het ligt er zo dik boven op bij ven,dat het haast dom lijkt als je ze niet koopt
dat klopt tog niet?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
het ligt er zo dik boven op bij ven,dat het haast dom lijkt als je ze niet koopt
Ja je moet ze ook kopen. Minstens voor 45k.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:57:
[...]
het ligt er zo dik boven op bij ven,dat het haast dom lijkt als je ze niet koopt![]()
dat klopt tog niet?
Ik probeer nu al minuten lang een reden te verzinnen waarom je gaat posten dat je een poll niet invult...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dat vraag ik me dus ook afFlagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:58:
[...]
Ik probeer nu al minuten lang een reden te verzinnen waarom je gaat posten dat je een poll niet invult...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
ik probeer al minuten lang een reden te bedenken waarom je reageert terwijl je de reden nog niet weetFlagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:58:
[...]
Ik vraag me al tien minuten af wie er in hemelsnaam toch als tog schrijft....Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:01:
ik probeer al minuten lang een reden te bedenken waarom je reageert terwijl je de reden nog niet weet
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Gut nu moet ik weer nadenken waarom jij reageert op iemand die reageert terwijl hij de reden niet weetVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:01:
[...]
ik probeer al minuten lang een reden te bedenken waarom je reageert terwijl je de reden nog niet weet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik moet denken aan de vegetariër die zegt "ik neem een komkommertje want ik eet geen vlees".
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zero.
Verwijderd
ik blijf denken zoRichh schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:02:
[...]
Gut nu moet ik weer nadenken waarom jij reageert op iemand die reageert terwijl hij de reden niet weet
Verwijderd
TomTorquay schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:02:
[...]
Ik vraag me al tien minuten af wie er in hemelsnaam toch als tog schrijft....
Echt... wáár blijft die RemindMe! functie van TweakersFaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]
Lijkt me prachtig om over een jaar of 2 dit soort posts te quoten vanuit m'n kasteel terwijl jij en een aantal anderen hier nog tevergeefs zitten te wachten tot de shitcoin die je vorige week in een opwelling gekocht hebt van het restant van het huishoudgeld van vorige maand zich uit het dal probeert te klauteren van een PnD opgezet door een handjevol puisterige nerds van een concurrerend techforum.
Verwijderd
Dus je gaat de poll niet invullen dat duidelijk kenbaar maken en vervolgens heel geheimzinnig niks zeggen?
Verwijderd
[ Voor 185% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 20:13 ]
J mkt n ftj, ht mst zn:tias86 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:09:
j mr ls w llml p d mnr gn schrvn, s d nt bst vr ht nv p twkrs. k l schlt ht td.
Even terzijde, toch met ch. Twee keer achter elkaar werd mij even teveel van het goede.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:57:
[...]
het ligt er zo dik boven op bij ven,dat het haast dom lijkt als je ze niet koopt![]()
dat klopt tog niet?
[ Voor 80% gewijzigd door .oisyn op 12-03-2018 20:21 ]
Verwijderd
meschien moet je eens werk gaan zoekenmuffstuff schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:13:
[...]
Even terzijde, toch met ch. Twee keer achter elkaar werd mij even teveel van het goede.
De Belastingdienst is op de hoogte van mijn crypto's, de bank en de poll hier niet dusFlagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:07:
[...]
Dus je gaat de poll niet invullen dat duidelijk kenbaar maken en vervolgens heel geheimzinnig niks zeggen?
Je bent een wijf, ik zweer het.
Gast, ik ben een programmeur, werk zoekt mij continu.
Verwijderd
Ik keek heel even hoopvol naar mijn portfolio maar helaas... Het bleken een paar nullen minder te zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 12-03-2018 20:20 ]
Verwijderd
muffstuff schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:15:
[...]
Gast, ik ben een programmeur, werk zoekt mij continu.
Oh, ik wist niet dat je dit zo ging openbarenorf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:13:
Nou, ik heb wat tussentijdse resultaten:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zou leuk zijn, maar ik heb de poll helemaal niet ingevuld.....orf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:13:
0 - 100
Een anonieme bezoeker
100 - 1.000
1.001 - 10.000
10.000 - 50.000
....., @HoppyF
50.000 - 100.000
100.001 of meer
[ Voor 23% gewijzigd door HoppyF op 12-03-2018 20:22 ]
En ik wel en sta er niet tussen.HoppyF schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:20:
[...]
Zou leuk zijn, maar ik heb de poll helemaal niet ingevuld.....
Verwijderd
Hahha ik ook niet 😂HoppyF schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:20:
[...]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Ik heb hem namelijk ook niet ingevuld.HoppyF schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:20:
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hey maareh... hoe dan?orf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:13:
[mbr]- ik haal dit even uit voorzorg weg -[/]
Ja fuck, ik ook.oisyn schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:25:
Het was dus een grap
Ja ik geef het toe, ik ben er mooi ingestonken
[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 12-03-2018 20:25 ]
Grijns, wens men veel geluk met achterhalen van mijn gegevens via IP adresRichh schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:24:
[...]
Hey maareh... hoe dan?Hoe komt die poll aan usernames? En IP's zijn ook niet inzichtelijk, laat staan dat je mijn IP weet
Dat klopt, en daar doe ik ook niet geheimzinnig over als je mijn postgeschiedenis hebt gevolgd over de jaren heen.
Verwijderd
Lekker rentenieren en een beetje modden op je favo forum. Deze man leeft de droom, heren..oisyn schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:26:
[...]
Dat klopt, en daar doe ik ook niet geheimzinnig over als je mijn postgeschiedenis hebt gevolgd over de jaren heen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nou kon er via je ip adres toch achterkomen dat je heel vroeg in crypto bent gestapt. Even kijken in je wallet hoor, ah ik zie het litecoins nog 3380 stuks. En je hebt er heel verkocht zie ik in december. Netjes je belastingaangifte gedaan keurig hoor.RaptorXS schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:25:
[...]
Grijns, wens men veel geluk met achterhalen van mijn gegevens via IP adres
[ Voor 18% gewijzigd door Crypts op 12-03-2018 20:33 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Oke, je hebt met eensupersnel gerechtelijk bevel, opening gekregen in Panama, dat doe je goed.tias86 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:30:
[...]
Nou kon er via je ip adres toch achterkomen dat je heel vroeg in crypto bent gestapt. Even kijken in je wallet hoor, ah ik zie het litecoins nog 3380 stuks. En je hebt er heel verkocht zie ik in december. Netjes je belastingaangifte gedaan keurig hoor.
Ja, shit he.. Ik dacht al dat deze drop zou komen maar dacht nog even mee te liften op de stijging van ADA, ik stond op een paar procent plus en nu een paar procent min.
Stond er wel.Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:30:
Poll niet ingevuld maar ik schijn wel door mensen middels een post met de poll in een quote genoemd te zijn, wonderlijk!
Oh 3 zelfs maar ik zag mijn naam niet in de poll.
Verwijderd
Bahbah... Lastig traden deze tijden dan. Ik weet nog die avond dat bitcoin de 20k aantikte... Toen ging het ook wat minder met mijn alts in bitcoin waarde, hij steeg toen bijna 5k in een paar uur.DJT schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:41:
[...]
Ja, shit he.. Ik dacht al dat deze drop zou komen maar dacht nog even mee te liften op de stijging van ADA, ik stond op een paar procent plus en nu een paar procent min.
En dadelijk ook geen geld meer.Shaffy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:43:
OMG, goeiendagschotel..! Gauw alle bitcoins in paniek dumpen, dit kan niet anders dan het moment zijn om helemaal all-in voor Dogecoin te gaan..!
Maar ik heb dan ook geen vrouw, kinderen en hypotheek
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Verwijderd
En zelf Albert Heijn zegels hodlen als een malle. HypocrietTon Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:51:
Vrouwen zijn makkelijk voor het huishouden, maar slecht voor je portfolio.
Dit zijn waarschijnlijk die mtgox coins die weer gedumpt worden. Wanneer die verzadigd zijn dan moet het wel omhoog gaan...ggj87 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:50:
Ik denk dat de mensen die beweren dat BTC dit jaar naar $1000 gaat nog wel eens gelijk kunnen krijgen als alles zo makkelijk stijgt en zakt. En de mensen die $50000 schatten ook. We zullen het vanzelf meemaken, het wordt iig een heel spannend jaar voor BTC denk ik.
Dan klopte waarschijnlijk mijn rating niet.
Ik dacht bij mij, +10.000.Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:57:
[...]
Dan klopte waarschijnlijk mijn rating niet.Enig idee waar ik bij stond ingedeeld?
[ Voor 13% gewijzigd door Ton Hasselt op 12-03-2018 21:03 ]
Ik ben niet verantwoordelijk als je zelf de poll verkeerd hebt ingevuld hè.Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:57:
[...]
Dan klopte waarschijnlijk mijn rating niet.Enig idee waar ik bij stond ingedeeld?
Verwijderd
Goffer!Ton Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:58:
[...]
Ik dacht bij mij, +10.000.
Of bij Facedown +1000, maar dan heb je waarschijnlijk alleen maar Ven.
Het ging om de waarde van je pf, maar in jouw geval blijkt dat hetzelfde.Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:11:
[...]
Goffer!![]()
Zelfs in ven klopt het niet. Heb er 419,52
Ik heb 'm nog in een tab zittenCrypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:57:
[...]
Tonnie... Doe eens lief. Ik weet eigenlijk niet eens wat mijn totale pf waard is als ik eerlijk ben, ik denk alleen in btc en over die waarde wil ik nu even niet nadenken.Ton Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:14:
[...]
Het ging om de waarde van je pf, maar in jouw geval blijkt dat hetzelfde.
Toen ik keek stond ik op +10k.Richh schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:19:
[...]
Ik heb 'm nog in een tab zittenhij heeft je ingedeeld bij 50k-100k. Maar de poll was fake
@Ton Hasselt jij stond tussen 1k en 10k (net als gezichtbeneden - en ik).
1313,10€ jouw Vennetjes.Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:20:
[...]
Tonnie... Doe eens lief. Ik weet eigenlijk niet eens wat mijn totale pf waard is als ik eerlijk ben, ik denk alleen in btc en over die waarde wil ik nu even niet nadenken.
[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 12-03-2018 21:28 ]
Is die meuk in mijn speel pf nog zoveel waard?Ton Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:24:
[...]
1313,10€ jouw Vennetjes.
P.s. jouw vrouwtje vroeg dit net ook al.
Is Face geen vrijgezel?Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:32:
[...]
Is die meuk in mijn speel pf nog zoveel waard?![]()
Je zit niet op te letten tonnemans, er is geen mevrouw Crypts meer. De ex-mevrouw Crypts wil wel geld maar vast geen ven, kan het natuurlijk wel proberen.
Waarschijnlijk zullen die gebruik gaan maken van blockchain, dat heeft net zo weinig met VEN te maken als dat banken zaken doen met Ripple.RedHat schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:29:
[...]
Dan toch best knap van dat knakenmuntje dat vanaf de zomer meer dan 200 bedrijven gebruik gaan maken van VeChain waaronder Coca Cola en Unilever.
Business adoption is voor mij een belangrijke graadmeter als het gaat om long term. En al die bedrijven moeten hun tokens op de open markt kopen of THOR genereren.
Maarja, dat zijn allemaal dingen voor de zomer. Hebben jullie nu weinig aan.
XRP = trash
Dat mensen uit elkaar gaan betekent niet dat je elkaar dan ook maar hele erge dingen toe gaat wensen. Laten we dat dus maar niet doen.Ton Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:35:
[...]
Is Face geen vrijgezel?
Stuur je die toch.
Stuur ik de mijne wel.Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:43:
[...]
Dat mensen uit elkaar gaan betekent niet dat je elkaar dan ook maar hele erge dingen toe gaat wensen. Laten we dat dus maar niet doen.
Ho wacht ff. Zet ik die van mij even in het vet. Kunnen ze mooi met hun tweeën.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
I hate to say this, maar ik ben bang dat je gelijk hebt 😂Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:08:
Als ze crypto nou bij de action of de xenos in de schappen leggen... Dan stijgt de marketcap gegarandeerd binnen 2 weken over de 900 miljard. Al die huisvrouwtjes aan de bitcoin. Maak er een soort giftcard paper wallet van met wat roze strikjes en een geurtje er gratis bij. Als je meer geld in crypto wilt zien is dit een prachtmanier.
Ze kunnen het dan ook nog minder makkelijk uitgeven. Win-win
Actioncoin! De eerste gedecentraliseerde munt om meuk mee te kopen!Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:08:
Als ze crypto nou bij de action of de xenos in de schappen leggen... Dan stijgt de marketcap gegarandeerd binnen 2 weken over de 900 miljard. Al die huisvrouwtjes aan de bitcoin. Maak er een soort giftcard paper wallet van met wat roze strikjes en een geurtje er gratis bij. Als je meer geld in crypto wilt zien is dit een prachtmanier.
Ze kunnen het dan ook nog minder makkelijk uitgeven. Win-win
Richh schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:11:
[...]
Actioncoin! De eerste gedecentraliseerde munt om meuk mee te kopen!
Als je echt hard wil groeien koppel je het aan een Proof of Stake-systeem.
10.000 Actioncoins? Dan krijg je ieder jaar 100 XENOS.
100.000 Actioncoins? Dan krijg je ieder jaar 2000 XENOS!
* waarde van Xenos munt nog te bepalen.
Ik zie de bordjes al voor me.
"Live, Laugh, Live, HODL"
Check de Heineken app. Draait wel op een totaal ander platform.Ton Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:15:
Waar blijft de biercoin???
https://cryptocoincharts.info/coins/show/beerTon Hasselt schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:15:
Waar blijft de biercoin???
Ik wacht ook even op de onvermijdelijke dip maar ADA is wel een coin die hoog op mijn lijstje staat als ik naar de daily chart kijk...die moet bijna alleen nog maar omhoog kunnen gaan zou je zeggen. Heeft op 4x huidige waarde gestaan dus nog wel wat ruimte om te gaan.DJT schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:30:
Ik zie ADA nog steeds stijgen, er blijven dus toch mensen instappen. Procentueel gezien maken ze ook winst t.o.v. de BTC. Ik durf het risico echter niet aan.
"This is the hardest part of this method. If you can do this, you can do anything."
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Same here.. Ik wil graag instappen op deze prijs maar niet terwijl de BTC verder dreigt te gaan dippen. Ik vraag me af of de ADA dan weer mee gaat. Zal wel vannacht gebeuren als ik op één oor lig en niets kan doen. Een USDT/ADA pair is er helaas niet.pires101 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:32:
[...]
Ik wacht ook even op de onvermijdelijke dip maar ADA is wel een coin die hoog op mijn lijstje staat als ik naar de daily chart kijk...die moet bijna alleen nog maar omhoog kunnen gaan zou je zeggen. Heeft op 4x huidige waarde gestaan dus nog wel wat ruimte om te gaan.
Die vallen daarbij toch in het niet?the_Omniscient schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:35:
Zojuist weer een flash crash van Monero op Binance: -50% (twee keer) en direct daarna weer terug naar de 'normale' waarde. Eigenlijk dus belachelijk lage limit buy / hoge sell orders klaar hebben staan voor zulke incidenten. Maar ja, fees hè.
Als je ze voor alle currencies moet zetten loopt het toch aardig in de papieren, me dunkt.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Op Binance 0,15%, €0,15 op iedere €100 mits je met BNB werkt. Dat valt toch wel mee.the_Omniscient schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:38:
[...]
Als je ze voor alle currencies moet zetten loopt het toch aardig in de papieren, me dunkt.
Verwijderd
Fees worden toch pas genomen als de trade plaatsvind? Dus niet voor het zetten van een order? Of zit ik nu helemaal fout?the_Omniscient schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:35:
Zojuist weer een flash crash van Monero op Binance: -50% (twee keer, eth pairing) en direct daarna weer terug naar de 'normale' waarde. Eigenlijk dus belachelijk lage limit buy / hoge sell orders klaar hebben staan voor zulke incidenten. Maar ja, fees hè.
Nee je hebt gelijk.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:44:
[...]
Fees worden toch pas genomen als de trade plaatsvind? Dus niet voor het zetten van een order? Of zit ik nu helemaal fout?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq