Tussen de 180 en 250 zit wel verschil ;-) Rij nu hoofdzakelijk op ACC en overige assistentie hulpjes. Lekker relax. Dit deed ik in de C350e te weinig. Daar wilde ik nog wel eens wat te vlot rijden. Bewust gekozen voor wat minder vermogen. Afkloppen... afgelopen jaren geen bekeuring gehad, ondanks dat het af en toe iets te sportief ging. Dat hoop ik ook zo te houden.zaka_m4 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:27:
[...]
Ja ik heb hem nu 2 maanden wel van het weekend bijna mijn rijbewijs verloren. De a250 nodigt wel tot racen tenminste bij mij maar ik kom ook van het vorige model a180 die was zo traag. Nou geniet ervan! En mocht je nog nieuwe dingen ontdekken hoor ik het graag.
Wil ik keer gas geven doe ik het in DE als het verkeer het toelaat. De A trekt nog redelijk door op de snelweg. Met winterbanden nog comfortabel 220 gereden. Dat is hard zat. Dit zonder al te veel wind geruis etc. Twijfelde nog of het adaptieve onderstel iets toevoegde, maar geeft toch net dat extra comfort op de weg.
Seat kinetic ontdekt en dat is met mijn rug wel fijn. Wist niet niet dat ik deze optie had. Dus die staat nu standaard aan.
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)