![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 1
|
[ Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 20-03-2018 08:14 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 1
|
[ Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 20-03-2018 08:14 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 12% gewijzigd door erik91 op 20-03-2018 08:11 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Austrian GPerik91 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:02:
Even de highlights van vorig jaar om te beginnen
[video]
Sweet! raaymakers-autos.nl
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Klopt inderdaad, de race is zondag niet maandag
[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 20-03-2018 08:21 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik teken voor dezelfde uitslag zondag, heerlijke start van het seizoen!
Nee hoorwarp schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:28:
@Jasphur Plaatje is stuk.
Vettel op 1 en Max op 2 teken ik ook wel voorGrimmie187 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:27:
[...]
Ik teken voor dezelfde uitslag zondag, heerlijke start van het seizoen!
Daarmee dan toch alles 1 compound zachter?Snowhite0901 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:17:
Ben benieuwd. In principe dezelfde banden als vorig jaar toch? (aangezien alles 1 is opgeschoven). Dus goed vergelijk van de auto's met vorig jaar.
Hmm en toch heb ik zo'n voorgevoel dat Hamilton er weer vandoor rijd en dat het daarachter een strijd wordt tussen de Ferrari's en de Bull's. Maar ook als je de highlights van hierboven bekijkt, er waren dus helemaal geen spannende momenten (lees: gevechten) op 1 na (hulkenberg+ocon op alonso) en dat was het. Voor de rest een optocht. Hoewel RBR er natuurlijk ook gewoon slecht voor stond vanaf de eerste race al, dat is nu als het goed is niet het gevaldemo31051987 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:32:
Eindelijk! Het gaat beginnen!
Wel benieuwd of we een beetje kunnen zien waar iedereen staat. Ik verwacht dat het een gevecht met 3 teams gaat worden.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
/me Jasphur haalt de stofdoek over zijn glazenbolWoudloper schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:52:
Fijn dat het seizoen weer gaat beginnen. Benieuwd naar de verschuivingen in de top, middenmoot en onderste regionen.
Is RBR echt dichterbij gekomen? Doet McLaren het toch beter dan verwacht? Etc etc
wedden, die slapen uit zondagTrekDr0p schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:53:
Iedereen maar weer zeuren over die wekker. Ik heb 2 kinderen die er een sport van maken om vroeg op te staan. Heb volgens mij de afgelopen 7 jaar niet uit kunnen slapen tot na 6 uur, dus word een makkie om de wedstrijd te zien
[ Voor 64% gewijzigd door rik86 op 20-03-2018 08:54 ]
Dit past beter binnen de (amerikaanse) "TV cultuur" waar uitzendingen zijn ingedeeld in slots van 1 uur die elke keer op het hele uur lopen. "Vroeger" starte de F1 uitzending daar dus op het moment dat de opwarmronde begon, niet echt ideaal dus. Vandaar dat de races nu 10 minuten later starten.Thom2289 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:53:
Heb ik iets gemist? Waarom zijn de races nu ineens 10 minuten over het hele uur?
Ik ben alleen bang dat als het gaat regenen zaterdag en of zondag dat we nog niet heel veel duidelijkheid krijgenWoudloper schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:52:
Fijn dat het seizoen weer gaat beginnen. Benieuwd naar de verschuivingen in de top, middenmoot en onderste regionen.
Is RBR echt dichterbij gekomen? Doet McLaren het toch beter dan verwacht? Etc etc
Don't shoot the messenger. Ik plaats de topics en haal er af en toe wat foutjes uit. nachtnet maakt de topics aan. Je moet hem dus ook de schuld geven.LopendeVogel schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:19:
[...]
Klopt inderdaad, de race is zondag niet maandag
Edit; zo te zien is het net aangepast
Oooow, nee dan is het Nachtnet direct vergeven. Ik dacht dat jij het aangemaakt had dusja dan moeten we met vingertjes gaan wijzen (grepke).DaniëlWW2 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:03:
[...]
Don't shoot the messenger. Ik plaats de topics en haal er af en toe wat foutjes uit. nachtnet maakt de topics aan. Je moet hem dus ook de schuld geven.
[ Voor 23% gewijzigd door LopendeVogel op 20-03-2018 09:09 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier staat de 6 4pack redbull al koudSpotmatic schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:09:
Op zich is het niet erg dat het zo vroeg begint, maar ik ben gewend lekker met een biertje en chips in de hand de race te bekijken. Dat zal nu dus noodgedwongen koffie en een croissantje zijn.
Maar... zin an!
Idem. En dat is grotendeels de ‘schuld’ van dit forum haha. Mede dankzij jullie allemaal is mijn interresse veel grote geworden voor de F1 en kijk ik veel verder dan alleen Max.tomolino schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:07:
Eindelijk is het zo ver, zelden heb ik zoveel zin gehad om in het weekend voor half zeven m'n nest uit te komen.
Ik hou je in de gaten hoor.LopendeVogel schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:05:
[...]
Oooow, nee dan is het Nachtnet direct vergeven. Ik dacht dat jij het aangemaakt had dusja dan moeten we met vingertjes gaan wijzen (grepke).
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat is een goede vraag.
Denk dat een regenrace welkom is; Albert Park staat nu niet bekend om zijn vele inhaalmogelijkheden.Leoon. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:13:
Heb ook nog gewoon leuk te doen tegen de vriendin overdag ipv slapen of chagrin haha. Als het regent dit weekend zou ik echt teleurgesteld zijn, kun je nog niks uit opmaken.
Ben bang dat we het toch droog houden dit weekendRoamor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:16:
[...]
Denk dat een regenrace welkom is; Albert Park staat nu niet bekend om zijn vele inhaalmogelijkheden.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
De eerste race wil ik wel gewoon live zien. Juist die vroege tijd is ideaal icm kinderen. Tegen de tijd dat de race afgelopen is, heb je nog de hele dag om wat met ze te doen, itt 2 uur wat zorgt dat je zowel niets aan de ochtend als de middag hebt.Tripl3 D schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:13:
Ben ik dan de enige die de race opneemt, de telefoons van vrouw en kind verstopt (om spoilers te voorkomen), zijn eigen telefoon op stil zet en dan rond een uur of half 9 de race pas begint te kijken?
Dat maakt ook niet uit. De tijden zijn en daarmee de verschillen zijn veel duidelijker in een droge race. Ik ga nu zo vroeg op staan 3x om alsnog niet de rangorde echt te kunnen zienRoamor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:16:
[...]
Denk dat een regenrace welkom is; Albert Park staat nu niet bekend om zijn vele inhaalmogelijkheden.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De vorige keer dat ik dit probeerde was ik fucked... Start ik mijn laptop op en vergat ik dat nu.nl mijn Chrome startpagina was.Tripl3 D schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:13:
Ben ik dan de enige die de race opneemt, de telefoons van vrouw en kind verstopt (om spoilers te voorkomen), zijn eigen telefoon op stil zet en dan rond een uur of half 9 de race pas begint te kijken?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En daarom heb ik alle push-messages uitgeschakeldSpotmatic schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:25:
[...]
De vorige keer dat ik dit probeerde was ik fucked... Start ik mijn laptop op en vergat ik dat nu.nl mijn Chrome startpagina was.![]()
Ik hoop ook dat je geen nu.nl app hebt geïnstalleerd. Want met bepaalde winnaars krijg je 100% zeker een push message.![]()
Ik geef het je te doen. Succes!
-
Niemand in dit topic zal je tegenhouden als je gewoon een biertje en een zak chips opentrekt zondagochtend hoorSpotmatic schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:09:
Op zich is het niet erg dat het zo vroeg begint, maar ik ben gewend lekker met een biertje en chips in de hand de race te bekijken. Dat zal nu dus noodgedwongen koffie en een croissantje zijn.
Maar... zin an!
Doel is om het als volgt te doen:Spotmatic schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:25:
[...]
De vorige keer dat ik dit probeerde was ik fucked... Start ik mijn laptop op en vergat ik dat nu.nl mijn Chrome startpagina was.![]()
Ik hoop ook dat je geen nu.nl app hebt geïnstalleerd. Want met bepaalde winnaars krijg je 100% zeker een push message.![]()
Ik geef het je te doen. Succes!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Hier hetzelfde. Ik verwacht dat ik rond 3 uur wel thuis ben.. Bijna 3 uurtjes slaap dan zou genoeg moeten zijn om de hele race wakker te blijvenGaargod schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:47:
Ik heb zaterdagavond een feestje dat nog wel eens tot in de kleine uurtjes door zou kunnen gaan. Ga ik doorhalen of 'n (paar) uurtje(s) m'n nest in... Of later de race kijken en telefoon in de offline stand tot die tijd... Keuzes, keuzes
Hoe dan ook, ik heb er zin in!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De FP's skip ik, ook gezien het commentaar en de vele loze minuten gedurende de training. Q sta ik wel voor op, ben ik daarna ook mooi op tijd bij de buren om een beukenhaag te planten.LoeWn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:52:
[...]
Hier hetzelfde. Ik verwacht dat ik rond 3 uur wel thuis ben.. Bijna 3 uurtjes slaap dan zou genoeg moeten zijn om de hele race wakker te blijvenHeerlijk, de race in bed kijken om vervolgens nog een paar uurtjes te slapen
Dit is trouwens de enige race waarbij ik alle FP's (+Q) ga (proberen te) kijken ook al komt het totaal niet uit. Ben echt benieuwd waar alle teams staan
Hopelijk goedgezind na Max zijn eerste pole *crosses fingerstomolino schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:57:
[...]
De FP's skip ik, ook gezien het commentaar en de vele loze minuten gedurende de training. Q sta ik wel voor op, ben ik daarna ook mooi op tijd bij de buren om een beukenhaag te planten.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dit is ZO herkenbaar. Adelaide 1986.B-Real schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:50:
"Vroeger" toen de GP van Australië nog echt vroeg begon en ik het met stappen echt laat maakte wel eens geprobeerd om na het stappen de race live te kijken.
Netjes aan de keukentafel gaan zitten ipv op de bank om wakker te blijven. Opwarmronde nog meegekregen en ik werd weer wakker bij rondje 15, geen succes
Deze.Ome Ernst schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:59:
[...]
Dit is ZO herkenbaar. Adelaide 1986.
Ik kan je wel vertellen, ik schrok me de "pleuris wakker" toen Mansell een klapband bij 300+ kreeg.
Dat waren trouwens nog eens tijden, in de laatste race 3 man nog kans op de wereldtitel.
Prachtig. Een van mijn favoriete F1 wagens aller tijden. Mede daarom doet het pijn om Williams te zien afgezakt naar het niveau "paydriver"
Haha herkenbaar idd. Ook wel eens na het stappen geprobeerd een F1-race te kijken onder het genot van een paar glazen whiskey (na een hele avond bier tanken...)... Heb het einde van de race op een of andere manier niet gehaald...B-Real schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:50:
"Vroeger" toen de GP van Australië nog echt vroeg begon en ik het met stappen echt laat maakte wel eens geprobeerd om na het stappen de race live te kijken.
Netjes aan de keukentafel gaan zitten ipv op de bank om wakker te blijven. Opwarmronde nog meegekregen en ik werd weer wakker bij rondje 15, geen succes
Life to is short, not too
Nee hoor, je bent niet de enigeTripl3 D schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:13:
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Haha herkenbaar. Toen ik nog thuis woonde precies het zelfde gedaan. Stappen tot vroeg. Race begon toen 8u dacht ik, lekker op de bank gaan liggen tijdens de opwarmronde. Ik werd rondje 20+ wakker en boos op m'n pa dat die me niet wakker maakte hahaB-Real schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:50:
Zien we toch nog zo af en toe een auto zonder halo rond rijdenDijkstraat schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:23:
Ik vind de starttijd van 7 uur wel prima, vroegah toen het nog 6 uur was dat waren pas tijden![]()
Saftycar dit jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow goed dat je het zegt.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:25:
* DaniëlWW2 realiseert zich ook net dat in de nacht van zaterdag naar zondag natuurlijk de zomertijd ingaat. 6:00 opstaan.
Waiting on the world to change
Heb je nog een paar meer plaatjes van herkenbare punten?faraga schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:37:
Woei, zin in!
Ik ben van de winter nog in Australië geweest, waar ik met een camper een rondje over het circuit in Melbourne gereden heb. Best grappig om te zien hoe die baan er buiten het raceseizoen gewoon uitziet als een rustige weg door een park, al zie je hier en daar de curbstones wel liggen en is de pitstraat overduidelijk.
[afbeelding]
Ik heb er een filmpje van gemaakt, maar dat duurt een minuut of tien en bestaat voor een groot deel uit verkeerd rijden en wachten op stoplichten. Ik ben benieuwd of ik er zondag nog wat van herken.
Helaas niet, omdat ik alleen een filmpje gemaakt heb. Als er mensen interesse hebben, kan ik het filmpje wel even op YouTube zetten, zodat jullie er zelf een beetje doorheen kunnen skippen als jullie willen.AzzKickah schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:40:
[...]
Heb je nog een paar meer plaatjes van herkenbare punten?Bocht 11+12 bijv.?
Denk je echt dat het nodig is om dat te vragen?faraga schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:44:
[...]
Helaas niet, omdat ik alleen een filmpje gemaakt heb. Als er mensen interesse hebben, kan ik het filmpje wel even op YouTube zetten, zodat jullie er zelf een beetje doorheen kunnen skippen als jullie willen.
Ik ben hem aan het uploaden, maar het duurt even, want 1,5GB.Stoelpoot schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:45:
[...]
Denk je echt dat het nodig is om dat te vragen?Vooruit met de geit camper!
Gaaf!faraga schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:37:
Woei, zin in!
Ik ben van de winter nog in Australië geweest, waar ik met een camper een rondje over het circuit in Melbourne gereden heb. Best grappig om te zien hoe die baan er buiten het raceseizoen gewoon uitziet als een rustige weg door een park, al zie je hier en daar de curbstones wel liggen en is de pitstraat overduidelijk.
[afbeelding]
Ik heb er een filmpje van gemaakt, maar dat duurt een minuut of tien en bestaat voor een groot deel uit verkeerd rijden en wachten op stoplichten. Ik ben benieuwd of ik er zondag nog wat van herken.
Grappig, dat is precies wat ik gedaan heb namelijk. Rondje in Sydney begonnen, langs de kust naar Melbourne gereden, daar oud en nieuw gevierd, toen door het binnenland weer terug naar Sydney. Ik had er van te voren eigenlijk weinig van verwacht, omdat ik eigenlijk nooit iets over Australië hoor, maar wát een prachtig land is dat toch. Heel vriendelijke mensen daar ook, overigens.B-Real schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:50:
[...]
Gaaf!
Vorig jaar ook in Australië geweest en ook met een camper rondgetrokken. Echter in Sydney begonnen en via de oostkust omhoog gereden.
Nog wel even overwogen om eerst van Sydney naar o.a. Melbourne te rijden, maar niet gedaan. Kortom, we moeten nog een keer weer terug. Ook geen straf
Dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bijStoelpoot schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:05:
Ik begin met dit topic toch wel erg ongeduldig te worden. Kunnen ze niet gewoon vandaag gaan rijden? Het heeft een hele winter geduurd, kom op zeg.
Je kunt altijd nog 2 dagen dit spel gaan spelen.Stoelpoot schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:05:
Ik begin met dit topic toch wel erg ongeduldig te worden. Kunnen ze niet gewoon vandaag gaan rijden? Het heeft een hele winter geduurd, kom op zeg.
Die chicane op 00:03faraga schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:12:
Filmpje is klaar met uploaden! Zet de afspeelsnelheid maar op 2x ofzo, dan lijkt het tenminste nog ergens op.
[video]
Zelfs met speed *2 doe je rondetijd van kleine 4 minuten, dat wordt nog even sleutelenfaraga schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:12:
Filmpje is klaar met uploaden! Zet de afspeelsnelheid maar op 2x ofzo, dan lijkt het tenminste nog ergens op.
[video]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq