Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
O die lelijke dingen. Nee dan vind ik dit mooier.Famous schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:35:
[...]
Wielbout kapjes, klik je op de bout;
[Afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Heeft bmw dat niet??
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Nu je het zegt..
Zou best iets van VAG kunnen zijn. Kan mij eigenlijk niet heugen dat er een non-VAG die kapjes had bij pa.
Zag vandaag nog een Arteon bij de sportschool staan maar wat zijn die dingen groot. Toch anders als je ernaast staat of als je in de auto zit.
Wel mooi
Is dat zo bijzonder dan? I mean, mijn Opel heeft dat ookFamous schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 00:19:
[...]
Nu je het zegt..
Zou best iets van VAG kunnen zijn. Kan mij eigenlijk niet heugen dat er een non-VAG die kapjes had bij pa.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Totaal niet eigenlijk.MK_ schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 00:34:
[...]
Is dat zo bijzonder dan? I mean, mijn Opel heeft dat ook
[Afbeelding]
Voor BMW natuurlijk wel
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
app = rukLeoon. schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:48:
Hebben jullie ook dat de VW app de instellingen vergeet? Ik die meldingen van auto die rijdt met motor aan en deuren die open/dicht gaan uit. Dat werkt voor even en daarna krijg ik bij ritjes weer vrolijk de melding dat de sutodeufdn open /dicht zijn gegaan en de auto in beweging met motor aan.
Kerel achter me moest naar de vluchtstrook uitwijken met zijn oude Astra
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Prima toch, die wielrenners zijn toch kut, allemaal.J0YR1D3R schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:10:
@The Eagle Een lifesaver? Het gaat niet altijd goed
Verwijderd
Nou kreeg vandaag bericht van de leasemaatschappij. Verwachte leverdatum wordt 15 novemberpaul-s83 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:24:
[...]
Hier ook een T-roc style Business 1.5 DSG in bestelling staan. Verwachte leverdatum eind november
Lekker is dat. Eerst juni, toen juli.. en nu november
Mijne zijn vintage copper
Die wantjes waren wel te grappig die erbij zaten. Voor de rest geen klagen, verf blijft er gelikt uitzien.
[ Voor 15% gewijzigd door SadisticPanda op 05-03-2019 12:57 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Oh, niet naar gekeken. Wat was daarmee?azz_kikr schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:56:
[...]
Mijne zijn vintage copper![]()
Die wantjes waren wel te grappig die erbij zaten. Voor de rest geen klagen, verf blijft er gelikt uitzien.
De lak is inderdaad prima.
Vaak zat de hogedruk erop gehad en een speciale velgenreiniger, geen centje pijn
nope, zelfde hier. Die verf is echt bikkelhard.Famous schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:09:
[...]
Oh, niet naar gekeken. Wat was daarmee?
De lak is inderdaad prima.
Vaak zat de hogedruk erop gehad en een speciale velgenreiniger, geen centje pijn
Die wantjes waren nogal.....klein. Precies voor kinderhandje
Als een of ander klaplul uit het dak voor de sensor gaat hangen gaat ie wel in zijn ankers ja. Strakke actieJ0YR1D3R schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:10:
@The Eagle Een lifesaver? Het gaat niet altijd goed
En waar ik rij zijn geen wielrenners. Als die er wel waren dan is dat best wel een Darwin actie, ik rij namelijk vrijwel alleen snelweg
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Je weet wat ze zeggen over groten handen eh..azz_kikr schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:56:
[...]
nope, zelfde hier. Die verf is echt bikkelhard.
Die wantjes waren nogal.....klein. Precies voor kinderhandje
grote “wantjes”
Dat zelfde was gebeurd als er een blad van een boom voor de sensor (in/op de voorruit) terecht was gekomenThe Eagle schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:43:
[...]
Als een of ander klaplul uit het dak voor de sensor gaat hangen gaat ie wel in zijn ankers ja. Strakke actie
En waar ik rij zijn geen wielrenners. Als die er wel waren dan is dat best wel een Darwin actie, ik rij namelijk vrijwel alleen snelweg
Dadelijk mag/kan niet alleen de NS niet meer rijden als er blaadjes van de bomen vallen maar moeten de auto's ook stil gezet geworden
[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 06-03-2019 00:02 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Is er hier toevallig iemand bij wie de Fresh software (versie 3.6.0) nog wel werkt?
Ik heb het geprobeerd via het eigen netwerk, die van de buren en via mijn telefoon. Ook de Windows firewall uitgezet, maar het connect gewoon niet.
Superstrak:

Oja, en een nieuwe voorruit.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
OEM, alles op mijn auto is of wordt uiteindelijk OEM.mb1 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:07:
Nepper of een orginele ruit?
Het is, blijkbaar, niet alleen een ruit maar ook 'stijlen' en zo'n zwarte sticker onder de regen-/lichtsensor. 'Maar, zo zei de Volkswagenmeneer, dat hoef jij niet te weten verder. Het gaat mij erom dat ik de juiste artikelen bestel'. Eh, prima.... denk ik.
Wel is mijn Duitslandsticker gesneuveld. Ach …
De spiegelkappen kosten volgens de webshop € 230 inclusief montage. Ik betaalde € 192.39 inclusief BTW.
Kortom, eerst vertelde de tussenpersoon dat de voorruit - origineel- bij VW € 300 eigen risico zou zijn. Dat bleek € 150. En de spiegelkappen voor bijna 4 tientjes goedkoper. scheelt me bij elkaar € 190 dus ik voel me spekkoper.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
en @Leoon. , die app is idd niet wat het geweest is, de eerste deed het eigenlijk prima, maar sinds die totaal nieuwe app (met oa iPhone X scherm ondersteuning etc) heeft ie het nog nooit 100% gedaan. Ik doe wel vaker meldingen van bugs en werd deze week zelfs nog teruggebeld erover, de communicatie wordt iig al stukken beter met klanten.
Dus heb je al halogeen-lampjes besteld voor al je LED-verlichting?GerCor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:18:
[...]
OEM, alles op mijn auto is of wordt uiteindelijk OEM.
Lees nu een tijdje mee, maar mag het hier nu ook schijven.
Afgelopen maandag mijn Golf R-line 1.5 dgs in de kleur Oryx White besteld. En nu maar hopen dat de beloofde levertijd gehaald wordt, maar gezien de uitlopende levertijden die ik hier lees kan deze nog wel eens gaan verschuiven.
Lees al dat er meerdere dingen kunnen worden aangepast en ben dit zeker dan ook van plan. Nu alleen nog even kijken wat er tegen die tijd allemaal mogelijk is. Tot die tijd blijf ik jullie mooie verhalen wel lezen en reageer.
Groeten uit Zwolle
Voor aanpassingen moet je hier zijn: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDSCafkaOnline schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:37:
Goedemiddag allen,
Lees nu een tijdje mee, maar mag het hier nu ook schijven.
Afgelopen maandag mijn Golf R-line 1.5 dgs in de kleur Oryx White besteld. En nu maar hopen dat de beloofde levertijd gehaald wordt, maar gezien de uitlopende levertijden die ik hier lees kan deze nog wel eens gaan verschuiven.![]()
Lees al dat er meerdere dingen kunnen worden aangepast en ben dit zeker dan ook van plan. Nu alleen nog even kijken wat er tegen die tijd allemaal mogelijk is. Tot die tijd blijf ik jullie mooie verhalen wel lezen en reageer.![]()
Groeten uit Zwolle
Kun je je vast voorbereiden. Klinkt in ieder geval goed, Golf R-line.
@YoGi_Berra Scherp. Maar ik heb liever niet dat mijn SUPERGolf 7 teveel op een Audi S-line lijkt.
[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 06-03-2019 16:45 ]
ja, had me al aan de lijst verlekkert.
nog ff wachten...
Geleverd met steenslag of had je er al mee gereden?GerCor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:00:
Jaha, Tada. Nieuwe R-design spiegelkappen zitten erop. Geeft me een veel beter gevoel dan de neppers.
Superstrak:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oja, en een nieuwe voorruit.
Dat is geen steenslag, maar regenwater. Het heeft hier bijna de hele dag geregend. Beetje droog gemaakt voor de foto.Famous schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:45:
Geleverd met steenslag of had je er al mee gereden?
Wist niet dat water/regen zwart was maar okéGerCor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:29:
[...]
Dat is geen steenslag, maar regenwater. Het heeft hier bijna de hele dag geregend. Beetje droog gemaakt voor de foto.
Beter dan Ali of?
Is ook niet zwart maar je bent vast wel eens in een zwembad geweest. Het water is ook niet lichtblauw maar als je de bodem lichtblauw schildert dan lijkt het water ook lichtblauw. Zal wel weerkaatsing van de straat zijn.Famous schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:55:
Wist niet dat water/regen zwart was maar oké![]()
Beter dan Ali of?
Op de foto die ik geplaatst heb zie je ook nog hele kleine waterdruppeltjes in de naad. Snel afgeveegd met een zakdoek. Je mot wat.
Je merkt direct het verschil tussen origineel en nep. Origineel sluit perfect aan en je hebt nergens 'gietnaden'.
Op een meter afstand zie je het niet hoor, kleurverschil is er niet.
Maar dit (onderstaande foto) zijn de neppers en dan erger ik me toch aan zaken zoals in de cirkels weergegeven: puur omdat je weet dat je neppers hebt en de naden gezien hebt. Beetje het gevoel van: je hebt een gouden medaille gewonnen en die is dan van plastic i.v.m. metaal. Of, zoals wij vroeger in Fryslân zeiden: het is een vlag op een strontpraam.
[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 07-03-2019 00:13 ]
Dat vind ik nog eens mooie upgrades

Zeker, maar dan heb je het ook over minstens € 1.500 PLUS.
Achterlichten en zijspiegels kosten €1.073,- (met inbouw en coderen), koplampen zijn afhankelijk van het model.GerCor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:46:
[...]
Zeker, maar dan heb je het ook over minstens € 1.500 PLUS.
Laten we zeggen dat je voor €1.750 klaar bent, wellicht wat korting als je de hele set neemt.
Goedkoop is het niet perse maar ik vind dit wel echt aanzienlijk mooier (en nuttig).
Denk als jij een OEM setje LED koplampen inbouw je al meer dan dit kwijt bent
Zeker. Ik heb altijd gezegd: als je dynamische achterlichten neemt doe dan alles dynamisch. Maar als je al OEM Xenon of LED hebt ga je dat natuurlijk niet vervangen maar bij halogeen is dat zeker de mooiste optie.Famous schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:06:
[...]
Achterlichten en zijspiegels kosten €1.073,- (met inbouw en coderen), koplampen zijn afhankelijk van het model.
Laten we zeggen dat je voor €1.750 klaar bent, wellicht wat korting als je de hele set neemt.
Goedkoop is het niet perse maar ik vind dit wel echt aanzienlijk mooier (en nuttig).
Denk als jij een OEM setje LED koplampen inbouw je al meer dan dit kwijt bent
Doe ook nog de typeaanduiding en 'GOLF' verwijderen.
Klopt, en een vieze dikke deuk ook niet.Gluten Parody schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:44:
Achterlicht-upgrade... daar zie je als bestuurder toch niets van?
Bijna elke keer als je naar jouw auto loopt en als die op foto's staat.Gluten Parody schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:44:
Achterlicht-upgrade... daar zie je als bestuurder toch niets van?
Het heeft tevens meer licht opbrengst dus veiliger.
En wat @GerCor zegt
Dan zijn die lampen uit, neem ik aan?Famous schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:48:
Bijna elke keer als je naar jouw auto loopt en als die op foto's staat.
Dan zie je het verschil zeker.Gluten Parody schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:00:
[...]
Dan zijn die lampen uit, neem ik aan?
Die standaard achterlampen van een golf 7 (halogeen) zijn echt ontzettend lelijk.
De dynamic blinkers zie je wat moeilijker
Leaving HomeGluten Parody schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:00:
[...]
Dan zijn die lampen uit, neem ik aan?
Buiten dat, ook als ze uitstaan zie je wel een verschil ... maar denk dat alleen de kenners/liefhebbers dat zien
Ah, dat verklaart een hoopHet Vosje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:02:
denk dat alleen de kenners/liefhebbers dat zien
[ Voor 12% gewijzigd door Gluten Parody op 07-03-2019 14:06 ]
Zijn zeker mooie koplampjes. Jammer dat die enkel geschikt zijn voor halogeen affabriek MK7's.Famous schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:30:
Zag vandaag bij EM Services dat hij bij een Golf 7 halogeen koplampen heeft vervangen naar Osram full LED inclusief dynamic blinkers, Golf 7,5 achterlichten incl. Dynamics blinkers en de zijspiegels dynamic blinkers.
Dat vind ik nog eens mooie upgrades![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
M3P 24'
Die achterlichten zou ik ook wel willen. Die vind ik echt supervet.
En dan bij Rainesh het blink gedeelte inlaten proggen
[ Voor 14% gewijzigd door Goldman op 07-03-2019 18:48 ]
Diverse aanbieders. Begint zo rond de € 400.Goldman schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:47:
[...]
Die achterlichten zou ik ook wel willen. Die vind ik echt supervet.
En dan bij Rainesh het blink gedeelte inlaten proggen
OEM set is 800 ofzo dacht ikGerCor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:46:
[...]
Diverse aanbieders. Begint zo rond de € 400.
Ach, Erwin is dan uurtje rijden voor je.Goldman schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:27:
Ik zat even te zoeken, maar vind bar weinig (in mijn regio Haarlem)
Prima toch
https://www.marktplaats.n...c5b7a618&previousPage=VIPRainesh schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:44:
OEM set is 800 ofzo dacht ik
[ Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-03-2019 09:01 ]
Flitsmeister voor Android Auto is nog niet uit.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:01:
Zijn hier mensen met een Android telefoon en App Connect? Ik heb het idee dat ik niet alle mogelijkheden benut. Android Car is nog niet officieel in de Play App dus heb ik een APK download (https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/) gebruikt. Google Maps werkt, maar Flitsmeister volgens mij niet. Moet ik juist Mirror Link gebruiken? (ik heb een composition media)
Oh balen. Wat achterhaald eigenlijk, Apple Carplay is al uit en werkt met Flitsmeister.Rainesh schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:02:
[...]
Flitsmeister voor Android Auto is nog niet uit.
Vanmorgen de auto daar naartoe gebracht: Bougies vervangen, olie verversen, etc. Hoppa, €800 euro.
Dus ik heb maar "nee" gezegd. Want dat slaat toch verdomme helemaal nergens op?
Bougies kosten ook maar 12 euro en heb je zo vervangen.Blue-eagle schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:55:
A-Point Amsterdam 2 weken geleden gebeld voor een 30k onderhoudsbeurt. Dat ging iets van €240 euro kosten volgens de meneer in de werkplaats. Helder.
Vanmorgen de auto daar naartoe gebracht: Bougies vervangen, olie verversen, etc. Hoppa, €800 euro.
Dus ik heb maar "nee" gezegd. Want dat slaat toch verdomme helemaal nergens op?Bougies vervangen op een 30k beurt?
Dat lijkt mij niet de kosten welke het €800,- maken?
Wel lekker verdienen op een 'grote' beurt zo
Ik heb ze maar verteld dat ik het graag bij die €240 wil laten, wat ik al behoorlijk prijzig vind. Volgens mij zijn ze in 10 minuten klaar met de "controle" en het vervangen van remvloeistof enzo. En dan ga ik er nog vanuit dat ze me nieuwe remschijven gaan proberen te slijtenFamous schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:02:
[...]
Bougies kosten ook maar 12 euro en heb je zo vervangen.
Dat lijkt mij niet de kosten welke het €800,- maken?
Wel lekker verdienen op een 'grote' beurt zo
(Zodra ze bellen om iets te willen vervangen vraag ik direct om even een foto vóór en na vervanging te maken, en dat ik daarna het oude exemplaar wens mee te krijgen.)
Ik snap dat het een bedrijf is met een winstoogmerk maar damn. Wat een geld.
Het ligt er een beetje aan.Blue-eagle schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:09:
[...]
Ik heb ze maar verteld dat ik het graag bij die €240 wil laten, wat ik al behoorlijk prijzig vind. Volgens mij zijn ze in 10 minuten klaar met de "controle" en het vervangen van remvloeistof enzo. En dan ga ik er nog vanuit dat ze me nieuwe remschijven gaan proberen te slijten
(Zodra ze bellen om iets te willen vervangen vraag ik direct om even een foto vóór en na vervanging te maken, en dat ik daarna het oude exemplaar wens mee te krijgen.)
Ik snap dat het een bedrijf is met een winstoogmerk maar damn. Wat een geld.
Mijn pa vraagt rond de ±€300,- voor een grote beurt (dacht ik) maar die is wel heel wat uitvoeriger dan wat de meeste bedrijven doen.
Bij een dealer zou je ook wel €15,- + moeten betalen per liter olie en zoiets tikt dan natuurlijk al snel aan bij een bedrag van €240,-.
Klopt. FM is er niet voor AA.en AA is in NL nog niet eens verkrijgbaar dus FM kan ook niks voor AA de playstore in brengen - want officieel hebben we dat in NL nietPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:01:
Zijn hier mensen met een Android telefoon en App Connect? Ik heb het idee dat ik niet alle mogelijkheden benut. Android Car is nog niet officieel in de Play App dus heb ik een APK download (https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/) gebruikt. Google Maps werkt, maar Flitsmeister volgens mij niet. Moet ik juist Mirror Link gebruiken? (ik heb een composition media)
Check even de developer settings van je AA en je foon btw. Die resolutie kan beter namelijk
Thanks voor de tipThe Eagle schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Check even de developer settings van je AA en je foon btw. Die resolutie kan beter namelijk
Kun je, als ik het me goed herinner, in de settings van de 'radio' regelen. Dag, nacht en automatisch.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:53:
En ik moet nog even achterhalen hoe ik Google Maps op dagstand kan laten, ook als mijn lampen aangaan
Ik kreeg de nepspiegelkappen netjes mee in het doosje van de originele VW spiegelkappen. Neppers snel gedumpt in de plasticcontainer en het doosje bij de papierboer.Blue-eagle schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:09:
Wilde ik nog even kwijt, verder heb je er niks aan.
[ Voor 44% gewijzigd door GerCor op 08-03-2019 11:39 ]
Automaat of handbak?MeltedForest schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:38:
Ik ga morgen een Golf 7 Variant 1.6TDI 105pk (BE model) proefrijden, zijn er zaken waar ik nog extra op moet letten? Wat ik hier heb gevonden neem ik sowieso mee, al wordt er geen woord gerept over specifieke 1.6TDI issues. Ik zal sowieso de standaard zaken doen (elektronica testen en gedrag bij verschillende snelheden, rammeltjes en krakende onderdelen etc.)
Volgens mij is die handgeschakelde maar een 5-bak..
Verder is het aan stuk beter blok dan die uit de 6e generatie
Bedankt voor het meedenken @Famous @Rainesh @Chevy454sambalbaj schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:13:
Heb nu weer wat met m'n Golf 6 1.2TSI.
Al ongeveer een jaar heb ik last van dat als de motor eenmaal op temperatuur is er bij een stoplicht, of aan het einde van de rit als je langzaam inparkeert er een start/stop error komt samen met het lampje storing ESP systeem. Dat uitte zich vooral in minder vermogen bij het optrekken. Een enkele keer kwam daarbij ook het lampje storing in uitlaatgassysteem of kapotte lamp. Bij een volgende keer starten was alles dan weer verdwenen maar kon elke keer weer terugkomen. Wagen is tweemaal uitgelezen, zowel bij vaste garage als VW dealer maar er was geen fout geregistreerd. Maar gewoon mee doorgereden.
Nu blijft storing in uitlaatgassysteem steeds branden en na het starten komt daar direct een engine service melding + EPC en storing ESP bij. Dit heeft nu wel gevolgen bij het rijden: bij het gasgeven trilt de wagen en stationair loopt hij erg onregelmatig.
Ik zag al dat dit soort combinaties vaak voorkomen en allerlei oorzaken kunnen hebben. Iemand toch een idee in welke richting ik moet denken en waar ik op moet rekenen?
Er is een bougiekabel vervangen en de gasklep is gereinigd. Nu geen lampjes meer en hij rijdt weer soepel. Maar bij de VW garage laten doen ivb meer uitlees mogelijkheden.
Wat is eigenlijk het idee achter het weghalen van merktekens en naam en type aan de achterzijde?
Dat zie je geregeld voorbij komen. Enkel een 'cleane auto' of verder nog wat?
Goed om te lezen dat het opgelost is!!sambalbaj schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:55:
[...]
Bedankt voor het meedenken @Famous @Rainesh @Chevy454
Er is een bougiekabel vervangen en de gasklep is gereinigd. Nu geen lampjes meer en hij rijdt weer soepel. Maar bij de VW garage laten doen ivb meer uitlees mogelijkheden.
Wat is eigenlijk het idee achter het weghalen van merktekens en naam en type aan de achterzijde?
Dat zie je geregeld voorbij komen. Enkel een 'cleane auto' of verder nog wat?
Enkel het cleane van de auto inderdaad, meer is het niet.
In een ver verleden had ik zelfs nog de achterruitenwisser eraf gehaald en een glazen dop erin gezet.
Het wordt pas 'leuk' als je een sleeper onder je reet hebt, zeg maar het tegenovergestelde van @GerCor
Lease? Dan zou het mij persoonlijk niet kunnen boeien. Auto is toch niet van mij. Privé? Dan de pot op met je jaar wachten. Ik kan me nog herinneren toen ik de Vectra bestelde: 7 weken meneer.Sv3n schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:09:
Wou een T-Roc gaan bestellen (1.5 automaat) voor lease, maar:
[...]
![]()
Nu beslissen of ik bijna een jaar wil gaan wachten op die auto of toch maar iets anders ga kiezen.
Geen typeaanduiding? Gewoon onnodig, foeilelijk, onhandig met auto schoonmaken en vaak ouderwetse lettertypes. Vooral bij de GTI vind ik dat. Verzin eens iets nieuws. 80.000 verschillende lettertypes.
Daarbij. Je hebt een Golf R. Dat is mooi, auto wordt ook uitsluitend in Duitsland gemaakt. Maar hou het daar dan bij en ga niet overal R-Line op plakken. Stelt namelijk geen moer voor. 1.0 liter motortje en dan R-Line overal opgeplakt.
Aangezien de tig nu niet meer als sleurhut dient voor het werkt, zit ik ondertussen op 228pk. Met DPF.Famous schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:20:
[...]
Goed om te lezen dat het opgelost is!!
Enkel het cleane van de auto inderdaad, meer is het niet.
In een ver verleden had ik zelfs nog de achterruitenwisser eraf gehaald en een glazen dop erin gezet.
Het wordt pas 'leuk' als je een sleeper onder je reet hebt, zeg maar het tegenovergestelde van @GerCor
Heb leuk turbotje op de kop getikt/injectoren. Meer is ook mogelijk maar dan moet DPF er vanvonder en eventueel andere pomp. Soms vind je op schroot leuke dingen.
Ik zit er over te denken om het TDI logo er terug op te hangen ^^
Zoals gezegd, overbodig. Trap het gaspedaal even flink in en iedereen achter jou weet dat het een smerige stinkdiesel is.azz_kikr schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:33:
Ik zit er over te denken om het TDI logo er terug op te hangen ^^![]()
R-line pakket, dit is zeker wel watGerCor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:32:
[...]
Lease? Dan zou het mij persoonlijk niet kunnen boeien. Auto is toch niet van mij. Privé? Dan de pot op met je jaar wachten. Ik kan me nog herinneren toen ik de Vectra bestelde: 7 weken meneer.![]()
Geen typeaanduiding? Gewoon onnodig, foeilelijk, onhandig met auto schoonmaken en vaak ouderwetse lettertypes. Vooral bij de GTI vind ik dat. Verzin eens iets nieuws. 80.000 verschillende lettertypes.
Daarbij. Je hebt een Golf R. Dat is mooi, auto wordt ook uitsluitend in Duitsland gemaakt. Maar hou het daar dan bij en ga niet overal R-Line op plakken. Stelt namelijk geen moer voor. 1.0 liter motortje en dan R-Line overal opgeplakt.
Zelfde als AMG-line of S-line, vaak uiterlijke aanpassingen en wat opties die dan standaard zijn.
De badges hoeven inderdaad niet
Net als die BMW's met blauwe klauwen maar er een motorblok in ligt die je nog in een Polo kan krijgen.
Roetfilter zit er nog onder dus neeGerCor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:34:
[...]
Zoals gezegd, overbodig. Trap het gaspedaal even flink in en iedereen achter jou weet dat het een smerige stinkdiesel is.
Moest je nu snellere wagen hebben dan had je er gewoon geen last van. Nu zie je gewoon van elke wagen enkel de achterkant ^^
Nu is die gewoon SUPERtraag
Zou die dynamische achterlichten ook wel willen, of op z'n minst LED.. Heb Xenon voor dus wil die laat ik lekker zittenGerCor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:20:
[...]
Zeker. Ik heb altijd gezegd: als je dynamische achterlichten neemt doe dan alles dynamisch. Maar als je al OEM Xenon of LED hebt ga je dat natuurlijk niet vervangen maar bij halogeen is dat zeker de mooiste optie.
Doe ook nog de typeaanduiding en 'GOLF' verwijderen.
Kope danArcastin schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:59:
[...]
Zou die dynamische achterlichten ook wel willen, of op z'n minst LED.. Heb Xenon voor dus wil die laat ik lekker zitten
Komt misschien nog wel
Setje Ultraleggera?Arcastin schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:58:
[...]
Komt misschien nog welZou eerst liever een mooi setje zwarte velgen kopen. Heb nu die standaard Highline velgen.. ook mooi, maar ik denk dat zwarte op zwart wel erg tof zou zijn
Weet alleen nog niet waar en heb weinig zin om een volledig maandsalaris aan velgen te moeten besteden
Zwart op zwart vind ik vaak wat saai.
Vind dit toch wel gaaf hoor: https://goo.gl/images/MYRTauFamous schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:04:
[...]
Setje Ultraleggera?![]()
Zwart op zwart vind ik vaak wat saai.
Moet dan ook nog spiegelkapjes regelen
1. Dat zijn VW's de Ultraleggera'sArcastin schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:46:
[...]
Vind dit toch wel gaaf hoor: https://goo.gl/images/MYRTau
Moet dan ook nog spiegelkapjes regelen
2. Het zijn grote velgen
3. De klauwen en schijven zijn erg schoon
4. De klauwen en schijven zijn een stuk groter
5. De foto is met erg goed licht gemaakt
Punt 2 en 4 vervallen wanneer jij ook een R rijdt
Velgen worden gewoon erg snel dof en als je zwarte velgen heb oogt het snel saai.
Bij mijn oude auto had ik ook zwarte velgen (onder een witte auto) en 1x rijden en het was al dof.
Beetje respectvol blijven heh.GerCor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:32:
[...]
... Stelt namelijk geen moer voor. 1.0 liter motortje en dan R-Line overal opgeplakt.
Overigens vind ik het R-line buitenpakket juist een extra aanwinst. Net dat kleine beetje onderscheid tussen de "standaard" uitvoeringen. En de 1.0 is juist prachtig, niemand die het verwacht en heerlijk zuinig
In AvE we trust
De vraag is; waarom moet het R-line heten? Waarom niet GTI-line? Of geef het een naam maar niet R.fheerens schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:27:
Beetje respectvol blijven heh.![]()
Overigens vind ik het R-line buitenpakket juist een extra aanwinst. Net dat kleine beetje onderscheid tussen de "standaard" uitvoeringen. En de 1.0 is juist prachtig, niemand die het verwacht en heerlijk zuinig
Net zoals bij Audi. Heb je de S en RS maar dan plakken ze ook S-Line op een stinkdieseltje. Wat mij betreft, gaat het dus helemaal nergens meer over.
Maar goed, het verkoopt...… blijkt.
Die OSRAM koplampen zijn niet geschikt voor auto's met OEM xenon, dus ookal zou je ze willen, werkt niet.Arcastin schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:59:
[...]
Zou die dynamische achterlichten ook wel willen, of op z'n minst LED.. Heb Xenon voor dus wil die laat ik lekker zitten
Pretoria'sFamous schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:00:
[...]
1. Dat zijn VW's de Ultraleggera's
2. Het zijn grote velgen
3. De klauwen en schijven zijn erg schoon
4. De klauwen en schijven zijn een stuk groter
5. De foto is met erg goed licht gemaakt
Punt 2 en 4 vervallen wanneer jij ook een R rijdt![]()
Velgen worden gewoon erg snel dof en als je zwarte velgen heb oogt het snel saai.
Bij mijn oude auto had ik ook zwarte velgen (onder een witte auto) en 1x rijden en het was al dof.
[ Voor 24% gewijzigd door Vissa66 op 08-03-2019 17:05 ]
M3P 24'
Die achterlichten kan je zeker plaatsen geen enkel probleem of je nu wel of geen OEM led hebt:Arcastin schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:59:
[...]
Linkje
Kan ze inbouw en coderen voor je
[ Voor 3% gewijzigd door Antera op 08-03-2019 21:27 ]
Seat Leon KL 2020. www.vcds-coding.nl
Die R staat voor "Raub mich" en die S voor "Schnell". Waar RS voor staat laat zich radenGerCor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:49:
[...]
De vraag is; waarom moet het R-line heten? Waarom niet GTI-line? Of geef het een naam maar niet R.
Net zoals bij Audi. Heb je de S en RS maar dan plakken ze ook S-Line op een stinkdieseltje. Wat mij betreft, gaat het dus helemaal nergens meer over.
En de line is gewoon wannabe spul
+1, heb ik ook in mijn MK7 gestopt. Even langs @Rainesh voor de codering en done!Antera schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:51:
[...]
Die achterlichten kan je zeker plaatsen geen enkel probleem of je nu wel of geen OEM led hebt:
Linkje
M3P 24'
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen
Wel is het afkijken bij OZ, enkel zijn de OZ’s stukkie lichter dus meer RACE!
"Geef het een naam, maar niet R." Dus doen ze (VW) R-line. Lijkt erop, maar is geen R. Soort wannabe. Who cares. Ik heb het alleen maar omdat ik de highline business versie wilde, waar het standaard op zat.GerCor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:49:
[...]
De vraag is; waarom moet het R-line heten? Waarom niet GTI-line? Of geef het een naam maar niet R.
Essentie, niet eerst een combinatie afzeiken en vervolgens een andere vraag stellen.
Vanavond eindelijk een Android telefoon kunnen scoren voor de OBDEleven aanpassingen. Prima dingetje! Erg blij met 4x comfort blink en AID needle sweep
btw @Weemism hoe lang gaan we door met dit topic met inmiddels 400 pagina's? Tijd voor deel 5 al?
[ Voor 5% gewijzigd door fheerens op 09-03-2019 00:27 ]
In AvE we trust
Normaal is het bij 10.000 berichten tijd voor een nieuw topic, geen idee waar we nu op zitten.fheerens schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:25:
[...]
"Geef het een naam, maar niet R." Dus doen ze (VW) R-line. Lijkt erop, maar is geen R. Soort wannabe. Who cares. Ik heb het alleen maar omdat ik de highline business versie wilde, waar het standaard op zat.
offtopic:
Essentie, niet eerst een combinatie afzeiken en vervolgens een andere vraag stellen.
Vanavond eindelijk een Android telefoon kunnen scoren voor de OBDEleven aanpassingen. Prima dingetje! Erg blij met 4x comfort blink en AID needle sweepMorgen eens verder kijken wat er in de long-coding staat.
offtopic:
btw @Weemism hoe lang gaan we door met dit topic met inmiddels 400 pagina's? Tijd voor deel 5 al?
En Gerrie moet je niet te serieus nemen, die heeft een (OEM) Golf 6R uitlaat op zijn Golf 7 gemonteerd
Trust me, i don'tFamous schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 01:00:
[...]
...
En Gerrie moet je niet te serieus nemen, die heeft een (OEM) Golf 6R uitlaat op zijn Golf 7 gemonteerd
In AvE we trust
Op 9990. staat er gewoon bij.Famous schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 01:00:
Normaal is het bij 10.000 berichten tijd voor een nieuw topic, geen idee waar we nu op zitten.
Ik ben ook aan het twijfelen of ik nog topic starter wil zijn, dus ik kijk nog even of ik komende week zelf een nieuwe aanmaak of iemand anders zal vragen. Liefhebbers kunnen zich melden via een PM.
Zit/zat op mobiel en zeg het niet zo snel
@Weemism je kan ook een mede auteur “aanwijzen”. Deze kan je dan kopie/paste doen
Overleg even met de mods van VV wat de bedoeling is binnen het subforum zou ik zeggen
Ik laat het even op z'n beloop dan als niemand er verder last van heeft, of tot een mod me benadert.
En nu back on topic!
Op naar de 10.000. Moet lukken.Weemism schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:20:
Off topic: Ik zie dat mods nog steeds geneigd zijn bij >10K posts het topic te sluiten en een nieuw deel te laten starten. Maar als het blijkbaar technisch niet meer nodig is vraag ik me af wat dan het nut daarvan is, want is verder eigenlijk vooral alleen onhandig als gespreksonderwerpen uit het verleden verspreid zijn over meerdere topicdelen, ook in de zoekfunctie.
Ik laat het even op z'n beloop dan als niemand er verder last van heeft, of tot een mod me benadert.
En nu back on topic!
Wat ook kan: haal dat geneuzel van die vervelende @Famous en zijn vermeende R6 uitlaat die onder mijn SUPERGolf 7 zou zitten uit deze topic en we zitten weer op 8990.
Kusje.
Verwijderd
Ben benieuwd of het anders rijd dan de KW set die er nu onder zit.
Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?
We hebben 't met 't Hét grote motortopic - Deel 23 hier op GOT al een aantal keer z'n beloop laten gaan en dan komt er vanzelf een keer een Moderator welke 't topic dicht zet. Maximum aantal posts wat we daar gehaald hebben zat ergens in de buurt van de 50K voor deel 14
[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 09-03-2019 15:29 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS