Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
*sigh*
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En dan zet je ze iets lager, worden de orders telkens net niet aangetikt, besluit je ze toch weer wat hoger te zetten en zakt de koers ineens een stuk verder door en had je ze beter kunnen laten staan.Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:04:
Bizar, vanochtend dacht ik dat ik mijn buy orders voorlopig wel op mijn buik kon schrijven, nu zit ik er aan te denken of ik ze misschien nog iets lager moet gaan zetten...
Dat klinkt zorgwekkend bekend in de oren.Bmfd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:06:
[...]
En dan zet je ze iets lager, worden de orders telkens net niet aangetikt, besluit je ze toch weer wat hoger te zetten en zakt de koers ineens een stuk verder door en had je ze beter kunnen laten staan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Want?deppenboks schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:02:
zal wel weer een DGD pump komen straks....
Mag nog wel minimaal verdubbelen voor mij om weer quitte te spelen
The Flippening Has Begun!
Groetjes, FaceDown.
Geef het alleen heel weinig kans.
[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 12-03-2018 17:19 ]
Ik zie ook geen daytraders die flippen, ik ben er iig niet eentje van. Wel mijn aandeel ven leuk kunnen vergroten.Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:46:
[...]
Lol jij ziet daytraders altijd flippen en holders hun schouders ophalen?
Waar zie jij dat soort dingen toch? Of hoop je dat soort dingen te zien om een punt te maken?
Ik heb nog nooit iemand zien flippen om wat voor koerswijziging dan ook. Of je moet het spelletje echt veel te serieus nemen, maar die mensen ken ik gelukkig niet.
[Edit] ennnnn daar gaaaaan we weeeeeer.
Ik zie wel met enige regelmaat 'holders' panic sellen, dat dan weer wel.
Edit: ltc sinds gisteren ook weer 4 erbij met minimale inspanning. Zelfs met de huidige koers zijn dat toch leuke bedragen dacht ik zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Crypts op 12-03-2018 17:28 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
VEN is waarschijnlijk genoemd door Palm Beach Confidential, een 'research group' dat haar leden koopindicaties geeft wat doorgaans voor een spike zorgt.Rookert25 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:57:
[...]
Nee, tenzij insider trading. Zal zo wel weer vallen denk ik.
Ik denk dat we eerder vandaag de insider inkoop spike zagen en daarnet de de publieke spike voor de leden van PBC
Grappig dat sommigen altijd meteen 'SPIKE' roepen bij een stijging van VEN. Proberen ze hun FOMO mee te verbergenRookert25 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:29:
[...]
VEN is waarschijnlijk genoemd door Palm Beach Confidential, een 'research group' dat haar leden koopindicaties geeft wat doorgaans voor een spike zorgt.
Ik denk dat we eerder vandaag de insider inkoop spike zagen en daarnet de de publieke spike voor de leden van PBCZakt wel weer in zo.
Ik heb vanmorgen nog aangegeven dat men aan het inslaan is om de xnodes veilig te stellen. Dit zal doorgaan tot de 20e. Maar blijf vooral geloven dat het maar een spikeje is en dat VEN het even belabberd zal doen als de eerste de beste shitcoin. Ik spreek je over een paar dagen!
[ Voor 21% gewijzigd door FaceDown op 12-03-2018 17:33 ]
Groetjes, FaceDown.
Ik weigert deze doet het nog.
[Edit] oh wacht is geen nieuw topic.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 12-03-2018 17:34 ]
Neem het niet zo persoonlijk joh. Je ziet toch letterlijk een spike op de chart?FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Grappig dat sommigen altijd meteen 'SPIKE' roepen bij een stijging van VEN. Proberen ze hun FOMO mee te verbergen
Dit is toch ook een nutteloze pump n dump? Het enige wat het wellicht veroorzaakt is dat het de aandacht trekt van moonboys die gisteren - al lijkt het me sterk - naar John Oliver Last Week Tonigh op HBO hebben gekeken en het item over crypto zagen en nu op coinmarketcap naar gems zoeken.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Grappig dat sommigen altijd meteen 'SPIKE' roepen bij een stijging van VEN. Proberen ze hun FOMO mee te verbergen
Bovendien heb ik 97% van mn portfolio in VEN zitten sinds oktober/november, dus je hebt de verkeerde denkik
[ Voor 9% gewijzigd door Rookert25 op 12-03-2018 17:34 ]
En dat voor iemand die net "the flippening" aan het kakelen was.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Ik zie een stijging. Een spike is een stijging gevolgd door een daling.Danny.G schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:32:
[...]
Neem het niet zo persoonlijk joh. Je ziet toch letterlijk een spike op de chart?
Groetjes, FaceDown.
Waarom heb jij zo erg de drang om een discussie te voeren over dingen die niet eens ter discussie staan? De prijs schoot in 3 minuten tijd met 10 procent omhoog, dat is een spike.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Ik heb vanmorgen nog aangegeven dat men aan het inslaan is om de xnodes veilig te stellen. Dit zal doorgaan tot de 20e. Maar blijf vooral geloven dat het maar een spikeje is en dat VEN het even belabberd zal doen als de eerste de beste shitcoin. Ik spreek je over een paar dagen!
Wat ook gewoon gebeurde.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:33:
[...]
Ik zie een stijging. Een spike is een stijging gevolgd door een daling.
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:33:
[...]
En dat voor iemand die net "the flippening" aan het kakelen was.
Het punt is alleen dat deze papers overal gelekt worden en het een pump & dump aan het worden is (Zoals alles met crypto).
Dat is overigens niet alleen bij Vechain zo, het gebeurt ook vaak genoeg bij andere coins. Ik blijf het apart vinden dat mensen zo erg gehecht raken aan hun investering.japjaan schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:38:
VeChain vertoond kenmerken van een sektesommige mensen hier moeten echt minder emotioneel betrokken zijn met een coin haha
Apart verloop soms, bijna iedereen denkt een zakcentje te verdienen en gaat in de crypto's maar dan lopen ze tegen een schattig muntje op en verliezen hun verstand, heel apart.Bmfd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:47:
[...]
Dat is overigens niet alleen bij Vechain zo, het gebeurt ook vaak genoeg bij andere coins. Ik blijf het apart vinden dat mensen zo erg gehecht raken aan hun investering.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:49:
[...]
Apart verloop soms, bijna iedereen denkt een zakcentje te verdienen en gaan in de crypto's maar dan lopen ze tegen een schattig muntje op en verliezen hun verstand, heel apart.
Thanks... Nu kan ik dat plaatje nooit meer los zien van ven fans.
Net zoals de vorige SPIKE naar 48k/49k door die x-nodes die weer naar <40k ging, was zeker geen spike?FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Net zoals bij de rebranding zeker
PS: Vol in VEN, met paatsvervangende schaamte door mensen zoals jij.
VEN is so fluffy I'm gonna DIIIEEE!!!Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:53:
[...]
Thanks... Nu kan ik dat plaatje nooit meer los zien van ven fans.
als je de "L" weghaalt heb je ook nog wat te kijkenRaptorXS schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:38:
[...]
Ken wel "the flappening": telt dat ook : http://flappening.watch/
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Met een 24 uurs trading volume van 0.72 bitcoin zal dat niet snel gebeuren denk ik... Maar ik hoop voor je dat ie gaat moonen.
Ik zit al een tijdje te overwegen om ICX weg te doen voor Ncash. Leek me gisteren nog geen goed idee omdat ik dan een Coin in de dip inruil voor één die aan het moonen is wat normaal gesproken niet heel erg verstandig is. Nu constateer ik wel dat ik mijn ICX verlies al ruimschoots had kunnen terugwinnen. 😁
Lastig lastig...
Verwijderd
nou dat gaat ie zeker(insite info),this aleen afwachten waneerVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:31:
[...]
Met een 24 uurs trading volume van 0.72 bitcoin zal dat niet snel gebeuren denk ik... Maar ik hoop voor je dat ie gaat moonen.
This whitepaper has been created by Gaze Coin Pty ltd (“Gaze Coin”) for informative purposes only, and therefore all representations herein are not to be relied upon. Gaze Coin makes no representations or warranties (whether express or implied), and disclaims all liability arising from any information stated in this whitepaper. The actual results and the performance of Gaze Coin may differ materially from those set out in this whitepaper.
Gaat overigens over hxg.
dat is wel veelVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:38:
weet iemand wat er met storm loos is?..-82%
Klinkt realistisch enCrypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:35:
Bijna schrikken joh! Wat een eerlijkheid.
This whitepaper has been created by Gaze Coin Pty ltd (“Gaze Coin”) for informative purposes only, and therefore all representations herein are not to be relied upon. Gaze Coin makes no representations or warranties (whether express or implied), and disclaims all liability arising from any information stated in this whitepaper. The actual results and the performance of Gaze Coin may differ materially from those set out in this whitepaper.
Gaat overigens over hxg.
Verwijderd
oeps,,new listed ,zal wel een storm in een glas water zijnwally228 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:39:
[...]
dat is wel veelik flip al van 1% als daytrader
tog maar ff 5000 van gekocht,je weet nooit
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 18:47 ]
Ach ja zo makkelijk he mensen achteraf pakken als er toevallig een koersbeweging anders uitpakt door een algehele dip in de markt. Tot dusver is VEN altijd nog een van de best presterende coins en zal dat op lange termijn zeker zijn. Korte termijn interesseert me sowieso niks wat ik al 100x gezegd heb.Trent900 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:02:
[...]
Net zoals de vorige SPIKE naar 48k/49k door die x-nodes die weer naar <40k ging, was zeker geen spike?![]()
[...]
Net zoals bij de rebranding zeker![]()
PS: Vol in VEN, met paatsvervangende schaamte door mensen zoals jij.
PS jammer dat je vol in VEN zit.
Groetjes, FaceDown.
Waarom maak je je zo druk om een knakenmuntje als VenFaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:58:
[...]
Ach ja zo makkelijk he mensen achteraf pakken als er toevallig een koersbeweging anders uitpakt door een algehele dip in de markt. Tot dusver is VEN altijd nog een van de best presterende coins en zal dat op lange termijn zeker zijn. Korte termijn interesseert me sowieso niks wat ik al 100x gezegd heb.
Ik zit toch ook niet elke dag BTC en LTC te shillen.
Verwijderd
Ik zou me echt kapot lachen als het blijkt dat jij al die tijd zelf helemaal geen VEN hebt maar all in bent op ICX of NEO ofzo.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:58:
[...]
Ach ja zo makkelijk he mensen achteraf pakken als er toevallig een koersbeweging anders uitpakt door een algehele dip in de markt. Tot dusver is VEN altijd nog een van de best presterende coins en zal dat op lange termijn zeker zijn. Korte termijn interesseert me sowieso niks wat ik al 100x gezegd heb.
De ultieme plotwending.
Korte termijn interesseert je niet maar wel iedere 2 dagen dat ding komen ophemelen. Why?FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:58:
[...]
En dat is het gevolg van iedere keer met licht dubieuze uitspraken/voorspellingen komen. Het is een kwestie van tijd dat mensen je een keer ter verantwoording roepen.
Misschien dat je wat genuanceerder over dat muntje moet praten, wek je ook een hoop minder ergernis op.
Verwijderd
dat zou een slimme zet zijn,ven was top,schip met geld aan verdiend,maar nu links laten liggen voor dat het verdwenen is met je geldVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:03:
[...]
Ik zou me echt kapot lachen als het blijkt dat jij al die tijd zelf helemaal geen VEN hebt maar all in bent op ICX of NEO ofzo.
De ultieme plotwending.
Waarom zou je uberhaupt een tweaker geloven op zijn woord?!Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:03:
[...]
Ik zou me echt kapot lachen als het blijkt dat jij al die tijd zelf helemaal geen VEN hebt maar all in bent op ICX of NEO ofzo.
De ultieme plotwending.
Het merendeel neem ik sowieso met een flink pak zout...............
Nou eigenlijk... Het voelt wel als elke dag.RaptorXS schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:03:
[...]
Waarom maak je je zo druk om een knakenmuntje als Ven![]()
Ik zit toch ook niet elke dag BTC en LTC te shillen.
Maar je hebt duidelijk meer gevoel voor humor en neemt niet alles persoonlijk op dus het is je vergeven.
Vertel anders dat verhaal nog eens over hoe je al die jaren geleden al bent ingestapt.
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 12-03-2018 19:11 ]
En waar baseer je dat op?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:05:
[...]
dat zou een slimme zet zijn,ven was top,schip met geld aan verdiend,maar nu links laten liggen voor dat het verdwenen is met je geld
Of helemaal geen crypto's hebben. Nog mooiere wending.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:03:
[...]
De ultieme plotwending.
https://www.telegraaf.nl/...-china-maakt-eigen-crypto
Ze zoeken het maar uit daar
Gelukkig zit ik er niet in, VEN is een tweede bitconnèèèèct.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:58:
[...]
En als die al van 350 dollar kelderde naar 2 dollar kun je wel raden waar VEN heen gaat.
Hetzelfde geldt voor al die andere muntjes die gouden bergen beloven met mooi in elkaar geschroefde roadmaps.
Allemaal zitten ze op de Bahama's en er komt niks van terecht op de lange duur hoewel, in 2019 gaan de bitcoin goeroes weer de wereld over, doen ze weer een paar nieuwe landen aan met hetzelfde smijgelverhaal als in 2015; ken je bitcoin al, die ging in 2017 naar de 20000 dollar en nu kun je 'm kopen voor 2000 dollar en in 2020 gaat ie zeker naar de 60000
XRP = trash
Hoelang is een coin.RaptorXS schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:20:
Gossie, nieuws uit china?
https://www.telegraaf.nl/...-china-maakt-eigen-crypto
Ze zoeken het maar uit daar
VEN is idd. een soort diarree. Het schiet altijd omlaag wanneer je er niet op zit te wachten...
jou nog eens quoten
ik trade ook altijd op dat gevoel en dat gaat goed
Dan toch best knap van dat knakenmuntje dat vanaf de zomer meer dan 200 bedrijven gebruik gaan maken van VeChain waaronder Coca Cola en Unilever.Mr_Ripple schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:21:
[...]
Gelukkig zit ik er niet in, VEN is een tweede bitconnèèèèct.
En als die al van 350 dollar kelderde naar 2 dollar kun je wel raden waar VEN heen gaat.
Hetzelfde geldt voor al die andere muntjes die gouden bergen beloven met mooi in elkaar geschroefde roadmaps.
Allemaal zitten ze op de Bahama's en er komt niks van terecht op de lange duur hoewel, in 2019 gaan de bitcoin goeroes weer de wereld over, doen ze weer een paar nieuwe landen aan met hetzelfde smijgelverhaal als in 2015; ken je bitcoin al, die ging in 2017 naar de 20000 dollar en nu kun je 'm kopen voor 2000 dollar en in 2020 gaat ie zeker naar de 60000
Business adoption is voor mij een belangrijke graadmeter als het gaat om long term. En al die bedrijven moeten hun tokens op de open markt kopen of THOR genereren.
Maarja, dat zijn allemaal dingen voor de zomer. Hebben jullie nu weinig aan.
En ze mogen misschien bij BMW die geweldige printer laten zien.RedHat schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:29:
[...]
Dan toch best knap van dat knakenmuntje dat vanaf de zomer meer dan 200 bedrijven gebruik gaan maken van VeChain waaronder Coca Cola en Unilever.
Business adoption is voor mij een belangrijke graadmeter als het gaat om long term. En al die bedrijven moeten hun tokens op de open markt kopen of THOR genereren.
• 0 - 100
• 101 - 1.000
• 1.001 - 10.000
• 10.001 - 50.000
• 50.001 - 100.000
• 100.001 of meer
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
Zeker waar. Het is een prachtige long term hold. Ik denk dat als je richting 2025 denkt het echt een gigantische groei heeft doorgemaakt. Niemand kan ook ontkennen dat van alle crypto projecten vandaag de dag VeChain 1 van de grondleggers is van daadwerkelijke usecase. Denk ook dat het overschot hier gewoon wat zit te jennen.RedHat schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:29:
[...]
Dan toch best knap van dat knakenmuntje dat vanaf de zomer meer dan 200 bedrijven gebruik gaan maken van VeChain waaronder Coca Cola en Unilever.
Maar met iemand als FaceDown die promoot, heb je ook wel 25 random mensen die tegengas geven nodig om de balans te houden. Van alle shillers het meest respect voor deze man.
Ja lekker met Bitcoin aan het roer kan ik iedere uur wat anders aanklikken.orf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:34:
Poll: Wat is op dit moment de waarde van je portfolio in Dollar
• 0 - 100
• 101 - 1.000
• 1.001 - 10.000
• 10.001 - 50.000
• 50.001 - 100.000
• 100.001 of meer
[afbeelding]
Lijkt me prachtig om over een jaar of 2 dit soort posts te quoten vanuit m'n kasteel terwijl jij en een aantal anderen hier nog tevergeefs zitten te wachten tot de shitcoin die je vorige week in een opwelling gekocht hebt van het restant van het huishoudgeld van vorige maand zich uit het dal probeert te klauteren van een PnD opgezet door een handjevol puisterige nerds van een concurrerend techforum.Dhr. Satoshi schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:31:
[...]
En ze mogen misschien bij BMW die geweldige printer laten zien.
Groetjes, FaceDown.
Dan heb je er niet genoeg of te veelFlagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]
Ja lekker met Bitcoin aan het roer kan ik iedere uur wat anders aanklikken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je neemt het echt heel persoonlijk hé?FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]
Lijkt me prachtig om over een jaar of 2 dit soort posts te quoten vanuit m'n kasteel terwijl jij en een aantal anderen hier nog tevergeefs zitten te wachten tot de shitcoin die je vorige week in een opwelling gekocht hebt van het restant van het huishoudgeld van vorige maand zich uit het dal probeert te klauteren van een PnD opgezet door een handjevol puisterige nerds van een concurrerend techforum.
Misschien moet je eens een weekje of wat afstand nemen van crypto, anders ben ik bang dat je nogal doordraait.
Wat laat je je nu weer kennen zeg. Ga er niet op in als je het er niet mee eens bent en laat je eens niet zo makkelijk uitlokken. Met dit soort kansloze reacties vraag je er zelf ook wel een beetje omFaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]
Lijkt me prachtig om over een jaar of 2 dit soort posts te quoten vanuit m'n kasteel terwijl jij en een aantal anderen hier nog tevergeefs zitten te wachten tot de shitcoin die je vorige week in een opwelling gekocht hebt van het restant van het huishoudgeld van vorige maand zich uit het dal probeert te klauteren van een PnD opgezet door een handjevol puisterige nerds van een concurrerend techforum.
[ Voor 5% gewijzigd door Bmfd op 12-03-2018 19:41 ]
Ik sla beleefd over, dankUorf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:34:
Poll: Wat is op dit moment de waarde van je portfolio in Dollar
• 0 - 100
• 101 - 1.000
• 1.001 - 10.000
• 10.001 - 50.000
• 50.001 - 100.000
• 100.001 of meer
[afbeelding]
Toch geef ik hem wel pluspunten voor creativiteit.Bmfd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:41:
[...]
Wat laat je je nu weer kennen zeg. Ga er niet op in als je het er niet mee eens bent en laat je eens niet zo makkelijk uitlokken. Met dit soort kansloze reacties vraag je er zelf ook wel een beetje om
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Hoe ga je een kasteel verkrijgen als je VEN hebt dan... Cashen? Volgens mij zou jij nooit scheiden van je VEN. Die hodl je mee je kist in.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]
en dan zeggen ze .. dank u papaVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:42:
[...]
Hoe ga je een kasteel verkrijgen als je VEN hebt dan... Cashen? Volgens mij zou jij nooit scheiden van je VEN. Die hodl je mee je kist in.
Dat zeker, maar als je je realiseert dat het 'maar' om een cryptomuntje gaat en vervolgens zo boos wordt, dan vind ik dat toch wel een beetje treurig.AtlAntA schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:42:
[...]
Toch geef ik hem wel pluspunten voor creativiteit.
Ja ik was ook bloedserieusFlagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:41:
[...]
Je neemt het echt heel persoonlijk hé?
Misschien moet je eens een weekje of wat afstand nemen van crypto, anders ben ik bang dat je nogal doordraait.
Effe alle crazyness on a little stick; denk je dat het mij wat kan verrotten wat men hier van VEN vindt? Voor mij is dit topic ook maar entertainment hoor en af en toe handig om bijzondere koersbewegingen van bepaalde coins te signaleren. Jullie hoeven niet bang te zijn dat ik maar een seconde wakker lig van posts hier op GoT of zelfs crypto / koersen in het algemeen. Maar bedankt voor de zorgen
Groetjes, FaceDown.
Zolang je straks maar niet wakker ligt in je kasteel. Ik vond je post trouwens weer machtig. Proest t uit op zo`n moment.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:44:
[...]
Ja ik was ook bloedserieus
Effe alle crazyness on a little stick; denk je dat het mij wat kan verrotten wat men hier van VEN vindt? Voor mij is dit topic ook maar entertainment hoor en af en toe handig om bijzondere koersbewegingen van bepaalde coins te signaleren. Jullie hoeven niet bang te zijn dat ik maar een seconde wakker lig van posts hier op GoT of zelfs crypto / koersen in het algemeen. Maar bedankt voor de zorgen
AH gelukkig, maakte me bijna zorgen.FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:44:
[...]
Ja ik was ook bloedserieus
Ik moet zeggen dat je de rol van sociopatsche, humorloze, gefrustreerde fanaat van een enkel muntje echt bijzonder goed vertolkt, zou een Oscar waard kunnen zijn.
Ben blij dat je het allemaal speelt.
Je maakt je niet druk maar @!$!*%^&$#^$# ven is wel de BESTE! DE BESTE JA! KASTEEL!FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:44:
denk je dat het mij wat kan verrotten wat men hier van VEN vindt?
Nee tuurlijk joh, jij maakt je niet druk. Overigens vind ik kasteel wel een leuke toevoeging aan lambo en moon.
Kreeg een email van Binance dat er 0,0056 BCC (Bitcoin Cash) op mijn account is bijgeschreven.
Iets van € 4,80.
Nu heb ik wel een keer een enquete ingevuld waar je een beetje BCC voor kon krijgen maar volgens mij heb ik meer gekregen dan verwacht.
Verder zag ik ook dat ik 3 BCPT heb staan, geen idee waar die vandaan gekomen zijn....
Edit: ik las dat die 3 BCPT vanwege het bezit van BNB afkomstig was.
Ik heb echter minder dan één BNB.
Maar goed, toch meegenomen.
[ Voor 15% gewijzigd door HoppyF op 12-03-2018 20:15 ]
Wat zou een maan kosten eigenlijk?Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:50:
[...] Overigens vind ik kasteel wel een leuke toevoeging aan lambo en moon.
Castle on the moon!Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:50:
[...]
Je maakt je niet druk maar @!$!*%^&$#^$# ven is wel de BESTE! DE BESTE JA! KASTEEL!
Nee tuurlijk joh, jij maakt je niet druk. Overigens vind ik kasteel wel een leuke toevoeging aan lambo en moon.
Ja luchtkasteel.....Crypts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:50:
[...]
Je maakt je niet druk maar @!$!*%^&$#^$# ven is wel de BESTE! DE BESTE JA! KASTEEL!
Verwijderd
en dat mag tog?
Portfolio < 0 euro?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 12-03-2018 19:55 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!