Zo ik zit klaar. We gaan het zien of Mercedes weer zo sterk is. Ben ook benieuwd naar Haas.
Max zit al klaar.
Max zit al klaar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
-
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou dit niet door de Marshalls aangegeven zijn?Grimmie187 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:12:
Niet handig Max, gewoon blijven zitten en je laten duwen of uitstappen en laten wegslepen..
nope alle onderdelen die je nu sloopt tellen gewoon mee, alleen in de officele testen zoals in feb. in barcalona. tellen de onderdelen niet meeLoeWn schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:09:
noob vraag: Bij turbo wissel in FP1 telt het niet mee voor de maximaal aantallen plus geen gridstraf plaatsen toch?
Dat heet competitief zijn...Grimmie187 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:12:
Niet handig Max, gewoon blijven zitten en je laten duwen of uitstappen en laten wegslepen..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waiting on the world to change
Er hangt niet eens geel? Voor hetzelfde geld krijgt ie een straf, hoezo competitief zijn..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:14:
[...]
Dat heet competitief zijn...
Die auto weg laten slepen kost veel meer tijd en dan kan je niks testen of je afstelling van de auto goed krijgen. Dat ding een paar honderd meter duwen met hulp helpt je team enorm...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Er is wel geel geweestGrimmie187 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:15:
[...]
Er hangt niet eens geel? Voor hetzelfde geld krijgt ie een straf, hoezo competitief zijn..
Niets zo mooi om vanaf plek 10 te starten en vervolgens de rest op een rondje te zetten.Phusebox schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:15:
Kan me niet anders voorstellen dan dat dit een grid penalty plus strafpunten gaat opleveren.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoezo? RIC zet net een P1 neer in deze vrije training. Ze hebben het onderzocht, maar vervolgens hem gewoon naar buiten gestuurd.MikeyMan schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:19:
Ook issues voor Ricciardo dus... Begint lekker zo, maar liever nu dan morgen/overmorgen natuurlijk.
Volgens mij was dat een bak stof/zand wat naast de baan ligt.MikeyMan schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:19:
Ook issues voor Ricciardo dus... Begint lekker zo, maar liever nu dan morgen/overmorgen natuurlijk.
Haha. Boys wil be boys.
Dat geluid bij de radio-messages was vorige race ook al (ook tijdens de race). Je hoorde het alleen vrijwel niet met het race-geluid + commentaar eroverheen.demo31051987 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:30:
Ik dacht dat ze die irritante geluidjes weggehaald hadden? Ik hoor toch weer dat "auto"-geluid bij het starten van een herhaling... Trouwens ook bij de radio-messages
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gelukkig doet die Renault Turbo het wel
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
nachtnet schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:43:
zie op twitter een replay van LEC die een potje aan het driften is.. en niemand die dat hier even gepost heeft?![]()
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:32:
Nog even en dan spint niemand meer in die bocht. Ligt er zoveel rubber dat je er nooit meer grip kan verliezen.
Ah, zo te zien weer de Fransen.Twynn schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:43:
Red Bull heeft het over een electrical issue bij Max.
(maar dat kan natuurlijk ook de mgu-h + turbo zijn).
Ze hebben zeker haast.Japser schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:55:
HAAS auto's gaan weer als hazen.
Ik gun ze ook echt een goed resultaat hier zodat ze de pech en onzekerheid na Australië achter zich kunnen laten.Japser schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:55:
HAAS auto's gaan weer als hazen.
Des te meer respect voor Max twee weken geleden die de spin zo doorliep dat ie weer netjes uitkwamen en door kon rijden. Dat lukt deze beide heren blijkbaar niet.ArnevdS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:47:
Nou, spin Stroll: https://streamable.com/zneom
Spin Leclerc: https://streamable.com/z6jkh
[ Voor 14% gewijzigd door Roybs op 06-04-2018 14:08 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Roybs schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:07:
als HAAS dit vast blijft houden is het maar goed dat Max niet naar merc/ferrari is gegaan. Kan onze Max tenminste naar HAAS!!!!! /s
oh laat maar ze zijn alweer afgezakt :v
Gokje... tot laatste minuten Q3Grimmie187 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:10:
Ferrari kan de pace van Mercedes matchen, ben heel benieuwd hoelang ik dat kan blijven zeggen dit weekend..
[ Voor 5% gewijzigd door MuVo op 06-04-2018 14:13 ]
Ik heb dus weinig gemist want ik ben serieus (!!!) aan het werk.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:17:
Nou, RIC zet even de snelste ronde neer, Max zijn auto ligt nog steeds in stukken en ze zijn aan het sleutelen. Die zien we niet meer voor P1.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Spotmatic schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:20:
[...]
Ik heb dus weinig gemist want ik ben serieus (!!!) aan het werk.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Werken op vrijdagmiddag? Doen sommigen dat serieus?Spotmatic schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:20:
Ik heb dus weinig gemist want ik ben serieus (!!!) aan het werk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik ben keihard aanwezig op het werkHan schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:25:
[...]
Werken op vrijdagmiddag? Doen sommigen dat serieus?
Volgens mij niet. Volgens mij mag je de dag van FP 1 en 2 gewoon swappen wat je wilt.LoeWn schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:09:
Bij turbo wissel in FP1 telt het niet mee voor de maximaal aantallen plus geen gridstraf plaatsen toch?
Verwijderd
Klopt, de gridstraf krijg je pas bij de raceTheBrut3 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:31:
[...]
Volgens mij niet. Volgens mij mag je de dag van FP 1 en 2 gewoon swappen wat je wilt.
Nee hoor, melden het gewoonVerwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:32:
en de nieuws sites over vijf minuten:
teamgenoot Max Verstappen zet eerste tijd neer in de eerste vrije training van Bahrein.
vergeten daarbij te melden dat Max problemen heeft.
Je hebt gewoon een pool met X componenten, wanneer je die spullen gebruikt is aan jou. Meestal gebruiken ze oude meuk op de vrijdag, dus als het ploft is dat meestal verwacht en niet heel erg.TheBrut3 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:31:
[...]
Volgens mij niet. Volgens mij mag je de dag van FP 1 en 2 gewoon swappen wat je wilt.
Mess with the best, die like the rest
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-04-2018 17:09 ]
Even overschakelen naar Ziggo Sport Select helptiTeV schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:11:
Ligt het aan mij of heeft Ziggo sport racing geen comms meer?
-
Waiting on the world to change
Hangt ook wel een beetje van de camera af merk ik.pinda powerrr schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:29:
Dat Ferrarirood glimt toch wel erg lekker hoor, in die lampen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq