![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 3
|
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 10-04-2018 11:47 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 3
|
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 10-04-2018 11:47 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Anoniem: 891931
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 891931 op 10-04-2018 08:07 ]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Hear hear, ik heb ze wel gezien op een 32 inch TV, maaaaar morgen wordt een nieuwe 65innch bakbeest geleverd. Ik ben zo benieuwd hoe dat is qua kijkenBoinkie schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:13:
Na de eerste twee races in een brakke stream gezien te hebben eindelijk full HD!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat zal niet zo heel moeilijk zijn.demo31051987 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:01:
Nu hopen dat RBR het iets beter zal doen dit weekend.
alles kan off-topic
Weersvoorspellingen zijn tot zover warm met in de ochtend volle bak zondemo31051987 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:01:
Zo daar zijn we weer! Lekker die back-to-back races! En laat de weersvoorspellingen maar komen
Nu hopen dat RBR het iets beter zal doen dit weekend.
[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 10-04-2018 08:21 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Jackson6 op 10-04-2018 08:20 ]
Nope, nope, nope. Ben te stupid om die erin te krijgen. Het is nog vroeg.demo31051987 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:13:
@DaniëlWW2 de banden keuzes zijn bekend:
[afbeelding]
Ook de nieuwe infographic is aanwezig:
[afbeelding]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Top tien zal in ieder geval vroeg moeten stoppen en later in de race nog een pitstop moeten maken. Waarschijnlijk krijg je dus US --> S --> S, maar US --> M kan ook.demo31051987 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:32:
Ik zag dat Pirelli nu geen 3 opeenvolgende bandencompounds gekozen heeft, maar dat er een gat zit tussen 2 compounds. Ben heel benieuwd wat dat doet voor de verschillende strategieën.
Dat klinkt inderdaad logisch. Ik ben dus benieuwd of er teams van buiten de top 10 zullen starten op de Medium en vervolgens over gaan naar de UltraSoft om de race op het einde uit te rijden. Al deze mogelijkheden van strategieën zorgt er wel voor dat ik goed moet oplettenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:37:
[...]
Top tien zal in ieder geval vroeg moeten stoppen en later in de race nog een pitstop moeten maken. Waarschijnlijk krijg je dus US --> S --> S, maar US --> M kan ook.
Dat lijkt mij ook inderdaad, dit om 2x een aanval te kunnen doen naar voren (of om uiteraard hun voorsprong te vergroten). Dit lukt alleen met 2x US en niet met een medium of S.Grimmie187 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:44:
Als ik naar de bandenkeuze van Ferrari kijk gaan die zeker US-US-S of US-S-US proberen met 1 of allebei de autos.
[ Voor 21% gewijzigd door LopendeVogel op 10-04-2018 08:58 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Ari Gold op 10-04-2018 08:57 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zie de top teams misschien ook nog wel Q2 op softs doen en dan Soft > Medium misschien. Tenzij een 2 stopper duidelijk de snelste tactiek zal zijn.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:37:
[...]
Top tien zal in ieder geval vroeg moeten stoppen en later in de race nog een pitstop moeten maken. Waarschijnlijk krijg je dus US --> S --> S, maar US --> M kan ook.
Anoniem: 691473
Elk weekend is race weekend als je ook andere series dan alleen F1 volgt.CFC-Mathijs schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:35:
Och wat heerlijk dat dit weekend gewoon alweer race-weekend is
How do you save a random generator ?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Moet eerlijk zeggen dat 1700 me ook prima beviel. Misschien nog wel beter.Sniffels schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:29:
Weer 2 dagen redelijk vroeg opstaan in het weekend, maar na zo'n race heb ik altijd echt zoiets van "wow, wat een lange vrije dag heb ik nog, wat zal ik eens gaan doen"
Laat maar komen
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 10-04-2018 09:32 ]
Ja, maar met de Formule2, UFC van de nacht ervoor en de MotoGP erna was wellicht een beetje TEMikeyMan schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:31:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat 1700 me ook prima beviel. Misschien nog wel beter.
Circuit zou RB moeten liggen lijkt me. Zitten een paar hele mooie bochtencombinaties in dit circuit. Remmend insturen is altijd wel een leuke.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Maar vettel zei ook dat die banden de laatste 10 ronden echt op waren, was dus meer geluk dan iets anders. Grote kans dat als meerderen het proberen er klapbanden gaan komen.alex3305 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:50:
We zijn er weer bij
Met betrekking tot de bandenstrategie, ben ik benieuwd of er teams voor een één-stopper gaan met soft. Vorig weekend was de soft degradatie op Vettel's auto ook minder dan verwacht... Echter ben ik dit weekend het meest benieuwd naar de versnellingsbak van Mercedes. Zal deze nu wel heel blijven?
Vettel zijn strategie was ook min of meer noodgedwongen idd. Doordat Bottas zo snel was op de mediums kon Vettel nooit meer zijn 2e stop maken zoals gepland. Feit dat de banden het 39 ronden hebben uitgehouden was echt een flinke gok (zie ook Silverstone en Spielberg afgelopen seizoenen)!mark-k schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:11:
[...]
Maar vettel zei ook dat die banden de laatste 10 ronden echt op waren, was dus meer geluk dan iets anders. Grote kans dat als meerderen het proberen er klapbanden gaan komen.
Denk het niet. In Bahrein waren de SuperSofts er en in China zijn het de UltraSofts. Dus een US-S strategie zie ik eigenlijk niet gebeuren.Jasphur schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:32:
China is volgens de infographics veel minder belastend voor de banden dna Barhein. Dus een s-us strategie zo moeten lukken toch?
Ik zei s-us geen us-sdemo31051987 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:34:
[...]
Denk het niet. In Bahrein waren de SuperSofts er en in China zijn het de UltraSofts. Dus een US-S strategie zie ik eigenlijk niet gebeuren.
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 10-04-2018 10:42 ]
Zou voor de top6 nog best een optie kunnen zijn hoor.Jasphur schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:39:
[...]
Edit nvm. Even vergeten dat je rijdt met de bandjes uit Q2. En dat zullen geen softs zijn
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Moet zijn:Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden:
UltraSoft (US) Paars
Soft (S) Rood
Medium (M Geel
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Een podium van Gasly, Alonso en Magnussen oid dus? He, waarom ook niet.Crashhill schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:07:
Ik hoop i.i.g. op meer gevechten zoals HAM vs VER. Maar dan tussen iedereen in de Top 6
Het zou extreem mooi zijn voor de teams / de sport natuurlijk.Stoelpoot schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:15:
[...]
Een podium van Gasly, Alonso en Magnussen oid dus? He, waarom ook niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Crashhill op 10-04-2018 11:21 ]
Zou tof zijn. Maar geloof niet dat die teams trek hebben in een sandwichCrashhill schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:18:
[...]
Het zou extreem mooi zijn voor de teams / de sport natuurlijk.
Moet wel even 4 man van de top 6 uitvallen, dat kan natuurlijk ook zomaar gebeuren in de 1e ronde.
Nu niet meer.Kyumia schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:07:
In TS staat een foutje:
[...]
Moet zijn:
Soft (S) Geel
Medium (M) Wit
[ Voor 5% gewijzigd door floriz87 op 10-04-2018 11:34 ]
Nee, die discussie gaan we hier niet voortzetten.floriz87 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:32:
YouTube: Max Verstappen's Incredible Opening Lap | 2017 Chinese Grand Prix
Als dat HAM (ipv zo te zien Massa) was geweest had VER een lekke band gehad en een kapotte diffuser.
demo31051987 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:13:
@DaniëlWW2 de banden keuzes zijn bekend:
[afbeelding]
Ook de nieuwe infographic is aanwezig:
[afbeelding]
@DaniëlWW2 gefixed..DaniëlWW2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:19:
[...]
Nope, nope, nope. Ben te stupid om die erin te krijgen. Het is nog vroeg.
Probeer ik het helemaal passend te krijgen en dan gooi jij de formattering gewoon over hoop met te grote afbeeldingen. Zo kan ik het ook hoor.
Nu is het plaatje lelijk joh.nachtnet schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:45:
@DaniëlWW2 Wacht even :..![]()
* nachtnet klikt op resize.. copy-paste etc..
Dan ben je wel goed in het ontwijken van uitslagennachtnet schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:51:
* nachtnet moet zelfs nog de uitslag van de vorige race (Bahrain) ontdekken..
Je bent een perfectionistisch ingestelde autist of niet.
Deze race moet je gewoon zien. Spektakel alom en spannend tot de laatste bocht. Met gemak de beste race sinds Baku vorig seizoen.* nachtnet gaat dit weekeinde eindelijk wel eens kijken.. (Helaas alleen via RTL, mw. nachtnet heeft nieuwe tv-provider. Dag tele2 hallo Xs4all.)
Als @Crashhill z'n zin krijgt, zal de race nog echt #WellDoneBaku overtreffen ook...DaniëlWW2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:54:
[...]
Je bent een perfectionistisch ingestelde autist of niet.![]()
[...]
Deze race moet je gewoon zien. Spektakel alom en spannend tot de laatste bocht. Met gemak de beste race sinds Baku vorig seizoen.
Volgens mij klopt het. Verder is het nooit goed genoeg voor mij, dus doe geen moeite.nachtnet schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:58:
@DaniëlWW2 zo beter? witregeltje tussen de plaatjes..
@erik91 zondag een verjaardag gevierd, gisteren geen internet/televisie.vandaag nieuwe provider..
@DaniëlWW2 Hoe laat is de race ook al weer? Staat meestal toch verkeerd in de TS?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Sorry, het was bedoeld als flauwe grapDaniëlWW2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:38:
[...]
Nee, die discussie gaan we hier niet voortzetten.
Dat is gewoon effe het Ziggo sport pakket effe aanvragennachtnet schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:51:
@DaniëlWW2 Lelijk? het gaat om de inhoud toch?
* nachtnet gaat dit weekeinde eindelijk wel eens kijken.. (Helaas alleen via RTL, mw. nachtnet heeft nieuwe tv-provider. Dag tele2 hallo Xs4all.)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vettel had het geluk dat Mercedes lag te slapen en Bottas niet druk heeft laten zetten.B-Real schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:30:
Vettel had inderdaad weinig keus. Of een extra pitstop en terugvallen naar de derde plek, waarbij het inhalen van Hamilton/Bottas ook zo goed als onbegonnen werk was.
Of, zoals hij nu gedaan heeft, zo netjes mogelijk rijden en zorgen dat hij de race op deze banden kon uitrijden. Meer kans op een overwinning, lekke band zou er voor zorgen dat hij alsnog een pitstop moest doen en derde zou worden.
Ik denk overigens dat Mercedes er dit weekend weer wat beter bij zit. Bahrein was natuurlijk vrij warm en in China is het een graad of 20, waarschijnlijk gaan de banden het bij Mercedes veel beter doen in de koelere omstandigheden.
alles kan off-topic
Dat is wel zonde, was een erg mooie race. Misschien nog een keer kijken als je het nu alweer vergeten bent.Bensimpel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:02:
Lekker hoor, vorige race vergeten en doorgaan naar de volgende
Ik denk niet dat dat het was?Ankona schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:25:
[...]
Vettel had het geluk dat Mercedes lag te slapen en Bottas niet druk heeft laten zetten.
Dit inderdaad. Bottas kon er alleen bijkomen doordat de banden van Vettel aan het degraderen waren.Grimmie187 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:33:
Ik denk niet dat dat het was?
Direct na de stops was Vettel gewoon sneller op soft t.o.v. Bottas op Medium, het gat liep toen van 3 sec op tot max. 8 sec. Daarna begonnen de softs van Vettel er langzaam aan te gaan en kon Bottas pas het gat dichtrijden.
Dat niet alleen: eerst een stukje fietsen (2, 2.5 uurtjes), finish PR, daarna F1, daarna Eredivisie samenvatting. Dat was een heerlijk sportieve dagCrashhill schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:20:
17:10 beviel hier anders ook prima, TV naar buiten verplaatst, BBQ aan, flesje bier erbij. Dikke PRIMA!
+ 's middags een feestje, dus hoef ik nu geen herhaling te kijken en de hele dag neurotisch het nieuws te ontwijken.Gynnad schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:19:
Heerlijke tijd, 08:10 op zondagochtend. Mooi met het ontbijt F1 kijken, heb er al zin in
Ontbijt? Dat heet bij mij lunch en is op z'n vroegst om 12u in het weekendGynnad schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:19:
Heerlijke tijd, 08:10 op zondagochtend. Mooi met het ontbijt F1 kijken, heb er al zin in
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 10-04-2018 15:19 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 10-04-2018 18:47 ]
Heb ik wat gemist? Wat voor update?Jasphur schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:23:
Heel benieuwd naar de Honda update!
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Update is een verkeerd gekozen woord. Haha sorry. Honda is gewoon heel erg blij haha
Ja, ik vind het ook altijd de meest relaxte raceweekenden. Heerlijk 's ochtends vanuit mijn bed de tv aan en als het hele circus klaar is is de dag nog jong.garriej schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:33:
Altijd lekker twee race weekenden achter elkaar. 8:10 mooie tijd, met koffie F1 kijken.
Anoniem: 1051667
Man man, wat kijk ik er naar uit om dat ook te hebben. Eerst maar even wachten tot de kleine groot is...The_Scarabial schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 20:22:
Ah mooie racetijd ook, lekker vanuit bed kijken en als het saai wordt weer ff verder slapen, beviel me met die AussieGP ook goed.
Gewoon samen met de kleine kijken.Anoniem: 1051667 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:13:
[...]
Man man, wat kijk ik er naar uit om dat ook te hebben. Eerst maar even wachten tot de kleine groot is...
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heb deze en die van Bahrain even snel doorgelezen maar volgens mij zijn ze bijna identiek gelijk aan elkaar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq