[F1] Seizoen 2018 - deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste
Acties:
  • 568.934 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 01:41

Destruction

(ex-)Automonteur

DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:38:
[...]

Dus toch meer over een Honda deal. Kom op Honda, nu Alonso weg is, mag je gaan presteren. :*)
Het zou toch wat zijn als STR met die Honda motoren achterin rondjes rijdt om de McLaren's en de Renooit motoren (weer) grote problemen kennen.. Een veel groter FML moment kan Alonso toch bijna niet krijgen? :+

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Destruction schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:52:
[...]

Het zou toch wat zijn als STR met die Honda motoren achterin rondjes rijdt om de McLaren's en de Renooit motoren (weer) grote problemen kennen.. Een veel groter FML moment kan Alonso toch bijna niet krijgen? :+
Ik zou er bijna een weddenschap om willen afsluiten. Het enige dat me tegenhoudt is de realisatie dat Max, RIC en Alonso mijn drie favoriete coureurs zijn, en dadelijk dus weer met de Renault rotzooi zitten :/

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-12-2017 11:55 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

*O* Op een mooi F1 seizoen 2018. mocht Ferrari niet op het podium staan dan Max maar *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 09:37
Ik had niet eens gezien dat er al een 2018 topic was :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hackus schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:18:
*O* Op een mooi F1 seizoen 2018. mocht Ferrari niet op het podium staan dan Max maar *O*
Zoiets, maar ik hoop meer op een seizoen waar niet alleen Max maar ook Ricciardo, Alonso en (wie weet) Vandoorne podiums en overwinningen kunnen pakken, meer dan de standaard Mercedes en Ferrari, dat kennen we nu wel..

Misschien is dat weer een voordeeltje van neutraal F1 kijker zijn, geen last van favorieten :P

[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 20-12-2017 12:29 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Destruction schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:52:
[...]

Volgrens mij had McLaren alles al best goed onder controle alleen dat motorblok bleef een beetje achter. En Renault was dit seizoen niet de aller sterkste, maar kwam aardig in de buurt. Het is echt niet dat Max en Ricciardo met een been mee moesten steppen om op het podium te komen. Zou nog best spannend kunnen worden voor de plekken 4-8 (HAM, BOT en VET zullen er wel vrij structureel voor zitten) met uitschieters naar boven op circuits waar vermogen ondergeschikt is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 14:44

Crazy D

I think we should take a look.

Destruction schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:27:
Misschien is dat weer een voordeeltje van neutraal F1 kijker zijn, geen last van favorieten :P
Met genoeg favorieten moet t wel gek lopen als je dan nog achter het net vist O-) Ben gewoon fan van het halve veld :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:38

pinda powerrr

Slow down...

Even melden dan maar, hebben we ineens een 2018 topic. Moet wel bijblijven natuurlijk, in lurkmodus tot de seizoensstart :P

Game on!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 18:36
DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:38:
[...]

Dus toch meer over een Honda deal. Kom op HondaAlonso, nu AlonsoHonda weg is, mag je gaan presteren. :*)
Veel belangrijker :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nog ruim 94 dagen tot de eerste race. -O-

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

Zoiets, maar ik hoop meer op een seizoen waar niet alleen Max maar ook Ricciardo, Alonso en (wie weet) Vandoorne podiums en overwinningen kunnen pakken, meer dan de standaard Mercedes en Ferrari, dat kennen we nu wel..

Nico Hülkenberg mag ook wel ja. en strijd ipv lonely de koppositie uitrijden ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hackus schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:59:
[...]

Nico Hülkenberg mag ook wel ja. en strijd ipv lonely de koppositie uitrijden ;)
Daar zijn we het dan temninste over eens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Analysis: How the Halo will change F1 in 2018

Formula 1 teams have started receiving the first definitive examples of the halo in recent weeks, giving them the first proper chance to assess the device's impact on the 2018 cars.

Every Halo run on track up to now has been a 'fake', representing only the shape of the design.
...
Pressure on drivers again
The change will make driver weight a bigger issue for the first time since 2013, although some have still complained about struggling to hit the limit during the V6 hybrid era.
...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En nog wat meer over Honda en STR. Tost zegt hier dat ze om Honda hebben gevraagd. Wut?
https://www.motorsport.co...ne-penalties-2018-989909/

Verder wilden ze dus flink wat van RBR kopiëren, maar dat kan nu niet meer. Wel krijgen ze geld van Honda en hebben ze een groter R&D budget. Ik denk dat het doel, P5 dus nog steeds het doel gaat zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hopen op een competitief 2018!

Gezien de nieuwe regels voor first practice sessions lijkt het er steeds maar op dat Max de jongste F1 coureur ooit blijft.
https://www.motorsport.co...e-driver-licences-990025/
From next season, drivers will also need to have completed six races in Formula 2, or accumulated 25 superlicence points in eligible championships during the previous three years, to qualify for their first F1 free practice superlicence.
The FIA has made a concerted effort to better structure and regulate the awarding of superlicences in grand prix racing since Max Verstappen graduated to F1 as a 17-year-old in 2015.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:08

sjaool

Every life should have 9 cats

Op zich wel een mooi gegeven voor Max. Ik vind het alleen een beetje belachelijk dat er zo krampachtig over wordt gedaan. Was het nu zo erg dat Max op 17-jarige leeftijd in de F1 reed? Ik denk dat hij wel bewezen heeft dat elke ophef hierover totaal overbodig was. Er zijn heus wel meer jonge coureurs die op die leeftijd op topniveau mee zouden kunnen doen. Of is Max nu de messias van de F1 die beter is dan wie dan ook?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:51

Martinspire

Awesomeness

Strenge eisen aan testcoureurs. Wat men vergeet is hoeveel extra dit gaat kosten voor nieuw talent om in de spotlights van F1 te rijden. Je kan straks niet meer bij een b-team rijden zonder grote sponsoren om het tot de F1 te redden...

Martinspire - PC, PS4, X1

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:21
Oh is er al een 2018 topic. :+
Even m'n Bookmarks bijwerken.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
[...]

Misschien is dat weer een voordeeltje van neutraal F1 kijker zijn, geen laxst van favorieten :P
Zo neutraal ben je ook weer niet gezien want de Mercedes en Ferrari hoeven niet zo nodig meer. Een neutrale kijker geniet ook van een mooi gevecht van deze 2

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

bvbal79 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:10:
[...]

Zo neutraal ben je ook weer niet gezien want de Mercedes en Ferrari hoeven niet zo nodig meer. Een neutrale kijker geniet ook van een mooi gevecht van deze 2
Dus ik ben geen neutraal fan omdat ik meer spanning om de overwinning wil zien :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Destruction schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:20:
[...]

Dus ik ben geen neutraal fan omdat ik meer spanning om de overwinning wil zien :?
Je verdraaid het wel erg. Ik zeg zo neutraal ben je niet en jij maakt er GEEN neutraal fan van..wat totaal anders is qua begrip

Spanning tussen Mercedes en Ferrari is blijkbaar niet voldoende zoals jij het post en er moet meer bijkomen. Als Ferrari het niet zo vergooid had tweede helft 2017 hadden we best genoeg spanning om de wereldtitel.

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 21-12-2017 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

bvbal79 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:26:
[...]

Spanning tussen Mercedes en Ferrari is blijkbaar niet voldoende zoals jij het post en er moet meer bijkomen.
Klopt, het wordt leuker als meerdere coureurs en teams kans maken op de grote prijzen.

Tenzij je Mercedes of Ferrari fan bent, dan kan ik me voorstellen dat dit wel genoeg is zo :)

* Destruction was blij dat Mercedes dit jaar eindelijk wat weerstand kreeg.. Begrijp me niet verkeerd, maar hoe meer hoe beter imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-05 20:53

mark-k

AKA markkNL

Destruction schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:29:
[...]

Klopt, het wordt leuker als meerdere coureurs en teams kans maken op de grote prijzen.

Tenzij je Mercedes of Ferrari fan bent, dan kan ik me voorstellen dat dit wel genoeg is zo :)

* Destruction was blij dat Mercedes dit jaar eindelijk wat weerstand kreeg.. Begrijp me niet verkeerd, maar hoe meer hoe beter imo.
Ik snap dat wel ja, het leukste zou zijn als iedereen kan winnen, dan heb je de meeste spanning. Afgelopen seizoen zag je veel te vaak auto's die gewoon voor een ander aan de kant gingen omdat ze toch wisten dat ze er niet mee kunnen vechten en dan sparen ze liever de brandstof en bandjes dan dat ze die positie nog n rondje langer houden. Dat is gewoon jammer. 2 jaar terug wist je standaard, zolang ze niet uitvallen wordt n Mercedes nummer 1, daar is qua spanning geen lol aan te behalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een paar zijn echt geweldig. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:54
Ik snap de humor achter het bakje sardientjes van Max aan Valtteri niet.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Malfunctions schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:16:
[...]

Ik snap de humor achter het bakje sardientjes van Max aan Valtteri niet.
Ik vermoed dat Max doelde op het eten van vis wat Finnen behoorlijk doen. Maar echt geslaagd is die niet nee.
Die van Alonso en Hamilton zijn wel erg goed geslaagd. :P

Ook echt Ricciardo. "Who haven't you pissed off, that would do that for you". :D

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-12-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Lewis zn cadeau aan Massa was wel mooi ja, had alleen nog een schommelstoel bij gemoeten maar dat paste niet in het pakje denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En opvallende afwezigen zijn weer de Ferrari boys.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
sjaool schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:50:
Op zich wel een mooi gegeven voor Max. Ik vind het alleen een beetje belachelijk dat er zo krampachtig over wordt gedaan. Was het nu zo erg dat Max op 17-jarige leeftijd in de F1 reed? Ik denk dat hij wel bewezen heeft dat elke ophef hierover totaal overbodig was. Er zijn heus wel meer jonge coureurs die op die leeftijd op topniveau mee zouden kunnen doen. Of is Max nu de messias van de F1 die beter is dan wie dan ook?
Het was niet erg, maar wordt uiteindelijk wel een beetje de doodsteek voor de lagere klassen van de FIA als de grote talenten die gewoon skippen.

Komt denk ik nog bij dat de FIA ook denkt aan het donkerste what if scenario, en als een minderjarige coureur om zou komen tijdens een wedstrijd hebben ze ook de poppen aan het dansen. Dan krijgen ze het flink over zich heen hoe ze het in hun hoofd halen om zo'n jonge kerel in een Formule 1 auto te laten rijden.
Martinspire schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:29:
Strenge eisen aan testcoureurs. Wat men vergeet is hoeveel extra dit gaat kosten voor nieuw talent om in de spotlights van F1 te rijden. Je kan straks niet meer bij een b-team rijden zonder grote sponsoren om het tot de F1 te redden...
Is dat zo? Door die eisen strenger te maken dwing je ze toch ook om goed te presteren in die voorgaande drie jaren om zo genoeg punten bij elkaar te rijden. De echte pannenkoeken die niet kunnen sturen filter je zo al weg.

Vergeet niet dat in de opstapklassen het verschil tussen een topteam en een achterhoede team flink kleiner is dan in de Formule 1. Grote talenten kunnen met een subtop/middenmoot team nog wel eens om de prijzen mee strijden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FIA clamps down on trick F1 steering system

...
It remains to be seen what the impact of the Technical Directive will be, given that teams are so far along with their 2018 cars, and thus might already be committed to their suspension and steering layouts.

The real test may come only if the matter reaches the FIA stewards on a grand Prix weekend, when they will have to make a ruling.

In effect, teams now have to decide whether they can afford to take a risk and carry on with their intended designs, or build their cars to the new interpretation.

One team insider told Motorsport.com: "I suspect it can't be policed anyway, and teams will just ignore it. It is just the FIA's 'view,' it's not actually the 'law'. Nothing will change."

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:05
Ongelooflijk waar ze de winst allemaal vandaan halen.
Ik zou echt denk 'boeiend' voor dat kleine beetje, maar al die beetjes bij elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

XyritZz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:04:
[...]

Het was niet erg, maar wordt uiteindelijk wel een beetje de doodsteek voor de lagere klassen van de FIA als de grote talenten die gewoon skippen.

Komt denk ik nog bij dat de FIA ook denkt aan het donkerste what if scenario, en als een minderjarige coureur om zou komen tijdens een wedstrijd hebben ze ook de poppen aan het dansen. Dan krijgen ze het flink over zich heen hoe ze het in hun hoofd halen om zo'n jonge kerel in een Formule 1 auto te laten rijden.

[...]

Is dat zo? Door die eisen strenger te maken dwing je ze toch ook om goed te presteren in die voorgaande drie jaren om zo genoeg punten bij elkaar te rijden. De echte pannenkoeken die niet kunnen sturen filter je zo al weg.

Vergeet niet dat in de opstapklassen het verschil tussen een topteam en een achterhoede team flink kleiner is dan in de Formule 1. Grote talenten kunnen met een subtop/middenmoot team nog wel eens om de prijzen mee strijden.
Geen garanties he, er zit nog steeds ene in een Haas die totaal niet kan autorijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

mark-k schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 02:41:
[...]

Geen garanties he, er zit nog steeds ene in een Haas die totaal niet kan autorijden.
Feit, maar die andere Haas rijder is imo ook niet heel geschikt.

Wellicht niet geheel ontopic, maar toch.. Wat vinden we van het hele verhaal rond Mallya? Als z'n paspoort daadwerkelijk ingenomen is kan-ie ook niet verschijnen voor de rechtbank in India, maar het klinkt allemaal als een zaak die op te lossen is voor een rijk iemand?

[ Voor 41% gewijzigd door Destruction op 23-12-2017 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Kijk de docu KingFisher airlines even, en oordeel dan opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Naja, KF is zo te lezen failliet. Maar gezien het feit dat FI gewoon nog meedoet in de F1 is daarmee niet al Mallya's geld weg, dunkt me. Evengoed, welke redenen kan hij hebben om dit probleem niet te willen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:33
Bookmarked! 8) Ik heb er zin in, maar helaas is het nog heel wat nachtjes slapen. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

hardware-lover schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:14:
FIA clamps down on trick F1 steering system

...
It remains to be seen what the impact of the Technical Directive will be, given that teams are so far along with their 2018 cars, and thus might already be committed to their suspension and steering layouts.

The real test may come only if the matter reaches the FIA stewards on a grand Prix weekend, when they will have to make a ruling.

In effect, teams now have to decide whether they can afford to take a risk and carry on with their intended designs, or build their cars to the new interpretation.

One team insider told Motorsport.com: "I suspect it can't be policed anyway, and teams will just ignore it. It is just the FIA's 'view,' it's not actually the 'law'. Nothing will change."
En Ferrari saboteert innovatie weer eens omdat ze het zelf niet hebben bedacht...
Die RB13 had iets sinds Singapore, misschien al Spa waardoor de wegligging opeens zeer goed was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ferrari heeft de frontale crashtest voor het 2018 model behaald, die zijn er al vroeg bij zo te zien.
Al 2 maanden voor de geplande onthulling op 22-2-2018.
https://www.motorsport.co...s-fia-crash-tests-990646/

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Humma Kavula schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:56:
Ferrari heeft de frontale crashtest voor het 2018 model behaald, die zijn er al vroeg bij zo te zien.
Al 2 maanden voor de geplande onthulling op 22-2-2018.
https://www.motorsport.co...s-fia-crash-tests-990646/
Hebben ze deze getest door achterop een Mercedes te rijden? 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:07
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:44:
En Ferrari saboteert innovatie weer eens omdat ze het zelf niet hebben bedacht...
Die RB13 had iets sinds Singapore, misschien al Spa waardoor de wegligging opeens zeer goed was...
En nu de hamvraag... Hebben ze dit geleerd bij VAG of VAG bij Ferrari?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:03:
[...]

En nu de hamvraag... Hebben ze dit geleerd bij VAG of VAG bij Ferrari?
Wat heeft VAG er nu weer mee te maken? :P

Marketingwaarde is weer omhoog gegaan met een paar miljoen. :+

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-12-2017 10:55 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-05 07:29
Heren. Het is nog ochtend, maar ivm een week vol feestelijke activiteiten. Toch alvast een fijne Kerst en een goed O&N gewenst. Het was weer een leuk jaar hier op het forum.

Afbeeldingslocatie: http://uf1rc.com/wp-content/uploads/2012/12/christmas-card-uf1.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-05 12:14
Fijne feestdagen allemaal! Moge er komend jaar weer evenveel leuke/nuttige/grappige posts gedaan worden!
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ilf02mkzu0601.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Toch nog even snel een post.

Het slow motion overzicht van afgelopen seizoen. Mis wel wat dingen maar desalniettemin een mooi filmpje.

https://www.formula1.com/...eason_in_Slow_Motion.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasphur schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:18:
Toch nog even snel een post.

Het slow motion overzicht van afgelopen seizoen. Mis wel wat dingen maar desalniettemin een mooi filmpje.

https://www.formula1.com/...eason_in_Slow_Motion.html
Gelukig missen we best veel dingen: anders was het seizoen samen te vatten in anderhalve (?) minuut en in slow motion.

Ik heb als hoogtepunt de reactie van Alsonso na zijn donuts: “practising for next year” :o :o

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

En als toetje nog de sky Christmas special
[YouTube: https://youtu.be/dIlPR-TEXCE]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Smile at the little bird.. No no, not that blue one Lewis :F

Afbeeldingslocatie: https://www.jamesallenonf1.com/wp-content/uploads/Screen-Shot-2017-12-25-at-07.33.31.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 09-05 17:05
Och, eerst maar vermaken met Dakar, daarna de Olympische spelen, en dan komen de tests om de hoek.

Trouwens Assetto Corsa heeft een mod dat je een HALO op je F1 wagen kan zetten: YouTube: Assetto Corsa - What's It Like Driving With The Halo In VR?

Op youtube beeld is het natuurlijk 2D, maar in VR is het nog best te doen !

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Sniffels schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:07:
Op youtube beeld is het natuurlijk 2D, maar in VR is het nog best te doen !
Ik kan er evengoed niet aan wennen. Lelijk van buiten en irritant als je ermee moet rijden.
IIg een mod die er bij mij niet op komt in AC :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-05 10:01

Bestla

M/M -> V/F

hardware-lover schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:27:
Smile at the little bird.. No no, not that blue one Lewis :F

[afbeelding]
Lewis, Lewis toch. Als ik je teamboss zou zijn dan zouden jij, je telefoon of beide de laan uit vliegen als je dat nogeens zou doen.
Aanpakken dat divagedrag.Afbeeldingslocatie: http://www.skirtcafe.org/forums/images/smilies/smile_Rulz.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Bestla op 28-12-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bestla schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:15:
[...]

Lewis, Lewis toch. Als ik je teamboss zou zijn dan zouden jij, je telefoon of beide de laan uit vliegen als je dat nogeens zou doen.
Aanpakken dat divagedrag.[afbeelding]
Ik denk dat Mercedes liever WDC en WCC is dan zich druk maken om divagedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Mwoah.. In die kar wordt het halve veld WDC, zelfs Bottas werd nog 3e. Ik ben het me Redhawk eens, dat HAM eens een keertje gewoon de les moet volgen, ipv als een puber in de brugklas met andere dingen zitten te kloten :/

* Destruction zou als teambaas ook zeggen: De volgende keer dat je tijdens dat soort momenten met je telefoon gaat klooien, gaat 't ding doormidden.

[ Voor 55% gewijzigd door Destruction op 29-12-2017 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38
YakuzA schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:21:
En als toetje nog de sky Christmas special
[video]
Krijg toch een vreemd gevoel bij het kijken naar deze special dat ze om Max heen aan het dansen zijn zonder hem te herkennen. Moet wel zeggen dat ik er vluchtig doorheen heb gezapt onderweg naar mijn werk dus ik kan wat gemist hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:17

Oekol

waka waka hey hey

nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:24:
@Room42 @Señor Sjon FP1 02:00AM, FP2 06:00AM en FP3 04:00AM zijn toch wel midden in de nacht. + voorprogramma's starten toch vaak ook ruim een uur voor de start van een race..

Free practice in AUS is toch zeker essentieel. eerste echte ontrack vergelijkingen tussen de verschillende teams.
Dat wordt inderdaad een nachtje doorhalen en dan overdag slapen. Lekker weekend :+

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 29-12-2017 09:53 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Destruction schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 02:03:
Mwoah.. In die kar wordt het halve veld WDC, zelfs Bottas werd nog 3e. Ik ben het me Redhawk eens, dat HAM eens een keertje gewoon de les moet volgen, ipv als een puber in de brugklas met andere dingen zitten te kloten :/

* Destruction zou als teambaas ook zeggen: De volgende keer dat je tijdens dat soort momenten met je telefoon gaat klooien, gaat 't ding doormidden.
Dan krijgt hij gewoon een nieuwe. Haha. Ik vind het wel prima wat HAM allemaal doet. Maat hij moet wel opletten dat het op sommige momenten gewoon niet kan.

Overigens was er op Twitter het een en ander te doen over HAM en zijn neefjes in een prinsessenpak oid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 11:38
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Kimi zit op Instagram hahaha

https://www.instagram.com/kimimatiasraikkonen/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
CFC-Mathijs schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:05:

"This time I don't know what I'm doing..." _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nu weten we waar Max en RIC het van hebben. :D

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-12-2017 18:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:12:
[video]

Squirrel irritable _O-

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:12:
[video]

Damn die man weet veel. En nu ik zo nog eens de andere 2 terugkijk valt me op dat er bij Bob Fernley en Eric Boullier veel meer gevraagd wordt naar de huidige coureurs ("Van de huidige rijders, wie zijn favoriete circuit is de Hungaroring"). Voor m'n gevoel lijkt het dus zelfs alsof ze "extra" moeilijke vragen voor Horner hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Haha, hormone replacement team _o-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Haha. Niet alleen de vragen beantwoorden, ze ook nog eens afzeiken ook _O-

Met die man moet je volgens mij ook geen triviant spelen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 29-12-2017 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-05 10:16

Distortion

Bottle to Throttle

Mooi filmpje van hoe een F1 motor klinkt wanneer de wastegate open gaat. Het is mij nog niet eerder opgevallen. Ik moet zeggen dat het zo beter klinkt dan op tv.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:05
https://twitter.com/Jamesallenonf1/status/947039019677995008

@Jamesallenonf1: The 2018 Ferrari #F1 car will be long wheelbase like the Mercedes, according to Pino Allievi in Gazzetta today

Geen doorontwikkeling bij Ferrari? Bold move!

[ Voor 11% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 30-12-2017 11:32 ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:29:
https://twitter.com/Jamesallenonf1/status/947039019677995008

@Jamesallenonf1: The 2018 Ferrari #F1 car will be long wheelbase like the Mercedes, according to Pino Allievi in Gazzetta today

Geen doorontwikkeling bij Ferrari? Bold move!
Ik meen gelezen te hebben dat Mercedes voor 2018 juist voor een kortere wielbasis zou gaan?

https://twitter.com/tgruener/status/920224138446409728

https://www.auto-motor-un...-anstellung-12755859.html

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 30-12-2017 11:37 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zou er nog ooit zo'n soort kombocht in een huidig/new circuit gaan komen? Of is dat niet meer te doen mbt veiligheid etc?

Voorbeeldje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Paulus07 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:20:
zou er nog ooit zo'n soort kombocht in een huidig/new circuit gaan komen? Of is dat niet meer te doen mbt veiligheid etc?

Voorbeeldje:
[video]
Te gevaarlijk inderdaad en eerlijk gezegd heb ik ook geen zin in lange safety car periodes om alles op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Waarom kan het dan wel in de Indy? Ik kan mij voorstellen dat die oude kombocht van Monza echt wel veiliger is te maken. Maar wat de verdere toegevoegde waarde is weet ik niet. Die wagens van nu kunnen al op hoge snelheid door een vlakke bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jasphur schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:31:
Waarom kan het dan wel in de Indy? Ik kan mij voorstellen dat die oude kombocht van Monza echt wel veiliger is te maken. Maar wat de verdere toegevoegde waarde is weet ik niet. Die wagens van nu kunnen al op hoge snelheid door een vlakke bocht.
Omdat ze daar geen problemen hebben om van de 500 rondjes er 100 niet te rijden op snelheid vanwege opruiming. Een F1 race duurt minder lang en daarbij worden die auto's echt specifiek gemaakt om dat soort impacts op te vangen. F1 is wat anders en daar zou ook het hele ontwerp om moeten en verstevigd worden om daar levend uit te kunnen stappen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Die Halo schept dan wel weer mogelijkheden voor dit soort overtakes :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NPOoKbS.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

AzzKickah

06-CENSORED

mark-k schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:50:
Die Halo schept dan wel weer mogelijkheden voor dit soort overtakes :+

[afbeelding]
Wtf. En ik maar denken "huh?! Waarom ken ik die niet en waarom heb ik die nog nooit eerder gezien?! :o "

En op het moment dat ik op Quote klik zie ik nog net de F1 2017 reclame langs de baan :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
En dan kan er ook een NL sponsor mee gaan doen in de F1. Een supermarkt keten.
Die hoeven dan alleen hun logo op de Halo te zetten.

"Hallo Jumbo!".

:+ :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

CFC-Mathijs schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:05:

En Lewis Hamilton heeft alles er net afgehaald.
Je kunt tegenwoordig niet eens meer een geintje posten of de hele wereld valt over je heen.
Echt de wereld is gek aan het worden. :|

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 31-12-2017 03:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:43:
[...]

Je kunt tegenwoordig niet eens meer gein een geintje posten of de hele wereld valt over je heen.
De wereld was/is al gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
https://racingnews365.nl/...ormule-1-motoren-van-2017
Ik weet niet of dit al gepost was en hoe betrouwbaar dit is. Als het waar is dan was het chassis van merc best slecht.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

sjaool schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:43:
[...]

Je kunt tegenwoordig niet eens meer gein een geintje posten of de hele wereld valt over je heen.
tja. hij heeft een voorbeeldfunctie, net zoals zoveel topsporters. gezien het feit dat de tolerantie jegens medemensen in de wereld nogal af aan het nemen is, althans zo lijkt het, vind ik helemaal niet dat de wereld gek is, maar dat hamilton gewoon even na had moeten denken.

nu mag hij op de blaren zitten. kan ie meteen even in de camera kijken ipv zijn mobiel als er weer eens een promofoto gemaakt moet worden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowhite0901 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:48:
Ik weet niet of dit al gepost was en hoe betrouwbaar dit is. Als het waar is dan was het chassis van merc best slecht.
Blijft lastig voor die site om het Duits zodanig te vertalen dat het ook één op één klopt met wat er origineel geschreven staat, maar we laten dat maar voor wat het is.

Ik wil wel even inhaken op het vermelde (geschatte) brandstofverbruik in Mexico. Het kan best zo zijn dat Mercedes 10Kg minder aan boord had dan bijv. Ferrari en Red Bull. Maar mogelijk hadden ze ook wat verkeerd gegokt (te zuinig) en moesten ze meer terughouden zijn met de brandstof. Verstappen kon namelijk met gemak de rondetijden van Bottas pareren zonder werkelijk tot het uiterste te moeten gaan.

Buiten dat geloof ik wel dat Mercedes het beste kracht-pakketje in huis heeft, maar gezien het derating in Maleisië bij Hamilton die eerste paar ronden, denk ik niet dat het allemaal hosanna is v.w.b. ontwerp. Mogelijk geven ze daar weer een positieve draai aan voor komend jaar. Er komt nog wel bij dat het verbranden van (extra) olie ook voor Mercedes tot een einde gaat komen voor 2018, in ieder geval niet meer in die mate zoals ze dit in 2017 hebben kunnen doen t.o.v. de concurrentie.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat deraten heeft niks te maken met de motor die slecht is. Bij Mercedes weten ze dat ze vooraan zullen staan, en alles is hierop aangepast. Ze gaan gewoon altijd voor P1 en P2, en gooien dan meteen het gas open zodat ze weglopen. Na een paar ronden is de boel dan leeg, maar dan hebben ze al een gat. Max heeft dit heel goed door gehad in Maleisië. Hij kon bij blijven omdat het RB13 chassis beter was, en spaarde juist energie. Toen pakte hij in een keer Hamilton met alles wat hij had.

Maar dat Mercedes voor lag was wel duidelijk. Dat Honda al zo dichtbij Renault is, dat is opvallend. Zou het McLaren chassis dan toch een baksteen zijn die niet vooruit te branden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Snowhite0901 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:48:
Ehm, bij de meeste banen zat Mercedes op meer dan een seconde voor op de rest. Zeker de eerste helft van het seizoen waren ze samen met Ferrari significant sneller. Of zijn we dat al vergeten?

Ook is de Merc meer afgesteld op snelle banen met langzame bochten (wat 70% van de kalender is). Red Bull moet vanwege het gebrek aan vermogen compenseren en focust daardoor op de overige banen (de 30%).

Ik vraag me verder af in hoeverre dit tijdens het jaar nog is veranderd, maar Mercedes heeft echt geen slecht chassis. We zijn alleen veel banen vergeten waar ze letterlijk wegreden van de rest. Of samen met Ferrari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er werd door Sky Duitsland, bij de voorbeschouwing van de Mexico race, een kwalificatie animatie vergelijking getoond tussen Vettel, Verstappen en Hamilton, vanuit de lucht bekeken. Vanaf de finishlijn tot voorbij bocht 3.

Opvallend was dat Hamilton en Vettel in eerste instantie afstand namen van Verstappen, vanaf de DRS streep liep Hamilton duidelijk weg van Vettel maar kwam Verstappen ook duidelijk terug op de Ferrari.
Vettel remde het gat zowat dicht op Hamilton bij ingaan van de eerste bocht, heel kort gevolgd door de RB13. Bij het uitkomen van bocht 3 lagen Vettel en Hamilton zowat naast elkaar maar kwam Verstappen als eerste daar de bocht uit. Zowel Verstappen als Vettel hadden een betere tractie uit die bocht en liepen duidelijk weg van de Mercedes, met Verstappen voorop.

Zonder (mijn) twijfel had de RB13 op het einde werkelijk het beste chassis van die 3 en als Renault wat ruimer in de (nieuwe) onderdelen had gezeten dan hadden ze werkelijk nog mee kunnen doen om de eerste paar plaatsen tijdens de laatste twee races (denk ik).

Ik krab me echter wel achter de oren als ik her en der langs zie komen dat de verwachting is dat Red Bull wel eens serieus mee zou kunnen doen om het kampioenschap. Volgens mij zal het in eerste instantie nog steeds tussen Mercedes en Ferrari gaan, met de RB14 (en Mclaren?) daar wel kort achter, maar niet ervoor. Renault tovert nog steeds geen extra power uit de krachtbron en zegt in eerste instantie meer op degelijkheid (vertrouwen) aan te willen sturen. Fijn dat de Renault krachtbronnen wat minder langs de kant te vinden zullen zijn (fingers crossed), maar helemaal vooraan doen ze dan nog steeds niet mee?

Ik laat mij echter graag aangenaam verrassen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dawg schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:20:
[...]

tja. hij heeft een voorbeeldfunctie, net zoals zoveel topsporters. gezien het feit dat de tolerantie jegens medemensen in de wereld nogal af aan het nemen is, althans zo lijkt het, vind ik helemaal niet dat de wereld gek is, maar dat hamilton gewoon even na had moeten denken.

nu mag hij op de blaren zitten. kan ie meteen even in de camera kijken ipv zijn mobiel als er weer eens een promofoto gemaakt moet worden oid.
Kom op hij maakt een geintje die de meeste ouders of andere familieleden ook wel eens maken. Het heeft niks met homofoob of wat dan ook te maken. Mensen moeten eens een keer niet meteen zo zwaar overal aan tillen. Mensen moeten eens leren relativeren en niet meteen overal het ergste achter zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

sjaool schreef op zondag 31 december 2017 @ 03:00:
[...]

Kom op hij maakt een geintje die de meeste ouders of andere familieleden ook wel eens maken. Het heeft niks met homofoob of wat dan ook te maken. Mensen moeten eens een keer niet meteen zo zwaar overal aan tillen. Mensen moeten eens leren relativeren en niet meteen overal het ergste achter zoeken.
een geintje ten koste van zijn jonge neefje, wat hij vervolgens post op internet met zijn honderdduizenden -zo niet miljoenen- volgers, in een tijd van afnemende tolerantie. het is maar wat je grappig en/of acceptabel vindt.

maar ieder zijn definitie van humor.

ontopic maar weer? :)

[ Voor 4% gewijzigd door dawg op 31-12-2017 07:22 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Politieke correctheid en zelfcensuur draagt alleen maar bij aan afnemende tolerantie.

Maar goed, als publiek figuur is het voor Hamilton iets om wel bij stil te staan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Help!!!! schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:57:
Politieke correctheid en zelfcensuur draagt alleen maar bij aan afnemende tolerantie.
Dit dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 08:36
Ik wil dit jaar met mijn vader en schoonvader naar Spa. Het is voor ons 2,5 uur rijden, maar hoe laat moet ik vertrekken om op de Zondag gewoon op tijd binnen te kunnen zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Tristan schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:20:
Ik wil dit jaar met mijn vader en schoonvader naar Spa. Het is voor ons 2,5 uur rijden, maar hoe laat moet ik vertrekken om op de Zondag gewoon op tijd binnen te kunnen zijn?
Zaterdag :+

Was hier niet een apart topic voor, trouwens? Volgens mij mist er een A4'tje aan topic warning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 08:36
DeKaerften schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:37:
[...]

Was hier niet een apart topic voor, trouwens? Volgens mij mist er een A4'tje aan topic warning :P
Right. Ik heb een hotel gereserveerd zodat ik rustig op Zaterdag kan arriveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:22

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DeKaerften schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:37:
[...]

@DaniëlWW2
DaniëlWW2 in "[F1] Seizoen 2018 - deel 1" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

Je kan kijken naar hoe groot/lang de files vanuit NL dit jaar waren. Heb je een redelijke indicatie van hoe laat je deze keer moet vertrekken (en evt. Routes die je anders kan nemen?).

Rotterdam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Iedereen een mooi F1 jaar gewenst! :)

Te koop....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

AzzKickah

06-CENSORED

Happy New Year, stelletje F1-nerds dat jullie er rondlopen :*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Beste wensen allemaal! Dat er na vannacht het komende jaar nog maar veel champagne mag vloeien!

webber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:58
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Start van het nieuwe seizoen zal nu snel dichterbij komen. Kan mij niet vroeg genoeg beginnen oOo

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Martinspire schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:11:
[...]

Ook is de Merc meer afgesteld op snelle banen met langzame bochten (wat 70% van de kalender is). Red Bull moet vanwege het gebrek aan vermogen compenseren en focust daardoor op de overige banen (de 30%).
Buitenom dat heeft Mercedes dit jaar ook meer problemen dan ooit gehad om de auto succesvol af te stellen. Ze kregen de setup gewoon regelmatig niet lekker; je ziet in de media ook veel berichten waarin ze hun auto een diva noemen die totaal niet lekker werkt als de setup niet 100% perfect is.

Om die reden hebben ze serieus overwogen om juist bepaalde elementen van Red Bull over te gaan nemen; met name de switch naar een high-rake setup die steeds populairder lijkt te worden in de F1.

Inmiddels is al uitgelekt dat Mercedes dit toch niet doet, en verder gaat met een doorontwikkeling van de huidige auto. Op zich ook niet zo gek als je kampioenschap na kampioenschap wint.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-05 16:02

Dazzler2120

FP ProMod
Tristan schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:20:
Pfoe, 2 jaar geleden gegaan & om 7 uur vertrokken. Waren rond 12(volgens mij) op de parking/het terrein. Wat ik wel zag is dat je de afslag die je vanuit Nederland krijgt beter kan skippen, daarna de volgende afslag pakt & een stukje terug rijdt (alsof je van Frankrijk afkomt). Scheelt je ongeveer een half uur.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:58
Het 'nieuwe' teamlogo van Red Bull
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DShtSGpWkAAy3FU.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Leuk artikel van GPUpdate over wat wij kunnen verwachten over aankomend seizoen.

@Dijkstraat niet slecht, niet slecht. Maar je breekt je tong bij het uitspreken van de volledig naam haha.
Mag het hier in het topic alsjeblieft gewoon RBR blijven in plaats van AMRBR :P

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 02-01-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ik snap dat het moet van de sponsors en zo, maar drie regels tekst in drie verschillende fonts maakt het gewoon echt een rommelig geheel.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1