[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.921 views

Onderwerpen

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:21
hmr schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:45:
Voor alle VEN liefhebbers hier even een vraagje.. In hoeverre is het slim om met een aantal vrienden je VEN te combineren om de 6K of 10K aan te tikken voor een node? Wij zijn nu een beetje aan het orienteren :). Andere mensen een idee?
Poolen kan natuurlijk. vraag een onafhankelijk iemand om toezicht te houden op de wallet.
Hij moet geen aandeel hebben in de pool. Van te voren goed vastleggen wie welk aandeel inlegt.

Ook bespreken hoe je het wil gaan doen als iemand uit wil stappen.

Je kan ook ter plekke een wallet aanmaken en de private key over midden knippen (op papier) ieder krijgt een gedeelte van de key. Dan zorg je ervoor dat je altijd bij elkaar moet wezen wanneer je in wil loggen op je wallet.

[ Voor 15% gewijzigd door Mortel op 14-03-2018 10:52 ]

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

hmr

pirodr01 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:49:
[...]

Op zich een idee, maar het moet dan wel vaststaan...een goede onderlinge verstandshouding is dan wel zeker een vereiste.
Zou gaan om een groepje van 4 goede vrienden. Vastleggen etc niet zo'n probleem gezien mijn beroep :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:43
Voor alle VEN liefhebbers hier even een vraagje.. In hoeverre is het slim om met een aantal vrienden je VEN te combineren om de 6K of 10K aan te tikken voor een node? Wij zijn nu een beetje aan het orienteren :). Andere mensen een idee?
Zoek de posts van @Richh van vorige week ergens teurg, waar hij probeert te achterhalen wat voor grootteorde de te verwachten beloningen zijn. Volgens mij waren zijn inschattingen dat je het voor het rendement niet hoeft te doen (en ik werd in ieder geval niet overtuigd door [het gebrek aan] onderbouwing door de aanwezige VEN liefhebbers)

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 09:56

DJT

En we zitten weer in een dipje, vraag me af of het nu eindelijk door gaat zetten.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
DJT schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:55:
En we zitten weer in een dipje, vraag me af of het nu eindelijk door gaat zetten.
ik denk dat alles gaat dalen of alles gaat stijgen... 8)7

• DJT

DJT

En het doet geen van beide de laatste dagen, er is beweging naar beneden nodig om weer meer kapitaal in te laten stromen.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Ik heb ook maar even 14 GVT gekocht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

watercoolertje

Untertitel

Mortel schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:50:
[...]
Je kan ook ter plekke een wallet aanmaken en de private key over midden knippen (op papier) ieder krijgt een gedeelte van de key. Dan zorg je ervoor dat je altijd bij elkaar moet wezen wanneer je in wil loggen op je wallet.
En hopen niemand zijn key kwijt is :+

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
hmr schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:51:
[...]

Zou gaan om een groepje van 4 goede vrienden. Vastleggen etc niet zo'n probleem gezien mijn beroep :).
Wel vastleggen in de blockchain dan hè? :9
Los van de praktische kant, zou ik ook even goed bedenken hoeveel de vriendschap je waard is. Vriendschappen en geld gaan niet altijd samen.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
zwembroek schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:58:
Ik heb ook maar even 14 GVT gekocht.
Goverts, he.

• hmr

hmr

zilver7 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Wel vastleggen in de blockchain dan hè? :9
Los van de praktische kant, zou ik ook even goed bedenken hoeveel de vriendschap je waard is. Vriendschappen en geld gaan niet altijd samen.
I know, maar geld is hier niet zo'n probleem. Het gaat allemaal om speelgeld binnen crypto's en iedereen heeft er een goede baan naast :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

anboni schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:53:
[...]

Zoek de posts van @Richh van vorige week ergens teurg, waar hij probeert te achterhalen wat voor grootteorde de te verwachten beloningen zijn. Volgens mij waren zijn inschattingen dat je het voor het rendement niet hoeft te doen (en ik werd in ieder geval niet overtuigd door [het gebrek aan] onderbouwing door de aanwezige VEN liefhebbers)
Ik ga hier vandaag ook induiken wat nu precies het rendement is. Of het uberhaupt de moeite/investering waard is.

Ben er niet echt van gecharmeerd dat je gedwongen wordt om je stack vast te zetten en dat als je ooit onder een bepaald bedrag komt je de status kwijt raakt en noooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttt meer terug krijgt. Voor mij meer een teken van zwakte dat je het zo moet spelen. Ik heb iidg nog wat onderzoek te doen vandaag.

• Mortel
watercoolertje schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:58:
[...]
En hopen niemand zijn key kwijt is :+
Haha true :)
Dan leg je ook maar een totale kopie bij de rabobank in een kluisje.
Al geeft dat soms ook problemen :+

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Dooiedibbes schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Ik ga hier vandaag ook induiken wat nu precies het rendement is. Of het uberhaupt de moeite/investering waard is.

Ben er niet echt van gecharmeerd dat je gedwongen wordt om je stack vast te zetten en dat als je ooit onder een bepaald bedrag komt je de status kwijt raakt en noooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttt meer terug krijgt. Voor mij meer een teken van zwakte dat je het zo moet spelen. Ik heb iidg nog wat onderzoek te doen vandaag.
De nodes maken de werking van het netwerk mogelijk, daardoor dienen ze vast te liggen.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

mining gerelateerde vraag.

Is er een site die berekent wat de hashrate in het verleden was? Dus stel je heb een rig van 450 MH/s kun je dan ook zien wat je in potentie in juni 2016 zou verdienen.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

pirodr01 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:03:
[...]

De nodes maken de werking van het netwerk mogelijk, daardoor dienen ze vast te liggen.
Maar waarom dan die X nodes? Met dat ultimatum.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Komt het vertrouwen weer een beetje terug?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-01 22:08
Hoewel de vraag niet aan mij gericht is :P

Mits je goede afspraken met elkaar hebt (wat als er 1 wil uitstappen), lijkt het me nuttiger om alles te combineren voor een node, dan 4 seperate wallets te hebben van allemaal 2.5K VEN. Het enige wat je zeker weet is dat die nodes meer op gaan leveren dan losse wallets.

De vraag is wát het precies op gaat leveren. Dat is nog totaal onduidelijk. Veel mensen spiegelen voor dat 1 THOR ooit 20 dollar waard gaat worden ofzo... dan heb je een ROI van 2 maanden ofzoiets; dat lijkt me onrealistisch. Gezien de massale hoeveelheid THOR die geproduceerd gaat worden lijkt het mij ontzettend sterk dat 1 THOR de $1 grens gaat aantikken. En zelfs dan is het rentepercentage kleiner dan dat je hetzelfde bedrag op de bank zou zetten.

Kijk naar NEO en GAS, een munt met grotere afzetmarkt. Met als verschil dat er minder GAS wordt geproduceerd in verhouding tot de THOR-productie bij VEN. Een grote NEO-hodler heeft zo'n 12 jaar nodig om zijn inleg terug te krijgen. Waarom zou dat bij VEN sneller gaan?

De getallen zijn nog onbekend, maar met een stukje vraag en aanbod kan je best berekenen wat het ongeveer op gaat leveren.
Persoonlijk zou ik de opbrengst te laag vinden om met vier vrienden 50.000 dollar in te leggen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

DJT schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:55:
Support regions are $7620 to $8,200. A Break above $9,800 would invalidate my bearish count.

Volgens Philakone dan.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
And there she goes. Again. -O-

Volume van BTC is ook vrij triestig.. :P

[ Voor 41% gewijzigd door Luca op 14-03-2018 11:23 ]

Verwijderd

K.t munt |:(

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
DeeSung schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:06:
Komt het vertrouwen weer een beetje terug?
Niet echt zo te zien 📉📉📉📉

Verwijderd

Markt moet evolueren, belachelijk dat die ene munt alles bepaald.

• Richh
Er is ook veel te weinig volume nu, niemand wil nu instappen :P
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:25:
Markt moet evolueren, belachelijk dat die ene munt alles bepaald.
Haha, maak je zelf al gebruik van fiat pairs? 8)7

De markt gaat niet veranderen, sowieso is het een schijntje wat in de rest van de muntjes om gaat. De huidige hoogte van alts is enkel te danken aan BTC die op 8700 staat.

[ Voor 76% gewijzigd door Richh op 14-03-2018 11:27 ]

• DeeSung
  • Niet online
Dooiedibbes schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Maar waarom dan die X nodes? Met dat ultimatum.
Dit doen ze zodat investeerders hun ven locken.

Tot nu toe is 42% ven gelocked als ik cmc mag geloven.
Miljonair nodes en hoger hebben ong 80% van ven in handen. (Meer richting 88% maar gok dat ong 8% van ven op exchanges staan)

Dus ben benieuwd of alle whales hun ven locked of gebruik gaan maken om high te sellen.

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:25:

[...]

Haha, maak je zelf al gebruik van fiat pairs? 8)7
Jij denkt nu al te weten dat dat niet gaat gebeuren met een markt die nu nog in de kinderschoenen staat? knap.

• Richh
DeeSung schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:32:
Tot nu toe is 42% ven gelocked als ik cmc mag geloven.
Hoe concludeer je dit uit cijfers van CMC?
Dus ben benieuwd of alle whales hun ven locked of gebruik gaan maken om high te sellen.
1 ding is zeker: door het geld uit de exchanges te laten vloeien zal het aanbod dalen, terwijl de vraag door de hype natuurlijk stijgt.

• Richh
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:34:
[...]

Jij denkt nu al te weten dat dat niet gaat gebeuren met een markt die nu nog in de kinderschoenen staat? knap.
Ik vraag gewoon of je gebruik maakt van fiat pairs?

Ik zeg helemaal niks over wat er wel of niet gaat gebeuren. Sterker nog: de top 20 heeft allemaal fiat pairs inmiddels.
Maar niemand gebruikt ze :+

• DJT

DJT

Verrast deze daling je? Als je TA's van de BTC leest is het al een paar dagen/weken de verwachting dat er nog een dip komt. Wanneer, hoe snel en hoe diep dat gaan we zien.

Je hoeft natuurlijk niet in TA's te geloven maar het helpt in ieder geval een beetje om je risico te bepalen en om eventuele maatregelen/exit strategie voor te bereiden. Dat is in ieder geval hoe ik er zelf naar kijk.

[ Voor 4% gewijzigd door DJT op 14-03-2018 11:37 ]

• DeeSung
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:34:
[...]

[...]

1 ding is zeker: door het geld uit de exchanges te laten vloeien zal het aanbod dalen, terwijl de vraag door de hype natuurlijk stijgt.
Door te kijken naar het verschil tussen circulating supply en max supply. Ven is een erc20 token dus alles is al gepremined.

Verwijderd

DJT schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Verrast deze daling je? Als je TA's van de BTC leest is het al een paar dagen/weken de verwachting dat er nog een dip komt. Wanneer, hoe snel en hoe diep dat gaan we zien.

Je hoeft natuurlijk niet in TA's te geloven maar het helpt in ieder geval een beetje om je risico te bepalen en om eventuele maatregelen/exit strategie voor te bereiden. Dat is in ieder geval hoe ik er zelf naar kijk.
Ik zit gedeeltelijk al in fiat.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:34:
[...]

[...]

Precies, keiharde manipulatie van de prijs. En daar ben ik niet van gecharmeerd. Maar ga toch kijken of ik er me slaatje uit kan slaan.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Dooiedibbes schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:39:
[...]

Precies, keiharde manipulatie van de prijs. En daar ben ik niet van gecharmeerd. Maar ga toch kijken of ik er me slaatje uit kan slaan.
Als je vies bent van manipulatie is crypto misschien niet de beste beurs voor je haha. Er wordt op weinig plekken meer gemanipuleerd dan hier.

• hmr

hmr

Dooiedibbes schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:39:
[...]

Wow... wat doe jij in crypto's dan? :X :X :X

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:21

orf

DJT schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Ik vond het wel weer een mooi koopmoment. Ik heb zojuist weer BTC gekocht.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

pirodr01 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:40:
[...]

Als je vies bent van manipulatie is crypto misschien niet de beste beurs voor je haha. Er wordt op weinig plekken meer gemanipuleerd dan hier.
Prijs manipulatie in een jonge/kleine markt als dit daar kun je niet omheen. is ook niet erg, hoort erbij. Probeer er je voordeel uit te halen.

Maar wanneer een munt dit zelf zo opzichtig doet vind ik dat niet chique.

• Richh
DeeSung schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:37:
[...]

Door te kijken naar het verschil tussen circulating supply en max supply. Ven is een erc20 token dus alles is al gepremined.
Dat betekent niet dat het is vastgelegd. Sterker nog: twee maanden geleden was er een circulating supply van 277 miljoen, nu van 491 miljoen. Dat zou betekenen dat er op 2 maanden tijd alleen maar meer is losgemaakt? :P

Dit is gewoon een berekening van CMC welke kijkt welk aandeel er bij investors ligt, welke bij de VeChain Foundation zelf ligt, en concludeert daaruit hoeveel er bij de exchanges moet liggen. Of dat echt zo is, is niet zeker. Het is ook niet zo dat circulation supply elke dag verschilt ofzoiets.

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-01 17:37
Kan iemand even duidelijk maken waarom GVT zou moonen?
Op reddit / andere fora vind ik niet meteen een reden waarom dit vandaag of morgen zou gebeuren.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 04-01 22:54
Waarez schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:10:
Op reddit / andere fora vind ik niet meteen een reden waarom dit vandaag of morgen zou gebeuren.
Kan het niet...Ik kan het niet... Ik kan het niet uitleggen
Dat is... Dat is iets... Dat is een gevoel... Dat is een gevoel
Je kan het niet... Je kan niet...

Christus, Jezus Christus...

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Aarslikker Danny beschuit, heerlijk beschuit.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

Huh we zouden toch even moonen met GVT? Watskeburt? De raket zakt de grond in!

Russen... We hadden het kunnen weten.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:22:
Huh we zouden toch even moonen met GVT? Watskeburt? De raket zakt de grond in!

Russen... We hadden het kunnen weten.
Ja die gifbeker moet ff helemaal leeg :)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Moon soon @ GVT Bullish

Verwijderd

Leuke markt weer. Bitcoin gaat ook weer super. Benieuwd hoe diep alles gaat zakken. Zit al steeds minder mijn portfolio te openen. Eerst stiekem met 1 oog alleen naar bitcoin turen. Dan weet je al genoeg...

Benieuwd naar de lange termijn. Barre tijden voor de nieuwkomers.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:27:
Leuke markt weer. Bitcoin gaat ook weer super. Benieuwd hoe diep alles gaat zakken. Zit al steeds minder mijn portfolio te openen. Eerst stiekem met 1 oog alleen naar bitcoin turen. Dan weet je al genoeg...

Daarom probeer ik nu maar in LTC/BTC te handelen ipv de fiat pair. Het voordeel daarvan is dat mocht hij doorstijgen na verkoop dan stijgt hij wss gelijktijdig mee in BTC ipv dat het blijft stilstaan in fiat. Andersom kan natuurlijk ook.

• tias86
Sjonge dat ken toch niemand knul.
Er zijn mensen die er potentie in zien (Ik ook). Thats it, en goed concept en lage supply potentiele mooncoin. (HOPELIJK)

• Richh
Omdat Reddit hype :P Waarom staat TRX nog altijd hoog? En die andere ketting-munt? GVT zit in dezelfde hype train als de twee bovenstaande en dat maakt het in potentie een top30 coin. Wat het verder kan, doet, of het targets haalt of niet, dat maakt niet uit.

Tenzij het eens een target niet haalt of het te lang duurt, dan stappen mensen uit en gebeurd er dit. De vraag is of de hypetrain terugkeert of niet.

• tias86
@Rich de vraag is niet of maar wanneer? :P _/-\o_

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025

Idem hier... Hoef Delta niet eens meer te openen, koers van BTC zegt meestal al genoeg ;)

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Het is al een week waardeloos met de BTC.
Vanaf 8 maart gebeurt er helemaal niets bijzonders.
De markt schommelt wat heen en weer tussen de $350-400B.
Niet spectaculair maar gewoon ontzettend saai.
Het volume is ook nog laag.

De daytraders focussen zich op de eerste de beste coin die nog iets leuks weet te brengen zoals gisteren de BNB. Eventjes wat activiteit en aandacht.
Geen idee waar dit naar toe moet zo.
Een week is kort maar lang voor de crypto handel.
Iedereen zit een beetje achterover te leunen zo lijkt het. Ik geef toe dat doe ik dus ook.
Er is immers geen andere keuze.
Als kleine beleggers kunnen we alleen maar meelopen en niet sturen.

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:50:
[...]

Het is al een week waardeloos met de BTC.
Vanaf 8 maart gebeurt er helemaal niets bijzonders.
De markt schommelt wat heen en weer tussen de $350-400B.
Niet spectaculair maar gewoon ontzettend saai.
Het volume is ook nog laag.

De daytraders focussen zich op de eerste de beste coin die nog iets leuks weet te brengen zoals gisteren de BNB. Eventjes wat activiteit en aandacht.
Geen idee waar dit naar toe moet zo.
Een week is kort maar lang voor de crypto handel.
Iedereen zit een beetje achterover te leunen zo lijkt het. Ik geef toe dat doe ik dus ook.
Er is immers geen andere keuze.
Als kleine beleggers kunnen we alleen maar meelopen en niet sturen.
Ook leuk als je vriendin dan sochtends voor het eerst in maanden vraagt: "hoe gaat het trouwens met die bitcoins?"

Euh ja nou kijk we hebben geen bitcoin he. Eerst even koffie pop.

Onderwerp ontweken.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:59:
[...]

Ook leuk als je vriendin dan sochtends voor het eerst in maanden vraagt: "hoe gaat het trouwens met die bitcoins?"

Onderwerp ontweken.
NU! EVEN! NIET!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
[...]

Onderwerp ontweken.
Terwijl we begin januari allemaal nog aan het opscheppen waren. :+

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
[...]

Onderwerp ontweken.
Komt goed schatje, maar dat blijf ik niet volhouden O+

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:06:
[...]

Terwijl we begin januari allemaal nog aan het opscheppen waren. :+
Hahaha ja daarom. Ik ben ook zo dom geweest om het vaak te laten zien enzo. Kijk pop al meer dan duizend winst, gaat echt lekker zo met dat kleine inleg bedragje... Had ik nooit moeten doen.

Maargoed, ze heeft 2 weken geleden de spiegel van de auto afgereden. Dus dat is mijn stok achter de deur komende maanden.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:11:
[...]

Hahaha ja daarom. Ik ben ook zo dom geweest om het vaak te laten zien enzo. Kijk pop al meer dan duizend winst, gaat echt lekker zo met dat kleine inleg bedragje... Had ik nooit moeten doen.

Maargoed, ze heeft 2 weken geleden de spiegel van de auto afgereden. Dus dat is mijn stok achter de deur komende maanden.
Die $1600,- mag ze dus gewoon zelf betalen als ik jou was...

https://www.ebay.com/itm/...:DbYAAOSwk1JWcGyp&vxp=mtr

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:15:
[...]

Die $1600,- mag ze dus gewoon zelf betalen als ik jou was...

https://www.ebay.com/itm/...:DbYAAOSwk1JWcGyp&vxp=mtr
Hahaha de enige lambo die ik bezit is een hotweels autotje doordrenkt met peuterkwijl

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:11:
[...]

_/-\o_

Hier no zo eentje... Thuis paar keer laten zien, dan hoort of leest ze wat op het boze internet, dat het allemaal omlaag gaat, en dan weet je het wel weer. Terwijl ze zelf als hobby paarden heeft... en DAT dames en heren, is pas een bodemloze geldput. Dus ik heb nog 3.000 stokken achter de deur 8) Per jaar :X

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Dakillerbean schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:18:
[...]

_/-\o_

Hier no zo eentje... Thuis paar keer laten zien, dan hoort of leest ze wat op het boze internet, dat het allemaal omlaag gaat, en dan weet je het wel weer. Terwijl ze zelf als hobby paarden heeft... en DAT dames en heren, is pas een bodemloze geldput. Dus ik heb nog 3.000 stokken achter de deur 8) Per jaar :X
Buiten dat het een bodemloze put is, is het vaak ook nog zo dat je als partner op de 6e plaats komt.

Eerst komt het paard, het paard, het ;paard, het paard, het paard, vriendinnen en dan kom jij.

XRP = trash

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:11
Dakillerbean schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:18:
[...]

_/-\o_

niet over praten met je vrouw/vriendin erover doe ik ook niet! probeer zo min mogelijk met haar te praten btw scheelt hoofdpijn

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
Gelukkig hebben we gisteren ons huis verkocht met echt geld.. gelijk mijn verge verlies goed gemaakt.

Zero.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11-2025
Ok na tijdje erover nagedacht te hebben toch maar short positie van 1k genomen met 2:1 leverage op Tether (Kraken). Komt neer op dat ik 1,8% precent fee betaal per maand. Dus kosten zijn dan 18 dollar per maand. Ben van plan deze positie een jaar lang aan te houden.
Het idee is dat mocht ik gelijk krijgen de gehele cryptomarkt ook een tik van jewelste krijgt waardoor ik met de gemaakte profits weer goedkoop coins kan inslaan. :P

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Pelox schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:26:
Gelukkig hebben we gisteren ons huis verkocht met echt geld.. gelijk mijn verge verlies goed gemaakt.
Ga je er ook wat voor terug kopen of zit je in een kartonnen doos in onder de brug?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
Rechtzodiegaat schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:27:
[...]

Ga je er ook wat voor terug kopen of zit je in een kartonnen doos in onder de brug?
Haha nee we zijn aan het bouwen. En nee, niet van de cryptowinsten..

Zero.

• ggj87
Alabama_man schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:27:
Ok na tijdje erover nagedacht te hebben toch maar short positie van 1k genomen met 2:1 leverage op Tether (Kraken). Komt neer op dat ik 1,8% precent fee betaal per maand. Dus kosten zijn dan 18 dollar per maand. Ben van plan deze positie een jaar lang aan te houden.
Het idee is dat mocht ik gelijk krijgen de gehele cryptomarkt ook een tik van jewelste krijgt waardoor ik met de gemaakte profits weer goedkoop coins kan inslaan. :P
Hoeveel winst verwacht je daar ongeveer op te maken?

• Alabama_man
ggj87 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Hoeveel winst verwacht je daar ongeveer op te maken?
Ervan uitgaande dat Tether 0 word bij het klappen. 3k - kosten openhouden positie.
1k - kosten openhouden positie

Edit:
had mezelf weer eens te rijk gerekend

[ Voor 14% gewijzigd door Alabama_man op 14-03-2018 20:01 ]

• ggj87
Alabama_man schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:37:
[...]

Ervan uitgaande dat Tether 0 word bij het klappen. 3k - kosten openhouden positie.
Haha, ik vind het wel een bazenactie, ook al zou het niet lukken :p Als het lukt is het nog mooier natuurlijk.

Verwijderd

bie100 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:22:
[...]

niet over praten met je vrouw/vriendin erover doe ik ook niet! probeer zo min mogelijk met haar te praten btw scheelt hoofdpijn
Wat verbeelden die vrouwen zich ook na die hele dolle mina's/#Metoo prietpraat van de afgelopen maanden _O-

• hmr

hmr

Alabama_man schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:37:
[...]

Een gokje van maximaal 216 euro dus met een kans op minimaal 2784 euro :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://static.upcoming.nl/static/images/8ab0860ae1_1445518541_Iedereen-moet-nu-echt-stoppen-deze-reclamezinnetjes-te-gebruiken__shre.jpg

• Alabama_man
ggj87 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:39:
[...]

Haha, ik vind het wel een bazenactie, ook al zou het niet lukken :p Als het lukt is het nog mooier natuurlijk.
Ghehe tja in fiat langs de zijlijn staan is ook zo saai. Tevens put your money where your mouth is :P

• hmr

hmr

Alabama_man schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:46:
[...]

Ghehe tja in fiat langs de zijlijn staan is ook zo saai. Tevens put your money where your mouth is :P
You triggered me.. ik hou wel van gokjes! En mijn reeds genoemde vrienden ook :). Waar kan ik hier meer informatie over vinden behalve op Google? ;)

https://support.kraken.co...ition-and-how-do-I-do-it- ?

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 14-03-2018 13:47 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Alabama_man
hmr schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:43:
[...]

Een gokje van maximaal 216 euro dus met een kans op minimaal 2784 euro :)
Andersom gerekend. Zo lang Tether binnen ca. 4,5 jaar valt maak ik er winst op.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-01 22:27
Alabama_man schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:48:
[...]

Andersom gerekend. Zo lang Tether binnen ca. 4,5 jaar valt maak ik er winst op.
Ik denk dat alle Exchanges er alles aan gelegen is om Tether te behouden.
Ik acht de kans daarop zeer klein.

• Alabama_man
hmr schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:47:
[...]

You triggered me.. ik hou wel van gokjes! En mijn reeds genoemde vrienden ook :). Waar kan ik hier meer informatie over vinden behalve op Google? ;)

https://support.kraken.co...ition-and-how-do-I-do-it- ?
Wikipedia geeft ook een prima uitleg op het mechanisme.

Wikipedia: Short (finance)

• Alabama_man
RedHat schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:50:
[...]

Met vallen bedoel ik niet dat exchanges ermee stoppen te handelen. Ik bedoel dat de waarde van Tether t.o.v. de dollar instort. Bitconnect (BCC) kun je ook nog steeds kopen.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Een goed moment om fiat in BTC/LTC/ETH te steken denk ik :)

SPiET

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
spietie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:08:
Een goed moment om fiat in BTC/LTC/ETH te steken denk ik :)
Ik zit ook al een tijdje met de vinger op de koop-knop, maar hij lijkt nog niet helemaal uitgebeart te zijn.

• Richh
[...]

Hoewel ik het ook alleen maar positief zou vinden als we eens af zouden zijn van die Tether-rotzooi en de bijbehorende FUD, denk ik hetzelfde. Er hangt te veel af van Tether op dit moment en exchanges zullen te graag willen dat het in leven blijft.

Toch blijft het wel een interessante gok :P vind het wel een interessante inzet @Alabama_man! :)

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Shmorky schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:12:
[...]

Ik zit ook al een tijdje met de vinger op de koop-knop, maar hij lijkt nog niet helemaal uitgebeart te zijn.
Nog na beneden? Coinbase heeft hem nu op 6998 euro.

SPiET

Verwijderd

spietie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Nog na beneden? Coinbase heeft hem nu op 6998 euro.
Als sommige hem onder de 5000 dollar hebben staan dan heeft ie nog een stukje te gaan maar dat blijft koffiedik kijken. Je kunt op de weg naar beneden telkens wat bijkopen.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:13
Shmorky schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:12:
[...]

@PilatuS Hoe diep denk jij nu dat de beerput gaat?

• DeeSung
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:46:
[...]

Dat betekent niet dat het is vastgelegd. Sterker nog: twee maanden geleden was er een circulating supply van 277 miljoen, nu van 491 miljoen. Dat zou betekenen dat er op 2 maanden tijd alleen maar meer is losgemaakt? :P

Dit is gewoon een berekening van CMC welke kijkt welk aandeel er bij investors ligt, welke bij de VeChain Foundation zelf ligt, en concludeert daaruit hoeveel er bij de exchanges moet liggen. Of dat echt zo is, is niet zeker. Het is ook niet zo dat circulation supply elke dag verschilt ofzoiets.
Volgensmij was dat toen die tijd verkeerd. Klopte ook de total supply niet.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stoffa schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:25:
[...]

@PilatuS Hoe diep denk jij nu dat de beerput gaat?
We zijn al 2x bij de 8400/8300 geweest. Daarna is het wel weer wat omhoog gegaan, maar echt omhoog gaan is niet gebeurt. Dan word het denk ik tijd dat we onder de 8000 gaan.

• Richh
DeeSung schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:26:
[...]

Volgensmij was dat toen die tijd verkeerd. Klopte ook de total supply niet.
Dat weet ik niet :) meestal wordt de informatie op de VeChain-Reddit voor waarheid aangenomen door VEN-bezitters, vandaar dat ik daar naar toe linkte.

Desalniettemin kan je volgens mij sowieso wel concluderen dat je uit deze CMC cijfers niet kan concluderen hoeveel VEN er uit de exchanges is getrokken. De enige manier om daar cijfers aan te koppelen is om hier naar te kijken: https://etherscan.io/toke...3971dd833d26ba9b5c936f0be
Eenzelfde wallets kan je ook van LBank vinden natuurlijk.

Scriptje schrijven die alle exports uitleest naar nieuwe adressen, dan heb je een relevanter getal (die ook niet 100% klopt natuurlijk, maar wel beter zal zijn) ;)

Verwijderd

A small bounce to $8850 before testing the support regions.
The bearish view, we break the trend line support and head to the first support region, $8217-$8347. Second support is @$7650

• Mortel
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:32:
[...]

Dat weet ik niet :) meestal wordt de informatie op de VeChain-Reddit voor waarheid aangenomen door VEN-bezitters, vandaar dat ik daar naar toe linkte.

Desalniettemin kan je volgens mij sowieso wel concluderen dat je uit deze CMC cijfers niet kan concluderen hoeveel VEN er uit de exchanges is getrokken. De enige manier om daar cijfers aan te koppelen is om hier naar te kijken: https://etherscan.io/toke...3971dd833d26ba9b5c936f0be
Eenzelfde wallets kan je ook van LBank vinden natuurlijk.

Scriptje schrijven die alle exports uitleest naar nieuwe adressen, dan heb je een relevanter getal (die ook niet 100% klopt natuurlijk, maar wel beter zal zijn) ;)
Maandag 15.54 uur : 9.657.142
woensdag 14.34 uur: 5.652.085

Ik heb even geen inzicht wat er uit de cold wallet naar de hot wallet is gezet.

• Richh
Mortel schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:34:
[...]

Maandag 15.54 uur : 9.657.142
woensdag 14.34 uur: 5,652,085

Ik heb even geen inzicht wat er uit de cold wallet naar de hot wallet is gezet.
Precies, dat zegt een stuk meer ;)

Ik weet ook niet wat er van cold naar hot is gegaan, weet ook niet hoeveel VEN er precies bij Binance ligt. Ik vermoed dan ook dat het om een stuk meer VEN gaat wat verhuisd is. 4 miljoen VEN zou namelijk slechts 0,5% van de total supply zijn.

• Mortel
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:37:
[...]

Precies, dat zegt een stuk meer ;)

Ik weet ook niet wat er van cold naar hot is gegaan, weet ook niet hoeveel VEN er precies bij Binance ligt. Ik vermoed dan ook dat het om een stuk meer VEN gaat wat verhuisd is. 4 miljoen VEN zou namelijk slechts 0,5% van de total supply zijn.
Dit zijn alle VEN wallet adressen van Binance (maandag 15.54):

9.657.142 VEN 0x3f5ce5fbfe3e9af3971dd833d26ba9b5c936f0be (HOT)
1.719.269 VEN 0x0681d8db095565fe8a346fa0277bffde9c0edbbf (HOT)
1.088.313 VEN 0xd551234ae421e3bcba99a0da6d736074f22192ff (HOT)
1.757.532 VEN 0x564286362092d8e7936f0549571a803b203aaced (HOT)
40.620.257 VEN 0xfe9e8709d3215310075d67e3ed32a380ccf451c8 (COLD)

• Richh
Mortel schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:38:
[...]

Dit zijn alle wallet adressen (maandag 15.54):

9.657.142 0x3f5ce5fbfe3e9af3971dd833d26ba9b5c936f0be (HOT)
1.719.269 0x0681d8db095565fe8a346fa0277bffde9c0edbbf (HOT)
1.088.313 0xd551234ae421e3bcba99a0da6d736074f22192ff (HOT)
1.757.532 0x564286362092d8e7936f0549571a803b203aaced (HOT)
40.620.257 0xfe9e8709d3215310075d67e3ed32a380ccf451c8 (COLD)
Dat zou impliceren dat maar 54 miljoen VEN bij Binance aanwezig is, van de totale supply van 870 miljoen? Dat is toch wel apart voor een exchange die 50% van alle VEN-handel verzorgt.

Heb je enig idee hoeveel LBank in z'n bezit heeft?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-01 14:26
[...]

Tja ik denk zelf dat het een tikkende tijdbom is, hoe langer het blijft bestaan hoe erger het wordt. Denk wel dat met de eerste de beste flink stijging het wel eens kan gaan kraken.

• ggj87
muffstuff schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:44:
[...]

Tja ik denk zelf dat het een tikkende tijdbom is, hoe langer het blijft bestaan hoe erger het wordt. Denk wel dat met de eerste de beste flink stijging het wel eens kan gaan kraken.
Dat zou toch niet uit moeten maken? Al is er nog maar 1 iemand die 1 USDT heeft dan zou de prijs toch alsnog op 1 dollar moeten blijven staan? Dat is het hele idee erachter geloof ik.

• Mortel
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Nee, dat kan ik zo snel niet tevoorschijn toveren.
LBank is ook lastig iets over te vinden.

Heb net even gezocht maar kon zo snel niks vinden. Zit op stage, dus heb ook niet heel erg veel tijd.
Wel een wallet (HOT) van kucoin (of cryptopia) gevonden:
1,729,465 VEN 0x2b5634c42055806a59e9107ed44d43c426e58258

Verwijderd

Wat een drijfzand momenteel, handelsterrein van professionele trading bots/day traders dat dan weer wel.

• Mortel
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:41:
[...]

je zou hier eens tussen kunnen zoeken:
https://etherscan.io/toke...a866692a623011bde52a462c1

De grootste hotwallet ven van binance staat op plaats 39. Er zijn dus heel wat wallets met meer tokens. Wallet 1 niet meetellen, dat is het burn adres, maar dat zul je wel weten :)

• Alabama_man
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Hoewel ik het ook alleen maar positief zou vinden als we eens af zouden zijn van die Tether-rotzooi en de bijbehorende FUD, denk ik hetzelfde. Er hangt te veel af van Tether op dit moment en exchanges zullen te graag willen dat het in leven blijft.

Toch blijft het wel een interessante gok :P vind het wel een interessante inzet @Alabama_man! :)
Wel grappig eigenlijk hoe paradoxaal dit lijkt te zijn. Crypto enthousiastelingen zien Tether het liefste zo snel mogelijk vertrekken. Aan de andere kant lijkt de crypto wereld in zijn geheel niet zonder te kunnen. Echter dat het niet om kan vallen omdat er teveel van afhangt is voor mij persoonlijk geen argument. To big to fail bestaat niet in een vrije markt. En zoals de Bitmex blogpost al beargumenteerd:
History has shown that centralised systems with certain characteristics (censorship resistance or anonymous transactions) tend to get shut down by the authorities. Tether shares some of the same characteristics as these extinguished services so it may also attract criminals and ultimately suffer the same fate.
https://blog.bitmex.com/tether/

En dan staat dit nog eens volledig los van het hele audit debacle waar het momenteel angstvallig stil om is. Tijd zal leren wie er gelijk heeft. Voor als nog denk ik dat het dat het een +ev bet is en ben ik bereid er 216 dollar op te verliezen.

edit:
kleine toevoeging

[ Voor 3% gewijzigd door Alabama_man op 14-03-2018 15:12 ]

• Richh
Mortel schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:05:
[...]

je zou hier eens tussen kunnen zoeken:
https://etherscan.io/toke...a866692a623011bde52a462c1

De grootste hotwallet ven van binance staat op plaats 39. Er zijn dus heel wat wallets met meer tokens. Wallet 1 niet meetellen, dat is het burn adres, maar dat zul je wel weten :)
Interessant :) zo'n taartpuntgrafiek zocht ik.

Het is inderdaad bekend dat we de eerste wallet niet mee hoeven te tellen ivm een gefailde ICO. Interessant is wat er met de rest gebeurd.

For future reference heb ik eventjes een screenshotje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R0mUXdr.jpg
(= https://etherscan.io/toke...a866692a623011bde52a462c1 )

Ik ben heel benieuwd hoe deze grafiek er op 20 maart uit ziet. Op dit moment hebben de top 100 holders meer dan 78% van alle VEN, op 20 maart zou deze taartverdeling er een stuk verdeelder uit moeten zien.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-01 09:13
Edit, moest geen quote zijn |:(

https://medium.com/@vecha...tions-part-1-cbd8dce2de51

Voor mensen die de business AMA nog niet hebben gelezen, erg fijn om te zien dat ze zichzelf vergelijkbaar als TCP/IP protocol willen neerzetten. Komt neer op world domination :P

[ Voor 54% gewijzigd door Rookert25 op 14-03-2018 15:26 ]

• Richh
Rookert25 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:20:
[...]

https://medium.com/@vecha...tions-part-1-cbd8dce2de51

Voor mensen die de business AMA nog niet hebben gelezen, erg fijn om te zien dat ze zichzelf vergelijkbaar als TCP/IP protocol willen neerzetten. Komt neer op world domination :P
Wat wil je hier mee zeggen en waarom is het een reactie? :)

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-01 09:13
Richh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:22:
[...]

Wat wil je hier mee zeggen en waarom is het een reactie? :)
Lol het moest een losse post zijn |:(

Ik wil ermee zeggen dat ze inzien dat gros van de bedrijven geen reet geeft om blockchain, maar gewoon efficient wil werken, hoe het ook heet. Het feit dat je straks blockchaindiensten kan inslaan met fiat is voor mij een goed teken naar adoptie.

Ik geloof zelf niet zo in cryptocurrencies als alternatief voor fiat de komende 5 jaar. De meeste bedrijven ook niet ivm administratief gezeik. Ik wil graag binnen 5 jaar wat rendement zien, dus adoptie. Vandaar dat ik dit een goed signaal vind. :)
Pagina: 1 ... 176 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!