[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.972 views

Onderwerpen

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-01 12:55
Jongens even een theorietje toetsen hier:

Op de 6h van BTC zie je iets dat nog altijd een bearflag zou kunnen zijn:

- We zitten dan in deel twee van de wimpel, en op de top daarvan.
- Het volume is nog altijd dalende tov toen de crash begon.

Geloof hier eigenlijk nog steeds best wel in. Wat jullie?

De reversal die je kunt zien op de 1d candles zou dan een bulltrap zijn. Klopt op zich ook wel met het dalende volume, meestal zijn reversals juist krachtig met fikse toename in volume.
Tot slot vind ik het ook vreemd dat we de afgelopen dagen zo'n epische crash hebben gehad, en dat we dan nu gewoon weer net zo hard omhoog zouden gaan alsof het nooit gebeurd is. Zoiets is natuurlijk wel indicatief voor de staat van de markt.

[ Voor 42% gewijzigd door Stoffa op 12-03-2018 12:35 ]

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-01 22:54
Stoffa schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:32:

De reversal die je kunt zien op de 1d candles zou dan een bulltrap zijn. Klopt op zich ook wel met het dalende volume, meestal zijn reversals juist krachtig met fikse toename in volume.
Tot slot vind ik het ook vreemd dat we de afgelopen dagen zo'n epische crash hebben gehad, en dat we dan nu gewoon weer net zo hard omhoog zouden gaan alsof het nooit gebeurd is. Zoiets is natuurlijk wel indicatief voor de staat van de markt.
Een wijs man vertelde hier eens: het kan omhoog gaan. Maar!.. ook omlaag...

Verwijderd

Ja, we gaan omhoog tot we dalen denk ik.

Verwijderd

Ik vind al die voorspellingen de grootste onzin. Vooral tradingview.com site. Voorspellingen van mogelijk naar de 8k of mogelijk naar de 12k. BTC is geen vast gegeven dat je de toekomst ermee kan voorspellen. Je hebt met mensen en emoties te maken. 1 FUD bericht en BTC keldert duizenden dollars. Dit kan je niet meenemen in de grafieken zoals panicsells en dergelijke. De grote jongens of whale groepen hebben veel meer invloed erop. Hun kunnen wel gezamenlijk de koers beïnvloeden. Met die voorspellingen is het altijd maar 50/50 kans. Ja voorspel dan niets.

Deze is zo leuk:
YouTube: BOGGED

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 12:44 ]

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024

Het is een beetje erop of eronder op de 6 hour idd, maar de 1 hour ziet er positief uit. We moeten toch ergens beginnen aan een nieuwe uptrend en vind dit zelf wel een redelijk overtuigend begin.

• Stoffa
pirodr01 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:39:
[...]

Het is een beetje erop of eronder op de 6 hour idd, maar de 1 hour ziet er positief uit. We moeten toch ergens beginnen aan een nieuwe uptrend en vind dit zelf wel een redelijk overtuigend begin.
Top, dank voor je kijk erop. Tenminste iemand die inhoudelijk reageert lol.

Eigenlijk is het nu de 1h die lijnrecht tegenover de 6h staat. De eerste zegt bullflag, de tweede bear.

Edit: 5min ook bullflag overigens.

[ Voor 14% gewijzigd door Stoffa op 12-03-2018 12:44 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Greymore1 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:05:
Always a sad face here. :( Moeten nog flink omhoog gaan als er een smile op mijn gezicht moet komen. IDEX ook weer down dus even geen arbitrage.. zucht... kom je vol met energie terug van een heerlijke wandeling.. cryptogods, please be merciful!
Ik vind Idex toch wel zon onmogelijk exhange. Ja decentraal enzo, maar ik vind het alles behalve gebruiksvriendelijk. En zoals stelt ligt dat ding er geregeld uit. het is dat sommige tokens alleen daar te koop zijn zoals MAN, maar anders bleef ik er ver van weg.

Verwijderd

DGB stijgt weer lekker mee :) :Y *O*

• gabn88
  • Laatst online: 04:55
Ik ben benieuwd wat NANO uit de hoge hoed gaat toveren om de koers voor de fork te stuwen. Ben er gisteren ingestapt, dat was in ieder geval al de eerste misser qua timing. Gelukkig gaat BTC nog redelijk sinds gisteren, dus netto sta ik nog op +/- 0%.
Mensen die dichtbij de low zeggen "het komt goed, schatje" verdienen een duim omhoog, dus bij deze ;)

[ Voor 41% gewijzigd door gabn88 op 12-03-2018 13:04 ]

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 04-01 22:54
NCASH mooie pump.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-01 10:13

BLACKfm

O_o

TomTorquay schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:03:
[...]
Die app is afval, zoals al dat soort apps. Blijf er ver van weg. Heb het zojuist eens uitgetest, je kan geen video's bekijken, alleen maar games installeren en vervolgens moet je tot in level 11 geraken vooraleer je je punten krijgt. Puur tijdverlies. Dan kun je beter iedere dag één keer langsgaan bij een faucet.
Uiteraard is het troep. 'Vroeger' had je ook websites waar je hele dagen advertentielinks moest aanklikken voor een geringe hoeveelheid bitcoins. Ben je een hele dag zoet en dan heb je 25 cent verdient.

Er is niet zoiets als gratis geld, maar als iemand anders daar zijn of haar tijd in wil steken moet die dat zelf weten.

• pirodr01
Stoffa schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Top, dank voor je kijk erop. Tenminste iemand die inhoudelijk reageert lol.

Eigenlijk is het nu de 1h die lijnrecht tegenover de 6h staat. De eerste zegt bullflag, de tweede bear.

Edit: 5min ook bullflag overigens.
De 6 hour is wel positief afgesloten op Gdax met opening van de nieuwe candle boven de moving average...zou mooi zijn als ie er boven kan blijven komende 6 uur.

• Stoffa
pirodr01 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:07:
[...]

De 6 hour is wel positief afgesloten op Gdax met opening van de nieuwe candle boven de moving average...zou mooi zijn als ie er boven kan blijven komende 6 uur.
Klopt, en als we dan kijken naar de bullflags op 5m en 1h dan ben je toch geneigd aan verdere stijging te denken, alleen t volume vind ik niet fantastisch.

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:19

Atmoz

Techno!!

AtlAntA schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:34:

Waarom staat je nicehash miner uit dan? Heb je een minimale profitability ingesteld oid?
Klopt, ik dacht dat het handig/slim was om dat zo in te stellen... Het heeft toch ook geen zin om te gaan minen als het weinig opbrengt of wel?

Het gebeurt de laatste dagen (week?) echt ZEER geregeld dat 't ding "uit staat" zoals hier te zien is:

Afbeeldingslocatie: https://lumatronix.nl/FOK/NiceHash_Not_Profitable.png
Temperatuur schommelingen zijn imho inderdaad het slechtste voor een videokaart naast de slijtage van de fans. Maar een goed ingestelde nicehash miner (ik zou legacy) aanraden) zou eigenlijk alleen heel kort tijdens het algo switchen (wat bij een goed ingestelde miner niet erg veel zou moeten gebeuren) een lichte temperatuur schommeling moeten veroorzaken. Gamen veroorzaakt veel hogere pieken en dalen qua temperatuur dus wmb is 24u per dag gamen op een kaart vele malen slechter dan 24u minen op een kaart.

Daarbij komt nog dat het niet of nauwelijks te onderzoeken is of geen of weinig gebruik van een videokaart misschien nog wel slechter is dan continu gebruik.
Hoe moet ik mijn NiceHash miner "goed" instellen dan?
Wat valt eraan in te stellen?

• anboni
  • Laatst online: 07:34
Atmoz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Klopt, ik dacht dat het handig/slim was om dat zo in te stellen... Het heeft toch ook geen zin om te gaan minen als het weinig opbrengt of wel?
Die profitability is een moment opname. Als je ervan uit gaat dat de koers van de munt die je voor het minen krijgt toch wel zal stijgen, is het natuurlijk onzin om op zo'n korte termijn te kijken. Als je geloof hebt in crypto: gewoon aan laten staan. Als je er geen geloof in hebt, miner gewoon de deur uit te doen ;)

• pirodr01
Stoffa schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Klopt, en als we dan kijken naar de bullflags op 5m en 1h dan ben je toch geneigd aan verdere stijging te denken, alleen t volume vind ik niet fantastisch.
Joah, aan de andere kant, de dag is nog lang, USA moet nog wakker worden. En gisteren was het volume op zondag hoger dan de dag ervoor. Het is nog wat fragiel maar ach, moeten ergens weer beginnen naar de weg omhoog. Denk dat volume ook nog laag is doordat veel mensen de kat nog wat uit de boom kijken, zeker na het mt. Gox debacle weer. Als het straks harder gaat fomo't de rest wel weer mee denk ik :)

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
....
Vind het helemaal niet gek. Er is fundamenteel gezien helemaal niets aan de hand, dat ziet de markt ook wel in, dus kruipen we weer richting 11k.

• Stoffa
Dean The Vee schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:18:
[...]

Vind het helemaal niet gek. Er is fundamenteel gezien helemaal niets aan de hand, dat ziet de markt ook wel in, dus kruipen we weer richting 11k.
Als de markt dat ook wel ingezien had dan had men de afgelopen dagen niet zo massaal op het sell-knopje geduwd imo. ;)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 14:24
Atmoz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Het gebeurt de laatste dagen (week?) echt ZEER geregeld dat 't ding "uit staat" zoals hier te zien is:

[afbeelding]

[...]

Hoe moet ik mijn NiceHash miner "goed" instellen dan?
Wat valt eraan in te stellen?
Je krijgt uitbetaald in btc. Dus kijk niet teveel naar de huidige fiat waarde daarvan. Bij zo goed als elke huidige generatie videokaart gaat ongeveer de helft van je inkomsten naar stroom. Dus waarom je überhaupt zoiets zou instellen snap ik niet.

Verder gebruik je imho de verkeerde miner. Probeer de legacy miner eens. Deze ondersteund ook nvidia en gebruikt 3rd party miners. Daar kan je ook instellen welke algoritmes hij wel en niet gebruikt. Vermijd voorlopig lyra2rev en x11gost en nist5. Deze worden door buyers een beetje misbruikt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-01 08:50
Grappig dat ik merk dat ik het op deze dagen moeilijker vind om ergens in te stappen dan op dagen als vorige week... och... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
RustStorm schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:31:
Grappig dat ik merk dat ik het op deze dagen moeilijker vind om ergens in te stappen dan op dagen als vorige week... och... :)
NEO blijft nog een beetje achter bij de rest dus daar kun je nog wel instappen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 14:22
Dean The Vee schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:18:
[...]

Wat er volgens mij aan de hand was: Als de koers wat hoger staat BTC $10k/$11k er meteen wat grote verkopen zijn uit dezelfde Wallet adressen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Rechtzodiegaat schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:32:
[...]

Had ik gisteren gedaan maar is helaas verder gezakt in BTC waarde. In $ waarde wel gelijk gebleven maar daar heb ik niks aan :p

• Rechtzodiegaat
ggj87 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Had ik gisteren gedaan maar is helaas verder gezakt in BTC waarde. In $ waarde wel gelijk gebleven maar daar heb ik niks aan :p
Ja vreemd, de andere gangbare ALTs gingen wel prima. Dash helemaal. Die anabolen coin.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-01 08:50
Rechtzodiegaat schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:32:
[...]

Mja zou kunnen. :) Eerst maar even verder met werken... vanavond maar even zien wat ik zal doen. :) Probeer iedere dag beetje bij te klussen (2.5% in BTC omhoog). Lukt aardig. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Dean The Vee
ggj87 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Volgens mij moet NEO nog aardig naar beneden om de market cycle af te sluiten en op te gaan naar een nieuwe. Vergelijk graphs' van NEO maar eens met Ada, Icon of Iconomi - die allen imo in een nieuwe market cyclus zitten nu.

• Dean The Vee
Stoffa schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:19:
[...]

Als de markt dat ook wel ingezien had dan had men de afgelopen dagen niet zo massaal op het sell-knopje geduwd imo. ;)
Eh dat valt dus in het niet met de kopers en verkoop kwam voornamelijk door Mt. Gox sell offs. We gaan veel sneller weer omhoog dan naar beneden, zoals ook de prijs weergeeft :)

• Rechtzodiegaat
Dean The Vee schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:39:
[...]

Volgens mij moet NEO nog aardig naar beneden om de market cycle af te sluiten en op te gaan naar een nieuwe. Vergelijk graphs' van NEO maar eens met Ada, Icon of Iconomi - die beide imo in een nieuwe market cyclus zitten nu.
NEO heeft al op 65 euro gestaan onlangs.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Rechtzodiegaat schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:41:
[...]

NEO heeft al op 65 euro gestaan onlangs.
Nog niet laag genoeg

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021

heb eens ta moeite gedaan en de 6h en 1 dag candle kaart bekenen .
1dag zegt mij dat we van 6k naar 12 k, 3 waves hebben gehad en die 12k toch wel wel moeten breken om een stijgende trend te krijgen , als we de derde wave van de daling beginnen (momenteel 2de) en we zakken onder de 8.2k dan is 7k niet ver weg.
de 6 uur kaart zegt mij hetzelfde (enkel wa meer streepjes :) en de macd lijnen die kruisen)
heb bitter weinig kennis van ta , zie ik nu hetzelde als u maar anders uitgelegd stoffa?

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Op reddit praten ze over dat NEO divisible gaat worden. Persoonlijk hoop ik t van niet aangezien GAS de currency zou moeten zijn.

Dan kan je Neo gebruiken als currency.

Gas is nu 22 euro dus of gas moet omhoog of neo omlaag dacht dat gas 50% van neo de sweetspot was of is.

[ Voor 25% gewijzigd door DeeSung op 12-03-2018 14:07 ]

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:19

Atmoz

Techno!!

anboni schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:15:
[...]

Die profitability is een moment opname. Als je ervan uit gaat dat de koers van de munt die je voor het minen krijgt toch wel zal stijgen, is het natuurlijk onzin om op zo'n korte termijn te kijken. Als je geloof hebt in crypto: gewoon aan laten staan. Als je er geen geloof in hebt, miner gewoon de deur uit te doen ;)
Thanks! Daar zit inderdaad wat in :D

Je krijgt als het goed is alleen BTC's bij NiceHash toch?
Het programma bepaald wat er gemined wordt volgens mij... (op het moment doet hij Equihash minen, maar volgens mij heb ik daar in dat schermpje al vanalles voorbij zien komen)

• anboni
  • Laatst online: 07:34
Atmoz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:15:
[...]
Je krijgt als het goed is alleen BTC's bij NiceHash toch?
Ik heb verder geen ervaring met NiceHash, maar als je inderdaad BTC krijgt voor je mining, dan is er toch wel een redelijke verwachting dat dat op termijn weer aardig meer waard gaat worden (uiteraard is er ook de kans dat dat niet meer gebeurt, maarja laten we daar maar niet vanuit gaan ;) )

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:06
Was deze al langsgekomen? John Oliver heeft een stukje over cryptocoins in z'n show Last Week Tonight gehad:

Serieus, prima uitleg eigenlijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 12-03-2018 14:28 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Stoffa
wally228 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:58:
[...]

heb eens ta moeite gedaan en de 6h en 1 dag candle kaart bekenen .
1dag zegt mij dat we van 6k naar 12 k, 3 waves hebben gehad en die 12k toch wel wel moeten breken om een stijgende trend te krijgen , als we de derde wave van de daling beginnen (momenteel 2de) en we zakken onder de 8.2k dan is 7k niet ver weg.
de 6 uur kaart zegt mij hetzelfde (enkel wa meer streepjes :) en de macd lijnen die kruisen)
heb bitter weinig kennis van ta , zie ik nu hetzelde als u maar anders uitgelegd stoffa?
Ik volg je niet helemaal. Maar wat ik bedoelde was dat je op de 1day ziet dat de weg omhoog gevonden is aan de hand van de laatste 2 candles. Als dit een trendreversal zou zijn dan zou je echter ook hoog volume verwachten zoals bv op 6 februari waar je een trendreversal ziet met explosief volume erachter.
Het volume op de huidige reversal stelt echter niets voor (dan doel ik op het 11 maart volume).

Op de 6h zie je een bearflag waar het vlaggedeelte begon op 5 maart en eindigde op 9 maart. Vervolgens krijg je de wimpel met twee rimpelingen, waarvan rimpeling twee degene is waar we nu op de top van zitten.
Dit is dus allemaal best wel bearish sentiment tot nu toe.

Kijken we echter naar de 1h dan zien we juist best wel positief sentiment op de kortere termijn met 3 bullflags de afgelopen dagen, en momenteel zitten we in de wimpel van de derde vlag, wat verdere stijging suggereert.

Al met al dus een nogal onzekere markt waar ik op de kortere termijn (vandaag en morgen), nog stijging verwacht, maar zeker niet overtuigd ben van herstel en verder moonen.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

Richh schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:22:
Was deze al langsgekomen? John Oliver heeft een stukje over cryptocoins in z'n show Last Week Tonight gehad:

[video]

Serieus, prima uitleg eigenlijk :)
En daardoor draait hier nu HODL gang uit de speakers :D

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44
Stoffa schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Ik volg je niet helemaal. Maar wat ik bedoelde was dat je op de 1day ziet dat de weg omhoog gevonden is aan de hand van de laatste 2 candles. Als dit een trendreversal zou zijn dan zou je echter ook hoog volume verwachten zoals bv op 6 februari waar je een trendreversal ziet met explosief volume erachter.
Het volume op de huidige reversal stelt echter niets voor (dan doel ik op het 11 maart volume).

Op de 6h zie je een bearflag waar het vlaggedeelte begon op 5 maart en eindigde op 9 maart. Vervolgens krijg je de wimpel met twee rimpelingen, waarvan rimpeling twee degene is waar we nu op de top van zitten.

Kijken we echter naar de 1h dan zien we juist best wel positief sentiment op de kortere termijn met 3 bullflags de afgelopen dagen, en momenteel zitten we in de wimpel van de derde vlag, wat verdere stijging suggereert.

Al met al dus een nogal onzekere markt waar ik op de kortere termijn (vandaag en morgen), nog stijging verwacht, maar zeker niet overtuigd ben van herstel en verder moonen.
Schitterend! :7

Zero.

• Stoffa

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Stoffa schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:24:
[...]

moest het mogelijk zijn voor jou om daar eens een grafiek met lijnen en bollen bij te te zetten zou het al onmiddellijk wa duidelijker worden voor de leek zoals ik dank bij voorbaat

• Stoffa
wally228 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:45:
[...]

moest het mogelijk zijn voor jou om daar eens een grafiek met lijnen en bollen bij te te zetten zou het al onmiddellijk wa duidelijker worden voor de leek zoals ik dank bij voorbaat
De data heb ik erbij gezet dus je kan die checken. Maar uberhaupt pols ik hier meer of mensen het met me eens zijn of niet, dan dat ik probeer advies uit te brengen ofzo. Ben zelf verre van een TA-guru ;)

• Mortel
  • Laatst online: 06:43
Een leuk feitje:

Afgelopen 20 minuten is er 12750 VEN van Binance naar een wallet geplaatst. (1 van de 5 VEN wallets)

Er waren de afgelopen uren 2 hele grote transacties van binance naar een wallet. 2x bijna een miljoen.

De eerste wallet heeft nu 1.76 miljoen VEN tokens
De tweede wallet heef tnu 1.72 miljoen VEN tokens.

De exodus is begonnen.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Stoffa
BTC bullflag breekt zojuist naar beneden.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En daar gaan we weer. :P

Begint op een klucht te lijken. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Richh
De vraag is hoe ver we zakken :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Het valt mee, ging ff heel hard, maar iemand trok aan de noodrem. :)

[Edit] kabel brak van de noodrem. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 12-03-2018 15:28 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• AtlAntA
Verdikke! Mijn vrouw is succesvol geweest in haar poging om mij om te praten om vandaag geen fiat over te maken. Heb ik nu dus giga spijt van! De trut.. ;)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-01 16:29

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:26:
Het valt mee, ging ff heel hard, maar iemand trok aan de noodrem. :)
Dead cat bounce :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Als ik naar de koers kijk heb ik hetzelfde gevoel als in een hele snelle lift die naar beneden gaat. :P

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:53
Mortel schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:18:
Een leuk feitje:

Afgelopen 20 minuten is er 12750 VEN van Binance naar een wallet geplaatst. (1 van de 5 VEN wallets)

Er waren de afgelopen uren 2 hele grote transacties van binance naar een wallet. 2x bijna een miljoen.

De eerste wallet heeft nu 1.76 miljoen VEN tokens
De tweede wallet heef tnu 1.72 miljoen VEN tokens.

De exodus is begonnen.
Zou je dit kunnen uitleggen? Dat betekent toch dat mensen 't bij Binance weghalen en dus niet verkopen?

• Mortel
I-King schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:33:
[...]

Zou je dit kunnen uitleggen? Dat betekent toch dat mensen 't bij Binance weghalen en dus niet verkopen?
Klopt. Ze zetten het in een wallet die volgbaar is voor Vechain. Zo kun je een Xnode krijgen. Het is een goed teken.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:29:
[...]

Als ik naar de koers kijk heb ik hetzelfde gevoel als in een hele snelle lift die naar beneden gaat. :P
Ja lekker hè oOo

Hoeveelste bulltrap is dit nou al deze maand?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-01 16:29

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Mortel schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:34:
[...]

Klopt. Ze zetten het in een wallet die volgbaar is voor Vechain. Zo kun je een Xnode krijgen. Het is een goed teken.
En als het in een wallet zit kun je er geen sellwall meer mee bouwen. Ben benieuwd wat de koers gaat doen tot en na de 20e.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:01
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:29:
[...]

gaat altijd sneller naar beneden dan naar boven iig :+

• Mortel
Chiron schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:36:
[...]

En als het in een wallet zit kun je er geen sellwall meer mee bouwen. Ben benieuwd wat de koers gaat doen tot en na de 20e.
Exact. En als de mensen het weer uit hun wallet halen vervalt de Xnode voor altijd. Dit is dus de enigste kans om Xnodes te bemachtigen (de 20e van maart). Na de 20e is dat nooit meer mogelijk. Dan zijn enkele de normale nodes nog te krijgen. Dus niet de Xnodes.

[ Voor 11% gewijzigd door Mortel op 12-03-2018 15:38 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Wat is zo'n xnode precies? Ik kan er niet iets duidelijks over vinden. Je kunt daar Thor munten mee verdienen oid?

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:53
[...]

Ah ik associeerde exodus met 'Vechain wordt verlaten door grote spelers', maar kon 't niet rijmen met de rest van je bericht. Thanks voor de verheldering.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het zou mij niets verbazen als we weer de hele week omlaag gaan met een herstel in het weekend.

• Stoffa
PilatuS schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:39:
Het zou mij niets verbazen als we weer de hele week omlaag gaan met een herstel in het weekend.
Mij ook niet, omdat wat zojuist gebeurde precies de bearflag op de 6h in de kaart speelt.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Mt Gox die weer wat BTC's verkoopt?

• Richh
[...]

Het is wel ontzettend veel vermogen in één wallet. En een tweede wallet die bijna net zo groot is. Het is een veelvoud van het minimum voor een Thrudheim Masternode wat ook aangeeft dat VeChain het een enorm aandeel van het aantal beschikbare VEN vind.

Procentueel is het vergelijkbaar met sommige BTC-wallets, maar die zijn dan vaak in handen van exchanges en niet van een particulier.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Zo we zijn geland op 9.4k?

• Richh
Op GDAX kwam er weer flink wat volume vrij op dat gebied inderdaad. Staan nu weer 15-20 minuten stil inderdaad.
Maar of het stabiel is... :P

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-01 21:17
9300/9400 is een belangrijk support level en tevens fibonacci level

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Richh schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:53:
[...]

Op GDAX kwam er weer flink wat volume vrij op dat gebied inderdaad. Staan nu weer 15-20 minuten stil inderdaad.
Maar of het stabiel is... :P
Zo zijn we bijna geland op 9.3k? 8)7

• AtlAntA
Alhoewel het een stevige daling is/was valt het mij wel op dat het in ieder geval geen rechte lijn naar beneden was. Dit was wat meer 'beheerst'

• Adnanos
aaaido schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:55:
9300/9400 is een belangrijk support level en tevens fibonacci level
Sinds wanneer?
We zijn er trouwens al onder

• Richh
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Zei je 9.2k? O-)

• Adnanos
AtlAntA schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:57:
Alhoewel het een stevige daling is/was valt het mij wel op dat het in ieder geval geen rechte lijn naar beneden was. Dit was wat meer 'beheerst'
Huh? Ik vond het juist opvallend hoe snel het -500USD omlaag ging

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Fuck bijna 9.2k dan? :o

Gaat harder dan ik kan posten!!.

• aaaido
Adnanos schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Sinds wanneer?
We zijn er trouwens al onder
Trek fib retracement van ATH (20k) naar ATL (6k).
Zijn er inderdaad doorheen. RSI heeft ook redelijk wat ruimte voor verdere daling...

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

AtlAntA schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:57:
Of je nou 1000 dollar dondert of 500, daarna een dag zijwaarts gaat, om daarna weer 500 dollar te zakken maakt niet zoveel uit, behalve dat het bij sommige blijkbaar valse hoop creëert. ;)

XRP = trash

• AtlAntA
Adnanos schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:58:
[...]

Huh? Ik vond het juist opvallend hoe snel het -500USD omlaag ging
Ah sorry ik kijk meestal naar de Euro pair op gdax. Had ik er bij moeten zetten.

• Adnanos
aaaido schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Trek fib retracement van ATH (20k) naar ATL (6k).
Zijn er inderdaad doorheen. RSI heeft ook redelijk wat ruimte voor verdere daling...
We zijn er vrijdag al onder gezakt en gisteren pas terug boven geraakt dus zo belangrijk zou ik die support niet meteen noemen.

• gabn88
Wat een grap, ben gisteren op $8800 ingestapt in BTC, maar sta nu dik op verlies door daling LTC en NANO t.o.v. BTC. Zo zie je maar weer dat investeringen in alt-coins ook harder omlaag kan gaan. Plus je kunt er niet zo makkelijk uit stappen. Gelukkig nog 2/3 in fiat om rond $6000 te gaan bodem vissen.

• Adnanos
AtlAntA schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:00:
[...]

Ah sorry ik kijk meestal naar de Euro pair op gdax. Had ik er bij moeten zetten.
Of je nu naar Euro of Dollar kijkt, dit is gewoon een lijn naar beneden

Afbeeldingslocatie: https://s.tradingview.com/x/EGsN9lTH/

• AtlAntA
Adnanos schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:04:
[...]

[afbeelding]
Ja dat klopt maar zoals ik al zei zat ik naar het euro pair op gdax te kijken waar de grafiek er toch heel anders uit ziet.

• aaaido
Adnanos schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:02:
[...]

We zijn er vrijdag al onder gezakt en gisteren pas terug boven geraakt dus zo belangrijk zou ik die support niet meteen noemen.
Kan op dit moment niet goed beoordelen of deze support belangrijk is maar hij is er wel. Wat betreft BTC zijn er teveel factoren die in de koers meespelen.

• gabn88
Ik had deze daling eigenlijk afgelopen nacht al verwacht. Het feit dat er eerst nog $200 bij kwam, en dan nu pas uit testen van de steun geeft ergens ook wel wat vertrouwen. Moet ie er natuurlijk niet doorheen gaan ;)

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Adnanos schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:04:
[...]

[afbeelding]
We kunnen nu wel weer in de paniekstand schieten maar ik zie gewoon een uptrend vanaf gisterenmorgen. Kleine winstnemingen heb je altijd.

Groetjes, FaceDown.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Optimists are the first to die. :P

• Rechtzodiegaat
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:34:
And the last to survive.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Lijkt me vrijwel onmogelijk. :)

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:34:
Dat zal dan wel. Ik zie wel de day traders altijd flippen van de kleinste dipjes, terwijl de HODL'ers alleen een keer hun schouders ophalen. Ik zie mijn VENnetjes langzaam maar zeker weer op adem komen en verwacht dat het alleen zal verbeteren in aanloop naar de 20e. Ben benieuwd wat er daarna gebeurt. In elk geval zal de circulating supply sterk zijn afgenomen dan.

Groetjes, FaceDown.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
Adnanos schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:02:
[...]

Groene lijn is waar we nu zijn (vrij dicht op die support grens dus), chart gaat terug naar december.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4iJIZpl.png

Is dus zeker wel een "belangrijke" support imo. Dat hij er door heen gaat, maakt het geen minder belangrijke support. Dat kan altijd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 12-03-2018 16:38 ]

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Dat zal dan wel. Ik zie wel de day traders altijd flippen van de kleinste dipjes, terwijl de HODL'ers alleen een keer hun schouders ophalen. Ik zie mijn VENnetjes langzaam maar zeker weer op adem komen en verwacht dat het alleen zal verbeteren in aanloop naar de 20e. Ben benieuwd wat er daarna gebeurt. In elk geval zal de circulating supply sterk zijn afgenomen dan.
Hoeveel van die meuk heb jij ongeveer? Zit je op een node? Denk dat je over een jaar of 2/3 wel gebakken zit met Vechain.

• Adnanos
Danny.G schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:37:
[...]

Groene lijn is waar we nu zijn (vrij dicht op die support grens dus), chart gaat terug naar december.

[afbeelding]

Is dus zeker wel een "belangrijke" support imo. Dat hij er door heen gaat, maakt het geen minder belangrijke support. Dat kan altijd. :)
Als ik dat bekijk zou ik zeggen dat de support een paar 100$ onder de getrokken groene lijn ligt :)

• Luca
Adnanos schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Als ik dat bekijk zou ik zeggen dat de support een paar 100$ onder de getrokken groene lijn ligt :)
Valt zeker wat voor te zeggen. Ik zelf lig er meer van wakker (figuurlijk hè..) als ik <9k zie dan onder die 9.2k. :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Lol jij ziet daytraders altijd flippen en holders hun schouders ophalen?

Waar zie jij dat soort dingen toch? Of hoop je dat soort dingen te zien om een punt te maken?

Ik heb nog nooit iemand zien flippen om wat voor koerswijziging dan ook. Of je moet het spelletje echt veel te serieus nemen, maar die mensen ken ik gelukkig niet.

[Edit] ennnnn daar gaaaaan we weeeeeer. :+

• Luca
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:46:
[...]

Waar zie jij dat soort dingen toch? Of hoop je dat soort dingen te zien om een punt te maken?

Ik heb nog nooit iemand zien flippen om wat voor koerswijziging dan ook. Of je moet het spelletje echt veel te serieus nemen, maar die mensen ken ik gelukkig niet.
Als je flipt door koerswijzigingen, moet je al helemaal niet gaan day-traden. :D De "flippers" zullen daarom eerder de HODL strategie aannemen, dan dat ze gaan day-traden.

Lijkt mij dan hè..

• aaaido
[...]

Nee, dit klopt helaas niet. een day trader is maar al te blij met dipjes want een daytrader maakt zijn of haar geld in een volatiele markt (short en long gaan kan dan veel vaker).

Verwijderd

Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:46:
[...]

n als er dan al 1 was die het zou zien,zou dat ook zeker jij! wezen aangezien je hier de hele dag rond spookt ^)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44
Leuk uit een overleg komen zo.. 1 uur in gesprek -250 euro.. dure gesprekjes zo.

Zero.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:50:
[...]

n als er dan al 1 was die het zou zien,zou dat ook zeker jij! wezen aangezien je hier de hele dag rond spookt ^)
Who me? Valt best mee. :)

• Luca
Pelox schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:50:
Leuk uit een overleg komen zo.. 1 uur in gesprek -250 euro.. dure gesprekjes zo.
Rich-people-problems :+

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:54
Joh, ik stond even een tosti te bakken en ineens is de 10k weer kilometers ver weg.

Verwijderd

hier ook weer een donker rode dag -O-
us maar weer voor een appel en een ei 100.000 casinocoins bij gekocht *O*

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 16:54 ]

Verwijderd

The Redman schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:51:
Joh, ik stond even een tosti te bakken en ineens is de 10k weer kilometers ver weg.
We kunnen de markt nooit alleen laten aangezien deze nog niet volwassen is volgens de experts.

Even niet opletten en bitcoin zit alweer met z'n kleine met viltstift doordrenkte kleuter vingers in het stopcontact te roeren.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
zal wel weer een DGD pump komen straks....

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:06
WTF VEN in een keer van 40500 naar 44800, hoe kan dat nou. Fijn als je net een limit van 41k in hebt gesteld :-(

[ Voor 32% gewijzigd door dennis112 op 12-03-2018 17:03 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Pagina: 1 ... 169 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!