✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zo eentje zoek ik ook. Waar heb je die gevonden?G_Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:31:
Ik zit samen met me vriendin om 7 uur smorgens start klaar voor de tv
Mijn vrouw vindt dat toch iets te vroeg.G_Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:31:
Inderdaad, heeft die nog een leuke zus van rond de 30?LoeWn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Zo eentje zoek ik ook. Waar heb je die gevonden?
edit: maar die wel haar mond kan houden tijdens de race haha
[ Voor 12% gewijzigd door Sniffels op 20-03-2018 11:34 ]
Die van mij ligt ook naast me op de bank hoor!LoeWn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Zo eentje zoek ik ook. Waar heb je die gevonden?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die van mij ligt dan nog te maffen vind me maar gek dat ik zo vroeg opsta. Niet vergeten dat ik dan nog wel eerst even de hond moet uitlaten, anders mis ik de start omdat meneer naar buiten wilG_Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:31:
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Is ook wel vroeg maar je moet het ervoor over hebbendemo31051987 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Mijn vrouw vindt dat toch iets te vroeg.
Haha nee ze is de oudste thuisSniffels schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Inderdaad, heeft die nog een leuke zus van rond de 30?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Uh letterlijk van de straat geplukt, kort gezegd.Sniffels schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Zat ergens wat te drinken en zag der lopen, dacht haar te herkennen van facebook.
Op af gestapt en sinds dien zijn we samen
Yep, zo sta ik er ook een beetje in.Ankona schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:30:
Ben heel benieuwd waar Ferrari staat. Houden ze de aansluiting bij Mercedes of worden ze een prooi voor RBR?
En ook wordt het interessant of McLaren en Renault al in staat zullen zijn de top 3 in de nek te hijgen.
En wat gaat STR met de Honda GP3 motor presteren? Komt Sauber er onder de Alfa vlag een beetje uit?
Kortom, alleen Mercedes interesseert me geen hol, die winnen toch wel. Voor de rest wordt het heel leuk.
Ik denk dat Mercedes nog steeds veruit de best is, maar denk/hoop dat Ferrari en Red Bull nog dichter op elkaar zitten én hopelijk een stuk dichterbij zijn gekomen aan Mercedes.
Wat mij echt interesseert is de strijd om plek 4 t/m 6 bij de constructeurs, volgens mij zit dat aardig dicht op elkaar.
Kan Force India de prestaties van afgelopen jaren volhouden?
Renault zal een stapje maken gok ik, kan McLaren zich met de Renault motor meten aan Renault?
Williams gaat een stapje terug doen vrees ik.
Hoe gaat Toro Rosso het doen met de Honda motor, ook met het oog op 2019 wanneer dit blok misschien wel in de Red Bull ligt.
Hopelijk komt Sauber wat beter uit de verf, want ben wel benieuwd naar LeClerc.
En Haas? Tja, heb er niet zoveel mee maar gok dat ze zich ook wel kunnen mengen in de strijd om P4 t/m P6
Kortom, laat het maar weer beginnen.
Die van mij vindt het ook wel leuk om met me mee te kijken. Ze volgt het ook wel een beetje, maar om rond half 7 voor de TV te gaan zitten gaat haar iets te ver. Maar ze heeft al wel gezegd dat ze zorgt dat ik lekker een croissantje kan afbakkenG_Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:35:
[...]
Is ook wel vroeg maar je moet het ervoor over hebben, ben blij dat die van mij het wel leuk vind.
That's the spirit!Martinspire schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:44:
Het is mij wel erg vroeg, maar ga na de race gewoon weer terug mijn bed in
/me heeft dat vorig jaar ook gedaan
Waiting on the world to change
P.s Ze heeft wel broertjes hahaSniffels schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Haha, och voor de gezelligheid F1 kijken is dat geen probleem, om beurten de redbull en bitterballen bakken
De winterstop is echt te lang, meer races per jaar op naar de 25 circuits!
Redbull bakken? ik drink het liever hoorSniffels schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:49:
[...]
Haha, och voor de gezelligheid F1 kijken is dat geen probleem, om beurten de redbull en bitterballen bakken

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heerlijk op zondag-ochtend, om 7 uur. Redbull en bitterballenSniffels schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:49:
[...]

* Hoogie2004 zou stiekem wel 1 bitterbal proeven, maar toch
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 20-03-2018 11:54 ]
Dus ik ga hem kijken met bier en bitterballen!
[ Voor 10% gewijzigd door Zahariac op 20-03-2018 11:55 ]
Huis op slot. Deurbel eraf. Ik ben niet beschikbaar!
Zie geen probleem. "Lekker" eten heeft voor mij geen tijds-gebondenheid.Hoogie2004 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:53:
[...]
Heerlijk op zondag-ochtend, om 7 uur. Redbull en bitterballen
* Hoogie2004 zou stiekem wel 1 bitterbal proeven, maar toch
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Daarom doet ie het ook met z'n vriendindemo31051987 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Mijn vrouw vindt dat toch iets te vroeg.
Bitterballen? Stevige boterham met pindakaas voor pa en mij en gaan met die wagens. De frituur in de gaten houden leidt te veel af.Sniffels schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:49:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De echte bakken hun bitterballen natuurlijk gewoon in de RedBull
Same here, alleen dan lekker in bed die ik wat omhoog zet en de tv aan slingerG_Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:31:
Ongetwijfeld dat de kleine ook wakker is en die mee kan kijken naar 1 van zijn eerste Formule 1 races
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Op starttijd? Een uur vantevoren bedoel je!Damian schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:50:
pff pussies hier, gewoon op starttijd voor de TV!
1,5 uur! met een Sky streamtoolkist schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:51:
[...]
Op starttijd? Een uur vantevoren bedoel je!
Nee, gaat waarschijnlijk toch vanuit bed kijken worden, en dan ook maar Ziggo i.p.v. eerst 10 minuten naar een Sky stream zoeken en bidden dat die werkt.
Edit:
Of zouden ze daarom de races 10 minuten verschoven hebben? Zodat als je precies op tijd wilt/wou kijken dat je nu 10 minuten hebt om een werkende stream te zoeken.
[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 20-03-2018 12:54 ]
Maar het is wel vroeg, hopen dat ik wakker wordt mijn nest uit kan komen..
De vrije trainingen trek ik sowieso niet qua tijdstip, die lees ik later in de ochtend wel terug.
Van mij mag het weekend beginnen!
Ik heb er zin an!!!!
Sorry ik ga niet met een dronken hoofd op de foto. Wordt ik nooit meer serieus genomen door m'n klanten.DoeEensGek schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:17:
Ik verwacht toch wel wat foto's van bitterballen en redbull, zittend voor de tv, zondag morgen. Ik hou het bij een kop koffie en een paaseitje.
Hier is het de hele week al 05.15, dan kunnen die twee dagen er ook nog wel bij.Jackson6 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:28:
Hoelaat is zaterdag de qualy herhaling op Ziggo? Ga niet twee dagen om 6 uur opstaan

13:25Jackson6 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:28:
Hoelaat is zaterdag de qualy herhaling op Ziggo? Ga niet twee dagen om 6 uur opstaan
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
2 dagen 6uur, 2 dag om 2uur, dus valt mee.Jackson6 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:28:
Ja dat is wel wat voor die bloedho.. schattige kindjesrik86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:53:
zodat we ons iets kunnen verslapen
en een hoop tijdblokken van zenders tot 't hele uur lopen of zo
[...]
wedden, die slapen uit zondag
https://www.google.nl/sea...Q_AUIDCgD&biw=911&bih=619nachtnet schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:38:
is er naast dat iedereen er zin in heeft ook al wat 'echt' nieuws uit Australie te melden?
Ik en een kameraad kijken om de beurt F1 bij elkaar thuis. Dus ik sta zondagochtend om 7 uur bij hem voor de deurG_Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:31:
Hij is pas geleden verhuist, is nu 10 minuten rijden in plaats van een half uur

Bij mij is het precies andersom helaas! We woonden 2 straten bij elkaar vandaan maar nu een uur rijden, dus ik zit om 6 uur in de auto..FastFred schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:50:
[...]
Ik en een kameraad kijken om de beurt F1 bij elkaar thuis. Dus ik sta zondagochtend om 7 uur bij hem voor de deur![]()
Hij is pas geleden verhuist, is nu 10 minuten rijden in plaats van een half uur

Moet alleen nog even ziggo sport aanschaffen via KPN, dit jaar gaan we maar voor een volledig abbonement zodat we alles kunnen zien
Ik kan niet wachten!
Atlas#22744
Ik denk precies hetzelfdee.looijenga schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:54:
Ik denk dat ik er maar eens voor ga zitten. Ben wel heel benieuwd, heb steeds het idee dat Mercedes nog lang niet heeft laten zien waartoe het in staat is.
Je kent niemand met Ziggo? Je kan makkelijk de boel chromecasten via de ziggo app.Kasai schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:02:
* Kasai is present!
Moet alleen nog even ziggo sport aanschaffen via KPN, dit jaar gaan we maar voor een volledig abbonement zodat we alles kunnen zien
Ik kan niet wachten!
Wij doen dit ook maar dan met apple tvDRaakje schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:04:
[...]
Je kent niemand met Ziggo? Je kan makkelijk de boel chromecasten via de ziggo app.
Kwali:TakeAway schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:03:
[...]
Ik denk precies hetzelfdeVerwacht dan ook Ham 1, Vet 2, Bot 3, Ver 4
1. HAM
2. BOT
3. VET
Race:
1. HAM
2. VER
3. VET
Nah, de voorbeschouwing (Max-beschouwing) sla ik wel overtoolkist schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:51:
[...]
Op starttijd? Een uur vantevoren bedoel je!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik zou Ziggo sport totaal gaan en dan streamen naar een chromecast.Kasai schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:02:
* Kasai is present!
Ik kan niet wachten!
Scheelt je 5,50 in de maand en dan kan je het overal bekijken.

Allemaal Mercedes-fans hier
Kan inmiddels ook met Ziggo sport totaal via KPN. Dat was iets waar ik vorig jaar ook tegenaan liep. Inmiddels gewoon mogelijk. Je kunt dus met de KPN versie ook gewoon via de app etc kijken.happy killer schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:08:
[...]
Ik zou Ziggo sport totaal gaan en dan streamen naar een chromecast.
Scheelt je 5,50 in de maand en dan kan je het overal bekijken.
1. HAM
2. VET
3. VER
Evt durf ik ook nog wel voorzichtig VER en VET om te wisselen. Ik zie RIC ook best 4de komen in een strijd met RAI en BOT. BOT zal daarin bot vangen en naar plaats 6 vallen.
Alonso krijgt het warm en moet noodgedwongen stoppen, voorspel ik
2. VER
3. RAI
Geen zilverpijlen in zicht!
Ik ben vooral benieuwd naar Alonso als de McLaren na de aanpassingen (ivm hitteproblemen) niet mee kan komen. Wat toch wel een denkbaar scenario is.Stoelpoot schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:16:
Alonso krijgt het warm en moet noodgedwongen stoppen, voorspel ik
Zo, nu is die net echt!faraga schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:12:
Filmpje is klaar met uploaden! Zet de afspeelsnelheid maar op 2x ofzo, dan lijkt het tenminste nog ergens op.
[video]

Maar mooi filmpje!
Alvast excuses voor deze erbarmelijke soep, maar voor mij geen F1 meer zonder DANGER ZONE!
[ Voor 12% gewijzigd door Timoth op 20-03-2018 14:28 ]
Doen jullie eigenlijk nog mee aan "F1 manager" spelletjes e.d.?
Heb jaren geleden eens mee gedaan aan die van het Dagblad van het Noorden, maar de laatste jaren eigenlijk niet.
2 en 3 staan verkeerdGrimmie187 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:17:
1. VET
2. VER
3. RAI
Geen zilverpijlen in zicht!

Neen, deze heeft nog verlof tot april als ik mij niet vergis. Lijkt mij in ieder geval dat als andere teams erachter komen dat hij alsnog eerder informatie heeft gedeeld met Renault dan voordat die 3 maanden waren verlopen er echt ruzie over komt. Binnen de 6 maanden die Renault, FIA en de beste man zelf hebben afgesproken is dan wel weer een grijs gebied.Sniffels schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:21:
Zou het kunnen zijn dat die FIA-technische topman Marcin Budkowski die naar renault is overgestapt ervoor heeft gezorgd dat die uitlaat die omhoog wijst naar de achtervleugel. Dus eigenlijk met "voorkennis" in het grijze gebied is gaan zitten?
Maar het lijkt mij ook dat Renault dit al langer van plan was, het is namelijk niet iets wat je even snel inbouwt, maar echt meegenomen moet zijn in de ontwikkeling van de auto.
Oh, ik dacht juist 1 en 2
Ik ga het afwachten en hoop dat het wat dichter bij elkaar zit allemaal, een paar verrassingen zou ook leuk zijn en ik vind het wel tijd worden dat de hegemonie van Mercedes doorbroken wordt.
Max WDC en Ferrari WCC een goede deal?
Het is een dure grap maar moest het ook aanschaffen, hopelijk word het in de toekomst ook gratis voor KPN klanten.Kasai schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:02:
* Kasai is present!
Ik kan niet wachten!
Ben blij dat ik via de Ziggo app kijk, op het abo van mijn ouders.. scheelt weer een bak geld..G_Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:32:
[...]
Het is een dure grap maar moest het ook aanschaffen, hopelijk word het in de toekomst ook gratis voor KPN klanten.
Nee
Kans dat Ferrari wel WCC wordt maar niet WDC lijkt mij vrij klein, zeker als een Red Bull rijder WDC wordt. Ricciardo & Verstappen eindigen altijd relatief dicht bij elkaar (als ze finishen
Toevoeging:
Ik zie dus eerder elke race een podium met: P1 HAM / VET, P2 RBR1, P3 RBR2, dan elke race een podium P1 VET, P2 RAI (of P1 HAM, P2 BOT).
[ Voor 13% gewijzigd door RobertMe op 20-03-2018 14:50 ]
HAM
VET
ROS of RIC
VER (op 5)
Ik zie een reëele mogelijkheid dat zoiets dit jaar kan gebeuren.
(NB. weet het antwoord zelf nog niet ;-)
2008 sowieso, Ferrari bij constructeurs en Hamilton WDC.Quantor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:59:
Trivia: hoe vaak is het voorgekomen dat een wereld kampioen coureur niet voor het team dat wereld kampioen werd, uitkwam?
[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 20-03-2018 15:01 ]
Uit mijn hoofd, volgens mij in de Hakkinen (McLaren) en Schumacher (Ferrari) tijd. Was het niet het jaar waarin Schumacher zijn been brak?Quantor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:59:
Trivia: hoe vaak is het voorgekomen dat een wereld kampioen coureur niet voor het team dat wereld kampioen werd, uitkwam?
Ach joh, alsof ze zelf nooit dronken zijn in hun vrije tijdZahariac schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:18:
[...]
Sorry ik ga niet met een dronken hoofd op de foto. Wordt ik nooit meer serieus genomen door m'n klanten.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Dat is het plan geloof ik wel ja. Heb er nog niets concreets van gezien, wel mockups.Desutoroiya schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:05:
Ik meende dat er vanaf dit seizoen ook een nieuw overlay kwam voor de kijkers thuis. Is er al iets bekend of kijk ik teveel formule-e
Er is zelfs wel eens een coureur wereldkampioen geworden terwijl hij niet meer leefde...Quantor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:59:
Wikipedia: Jochen Rindt
Hopelijk maken we dat niet meer mee.RonaldMcDonald schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:09:
[...]
Er is zelfs wel eens een coureur wereldkampioen geworden terwijl hij niet meer leefde...
Wikipedia: Jochen Rindt
Wikipedia: List of Formula One World Drivers' ChampionsQuantor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:59:
Succes met turven
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Daar hebben we de Halo voor, hè!?
Gek genoeg had de Halo bij Rindt misschien zelfs wel geholpen.. Die is linksaf onder de vangrails geschoten bij het aanremmen voor Parabolica (laatste bocht Monza).
Onderdoor geschoten? Ik dacht er frontaal op en afgeketst..Grimmie187 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:17:
[...]
Gek genoeg had de Halo bij Rindt misschien zelfs wel geholpen.. Die is linksaf onder de vangrails geschoten bij het aanremmen voor Parabolica (laatste bocht Monza).
Dit ziet er niet echt uit als eronderdoor schieten, meer gewoon vol erop geklapt: YouTube: 1970-Monza-Accidente mortal de Jochen RindtGrimmie187 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:17:
[...]
Voor Rindt hadden de huidige veiligheidseisen (ook zonder halo) waarschijnlijk wel genoeg verschil gemaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 20-03-2018 15:35 ]
Ik ben benieuwd wat wij te zien krijgen, hoop niet dat het scherm vol staatStoelpoot schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:06:
[...]
Dat is het plan geloof ik wel ja. Heb er nog niets concreets van gezien, wel mockups.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Upon impact, a joint in the crash barrier parted, the suspension of the vehicle went under the barrier, and the car hit a stanchion head-on. The front end was destroyed. Rindt was in the habit of using only four points on the five-point harness then available and did not wear the crotch straps, as he wanted to be able to exit the car quickly in the event of fire. As a result, upon impact he slid under the belts and suffered fatal throat injuries. Later investigations found that the accident was initiated by a failure of the car's right front brake shaft, but that Rindt's death was caused by poorly installed crash barriers.
Overigens lijkt me dit meer iets voor het algemene F1 topic en niet het Australië GP topic
Dit is het officiële bord boven de pitbox, toch? Werden die vroeger niet door de teams zelf gemaakt, in eigen huisstijl? Want dit lijkt dus een bord in de nieuwe F1 huisstijl te zijn. Dus dan zou de FOM hebben afgedwongen dat alle teams "dezelfde" borden hebben (in F1 huisstijl)

Dat zou dan of nieuw zijn of afhankelijk van het circuit zijn. Vorig jaar in Hongarije zag je IIRC nog dat Williams fysiek het bord wisselde om Massa eraf te halen en DiResta op te hangen.MikeyMan schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:56:
Is dat geen scherm dan?
Haha. Kak. Ja ik moet ook geen interview met Ros lezen op Twitter en daarna mn glazen bol gebruiken. Ik bedoelde natuurlijk BOTStoelpoot schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:59:
[...]
Ik denk dat je daar een jaartje of 2 te laat mee bent
Bedoel je dit?Desutoroiya schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:05:
Ik meende dat er vanaf dit seizoen ook een nieuw overlay kwam voor de kijkers thuis. Is er al iets bekend of kijk ik teveel formule-e

Van wie zijn deze trucks??
Dit topic is gesloten.
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1