Dan is het verneukt!T-homas schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:49:
[...]
Helemaal niet pitten is voor Haas misschien wel een tactiek, kunnen ze het ook niet verneuken
een treffende spreuk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan is het verneukt!T-homas schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:49:
[...]
Helemaal niet pitten is voor Haas misschien wel een tactiek, kunnen ze het ook niet verneuken
een treffende spreuk
Mee eens. Mijn vermoeden is dat Mercedes wel weer met de pole er vandoor zal gaan, maar de strijd erachter tussen Ferrari en Red Bull zal wel eens een hele spannende kunnen worden. In de race heeft Red Bull al laten zien mee te kunnen komen met zowel Ferrari als Mercedes, dus ik hoop op een groot gevecht om de winst.LoeWn schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:52:
Ik ben toch echt wel benieuwd hoe de verhoudingen dit weekend gaan liggen. Het zou iets meer voordeel moeten opleveren voor Red Bull tegenover vorige week.
Als ik het goed heb voor McLaren dus ook. Ook nemen zij waarschijnlijk nog updates mee.
Ben benieuwd of Haas weer kan verrassen. Ik (wheel)gun het ze wel. Maar daarnaast hoop ik ook dat McLaren kan gaan knallen. Maar Renault gun ik het ook. Wordt een leuke strijd om plaats 4.
En dat is weer terug te voeren op veiligheidswensen van de teams zelf. USA 2005 nog in gedachte?RobertMe schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:00:
[...]
Het probleem is dus dat de banden te lang mee gaan Pirelli in dit geval banden selecteert die lang mee gaan.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het werkt momenteel niet meer om meer stops te doen dan andere teams omdat je dan ondanks dat je sneller kunt zijn, nog steeds moeite zal hebben met inhalen.RobertMe schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:35:
[...]
Dit zal dan ook alleen werken op die circuits met een hogere slijtage. Ga je of voor 1 stint hypersoft en 1 stint medium of ga je voor 1 stint hypersoft en 3 stints ultrasoft bijvoorbeeld.
Op een circuit met een lage slijtage zal er inderdaad weinig variatie ontstaan, op een circuit met een hogere slijtage heb je wel de keuze tussen of 1x de langzame band, of een aantal keer een snelle band.
Het grootste probleem momenteel is dan ook dat de verschillen tussen de compounts te klein zijn, en ze te lang mee gaan. Daardoor is het niet meer rendabel om vaker te stoppen of een afwijkende strategie te hanteren.
Vergelijk dit met de tijd van bijtanken. Toen is er een race geweest waarin Schumacher ik meen 4x een pitstop heeft gemaakt. Gewoon elke keer een beetje benzine erbij doen waardoor je continu met een lege tank rijdt en daardoor (bv) 2s per ronde sneller bent dan de rest. Zo kun je inderdaad een gat opbouwen voor die extra stops elke keer. Maar met de huidige banden waarbij het verschil misschien max. 1,5s is en je alsnog 1 (of 2) stops moet maken net zoals de rest loont het zich niet om voor de hardere band te gaan.
Nou het is natuurlijk nog even afwachten, Melbourne was sowieso niet het circuit waarop je lekker kunt inhalen.nachtnet schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:12:
[...]
Het werkt momenteel niet meer om meer stops te doen dan andere teams omdat je dan ondanks dat je sneller kunt zijn, nog steeds moeite zal hebben met inhalen.
China viel op een feestdag en in mindere mate dat de weersomstandigheden een paar weken later wat gunstiger zijn.Jackson6 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:38:
Is er nog een reden waarom Bahrain en China geswitched zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 04-04-2018 12:48 ]
Ah oké, maar de GP van China is dit jaar op 15 april en vorig jaar op 9 april.. dat heeft dus helemaal niks met het weer te makenvhal schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:40:
[...]
China viel op een feestdag en in mindere mate dat de weersomstandigheden een paar weken later wat gunstiger zijn.
https://www.autosport.com...ormula-1-calendar-revised
[ Voor 8% gewijzigd door Jackson6 op 04-04-2018 12:45 ]
Daarom dat in het artikel ook alleen maar over de feestdag gesproken wordt.Jackson6 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:44:
[...]
Ah oké, maar de GP van China is dit jaar op 15 april en vorig jaar op 9 april.. dat heeft dus helemaal niks met het weer te maken
PS4 PSN: Dazzler2120
Dat had ik weer uit een ander artikel...Jackson6 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:44:
[...]
Ah oké, maar de GP van China is dit jaar op 15 april en vorig jaar op 9 april.. dat heeft dus helemaal niks met het weer te maken
Morgen is tomb sweeping day in China maar de meeste mensen zullen zaterdag weer werken. Echter is donderdag en vrijdag zo goed als alles plat daar. Dus ik kan me voorstellen dat je dat niet wil hebben bijvoorbeeld voor logistieke drama's te voorkomen.vhal schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:40:
[...]
China viel op een feestdag en in mindere mate dat de weersomstandigheden een paar weken later wat gunstiger zijn.
https://www.autosport.com...ormula-1-calendar-revised
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
[ Voor 13% gewijzigd door erik91 op 04-04-2018 13:33 ]
Wat?erik91 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:33:
2e alles voor STR Honda (iig heel veel onderdelen)
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/981477066527920128
Goed begin is het halve werk. Wel zonde, want tijdens de wintertests kwamen ze nog niet eens slecht voor de dag.erik91 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:33:
2e alles voor STR Honda (iig heel veel onderdelen)
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/981477066527920128
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Used power-unit components ahead of #BahrainGP: #Honda Gasly takes new ICE, MGU-H and turbo, Hartley new MGU-H + turbo (updated version as a precaution)
Testing, one, two ...
Staan ze toch ergens bovenaan.Bigfoot schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:45:
Toch gelijk weer de Honda's bovenaan, net als vorig jaar
Als gevolgd van de crash in Q3 lijkt me?demo31051987 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:00:
Dan heeft Bottas al redelijk vroeg in het seizoen een probleem. Zover ik weet mag je maar 2 energy stores en control electronics gebruiken in een seizoen en hij zit daar al aan.
Kan ook dat ze die oude na zijn crash vervangen hebben uit voorzorg. Misschien zit nu in Bahrein wel weer die oude erin. Dat ze nu de tweede hebben gebruikt betekend niet perse dat de eerste stuk is*. Nu kunnen ze dus ook lekker rouleren zonder dat het er "slecht(er)" uit ziet. Deze race met "versie 1", volgende race met "versie 2", daarna weer "versie 1" etc.demo31051987 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:00:
Dan heeft Bottas al redelijk vroeg in het seizoen een probleem. Zover ik weet mag je maar 2 energy stores en control electronics gebruiken in een seizoen en hij zit daar al aan.
Testing, one, two ...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alweer maar drie coureurs. Had verwacht dat ze de 2x 3 van vorig jaar zouden aanhouden.nachtnet schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:52:
Fia Persconferenties:
[afbeelding]
ALO, BOT, RAI
Z. Brown, G. Steiner, C. Williams.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Who of you is going to finish P1? Or is that guy speaking dutch outside??Lasmibalsingh schreef op donderdag 5 april 2018 @ 01:00:
Hopelijk komt die gast van de NOS dit keer met zinnige vragen anders kan hij beter zijn mond houden. Wat was dat een wanvertoningen van hem in Australië 😅
[ Voor 13% gewijzigd door TrekDr0p op 05-04-2018 06:55 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zover ik weet komt RBR (net als de andere teams) pas met de volgende grote updates rond de GP van Spanje. Uiteraard nemen ze wel altijd wat kleine aerodynamische verbeteringen mee zoals wijzigingen aan de voorvleugel.hansvk schreef op donderdag 5 april 2018 @ 06:58:
Geen updates voor RBR? Heb er niets over gelezen, maar wellicht wat gemist?
Tja, zijn er toch mensen die denken dat Hulkenberg kan winnen he...TrekDr0p schreef op donderdag 5 april 2018 @ 06:53:
Or is that guy speaking dutch outside??
Of Olav Mol, of Jack Plooij, of hun cameraman, of een van de andere tientallen Nederlandstalige journalisten.Stoelpoot schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:18:
[...]
Tja, zijn er toch mensen die denken dat Hulkenberg kan winnen he...
Whooosh...RobertMe schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:26:
[...]
Of Olav Mol, of Jack Plooij, of hun cameraman, of een van de andere tientallen Nederlandstalige journalisten.
Volgens mij is dat zelfs een grap die een van de drie coureurs zelf gemaakt heeft, dat er voldoende Nederlandse journalisten aanwezig zijn.
Daarnaast lijkt Stoffel mij een meer voor de hand liggende optie dan Hulkenberg. Want van die is Nederlands ook de moederstaal, waar Hulkenberg een Duitser van net over de grens is en daardoor Nederlands spreekt.
PS4 PSN: Dazzler2120
Dat dit gênant is, staat als een paal boven water, maar ik vraag mij af of dit ons meer opvalt, en we plaatsvervangende schaamte hebben, omdat het een Nederlander is.Lasmibalsingh schreef op donderdag 5 april 2018 @ 01:00:
Hopelijk komt die gast van de NOS dit keer met zinnige vragen anders kan hij beter zijn mond houden. Wat was dat een wanvertoningen van hem in Australië 😅
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 05-04-2018 10:48 ]
Dat durf ik niet te zeggen, maar hij stelt vaker van dit soort vragen.nachtnet schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:45:
@Ome Ernst zonder te kijken naar de video. de "I-have-2-questions-.."-meneer?
Vind ik eerlijk gezegd niet, dat is een respectabele Duitse journalist met voldoende motor- en autosport knowhow. Zijn vragen zijn vrijwel altijd inhoudelijk goed onderbouwd. Het probleem bij hem is de taalbarriere maar daarop moet je iemand niet afrekenen. Waar je wel terecht kritiek op kan hebben is dat iemand een onzinvraag stelt terwijl hij meer dan 3 maanden de tijd heeft gehad om een goede vraag te bedenken zoals het NOS-mannetje.Ome Ernst schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:29:
[...]
Want laten we wel wezen, het stellen van een ellenlange vraag waarbij iedereen na 10 seconden de clou al kwijt is, verdient ook wel een facepalm.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Akkoord, taalbarriere mag je iemand niet op afrekenen, maar van een journalist verwacht ik dat hij wel een vraag kan stellen die kort en bondig is, zodat de beantwoorder eerder door heeft welke richting zijn antwoord moet gaan. En ik denk dat dat in dit geval mogelijk was.Lasmibalsingh schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:57:
[...]
Vind ik eerlijk gezegd niet, dat is een respectabele Duitse journalist met voldoende motorsport knowhow. Zijn vragen zijn vrijwel altijd inhoudelijk goed onderbouwd. Het probleem bij hem is de taalbarriere maar daarop moet je iemand niet afrekenen. Waar je wel terecht kritiek op kan hebben is dat iemand een onzinvraag stelt terwijl hij meer dan 3 maanden de tijd heeft gehad om een goede vraag te bedenken zoals het NOS-mannetje.
Dat is ook meteen het nadeel van de beperkingen op onderdelen. Als je crashed wordt je dubbel gepakt. Dit leidt meteen tot het gevolg dat mensen minder risico gaan nemen (zowel inhalen als racen an sich) want je bent gewoon penalties aan het binnenharken als je ergens fout gaat.demo31051987 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:00:
Op zich is het geen probleem zolang het niet leidt tot verdere problemen (andere items die te warm worden of een brandend bodywork). De rest van de teams heeft er ook last van maar kunnen het beter verbergen denk ik.devil-strike schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:08:
McLaren kampt nogsteeds met hitte problemen brandplekken weer tezien.
Zie 2de foto.
https://imgur.com/a/HsRXl
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2018 11:46 ]
Dacht dat ze die delen zwart gingen verven zodat het niet opviel?Martinspire schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:45:
[...]
Dat is ook meteen het nadeel van de beperkingen op onderdelen. Als je crashed wordt je dubbel gepakt. Dit leidt meteen tot het gevolg dat mensen minder risico gaan nemen (zowel inhalen als racen an sich) want je bent gewoon penalties aan het binnenharken als je ergens fout gaat.
Zal me niet verbazen dat de WDC wordt bepaald door de minste crashes
[...]
Op zich is het geen probleem zolang het niet leidt tot verdere problemen (andere items die te warm worden of een brandend bodywork). De rest van de teams heeft er ook last van maar kunnen het beter verbergen denk ik.
Qua weer inderdaad nietnachtnet schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:25:
Het weer gaat iig niet spannend worden..
Verwijderd
Stond vandaag in het lokale krantje Nice Matin Via @AuRupteurVerwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:33:
https://twitter.com/Monaco_Info_/status/981815485477085184
ben heel benieuwd hoe de FIA hier op reageert.
[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 05-04-2018 13:41 ]
Wat had je daar dan verwacht, hoosbuien?nachtnet schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:25:
Het weer gaat iig niet spannend worden..
[afbeelding]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Het kan altijd erger, zie Abu Dhabi 2014Ome Ernst schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:29:
[...]
Dat dit gênant is, staat als een paal boven water, maar ik vraag mij af of dit ons meer opvalt, en we plaatsvervangende schaamte hebben, omdat het een Nederlander is.
Want laten we wel wezen, het stellen van een ellenlange vraag waarbij iedereen na 10 seconden de clou al kwijt is, verdient ook wel een facepalm.
[ Voor 5% gewijzigd door alesandro_46 op 05-04-2018 13:58 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
alesandro_46 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:53:
[...]
Het kan altijd erger, zie Abu Dhabi 2014
Nee
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Waiting on the world to change
Kom maar opGrimmie187 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:03:
Ferrari gaat dit weekend de nieuwe vloer die in China pas zou komen al inzetten, waarmee de downforce problemen aan de achterkant van de auto zouden moeten worden aangepakt.
Ik ben heel benieuwd, op Ferrari fora en Italiaanse sites wordt er nogal geheimzinnig over gedaan en zijn de verwachtingen erg hoog!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Een zandstorm wellicht?Gekkenhuis schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:41:
[...]
Wat had je daar dan verwacht, hoosbuien?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Waaat? Kimi verwacht er in 2021 niet meer bij te zijn?Sinny schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:42:
Persco
YouTube: Persconferentie Grand Prix van Bahrein | Formule 1 | 05/04/2018
Wordt niet echt iets in gezegd, maar voor de liefhebber
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 43% gewijzigd door AzzKickah op 05-04-2018 19:17 ]
Hij snapt de vraag alleen niet. Het is meer "wat zou je graag anders zien" dan "heb jij de mogelijkheid om de F1 te veranderen"Gekkenhuis schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:07:
Droogkloot Kimi weer door de bocht op de vraag wat hij gewijzigd zou willen hebben in de F1:
https://www.instagram.com/p/BhMmleYBDaF/?taken-by=f1
Volgens mij zit je daar soms ook echt ter irriteren aan die krutvragen die je steeds krijgt.
Ik kan Kimi wel snappen, hij zegt bv dat de halo weg moet. En morgen zijn de headlines: Kimi stopt met racen totdat de halo voorgoed is verdwenen.Gekkenhuis schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:07:
Droogkloot Kimi weer door de bocht op de vraag wat hij gewijzigd zou willen hebben in de F1:
https://www.instagram.com/p/BhMmleYBDaF/?taken-by=f1
Volgens mij zit je daar soms ook echt ter irriteren aan die krutvragen die je steeds krijgt.
Nja, hij zegt meer "het maakt niet uit wat ik wil aanpassen, want ik kan het toch niet. Dus waarom zou ik er wel over nadenken?". In de zin van "ik heb mijn tijd beter te besteden dan nadenken over dingen die ik in F1 zou veranderen terwijl ik het toch niet kan uitvoeren". En daar kan ik hem an zich geen ongelijk in geven.Martinspire schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:17:
[...]
Hij snapt de vraag alleen niet. Het is meer "wat zou je graag anders zien" dan "heb jij de mogelijkheid om de F1 te veranderen"
[ Voor 15% gewijzigd door RobertMe op 05-04-2018 20:25 ]
Als ie een goed idee heeft, kunnen ze dat bij Liberty prima meenemen. En hij kan iets zeggen wat ie in die overleggen heeft gemeld. Al zal dat bij hem wel weer niks zijn.RobertMe schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:23:
[...]
Nja, hij zegt meer "het maakt niet uit wat ik wil aanpassen, want ik kan het toch niet. Dus waarom zou ik er wel over nadenken?". In de zin van "ik heb mijn tijd beter te besteden dan nadenken over dingen die ik in F1 zou veranderen terwijl ik het toch niet kan uitvoeren". En daar kan ik hem an zich geen ongelijk in geven.
edit:
Nog eens gekeken. Hij begint zoals ik zeg met "maakt toch niet uit dus waarom zou ik er over nadenken". Maar hij eindigt inderdaad met "wat is het punt om hier een verhaal over te maken? Heeft geen zin"
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zoals mijn moeder zou zeggen: 'plannnnen'floriz87 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 06:42:
Tvp. Volgens mij kan ik alle VT en kwalificatie volgen, maar de race niet.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jullie gaan op zaterdagmiddag naar het ziekenhuis voor een echo?TripleQ schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:10:
Hier kan ik ook alleen de race zien dit weekend.
Zaterdag 17.00 krijgen wij te zien of ons eerste kindje een jongen of een meisje wordt
Bij de verloskundige praktijk is het...Tleilaxu schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:19:
[...]
Jullie gaan op zaterdagmiddag naar het ziekenhuis voor een echo?
Dat hoopt iedereen. Maar de verwachting is dat Hamilton op zaterdag op "supah" klikt, pole pakt, Bottas p2 en dat is de eindstand op zondagavond.Humma Kavula schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:25:
Hopen dat het deze race iets spannender wordt dan Australië...
ping 127.212.23.124
Het kan aan mij liggen maar volgens mij snapt Kimi de vraag wel, hij vraagt alleen wat het nut is van die vraag stellen, want laten we eerlijk wezen, is er een correct antwoord op?Martinspire schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:17:
[...]
Hij snapt de vraag alleen niet. Het is meer "wat zou je graag anders zien" dan "heb jij de mogelijkheid om de F1 te veranderen"
Hij komt misschien soms wat onnozel over maar dat is maar schijn.. Kimi is na al die jaren een expert in het ontwijken van irritante media vragen!Hippocampus schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:32:
[...]
Het kan aan mij liggen maar volgens mij snapt Kimi de vraag wel, hij vraagt alleen wat het nut is van die vraag stellen, want laten we eerlijk wezen, is er een correct antwoord op?
Ik ben het wel met @CrazyFool eens, het is vissen naar een soundbite. Kimi trapt er niet in.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Tjaa, als je m nou gewoon in je broek had gehouden had je fijn de quali kunnen kijkenTripleQ schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:10:
Hier kan ik ook alleen de race zien dit weekend.
Zaterdag 17.00 krijgen wij te zien of ons eerste kindje een jongen of een meisje wordt
Precies, paprika chips en oranje plasser for the winmark-k schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:56:
[...]
Tjaa, als je m nou gewoon in je broek had gehouden had je fijn de quali kunnen kijken
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 06-04-2018 10:06 ]
Ik denk dat Kimi al zoveel ervaring heeft met de F1 leiding dat ie er ietwat cynisch door geworden is en dus inderdaad heel goed doorheeft dat ie puur in dat race stoeltje zit om zijn rondjes te rijden (en wellicht races te winnen) ter vermaak van het publiek. Hij weet ongetwijfeld maar al te goed dat F1 minder met racen te maken heeft en meer met geld en glamour (wat je ook afziet aan een Hamilton, alleen hij gedijt er beter onder). Dat is de reden dat hij bekend staat als de Iceman denk ik, gewoon omdat het 'm allemaal niks meer kan schelen zolang hij maar z'n Ferrari paycheck elke maand kan innen.Martinspire schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:26:
[...]
Als ie een goed idee heeft, kunnen ze dat bij Liberty prima meenemen. En hij kan iets zeggen wat ie in die overleggen heeft gemeld. Al zal dat bij hem wel weer niks zijn.
Het is gewoon jammer dat ie zo reageert imo.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
mark-k schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:56:
[...]
Tjaa, als je m nou gewoon in je broek had gehouden had je fijn de quali kunnen kijken
Bottas P2 vind ik echt niet zo'n zekerheidje. Heb nog steeds het idee dat Hamilton's pole in Australië meer te maken had met Hamilton dan met de Merc. Maar we gaan het zien.pjottum schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:28:
[...]
Dat hoopt iedereen. Maar de verwachting is dat Hamilton op zaterdag op "supah" klikt, pole pakt, Bottas p2 en dat is de eindstand op zondagavond.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Hoewel ik 0,0 met het land heb, wordt ik toch wel erg blij van deze foto! Het straalt gewoon puur racegenot uit. Zin in!
[ Voor 5% gewijzigd door ChipSkylark op 06-04-2018 10:55 ]
Daarom heb ik de races in onze gezamenlijke agenda gezet... Scheelt een hoop gezeur...Rudolf schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:46:
Godnondeju. M'n vriendin heeft eters uitgenodigd zondag. Ik hoop voor ze dat ze van F1 houden. Ze dacht dat F1 altijd van 2 tot 4 was...
[afbeelding]
De rest van het seizoen?MikeyMan schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:04:
[...]
Moet wel even de saaie races eruit gaan schrappen denk ik inmiddels.
Wat ga je doen met al je nieuw gekregen vrije tijd?MikeyMan schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:04:
[...]
…
misschien moet ik dit ook eens gaan doen. krijg standaard de vraag wat ik zondag allemaal op de planning heb qua F1 en voetbal..MikeyMan schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:04:
[...]
Daarom heb ik de races in onze gezamenlijke agenda gezet... Scheelt een hoop gezeur...
haha komt me bekend voor. Iedere vrijdag krijg ik de vragen...thieske1 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:09:
[...]
misschien moet ik dit ook eens gaan doen. krijg standaard de vraag wat ik zondag allemaal op de planning heb qua F1 en voetbal..
Dat betekent, stam + t .
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq