RideWithUz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:31:
[...]
inderdaad, ik ben ingestapt net voor de 1e hype piek ( eind nov) . eind dec/begin januari zijn veel bekenden ingestapt om mijn aanraden

Nu de 1e piek voorbij is likt iedereen zijn wonden maar de 2e hype piek wordt massive

Ik denk dat we hier nog wel lang op mogen wachten. Einde jaar dan wel niet volgend jaar.
De volgende 'hype' komt pas wanneer btc de 20k dollar weer aantikt zodat jouw vrienden weer vol trots kunnen gaan vertellen hoe gaaf het allemaal wel niet is en dat zij er al in zitten om zo de rest van de normies mee te nemen. Alleen om btc weer naar 20k te halen hebben we vers geld nodig. En dit gaat lang duren. Zoals gezegd likt momenteel iedereen die in is gestapt post december zijn wonden en zijn dus alles behalve positief. De rest van de normies ziet btc als falen, want het is minder dan de helft van wat het was. Zij geven namelijk niets om de technologie die erachter zit.
Dan hebben we het institutionele geld wat nog moet komen, alleen niet nu met zoveel onzekerheid. Zoals alle dagvaardingen etc. Die komt pas als de boel meer gereguleerd is.
Of een van de munten komt ineens met massa adoptie en heel de wereld omarmt blockchain maar met alle schaalbaarheid/privacy/vertrouwens issues zie ik dit ook niet voor de zomer gebeuren.
Ik voorzie een koude zomer.
EDIT: ik hoop natuurlijk dat ik de plank hier volledig mis sla