Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2018] Race 2 - GP van Bahrein Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:
  • 55.760 views

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:48:
Als mensen het zat zijn om over Max vs. Lewis te praten wil ik best eindeloos doorgaan over hoe blij ik ben dat Vettel de eerste 2 races heeft gewonnen? >:)

Zonder gekheid: Ik ben vooral opgelucht dat Ferrari 2x gewonnen heeft terwijl het toch leek alsof ze er slechter voor stonden dan vorig jaar. Daarnaast was Mercedes sneller in Australië, ook echt snel op de mediums in Bahrein en hebben we nog steeds de racepace van RBR nauwelijks kunnen zien dus ik reken mezelf nog lang niet rijk.. China zou best eens een hele toffe race kunnen worden tussen de top 3 als alles heel blijft!
Ik teken er voor! Beetje regen er bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:48:
Als mensen het zat zijn om over Max vs. Lewis te praten wil ik best eindeloos doorgaan over hoe blij ik ben dat Vettel de eerste 2 races heeft gewonnen? >:)

Zonder gekheid: Ik ben vooral opgelucht dat Ferrari 2x gewonnen heeft terwijl het toch leek alsof ze er slechter voor stonden dan vorig jaar. Daarnaast was Mercedes sneller in Australië, ook echt snel op de mediums in Bahrein en hebben we nog steeds de racepace van RBR nauwelijks kunnen zien dus ik reken mezelf nog lang niet rijk.. China zou best eens een hele spannende race kunnen worden tussen de top 3 als alles heel blijft!
:)

Ik denk dat er meer zijn die blij zijn met een start waarbij Mercedes minder voorloopt dan menigeen had gevreesd.

Goed voor de spanning.

Verder denk ik dat RBR zich er ook nog in gaat mengen inderdaad...

Daarachter ook strijd genoeg, dus best wat ingrediënten voor een spannend 2018.

Te koop....

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15-10 15:11

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
hardware-lover schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:46:
Blijkbaar hebben ze in Duitsland nog een andere actie gezien die ik heb gemist, Verstappen probeerde niet alleen Hamilton in te halen bij die actie?

[AMuS] Schon nach einer Runde tauchte der Mann vom 16. Startplatz auf Rang 11 auf. Verstappen fuhr Slalom durch die Konkurrenz. Doch beim Versuch, Fernando Alonso und Lewis Hamilton in einem Aufwasch zu überholen, blieb der wilde Max am Mercedes hängen.
Alonso liet ze gaan, niet gezien? Was volgens mij duidelijk in beeld :P

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

Acties:
  • +4Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-10 14:11
quote:
DaniëlWW2 schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:02:
[...]

[mbr] Dan nog even een huishoudelijke mededeling. China staat ook allang klaar op de timer dus deze gaat uiterlijk over een paar uur dicht. Dan is het ook afgelopen met Max vs. Lewis. ;) [/mbr]
Kijk er nu al naar uit, hopelijk gaat het azijn gehalte dan ook omlaag. Zoals @Malfunctions is er met dat gezeik steeds minder aan om gezellig te keuvelen over de race. Dan heb ik het niet eens over de Max vs Lewis actie, maar ook gezeik over commentatoren, gezeik over journalisten, gezeik over de baan, gezeik over het weer, gezeik over het geluid, gezeik over motoren en... Ik krijg er onderhand wel een broertje dood aan :|...

Toch nog even inhoudelijk. Gisteren heb ik een leuke race zitten kijken, maar vond het erg jammer dat het derde top team zo snel uitgeschakeld werd, anders had het vast een nog spannendere wedstrijd kunnen worden. Wel erg mooi om te zien dat Bottas aan het einde nog dichtbij Vettel kwam, terwijl Lewis tegelijkertijd ook zenuwachtig lijkt te worden. Ik ben benieuwd wat dat nog voor rekenwerk bij de heren van Mercedes gaat opleveren :).

• Pos2007
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
quote:
JvS schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:09:
Was deze al geplaatst? Mooi onboard bij Max en Lewis:
https://streamable.com/ealu5

[video]
Hier kun je ook goed zien dat Lewis op ca. 9.5 seconde in het filmpje een tikje krijgt van de voorbanden. Hij corrigeert dit door in te sturen, doet dit dus niet bewust. Als Max hem niet dat eerste tikje geeft hoeft hij ook niet die correctie te doen waardoor de achterband geraakt wordt.

Op naar china, gelukkig maar een weekje wachten.

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:04
Zodra RB nog 2-3 tiende kan winnen, kan RB echt voor de 1e start rij gaan in de Q.

Vanaf dat moment zouden we zomaar paar races op rij kunnen hebben waar Ricciardo en Verstappen gaan winnen. 2 racewins achter op Vettel kunnen snel zijn ingelopen, maar dan moet Max wel zijn hoofd koel gaan houden in situaties die meer risico dan winst bieden.

Ergo, je moet geen keiharde overtreding maken op het middenveld om de bal te veroveren.. ;).

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18:16
quote:
JvS schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:26:
[...]

Tja. Je kan ook zeggen dat Hij er duidelijk bijna met zijn hele auto al voorbij is en dan bij het uitkomen van de bocht "right of way" heeft.
Max heeft ook het recht om een aanval te plaatsen en daarna _niet_ de deur dicht te smijten waarmee ‘ie niet z’n eigen race verknalt.

Wat dat betreft is dit prima vergelijkbaar met Monza vorig jaar... Het is een raceincident waarbij niemand recht / schuld heeft. Ze hadden beide dit kunnen voorkomen.
Hoe dan ook, slim is het niet van Max.

P.K. wijzigde deze reactie 09-04-2018 18:46 (7%)

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
burne schreef op maandag 9 april 2018 @ 00:30:
[...]
Ik ben geen fan van Max, dat is wel duidelijk. Z'n vader had vaak pech, maar Max is een geboren azijnpisser met een groot talent om iedereen behalve zichzelf de schuld te geven.
Een stukje zelfreflectie zou voor Max waarschijnlijk niet slecht zijn. Natuurlijk is hij een groot talent, maar laat hem vooral down to earth blijven. De ene keer pakt het beter uit dan de andere. Helaas viel het kwartje voor hem gisteren naar de verkeerde kant. Waarschijnlijk had een ander wel gelift, Hamilton niet, die heeft teveel te verliezen.

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB R9 290/2x8096MB Crucial Ballistix DDR3-1600/Crucial MX200 500GB/25" Dell 2515H

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bij deze hang ik er een slotje aan. Morgen om 8:00 gaat China open. Hopelijk dan eens een race met actie, en zonder controverse rond Max. Maakt het topic voor iedereen een stuk leuker. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True