Formula 1 Seizoen 2018 - Deel 1Kalender
Races
|
Topic 01-01-2018 ver 1.1.6 op basis van startpost @SnowDude
update 16-03-2018
[Voor 255% gewijzigd door nachtnet op 23-04-2018 09:08]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2018 - Deel 1Kalender
Races
|
[Voor 255% gewijzigd door nachtnet op 23-04-2018 09:08]
Formula 1 Seizoen 2018 - Deel 1
Teams
Coureurs
Reglement
Pirelli Banden
Resultaten Season 2018
|
[Voor 255% gewijzigd door nachtnet op 25-06-2018 19:05]
En powertrippende mod met knopjes heeft het opgelost.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !
[Voor 96% gewijzigd door nachtnet op 18-12-2017 16:09]
De race zelf niet, maar als verslaafde nemen we natuurlijk ook het volledige voorprogramma mee (FP e.d.)RAM1979 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:12:
De NL tijden zijn dit jaar ook goed, geen enkele race is echt midden in de nacht
Testing, one, two ...
Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
kuch..Room42 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:15:
Precies, de vroegste zijn al om 6:00 uur 's ochtends. Dat is voor mij 's nachts, hoor
1. Australian Grand Prix | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Data |
| ||||||||||||||||||||||||
Circuit | Albert Park | ||||||||||||||||||||||||
Locatie | Melbourne, Australië | ||||||||||||||||||||||||
Lengte | 5303 m | ||||||||||||||||||||||||
Aantal race ronden | 58 | ||||||||||||||||||||||||
Total race afstand | 307,574 km | ||||||||||||||||||||||||
Laatste winnaar | Sebastian Vettel (Ferrari) 1:24.11.672 | ||||||||||||||||||||||||
Lap record | 1:24.125 - Michael Schumacher (2004) | ||||||||||||||||||||||||
Links | Formula1.com Google maps |
Wat bedoel je? De race begint om 7:00 uur, dus de voorbeschouwing om 6:00 uur al. Of wil je wat anders zeggen zonder wat te zeggen?
- uBlock Origin
- uMatrix
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vroegah was dat gewoon een uur of 5.00. Ze rijden een stuk later dan vroeger. Dat zie je ook wel aan de onboards.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:17:
[...]
kuch..
1. Australian Grand Prix [afbeelding]
Data
vr 23 Mar Free Practice 1: 02:00[afbeelding] (12:00) Free Practice 2: 06:00[afbeelding] (16:00) za 24 Mar Free Practice 3: 04:00[afbeelding] (14:00) Quali: 07:00[afbeelding] (17:00) zo 25 Mar Race: 07:00 [afbeelding]ZT! (16:00)
Circuit Albert Park Locatie Melbourne, Australië Lengte 5303 m Aantal race ronden 58 Total race afstand 307,574 km Laatste winnaar Sebastian Vettel (Ferrari) 1:24.11.672 Lap record 1:24.125 - Michael Schumacher (2004) Links Formula1.com Google maps
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
hardware-lover schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:14:
[...]
De race zelf niet, maar als verslaafde nemen we natuurlijk ook het volledige voorprogramma mee (FP e.d.)
[Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 18-12-2017 16:25]
- uBlock Origin
- uMatrix
Je hebt de andere opties niet gezien of?Malfunctions schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:21:
Wat is dat nieuwe logo lelijk![]()
Volgens mij hebben ze van de 3 opties die ze gaven de lelijkste genomen..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ferrari will launch next year's car on Thursday February 22 with an online reveal, before the car is taken to Barcelona early for a filming day ahead of testing starting on the following Monday - February 26.
[Voor 32% gewijzigd door nachtnet op 18-12-2017 16:30]
Laten we wel wezen. Renault gaat het nu volledig verpesten omdat Alonso die motor wilde.Enchantress schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:30:
De halo.....
Ben benieuwd of Ferrari nu wel Mercedes kan verslaan en wat gaat Alonso doen met MC-Laren...
Ik kijk wel via de timing schermen... de halo... brrrrr.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:24:
@Room42 @Señor Sjon FP1 02:00AM, FP2 06:00AM en FP3 04:00AM zijn toch wel midden in de nacht. + voorprogramma's starten toch vaak ook ruim een uur voor de start van een race..
Ik haakte in op deze opmerking:
[...]
Free practice in AUS is toch zeker essentieel. eerste echte ontrack vergelijkingen tussen de verschillende teams.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat zou slechte 'marketing' zijn voor Renault dus die gaan echt wel hun best doen.DaniëlWW2 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:31:
[...]
Laten we wel wezen. Renault gaat het nu volledig verpesten omdat Alonso die motor wou.
Ze doen al sinds 2014 hun best om het eens voor elkaar te krijgen.Enchantress schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:39:
[...]
Dat zou slechte 'marketing' zijn voor Renault dus die gaan echt wel hun best doen.
Eigenlijk moeten ze de positie van de camera's op de auto's gaan aanpassen, zodat we die stomme Halo niet zien bij de cockpit view. Anders zien we alleen maar de Halo.Señor Sjon schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:35:
[...]
Ik kijk wel via de timing schermen... de halo... brrrrr.
Ik denk dat ie doelde op hoe de keuzes van Alonso in z'n carrière hebben uitgepakt.Enchantress schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:39:
[...]
Dat zou slechte 'marketing' zijn voor Renault dus die gaan echt wel hun best doen.
[Voor 14% gewijzigd door AGee op 18-12-2017 16:42]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die halo is ideaal om op (bijna) ooghoogte van de driver een camera te plaatsen (en dat is ook het enige waar hij goed voor isDaniëlWW2 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:40:
[...]
Ze doen al sinds 2014 hun best om het eens voor elkaar te krijgen.![]()
[...]
Eigenlijk moeten ze de positie van de camera's op de auto's gaan aanpassen, zodat we die stomme Halo niet zien bij de cockpit view. Anders zien we alleen maar de Halo.
[Voor 5% gewijzigd door mark-k op 18-12-2017 16:44]
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog even teruggezocht, en ik vind/vond ze alle drie lelijk, maar vind dan de optie met de 'hapjes eruit' het minst erg.DaniëlWW2 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:28:
[...]
Je hebt de andere opties niet gezien of?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Soon.Jasphur schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:43:
Lekker bezig @nachtnet !!
Ik mis nog topic-warnings![]()
Hoewel hij niet meer functionaliteit ofzo bevat, is deze (staat in de sidebar van de F1 reddit pagina) visueel iets interessanter.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:04:
96 dagen tot AUS.
http://whenisf1on.com/
@Boinkie
[Voor 39% gewijzigd door PhysicalMagic op 18-12-2017 16:55]
Dat is helemaal waar, hij heeft inderdaad niet de beste keuzes gemaakt.naitsoezn schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:41:
[...]
Ik denk dat ie doelde op hoe de keuzes van Alonso in z'n carrière hebben uitgepakt.
Geen teamplayer? Ik vond hem vroeger in 2017, (mooi was die tijd zonder Halo) best leuk omgaan met Vandoorne. Denk dat VAN veel van ALO heeft mogen leren.Enchantress schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:53:
[...]
Dat is helemaal waar, hij heeft inderdaad niet de beste keuzes gemaakt.
Maar Alonso is eigenlijk nog steeds de beste van het veld, geen team player maar haalt altijd net iets meer uit een auto als een ander.
Dan MC-Laren, toch wel èèn van het beste chassis.
Dan Renault.... duidelijk beter dan de Honda, alle drie in èèn pakket en je hebt samen met Hamilton en Vettel vuurwerk.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Live your life to the Max 1.
In Qualli modus hadden ze in 2017 de 1000PK al. (bron: even kwijt maar twitter.)monster944 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:59:
Wat hier van te denken?
https://www.f1today.net/n...ert-de-grens-van-1-000-pk
Dus nog 96 dagen te kijken wat de teams gaan schrijven over hun te verwachten team.
Ferrari ook waarschijnlijk. https://www.f1-fansite.co...errari-crack-1000hp-2017/nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:04:
[...]
In Qualli modus hadden ze in 2017 de 1000PK al. (bron: even kwijt maar twitter.)
* nachtnet is blij dat er blijkbaar weinig foutjes in de start posts staan.. Hoewel met Search & replace de race director in het bandensegment Race Team chief geworden was..
of is iedereen nog aan het bijkomen van een nieuw topic?![]()
Dacht inderdaad dat ze al lang aan de 1000pk zaten. Ben benieuwd hoe groot het verschil in 2018 wordt en hoeveel motorstraffen er gaan komen.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:04:
[...]
In Qualli modus hadden ze in 2017 de 1000PK al. (bron: even kwijt maar twitter.)
* nachtnet is blij dat er blijkbaar weinig foutjes in de start posts staan.. Hoewel met Search & replace de race director in het bandensegment Race Team chief geworden was..
Volgens mij had Mercedes deze barrière al gebroken...monster944 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:59:
Wat hier van te denken?
https://www.f1today.net/n...ert-de-grens-van-1-000-pk
Dus nog 96 dagen te kijken wat de teams gaan schrijven over hun te verwachten team.
Toch met snel doorkijken nog even twee foutjes in namen en andere halve typo's tegengekomen.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:04:
[...]
Verder helemaal bovenin eerste post staan in dat overzicht de links naar Renault en McLaren omgewisseld en ook waar dat vakje herhaald wordt. Tevens mag bij RenaultSport F1 wel met hoofdletter F. Ik vind verder de naamgeving weinig consistent met alle overzichten. Boven die foto's staat regelmatig een hele andere naam: Williams, Torro Rosso en Renault bijvoorbeeld.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:55:
[...]
BrandonBrendon Hartley - Toro Rosso [afbeelding] Nummer 28 Afkorting HAR Land NZL
Terug naar coureurs
RomanRomain Grosjean - HAAS F1 [afbeelding] Nummer 8 Afkorting GRO Land FRA
[...]
Romain & Brendon waren er even doorheen geschoten.ArnevdS schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:41:
[...]
Toch met snel doorkijken nog even twee foutjes in namen en andere halve typo's tegengekomen.
Gefixed door de anchors te wisselen. RS F1 lijkt inderdaad beter.[...]
Verder helemaal bovenin eerste post staan in dat overzicht de links naar Renault en McLaren omgewisseld en ook waar dat vakje herhaald wordt. Tevens mag bij RenaultSport F1 wel met hoofdletter F.
Even snel gefixed voor de teams. (Toro Rosso, Force India, McLaren & Sauber krijgen waarschijnlijk allen nog een aanpassing in de naam.)Ik vind verder de naamgeving weinig consistent met alle overzichten. Boven die foto's staat regelmatig een hele andere naam: Williams, Torro Rosso en Renault bijvoorbeeld.
kvyat zal mogelijks meer geld meebrengen. Was Wehrlein geen piloot van Mercedes? Daar gaan ze nu niet veel geld meer uit kunnen slaan vermoed ik.BlauweFles schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:23:
Waarom zou je hem boven Wehrlein kiezen? Die laatste is betrouwbaar, snel, haalt punten binnen. Zelfs met matig materiaal. En weinig fouten. Heeft zelfs de ervaring om een jonger iemand te coachen.
Terwijl kvyat al twee jaar pet is.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
https://www.autosport.com...s-first-2018-tyre-choicesnachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:58:
Even vraagje tussen door. Kiezen de teams voor de eerste races nu wel of niet zelf een selectie van de verplichte banden? of is dit als voorgaande jaren een verplichte samenstelling van 2 hardste, 4 medium en 7 van de zachte compound? (ik ga zelf uit van het laatste (verplichte samenstelling))
Kan iemand dit onderschrijven met een goede bron? F1.com / Pirelli / Sky / motorsport.com oid?
For Australia, teams can choose from the soft, super-soft and ultra-soft while in Bahrain, the medium, soft and super-soft are on offer.
The medium and soft have been selected for China, with Pirelli skipping a compound and selecting the ultra-soft for the third nomination.
[Voor 47% gewijzigd door Bastien op 18-12-2017 22:05]
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
[Voor 9% gewijzigd door Snowhite0901 op 18-12-2017 22:23]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Does not compute...jdiezrequejo schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:33:
Yeah! 2018 topic.
Zijn er nog mooie jaarclips van afgelopen seizoen die online staan?
[Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 18-12-2017 23:42]
Zóu kunnen dat ik er overheen lees, maar ik zie daar alleen dat Pirelli de compounds bekendgemaakt heeft, maar niet dat zij ook de aantallen voor elk team zullen bepalen?nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:05:
@Bastien @stefanass Het lijkt erop dat @Bastien het bij het rechte einde heeft.
* nachtnet gaat in topicstart maar weer op knopje wijzigen drukken..
Nee, @Bastien was de Tweaker die mij op een fout in de startpost wees. Met jouw & bastien's informatie heb ik de topic start aan gepast. (Teams lijken zelf te mogen gaan kiezen uit de 3 verplichte compounds.)stefanass schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:11:
[...]
Zóu kunnen dat ik er overheen lees, maar ik zie daar alleen dat Pirelli de compounds bekendgemaakt heeft, maar niet dat zij ook de aantallen voor elk team zullen bepalen?
[Voor 14% gewijzigd door vhal op 19-12-2017 08:45]
Is al eens voorbij gekomenSuBBaSS schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:17:
Yay, nieuw topic! Meld me ook maar even.
En wil graag deze oorwurm delen:
![]()
[video]
Gok dat deze wel vaker langs gaat komen (als dat al niet gebeurd is en volledig aan mij voorbij gegaan).
Volgens mij koos Pirelli de banden voor de eerste 3(?) races in 2017 vanwege gebrek aan ervaring met de nieuwe, bredere banden.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:58:
Even vraagje tussen door. Kiezen de teams voor de eerste races nu wel of niet zelf een selectie van de verplichte banden? of is dit als voorgaande jaren een verplichte samenstelling van 2 hardste, 4 medium en 7 van de zachte compound? (ik ga zelf uit van het laatste (verplichte samenstelling))
Kan iemand dit onderschrijven met een goede bron? F1.com / Pirelli / Sky / motorsport.com oid?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik zie het: die afbeelding is eigenlijk 848p breed terwijl de tabel op ~640p breed staat. Zou kunnen dat Safari die niet netjes schaalt.vhal schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:45:
@nachtnet ben helaas even vergeten om mijn screenshot te uploaden vanaf mijn tablet, ik zal het vanavond wel even door DM'enZo zie ik bijvoorbeeld het Pirelli logo niet bij het bandenoverzicht omdat dit stuk min of meer wegvalt. Wellicht dat het aan Safari ligt, ik probeer Chrome vanavond ook wel even.
Niet mee eens eigenlijk.nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:24:
Free practice in AUS is toch zeker essentieel. eerste echte ontrack vergelijkingen tussen de verschillende teams.
Ik heb afgelopen zondag een middag met Rick Winkelman (F1 vrije training commentator op Ziggo) in de kroeg gezeten. Eigenlijk officieel voor NASCAR, maar F1/Ziggo kwam natuurlijk ook langs.Aardappelbakker schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:29:
Wellicht semi-offtopic. Ben zojuist thuis van een avondje F1 Show van Olav & Jack in de Maaspoort in Venlo. In het 2017 topic stond er een reactie van iemand dat het een pure Max-show was. Dat was het vanavond in ieder geval niet :-)
Beide heren weten leuke verhalen te vertellen, met soms een wat lompe opmerking tussendoor. Goed voor de lachspieren... Soms waren de dingen die ze vertelde wat standaard en ontbrak de diepgang. Maar al met een al een show die voor herhaling vatbaar is, want volgens mij zitten beide heren vol met echt toffe verhalen! :-)
[Voor 58% gewijzigd door Ryur op 19-12-2017 09:20]
stefanass schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:11:
Zóu kunnen dat ik er overheen lees, maar ik zie daar alleen dat Pirelli de compounds bekendgemaakt heeft, maar niet dat zij ook de aantallen voor elk team zullen bepalen?
Daar haal ik uit dat ze zelf mogen kiezen hoeveel ze van welke set willen.Each driver must have both these sets available for the race. Teams are free to choose the remaining 10 sets, making 13 sets in total per driver for the weekend.
[Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 19-12-2017 09:24]
BlauweFles schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:23:
Waarom zou je hem boven Wehrlein kiezen? Die laatste is betrouwbaar, snel, haalt punten binnen. Zelfs met matig materiaal. En weinig fouten. Heeft zelfs de ervaring om een jonger iemand te coachen.
Terwijl kvyat al twee jaar pet is.
Verkeerde topic dus verplaatst.Blokker_1999 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:26:
[...]
kvyat zal mogelijks meer geld meebrengen. Was Wehrlein geen piloot van Mercedes? Daar gaan ze nu niet veel geld meer uit kunnen slaan vermoed ik.
Ja zoals je kon lezen bouwde ik al een "voorzichtige" kans tot spuit 11 van mijn kant in. Ik volg lang niet alles en er kunnen dingen aan me voorbij gaan. Mea culpa.alesandro_46 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:54:
[...]
Is al eens voorbij gekomen
[...]
Volgens mij koos Pirelli de banden voor de eerste 3(?) races in 2017 vanwege gebrek aan ervaring met de nieuwe, bredere banden.
Sorry dat ik die onzinnig lange startpost niet leesTheBrut3 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:26:
En dan kom je ook nog eens met een mededeling die al op de eerste pagina van dit topic staat, ohw ohw ohw...
En schop je nachtnet ook nog eens tegen zijn schenen door zijn prachtige startpost onzinnig te noemenCFC-Mathijs schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:40:
[...]
Sorry dat ik die onzinnig lange startpost niet lees
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Dat maak ik vast wel weer goed met alle plusjes die in het 2018-seizoen gaan komenFurbz4300 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:50:
[...]
En schop je nachtnet ook nog eens tegen zijn schenen door zijn prachtige startpost onzinnig te noemen![]()
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Haha jij ook niet?Damian schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:58:
Leuke startpost inderdaad, maar ik heb hem serieus nog geen enkel topic/jaar gelezen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik ook niet hoor. Ik zie het als naslagwerk, maar zeker niet iets wat ik uren ga doorlezenDamian schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:58:
Leuke startpost inderdaad, maar ik heb hem serieus nog geen enkel topic/jaar gelezen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Kubica heeft dit jaar voor 2 teams test km's gemaakt, dus dat Kvyat in een sim gezeten heeft zegt helemaal nul.
Tsja, als je een race erbij wil met 0 inhaalacties dan is Assen wel een betere optie-ION- schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:35:
Misschien offtopic, maar wel veelbelovend nieuws. Ik zie Assen toch als een betere optie dan Zandvoort.
http://www.rtlnieuws.nl/s...eurd-voor-formule-1-races
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Live your life to the Max 1.
Mee eens.TheBrut3 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:07:
Ik blijf erbij dat Nederland geen geschikt F1 circuit heeft. Als er een race moet en zal komen, dan heeft Assen veruit de beste papieren. Ondanks dat beide circuits nu een grade 2 licentie hebben zie ik Assen een stuk makkelijker in staat om daar grade 1 van te maken. Eens dat er op Assen weinig ingehaald zal worden door de F1 wagens zoals ze nu zijn, maar dat zal op Zandvoort niet heel anders zijn.
Er zijn 36 circuits met een grade 1 licentie, lijkt mij voldoende om een mooie kalender te maken en daar hoeft Nederland van mij niet op te staan.
Zolang er grote bedrijven achter zitten mag iets kosten wat het kost en is hulp van de overheid weinig relevant. Bij de oliestaten zoals Abu Dhabi en Bahrein is de overheid vaak ook dat grote commerciële bedrijf. Dat is pure prestige en show voor die mannen, een F1 race in hun zandbak. Bij de Red Bull Ring en Paul Ricard denk ik (ja, dat is een aanname) niet dat de lokale overheid veel kosten heeft aan de F1 race, daar zitten mensen met veel geld achter (Mateschitz en Ecclestone). Nederland heeft dit gewoon niet. Als hier de heren Frits, Wijnand, Marcel en nogmaals Frits een F1 circuit willen inclusief een geschikt circuit, en dit ook betalen, in bijvoorbeeld Flevoland dan heb ik geen twijfels dat dit er ook komt.Aardappel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:38:
Nederland doet de moeite dat het circus hier nipt terecht kan (voldoet) maar het mag niks kosten.
Net zoals ze het WK hierheen probeerden te halen door lollig te doen op de fiets, terwijl Putin de koffers geld achter in de auto's gooiden van Blatter en z'n maten.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dus toch meer over een Honda deal. Kom op Honda, nu Alonso weg is, mag je gaan presteren.YakuzA schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:30:
Zo, was Max toch overtuigd van de Honda als mogelijke motor voor 2019?
https://www.nu.nl/formule...n-contract-verlengen.html
[Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 20-12-2017 11:52]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details