• Analamoebe
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
OogvanHorus schreef op woensdag 9 september 2026 @ 01:00:
Ik ben eerlijk gezegd blij dat het voor geen meter rijd, ieder zijn smaak natuurlijk maar ik vind het potsierlijk dat je zulke velgen onder deze auto doet. :o

Ik zou ze mooi origineel houden, dan rijden ze vaak het beste. En een auto van dit kaliber heeft geen kermis nodig om leuk te zijn.
Gelukkig verschillen smaken. Persoonlijk vind ik het wel aardig staan, helemaal als de auto wat lager ligt. Ieder z'n ding toch? M'n zoon wordt morgen 20 jaar, is nog jong en wil gewoon wat anders. Ik ben ook jong geweest en was niet anders

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 10:27
Analamoebe schreef op woensdag 9 september 2026 @ 09:17:
[...]

Gelukkig verschillen smaken. Persoonlijk vind ik het wel aardig staan, helemaal als de auto wat lager ligt. Ieder z'n ding toch? M'n zoon wordt morgen 20 jaar, is nog jong en wil gewoon wat anders. Ik ben ook jong geweest en was niet anders
Is de omtrek van de wielen wel hetzelfde gebleven?

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Analamoebe
  • Nu online
Pro-prutser schreef op woensdag 9 september 2026 @ 09:21:
[...]

Is de omtrek van de wielen wel hetzelfde gebleven?
Ik meende van wel ja

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 10:27
Meestal wel inderdaad, maar als anders blijkt te zijn dan weet ik niet of het goed is voor de automaat.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Analamoebe
  • Nu online
Pro-prutser schreef op woensdag 9 september 2026 @ 09:26:
[...]

Meestal wel inderdaad, maar als anders blijkt te zijn dan weet ik niet of het goed is voor de automaat.
De wielen/banden combi hebben wel een goedkeuring van de TÜV voor de CLS, dus ik ga er van uit dat dit wel goed zit.
Pagina: 1 ... 72 73 Laatste