer toen; Verstappen was tactisch goed op weg toen zijn remmen het begaven... Geeft wel goede hoop voor zondag.
Ik vind het sowieso jammer dat we ten eerste 385.000 verschillende compounds hebben waar er gedurende het seizoen maar 5 ofzo van gebruikt worden. Ten tweede dat teams niet gewoon vrije keuze hebben in banden, als iemand de Superhard wil gebruiken in Monaco, dan moeten ze dat toch lekker doen (bijvoorbeeld), daar krijg je pas leuke strategieën van!Jasphur schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:04:
[...]
Jammer dat hier de Hyper niet word ingezet. Zou een toffe strategie strijd kunnen worden.
Nja dat gaat toch niet gebeuren om reden dat de teams dat helemaal niet doenFastFred schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:13:
[...]
Ik vind het sowieso jammer dat we ten eerste 385.000 verschillende compounds hebben waar er gedurende het seizoen maar 5 ofzo van gebruikt worden. Ten tweede dat teams niet gewoon vrije keuze hebben in banden, als iemand de Superhard wil gebruiken in Monaco, dan moeten ze dat toch lekker doen (bijvoorbeeld), daar krijg je pas leuke strategieën van!
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 04-04-2018 09:51 ]
Ik weet niet of in de regels expliciet staat dat een pitstop verplicht is. Echter moet er in de race wel altijd op (minimaal) 2 verschillende compounts worden gereden. Dus een pitstop is wel noodzakelijk (totdat een team de banden kan wisselen zonder de pitstopLopendeVogel schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:44:
Voor zover ik weet is ook 1 pitstop verplicht, dus de race rijden met mediums zonder te pitten zou al helemaal niet tot een bepaalde tactiek kunnen behoren?
Sluit Sauber niet uitGeen enkel team zal met de mediums rijden om vervolgens 1 minuut achter te liggen maar wel een pitstop van 20 sec kunnen besparen onder het motto: tactiek.
Nja verplichte bandenwissel dan (ik noemde het een verplichte pitstop haha)RobertMe schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:05:
[...]
Ik weet niet of in de regels expliciet staat dat een pitstop verplicht is. Echter moet er in de race wel altijd op (minimaal) 2 verschillende compounts worden gereden. Dus een pitstop is wel noodzakelijk (totdat een team de banden kan wisselen zonder de pitstop).
[...]
Sluit Sauber niet uitDie willen nog wel eens heel vroeg in een race naar de hardste band wisselen om vervolgens daarop de race uit te rijden (soms incl. faal dat de band toch niet lang genoeg meegaat en ze in de laatste 10 ronden nog eens moeten stoppen).
[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 04-04-2018 10:25 ]
Dit zal dan ook alleen werken op die circuits met een hogere slijtage. Ga je of voor 1 stint hypersoft en 1 stint medium of ga je voor 1 stint hypersoft en 3 stints ultrasoft bijvoorbeeld.LopendeVogel schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:22:
Hoe dan ook, ik zie de logica niet om alle banden beschikbaar te maken voor de teams tenzij een paar teams met opzet lomp willen doen maar dat willen ze niet
Precies, de banden gaan al heel lang mee. Om maar alle banden beschikbaar te maken terwijl je verplicht bent een pit (wisselRobertMe schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:35:
[...]
Dit zal dan ook alleen werken op die circuits met een hogere slijtage. Ga je of voor 1 stint hypersoft en 1 stint medium of ga je voor 1 stint hypersoft en 3 stints ultrasoft bijvoorbeeld.
Op een circuit met een lage slijtage zal er inderdaad weinig variatie ontstaan, op een circuit met een hogere slijtage heb je wel de keuze tussen of 1x de langzame band, of een aantal keer een snelle band.
Het grootste probleem momenteel is dan ook dat de verschillen tussen de compounts te klein zijn, en ze te lang mee gaan. Daardoor is het niet meer rendabel om vaker te stoppen of een afwijkende strategie te hanteren.
Vergelijk dit met de tijd van bijtanken. Toen is er een race geweest waarin Schumacher ik meen 4x een pitstop heeft gemaakt. Gewoon elke keer een beetje benzine erbij doen waardoor je continu met een lege tank rijdt en daardoor (bv) 2s per ronde sneller bent dan de rest. Zo kun je inderdaad een gat opbouwen voor die extra stops elke keer. Maar met de huidige banden waarbij het verschil misschien max. 1,5s is en je alsnog 1 (of 2) stops moet maken net zoals de rest loont het zich niet om voor de hardere band te gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 04-04-2018 10:39 ]
Back on-topicLopendeVogel schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:38:
[...]
Precies, de banden gaan al heel lang mee. Om maar alle banden beschikbaar te maken terwijl je verplicht bent een pit (wissel) te doen, nja excuses moi ik zie de logica hier totaal niet van.
Als je het nu al op de snelste band kan doen en 1 pit, waarom dan de hardste (langzaamste) banden beschikbaar maken?
Het ging mij erom dat FastFred aangeeft dat ze alle banden beschikbaar moeten maken zodat er pas echt leuke strategieën ontstaan, echter is dit niet het geval
No matter the age, never lose the Kramer inside
Cool!Hmtsjmftsch schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:03:
Liberty media heeft nu ook het programma boekje vrijgegeven dat GP bezoekers krijgen dit weekend in Bahrein: https://www.formula1.com/...gital-race-programme.html
Ziet er best interessant uit.
[ Voor 9% gewijzigd door scorpie op 04-04-2018 11:27 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Helemaal niet pitten is voor Haas misschien wel een tactiek, kunnen ze het ook niet verneukenLopendeVogel schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:44:
[...]
Nja dat gaat toch niet gebeuren om reden dat de teams dat helemaal niet doen
Zoals nu krijg je wederom 3 verschillende banden, denk je dat er ook maar 1 team tijdens de race met de medium gaat rijden vanwege een bepaald tactiek? Ik denk het niet namelijk.
Geen enkel team zal met de mediums rijden om vervolgens 1 minuut achter te liggen maar wel een pitstop van 20 sec kunnen besparen onder het motto: tactiek.
Enige wat ik niet snap aan de bandenkeuze voor Bahrain is de medium, die had de hyper moeten zijn.
Voor zover ik weet is ook 1 pitstop verplicht, dus de race rijden met mediums zonder te pitten zou al helemaal niet tot een bepaalde tactiek kunnen behoren?
Althans, ik breng het wellicht als een feit maar het is eerder een aannamen van mij
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq