[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 172 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.958 views

Onderwerpen

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:51:
Nou die buy order is binnen. Niet verwacht toch gekregen. oOo
Xrp?

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Och ja, jullie hebben gelijk met die fees, ik word ook al een dagje ouder natuurlijk :$ . Laat onverlet dat je voor de buy orders nog altijd kapitaal nodig hebt (buy order moet minimaal 0.01 eth zijn geloof ik, en dat dan maal het aantal beschikbare currencies) en daar ontbreekt het me momenteel aan... wat je niet hebt kan je ook niet verkopen he :'(

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
pires101 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:32:
[...]

Ik wacht ook even op de onvermijdelijke dip maar ADA is wel een coin die hoog op mijn lijstje staat als ik naar de daily chart kijk...die moet bijna alleen nog maar omhoog kunnen gaan zou je zeggen. Heeft op 4x huidige waarde gestaan dus nog wel wat ruimte om te gaan.
Hoeveel moet die nog dippen dan voor je instapt? Staat nu aan 0.22 en schommelt daartussen. Denk nie dat ie nog veel verder daalt.

SPiET

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:49:
Ik snap hem ook niet? :? 0,05% fee inzetten om een mogelijke 100% winst te pakken? Het zal aan mij liggen maar dat is toch een no brainer? :D
Ja lijkt mij ook... Tenzij er aangenomen wordt dat er voor elke geplaatste order fee betaald moet worden. Dan wordt het minder leuk.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:09
Greymore1 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:39:
Als iemand nog goedkoop CPChain wil inslaan op IDEX.. ga uw gang. FUD heeft de prijs omlaag gegooid.
Linkje naar de FUD? Heb al een aantal CPChain, nu is een mooi momentje om nog wat extra in te slaan, maar dan wil ik wel ff weten wat er naar buiten is gekomen wat de prijs heeft beinvloed?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• paul-s83
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:55:
[...]

Ja lijkt mij ook... Tenzij er aangenomen wordt dat er voor elke geplaatste order fee betaald moet worden. Dan wordt het minder leuk.
Fee betaal je toch alleen bij market orders? (althans bij een aantal exchanges). Dus dan kost het plaatsen van een order ruim onder de huidige koers je zowieso niks, ongeacht deze wordt uitgevoerd.

Verwijderd

the_Omniscient schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:54:
Och ja, jullie hebben gelijk met die fees, ik word ook al een dagje ouder natuurlijk :$ . Laat onverlet dat je voor de buy orders nog altijd kapitaal nodig hebt (buy order moet minimaal 0.01 eth zijn geloof ik, en dat dan maal het aantal beschikbare currencies) en daar ontbreekt het me momenteel aan... wat je niet hebt kan je ook niet verkopen he :'(
Klopt je moet het wel kunnen backen. Zou wel leuk zijn als dat niet hoefde trouwens :Y

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
paul-s83 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:55:
[...]

Linkje naar de FUD? Heb al een aantal CPChain, nu is een mooi momentje om nog wat extra in te slaan, maar dan wil ik wel ff weten wat er naar buiten is gekomen wat de prijs heeft beinvloed?
Telegram admins waren openlijk aan het FUDden in de chat; waren pissed omdat ze niet werden betaald ( is ook nooit ter sprake gekomen)

Verwijderd

paul-s83 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:58:
[...]

Fee betaal je toch alleen bij market orders? (althans bij een aantal exchanges). Dus dan kost het plaatsen van een order ruim onder de huidige koers je zowieso niks, ongeacht deze wordt uitgevoerd.
Maker/taker bij poloniex, binance heeft maar 1 rate geloof ik. Coinbase alleen market fee en geen limit dacht ik.

Ik trade te weinig merk ik

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 23:07 ]

• Ton Hasselt
Ga je geen spijt van hebben.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:07:
[...]

Ga je geen spijt van hebben.
Hoop het ook niet, maar wil er geen fiat meer in stoppen. Ik ben 5 weken geleden begonnen met traden en had 519xrp en nu 657.

Eind van het jaar minimaal 1000 hebben. En kan me eigenlijk niet schelen of het wat gaat worden, zou uiteraard leuk zijn, maar gaat me nu meer om het spelletje. :)

En kijken of het lukt natuurlijk sell high, buy low klinkt makkelijk, maar dan moet het ook nog lukken in de praktijk. :P so far gaat het redelijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ton Hasselt
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:14:
[...]

Hoop het ook niet, maar wil er geen fiat meer in stoppen. Ik ben 5 weken geleden begonnen met traden en had 519xrp en nu 657.

Eind van het jaar minimaal 1000 hebben. En kan me eigenlijk niet schelen of het wat gaat worden, zou uiteraard leuk zijn, maar gaat me nu meer om het spelletje. :)

En kijken of het lukt natuurlijk sell high, buy low klinkt makkelijk, maar dan moet het ook nog lukken in de praktijk. :P so far gaat het redelijk.
Xrp lijkt me wel een muntje dat altijd zal blijven.

• paul-s83
Greymore1 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:02:
[...]

Telegram admins waren openlijk aan het FUDden in de chat; waren pissed omdat ze niet werden betaald ( is ook nooit ter sprake gekomen)
Thanks, toch alsnog nog wat extra CPchain kunnen opscheppen voor een mooi prijsje :)

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Interessante poll overigens. Als je een normale curve verwacht, dan zijn er wel heel veel mensen die boven 100.000 hebben ingevuld (15) tov. 50.000-100.000 (2). Dus *of* een aantal mensen zit de poll te fucken, *of*, als we wel een normale verdeling hebben zitten er waarschijnlijk aardig wat mensen hier die meer dan 500.000 in hun portfolio hebben zitten. Misschien een nieuwe poll met een andere verdeling?

• Ton Hasselt
Specy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:59:
Interessante poll overigens. Als je een normale curve verwacht, dan zijn er wel heel veel mensen die boven 100.000 hebben ingevuld (15) tov. 50.000-100.000 (2). Dus *of* een aantal mensen zit de poll te fucken, *of*, als we wel een normale verdeling hebben zitten er waarschijnlijk aardig wat mensen hier die meer dan 500.000 in hun portfolio hebben zitten. Misschien een nieuwe poll met een andere verdeling?
Iedereen zit toch zo'n beetje boven de 100.000€, we zijn geen kinderen hier.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 00:02:
[...]

Iedereen zit toch zo'n beetje boven de 100.000€, we zijn geen kinderen hier.
Idd, een echt kind had die spaarpot allang omgekeerd en leeg gerammeld. :X

XRP = trash

Verwijderd

Specy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:59:
Early adapters of fuckers.

Had ik me er 5 jaar geleden maar wat meer mee bezig gehouden. Ik kan me nog herrineren dat ik een keertje keek, zo'n 3 jaar terug toen ik wat las over bitcoin. Op dat moment stond hij rond de 300 euro. Heb er toen nog over nagedacht om er 500 in te steken. Maar dat idee verdween langzaam naar de achtergrond. Had ik het maar gedaan...

Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ondertussen gaan we weer wat omhoog.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 06:11:
[...]

Had ik me er 5 jaar geleden maar wat meer mee bezig gehouden. Ik kan me nog herrineren dat ik een keertje keek, zo'n 3 jaar terug toen ik wat las over bitcoin. Op dat moment stond hij rond de 300 euro. Heb er toen nog over nagedacht om er 500 in te steken. Maar dat idee verdween langzaam naar de achtergrond. Had ik het maar gedaan...

Ondertussen gaan we weer wat omhoog.
Ik zit er serieus aan te denken om mijn stapel oude harddisks maar eens even na te lopen. Heb jaren geleden wel wat met bitcoin gedaan, wallet geinstalleerd en wat aangeprutst met minen maar kan me niet zo goed herinneren of ik daadwerkelijk ook wat binnengeharkt heb. Maargoed, het is het checken waard...

Volgens mij zit er voorlopig nog wel support op $9k, gisteren dikke rode candle naar beneden en die stopte abrupt bij die $9k als ik Delta moet geloven.

Iets zegt me dat we dit gekabbel nog wel een paar maanden zo gaan houden...

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 06:26:
[...]

Ik zit er serieus aan te denken om mijn stapel oude harddisks maar eens even na te lopen. Heb jaren geleden wel wat met bitcoin gedaan, wallet geinstalleerd en wat aangeprutst met minen maar kan me niet zo goed herinneren of ik daadwerkelijk ook wat binnengeharkt heb. Maargoed, het is het checken waard...

Volgens mij zit er voorlopig nog wel support op $9k, gisteren dikke rode candle naar beneden en die stopte abrupt bij die $9k als ik Delta moet geloven.

Iets zegt me dat we dit gekabbel nog wel een paar maanden zo gaan houden...
Altijd de moeite waard om even te checken :Y

Ja ik denk ook dat we de komende maanden wat tussen de 8 en 12k blijven kwakkelen. Misschien toch eens wat tijd vrijmaken om een beetje te swingtraden her en der.

Zoals het nu gaat is het redelijk voorspelbaar. Maargoed als ik een sell order erdoor heb zul je zien dat we binnen 3 uur op 25k staan :')

• paul-s83
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 06:40:
[...]

Altijd de moeite waard om even te checken :Y

Ja ik denk ook dat we de komende maanden wat tussen de 8 en 12k blijven kwakkelen. Misschien toch eens wat tijd vrijmaken om een beetje te swingtraden her en der.

Zoals het nu gaat is het redelijk voorspelbaar. Maargoed als ik een sell order erdoor heb zul je zien dat we binnen 3 uur op 25k staan :')
VERKOOP DAN!!! >:)

Verwijderd

Eigenlijk wel he. Ik moet me opofferen voor m'n mede-crypto gangsters.

Verwijderd

Goed nieuws voor alle HTML holders (denk ik):

https://docs.google.com/d...5PzotmV_3Q1to/mobilebasic

Blijkbaar krijgt het POMA platform zijn eigen blockchain met coins. Zoals ik het lees komt er een private distribution van deze coins voor HTML holders. Wat ze hiermee precies bedoelen weet ik niet, maar zoals het nu lijkt alleen maar voordelen voor de holders van HTML. Even kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sowieso lijkt het de moeite om een Kucoin dump even uit te stellen.

Verwijderd

Ik stond laatst aardig hoog in de +, dus heb ik mijn inleg x6 eruit gehaald en wat kleine rommel achtergelaten.

Ik kreeg een nieuwe baan met minder vrije tijd en had geen zin meer in de crypto-stress.

Ik mijn laatste beetje op Binance echt helemaal blind ingezet op iets "goedkoops". NCASH, kort voor Nucleus Vision blijkbaar (de afkorting cash ontgaat mij). Is 'ie sindsdien zo'n 80% omhoog gegaan. Wut?

Iemand hier kennis van Nucleus Vision? ik zie dat ook echt alleen Binance er mee trade.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 07:54:
Ik stond laatst aardig hoog in de +, dus heb ik mijn inleg x6 eruit gehaald en wat kleine rommel achtergelaten.

Ik kreeg een nieuwe baan met minder vrije tijd en had geen zin meer in de crypto-stress.

Ik mijn laatste beetje op Binance echt helemaal blind ingezet op iets "goedkoops". NCASH, kort voor Nucleus Vision blijkbaar (de afkorting cash ontgaat mij). Is 'ie sindsdien zo'n 80% omhoog gegaan. Wut?

Iemand hier kennis van Nucleus Vision? ik zie dat ook echt alleen Binance er mee trade.
Ncash is laatste week inderdaad hard gestegen, heb er zelf ook aardig wat van.

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-01 22:54
VEN gaat nog steeds als een kasteel!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 20:59
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 07:49:
Goed nieuws voor alle HTML holders (denk ik):

https://docs.google.com/d...5PzotmV_3Q1to/mobilebasic

Blijkbaar krijgt het POMA platform zijn eigen blockchain met coins. Zoals ik het lees komt er een private distribution van deze coins voor HTML holders. Wat ze hiermee precies bedoelen weet ik niet, maar zoals het nu lijkt alleen maar voordelen voor de holders van HTML. Even kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sowieso lijkt het de moeite om een Kucoin dump even uit te stellen.
Airdrop oid als je htmlcoin bezit, of 1 op 1 htmlcoin inleveren voor poma, waarna poma de htmlcoin dumpt en dat dan ook klaar is :+ ? Ik blijf het spijtig vinden deze ontkoppeling, htmlcoin en poma samen zouden veel verder komen qua concepten. Maar goed, als je op een gegeven moment zakelijk niet meer door een deur kan, dan is het beter zo ver te gaan.

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-01 09:27
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 07:54:

Heb helaas te vroeg verkocht met een stoploss. De ico heeft goed vekocht maar wel een groot deel private holders. Het concept overtuigd mij niet echt eerlijk gezegd. IoT sensor voor in de shops :? Ook de samenwerkingen die worden geclaimd zijn niet helemaal duidelijk.

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 06:11:
[...]

5 - 6 jaar geleden gebruikte ik BTC om daadwerkelijk shit mee te kopen. Nee, dat waren geen pizza's >:)
Vorig jaar maar eens m'n Blockchain wallet opgezocht of er nog wat in over was gebleven, helaas...

Verwijderd

muffstuff schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:06:
[...]

Airdrop oid als je htmlcoin bezit, of 1 op 1 htmlcoin inleveren voor poma, waarna poma de htmlcoin dumpt en dat dan ook klaar is :+ ? Ik blijf het spijtig vinden deze ontkoppeling, htmlcoin en poma samen zouden veel verder komen qua concepten. Maar goed, als je op een gegeven moment zakelijk niet meer door een deur kan, dan is het beter zo ver te gaan.
Dat vergaren van pomacoin blijft wat onduidelijk idd. En die splitsing is gewoon kut. Maar in ieder geval wordt er van beide kanten gewerkt aan de toekomst. Of het allemaal gaat slagen moet nog blijken natuurlijk, dood is het allemaal niet. Er is hoop :')

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 20:59
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:21:
[...]

Dat vergaren van pomacoin blijft wat onduidelijk idd. En die splitsing is gewoon kut. Maar in ieder geval wordt er van beide kanten gewerkt aan de toekomst. Of het allemaal gaat slagen moet nog blijken natuurlijk, dood is het allemaal niet. Er is hoop :')
Haha ja hoop, we shall see. Moet wel zeggen dat htmlcoin wel straks behoorlijk ver is om het ook bij de massa te krijgen. Transfers gaan super snel, lage fees, al een wordpress plugin etc, mogelijkheden ten over.

Verwijderd

muffstuff schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:28:
[...]

Haha ja hoop, we shall see. Moet wel zeggen dat htmlcoin wel straks behoorlijk ver is om het ook bij de massa te krijgen. Transfers gaan super snel, lage fees, al een wordpress plugin etc, mogelijkheden ten over.
Klopt. Ze hebben echt best heel leuke implementaties. Waar het mij vooral om gaat is een beetje zekerheid om het op long term te blijven zetten. Het is natuurlijk allemaal relatief, als bitcoin besluit om terug te vallen onder de 1000 over de komende jaren dan valt er bij HTML natuurlijk ook geen fuck meer te halen. Maar gaan we toch stabiel richting de 900 tot 1200 miljard qua markt dan denk ik dat er best een leuke ROI uit gaat rollen.

We zullen 't zien. Voor eerst al blij met perspectief na Kucoin :')

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

werkt bij iemand anders de binance app ook niet meer?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:14
iNSANiTi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:53:
Hier werkt het uitstekend.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

Bij mij doet hij het prima.

Om mijn bericht hier boven op te volgen - what the hell is er met NCASH aan de hand? Voor een pump and dump duurt het nu al te lang naar mijn idee, maar wel in een paar dagen x2+ gegaan, staat nu alweer op +32%

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 08:56 ]

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Ja ik draai het op Windows maar kreeg vage errors tijdens het traden, kan nu ook niet meer inloggen. Hmmm
Blijft op loading hangen... :/

[ Voor 13% gewijzigd door iNSANiTi op 13-03-2018 08:59 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• RustStorm
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:55:
[...]

Bij mij doet hij het prima.

Om mijn bericht hier boven op te volgen - what the hell is er met NCASH aan de hand? Voor een pump and dump duurt het nu al te lang naar mijn idee, maar wel in een paar dagen x2+ gegaan, staat nu alweer op +32%
Ik krijg het (heel knap al zeg ik het zelf) voor elkaar om precies op het moment te kopen, om vervolgens keihard de daling ingezet te zien worden... Ongekend... Daar heb ik uitstekend gevoel voor. 8)7

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-01 12:26
Hier ook niet, nu via de website die app geïnstalleerd en nu werkt het wel weer. Beetje vage bedoeling om eerlijk te zijn..

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
RustStorm schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:24:
Ik krijg het (heel knap al zeg ik het zelf) voor elkaar om precies op het moment te kopen, om vervolgens keihard de daling ingezet te zien worden... Ongekend... Daar heb ik uitstekend gevoel voor. 8)7
Hoezo knap? Ik slaag er in 100% van de gevallen in om zo'n truc uit te halen :*) 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Kunnen wij access krijgen op jou API? Dan zet ik even een scriptje in elkaar dat verkoopt als jij koopt, en andersom :+

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

scosec schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Hier ook niet, nu via de website die app geïnstalleerd en nu werkt het wel weer. Beetje vage bedoeling om eerlijk te zijn..
Ja ik kan nu wel inloggen maar levensgevaarlijk om te handelen, ik deed maar een kleine test order voor 0.0005 sats.. koopt ie em gewoon voor de markt prijs 8)7

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Ik heb CPC de deur uit gedaan met vet verlies. Die enorme lange roadmap en totale gebrek aan communicatie wekt geen vertrouwen bij mij.
Heb de funds verplaatst naar BBN op Bibox. Heeft 300% gedaan de afgelopen dagen dus risicovol maar is pas net gestart. Nu op eur 0,12 begonnen in private sale op 0,03. Circulating supply van slechts 120 miljoen, goed team en connecties/partnerships. Actieve telegram. Begint nu fuzz te genereren op social media.

https://www.reddit.com/r/banyannetwork

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

iNSANiTi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Ja ik kan nu wel inloggen maar levensgevaarlijk om te handelen, ik deed maar een kleine test order voor 0.0005 sats.. koopt ie em gewoon voor de markt prijs 8)7
Als je toch op windows draait is het dan niet makkelijker om gewoon de website te gebruiken? Of biedt die app voordelen voor je

• RustStorm
Ik zal na verkoop van deze leuke muntjes, maar weer opnieuw beginnen met het opbouwen van winst. :P Je winst van afgelopen weken binnen een half uur zien "verdampen" geeft toch een bepaald soort nieuwe dimensie in het geheel. ^_^

Gelukkig zie ik het als een spelletje. :) Game over en opnieuw beginnen!

• TomTorquay
iNSANiTi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Da's straf, jij koopt dus voor vijf tienduizendsten van een satoshi? Als ik me niet vergis is de minimumtrade 0,001 BTC, daaronder kan je alleen traden via de market-order. Ik zou zeggen, lees je eerst eens even wat meer in, alvorens de app te komen zwartmaken.

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:32:
Ik heb CPC de deur uit gedaan met vet verlies. Die enorme lange roadmap en totale gebrek aan communicatie wekt geen vertrouwen bij mij.
Heb de funds verplaatst naar BBN op Bibox. Heeft 300% gedaan de afgelopen dagen dus risicovol maar is pas net gestart. Nu op eur 0,12 begonnen in private sale op 0,03. Circulating supply van slechts 120 miljoen, goed team en connecties/partnerships. Actieve telegram. Begint nu fuzz te genereren op social media.

https://www.reddit.com/r/banyannetwork
Moest ff 2 keer lezen of jij het wel was, niks over VeChain...

Ff zonder gekheid, kut van je verlies. Maar succes gewenst met banyan, net ff wat gekeken en die kan nog wel eens leuk uitpakken. Denk dat ie met deze barre markt wel op korte termijn naar 0.40 tot 0.80 kan gaan gezien de supply. Unieke usecase, maakt het weer aantrekkelijk voor een boel mensen die er weer een plukje van willen bezitten.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:40:
[...]

Moest ff 2 keer lezen of jij het wel was, niks over VeChain...
VEN verkoopt zichzelf momenteel ;)

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:13:
[...]

VEN verkoopt zichzelf momenteel ;)
Laten we het hopen, vanmorgen nog 900 bijgekocht.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:17:
[...]

Laten we het hopen, vanmorgen nog 900 bijgekocht.
Dan heb jij de mijne gekocht ;) Misschien net te vroeg uitgestapt maar ik sta weer klaar om in te kopen als ze weer zakken (zal nog wel gebeuren.. toch?)

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Jarrean schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:19:
[...]

Dan heb jij de mijne gekocht ;) Misschien net te vroeg uitgestapt maar ik sta weer klaar om in te kopen als ze weer zakken (zal nog wel gebeuren.. toch?)
Laten we hopen van niet :p

Verwijderd

[...]

Veel ligt aan BTC dus als die onder de 9000 dollar dipt zal Ven ook dalen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

[...]

Nee nooit meer... Dus kopen anders mis je zometeen de moonride..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• spietie
Iemand nog in NCASH? Word zoveel in gepompt maar de koers blijft nog steeds zo laag :( 0.04 USD, hoe komt dit dan toch?

Veel belovende coin?

SPiET

Verwijderd

spietie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:27:
Iemand nog in NCASH? Word zoveel in gepompt maar de koers blijft nog steeds zo laag :( 0.04 USD, hoe komt dit dan toch?

Veel belovende coin?
Heb je gezien hoeveel coins er in omloop zijn?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025

Veel belovende coin?
Datzelfde vraag ik me af met TRX.

• spietie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:28:
[...]

Yep maar om daar wat winst uit te halen moet je toch enorm veel investeren? Heel veel dan.

SPiET

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-01 19:51
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:28:
[...]

10 miljard maar voor NCASH? Dat valt toch best mee tov TRX die er 100 miljard heeft..

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

hmr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Nee nooit meer... Dus kopen anders mis je zometeen de moonride..
Het verstandigste wat ik je tot nu toe heb zien zeggen! d:)b

Groetjes, FaceDown.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:32:
[...]

Haha ik zit vaak in de verdedigmodus van jou.. Dus waar dit nu opeens vandaan komt ..:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:32:
[...]

Wat verwacht je, grote dump voor de 20'ste?

• TomTorquay
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:33:
[...]

Nee joh, de rebrand ging ook niks van dump veroorzaken ;)

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:33:
[...]

Daytraders zullen wellicht wat dumpen, maar daar tegenover zullen heel veel coins vaststaan vanaf de 20e, dus verwacht zelf geen dump zoals na de rebranding.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

pirodr01 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:38:
[...]

Daytraders zullen wellicht wat dumpen, maar daar tegenover zullen heel veel coins vaststaan vanaf de 20e, dus verwacht zelf geen dump zoals na de rebranding.
Hij gaat omhoog tot de 7.25 usd ongeveer, daarna een daling.

Wie wil raden hoe hoog ik mijn sell order heb staan? :P

• vinno86
  • Laatst online: 19:25
Flagg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:49:
[...]

Als die 7 dollar haalt ga ik er een zooitje verkopen.

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Flagg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:49:
[...]

100% en dan terug naar BTC?

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 07:58
Nou ICX gaat ook als raket.. iemand een idee waarom?

[ Voor 7% gewijzigd door Tranzy op 13-03-2018 10:51 ]

Ik heb ook een leuke computer..

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-01 09:27
Icx gaat ook erg lekker momenteel

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Zitten er hier ook mensen in Jibrel Network (JNT)? Heb meegedaan aan de ICO en sta ondanks de afgelopen weken nog steeds in de plus.

• Adnanos
Tranzy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:50:
Nou ICX gaat ook als raket.. iemand een idee waarom?
Pump & dump?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TakeAway schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:50:
[...]

100% en dan terug naar BTC?
Btc? Nope naar usdt en dan zien we wel verder. Ik zit er aan te denken om alles op xrp te gooien. Maakt toch geen zak uit, 90% van de coins volgt btc uiteindelijk. En dan hopen dat xrp daadwerkelijk een voet tussen de deur gaat krijgen in de financiele markt. :)
vinno86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:50:
[...]

Als die 7 dollar haalt ga ik er een zooitje verkopen.
Bij mij ook hoor, maar mocht ik weer een piek missen dan gaat het sowieso eruit.

Vorige keer ook op 7.25 verkocht dus verwacht/hoop/gok dat ie dat weer in halen in afzienbare tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door Flagg op 13-03-2018 11:00 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
ICX maakt zich op voor het event deze maand. Haha hoop ik. Zit al een tijdje all in.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• pirodr01
Kijk s naar de daily chart...was een kwestie van tijd voordat ICX weer zou gaan stijgen.

Nu Cardano nog en mijn grootste 3 doen het heerlijk :*)

[ Voor 11% gewijzigd door pirodr01 op 13-03-2018 11:01 ]

• Adnanos
pirodr01 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Kijk s naar de daily chart...was een kwestie van tijd voordat ICX weer zou gaan stijgen.

Kun je voor de meeste coins dan zeggen. 10% in een half uur erbij zonder enig nieuws lijkt op een pump & dump.

[ Voor 3% gewijzigd door Adnanos op 13-03-2018 11:02 ]

Verwijderd

Eikelder schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:51:
Icx gaat ook erg lekker momenteel
En dan te bedenken dat ie op 12 dollar heeft gestaan. Al mijn winst destijds verdampt. Zat nog in de leer fase om niet al te gehecht te raken aan coins en eerder winst te nemen.

• TomTorquay
pirodr01 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:00:

ADA kan best nog wat lager, denk ik. Bij ICX was het ook heel veel geduld hebben wanneer eindelijk de terugweg naar boven zou aangevat worden. Laatste half uur geeft hoop, maar ik zou nu ook nog niet te vroeg victorie kraaien.

• pirodr01
TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:05:
[...]
ADA kan best nog wat lager, denk ik. Bij ICX was het ook heel veel geduld hebben wanneer eindelijk de terugweg naar boven zou aangevat worden. Laatste half uur geeft hoop, maar ik zou nu ook nog niet te vroeg victorie kraaien.
Klopt helemaal, maar ach, moeten ergens beginnen :) En zie dan toch liever weer s groene, dan rode candles :D

• pirodr01
Het is jammer dat de inmenging van PBC het beeld mogelijk wat kleurt, maar hieronder is mooi te zien hoe de prijs van VEN momenteel samenhangt met de migratie van VEN coins naar wallets;

https://imgur.com/a/ViPry

Verwijderd

Heb destijds wat voorspellingen voorbij zien komen dat mits BTC een beetje meewerkt, dat prijzen rond de 50 dollar aan het eind van het jaar voor Ven en ICX niet onrealistisch zijn. We shall see..een fixed aantal coins kom ik niet aan wat de koers ook doet tot het eind van het jaar.

• spietie
TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:05:
[...]
Ja ADA staat nu aan 0.22 , maar weet niet of die nog veel langer kan en zal. Zou er ook wat willen inkopen nu maar het is koffiedik kijken of die nog veel lager zal gaan.

SPiET

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:39:
[...]
Da's straf, jij koopt dus voor vijf tienduizendsten van een satoshi? Als ik me niet vergis is de minimumtrade 0,001 BTC, daaronder kan je alleen traden via de market-order. Ik zou zeggen, lees je eerst eens even wat meer in, alvorens de app te komen zwartmaken.
Jij alweer :)

Nou de app is bagger slecht hoor gaat nergens over :F

• pirodr01
spietie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:16:
[...]

Ja ADA staat nu aan 0.22 , maar weet niet of die nog veel langer kan en zal. Zou er ook wat willen inkopen nu maar het is koffiedik kijken of die nog veel lager zal gaan.
Als ie nog daalt zal het niet heel gek veel zijn, er is veel meer potentie aan de bovenkant momenteel, dan aan de onderkant. Geen verkeerd instapmoment lijkt mij.

Verwijderd

spietie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:16:
[...]

Misschien heb je hier wat aan.

Cardana ADA - March 12 Technical Analysis - Extremely Oversold On Daily. Buy Time?

YouTube: Cardana ADA - March 12 Technical Analysis - Extremely Oversold On Da...

• TomTorquay
iNSANiTi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:17:
Jij alweer :)

Nou de app is bagger slecht hoor gaat nergens over :F
Ik alweer? Kennen wij elkaar? :)

Ik werk al maanden met de app, nooit problemen gehad. Werkt veel vlotter dan de site. Ik ben er heel tevreden over.

• Droid
NCASH to the moon, man wat een vooruitgang laatste dagen. Hopelijk blijft die omhoog gaan want dan heb ik eindelijk mijn verlies van afgelopen maanden eruit >:)

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:24:
[...]
Ik alweer? Kennen wij elkaar? :)

Ik werk al maanden met de app, nooit problemen gehad. Werkt veel vlotter dan de site. Ik ben er heel tevreden over.
:)

Jij daarom gebruik ik ook de app ipv de site, werk idd vlotter.
Ik moet regelmatig de app opnieuw starten waarom weet ik ook niet. Beetje jammer zeker op spannende momenten >:)

Verwijderd

Droid schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:28:
NCASH to the moon, man wat een vooruitgang laatste dagen. Hopelijk blijft die omhoog gaan want dan heb ik eindelijk mijn verlies van afgelopen maanden eruit >:)
Poeh, riskant om nu nog in te stappen.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
kiek um goan!

• spietie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:31:
[...]

Waarom denk je dat? Is nu toch maar 0.05 USD per coin? Maar denk wel dat je dan voor veel fiat moet ingaan wil je er wat uithalen. 100 - 200 euro is de moeite niet denk ik en zoveel wil ik ermaar insteken.

@pirodr01 en @Verwijderd -> bedankt voor de info!

[ Voor 21% gewijzigd door spietie op 13-03-2018 11:35 ]

SPiET

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025

Veel belovende coin?
In USD-value 34% gestegen afgelopen week. In minder dan 2 maanden tijd 450% gestegen terwijl we in een bearmarket zitten. Waar heb je het over? Je snapt hoe circulating supply werkt, toch?

• spietie
Bmfd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:35:
[...]

In USD-value 34% gestegen afgelopen week. In minder dan 2 maanden tijd 450% gestegen terwijl we in een bearmarket zitten. Waar heb je het over? Je snapt hoe circulating supply werkt, toch?
Neen sorry niet echt. :F _/-\o_

SPiET

• Droid
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:31:
[...]

Riskant zeker denk ik. Zelf ingestapt op 4000 en 4600 een week of 2 geleden. Nu wel bijna 7000 maar qua $ bijna niks op voorruit door de koers van ETH..

• TomTorquay
Waar zitten de GVT-boys? Beterschap in het vooruitzicht? De laatste tijd wel erg veel rooie candles, terwijl ze op 1 april toch een feestje hadden gepland.

Verwijderd

spietie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:35:
[...]

Waarom denk je dat? Is nu toch maar 0.05 USD per coin? Maar denk wel dat je dan voor veel fiat moet ingaan wil je er wat uithalen. 100 - 200 euro is de moeite niet denk ik en zoveel wil ik ermaar insteken.

@pirodr01 en @Verwijderd -> bedankt voor de info!
Als een coin al zoveel gestegen is binnen 24 uur dan doe je aan fomo buying. Er komt altijd een dump en die kan groot zijn bij extreme stijgingen binnen 24 uur. Resultaat, jij zit met munten die je te hoog hebt ingekocht.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Circulating supply zegt wat over hoeveel coins er in omloop zijn. Zo zijn er bij Bitcoin 17 miljoen coins in omloop en bij Ncash 4.5 miljard: 264 keer zoveel. Daarom zegt de prijs per stuk dus niet zoveel.

Sorry, maar circulating supply is naar mijn idee toch wel echt basiskennis en ik denk dat je je beter nog eens kunt gaan inlezen over hoe alles werkt, voordat je er geld in gaat stoppen.

Verwijderd

TomTorquay schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:38:
Waar zitten de GVT-boys? Beterschap in het vooruitzicht? De laatste tijd wel erg veel rooie candles, terwijl ze op 1 april toch een feestje hadden gepland.
Haha ja idd lekker gezakt. Wat je ziet is dat de daytraders eruitstappen en op naar de volgende hype. Valt mij nog mee hoor dat ie niet terugzakt naar 20 dallar, gezien huidige bitcoin.

Maar maakt allemaal niet uit. Heb hem toch voor lange termijn, zeg 2020.

Dat ie vast weer ging kelderen riep ik al vanaf het moment dat ik er instapte zowat.

• Adnanos
BTC dondert weeral naar beneden

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Adnanos schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:48:
BTC dondert weeral naar beneden
-2,5%

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x9dUvCu.jpg

• Adnanos
2.5% is veel in minder dan een uur tijd

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-01 20:15
Ben benieuwd of we dan nu eindelijk $8k te zien krijgen. Ergens hoop ik van wel, want heb nog wat fiats klaarstaan om mee naar de lambo dealer te rijden.
Pagina: 1 ... 172 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!