GRO slecht bezig, zou top 8 wel moeten halen met die oude Ferrari
Hamilton komt heel onzeker over.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Laten we hopen van niet. Er is ook nog zoiets als gezond verstand. Je kunt niet alles met regels afdekken, daar wordt het niet leuker door.Saturnus schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:24:
[...]
Wie weet komen er nu regels voor. Dit was toch echt niet leuk.
Het zijn tweakers hier, hier worden vaker rare dingen gedacht... Als er een server kapot gaat staat natuurlijk gelijk iedereen erbij. Dus ze denken vast dat het bij een gewond persoon ook normaal is als iedereen erbij gaat staanmax schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:26:
EHBO aan het werk = weg blijven. Punt.
Niet alleen in de racerij, maar altijd.
Dus als jij iemand aanrijdt en er staat hulpverlening bij loop jij ook maar gewoon vast richting huis? of zou je toch met een getuige gaan praten om erachter te komen wat er is gebeurd en op zijn minst een beetje medeleven tonen?GAIAjohan schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:27:
[...]
Oh ja, empathisch erbij staan, klopje op de schouder. Terwijl je hulpverleners in de weg staat. Kan hij beter doen zodra die knul stabiel is
Voor diegenen die vinden dat Kimi naar die zwaargewonde monteur moest gaan....
Denk eens even na! Ze zijn serieus bezig met een medische behandeling, niet met een pleister aanbrengen. Daar ga je niet naartoe.
Denk eens even na! Ze zijn serieus bezig met een medische behandeling, niet met een pleister aanbrengen. Daar ga je niet naartoe.
Ik zag toch echt dat er iemand voor de band stond. Zelfde positie als de Ferrari monteur.Trevor schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:29:
Bij Haas denken ze nui ook, even rustig wachten tot iedereen aan de kant is.
(Sowieso zag ik dus geen been voor de band)
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Het was niet Kimi's schuld, hij werd gereleased (groen lampje).dr.lowtune schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:28:
[...]
Daar kan hij alles aan doen...het wegrijden, ok, hij acteert op een signaal. Maar de reactie daar na, volgens mij ligt dat wel in zijn eigen macht? Dat jij dit goedpraat...ben blij dat ik niet met jou hoef te werken.
Wat had je liever gehad, dat hij op die monteur af zou rennen en vragen hoe het gaat? Ik snap dat je hier een emotionele reactie op hebt, maar feitelijk heeft Kimi 't beste gedaan wat hij kon (i.e. niet in de weg lopen).
Beter was geweest als iemand van Ferrari hem gewoon even de pitbox in had getrokken. Dan had hij ook niet geconfronteerd te hoeven worden met iets waar hij geen schuld aan had.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Alles voor de Snap/Insta story.Dacuuu schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:29:
[...]
Nee joh! Meteen je telefoon er bij pakken en filmpjes maken, zoals bijna elke tokkie Nederlander doet bij een ongeval doet. En dan nog even de hulpverleners in de weg lopen, je moet natuurlijk wel het goede shot hebben!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Op welke band staat Gasly?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad en dat terwijl ze op de vluchtstrook van een snelweg staan. (de pitstraat is de gevaarlijkste plek van het circuit..)albino71 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:30:
Voor diegenen die vinden dat Kimi naar die zwaargewonde monteur moest gaan....
Wat me opvalt is dat de bandenwisseleaar bij Ferrari voor de auto staat en dus met zn rug naar de lollipop man, bij Haas deden ze het andersom, de bandenwisselaar staat daar achter de auto met zn gezicht naar de lollipop man.
Als er dan wat gebeurd dan kun je het zien, bij Ferrari had hij geen kans helaas..
Als er dan wat gebeurd dan kun je het zien, bij Ferrari had hij geen kans helaas..
- DaniëlWW2
- Niet online
Blue flag rage is back.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-04-2018 18:31 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze waren wat rotzooi uit de neusvleugel aan het halenTrevor schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:29:
Bij Haas denken ze nui ook, even rustig wachten tot iedereen aan de kant is.
(Sowieso zag ik dus geen been voor de band)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Blue flag! Blue flag!
#VETTEL
#VETTEL
Waiting on the world to change
Je kan ook overdrijven. Je kan heus wel een beetje afstand houden en aan een van je teamgenoten vragen wat er gebeurt is/ of het ernstig is oid.GAIAjohan schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:27:
[...]
Oh ja, empathisch erbij staan, klopje op de schouder. Terwijl je hulpverleners in de weg staat. Kan hij beter doen zodra die knul stabiel is
Misschien ligt het wel aan mij dat een beetje medeleven tonen gepast is in deze situatie.
Soft meen ik.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:31:
Er zullen er hier genoeg zijn die ook hun EHBO hebben, waaronder ikzelf. Empathie tonen hoeft niet tenkoste te gaan van medische inzet.TheBrut3 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:30:
[...]
Het zijn tweakers hier, hier worden vaker rare dingen gedacht... Als er een server kapot gaat staat natuurlijk gelijk iedereen erbij. Dus ze denken vast dat het bij een gewond persoon ook normaal is als iedereen erbij gaat staan
Maargoed, wellicht dat ik het verkeerd zie hoor..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Vreselijk voor die monteur. Heftig filmpje ook hierboven!
Ben benieuwd of Vettel de banden heel houdt of niet. Kan nog wel eens om spannen om überhaupt er voor te blijven.
Ben benieuwd of Vettel de banden heel houdt of niet. Kan nog wel eens om spannen om überhaupt er voor te blijven.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Betwijfel of je genoeg reactietijd hebt als mens om te reageren op een wegrijdende F1 auto 20cm van je vandaan-Sander- schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:31:
Wat me opvalt is dat de bandenwisseleaar bij Ferrari voor de auto staat en dus met zn rug naar de lollipop man, bij Haas deden ze het andersom, de bandenwisselaar staat daar achter de auto met zn gezicht naar de lollipop man.
Ok hoe gaat gezond verstand hier helpen?LA-384 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:29:
[...]
Laten we hopen van niet. Er is ook nog zoiets als gezond verstand. Je kunt niet alles met regels afdekken, daar wordt het niet leuker door.
Het is wel duidelijk dat dit een situatie is waarbij ernstige gevolgen kunnen zijn. In een goede fabriek worden dergelijke werkmethoden verboden en voorkomen. F1 hoeft geen uitzondering te zijn.
Waarschijnlijk is hij dat ook gelijk gaan vragen in de pitbox?Ari Gold schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:32:
[...]
Je kan ook overdrijven. Je kan heus wel een beetje afstand houden en aan een van je teamgenoten vragen wat er gebeurt is/ of het ernstig is oid.
Misschien ligt het wel aan mij dat een beetje medeleven tonen gepast is in deze situatie.
Hij zal gek zijn om daar midden in de pitstraat te blijven staan.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Je ziet het helemaal goed!DutchCrownNL schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:33:
[...]
Er zullen er hier genoeg zijn die ook hun EHBO hebben, waaronder ikzelf. Empathie tonen hoeft niet tenkoste te gaan van medische inzet.
Maargoed, wellicht dat ik het verkeerd zie hoor..
Kan VET hem op de softs uitrijden? We zien het zo, na de break.
[ Voor 32% gewijzigd door Ari Gold op 08-04-2018 18:34 ]
Dan nog heb je meer kans als je achter de auto staat, dan dat je ervoor staatGoron schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:33:
[...]
Betwijfel of je genoeg reactietijd hebt als mens om te reageren op een wegrijdende F1 auto 20cm van je vandaan
Het moge toch duidelijk zijn dat Rai vanuit de auto totaal geen zicht had op wat er gaande is/is gebeurd bij die pitstop net. Er naartoe lopen is vanuit eerstehulpperspectief gewoon een slecht idee. Verder zit hij er met zijn hoofd waarschijnlijk niet bij en is het gezien de tijd die hij behoorlijk lastig om de ersnt van de situatie in te schatten. Denk niet dat je hem dat echt heel erg kwalijk kunt nemen.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Ferarri medewerker is naar het ziekenhuis gebracht
[ Voor 158% gewijzigd door Jasphur op 08-04-2018 18:34 ]
Hij zal wel moetenAri Gold schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:34:
Kan VET hem op de softs uitrijden? We zien het zo, na de break.
Er is geen lollipop man meer.-Sander- schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:31:
Daarnaast, in het verleden moest de lollipopman de bandenwisselaar in de gaten houden. Niet andersom.
SS 18 rondes oud.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:31:
In de herhaling zag ik dat hij een flesje water in de hoek van een tafel gooide..Franko P. schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:33:
[...]
Waarschijnlijk is hij dat ook gelijk gaan vragen in de pitbox?
Hij zal gek zijn om daar midden in de pitstraat te blijven staan.
Laten we ook niet vergeten dat Kimi vol in z'n focus zit en op een goede positie rondrijdt. Ineens klapt - buiten zijn schuld - zijn hele race in elkaar. Dan komt de adrenaline toch wel vrij.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Door Vettel?Jasphur schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:34:
Ferarri medewerker is naar het ziekenhuis gebracht
Godnondeju die kerel kan hard rijden zeg!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Als mijn been er zo bij zou liggen, zou ik niet op medeleven zitten wachten. Heb dan liever dat de medics hun werk kunnen doen om de schade te beperken. Zo'n gecompliceerde beenbreuk is potentieel dodelijk als er belangrijke aders beschadigd zijn. Zo'n spinnend achterwiel laat weinig heel.lochpatje schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:30:
[...]
Dus als jij iemand aanrijdt en er staat hulpverlening bij loop jij ook maar gewoon vast richting huis? of zou je toch met een getuige gaan praten om erachter te komen wat er is gebeurd en op zijn minst een beetje medeleven tonen?
Kimi zal straks echt wel ff in het ziekenhuis langs gaan, als de medische toestand dat toelaat.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Er is nog steeds een lollipopmam. Alleen heeft die nu knopjes voor het rode en groene licht ipv een paal met een bordje erop.JackBol schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:34:
[...]
Er is geen lollipop man meer.
Daarnaast, in het verleden moest de lollipopman de bandenwisselaar in de gaten houden. Niet andersom.
Dit dus... medische zorg #1Liveshort schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:34:
Het moge toch duidelijk zijn dat Rai vanuit de auto totaal geen zicht had op wat er gaande is/is gebeurd bij die pitstop net. Er naartoe lopen is vanuit eerstehulpperspectief gewoon een slecht idee. Verder zit hij er met zijn hoofd waarschijnlijk niet bij en is het gezien de tijd die hij behoorlijk lastig om de ersnt van de situatie in te schatten. Denk niet dat je hem dat echt heel erg kwalijk kunt nemen.
Empathie later....
I have no special talent. I am only passionately curious.
dat was kimi niet, maar een andere monteurAri Gold schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:35:
[...]
In de herhaling zag ik dat hij een flesje water in de hoek van een tafel gooide..
https://www.formula1.com/en/vote.htmlkronolith schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:35:
DOTD... Gasly?
GASLY!
Gasly. Held!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Kan MAG nog iets doen bij GAS of is dit uitrijden voor die twee ? (Gap 4 seconden)
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
BOT komt nu heeeel rap dichtbij. Ga er maar voor zitten!
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat gaat krap worden.

Blue flag blue flag! #Hamilton? xD
[ Voor 4% gewijzigd door demonic op 08-04-2018 18:37 ]
Banden van vettel gaan er aan
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja zo kan ik er ook nog 10 verzinnen. Misschien was ie wel boos omdat door zijn toedoen een monteur naar het ziekenhuis moest?Ari Gold schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:35:
[...]
In de herhaling zag ik dat hij een flesje water in de hoek van een tafel gooide..
Misschien was hij wel geschrokken dat het zo kon gebeuren...?
Kom op zeg, hij baalt dat is wel duidelijk. Waarom kunnen we alleen maar naar gissen.
(In)halen? Betwijfel het.Jackson6 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:39:
BOT gaat het makkelijk halen..
Gaat wel heel snel trouwens....
[ Voor 12% gewijzigd door KleineJoop op 08-04-2018 18:40 ]
BOT komt wel heel snel dichterbij nu.. maarja, kan hij er ook “makkelijk” voorbij?
Bot tik Vet van de baan en hop Gasly op p2.
Prima race. Vooral na Melbourne.
Prima race. Vooral na Melbourne.
Nou Bottas partymode tijd, leuke race tot nu toe

Nu stond het er weer. Ziet er toch naar uit dat het gewoon de interval op de voorligger is. Beetje onwennig dat het gecombineerd wordt met de compound.Jasphur schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:03:
Volgens mij waren de getallen de interval tussen de snelste ronde op een bepaalde compound en de snelste ronde die die coureur op dezelfde compound heeft gereden. Of zoiets
Zou toch leuk zijn voor Gasly als Vettel nu z'n banden nog aan gort rijdt
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
BOT ziet straks niets meer door al die olie op zijn vizier
Samenvatting:
Bedroevend: Williams en RBR
Pannekoeken: Grosjean en Hartley
Vlees noch Vis: Sauber en FI
Had beter moeten doen: Sainz
Misschien wel hun plek van 't seizoen: McLaren, The Hulk en Magnussen
Net niet goed genoeg: Mercedes
Goed gedaan: Vettel
Godlike: Gasly
Moet ineens denken aan Silverstone vorig jaarMr. Jummy schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:40:
Zou toch leuk zijn voor Gasly als Vettel nu z'n banden nog aan gort rijdt
- DaniëlWW2
- Niet online
Unleash the Mercedes.
Heeft Bottas wel eens iemand ingehaald met de Mercedes?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Laatste ronde bocht 1 gaat het gebeuren?
Ik moet zeggen dat het toch nog wel een leuke race is geworden om te kijken met alles wat er gebeurt
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
achterliggersHupske schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:41:
Kom op met die DRS!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Stroll in Baku 2017, 100m voor de finish.Hupske schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:41:
Dit gaat spannend worden...
Dan doe je Ericsson tekort naar mijn mening. 9e met een Sauber is een topprestatie.JackBol schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:40:
Samenvatting:
Vet gaat hem winnen. Bottas doet geen alles of niks acties
Ja klopt, was mijn aandacht ontschoten, eerlijk gezegd.toolkist schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:44:
[...]
Dan doe je Ericsson tekort naar mijn mening. 9e met een Sauber is een topprestatie.
Mooi gevecht hoor!
Niet normaal hoeveel die vuile lucht races kapot maakt.
Vettel, netjes... maar Bottas doet zichzelf echt geen dienst hier.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Robottas.exe has stopped working...
[ Voor 6% gewijzigd door KleineJoop op 08-04-2018 18:46 ]
Precies, in iedere andere raceklasse had Vettel zich enorm breed moeten maken.TheBrut3 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:46:
Niet normaal hoeveel die vuile lucht races kapot maakt.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Vet niet mijn rijder maar goed gedaan.
Bot tja...
Ham begon te laat met stampen. Plots dichterbij maar te laat.
Gasly top!!!
Bot tja...
Ham begon te laat met stampen. Plots dichterbij maar te laat.
Gasly top!!!
Wat een einde!
En Gasly 4e!
En Gasly 4e!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Gasly DotD?
- DaniëlWW2
- Niet online
Bij STR lijken ze ook blij.
Nou laat GAS maar DOTD zijn, geweldig resultaat voor hem en het team!
Honda power!
Billenknijpen die laatste rondjes!!
Forza Ferrari, grande Seb!! 2 uit 2
Forza Ferrari, grande Seb!! 2 uit 2
Mooi die Toro Rosso gasten die helemaal uit hun plaat gaan haha
Toffe race!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1