[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.942 views

Onderwerpen

Verwijderd

RaptorXS schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:34:
[...]

Nog leuker is door gewoon niks te doen met je PF 8)
dan had ik nog steeds op mijn 300euro inleg gestaan :'(

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Haha het 24h volume van GET op radar relay is $6

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:43:
Haha het 24h volume van GET op radar relay is $6
Sorry. Ik denk dan het restant van mijn spaargeld er ook maar tegenaan. All fucking in.

Edit: sommige woorden combineren slecht in een zin.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 17:47 ]

• tias86
Koop die hele 24h volume leeg gek! bam

• tias86
GET Protocol is overigens wel The winner of the New Dutch Wave startup competition in Austin USA @sxsw winnaar van de twaalf Nederlandse startups die mee deden. De Nederlandse Ambassade in Washington DC tweete daar zelfs over: https://twitter.com/NLint...rencies%2Fget-protocol%2F

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:35:
[...]

dan had ik nog steeds op mijn 300euro inleg gestaan :'(
Velen onder ons staan nog (serieus) onder hun inleg...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-01 20:38
TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:23:
[...]
Velen onder ons staan nog (serieus) onder hun inleg...
Klopt, -25%.....
Meeste gekocht op wat achteraf hun ATH bleek te zijn...

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-01 09:36
golfgti5 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:26:
[...]

Klopt, -25%.....
Meeste gekocht op wat achteraf hun ATH bleek te zijn...
-37% ingestapt half/eind januari. Ook fouten gemaakt. Nu niks meer in BTC en ETH zitten alles in altcoins. Alleen heb nu veel te veel verschillende altcoins denk ik. 18 verschillende met een totale investering van €666 ergens zegt me dat dat niet slim is 😋

Verwijderd

Timminator schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:03:
[...]

-37% ingestapt half/eind januari. Ook fouten gemaakt. Nu niks meer in BTC en ETH zitten alles in altcoins. Alleen heb nu veel te veel verschillende altcoins denk ik. 18 verschillende met een totale investering van €666 ergens zegt me dat dat niet slim is 😋
666 euro. Dat is dan wel weer stijl.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nou zeg, je let een halve dag niet op en er gebeurd meteen niks meer. Of is btc een poging aan het doen stabiel te zijn?

*Klikt op chart*

AH nee gelukkig weer de hele dag de malloot uitgehangen om te eindigen op waar ie zo'n beetje begon. Nuttige dag. :P

Maar te korte swings om op te kunnen traden (kan ik niet iig :P)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Dat is vaag, iemand heeft blijkbaar iets gepost met mijn naam er in dat weggehaald is door een mod en 2x gequote. Kan dus niet achterhalen wat er in stond maar uit de reacties lijkt het een grap te zijn? :P

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ryan1981 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:07:
Dat is vaag, iemand heeft blijkbaar iets gepost met mijn naam er in dat weggehaald is door een mod en 2x gequote. Kan dus niet achterhalen wat er in stond maar uit de reacties lijkt het een grap te zijn? :P
Was een filmpje van je in de sauna denk ik. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Flagg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:07:
[...]

Hehe, die kans acht ik klein, ik heb een hekel aan de sauna, krijg ik het benauwd van :P

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Flagg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:07:
[...]

Was hij dat met die kleine portfolio? :$

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ryan1981 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:09:
[...]

Hehe, die kans acht ik klein, ik heb een hekel aan de sauna, krijg ik het benauwd van :P
Misschien de nep-poll van gister? Over wie hoeveel heeft aan crypto's.
Mijn naam stond er ook tussen, zonder gestemd te hebben. :)

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:14:
[...]

Was hij dat met die kleine portfolio? :$
Niets wat ik dalijk met mijn winst niet op kan lossen bij de plastisch chirurg :P

Verwijderd

dan had ik waarschijnlijk geluk.
ripple gekocht voor 75 cent ,op 2,40 verkocht.
ven gekocht voor $2 verkocht voor $8,20
daarna wat gepakt op nano,en nu aan het inleveren op gvt

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ryan1981 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:07:
Hier ook

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55

orf

RaptorXS schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:14:
[...]

Misschien de nep-poll van gister? Over wie hoeveel heeft aan crypto's.
Mijn naam stond er ook tussen, zonder gestemd te hebben. :)
De poll was hartstikke echt.

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400221&layout=2&sort=org

• RaptorXS
Waarschijnlijk dezelfde nep-poll, gister.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Lastig lastig, heb wat bnb eruit geduwd op 0.0011 en nu nog de helft over. Zou die vannacht nog iets geks gaan doen als ze daar weer wakker worden? Heb nu nog verkoop op 0.00115 en 0.0012 staan die ik gekocht heb op 0.0009 dus ik kan er niet gek verkeerd mee gaan maar ik twijfel of er wellicht niet meer uit is te halen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:20:
[...]

Waarschijnlijk dezelfde nep-poll, gister.
Ah ok klopt wel die 2% met 0-100

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-01 12:57
- Crossposting is niet toegestaan -

[ Voor 100% gewijzigd door .oisyn op 14-03-2018 19:40 ]

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-01 17:56
Ryan1981 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:09:
[...]

Ik nu ook...

You're either part of the solution or you're part of the problem

• RaptorXS
orf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:19:
[...]

De poll was hartstikke echt.

[afbeelding]
Gisteravond stond er een quote in de chat met welk lid hoe gestemd had, bij nickname en in welke categorie?
Please explain. :)

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 04-01 22:54
Junia schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:21:
Laatste update van eerste testronde 8)

De eerste 15 dagen zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt!
Hallo Junia. Nog een update? Ben wel nieuwsgierig. Zie het al, netjes!

[ Voor 4% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 13-03-2018 19:25 ]

• orf

orf

RaptorXS schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:22:
[...]

Gisteravond stond er een quote in de chat met welk lid hoe gestemd had, bij nickname en in welke categorie?
Please explain. :)
De tussenstand was een grapje. :)

• RaptorXS
En daarom reageren de leden nu hier, errug grappig :+

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:21:
Lastig lastig, heb wat bnb eruit geduwd op 0.0011 en nu nog de helft over. Zou die vannacht nog iets geks gaan doen als ze daar weer wakker worden? Heb nu nog verkoop op 0.00115 en 0.0012 staan die ik gekocht heb op 0.0009 dus ik kan er niet gek verkeerd mee gaan maar ik twijfel of er wellicht niet meer uit is te halen. :)
In plaats van 100% in te zetten op winstbeperking kan je ook voor 50% een stop loss instellen op <0.0011 en voor 25% op 0.00115 en 25% op 0.0012. Gaat hij dan >0.0012 dan pak je dat ook nog voor 50% mee.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Junia
Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:23:
[...]

Hallo Junia. Nog een update? Ben wel nieuwsgierig. Zie het al, netjes!
Was helaas afgelopen dagen erg druk (verjaardag and all :*) ), wat eigenlijk een goed teken op zich is qua omkijken naar de bot :p

• Dhr. Satoshi
Junia schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:26:
[...]

Was helaas afgelopen dagen erg druk (verjaardag and all :*) ), wat eigenlijk een goed teken op zich is qua omkijken naar de bot :p
Als een stoomtrein op rails naar de moon. Mooi dat een stukje programmeerwerk er voor kan zorgen dat je dit redelijk zorgeloos door kunt laten pruttelen.

Betaal je nou ook fee voor deze bot of zo?

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:03
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:32:
Ik heb CPC de deur uit gedaan met vet verlies. Die enorme lange roadmap en totale gebrek aan communicatie wekt geen vertrouwen bij mij.
Heb de funds verplaatst naar BBN op Bibox. Heeft 300% gedaan de afgelopen dagen dus risicovol maar is pas net gestart. Nu op eur 0,12 begonnen in private sale op 0,03. Circulating supply van slechts 120 miljoen, goed team en connecties/partnerships. Actieve telegram. Begint nu fuzz te genereren op social media.

https://www.reddit.com/r/banyannetwork
Heb ik gister jouw coins opgepikt op Bibox :P

Kwam erachter dat ik daar nog wat ETH had staan, dus meteen maar ff omgezet naar CPchain. Ik geef je gelijk wat betreft de communicatie, maar ik geloof dat dat redelijk standaard is voor een coin met chinese oorsprong. Walton kan er namelijk ook wat van. (of liever gezegd, niet veel 8) )

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:26:
[...]

In plaats van 100% in te zetten op winstbeperking kan je ook voor 50% een stop loss instellen op <0.0011 en voor 25% op 0.00115 en 25% op 0.0012. Gaat hij dan >0.0012 dan pak je dat ook nog voor 50% mee.
He grappig! Ik leefde nog in de veronderstelling dat je er maar 2 per trading paar kon instellen vandaar dat ik het wat minder interessant vond omdat ik meestal in meer delen verdeel maar blijkbaar zit die limiet er niet meer op. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Junia
Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:34:
[...]

Als een stoomtrein op rails naar de moon. Mooi dat een stukje programmeerwerk er voor kan zorgen dat je dit redelijk zorgeloos door kunt laten pruttelen.

Betaal je nou ook fee voor deze bot of zo?
Normaliter moet je een licentie afnemen, waarmee je 2 bots kunt runnen. Doordat er veel sceptici hier op tweakers waren over de bot, bood @nAffie (reseller) aan voor iemand van tweakers om hem te testen, waarop ik voor 2 weken een testlicentie kreeg. Deze testlicentie is nu iets verlengt om ook met wat meer budget te kunnen testen. Zie[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten voor het topic over de bot.

[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 13-03-2018 19:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:15:
dan had ik waarschijnlijk geluk.
ripple gekocht voor 75 cent ,op 2,40 verkocht.
ven gekocht voor $2 verkocht voor $8,20
daarna wat gepakt op nano,en nu aan het inleveren op gvt
Een buurman van mij had 10.000 ripple gekocht a 13 cent per stuk en niet verkocht op de ATH ;w

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:50:
[...]

Normaliter moet je een licentie afnemen, waarmee je 2 bots kunt runnen. Doordat er veel sceptici hier op tweakers waren over de bot, bood @nAffie (reseller) aan voor iemand van tweakers om hem te testen, waarop ik voor 2 weken een testlicentie kreeg. Deze testlicentie is nu iets verlengt om ook met wat meer budget te kunnen testen. Zie[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten voor het topic over de bot.
Gezien de huidige markt vind ik ruim 20% in 15 dagen tijd met budget beperking een keurig resultaat. Erg leuk om te volgen ook die updates van je.

Ben benieuwd wat je bereikt met wat meer speelruimte. Als de markt ook even mee werkt en een stijgende trend aanneemt zou helemaal top zijn. Volgens mij zie je dan de echte potentie.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:48:
[...]

He grappig! Ik leefde nog in de veronderstelling dat je er maar 2 per trading paar kon instellen vandaar dat ik het wat minder interessant vond omdat ik meestal in meer delen verdeel maar blijkbaar zit die limiet er niet meer op. :)
Staat ook inderdaad nog zo in het FAQ item op de Binance website, gelukkig is het in de praktijk anders :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:56:
[...]

Staat ook inderdaad nog zo in het FAQ item op de Binance website, gelukkig is het in de praktijk anders :)
Thanks! Zit er nog steeds wel ergens een limiet op dat je weet?

• Junia
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:56:
[...]

Gezien de huidige markt vind ik ruim 20% in 15 dagen tijd met budget beperking een keurig uit resultaat. Erg leuk om te volgen ook die updates van je.

Ben benieuwd wat je bereikt met wat meer speelruimte. Als de markt ook even mee werkt en een stijgende trend aanneemt zou helemaal top zijn. Volgens mij zie je dan de echte potentie.
De markt heeft de afgelopen 2 weken veel heen en weer zitten schommelen, iets waar de bot mooi op inspeelt, vandaar dat hij het nog lekker heeft kunnen doen. Ik hoop dat nu er wat meer budget in de bot zit, er weer een bullmarket aan gaat komen om dat ook even mee te kunnen maken :9~ Ben tegelijkertijd wel bang dat als er zo'n verandering in de markt komt dat je vrijwel de hele configuratie opnieuw kan gaan maken... dat is iets waar de bot nog flink in kan verbeteren, dynamische configuratie op basis van indicators, of dat je eenvoudig snel via de interface zijn config kan veranderen door middel van profielen.

Edit: volgende update ga ik ook oppervlakkig in op de security van de bot (in relatie tot de API issue met Binance van een paar dagen geleden).

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 13-03-2018 20:02 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Thanks! Zit er nog steeds wel ergens een limiet op dat je weet?
Ik heb er nu 4 staan, kan me niet herinneren dat ik er meer tegelijk heb gebruikt.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

Junia schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:59:
[...]

De markt heeft de afgelopen 2 weken veel heen en weer zitten schommelen, iets waar de bot mooi op inspeelt, vandaar dat hij het nog lekker heeft kunnen doen. Ik hoop dat nu er wat meer budget in de bot zit, er weer een bullmarket aan gaat komen om dat ook even mee te kunnen maken :9~ Ben tegelijkertijd wel bang dat als er zo'n verandering in de markt komt dat je vrijwel de hele configuratie opnieuw kan gaan maken... dat is iets waar de bot nog flink in kan verbeteren, dynamische configuratie op basis van indicators, of dat je eenvoudig snel via de interface zijn config kan veranderen door middel van profielen.
Daar zijn diverse add-ons voor, zoals PT Feeder of de gratis PTMagic

meh.

• orf

orf

[...]

Hoe zou die het doen met grotere budgetten? Wordt het dan lastiger omdat er dan sneller sell of buy orders net lager of hoger geplaatst worden?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik ben nu ook maar ingestapt op GVT. @Tias86, hoop dat het voor ons een beetje goed uitpakt.

Verwijderd

[...]

Edit: volgende update ga ik ook oppervlakkig in op de security van de bot (in relatie tot de API issue met Binance van een paar dagen geleden).
Ga er toch nog eens goed over nadenken, richt mijn vragen wel in de betreffende chatgroep.

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:03:
Ik ben nu ook maar ingestapt op GVT. @Tias86, hoop dat het voor ons een beetje goed uitpakt.
Ik twijfel er nog over.

• nAffie

nAffie

...

orf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:02:
[...]

Hoe zou die het doen met grotere budgetten? Wordt het dan lastiger omdat er dan sneller sell of buy orders net lager of hoger geplaatst worden?
Met hele grote posities komt het wel eens voor dat de orders niet direct gevuld kunnen worden. PT verkoopt het dan in delen, wel met de minimaal ingestelde profit en trailing in acht. Soms kan het dan iets langer duren voordat je gehele positie verkocht is.

meh.

• Junia
nAffie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:01:
[...]

Daar zijn diverse add-ons voor, zoals PT Feeder of de gratis PTMagic
Ga ik meteen even naar kijken, misschien een leuke update voor morgen/overmorgen... :)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:04:
[...]

Ga er toch nog eens goed over nadenken, richt mijn vragen wel in de betreffende chatgroep.
Ja, bekijk de thread over PT en de telegram groep eens. Er wordt best veel gepraat over configuraties en daar zie je ook de ervaringen van anderen.
orf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:02:
[...]

In essentie gaat de bot nog steeds met dezelfde grootte proberen te traden, dus zeer klein inkopen enzo. Echter heb je nu meer garantie dat als 1 coin tegenzit en je dus 50% van je budget hierin steekt door DCA, dat je alsnog tegelijkertijd wel kan blijven door traden op andere coins, winst die je dus potentieel misloopt als je te weinig budget over hebt. Anderzijds kun je ook meer DCA levels gaan gebruiken waardoor je eigenlijk minder risico loopt dat je de bump gaat missen, maar tegelijkertijd wel meer 'risico' loopt om dus met een flinke bag te gaan zitten van een coin die massaal gedumpt wordt. Deze settings zal ik gedurende de komende dag wat mee gaan spelen en updates over plaatsen.

N.b. voor meer vragen, graag naar [Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten om vervuiling hier te voorkomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Junia op 13-03-2018 20:08 ]

• Tominatie
  • Niet online
Idk man, als je nu kijkt naar het sell orderbook is er een behoorlijke pump met een beetje geluk. Achja je weet het nooit. Onderhand is ie al wel omhoog aant gaan, staat nu op 0.0031, net gekocht op 0,003087

• Dhr. Satoshi
Als VEN weer naar 56k springt binnen nu en een uur koop ik ook wat GVT. Het huishoudgeld zit er alweer compleet doorheen dus fiat is geen optie.

Verwijderd

[...]

Is er misschien een soort forum of whatsapp/telegram groep waarin mensen zitten die de bot al in verschillende periodes van de markt hebben gebruikt? Dan zou je de groffe configuratie instellingen kunnen delen met elkaar en wellicht naar wens finetunen.

Of een blockchain based database hiervoor natuurlijk ;)

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:06:
Als VEN weer naar 56k springt binnen nu en een uur koop ik ook wat GVT. Het huishoudgeld zit er alweer compleet doorheen dus fiat is geen optie.
Ja, zorg even voor een pump. Correctie, ik heb de verkeerde satoshi voor mij geloof ik ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 20:10 ]

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:06:
[...]

Idk man, als je nu kijkt naar het sell orderbook is er een behoorlijke pump met een beetje geluk. Achja je weet het nooit. Onderhand is ie al wel omhoog aant gaan, staat nu op 0.0031, net gekocht op 0,003087
Hij is de laatste tijd wel flink gestegen, kan ook zomaar weer keihard dalen.

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:10:
[...]

Hij is de laatste tijd wel flink gestegen, kan ook zomaar weer keihard dalen.
Ben er weer even uit op 0,00312 want vertrouw deze snelle stijging niet helemaal.

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:11:
[...]

Ben er weer even uit op 0,00312 want vertrouw deze snelle stijging niet helemaal.
Schijterd :F

• Tominatie
  • Niet online
Misschien een beetje, maar als ik iets snel zie stijgen door iemand die ff wat orders pakt daalt hij vaak weer even terug waardoor ik weer even iets meer bij kan kopen. Ik koop weer bij rond 0.0031 als het lukt 8)

Verwijderd

Potverdorie, sinds ik Ven heb bijgekocht vanmorgen doet ie niet veel meer en dan nog de TA van Philakone voor BTC die niet positief stemt. Keuzes..keuzes :?

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:14:
[...]

Misschien een beetje, maar als ik iets snel zie stijgen door iemand die ff wat orders pakt daalt hij vaak weer even terug waardoor ik weer even iets meer bij kan kopen. Ik koop weer bij rond 0.0031 als het lukt 8)
Zegt mijn vrouw ook altijd. :S

• TomTorquay
Niet twijfelen. Doen.

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:22:
[...]

Zegt mijn vrouw ook altijd. :S
Hahaha, tot op heden pakt het vrij goed uit, ik heb nu weer ingekocht op 0.0030813, met een 1,5GVT meer. Where are you waiting for? GET IN! :D

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:22:
Potverdorie, sinds ik Ven heb bijgekocht vanmorgen doet ie niet veel meer en dan nog de TA van Philakone voor BTC die niet positief stemt. Keuzes..keuzes :?
Heb ze effe verkocht, wacht wel af.

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:24:
[...]

Hahaha, tot op heden pakt het vrij goed uit, ik heb nu weer ingekocht op 0.0030813, met een 1,5GVT meer. Where are you waiting for? GET IN! :D
Order staat klaar, 0.0030800.

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:06:
Ik heb gisteren in de tussenstand van de poll gezien wat je portfolio waard is. Als jij inkoopt kan GVT wel eens naar de $50 schieten.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:32:
[...]

Ik heb gisteren in de tussenstand van de poll gezien wat je portfolio waard is. Als jij inkoopt kan GVT wel eens naar de $50 schieten.
Effe wachten, ik heb ze nog niet binnen.

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Order staat klaar, 0.0030800.
Goodluck man, in deze tijden van verliezen kan ik wel weer een winstje gebruiken, mijn god. Ik ben nu 0.07BTC naar beneden sinds mijn ATH (in bitcoin welteverstaan).

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Goodluck man, in deze tijden van verliezen kan ik wel weer een winstje gebruiken, mijn god. Ik ben nu 0.07BTC naar beneden sinds mijn ATH (in bitcoin welteverstaan).
Dat is niks, alleen op Pac heb ik al 0.087 Btc verloren.

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Succes jongens. Het is wel te verwachten dat ie sowieso voor de 1e van april weer stijgt naar de 35 minimaal. Als je kijkt naar wat ie afgelopen weken heeft gedaan. Achteraf praatjes natuurlijk, maar al 2 of 3 keer van rond de 40 naar rond de 31/32 dollar gegaan. Als ik niet zo'n vieze bangeschijterd was had ik van mn 8 stuks allang 11 kunnen maken.

• nAffie

nAffie

...

Iemand nog de Grote Cryptoshow aan het kijken?

[ Voor 5% gewijzigd door nAffie op 13-03-2018 20:44 ]

meh.

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Aii, heel naar zeg. Ik hoop enorm dat de alts weer aan gaan trekken zodat ik mijn BTC weer terug kan winnen, jeez. Heb ff een "SELLWALL" gezet op 31200 8)7

Edit: rip mijn sellwall.

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 13-03-2018 20:47 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Ja maar daarentegen doet Linda het vandaag wel weer goed, toch?

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:43:
[...]

Succes jongens. Het is wel te verwachten dat ie sowieso voor de 1e van april weer stijgt naar de 35 minimaal. Als je kijkt naar wat ie afgelopen weken heeft gedaan. Achteraf praatjes natuurlijk, maar al 2 of 3 keer van rond de 40 naar rond de 31/32 dollar gegaan. Als ik niet zo'n vieze bangeschijterd was had ik van mn 8 stuks allang 11 kunnen maken.
Sowieso is GVT een bijzondere coin, de supply is zo low dat als het team erachter een goede ontwikkeling weet neer te zetten hij in een bullmarkt gewoon de 200$ zou kunnen aantikken, als je al kijkt wat DGD voor waardes haalt..

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je kan je nu inschrijven op de Aphelion exchange, dan krijg je 50 APH tokens geairdropped op je NEO wallet.
Geldig voor de eerste 10.000 aanmeldingen.

https://aphelion.org/

http://www.avfoto.nl

Verwijderd

Toch nog positief nieuws van Financial Freedom @nasirjones007 en iets om naar uit te kijken. Maar waarschijnlijk niet voor BTC nog een flinke duik naar beneden neemt :N

I have no doubt whatsoever the Summer of 2018 will be Altcoin Summer. A summer you'll never ever forget like Bryan Adams 1969....

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:46:
[...]

Ja maar daarentegen doet Linda het vandaag wel weer goed, toch?
Ja, maar die had ik net op 12 verkocht. 7(8)7
Wel weer een buy-order klaar staan op 10.

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 13-03-2018 20:56 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:46:
[...]

Sowieso is GVT een bijzondere coin, de supply is zo low dat als het team erachter een goede ontwikkeling weet neer te zetten hij in een bullmarkt gewoon de 200$ zou kunnen aantikken, als je al kijkt wat DGD voor waardes haalt..
Idd. Beetje geluk dat er zo weinig interesse is geweest tijdens de ico. De hardcap stond op 44 miljoen tokens maar 10% is maar verkocht. Dat maakt hem nu juist weer aantrekkelijker. Wel goed dat ze voor een coinburn hebben gekozen en geen redistribution.

• tias86
Zitten ook met Bittrex om de tafel las ik , ook geen slecht nieuws

• Tominatie
  • Niet online
Arrien schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:47:
Je kan je nu inschrijven op de Aphelion exchange, dan krijg je 50 APH tokens geairdropped op je NEO wallet.
Geldig voor de eerste 10.000 aanmeldingen.

https://aphelion.org/
Thank you, heb ff snel gedaan.

• Greymore1
Die verdomde Govert.. ik doe ook mee!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Eindelijk eens een vrije avond en wat doe je dan ...

We nemen een oude Android telefoon, een magneetlader .. vervolgens downloaden we de meest wazige app "display always on" en we verknippen een verpakking.

Meet the Crappy Crypto Display ! oOo

Functieslijst:
- Kan niks, alleen met Chrome en flink inzoomen een waarde real-time weergeven.

De volgende update bevat een magneetlader dock, (zwerft hier nog ergens rond) en ik ga zo even een lijst printen.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1803/379625/s51NOEcX.jpg

Het wordt hoogtijd dat de koers weer stijgt, ik wordt hier echt helemaal simpel van ... i know. :N

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:00:

We nemen een oude Android telefoon, een magneetlader .. vervolgens downloaden we de meest wazige app "display always on" en we verknippen een verpakking.

Functieslijst:

De volgende update bevat een magneetlader dock, (zwerft hier nog ergens rond) en ik ga zo even een lijst printen.

[afbeelding]

Het wordt hoogtijd dat de koers weer stijgt, ik wordt hier echt helemaal simpel van ... i know. :N
_O-

Is dat trouwens Amerikaanse punt-notering in plaats de komma? ;)

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:00:

Functieslijst:

[afbeelding]

I like it. I like it allot :Y

• Greymore1
ALLL ABOARD THE GOVERT TRAIN!!!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:02:
[...]
_O-

Is dat trouwens Amerikaanse punt-notering in plaats de komma? ;)
Zeker, omdat er direct grote vraag naar dit product ontstond aan de andere kant van de oceaan heb ik me daar direct op voorbereid. :+

(ergernis nummer 1 binnen Excel overigens die naar 15 jaar nog steeds niet standaard op NL of EU een komma accepteert in cel eigenschap valuta)

Verwijderd

Govert Goudglans gaat moonen!!! *O*

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:11:
[...]

Govert Goudglans gaat moonen!!! *O*
Nee, hij moet effe zakken, ik wil 'm ook. :(:)

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Nee, hij moet effe zakken, ik wil 'm ook. :(:)
-O-

Govert Goudglans gaat nog even flink dippen totdat Ton instapt en dan gaan we moonen!!! *O*

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-dQ2tgrZ-Qao/VLlf114q2mI/AAAAAAAAG7Q/hlst5NaOKX8/s1600/Govert%2BGoudglans.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 21:22 ]

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:16:
[...]

-O-

Govert Goudglans gaat nog even flink dippen totdat Ton instapt en dan gaan we moonen!!! *O*

[afbeelding]
Op hoeveel hebben jullie 'm?

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:27:
[...]

Op hoeveel hebben jullie 'm?
Heb er 8 gekocht op 28nogiets. Toen bitcoin nog 11k ofzo stond.

In trader taal: geenideehoeveelsats. Heb ook geen verkoop order niks. Staan ook op binance nog. Als longhold.

Kortom: prutswerk van het hoogste laagste niveau.

• Crypts
Oi daar gaat Govert weer...

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:32:
[...]

Heb er 8 gekocht op 28nogiets. Toen bitcoin nog 11k ofzo stond.

In trader taal: geenideehoeveelsats. Heb ook geen verkoop order niks. Staan ook op binance nog. Als longhold.

Kortom: prutswerk van het hoogste laagste niveau.
Goed gekocht. d:)b

• Crypts
Waar had jij ven op verkocht eigenlijk? Zat net nog even te denken maar kon me niet meer herinneren dat ik een verkooporder had gezet. Had ik ook niet, was alleen vergeten er eentje weg te halen. :+ 0.5098.

• Tominatie
  • Niet online
Mooi toch, ben nu weer ingestapt :D

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:39:
[...]

Waar had jij ven op verkocht eigenlijk? Zat net nog even te denken maar kon me niet meer herinneren dat ik een verkooporder had gezet. Had ik ook niet, was alleen vergeten er eentje weg te halen. :+ 0.5098.
0.00045000 Btc.
Daarvoor verkocht op 0.51 bnb en weer gekocht op 0.45 bnb.

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 13-03-2018 21:46 ]

• RaptorXS
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:39:
[...]

Ben toch wel blij dat ik niet in die daghandel zit, heb er de tijd niet voor en wil graag rustig kunnen slapen :)

• tias86
oke

• Crypts
RaptorXS schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:42:
[...]

Ben toch wel blij dat ik niet in die daghandel zit, heb er de tijd niet voor en wil graag rustig kunnen slapen :)
Ik handel effectief misschien een uurtje per dag, als er echt veel actie in zit misschien 1,5 tot max. 2 uur en dat is het wel. :) Over koersen nadenken doe ik niet en ik slaap er al helemaal niet slecht van als het even tegen zit. Zolang ik niet naar fiat ga met mijn handelsvoorraad kan ik ook nooit op verlies komen maar ik kan wel inkomen genereren uit koersschommelingen, dat is wellicht een iets andere insteek.

Eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo ontspannen gevoeld, nou ja als klein kind in de zandbak zonder enige verantwoording dan. :+

En daar gaat Govert weer, wat een gek muntje is dat toch...

• Tominatie
  • Niet online
Als ven eenmaal gaat, gaat ie ook echt als een speer.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:51
https://medium.com/helloi...on-apac-tour-16bd82292393

Het team van ICON is eigenlijk tot op heden vooral bezig met hun techniek. Maar het lijkt er nu toch op dat ze eindelijk ook wat meer "reclame" gaan maken betreft hun product.

Ben benieuwd wat deze tour voor effecten gaat hebben.

Deze user op Reddit is ook altijd vrij informatief en lekker aan het speuren.

https://www.reddit.com/r/...n_route_to_introducing_a/

[ Voor 22% gewijzigd door GovertNL op 13-03-2018 22:02 ]

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:57:
[...]

Ik handel effectief misschien een uurtje per dag, als er echt veel actie in zit misschien 1,5 tot max. 2 uur en dat is het wel. :) Over koersen nadenken doe ik niet en ik slaap er al helemaal niet slecht van als het even tegen zit. Zolang ik niet naar fiat ga met mijn handelsvoorraad kan ik ook nooit op verlies komen maar ik kan wel inkomen genereren uit koersschommelingen, dat is wellicht een iets andere insteek.

Eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo ontspannen gevoeld, nou ja als klein kind in de zandbak zonder enige verantwoording dan. :+

En daar gaat Govert weer, wat een gek muntje is dat toch...
Kan die eend nou niet nog één duikje nemen?

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:02:
[...]

Kan die eend nou niet nog een duikje nemen?
Afbeeldingslocatie: https://news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2017/09/Internet-Archive-and-Overstock-to-%E2%80%98Hodl%E2%80%99-More-Bitcoin-Revenue-and-Donations-1068x1068.png

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik handel de laatste maanden voornamelijk op Binance en merk dat ik +-5x per avond de ventilatoren van mijn laptop hoor versnellen en dat hij erg heet wordt, de enige oplossing is dan het F5'en van alle Binance tabs in Chrome. Bij grote volumes of snelle stijgingen en dalingen gebeurt dit vaker. Binnen 10 seconden keert de rust dan weer terug.

Op GDAX, Bittrex, HitBTC, YoBit, etc. heb ik daar geen last van. Nog meer mensen last van op Binance? Is een Core i7 HQ laptop, die zou het weergeven van wat order books prima aan moeten kunnen.

Pagina: 1 ... 174 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!