[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.937 views

Onderwerpen

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:57:
[...]

Ik handel effectief misschien een uurtje per dag, als er echt veel actie in zit misschien 1,5 tot max. 2 uur en dat is het wel. :) Over koersen nadenken doe ik niet en ik slaap er al helemaal niet slecht van als het even tegen zit. Zolang ik niet naar fiat ga met mijn handelsvoorraad kan ik ook nooit op verlies komen maar ik kan wel inkomen genereren uit koersschommelingen, dat is wellicht een iets andere insteek.

Eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo ontspannen gevoeld, nou ja als klein kind in de zandbak zonder enige verantwoording dan. :+

En daar gaat Govert weer, wat een gek muntje is dat toch...
Het luxe probleem hier is, wanneer stap je uit.....Euro's cashen en dan...

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Taro schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:08:
Ik handel de laatste maanden voornamelijk op Binance en merk dat ik +-5x per avond de ventilatoren van mijn laptop hoor versnellen en dat hij erg heet wordt, de enige oplossing is dan het F5'en van alle Binance tabs in Chrome. Bij grote volumes of snelle stijgingen en dalingen gebeurt dit vaker. Binnen 10 seconden keert de rust dan weer terug.

Op GDAX, Bittrex, HitBTC, YoBit, etc. heb ik daar geen last van. Nog meer mensen last van op Binance? Is een Core i7 HQ laptop, die zou het weergeven van wat order books prima aan moeten kunnen.
Ik doe alles op m'n samsung s8+, behalve minen, doe ik op m'n pc.

• Ton Hasselt
DUCK...duck.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
RaptorXS schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:09:
[...]

Het luxe probleem hier is, wanneer stap je uit.....Euro's cashen en dan...
Geen idee of je doelt op het eerste of tweede gedeelte van mijn post maar ik cash uit wanneer ik het 'nodig' heb. Of een ltc bijv. nou op €135 of €225 of waarvoor ik deze ooit gekocht heb staat maakt niet uit, het verschil tussen verkoop en inkoop moet groot genoeg zijn om uit te laten betalen en mijn muntvoorraad niet te laten slinken. (en liefst nog iets hoger te laten dan ervoor)

Daarom slaap ik ook prima, het gaat mij niet om de waarde van mijn pf maar om het verschil wat ik op een dag kan maken. Mijn handelsvoorraad kan prima +500% of -500% doen, zolang het verschil tussen in en verkoop maar groot genoeg is dus snel handelen en snel kleine marges pakken.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:19:
[...]

Geen idee of je doelt op het eerste of tweede gedeelte van mijn post maar ik cash uit wanneer ik het 'nodig' heb. Of een ltc bijv. nou op €135 of €225 of waarvoor ik deze ooit gekocht heb staat maakt niet uit, het verschil tussen verkoop en inkoop moet groot genoeg zijn om uit te laten betalen en mijn muntvoorraad niet te laten slinken. (en liefst nog iets hoger te laten dan ervoor)

Daarom slaap ik ook prima, het gaat mij niet om de waarde van mijn pf maar om het verschil wat ik op een dag kan maken. Mijn handelsvoorraad kan prima +500% of -500% doen, zolang het verschil tussen in en verkoop maar groot genoeg is dus snel handelen en snel kleine marges pakken.
Op hoeveel % handel jij meestal?

• Crypts
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Op hoeveel % handel jij meestal?
Nou ja dat is wellicht nog een verschil, als het om het stukje inkomen gaat dan gaat het wel om euro's dus dan zijn percentages niet zo belangrijk. Alles in de plus met een voldoende tegenliggende waarde in euro's is dan goed. Ik koop, verkoop en schrijf fiat over. Vandaar dat ik ook met name in euro paren zit. :)

Dat geklooi met bnb, ven en andere muntjes is gewoon spelen om steeds meer muntjes te vergaren in de hoop dat dat nog een keer flink omhoog schiet.

Edit: die eend van je wordt geen waterkip volgens mij. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Crypts op 13-03-2018 22:32 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:55
Grappig dat alles volkomen kut gaat, maar ncash gaat lekker omhoog.

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Nou ja dat is wellicht nog een verschil, als het om het stukje inkomen gaat dan gaat het wel om euro's dus dan zijn percentages niet zo belangrijk. Alles in de plus met een voldoende tegenliggende waarde in euro's is dan goed. Ik koop, verkoop en schrijf fiat over. Vandaar dat ik ook met name in euro paren zit. :)

Dat geklooi met bnb, ven en andere muntjes is gewoon spelen om steeds meer muntjes te vergaren in de hoop dat dat nog een keer flink omhoog schiet.

Edit: die eend van je wordt geen waterkip volgens mij. :+
Net weer 9% op Numus gepakt.

• Crypts
SCIxX schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:33:
Grappig dat alles volkomen kut gaat, maar ncash gaat lekker omhoog.
Vergeet ven, KASTEEL! niet. :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Als BTC zo rond de 9.000 Dollar blijft bewegen is dat wat mij betreft prima. Mooi onder de 8900 BTC inkopen, daar NCASH/GVT en andere coins voor kopen en deze op een piek weer verkopen, die BTC rond de 9125 weer verkopen naar USDT, wachten op een dip, repeat, repeat... Vandaag toch mooi >30% rendement gemaakt op een niet verwaarloosbaar bedrag.

Ben overigens ook gestopt met BNB gebruiken, ondanks dat het goedkoper is, geeft het je een onterecht positief resultaat bij het handelen. Als je na een paar trades weer een paar BNB hebt verbrand dan is je rendement minder goed dan je denkt. Het zorgt ervoor dat je lager gaat inkopen en hoger gaat verkopen, zonder op de achtergrond steeds BNB bij te hoeven kopen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Crypts
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:37:
[...]

Net weer 9% op Numus gepakt.
Dat klinkt als iets met gevaar voor de volksgezondheid. :+ Maar zonder dollen, snap je mijn uitleg?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:37:
[...]

Vergeet ven, KASTEEL! niet. :P
De sleuf voor de fundering van de eerste muur is binnen! d:)b

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:41:
[...]

Dat klinkt als iets met gevaar voor de volksgezondheid. :+ Maar zonder dollen, snap je mijn uitleg?
Jazeker, ik heb zelf ook mijn winst veiliggesteld + nog een hoop extra, ik speel nu nog alleen met winst.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik weet niet hoor, dit ziet er maar wat vreemd uit vind ik. De grafiek is nagenoeg symmetrisch en ik hoop niet dat hij hem helemaal aftekent zoals links in beeld. De BTC 2014 vs. 2018 had ik eerder al eens gepost en zag ik in de afgelopen dagen weer voorbij komen. Toen bleef het zakken waarna het uiteindelijk stabiliseerde. Zou het nog kunnen stijgen? Of blijft het kwakkelen en dalen?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/hMwV9c/btcta.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ggj87 op 13-03-2018 22:47 ]

• Crypts
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:43:
[...]

Het is wat met die snelle jongens tegenwoordig, een kasteel koop je niet meer... Nee je zet je eigen pauper paradijsje neer. :+

Komen kasteelmuren tegenwoordig ook in prefab? :P

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:43:
[...]

Kan ook zomaar een grafkuil zijn. O-)

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Is er een soort vuistregel voor het plaatsen van stop loss orders? Omdat de BTC de laatste tijd regelmatig ineens een procentje of 5-10 zakt en ik niet iemand bent die de hele dag de koersen volgt, heb ik er nu ook een paar ingesteld om bij een koersval toch tegen een redelijke prijs te kunnen verkopen en vervolgens lager te kunnen inkopen.
Heb er nu 4 staan tegen ongeveer 3, 4, 5 en 6% onder de huidige koers.
Aan de ene kant wil ik natuurlijk niet te veel inleveren bij een koersval, aan de andere kant wil ik het risico beperken dat een stop loss te snel wordt geraakt bij een klein dipje waarna de koers weer stijgt.
Ik vroeg me af of daar bepaalde strategieën voor zijn.

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-01 22:54
VEN gaat lekker! Lets do the wave:

_/-\o_

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:57:
VEN gaat lekker! Lets do the wave:

_/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Groetjes, FaceDown.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Viep schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:56:
Ik vroeg me af of daar bepaalde strategieën voor zijn.
Kijk bij TA's naar support en resistance. Je kan zeggen over TA's wat je wil, maar support en resistance klopt toch altijd behoorlijk goed.

• Dhr. Satoshi

• Ton Hasselt
Verkopen, morgen zakt ie weer als een baksteen.

• Crypts
Eerste stop-limit op bnb is geraakt. _/-\o_

• Dhr. Satoshi
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:02:
Eerste stop-limit op bnb is geraakt. _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dat is ook fijn voor jou _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• ggj87
Weet iemand waarom 0x maar blijft dalen? Slecht nieuws? Of geen nieuws? Ik heb de munt niet maar houd hem wel stiekem in de gaten omdat je van deze wel echt kunt spreken van een duidelijke dip itt de rest die al weer ups en downs heeft vertoond.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:02:
[...]

Verkopen, morgen zakt ie weer als een baksteen.
Ja als morgen alle whales beslissen dat ze toch geen xnode hoeven wel ja :')
VEN is een coin met perspectief itt de eerste de beste coin die in de waan van de dag weer even omhoog knalt zonder aanwijsbare reden.

Groetjes, FaceDown.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
ggj87 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:03:
Weet iemand waarom 0x maar blijft dalen? Slecht nieuws? Of geen nieuws? Ik heb de munt niet maar houd hem wel stiekem in de gaten omdat je van deze wel echt kunt spreken van een duidelijke dip itt de rest die al weer ups en downs heeft vertoond.
Sinds wanneer is die daling ingezet? Ik kan me best voorstellen dat het nieuws van vandaag dat Binance een decentrale exchange gaat beginnen er mee te maken kan hebben, toch best een grote concurrent.

Verwijderd

Twitteraccount van Verge gehacked? https://twitter.com/vergecurrency?lang=nl
Gaat dat nog wat met de koers doen?

• Crypts
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:06:
[...]

Ja als morgen alle whales beslissen dat ze toch geen xnode hoeven wel ja :')
VEN is een coin met perspectief itt de eerste de beste coin die in de waan van de dag weer even omhoog knalt zonder aanwijsbare reden.
I don't really give a shit, van €1300 nog iets de volgende dag naar ruim €1750 met een shitcoin is best leuk. :D

Hoop van harte dat je godsgruwelijk stinkende rijk wordt met je ven hoor. ;)

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:10:
[...]

I don't really give a shit, van €1300 nog iets de volgende dag naar ruim €1750 met een shitcoin is best leuk. :D

Hoop van harte dat je godsgruwelijk stinkende rijk wordt met je ven hoor. ;)
Fluctuatie is het toverwoord, lang leve de shitcoin. *O* oOo *O*

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:13:
[...]

HODL is nog een toverderwoord!

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:14:
[...]

Noem mij één iemand die daar dit jaar iets mee verdiend heeft.

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06-2025
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:14:
[...]

Shitcoins HODL-en is dus helemaal een gouden combinatie!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:09:
Twitteraccount van Verge gehacked? https://twitter.com/vergecurrency?lang=nl
Gaat dat nog wat met de koers doen?
Ja, snel inwisselen voor GVT of NCASH!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:17:
[...]

Een HODLer kijkt niet naar een dergelijke korte termijn. Laten we over 2 jaar eens kijken waar ik sta met mijn stack VEN vs de cumulatieve mazzeltjes en bad trades van de gemiddelde day trader hier.

Groetjes, FaceDown.

• Crypts
rop380 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:18:
[...]

Shitcoins HODL-en is dus helemaal een gouden combinatie!
Vergelijk het met een hobby, het kost je elke maand geld maar de voldoening die je eruit haalt maakt alles goed. :P

Verwijderd

? Ik sta gewoon op winst met mijn hodl ven terwijl ik pas rond de jaarwisseling ben gestart...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-01 23:41
[...]

Flauw, want je zet er bewust 'dit jaar' bij natuurlijk :P

Als je het hebt over 'een jaar' als in de afgelopen 12 maanden, dan zijn het er genoeg. En over die 12 maanden gezien moet je een erg goede swing trader zijn om daar onder de streep net zo veel aan over te houden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ton Hasselt
Richh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:25:
[...]

Flauw, want je zet er bewust 'dit jaar' bij natuurlijk :P

Als je het hebt over 'een jaar' als in de afgelopen 12 maanden, dan zijn het er genoeg. En over die 12 maanden gezien moet je een erg goede swing trader zijn om daar onder de streep net zo veel aan over te houden.
Ik trade sinds halverwege vorig jaar en heb zo'n 1000% ervan gemaakt.

• Richh
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:28:
[...]

Good for you :)

• Ton Hasselt
Wat ik ermee wil zeggen is dat holden wel goed is, maar af en toe verkopen en weer inkopen om meer muntjes te vergaren is toch ook niet verkeerd.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

@Ton Hasselt 🐝voorbeeld?

-edit-

O nee, je doelde op hold'n

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 13-03-2018 23:47 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Richh
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:44:
[...]

Wat ik ermee wil zeggen is dat holden wel goed is, maar af en toe verkopen en weer inkopen om meer muntjes te vergaren is toch ook niet verkeerd.
Dat klopt :) al hebben veel holders natuurlijk eind december hun Bitcoins verkocht; dat hoort ook bij holden.

• Crypts
Richh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:47:
[...]

Dat klopt :) al hebben veel holders natuurlijk eind december hun Bitcoins verkocht; dat hoort ook bij holden.
Volgens mij hebben juist veel holders zich ingekocht in altcoins die samen met btc zijn gedaald. :)

• Richh
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:51:
[...]

Volgens mij hebben juist veel holders zich ingekocht in altcoins die samen met btc zijn gedaald. :)
Dat kan natuurlijk ook, dan hebben ze niet naar mij geluisterd :+

• Crypts
Richh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:52:
[...]

Dat kan natuurlijk ook, dan hebben ze niet naar mij geluisterd :+
Tsja: moon, lambo, kasteel! Niemand die het echt wist dus dit is ook een beetje een zinloze uitspraak. Het is inmiddels maart. :P

• Richh
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:54:
[...]

Tsja: moon, lambo, kasteel! Niemand die het echt wist dus dit is ook een beetje een zinloze uitspraak. Het is inmiddels maart. :P
Is het ook zeker :) moeten een beetje de slowchat erin houden toch :)

• Crypts
Richh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:56:
[...]

Is het ook zeker :) moeten een beetje de slowchat erin houden toch :)
Wellicht maar de buit is binnen dus ik ga lekker afnokken. Morgen weer een dag. Same shit, different day. :P

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:59:
[...]

Wellicht maar de buit is binnen dus ik ga lekker afnokken. Morgen weer een dag. Same shit, different day. :P
Ligt eraan wat je gegeten heb, anders is het same day, different shit. _/-\o_

• Crypts
Ton Hasselt schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:03:
[...]

Ligt eraan wat je gegeten heb, anders is het same day, different shit.
Bedankt voor je interesse in mijn stoelgang maar het is bruin en het stinkt. :+ Trusten!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:06:
[...]

Bedankt voor je interesse in mijn stoelgang maar het is bruin en het stinkt. :+ Trusten!
Trusten, ik ga ook.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
FaceDown schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:20:
[...]

Een HODLer kijkt niet naar een dergelijke korte termijn. Laten we over 2 jaar eens kijken waar ik sta met mijn stack VEN vs de cumulatieve mazzeltjes en bad trades van de gemiddelde day trader hier.
Ik denk niet dat er hier zoveel slechte day traders zijn.. Van slechte trades leer je namelijk alleen maar. Als je het niet kan, stop je er wel mee. Naast het feit dat je als beginner vaak fouten maakt en je geld verliest. Dat is bij vrijwel iedereen zo gegaan, part of the game. You win some, you lose some.

En het lijkt me sterk dat je hier over 2 jaar nog zo zal praten als blijkt dat VEN toch niet the next thing bleek te zijn. Toen VEN van 80k naar 45k sats ging was je ook wat stiller dan normaal. :P

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:28:
[...]

Ik hodl (en mine) sinds juni, paar keer wat geschoven, en sta hiermee ook op 1000%, het is maar net welke startdatum je pakt. Als ik mijn gecashte winst erbij tel, zelfs 1600%, maar die tel ik persoonlijk niet mee, die is vergaard door een P&D waar ik per toeval bij uit kwam. Was ik hiermee NOG een jaar eerder begonnen, was het misschien nog wel veel meer.

De markt is wel veranderd ondertussen. Als je nu echt nog klappers wil maken moet je net de juiste moves maken en het juiste muntje op het juiste moment hebben, anders heeft hodl niet veel zin op de korte termijn. Of het moet weer net als in december goed hard omhoog gaan. Maar dat is mijns inziens weer lange termijn (6+ maanden). Zie ik persoonlijk niet snel gebeuren, denk eerder dat dit gekabbel nog maanden aan gaat houden, en bij goed nieuws of voortgang schiet er af en toe een muntje met kop en schouders bovenuit. Als je die mee weet te pakken, zit je prima. Maar dat is dan weer niet mijn ding. Heb net als vorig jaar wat muntjes waar ik in geloof uitgekozen, mine er nog wat bij of mine het voor mij best profitable muntje en verhandel die voor mijn uitgekozen muntjes. En dan is het weer hodl en fingers crossed dat ze hun whitepaper en roadmap waarmaken waardoor het weer x10 gaat, en we in zijn algemeenheid weer flink omhoog gaan.

Maar nog een keer 1000% zie ik niet gauw meer gebeuren. Zou heel toevallig zijn als al mijn puntjes in mijn PF op hetzelfde moment de zelfde juiste moves maken. Maar 1 ding weet ik dan wel: niet te greedy, dan zijn mijn doelen bereikt en cash ik uit!

• Dhr. Satoshi
Dat is leuk wakker worden. Icx en ven to the moon!!

• Ton Hasselt
Gvt is binnen.

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
Ton Hasselt schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:13:
[...]

Helemaal mee eens! Mijn favo shitcoin is BITB, elke wave mooie percentjes meegepakt.

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-01 20:17
Mag ik eens vragen waar een aantal van jullie dan eigenlijk inkopen en verkopen ?
Ik zit ook een beetje te kijken , maar voor wat kleinere bedragen (100-200 euro) vragen ze allemaal best veel fee(ik kijk alleen maar wat je met Ideal kan betalen )waardoor je met een stijging van zeg 10 procent van de munt maar iets van 2 of 4 procent echt pakt

Verwijderd

caspertje19 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:37:
Mag ik eens vragen waar een aantal van jullie dan eigenlijk inkopen en verkopen ?
Ik zit ook een beetje te kijken , maar voor wat kleinere bedragen (100-200 euro) vragen ze allemaal best veel fee(ik kijk alleen maar wat je met Ideal kan betalen )waardoor je met een stijging van zeg 10 procent van de munt maar iets van 2 of 4 procent echt pakt
Zulke bedragen hebben met alle respect ook niet veel zin (door transactiekosten en dergelijke). je kunt natuurlijk wel geluk hebben en een pump meepakken en snel iets verdubbelen.

Koop Bitcoin/ ETH en ga naar Binance of andere exchange en trade daar.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:43:
[...]

Zulke bedragen hebben met alle respect ook niet veel zin (door transactiekosten en dergelijke). je kunt natuurlijk wel geluk hebben en een pump meepakken en snel iets verdubbelen.

Koop Bitcoin/ ETH en ga naar Binance of andere exchange en trade daar.
Met 100 euro kun je anders al mooi aan de slag. Btcdirect of bitonic ETH kopen, doorsturen naar Binance en je bent vertrokken. Voor €25 zou ik er ook niet aan beginnen, €100-200 lijkt me echter perfect om 'het water eens te testen'. Beginnen met €5000 terwijl je er de ballen van afweet, dat lijkt mij juist zinloos. Leergeld betaal je immers gegarandeerd.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:51:
[...]
Met 100 euro kun je anders al mooi aan de slag. Btcdirect of bitonic ETH kopen, doorsturen naar Binance en je bent vertrokken. Voor €25 zou ik er ook niet aan beginnen, €100-200 lijkt me echter perfect om 'het water eens te testen'. Beginnen met €5000 terwijl je er de ballen van afweet, dat lijkt mij juist zinloos. Leergeld betaal je immers gegarandeerd.
Bedoelde meer om snel uit te cashen :9 .

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-01 14:26
Wat is VinChain, heb er 7.77 in mijn wallet gekregen twee dagen geleden. Lijkt er op dat meerdere mensen deze drop gekregen hebben?

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:42
muffstuff schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:09:
Wat is VinChain, heb er 7.77 in mijn wallet gekregen twee dagen geleden. Lijkt er op dat meerdere mensen deze drop gekregen hebben?
Ico die blockchain wil gaan gebruiken om vin (chassin) nummers van auto's te zoeken en op basis daarvan de geschiedenis van een auto objectief te kunnen bepalen. Vreemd dat ineens tokens van hun hebt.

• mannowlahn
Limbeckx schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Ico die blockchain wil gaan gebruiken om vin (chassin) nummers van auto's te zoeken en op basis daarvan de geschiedenis van een auto objectief te kunnen bepalen. Vreemd dat ineens tokens van hun hebt.
Hmm klinkt wel als een interessant project.

• Limbeckx
muffstuff schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Hmm klinkt wel als een interessant project.
Ze richten zich alleen op US op dit moment. Volgens mij voegen ze technologisch weinig toe en hun propositie is de meest basale toepassing van de blockchain. Oftewel: Waarom is VinChain hier beter in als een andere blockchain oplossing. Ze hebben alleen een vrij specifieke niche gedefinieerd voor hunzelf. Nu is het wel zo dat in the US in die niche al een hele grote speler zit zonder blockchain, namelijk carfax.

• ggj87
muffstuff schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:09:
Heb je ergens 0.777 naar overgemaakt?

• mannowlahn
ggj87 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Heb je ergens 0.777 naar overgemaakt?
nope

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01 14:23
Hier de eerste payout van de Electroneum mobile "miner". Toch bijna 9 ETN in iets meer dan een week. Er zijn mensen die veel meer hebben (heb zelf een low end telefoon). Dus het is wel soort van lucratief om het te installeren :). Zeker omdat het voor de performance van je toestel eigenlijk niets doet.

• mannowlahn
Limbeckx schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Ze richten zich alleen op US op dit moment. Volgens mij voegen ze technologisch weinig toe en hun propositie is de meest basale toepassing van de blockchain. Oftewel: Waarom is VinChain hier beter in als een andere blockchain oplossing. Ze hebben alleen een vrij specifieke niche gedefinieerd voor hunzelf. Nu is het wel zo dat in the US in die niche al een hele grote speler zit zonder blockchain, namelijk carfax.
Dit is bv wel een van de weinige blockchain toepassingen waar je meteen kan zien wat de toegevoegde warde van blockchain is. Naar mijn mening dan ook meteen interessant, de rest van de meuk die ik tegenkomen en daar schaar ik zelf vechain onder, is het allemaal maar afwachten tot oplossingen waar blockchain echt total geen toegevoegde waarde heeft zoals die hotel zooi die laats voorbij kwam. Begrijp mij niet verkeerd, ik heb zelf ook een handjevol VEN maar met zoiets als vinchain denk ik wel meteen okay, ja logisch. Echter de vraag is, waarom zou ik die zooi kopen?

• Limbeckx
muffstuff schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Dit is bv wel een van de weinige blockchain toepassingen waar je meteen kan zien wat de toegevoegde warde van blockchain is. Naar mijn mening dan ook meteen interessant, de rest van de meuk die ik tegenkomen en daar schaar ik zelf vechain onder, is het allemaal maar afwachten tot oplossingen waar blockchain echt total geen toegevoegde waarde heeft zoals die hotel zooi die laats voorbij kwam. Begrijp mij niet verkeerd, ik heb zelf ook een handjevol VEN maar met zoiets als vinchain denk ik wel meteen okay, ja logisch. Echter de vraag is, waarom zou ik die zooi kopen?
Ik zie het anders eigenlijk. Er zijn heel veel markten waarin ik de decentralized, distributed ledger zie werken. Bv:

Supply chain in retail (ziet hier rund of paard in)
Supply chain over het algemeen
Koop en verkoop van energie door consumenten
VIN registratie

Maar waarom is Vin Chain beter daarvoor dan Ethereum?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Je kan je ook af vragen of er nu een probleem is met het opzoeken van chassis nummers in een database, word er mee gefraudeerd oid? Zo ja mogelijk een markt zo nee , zie ik niet in waarom bv carfax in eens hun hele systeem gaat veranderen naar een blockchain oplossing wat geheid een hoop knaken gaat kosten.

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Nou die Govert heeft ook niet veel gedaan vannacht, zeg. Maar wat langer HODLen dan.

• tias86
Ja wat denk je dan als jij het koopt dat govert in een keer naar de 60$ knalt? Dacht ik zelf wel trouwens ;)

• Ton Hasselt
Heb ze nu ook voor 30800.

Verwijderd

Kan iemand het team van GVT even inlichten dat Ton inmiddels is ingestapt? Dan kan de raket vertrekken.

• Greymore1
tias86 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:07:
Ja wat denk je dan als jij het koopt dat govert in een keer naar de 60$ knalt? Dacht ik zelf wel trouwens ;)
Nee dat daalt dan wanneer ik het koop. Zoals nu dus. Maar wilde het even kwijt voor wat input van mede tweakers.

(Linda gaat goed) Helaas zelf geen cent om er in te steken. Hoop nog steeds dat 2PAC wat gaat doen...

• tias86
Ton Musk is in. Ready for take off! 3 2 1

• ggj87
ksborg schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:58:
Hier de eerste payout van de Electroneum mobile "miner". Toch bijna 9 ETN in iets meer dan een week. Er zijn mensen die veel meer hebben (heb zelf een low end telefoon). Dus het is wel soort van lucratief om het te installeren :). Zeker omdat het voor de performance van je toestel eigenlijk niets doet.
Kost dat veel data? Of kan je dat beter via wifi doen? En laat je hem 24/24 draaien? Ik heb hem nu ook gedownload maar kan vanavond pas registreren.

• ksborg
ggj87 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:19:
[...]

Kost dat veel data? Of kan je dat beter via wifi doen? En laat je hem 24/24 draaien? Ik heb hem nu ook gedownload maar kan vanavond pas registreren.
Het is niet een echte miner. Hij bepaalt het aantal hashes dat je processor aan zou kunnen en dat bepaalt je payout. Ik had de ETN app sinds 22 februari geinstalleerd en de miner werkt sinds vorige week maandag. Totale dataconsumptie van de app is volgens mijn toestel 2,85MB... Verwaarloosbaar dus :)

• ggj87
ksborg schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Het is niet een echte miner. Hij bepaalt het aantal hashes dat je processor aan zou kunnen en dat bepaalt je payout. Ik had de ETN app sinds 22 februari geinstalleerd en de miner werkt sinds vorige week maandag. Totale dataconsumptie van de app is volgens mijn toestel 2,85MB... Verwaarloosbaar dus :)
Dus je krijgt geen echte ETN?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:24
ksborg schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:58:
9 x $0,05? Dat lijkt mij niet voorlopig nog niet opschieten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ksborg
ggj87 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:22:
[...]

Dus je krijgt geen echte ETN?
Je krijgt échte ETN alleen mine je niet echt. Men noemt het een "experience". Je toestel hoeft er dus weinig voor te doen.

• tias86
Jumpman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Zeiden ze vroeger van btc ook he ;)

• ksborg
Jumpman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:23:
[...]

In een week? Zonder moeite te doen? Mwoa. Bovendien is het een coin waar ik al wat van heb en ik geloof ook wel dat er meer in zit qua waarde. Wie niet waagt...

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
ksborg schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Je krijgt échte ETN alleen mine je niet echt. Men noemt het een "experience". Je toestel hoeft er dus weinig voor te doen.
Interessant voor erbij. Ik vraag me wel af: hoe kun je door niet echt te minen wel echt coins verdienen? Wat draagt de 'experience' bij aan Electroneum waardoor je recht hebt op je muntjes?

• ggj87
tias86 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Alleen gaat ETN nooit 20k halen.

*kruist vingers*

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BNB gisteren zo'n 27% omhoog.. Heeft dit nieuws er wellicht iets mee te maken?
https://cointelegraph.com...tralized-trading-platform

• ksborg
Weakhand schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:29:
[...]

Interessant voor erbij. Ik vraag me wel af: hoe kun je door niet echt te minen wel echt coins verdienen? Wat draagt de 'experience' bij aan Electroneum waardoor je recht hebt op je muntjes?
Hier wordt het allemaal beschreven.

Het korte verhaal: ETN moet laagdrempelig zijn en door iedereen te gebruiken.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

D-Ed schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:31:
BNB gisteren zo'n 27% omhoog.. Heeft dit nieuws er wellicht iets mee te maken?
https://cointelegraph.com...tralized-trading-platform
100% en een mooie zet van Binance.

PSN: Eczeem

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:11:
Kan iemand het team van GVT even inlichten dat Ton inmiddels is ingestapt? Dan kan de raket vertrekken.
Ook ingestapt. Hoop nog op tijd.

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
ksborg schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:31:
[...]

Hier wordt het allemaal beschreven.

Het korte verhaal: ETN moet laagdrempelig zijn en door iedereen te gebruiken.
Oké, thnks. Ga het zo even doornemen. :)

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:32:
[...]

Ook ingestapt. Hoop nog op tijd.
Ah mooizo. Op naar de 40 dollar! Moet lukken voor april :Y

• tias86
Zeker in deze bullishbearflagbullmarket

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:35:
[...]

Ah mooizo. Op naar de 40 dollar! Moet lukken voor april :Y
Bij 340000 stap ik uit de raket. Misschien wat proviand mee voor onderweg terug..

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:24
tias86 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Waarom denk je dat ik voorlopig zeg. ;)

Je kan dus beter wat ETN kopen, hoef je ook geen Apps te installeren.

De gratis Airdrop enkele maanden terug van REBL was beter, die is nu $190,00 waard zie ik in mijn Wallet. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 14-03-2018 10:42 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dooiedibbes schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:32:
[...]

100% en een mooie zet van Binance.
Yep, sowieso een mooie coin waar ik er toch weer eens wat van bij moet gaan kopen

• Greymore1
11.75 Goverts. Ben benieuwd.

• ggj87
Waarom verwachten jullie dat GVT gaat stijgen terwijl de markt bearish is?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Voor alle VEN liefhebbers hier even een vraagje.. In hoeverre is het slim om met een aantal vrienden je VEN te combineren om de 6K of 10K aan te tikken voor een node? Wij zijn nu een beetje aan het orienteren :). Andere mensen een idee?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
hmr schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:45:
Voor alle VEN liefhebbers hier even een vraagje.. In hoeverre is het slim om met een aantal vrienden je VEN te combineren om de 6K of 10K aan te tikken voor een node? Wij zijn nu een beetje aan het orienteren :). Andere mensen een idee?
Op zich een idee, maar het moet dan wel vaststaan...een goede onderlinge verstandshouding is dan wel zeker een vereiste.

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:45:
@Dhr. Satoshi @FaceDown
Pagina: 1 ... 175 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!