[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.942 views

Onderwerpen

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
"
VeChain Foundation
‏ @vechainofficial
3 min.3 minuten geleden

Sharing some great moments captured during the signing ceremony, partnership details to follow"

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:40:
[...]

Als een coin al zoveel gestegen is binnen 24 uur dan doe je aan fomo buying. Er komt altijd een dump en die kan groot zijn bij extreme stijgingen binnen 24 uur. Resultaat, jij zit met munten die je te hoog hebt ingekocht.
Ja dat is waar maar als het voor de lange termijn is en niet daytraden, maakt toch niet veel uit dan?

SPiET

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
spietie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:33:
[...]

Ja dat is waar maar als het voor de lange termijn is en niet daytraden, maakt toch niet veel uit dan?
Jawel want je moet niet hoog kopen. Dat kan uiteindelijk veel geld schelen. Je moet altijd proberen zo laag mogelijk in te kopen, of je nu aan holden of trading doet. En als holder maakt even wachten op die dump al helemaal niet uit als je plan een of meerdere jaren wachten is.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:32:

Heb de funds verplaatst naar BBN op Bibox. Heeft 300% gedaan de afgelopen dagen dus risicovol maar is pas net gestart. Nu op eur 0,12 begonnen in private sale op 0,03. Circulating supply van slechts 120 miljoen, goed team en connecties/partnerships. Actieve telegram. Begint nu fuzz te genereren op social media.

https://www.reddit.com/r/banyannetwork
Ben gisteren ook ingestapt in BBN. Veelbelovend project met een sterk team en veel goede samenwerkingen idd.

Moest me wel even registreren op Bibox, maar dat was zo gebeurd

http://www.avfoto.nl

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
spietie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:33:
[...]

Zoiets dacht ik een paar dagen geleden. Er €25 ingestopt voor 1009 stuks, die zijn nu €36 waard. Is een klein deel van m'n pf 'k kan er maximaal €25 mee verliezen of er gebeurt iets anders.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-01 12:17
Zijn er nog mensen die stilaan beginnen te denken dat Bitcoin zijn beste tijd heeft gehad en nu stilaan aan het doodbloeden is?

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:13
GianniDPC schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:54:
Zijn er nog mensen die stilaan beginnen te denken dat Bitcoin zijn beste tijd heeft gehad en nu stilaan aan het doodbloeden is?
Als je de absurde piek van november/december buiten beschouwing laat, zit BTC nog steeds op een stijgende lijn, dus nee, ik in ieder geval niet.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Nee. Jammer genoeg niet. Ik zou het wel willen, maar het is niet zo.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• GianniDPC
anboni schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:58:
[...]

Als je de absurde piek van november/december buiten beschouwing laat, zit BTC nog steeds op een stijgende lijn, dus nee, ik in ieder geval niet.
Ben je er dan ook van overtuigd dat we dit jaar bv de ATH nog kunnen overschrijven?

• GianniDPC
TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:59:
[...]
Nee. Jammer genoeg niet. Ik zou het wel willen, maar het is niet zo.
Waarom zou je dat willen? :p

• anboni
GianniDPC schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:59:
[...]

Ben je er dan ook van overtuigd dat we dit jaar bv de ATH nog kunnen overschrijven?
Niet noodzakelijk overtuigd dat die ATH weer bereikt wordt (zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als 'ie er wel dik overheen ging), maar ik verwacht wel dat we eind dit jaar hoger staan dan nu.

• Chris.nl
  • Niet online
M'n "December '17 instap moon-fantasie" misschien, maar de Bitcoin an sich niet imo.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Als ik naar de grafiek kijk op 1D niveau, is het een kwestie van tijd dat we de 6k gaan hertesten. Het algehele sentiment is zo ontzettend slecht ook.

Waar men in nov-jan het continu over crypto's had op straat en de werkvloer, is dat nu totaal verdwenen.

• GianniDPC
anboni schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Niet noodzakelijk overtuigd dat die ATH weer bereikt wordt (zou me aan de andere kant ook weer niet verbazen als 'ie er wel dik overheen ging), maar ik verwacht wel dat we eind dit jaar hoger staan dan nu.
Was de markt vorig jaar rond deze periode ook niet wat bearish? Misschien zien we dan wel weer een boom rond de zomermaanden.

Verwijderd

Je kunt het zo bekijken: het is nu vroeg in de ochtend. Het duurt nog lang voordat de maan begint te schijnen.

Afgelopen december was slechts een lantaarnpaal die aansprong.

Ik hoop dat je hierdoor al je vertrouwen terug hebt en all fucking in gaat.

• anboni
Trent900 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:03:
Waar men in nov-jan het continu over crypto's had op straat en de werkvloer, is dat nu totaal verdwenen.
Maar de werkvloer reageert ook alleen maar. Dat zijn de mensen die de pump van 10k naar 20k hebben veroorzaakt, niet de mensen die achter de gestage groei van 1k naar 10k zitten.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
GianniDPC schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:00:
[...]

Omdat er veel betere coins zijn dan bitcoin. Maar ik denk dat we die discussie niet opnieuw gaan opstarten. ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• GianniDPC
TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:05:
[...]
Omdat er veel betere coins zijn dan bitcoin. Maar ik denk dat we die discussie niet opnieuw gaan opstarten. ;)
Wel, ik ben het daarmee eens maar momenteel bepaalt Bitcoin nog altijd stevig de richting van de altcoins jammergenoeg..

Verwijderd

TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:05:
[...]
Bitcoin is al battle hardened in scaling en hacks. Stap 2 in deze discussie.

Wie maakt stap 3? Dan kan het los.

Verwijderd

GianniDPC schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:06:
[...]

Wel, ik ben het daarmee eens maar momenteel bepaalt Bitcoin nog altijd stevig de richting van de altcoins jammergenoeg..
Ja de pairs. Stap 3. Komop allemaal!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mt. Gox bitcoins worden weer verkocht?

Weg

• ggj87
New Yorker schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:08:
Mt. Gox bitcoins worden weer verkocht?
Ach kom nou, dat was krap $80 eraf :S

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Chris.nl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:48:
[...]

Zoiets dacht ik een paar dagen geleden. Er €25 ingestopt voor 1009 stuks, die zijn nu €36 waard. Is een klein deel van m'n pf 'k kan er maximaal €25 mee verliezen of er gebeurt iets anders.
Ah ook in NCASH? Ja idd dat is geen goeie investering dan.

Ik zie nu dat ie op Binance 0.04 staat (al op 0.05 en bijna 0.06 gestaan) maar ook op 0.03 - 0.02.

Nu ik zou er wel 100 euro instoppen of iets minder maar de vraag is , doe ik het nu of wacht ik nog effe tot ie zakt (al weet je niet wanneer) Kan evengoed ook stijgen.

Maar ivm ADA zal ik wel instappen. 0.22 USD per coin is niet slecht, kan ook wel nog naar beneden maar ook naar boven. Is toch voor de long-term.

SPiET

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
Als ik naar de grafiek kijk op 1D niveau, is het een kwestie van tijd dat we de 6k gaan hertesten. Het algehele sentiment is zo ontzettend slecht ook.

Dit merk ik ook inderdaad, vrijwel niemand heeft het meer over zijn portfolio.

• ggj87
Capt. Trippie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:14:
[...]

Niemand wil het meer over zijn portfolio hebben :+

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
ggj87 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:15:
[...]

haha, ik sla alle vragen ook af met "Ach, ik kijk in juni/juli wel weer. HODL HODL. ;) O-)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:52
[...]

Valt mee. Hier op het werk hebben we het wel eens over onze deprimerende situatie. Je zit er toch samen in :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:17:
Ik zie hier nog niks over NCASH. Staat nu een dagje op Binance.
https://nucleus.vision/
https://coinmarketcap.com/currencies/nucleus-vision/
Werkend product met potentie maar ik vrees wel voor wat privacy issues.
Een klein bedrag ingestoken en ik ga het eens volgen.
Ik volg Ncash dus ook nog, ben wel bang het het puur fomo is vanuit het CCN youtube kanaal. Ik zou nu niet bijkopen, ik wacht op een serieuze dip voordat ik ook maar iets bijkoop.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
Capt. Trippie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:14:
[...]

Klopt, mijn portfolio heeft aangegeven dat niet leuk te vinden. :'(

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-01 14:26
GianniDPC schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:00:
[...]

Ik ben het met hem eens. Bitcoin bepaald de markt teveel, zodra deze meer ontkoppeld wordt zal de rest van de markt stabieler zijn en dus ook veel gezonder blijven. Deze grote fluctuaties zijn wellicht leuk voor de daytraders maar voor de technologie is het veel minder prettig.

Idealiter gaat tether zsm op zijn gat en hebben we meer fiat pairings met tokens ipv alleen bitcoin/eth/litecoin. Ik denk dat dan ook bitcoin een behoorlijk klapper zal maken (naar beneden)

• Chris.nl
  • Niet online
spietie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Ah ook in NCASH? Ja idd dat is geen goeie investering dan.

Ik zie nu dat ie op Binance 0.04 staat (al op 0.05 en bijna 0.06 gestaan) maar ook op 0.03 - 0.02.

Nu ik zou er wel 100 euro instoppen of iets minder maar de vraag is , doe ik het nu of wacht ik nog effe tot ie zakt (al weet je niet wanneer) Kan evengoed ook stijgen.

Maar ivm ADA zal ik wel instappen. 0.22 USD per coin is niet slecht, kan ook wel nog naar beneden maar ook naar boven. Is toch voor de long-term.
ADA heb ik ook, duur gekocht, goedkoper bijgekocht en weer zien dalen. 'k Denk wel dat het goed komt met die munt, maar achteraf gezien had ik ze beter nu kunnen kopen :+
[...]

Is ook niet leuk om maanden op rij te moeten zeggen dat je totaal op verlies staat. Volgende ATH komen de "Ik was toen ook ingestapt / uitgestapt / uitgelachen maar 'had ik maar' verhalen" nog sterker terug...

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Ik zie nu dat de topic warning is aangepast! Goed werk @.oisyn !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Chris.nl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:27:
[...]

[...]

Is ook niet leuk om maanden op rij te moeten zeggen dat je op verlies staat. Volgende ATH komen de "Ik was toen ook ingestapt / uitgestapt / uitgelachen maar 'had ik maar' verhalen" nog sterker terug...
inderdaad, ik ben ingestapt net voor de 1e hype piek ( eind nov) . eind dec/begin januari zijn veel bekenden ingestapt om mijn aanraden :+ Nu de 1e piek voorbij is likt iedereen zijn wonden maar de 2e hype piek wordt massive :9

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
RideWithUz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:31:
[...]

inderdaad, ik ben ingestapt net voor de 1e hype piek ( eind nov) . eind dec/begin januari zijn veel bekenden ingestapt om mijn aanraden :+ Nu de 1e piek voorbij is likt iedereen zijn wonden maar de 2e hype piek wordt massive :9
Dat zou toch geweldig zijn he! *O*

Zero.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Bij de eerste crash van dit jaar (begin januari) was er sprake dat de G6/G8/G20 of whatever samen ging zitten en de kans bestond dat ze crypto zouden verbieden of sterk reguleren. Dat zorgde toen voor heel veel fud. Sindsdien heb ik er niks meer over gelezen. Moet deze top nog komen of was dat fake news toen?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Je gaat er ff vanuit dat er nog zo'n piek komt.

Daar ga ik eigenlijk niet vanuit. Ik denk dat iedereen redelijk flabbergasted was eind december, maar dat volgende grote stijgingen veel eerder afgekapt worden door verkopen. Mensen weten nu wel dat de bomen niet tot in de hemel groeien in 1 maand tijd. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
Als ik naar de grafiek kijk op 1D niveau, is het een kwestie van tijd dat we de 6k gaan hertesten.
Als ik naar de grafiek kijk op 1D niveau, is het een kwestie van tijd dat we de 17k gaan hertesten.

8)7

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-01 16:50
https://twitter.com/vecha...status/973521505509191680

Best duur zo'n muurbrede poster voor een signing ceremony :P

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 18:35
Gaat rap met bitcoin en dan is het nog niet eens 1700

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

[...]

Ik denk dat we hier nog wel lang op mogen wachten. Einde jaar dan wel niet volgend jaar.
De volgende 'hype' komt pas wanneer btc de 20k dollar weer aantikt zodat jouw vrienden weer vol trots kunnen gaan vertellen hoe gaaf het allemaal wel niet is en dat zij er al in zitten om zo de rest van de normies mee te nemen. Alleen om btc weer naar 20k te halen hebben we vers geld nodig. En dit gaat lang duren. Zoals gezegd likt momenteel iedereen die in is gestapt post december zijn wonden en zijn dus alles behalve positief. De rest van de normies ziet btc als falen, want het is minder dan de helft van wat het was. Zij geven namelijk niets om de technologie die erachter zit.

Dan hebben we het institutionele geld wat nog moet komen, alleen niet nu met zoveel onzekerheid. Zoals alle dagvaardingen etc. Die komt pas als de boel meer gereguleerd is.

Of een van de munten komt ineens met massa adoptie en heel de wereld omarmt blockchain maar met alle schaalbaarheid/privacy/vertrouwens issues zie ik dit ook niet voor de zomer gebeuren.

Ik voorzie een koude zomer.

EDIT: ik hoop natuurlijk dat ik de plank hier volledig mis sla -O-

• hmr

hmr

Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat we hier nog wel lang op mogen wachten. Einde jaar dan wel niet volgend jaar.
De volgende 'hype' komt pas wanneer btc de 20k dollar weer aantikt zodat jouw vrienden weer vol trots kunnen gaan vertellen hoe gaaf het allemaal wel niet is en dat zij er al in zitten om zo de rest van de normies mee te nemen. Alleen om btc weer naar 20k te halen hebben we vers geld nodig. En dit gaat lang duren. Zoals gezegd likt momenteel iedereen die in is gestapt post december zijn wonden en zijn dus alles behalve positief. De rest van de normies ziet btc als falen, want het is minder dan de helft van wat het was. Zij geven namelijk niets om de technologie die erachter zit.

Dan hebben we het institutionele geld wat nog moet komen, alleen niet nu met zoveel onzekerheid. Zoals alle dagvaardingen etc. Die komt pas als de boel meer gereguleerd is.

Of een van de munten komt ineens met massa adoptie en heel de wereld omarmt blockchain maar met alle schaalbaarheid/privacy/vertrouwens issues zie ik dit ook niet voor de zomer gebeuren.

Ik neig steeds meer naar mijn hele porfolio naar een wallet te trekken en hem in de kluis bij mijn ouders te leggen om er gewoon minimaal 2 of 3 jaar niet meer naar te kijken. Go big or go home zeg maar.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mannowlahn
hmr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:55:
[...]

Ik neig steeds meer naar mijn hele porfolio naar een wallet te trekken en hem in de kluis bij mijn ouders te leggen om er gewoon minimaal 2 of 3 jaar niet meer naar te kijken. Go big or go home zeg maar.. :)
Denk dat dit sowieso de beste tactiek is. tuurlijk zal je misschien een ATH missen van en coin, maar over het algemeen denk ik dat je echt wel winst er uit trekt na 3 jaar en behoorlijk wat ook.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

hmr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:55:
[...]

Ik blijf de munten waar ik in geloof stug bijkopen, beetje de krenten uit de pap kopen.
Als je de tijd hebt kun je in deze markt met daghandel een prima boterham verdienen daar het nogsteeds zo volatiel is. Maar een alt season zoals we deze afgelopen jaar hebben gezien gaan we in mijn ogen niet meer zien.

Verwijderd

U heeft een erfenis tegoed maar eerst moet u geld storten 8)7

• hmr

hmr

Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:00:
[...]

Ik blijf de munten waar ik in geloof stug bijkopen, beetje de krenten uit de pap kopen.
Als je de tijd hebt kun je in deze markt met daghandel een prima boterham verdienen daar het nogsteeds zo volatiel is. Maar een alt season zoals we deze afgelopen jaar hebben gezien gaan we in mijn ogen niet meer zien.
Ik heb geen tijd + zin in daghandel en mijn boterham verdien ik al met iets anders :). Dit is gewoon een leuk gokje dat tot op heden absoluut geen windeieren heeft gelegd. Het bedrag wat ik nu in mijn PF heb zitten, wat absoluut geen kleingeld is, is pure winst. Heb mijn inleg *x% er al lang uitgehaald. Wil nu gewoon kijken of het nog exponentieel kan groeien :). Op zich niet lastig om meer rente te krijgen dan op mijn spaarrekening.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ksborg
Wauw het valt me op hoeveel reacties eronder totaal niet gaan over wat ze hebben gepost, maar mensen die je zogenaamd ETH gaan overmaken als je hen iets stuurt :X.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

hmr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:03:
[...]

Ik heb geen tijd + zin in daghandel en mijn boterham verdien ik al met iets anders :). Dit is gewoon een leuk gokje dat tot op heden absoluut geen windeieren heeft gelegd. Het bedrag wat ik nu in mijn PF heb zitten, wat absoluut geen kleingeld is, is pure winst. Heb mijn inleg *x% er al lang uitgehaald. Wil nu gewoon kijken of het nog exponentieel kan groeien :). Op zich niet lastig om meer rente te krijgen dan op mijn spaarrekening.
Volgens mij heb je daar dan een prima strategie :)

Verwijderd

Met mijn PF gaat het juist erg goed!

PF staat dan wel voor Persoonlijke Financiëlecrisis.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-01 16:50
ksborg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:05:
[...]

Wauw het valt me op hoeveel reacties eronder totaal niet gaan over wat ze hebben gepost, maar mensen die je zogenaamd ETH gaan overmaken als je hen iets stuurt :X.
Ja, je ziet dit bij meerder grote crypto-accounts, kijk maar eens bij vitalik of cz van Binance, beschamend dat Twitter het zo lang laat doorgaan.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:07:
Met mijn PF gaat het juist erg goed!

PF staat dan wel voor Persoonlijke Financiëlecrisis.
Zou niet zo moeten zijn als je de waarschuwing had gelezen ;).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

hmr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Was geen simpel vraagje toch? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Owja investeer nooit meer geld... Dan... Kans op m00n, koop NANO...

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:09:
[...]

Owja investeer nooit meer geld... Dan... Kans op m00n, koop NANO...
Een tijdje geleden was ik opzoek naar nog een leuke munt om duizend piek fiat in te stoppen las gokje.. Ben nog steeds opzoek naar zo'n projectje. Dus dan wordt het: PF naar een hardware wallet en gaan spelen met 1k met rotzooi muntjes en beetje handelen!

Dat wordt het nu denk ik..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

ksborg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:05:
[...]

En toch trappen mensen daar nog steeds in ook die Nigeriaanse bendes van 20 jaar geleden.

VеСhаin Fоundаtiоn @vechainoficioI _O-
1 uur geleden

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
Adnanos schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:34:
Bij de eerste crash van dit jaar (begin januari) was er sprake dat de G6/G8/G20 of whatever samen ging zitten en de kans bestond dat ze crypto zouden verbieden of sterk reguleren. Dat zorgde toen voor heel veel fud. Sindsdien heb ik er niks meer over gelezen. Moet deze top nog komen of was dat fake news toen?
Die top is binnenkort ergens en Nederland wil het voortouw nemen mbt regelgeving cryptocurrency's las ik gisteren in een artikel maar nu kan ik het artikel niet meer vinden..

Zero.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
C6DL schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:37:
[...]

Als ik naar de grafiek kijk op 1D niveau, is het een kwestie van tijd dat we de 17k gaan hertesten.

8)7
20 Jaar in de handel, wat jij?

• RideWithUz
Flagg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:35:
[...]

Je gaat er ff vanuit dat er nog zo'n piek komt.

Daar ga ik eigenlijk niet vanuit. Ik denk dat iedereen redelijk flabbergasted was eind december, maar dat volgende grote stijgingen veel eerder afgekapt worden door verkopen. Mensen weten nu wel dat de bomen niet tot in de hemel groeien in 1 maand tijd. :)
Ik denk dat er nog heel veel crypto wannabee's rondlopen die nog niet zijn ingestapt en nu gedemotiveerd zijn, als echter de koersen weer gaan stijgen zoals ze deden voor de hype FOMOen er weer veel mensen in , de hype heeft koud 2 maanden geduurd, neem aan dat niet alle geïnteresseerden er destijds zijn ingestapt

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:11:
[...]

En toch trappen mensen daar nog steeds in ook die Nigeriaanse bendes van 20 jaar geleden.

VеСhаin Fоundаtiоn @vechainoficioI _O-
1 uur geleden
Daarom zit er ook bijna geen mens meer op Twitter.
Twitter verpest het voor zichzelf door vervuiling niet te bestrijden.

Los daarvan is het nog steeds niks met de BTC, de schommelt keurig heen en weer tussen de de onder en bovengrens die de whales hebben afgesproken.
Valt ook helemaal niet op.... 8)7

Ondertussen heb ik tijd gehad om eens een account hier en daar te openen op Exchanges.
Altijd handig als het ècht los breekt, anders loop je immers achter de feiten aan.

• RideWithUz
Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:53:
[...]

volledig mee eens , ik zei ook niet dat ik de 2e hype piek snel verwacht, maar wel dat hij ooit komt..

tot die tijd vul ik gewoon mijn bags aan als de koersen laag staan

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
BNB wordt gelanceerd?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Het gevoel dat je krijgt als je op je telefoon de koers van bitcoin denkt te openen in dollars en het staat in euro's... :')

• HoppyF
Niet echt.
Hij liep nogal achter en wordt nu wat bijgetrokken.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Binance Coin (BNB) will be upgraded to exist on its own blockchain mainnet, becoming a native coin. At the same time, Binance will transition from being a company to a community.
https://twitter.com/binan...s/973550991546044417?s=21

https://support.binance.c...60001668872-Binance-Chain

[ Voor 8% gewijzigd door Bmfd op 13-03-2018 15:07 ]

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
Dus gewoon een halve ETH sturen en je krijgt er minimaal 5 terug...?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-01 00:20

p0st

Dutch Reefer

RickvN schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:05:
[...]

Yep

Afbeeldingslocatie: https://images.8tracks.com/cover/i/001/514/877/do-it-5002.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door p0st op 13-03-2018 15:07 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
[...]

Ja en als je dan slim bent deel je die 5 die je krijgt weer op en stuur je dan weer terug zo ben ik supersnel miljonair geworden

Verwijderd

[...]

De schaamteloosheid ook. Boord voor de kop die lui |:(

• HoppyF
[...]

Altijd!
Ik zal het je makkelijker maken.
Ik geef mijn ETH deposit adres wel dan kun je meteen 4,5 ETH storten... ;)
Scheelt mij weer werk. :O

• Luca
HoppyF schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:47:
[...]

Niet echt.
Lol, 25% stijging.. Is maar wat je "wat bijtrekken" noemt. _O-

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:36

ulTimaS

Mayhaps

HoppyF schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:47:
[...]

Niet echt.
https://support.binance.c...60001668872-Binance-Chain

• sjukke
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:07:
[...]

De schaamteloosheid ook. Boord voor de kop die lui |:(
Ja echt stom de mensen die niet meedoen met deze actie.. Dief van de eigen portemonnee.

Ik heb net weer wat gestuurd maar kreeg er deze keer maar 8 terug... Vorige keer 12 ben erg boos!!!1

• mannowlahn
[...]

ja zo simpel is het gewoon, ik snap echt niet waarom mensen die niet massaal doen, wat valt er te verliezen? Gratis geld komt toch altijd zonder voorwaaren?

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04-2025
Pelox schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:22:
[...]

Die top is binnenkort ergens en Nederland wil het voortouw nemen mbt regelgeving cryptocurrency's las ik gisteren in een artikel maar nu kan ik het artikel niet meer vinden..
Er staan meerdere meetings gepland met de G20 in Argentinie deze maand (vanaf de 17e). Frankrijk en Duitsland hebben het initiatief genomen voor meer regulering en Nederland sluit zich daar ook bij aan. Het IMF zal daarnaast een rapport overhandigen, waarbij ik toch wel benieuwd ben naar de inhoud en de invloed daarvan op de koers.

https://www.theguardian.c...rackdown-cryptocurrencies

Verwijderd

Als je het hebt over sodom en gomorra dan zit je in de crypto wereld wel goed. Hier komt alles samen wat het daglicht niet kan verdragen, factor 10 ;)

Verwijderd

weet iemand waarom het zo stil is rond wanchain?

• sjukke
Ik kwam nog een artikel tegen over Ripple op Quote, deze keer vrij aardig onderbouwd.

Ze gaan bedrijven omkopen met investeringen zodat ze XRP gaan gebruiken;

http://www.quotenet.nl/Ni...XRP-gaan-gebruiken-212169

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:37:
Omdat exchange(s) nog altijd bezig zijn met de implementatie van Wanchain en er voor de rest niks nieuws te melden is.

• mannowlahn
sjukke schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:42:
Ik kwam nog een artikel tegen over Ripple op Quote, deze keer vrij aardig onderbouwd.

Ze gaan bedrijven omkopen met investeringen zodat ze XRP gaan gebruiken;

http://www.quotenet.nl/Ni...XRP-gaan-gebruiken-212169
Tja, vind het wel een slim idee. Als uiteindelijk iedereen xrp gebruikt dan is het een win/win situatie.

• RideWithUz
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:37:
vanwege de huidige koersen waarschijnlijk besloten om het listen uit te stellen?

• HoppyF
Danny.G schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Lol, 25% stijging.. Is maar wat je "wat bijtrekken" noemt. _O-
25 of 30% stijging lijkt veel maar dit is gerekend vanaf een lage prijs.
Kijk voor de lol eens een paar weken terug naar februari.
Daar zit de BNB nu ongeveer op.
Januari was nog veel hoger iets van 12 euro of meer tov nu 8 euro.
Je moet een "mega" stijging dus wel goed bekijken.

Dit geldt uiteraard ook voor andere coins.

Verwijderd

casinocoin +16%
wat ik ook niet begrijp is dat net als bij eos,er standaard 100 eth de boel staat vast te houden :?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 16:09 ]

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Zo koop je 7.8 GVT op 25 dollar en daarna nog 10 op 34 en nog 16 op 36 dollar. En nu staat de koers weer op 27 dollar. Ik ben echt een top inkoper haha.

• Luca
HoppyF schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:02:
[...]

25 of 30% stijging lijkt veel maar dit is gerekend vanaf een lage prijs.
Kijk voor de lol eens een paar weken terug naar februari.
Daar zit de BNB nu ongeveer op.
Januari was nog veel hoger iets van 12 euro of meer tov nu 8 euro.
Je moet een "mega" stijging dus wel goed bekijken.

Dit geldt uiteraard ook voor andere coins.
In januari was BTC dan ook meer waard dan nu :P

Een stijging van 40% is fors, hoe dan ook. Als ik net voor de stijging in had gekocht, had ik heel lekker verdiend en een forse winst gehad. Maar ik snap je punt, no worries!

Speaking of, ik wilde vanacht serieus BNB halen. _O-

• ksborg
tias86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:24:
Zo koop je 7.8 GVT op 25 dollar en daarna nog 10 op 34 en nog 16 op 36 dollar. En nu staat de koers weer op 27 dollar. Ik ben echt een top inkoper haha.
Ik heb vanochtend ook gedurft om iets te kopen nadat ie al even aan het dalen was. En tadaa, min 10% :+.

• HoppyF
Danny.G schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:24:
[...]

In januari was BTC dan ook meer waard dan nu :P

Een stijging van 40% is fors, hoe dan ook. Als ik net voor de stijging in had gekocht, had ik heel lekker verdiend en een forse winst gehad. Maar ik snap je punt, no worries!

Ja, dat klopt.
Echter de BTC waarde van nu houdt waarschijnlijk geen stand en je ziet nu de waarde alweer inkakken.
Van mij mag de BNB hoog blijven staan want het is toch een handige coin.

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:24:
Ja t gaat lekker met GVD ehhh GVT :F maar zodra de markt weer aantrekt dan gaat GVT ook wel weer omhoog. Hij staat nu relatief laag maar kan nog wel veel lager. Wat mij wel opviel is dat het volume flink omhoog schoot toen hij rond de 28 dollar kwam te staan. Dus er is zat interesse rond dit niveau.

Als bitcoin besluit even niet verder te dalen dan valt het denk ik wel mee. Verwacht niet dat ie beneden de 25 gaat komen mits bitcoin niet hard gaat dalen.

Verder praat ik mezelf vooral hoop in hier, dus neem bovenstaand alsjeblieft niet als advies.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
@cryptosletje Zal wel goed komen denk ik. (zeg ik ook altijd tegen mij zelf) Maar ik kan concluderen dat ik nog steeds een FOMO koper ben. Al waren die laatste 16 een soort noodsprong op do avond van nuls naar GVT wat uiteindelijk niet goed uitpakt. Want ik had op NULS nog steeds op winst gestaan bij huidige koers. En bij GTV nu 16 keer 9 dollar in de min.
Als ie weer omhoog gaat ga ik weer verder met shillen en moon en lambo berichten plaatsen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door tias86 op 13-03-2018 16:49 ]

• ggj87
Werkt het DGD trucje nog? Staat nu weer redelijk laag al heeft hij lager gestaan. Staan vrij flinke buyorders klaar.

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:48:
@cryptosletje Zal wel goed komen denk ik. (zeg ik ook altijd tegen mij zelf) Maar ik kan concluderen dat ik nog steeds een FOMO koper ben. Al waren die laatste 16 een soort noodsprong op do avond van nuls naar GVT wat uiteindelijk niet goed uitpakt. Want ik had op NULS nog steeds op winst gestaan bij huidige koers. En bij GTV nu 16 keer 9 dollar in de min.
Als ie weer omhoog gaat ga ik weer verder met shillen en moon en lambo berichten plaatsen. ;)
Fomo is ook kut. Heb er de laatste weken ook telkens weer een beetje fiat ingestoken. Eerst GVT, toen nog die kryll ico... Er is ook zoveel moois te koop. Maar ben er nu wel klaar mee. Eerst maar eens wat resultaten. Sowieso met de huidige markt, wie weet zakken we nog wel 50% in marketcap.

Mocht de groei er flink komen dan zit ik leuk. Mocht de markt compleet inkakken dan verlies ik een bedrag waar ik vrede mee heb.

Mooie balans zo.

• Luca
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:40:
[...]
Verder praat ik mezelf vooral hoop in hier, dus neem bovenstaand alsjeblieft niet als advies.
Shit, en ik maar alles blijven kopen wat je hier in dit topic plaatste.. :'(

Verwijderd

Danny.G schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:59:
[...]

Shit, en ik maar alles blijven kopen wat je hier in dit topic plaatste.. :'(
Dat spijt me oprecht. Het komt door mijn representatieve username denk ik. Dan hakt het blinde vertrouwen er al snel in.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Danny.G schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:24:
Ik heb toevallig gisteren al mijn ven omgezet in bnb, lach me rot nu. :D
Jammer alleen dat ik het beste verkoopmomentje gemist heb maar je kunt niet alles hebben. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Luca
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:03:
[...]

Dat spijt me oprecht. Het komt door mijn representatieve username denk ik. Dan hakt het blinde vertrouwen er al snel in.
:D :D _O-

Verwijderd

het leuke van crypto is dat je,al heb je net als ik er geen verstand van,er bakken met geld mee verdiend *O*

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:06:
[...]

Ik heb toevallig gisteren al mijn ven omgezet in bnb, lach me rot nu. :D
Jammer alleen dat ik het beste verkoopmomentje gemist heb maar je kunt niet alles hebben. :P
Ik heb gisteren ook m'n Ven ingerolen voor bnb.
Nu heb ik die Vennetjes weer, omdat ik gelijk weer een kooporder had geplaatst.
Nou ja...toch weer wat meer Vennetjes. :)

Nu weer verkocht voor btc.......je moet wat.

[ Voor 4% gewijzigd door Ton Hasselt op 13-03-2018 17:27 ]

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04-2025
Zit er toch weer aan te denken om even wat fiat in QLINK te stoppen. Zo aan de zijlijn staan en wachten tot die koers weer op de 8K staat, is ook maar een saaie bedoeling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:13:
het leuke van crypto is dat je,al heb je net als ik er geen verstand van,er bakken met geld mee verdiend *O*
Ah, je kunt er ook geld mee verdienen? Blijkbaar maak ik echt de verkeerde keuzes. Casinocoin zei je?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:31:
[...]

Ah, je kunt er ook geld mee verdienen? Blijkbaar maak ik echt de verkeerde keuzes. Casinocoin zei je?
is zeker een leuke munt om je gratis geld in te stoppen

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:31:
[...]

Kijk dat zijn de echte diehards! Gokken met crypto's en dan ook nog eens in casinocoin stappen, respect dude! :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:13:
Nog leuker is door gewoon niks te doen met je PF 8)
Pagina: 1 ... 173 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!