Gecondoleerd en heel veel strkte voor jou en de andere nabestaanden toegewenst.Weemism schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:36:
Beste Forumleden,
Ik ben Vivian, de partner van 'Weemism', François. Met veel verdriet moet ik jullie laten weten dat François op zaterdag 21 september is overleden.
Misschien zijn er mensen die wisten dat hij ziek was, maar over het algemeen had hij het daar liever niet over.
In 2010 heeft hij gehoord dat hij lymfeklierkanker had. Hij heeft daar veel behandelingen tegen gehad. Eind 2016 heeft hij als laatste mogelijkheid een stamceltransplantatie gehad van een donor. Die is de kanker wel tegengegaan, maar viel ook zijn organen aan. Zo kreeg hij afstoting in zijn maag, darmen, lever, blaas en uiteindelijk zijn longen.
Zijn overlijden is in die zin niet heel onverwacht geweest. Hoewel hij altijd wel hoop hield en het ineens snel is gegaan.
Hij hechtte veel waarde aan het forum. Het kon er zichzelf in kwijt. In een tijd dat hij niet veel meer naar buiten kon. En hij las soms met verbazing de uitgebreide berichten. Hoewel hij daar zelf ook iets van kon.
Ik heb begrepen dat hij de starter van dit topic was. Als ik nog iets kan doen om het goed af te sluiten of over te dragen, dan hoor ik het graag. Ik lees voorlopig zijn mail met notificaties nog wel.
En meld je vooral nog wél aan als stamceldonor. François heeft veel pech gehad. Maar hij was zo dankbaar dat hij die kans nog kreeg.
Groet, Vivian.
Vwb afsluiten / overdragen / etc: Ik heb de crew even geattendeerd op je bericht, ik ga er vanuit dat een van de mods wel contact met je op zal nemen. Zou mooi zijn als Francois de In memoriam status ook krijgt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)