[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.216 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17
Sinds de Wii U versie: 8 spelers.
In de Switch versie: Ice Climbers.
---------------------------------------------------- +
16 personages.

En dan stipt @DigitalExcorcist nog aan dat er assist trophies zijn.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:22:
[...]

Fallout 4 op de Xbox One draait ook op 30fps hoor ;-) Bethesda heeft niet zulke geweldige engines; getuige ook de enorme hoeveelheid bugs. Natuurlijk zijn die games ook kolossaal maar ee is over het algemeen al wel flink kritiek op de engine die sinds Fallout 3 al gebruikt wordt.

Niettemin draait Skyrim nog steeds vloeiend genoeg, is het mooier qua textures en belichting dan de PS3 versie en bovendien een heel stuk sneller qua laadtijden. Het zit grafisch tussen de PS3 en Remastered PS4 versie in.
klopt, en 30 fps is al niet constant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Maar over framerate gesproken, het is toch belachelijk dat we tevreden zijn met 60 fps? Smash op de 3DS haalde 120 fps... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
South Park: The Stick of Truth komt in september naar de Switch als download.
https://nintendoeverythin...f-truth-coming-to-switch/

Heb deel 2 niet gespeeld, kan dan met deel 1 beginnen. Klinkt fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Sonic Mania Plus binnen, meteen spelen dus :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zyVcn360jO6zE3KzDh220W7J/full.jpg
Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:20:
Smash is toch ook geen grafisch zware titel? Beetje 2,5D met een kleine map en maar 4 karakters in je beeld. Niet bepaald schokkende zaken voor een CPU of GPU. Bovendien ziet de game er nog steeds uit alsof ie net op de Gamecube is uitgekomen :X
Men onderschat het vaak hoe zwaar zo'n spel wel niet is.
RayNbow schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:36:
Maar over framerate gesproken, het is toch belachelijk dat we tevreden zijn met 60 fps? Smash op de 3DS haalde 120 fps... :+
I see what you did there _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

DigitalExcorcist schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:24:
[...]

Even langs de Pearle dan maar. 1080p, retescherpe textures, belichting, strakke 60fps, en alle assist-trophies tegelijk in beeld. En dat voor een handheld, lijkt me alleszins aardig qua optimalisatie.
Tuurlijk is het scherp en hoge resolutie want het is gewoon geen zware titel. Zolang de camera niet constant rond gaat draaien (zoals een Rocket League bv wel doet) en je dus de mogelijkheden van de gebruiker op grafisch gebied erg beperkt, kun je mooie dingen doen. Daarom zien sommige mobiele games er ook gewoon goed uit als ze zo'n perspectief bieden.

Natuurlijk is er wel wat meer in de achtergrond gaan zitten en weet ik wat meer, maar ook daar kun je nog wel makkelijk wegkomen want je hebt bv geen rariteiten in belichting (zonsondergang, veranderend weer of whatever). Mario Kart is ook een titel die 1080p draait met 60fps, maar die kakt ook in naar 30fps als je met 4 spelers wilt gaan spelen.

Begrijp me niet verkeerd, de game ziet er voor een handheld titel prima uit, maar laten we niet doen alsof het een wereldwonder is. De Zelda en Mario avonturen zijn ook niet in 1080p en als ik eerlijk moet zijn vind ik ze beide grafisch mager, maar dat is verder prima want de gameplay compenseert het wel (zeker bij Mario imo).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalExcorcist schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:16:
[...]

Wat jij wil ;-) wel heul knap dat je het verschil weet tussen verschillende engines hoor. Applausje.
Ah ja, het debat verliezen, jezelf niet kunnen onderbouwen, dus het equivalent van "nerd!" roepen. Chapeau.
Voor de rest: lekker belangrijk. Als de snellere gameplay van Wolfenstein II goed draait moet een wandelsimulator als Fallout 4 ook wel lukken. Technisch wel. Of het gaat gebeuren? Geen idee. Zou leuk zijn.

Voorlopig zijn er méér dan zat andere prima games op de Switch, in 1080p met 60Hz docked.
Maar Wolfenstein 2 dropt ook flink naar beneden. Review van DigitalFoundry gekeken? Er zijn grote delen na de eerste helft waar het 20FPS is, en een side-by-side met andere consoles laat duidelijk zien dat de resolutie, details en textures verminderd zijn. Daarbij is Wolfenstein 2 een on-rails shooter, In Fallout 4 zijn er zoveel keuzes, is de map 1 grote open wereld, en worden er duizenden containers/relaties/NPCs/events bijgehouden, wat het veel complexer maakt dan een linear shooter.

Maar goed, als je geen zin hebt om je technisch te verdiepen, en dan kinderachtig gaat lopen doen, ga dan ook de technische discussie niet aan. Lees ook de andere Tweakers hierboven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 07:41
[...]

Een hack&slash a la Diablo zou ik heerlijk vinden, vroeger heel veel gespeeld evenals soortgelijke titels. Nu zag ik van de week toevallig dat Titan Quest binnenkort op de Switch komt, daar heb ik ook veel uurtjes in zitten dus dat lonkt mij wel. Is THQ Nordic Activision Blizzard te slim af.
TitanQuest NIET pre-orderen. Als je even op de reddit pagina kijkt of gewoon googled zul je snel zien dat de PC port naar de consoles (xbone / ps4) SUPER SLECHT is. Constant crashes, items verdwijnen, lag, dingen werken niet, save games kwijt en noem maar op. Niet speelbaar dus.

Sinds de release 4 maanden terug zijn er 1 of 2 patches geweest, die meestal dingen nog erger gemaakt hebben. 31 juli is de switch release, wacht even de recensies / video's af. Ik verwacht niet dat er opeens wonderen gebeurt zijn en dat de kwaliteit dus nog steeds belabberd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:05:
De Zelda en Mario avonturen zijn ook niet in 1080p en als ik eerlijk moet zijn vind ik ze beide grafisch mager, maar dat is verder prima want de gameplay compenseert het wel (zeker bij Mario imo).
Zelda: Breath of the Wild: The Technical Analysis
New Tech Analysis of Odyssey's graphics engine (PBR, Global Illumination, BRDF, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

South Park the stick of truth komt voor eind september uit op de Nintendo Switch

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 27-09 07:41
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:45:
[...]

Dat red de Switch-hardware niet. Het trekt nog net Skyrim (dat er eigenlijk niet echt uitziet), maar Fallout 4 kun je wel vergeten. Op PS4 Pro heb je tijdens actie-scenes 20-30FPS, en de PS4 Pro knalt de Switch uit het water qua specs.

Overwatch zou met consessies misschien nog lukken, maar een nieuwe DA/Fallout kun je denk ik wel vergeten.
Er is sinds deze week een 'oude' bron die heeft gezegd dat er 21 of 24 juli een nieuwe nintendo direct aankomt waar onder andere fallout 4 voor de Switch announced wordt. Deze bron heeft het in het verleden ook een aantal dingen goed gehad (ook wat foute...) met zulke 'leaks' we gaan het dus zien.

Ben zelf ook wel sceptisch, maar als het waar is wordt het een instant buy voor mij. Ik ga er vanuit dat Panic Button dan weer de port doet en die heeft het al prima gedaan met Doom en Wolfenstein 2.
Van de week was er ook een AMA met Panic Button op reddit en die zeiden dat er niets onmogelijk was op een vraag of Fallout 4 ook naar de switch kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als deze net als Wolfenstein 2 performed en eruitziet, dan is het voor mij een harde pass. Ik zit niet te wachten op een scaled down versie met blurry textures, en in het geval van Fallout 4 waarschijnlijk wel meer concessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Lol, bijna de octopath traveler 3 uur gespeeld kom er nu pas achter dat je die boost kan stacken. Lol, dat ik daar nu pas achter kom 8)7 .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:06:
Als deze net als Wolfenstein 2 performed en eruitziet, dan is het voor mij een harde pass. Ik zit niet te wachten op een scaled down versie met blurry textures, en in het geval van Fallout 4 waarschijnlijk wel meer concessies.
Prima toch? Dan blijft er tenminste 1 exemplaar liggen voor mensen die wel graag willen 😎

(En ik mag idd hopen dat ie niet zo performer als Wolf2, aangezien Fallout een totaal ander soort gameplay heeft en niet om snelheid draait....)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiwazz schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:15:
Lol, bijna de octopath traveler 3 uur gespeeld kom er nu pas achter dat je die boost kan stacken. Lol, dat ik daar nu pas achter kom 8)7 .
Volgens mij zat dat in de eerste tutorial, haha. Hats off though, volgens mij had ik bepaalde gevechten niet overleefd zonder boost :o
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:16:
[...]
(En ik mag idd hopen dat ie niet zo performer als Wolf2, aangezien Fallout een totaal ander soort gameplay heeft en niet om snelheid draait....)
Juist ja, dus Fallout 4 moet langzamer dan 20 FPS draaien. Strakke logica. Kerel, echt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:19:
[...]

Volgens mij zat dat in de eerste tutorial, haha. Hats off though, volgens mij had ik bepaalde gevechten niet overleefd zonder boost :o

[...]

Juist ja, dus Fallout 4 moet langzamer dan 20 FPS draaien. Strakke logica. Kerel, echt. 8)7
Nee, 30 fps is prima, maar die motion blur is bijv. al niet nodig omdat Fallout niet om snelheid draait. Ook hoeft de eventuele developer minder te focussen op het snel inladen van textures. Pop-in is minder van belang, resolutie mag naar 720p en scalable zijn. Desnoods gewoon de engine van Skyrim gebruiken maar dan met het Fallout 4-verhaal en assets, zou ook prima wezen.

Maar overduidelijk heb je én nooit Fallout gespeeld, én geen Wolfenstein gespeeld en baseer je je op 360p YouTube-plempseltjes die je waarschijnlijk nog verkeerd interpreteert ook.

Geeft niet, maar doe gewoon niet alsof. Je maakt het jezelf met elke reactie moeilijker...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:20:
Smash is toch ook geen grafisch zware titel? Beetje 2,5D met een kleine map en maar 4 karakters in je beeld. Niet bepaald schokkende zaken voor een CPU of GPU. Bovendien ziet de game er nog steeds uit alsof ie net op de Gamecube is uitgekomen :X
Dan heb je of de GameCube versie nog nooit gezien of smash4/5 nog nooit gezien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Klaasy99 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:28:
[...]

Dan heb je of de GameCube versie nog nooit gezien of smash4/5 nog nooit gezien :)
Welnee, heeft ie ook niet. Of überhaupt Smash Bros ooit zelf gespeeld waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Klinkt eerder alsof jullie geen enkele andere console of recente pc hebben aangeraakt, anders zou je wel weten wat er grafisch mogelijk is tegenwoordig. En dat zeg ik als iemand die niet echt een graphicsfanaat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Maar dat was het punt niet. Je beweert dat de aankomende smash bros ultimate er hetzelfde uitziet als smash bros melee voor de GameCube wat feitelijk onjuist is en duidelijk te zien is als je 5 tellen naar gameplay van beide games zou kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 20:43
*deelt alvast de moving goalposts shirtjes uit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Klaasy99 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:46:
Maar dat was het punt niet. Je beweert dat de aankomende smash bros ultimate er hetzelfde uitziet als smash bros melee voor de GameCube wat feitelijk onjuist is en duidelijk te zien is als je 5 tellen naar gameplay van beide games zou kijken :)
Nee, Ultimate ziet eruit als een GameCube game. Ik heb niks gezegd over Smash Bros op de GameCube. Die vond ik ook al niet bepaald modern eruit zien ;)

Het is verder prima dat Nintendo niet zwaar inzet op graphics. Dat is met de Switch ook nooit de bedoeling geweest. Maar doen alsof het een high-end grafische titel is, is me gewoon wat overdreven.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 18-07-2018 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalExcorcist schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:28:
Desnoods gewoon de engine van Skyrim gebruiken maar dan met het Fallout 4
Gewoon ff. Dat Bethesda dat niet gewoon ff in een middagje overzet. Gewoon even een hele game naar een inferieure engine liften. :’)

Overigens, vele honderden uren in NV en 4, iets minder in 3. En de Wolfenstein 2 side by side Switch/Xbox in HD van Digitalfoundry kun je gewoon zelf Googlen in stotterende, blurry glory. Niks “360p” aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ndonkersloot
Wat een geneuzel over graphics ;( .

Ja de switch is een (stuk) minder krachtig dan de PS4 en XBOX One om portable te kunnen zijn.

Nee de Switch kan niet iedere PS4 en XBOX One spel met dezelfde graphics afspelen of überhaupt afspelen, want, zie punt 1.

Maakt dit echt uit?

Niet perse, de Switch heeft een andere doelgroep gekozen waarbij 'de beste graphics' niet de focus is. Of een developer moeite stopt om een game te porten is vooraf natuurlijk nooit te zeggen.

Heel eerlijk vind ik dat ook prima, ik kan nu namelijk overal mijn console games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 00:23:
[...]

Gewoon ff. Dat Bethesda dat niet gewoon ff in een middagje overzet. Gewoon even een hele game naar een inferieure engine liften. :’)

Overigens, vele honderden uren in NV en 4, iets minder in 3. En de Wolfenstein 2 side by side Switch/Xbox in HD van Digitalfoundry kun je gewoon zelf Googlen in stotterende, blurry glory. Niks “360p” aan.
Nou, toevallig heb ik zelf ooit eens leren lezen. In het DF artikeltje staat letterlijk:
Naturally, when a conversion of the more demanding Wolfenstein 2 was announced, we were once again sceptical about the game's chances, especially considering Doom's frame-rate issues. But the proof of the pudding is once again in the tasting, and as a technological achievement, Wolfenstein 2 on Switch is even more miraculous than its predecessor.
Ze zijn dus zwaar onder de indruk van de prestatie van Wolf2, ik zou zeggen, koop 'm zelf en oordeel dan pas ;)

En anders is er vást wel een manier waarop je je GPU kan terugklokken naar 384 MHz, de cores van je PC te vertragen tot die van de Switch, en dan eens kijken wat er van de PC-versie van Wolfenstein overblijft met diezelfde specs, dan snap je misschien het basisprincipe van 'optimalisatie' ook een beetje. Maar die kans acht ik wel érg klein..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Tiwazz schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 07:24:

Ja de switch is een (stuk) minder krachtig dan de PS4 en XBOX One om portable te kunnen zijn.

Nee de Switch kan niet iedere PS4 en XBOX One spel met dezelfde graphics afspelen of überhaupt afspelen, want, zie punt 1.

Maakt dit echt uit?

Niet perse, de Switch heeft een andere doelgroep gekozen waarbij 'de beste graphics' niet de focus is. Of een developer moeite stopt om een game te porten is vooraf natuurlijk nooit te zeggen.

Heel eerlijk vind ik dat ook prima, ik kan nu namelijk overal mijn console games spelen.
Welnee, allicht maakt dat niet uit. De volledige Wolfenstein 2 experience op de Switch op 30fps is nog altijd 30 fps méér dan op andere handhelds of tablets. En zoals DigitalFoundry al aanstipt bij Wolfenstein 2 verwachten ze dat Panic Button (de developer van de port van Wolfenstein 2 op Switch) een flink deel van de optimalisaties heeft gedaan die juist op de PS4 en Xbox One gedaan zijn in die engine.

Het maakt natuurlijk geen drol uit hoe het eruit ziet. De game is hetzelfde, de ervaring is 1 op 1 gelijk, het verhaal is hetzelfde ... Nintendo kan als geen ander optimaliseren voor hun eigen hardware, en geef toe, het is toch vet om een apparaatje met hoogstens 7 watt aan power die game gewoon te zien draaien?

Meer games zijn altijd welkom. De 3rd party support van de Switch loopt goed, Ubisoft doet erg leuke dingen (denk Mario+Rabbids, Starlink), Bethesda doet goed werk, zelfs EA heeft met Fifa 18 (en 19 confirmed) hun bijdrage geleverd, en voor de rest staat de eShop bomvol prima titels. En zo niet dan importeer je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
DigitalExcorcist schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:03:
[...]

Welnee, allicht maakt dat niet uit. De volledige Wolfenstein 2 experience op de Switch op 30fps is nog altijd 30 fps méér dan op andere handhelds of tablets. En zoals DigitalFoundry al aanstipt bij Wolfenstein 2 verwachten ze dat Panic Button (de developer van de port van Wolfenstein 2 op Switch) een flink deel van de optimalisaties heeft gedaan die juist op de PS4 en Xbox One gedaan zijn in die engine.

Het maakt natuurlijk geen drol uit hoe het eruit ziet. De game is hetzelfde, de ervaring is 1 op 1 gelijk, het verhaal is hetzelfde ... Nintendo kan als geen ander optimaliseren voor hun eigen hardware, en geef toe, het is toch vet om een apparaatje met hoogstens 7 watt aan power die game gewoon te zien draaien?

Meer games zijn altijd welkom. De 3rd party support van de Switch loopt goed, Ubisoft doet erg leuke dingen (denk Mario+Rabbids, Starlink), Bethesda doet goed werk, zelfs EA heeft met Fifa 18 (en 19 confirmed) hun bijdrage geleverd, en voor de rest staat de eShop bomvol prima titels. En zo niet dan importeer je gewoon.
Preciess, mij hoor je niet klagen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:43:
Klinkt eerder alsof jullie geen enkele andere console of recente pc hebben aangeraakt
Is een 12 threads CPU met een GTX 1080 recent genoeg?
Tiwazz schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 07:24:
Graphics zijn enorm belangrijk. Daarom staat een AAA ultra high budget spel als Octopath Traveler ook op #1 in de eShop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• disgeae
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 08:49
Ik heb van de week ook eens Enter The Gungeon gehaald voor de Switch. Hij speelt wel erg lekker zeg, volgens mij komt morgen ook alweer een grote update ervoor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
disgeae schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:20:
Ik heb van de week ook eens Enter The Gungeon gehaald voor de Switch. Hij speelt wel erg lekker zeg, volgens mij komt morgen ook alweer een grote update ervoor uit.
Man, deze game is perfect heb ik op de switch meer gespeeld dan zelfs botw. Die grote update is al een paar jaar aangekondigd maar komt nu gelukkig uit inderdaad!

Game is vrij lastig aks je geen bullet hell games speelt maar naarmate je beter wordt is er zoveel te ontdekken, geheime levels, extra levels, nieuwe unlocks, wapens combineren echt top!

@RayNbow
Haha, precies :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:57
* Sagat zoekt naar de michael jackson popcorn gif

In general everyone 'why dont we all just get along?'
We kunnen toch accepteren dat we afwijkende meningen hebben?

Verder eens dat gfx niet het belangrijkste is van een game, maar het helpt wel, je kan doom op een atari 2600 spelen, maar dat betekent niet dat ik dit serieus zou willen.

Qua fallout zit ik zelf in het kamp van de non believers, ik vrees dat dit project te ambitieus is, dat gezegd hebbende zal ik wel de reviews afwachten. De switch is imho zeker krachtig genoeg dat je met de juist scaleback/optimaliesaties zeker een speelbaar product zou kunnen maken dat er ook nog goed genoeg uit ziet. De enige beperkende factor die ik hierin zie is tijd en budget......maar ik hoop zeker dat ik het mis heb, want toegegeven doom zag ik ook niet zitten en die schijnt goed speelbaar te zijn, ja niet zo goed als de andere consoles of pc, maar dit lijkt me iets waar we het allemaal eens over kunnen en moeten zijn, dat kan natuurlijk ook niet anders met de specs en formfactor in beschouwing nemend.

Op basis van de reacties hier zou ik zeggen dat het voor de meerderheid van de games een leuke game is. Als ze dat met FO4 ook bereiken is het prima, en ja wil je echt de eyecandy.60fps etc etc..dan weet je vooraf dat je niet deze versie moet halen.

ik heb overigens toch gekozen om mario oddessye fysiek aan te schaffen, nu dus nog 25 euro te besteden in de shop :)
* Sagat denkt aan fe, hollowknight en/of misschien nog red out of fast rmx........en dan wellicht nog een neo geo toppertje als er iets over is. Even goed reviews checken etc. En mogelijk bewaar ik em nog lekker want met mario,zelda, mariokart, pokken en sonic mania heb ik natuurlijk al best wat voor de avonden in italie
(en de gba/ds gaan uiteraard ook nog mee :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 20:16

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik heb een half uurtje Fallout 4 gespeeld, maar viel me vies tegen. Wat een totale verpesting van de immersie zodra je ‘je basis mag bouwen’. Ik zit dus überhaupt niet te wachten op een FO4 voor de Switch. Geef mij dan maar een port van FO1 of 2, of bv Wastelands:

Kunnen we t nu overigens weer ff lekker over games hebben, ipv de (graphics)power van de Switch vergelijken met andere consoles?

Nog maar 6 weekjes tot MHGU, must buy!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

In aanvulling op @Sagat lijkt het mij ook een goed idee om een eventuele FPS discussie voort te zetten in een los topic, het is inhoudelijk maar lang niet iedereen zit erop te wachten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:43:
Klinkt eerder alsof jullie geen enkele andere console of recente pc hebben aangeraakt, anders zou je wel weten wat er grafisch mogelijk is tegenwoordig. En dat zeg ik als iemand die niet echt een graphicsfanaat is...
Is jouw PC net zo draagbaar als die Switch, incl 2 controllers en beeldscherm, een accu, en trekt die ook 7 watt max aan stroom? Dan heb je een prima valide punt. Zo niet: wat probeer je te bewijzen? Dat er krachtiger apparatuur beschikbaar is?

Je kan de allersnelste Ferrari ter wereld hebben, maar een Tesla trekt je er met gemak uit bij het stoplicht. Het is een vergelijking van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Wat nieuwtjes uit Japan:
Volgens een betrouwbare Japanse gameblog, die zijn info uit Weekly Famitsu haalt, komt er een open beta voor de Switch versie van DBZ FighterZ in augustus. De beta zal local 3v3 battles ondersteunen.

Dezelfde blog post dat een nieuwe Digimon game - Digimon Survive - aangekondigd is voor PS4 en Switch. Het spel wordt een SRPG met een mix van 2D en 3D elementen. Digimon Survive is gepland voor 2019.

Bandai Namco van de Taiko-games hebben in Europa een aantal Drum Master trademarks geregistreerd. Mogen we binnenkort een Westerse release van de laatste Taiko Drum Master verwachten?

En gezien het hier denk ik nog niet is voorbijgekomen: Colopl heeft vorige week een nieuwe coop RPG voor Switch aangekondigd, die pas in 2020 zal uitkomen. Voorlopig heet de game Shironeko New Project. De originele Shironeko Project is een actie-RPG voor mobile. Weinig zeggend trailertje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 25-09 14:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:06:
Je moet de switch ook niet echt zien als main console. Het is een handheld die je ook aan je tv kan koppelen. Nintendo heeft alleen besloten om het te marketen als een full size console, en dat was ook wel een goede beslissing. Maar hij kan zich niet serieus meten met de andere vaste consoles. Als je hem met een 3ds of een Win portable vergelijkt komt hij harstikke netjes uit.

Ik heb gemerkt dat hij bij mij al een tijdje stof ligt te happen, en als ik niet zeer binnenkort al mijn emulatoren erop kwijt kon zou die ondertussen op marktplaats liggen, maar nu staat hij al een tijdje op vliegtuigmodus te wachten zeg maar.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Denko schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:27:
[...]
Ik heb gemerkt dat hij bij mij al een tijdje stof ligt te happen, en als ik niet zeer binnenkort al mijn emulatoren erop kwijt kon zou die ondertussen op marktplaats liggen, maar nu staat hij al een tijdje op vliegtuigmodus te wachten zeg maar.
Kun je dan niet beter een GPD XD+ kopen? Is eerst al goedkoper, je hoeft niet met vage hacks te werken, en je hebt meteen een prima dpad erbij, wat de switch met joycons niet heeft.

Bij mij is het precies andersom, mijn PS4 heeft afgelopen anderhalf jaar enkel uncharted the lost legacy gespeeld. Ik heb nog wat games op mijn wenslijstje/todo lijstje staan voor de PS4 anders had ik em weg gedaan.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:19:
[...]

[...]

Graphics zijn enorm belangrijk. Daarom staat een AAA ultra high budget spel als Octopath Traveler ook op #1 in de eShop.
Alsof IEMAND OT voor de graphics speelt, jij hebt zegmaar:

Hier de plank.

En jij slaat:

Hier.

Beetje mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Laten we eerlijk zijn: Als Octopath niet zijn unieke graphics had zou het veel slechter verkopen: Qua gameplay brengt het echt niet veel bijzonders op de plank en kan je zelfs argumenteren dat "I am Setsuna" een veel rijkere ervaring was voor een veel lagere prijs.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 18-07-2018 11:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sagat
Denko schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:27:
[...]

Je moet de switch ook niet echt zien als main console. Het is een handheld die je ook aan je tv kan koppelen. Nintendo heeft alleen besloten om het te marketen als een full size console, en dat was ook wel een goede beslissing. Maar hij kan zich niet serieus meten met de andere vaste consoles. Als je hem met een 3ds of een Win portable vergelijkt komt hij harstikke netjes uit.

Laatste jaren (vanaf de cube) was het, nintendo betekent low power maar erg goede first party games (mits het je genres zijn anders boeit dat natuurlijk niet)
Met de switch, of iig nu, is het goede first party games, goede* 3rd party support EN hybride home/portable, maar helaas nog niet zoveel power als de concurenten. Tsja ik hou over het algemeen van nintendo games, dus ik neem het nadeel met die voordelen.

Voor emulatoren, ik snap het, maar daar zou ik idd andere devices voor gebruiken. Maar ik probeer mijn current gen ook altijd netjes te houden, wil geen enkele kans op bans, helemaal in de tijden van games gekoppeld aan je account. (al hoewel het voor de switch momenteel alleen mariokart en sonic mania is......bij xbox of ps zou het betekenen dat ik honderden games niet meer kan spelen.

Verder wel eens dat als je echt hardcore game bent die veel speelt en snel door spelen heen gaat.....en dus ook veel games al eerder gespeeld heeft (ik denk aan wii u rereleases, games die er al waren op andere platformen) en/of die niet van indies houdt........ja dan zou ik een switch alleen voor erbij nemen.

Maar eerlijk is eerlijk, als het moet zou ik mijn schaarse gametijd makelijk met switch gaming kunnen vullen voordat ik alles 'uit' heb.

* = goede ivm wii en wii u dan, als je vergelijkt met pc en ps/xb.......ja ik kan me voorstellen dat je dan nog vaak 'misgrijpt'. Maar ik kijk liever naar wat er wel is, dan wat er niet is.
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:38:
[...]

Hier de plank.

En jij slaat:

Hier.

Beetje mis?
Ik denk dat je een nieuwe sarcasme meter moet bestellen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 18-07-2018 11:56 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:38:
[...]

Hier de plank.

En jij slaat:

Hier.

Beetje mis?
Exact dit. Octopath heeft geen slechte graphics, maar een bepaalde stijl, en binnen die stijl heeft het excellente graphics. Er is met opzet gekozen voor de presentatie. Het is basically FF6 met 3D lighting/mapping.

Het hele punt met games zoals Wolfenstein en Doom is dat ze in huidige vorm al geen stabiele 30FPS halen op Switch, en dat de compromissen voor mij erg afdoen aan de ervaring. Argumenten zoals “Fallout 4 is een walking simulator, dus dat kan prima op sub-20FPS” hebben (afzijdig van dat het gewoon een shooter is met soms tientallen vijanden on screen) ook niets te maken met graphics of het type spel, maar de spelervaring in zijn geheel. Octopath zou ik ook niet willen spelen met een lage framerate.

Idk. Zoals eerder iemand al zei, het is een portable voordat het een home console is, en misschien moeten we dan ook accepteren dat er limitaties zijn, of wat acceptabel zou moeten zijn. Een beetje QC van Nintendo mag wat mij betreft wel. Ik stem met mijn portemonnee in ieder geval tegen developers die zo nodig games moeten porten die het randje van acceptabel (dingen weglaten, blurry maken, onacceptabele performance op bepaalde momenten aanbieden) opzoeken om maar sales te maken aan een hongerig publiek dat met 1000 (vooral shovelware) eShop games eigenlijk nog steeds een kleine library aan boeiende, echt goede games beschikbaar hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 25-09 14:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Magic schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:31:
[...]

Kun je dan niet beter een GPD XD+ kopen? Is eerst al goedkoper, je hoeft niet met vage hacks te werken, en je hebt meteen een prima dpad erbij, wat de switch met joycons niet heeft.

Bij mij is het precies andersom, mijn PS4 heeft afgelopen anderhalf jaar enkel uncharted the lost legacy gespeeld. Ik heb nog wat games op mijn wenslijstje/todo lijstje staan voor de PS4 anders had ik em weg gedaan.
Ja, kan ik ook even naar kijken, maar de switch heb ik tenslotte al. En het is ook wel lekker om af en toe een origineel spelletje te kunnen spelen. Vind "vage hacks" altijd wel leuk zelf, dat heeft mijn levensduur van de new 3ds verdubbeld gok ik.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:32

DevWouter

Creator of Todo2d.com

RayNbow schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:19:
[...]

[...]

Een AAA game is vaak een product met hoge ontwikkel en marketing kosten waarbij er ook nog spraak is van een groot economisch risico. Ik weet niet of daar sprake van is.

Echter ik denk dat het punt dat je wilde maken is dat graphics geen factor hoeven te zijn om de nummer 1 positie te krijgen in de sales chart.

Dat gezegd ik denk dat mensen de graphics van OT behoorlijk onderschatten. Ik zie behoorlijk wat geavanceerde rendering technieken zoals depth of field, SSAO en volgens mij zijn dat nog de simpele dingen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Gezien de graphics discussie niet afluwt momenteel: Digital Foundry heeft net een analyse van Octopath gepubliceerd.

Lees meer hier of kijk op YouTube:

Inderdaad best een geavanceerde game. Had ook nooit geraden dat dit op UE4 draait.
DevWouter schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:52:
[...]

Een AAA game is vaak een product met hoge ontwikkel en marketing kosten waarbij er ook nog spraak is van een groot economisch risico. Ik weet niet of daar sprake van is.
Ik denk dat je het gebruik door @RayNbow van AAA daar als sarcasme mag interpreteren :)

[ Voor 31% gewijzigd door JackAvery op 18-07-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:53:

Inderdaad best een geavanceerde game. Had ook nooit geraden dat dit op UE4 draait.
Het logo van UE4 komt bij elke start in het beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 10:38
Magic schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:31:
[...]
Zelfde hier. Sinds ik mn switch heb is netflix de enige reden dat mn xbone nog aan gaat. Gamen gebeurt bij mij momenteel vooral in de verloren momentjes en daar leent de switch zich imo veel beter voor. Zowel qua device als game-aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Miscchien een domme vraag, maar werkt de officiële AC adapter (pricewatch: Nintendo Switch AC adapter) ook op de dock?
Ik neem de Switch met dock en al mee op vakantie en wil zo liefst zo min mogelijk kabels mee nemen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoe zit dat trouwens met netflix en consoorten? Op men WiiU was dat ERG handig om mijn eigen series te kijken terwijl vrouw naar haar eigen series kijkt, en op de switch helemaal niets :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZwarteRijder
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-09 21:42
Avioto schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:32:
Miscchien een domme vraag, maar werkt de officiële AC adapter (pricewatch: Nintendo Switch AC adapter) ook op de dock?
Ik neem de Switch met dock en al mee op vakantie en wil zo liefst zo min mogelijk kabels mee nemen.
Ik heb deze adapter ook en ik kreeg hem werkend met een niet officiële dock. Dus dan neem ik aan dat hij ook zonder problemen zou moeten werken op de officiële dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:21
boe2 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:36:
Hoe zit dat trouwens met netflix en consoorten? Op men WiiU was dat ERG handig om mijn eigen series te kijken terwijl vrouw naar haar eigen series kijkt, en op de switch helemaal niets :?
Ik heb mijn Switch in Amerika gekocht en heb naast de Amerikaanse stekker ook die stekker gekocht.
Zijn dezelfde stekkers als die in de box dus dat werkt perfect. Ook handig voor mij om er 2 te hebben omdat 1 adapter in het TV meubel vastzit en ik die niet steeds hoef los te maken als ik de dock ergens anders mee naartoe neem.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Avioto schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:32:
!?

Natuurlijk! Wat denk je dat er meegeleverd wordt met de dock?

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 18-07-2018 16:55 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
boe2 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:36:
Moet je bij Netflix aankloppen. Hulu en Nico Nico Douga hebben wel een app op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13
RayNbow schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:02:
[...]

Moet je bij Netflix aankloppen. Hulu en Nico Nico Douga hebben wel een app op de Switch.
Netflix app was toch al klaar voor de Switch? Dacht dat Nintendo de app nog moest goedkeuren. Misschien dat ze er mee gewacht ivm met de online dienst die in september van start gaat.

edit:
https://gamerant.com/nintendo-switch-netflix-app/

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 18-07-2018 17:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Afaik is dat allemaal speculatie. Waarom zou Nintendo een netflix-app tegenhouden? Ik bedoel ze moeten idd apps goedkeuren voor ze ter download beschikbaar komen maar da's een kwestie van een a twee weken niet maanden.

[ Voor 45% gewijzigd door CyBeR op 18-07-2018 17:05 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:16:
[...]

Het logo van UE4 komt bij elke start in het beeld ;)
Ik heb m nog niet gespeeld dus... :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:08:
[...]

Ik heb m nog niet gespeeld dus... :P
Potverd... wat doe je hier nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
CyBeR schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:54:
[...]

!?

Natuurlijk! Wat denk je dat er meegeleverd wordt met de dock?
Ah ok, ik dacht dat er verschil tussen zat. Dank je!

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Liever niet, volgens de dokter heb ik 3 keer per dag een flamebait nodig en trol om mij in bedwang te houden.

@JackAvery Bedankt voor het filmpje op de topic. Echter als ik de transcript lees dan krijg ik niet echt het idee dat ze veel weten over graphics rendering. Ik moest zelfs even met mijn ogen rollen toen ze het over de schaduws van de personages hadden.

Misschien dat ik een avondje of 3 ga besteden om de graphics na te bouwen (of althans poging doen). Het grootste probleem is echter dat ik goeie art assets nodig heb :7

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
@DevWouter Digital Foundry doet over het algemeen zijn best om technische analyse verstaanbaar te houden voor leken. Hun focus ligt daarom meestal meer op game performance (iets waar een groter doelpubliek iets aan heeft) dan op renderingtechnieken... echt goede analysse van game engines enzo zijn zeldzaam, dan moet je bijvoorbeeld gaan kijken naar de analyses van Breath of the Wild en Mario Oddysey die Raynbow enkele pagina's eerder heeft gepost. Die analyse van de BOTW engine heb ik maanden geleden gelezen maar was echt wel interessant.

Eerste Digimon Survive scan
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8z6npf8xvpa11.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 18-07-2018 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:07
Ik ga aanstaande zondag op vakantie en heb een lange vliegtuig/autorit voor de boeg. Kunnen jullie mij een goede powerbank aanraden die geschikt is voor de Switch om door te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Sakurai over leaks in zijn Famitsu column.
“It was a top secret project that many at Nintendo didn’t even know about, and that’s why you saw cheers even from those involved with Nintendo.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hotymoty schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:25:
Ik ga aanstaande zondag op vakantie en heb een lange vliegtuig/autorit voor de boeg. Kunnen jullie mij een goede powerbank aanraden die geschikt is voor de Switch om door te kunnen spelen?
Ik gebruik zelf de 20k versie van Anker. Die is er in USB-A en USB-C smaakje (de laatste duurder, maar laad sneller op als je USB-c -> USB-C doet) De USB-A versie laadt overigens nog steeds iets sneller op dan de Switch stroom vreet, dus als je tijdens een vliegreis wil gamen, dan kun je daar flink wat uurtjes non-stop mee door. Heb deze zelf op een vlucht van NL->HK veel gebruikt :-)

USB-A
https://www.paradigit.nl/...ah-zwart/80048361/product

USB-C
https://www.paradigit.nl/...-c-zwart/80048362/product

Bij beiden zit een mesh-hoesje met trektouwtje, wat erg fijn is. Je moet alleen wel los een USB-A -> USB-C stekker kopen voor de eerste. Als je een Pro Controller hebt, kun je daar de kabel van gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Daniel. schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:50:
[...]

Ik heb mijn Switch in Amerika gekocht en heb naast de Amerikaanse stekker ook die stekker gekocht.
Zijn dezelfde stekkers als die in de box dus dat werkt perfect. Ook handig voor mij om er 2 te hebben omdat 1 adapter in het TV meubel vastzit en ik die niet steeds hoef los te maken als ik de dock ergens anders mee naartoe neem.
Dit is exact waaom ik ook een 2e adapter heb gekocht, het pielen achter mijn tv meubel got old really fast.

Ik had verwacht dat het an sich niet nodig zou zijn doordat je in theorie dus met usb c zou kunnen opladen, maar dat blijkt dus tegen te vallen omdat nintendo toch was eigenwijs was in de keuze met protocol.

Achteraf gezien beter gelijk een power bank kunnen halen. Dan had ik 2 vliegen in een klap gehad.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 00:24:
[...]

Ik gebruik zelf de 20k versie van Anker. Die is er in USB-A en USB-C smaakje (de laatste duurder, maar laad sneller op als je USB-c -> USB-C doet) De USB-A versie laadt overigens nog steeds iets sneller op dan de Switch stroom vreet, dus als je tijdens een vliegreis wil gamen, dan kun je daar flink wat uurtjes non-stop mee door. Heb deze zelf op een vlucht van NL->HK veel gebruikt :-)

USB-A

USB-C

Bij beiden zit een mesh-hoesje met trektouwtje, wat erg fijn is. Je moet alleen wel los een USB-A -> USB-C stekker kopen voor de eerste. Als je een Pro Controller hebt, kun je daar de kabel van gebruiken.
Dank voor deze info, zijn deze powerbanks ook enigsinds portable (ik er vanuit vanwel, het hele idee van zo'n ding is natuurlijk om het onderweg te gebruiken 8)7
Maar laat is het anders zeggen:

Hoe comfortabel (of niet) is de powerbank in het gebruik (en dan met name onderweg dus) vind jij?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 00:24:
[...]

USB-A

USB-C

Thanks voor je antwoord, alleen had ik gehoopt op een goedkopere versie haha. Ik vind 50 euro wel veel voor t feit dat ik maar 1 gebruik van zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hotymoty schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:14:
[...]

Thanks voor je antwoord, alleen had ik gehoopt op een goedkopere versie haha. Ik vind 50 euro wel veel voor t feit dat ik maar 1 gebruik van zal maken.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe lang je reis duurt, en hoe veel je daarvan wil spelen. Elke Anker (lees: betere kwaliteit) powerbank kun je van uit gaan dat hij je switch tijdens het spelen voldoende kan opladen dat hij niet leeg loopt. Met mindere kwaliteit powerbanks heb je kans dat je switch toch nog leegloopt tijdens het spelen (naast dat de geadverteerde capaciteit vaak nogal creatief benoemd is), echter een stuk langzamer. Als je stopt met spelen zal hij langzaam weer opladen dan.

Zelf heb ik ook naast anker powerbanks goede ervaringen met Xiaomi powerbanks. Die zijn net iets goedkoper. Je moet dan wel even opletten dat je van een vertrouwde verkoper koopt.

Een 20000+ mah powerbank is wel een flink ding, maar een 13000 of 10000 variant is een stuk kleiner en vind je voor +-30 euro bij bijvoorbeeld amazon.de. Deze is ook een stuk praktischer voor alledaags gebruik en hoef je misschien niet in 1x af te schrijven ;)

En anders ken je misschien iemand die zo'n powerbank heeft zodat je die kan lenen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 19-07-2018 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Je kan natuurlijk een goedkopere powerbank kopen. De 'klassieke' XiaoMi 10000 is best mobiel. Onthoud wel dat vanaf je een powerbank gebruikt die via USB-A laadt, je maximaal aan 1.5A zal kunnen laden. Of dat voldoende zal zijn, hangt van de kwaliteit af van je powerbank zelf en van de USB-kabel die je gebruikt.

Dat gezegd zijnde, het is de moeite om in een kwalitatieve powerbank te investeren. Uiteindelijk hang je het ding aan een console van €300 om er elektriciteit aan te leveren, en daar wil je niet dat er iets fout gaat.

Bespaar aub niet op een goede USB-A naar USB-C kabel / USB-C naar C kabel. De Pro Controller kabel (A -> C) lijkt vrij goed te zijn, als je die hebt. Slechte kabels zorgen voor langere laadtijden en kunnen in het slechtste geval kortsluiting veroorzaken.

----
Edit: om je een idee te geven van het relatieve verschil in grootte van powerbanks. Dit is zijn de Nintendo Switch edities van de Anker Powercore. De kleine is de 13400 mah versie, de grote 20100.

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/switchchargers.com/wp-content/uploads/2018/07/Anker-Nintendo-13400-20100.jpg?ssl=1

[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 19-07-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 11:02
DevWouter schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:52:
[...]

Echter ik denk dat het punt dat je wilde maken is dat graphics geen factor hoeven te zijn om de nummer 1 positie te krijgen in de sales chart.

Dat gezegd ik denk dat mensen de graphics van OT behoorlijk onderschatten. Ik zie behoorlijk wat geavanceerde rendering technieken zoals depth of field, SSAO en volgens mij zijn dat nog de simpele dingen.
Dat groot economisch risico weet ik niet – als ik dan kijk naar wat er gemiddeld zoal aan “AAA” games uitkomt, dan kan ik zaken als Grand Theft Auto, Call of Duty of Assassin’s Creed wel AAA, maar geen risico noemen. Men maakt juist “veilige” AAA games omdat ze toch wel verkopen. Dan is je risico natuurlijk minimaal. Met AAA games neemt men vandaag de dag doorgaans geen risico meer, juist omdat het om zoveel geld gaat.
Verder wel eens met het hoge budget voor ontwikkeling en marketing, trouwens. Een bekende naam is meestal ook wel onderdeel van de AAA formule tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
JackAvery schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:33:
Je kan natuurlijk een goedkopere powerbank kopen. De 'klassieke' XiaoMi 10000 is best mobiel. Onthoud wel dat vanaf je een powerbank gebruikt die via USB-A laadt, je maximaal aan 1.5A zal kunnen laden. Of dat voldoende zal zijn, hangt van de kwaliteit af van je powerbank zelf en van de USB-kabel die je gebruikt.

Dat gezegd zijnde, het is de moeite om in een kwalitatieve powerbank te investeren. Uiteindelijk hang je het ding aan een console van €300 om er elektriciteit aan te leveren, en daar wil je niet dat er iets fout gaat.

Bespaar aub niet op een goede USB-A naar USB-C kabel / USB-C naar C kabel. De Pro Controller kabel (A -> C) lijkt vrij goed te zijn, als je die hebt. Slechte kabels zorgen voor langere laadtijden en kunnen in het slechtste geval kortsluiting veroorzaken.

----
Edit: om je een idee te geven van het relatieve verschil in grootte van powerbanks. Dit is zijn de Nintendo Switch edities van de Anker Powercore. De kleine is de 13400 mah versie, de grote 20100.

[afbeelding]
Thanks!
Is die kleine versie niet gewoon deze?: https://www.beslist.nl/ac...owercore_13000_BLACK.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:28:
[...]

Dit is exact waaom ik ook een 2e adapter heb gekocht, het pielen achter mijn tv meubel got old really fast.

Ik had verwacht dat het an sich niet nodig zou zijn doordat je in theorie dus met usb c zou kunnen opladen, maar dat blijkt dus tegen te vallen omdat nintendo toch was eigenwijs was in de keuze met protocol.

Achteraf gezien beter gelijk een power bank kunnen halen. Dan had ik 2 vliegen in een klap gehad.

[...]

Dank voor deze info, zijn deze powerbanks ook enigsinds portable (ik er vanuit vanwel, het hele idee van zo'n ding is natuurlijk om het onderweg te gebruiken 8)7
Maar laat is het anders zeggen:

Hoe comfortabel (of niet) is de powerbank in het gebruik (en dan met name onderweg dus) vind jij?)
Ik leg deze of op een tafeltje, of laat em in de tas zitten. De kabels van telefoon/Switch zijn lang genoeg. Het is relatief groot, maar wel van goede kwaliteit. Bij mij past ie met kabeltje ook in m’n Switch-hoes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Er is een redelijk groot verschil tussen die in de link en de Nintendo Switch versie, de tweede ondersteunt namelijk USB-C en het USB-PD protocol, de 'gewone' Powercore ondersteunt enkel USB-A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
Gisteren eindelijk de Switch weer wat langer dan een kwartier gebruikt vanwege Bomber Crew. De besturing is niet echt fijn (hopelijk gewoon gewenning), maar het stijltje en de gameplay van de game vind ik geweldig, Het zou echt veel vaker een optie moeten zijn om chars zelf namen te geven in spellen trouwens. Het is heel anders om je collega of vriendin digitaal te verliezen tijdens een missie dan een random naam.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
JackAvery schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:15:
[...]

Er is een redelijk groot verschil tussen die in de link en de Nintendo Switch versie, de tweede ondersteunt namelijk USB-C en het USB-PD protocol, de 'gewone' Powercore ondersteunt enkel USB-A.
Ik kan die Switch versie nergens vinden om te kopen, alleen via Amazon maar dan heb ik m niet op tijd binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Details over verfijningen in Sonic 1 en Thunder Force IV (Sega Ages) zijn bekend gemaakt. Zo heeft Sonic 1 bijv. de opties gekregen om de spin dash (Sonic 2) en drop dash (Sonic Mania) moves aan/uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
@hotymoty - omdat die nog maar net uit is en het erop lijkt dat deze nog niet in Europa te koop is via de meeste kanalen.
Beakzz schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:13:
Gisteren eindelijk de Switch weer wat langer dan een kwartier gebruikt vanwege Bomber Crew. De besturing is niet echt fijn (hopelijk gewoon gewenning), maar het stijltje en de gameplay van de game vind ik geweldig, Het zou echt veel vaker een optie moeten zijn om chars zelf namen te geven in spellen trouwens. Het is heel anders om je collega of vriendin digitaal te verliezen tijdens een missie dan een random naam.
In hoeverre is deze te vergelijken met FTL? Die zou ik namelijk instant opnieuw op Switch kopen. En ja, daar ook redelijk wat crewmembers met vriendennamen gehad... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hotymoty schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:18:
[...]

Ik kan die Switch versie nergens vinden om te kopen, alleen via Amazon maar dan heb ik m niet op tijd binnen.
Die zijn inderdaad enkel voor preorder. De releasedatum is 10 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Magic schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:24:
[...]

Die zijn inderdaad enkel voor preorder. De releasedatum is 10 juli.
Het is nu 19 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Nu ik er even naar google staat in de nieuwsberichten nog 10 juli, maar zelfs de anker site zelf geeft al wat anders aan:
[Quantity is limited. Orders will be processed according to order date. The first pre-order batch will be shipped after August 10th. The second pre-order batch will be shipped after August 15th.]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
JackAvery schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:23:
@hotymoty - omdat die nog maar net uit is en het erop lijkt dat deze nog niet in Europa te koop is via de meeste kanalen.

[...]

In hoeverre is deze te vergelijken met FTL? Die zou ik namelijk instant opnieuw op Switch kopen. En ja, daar ook redelijk wat crewmembers met vriendennamen gehad... :p
FTL is een game die ik 3 x heb gekocht en nooit heb gespeeld dus ik kan geen vergelijking maken helaas :+ Het wordt wel overal beschreven als FTL in WW2, maar reviewers zijn vaak niet de beste bronnen voor vergelijkingen.

Blijkbaar ben je nog meer onbemand dan bij FTL het geval was. Hoe realistisch dat is weet ik niet, maar aangezien de meeste crew in de WW2 maar 2 tot 4 vluchten mee ging ben ik hoe dan ook realistisch bezig in mijn eerste run. Wat een bizarre baan moet dat geweest zijn. Mad respect.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
...

[ Voor 199% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 11:02
hotymoty schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:18:
[...]

Elke Anker werkt, zolang je maar een PowerCore+ (dus met plusje) pakt. Ik heb een PC+ 26800 liggen en die werkt prima met USB-PD over USB-C.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

JackAvery schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:23:

[...]

Het is een rogue-lite waarbij je opdracht moet geven aan meerdere poppetjes. Dat is alles wat het leent van FTL. Hoewel ik FTL geweldig vind kon ik mezelf niet vermaken met Bomber Crew.
Seal64 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:57:
[...]

Dat groot economisch risico weet ik niet – als ik dan kijk naar wat er gemiddeld zoal aan “AAA” games uitkomt, dan kan ik zaken als Grand Theft Auto, Call of Duty of Assassin’s Creed wel AAA, maar geen risico noemen. Men maakt juist “veilige” AAA games omdat ze toch wel verkopen. Dan is je risico natuurlijk minimaal. Met AAA games neemt men vandaag de dag doorgaans geen risico meer, juist omdat het om zoveel geld gaat.
Verder wel eens met het hoge budget voor ontwikkeling en marketing, trouwens. Een bekende naam is meestal ook wel onderdeel van de AAA formule tegenwoordig.
Of... of... We kunnen zeggen dat grote studio's geen "AAA" games maken :+

Overigens heb ik die "definitie" van Wikipedia geplukt en daar werd ook aangegeven dat het niet echt een harde definitie was. Dit maakt discussie zoals "is OT een AAA game" bijna onmogelijk tot dat we wel een harde definitie met elkaar afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Seal64 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:57:
[...]

Het risico van games met zo een hoog budget developen is dat de ROI zwaar kan tegenvallen mocht er iets fout gaan. Gameplay-gewijs kan je inderdaad de COD's van deze wereld alles behalve een risico noemen, maar dit is deels net omdat het financiële risico hoger is dan het lijkt. Kijk bijvoorbeeld naar de controverse rond EA's Battlefront II. Uiteindelijk is alles daar goedgekomen maar in de eerste maanden waren de sales hiervan serieus lager dan EA's originele projecties. Als een game met budget 100-200 miljoen en nog eens 100 miljoen marketingbudget zichzelf plots maar amper terugverdient, heb je een hoop heel boze aandeelhouders.

In elk geval, OT komt niet eens in de buurt van de kostprijs van een AAA-titel. De enige Nintendo titel die in de buurt kan komen is Breath of the Wild. Nintendo's keuze voor zwakkere hardware speelt hen in de hand, omdat het de vaak developmentkosten serieus omlaag drukt.

Verder lijkt budget me een van de weinige manieren waarop je AAA kan proberen definiëren. Vanaf je over bvb kwaliteit gaat spreken, wordt alles heel snel open voor interpretatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
DevWouter schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:46:
Overigens heb ik die "definitie" van Wikipedia geplukt en daar werd ook aangegeven dat het niet echt een harde definitie was.
Het probleem van de Wikipedia-definitie:
AAA game development is associated with high economic risk and with high levels of sales required to obtain profitability.[citation needed]
Het hoge economische risico is niet iets wat ik zelf rechtstreeks aan de term AAA zou koppelen, maar iets wat ik zou bestempelen als een mogelijk, indirect gevolg van dat AAA-games veel tijd en veel geld kosten en dat het terugverdienen pas gaat beginnen wanneer je de preorders opengooit. Of dan een bepaald AAA-spel een economisch risico is hangt dan imho af hoeveel geld je in de schatkist hebt liggen, de verwachte totale kosten en de verwachte afzet (en bijbehorende standaardafwijkingen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik vind dat we de term AAA ook gewoon moeten laten vallen. Voor publishers en ingewijden staat het vaak gelijk aan hoog budget(/risico), maar voor veel gamers staat het synoniem voor hoge kwaliteit. Het budget zegt echter niks over de kwaliteit, en daarnaast gaat dat dan meer over marketing budget dan development budget.

Noem het beestje gewoon bij de naam: high-budget, low-budget, medium-budget wat mij part, dan weet iedereen waar het over gaat zonder een oordeel te geven over de kwaliteit van de game. /my2cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 17:18
De graphics-onzin discussie reactie die je aanhaalde was nog een soort van semi ontopic, deze post heeft niet eens betrekking op de Switch.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Vriend heeft een powerbank voor mij te leen, volgens mij van Trust (merk). Hij zegt dat de output 5v - 1A is met een accu van 8000mah. Daarnaast heb ik hier toevallig een USB A (3.0) to USB C kabel liggen. Kan ik deze voor mijn switch gebruiken?

Nog een vraag: die vriend zegt ook dat je je bluetooth speaker (Sony XB41) als powerbank kan gebruiken, klopt dit? Kan ik hiervoor ook gewoon mijn USB 3.0 kabel voor gebruiken?

Ik snap dat het waarschijnlijk stuk langzamer gaat met opladen, maar dat vind ik niet zo erg. Dan neem ik gewoon even minimaal een uurtje pauze.

[ Voor 17% gewijzigd door hotymoty op 19-07-2018 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:32
Seal64 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:34:
[...]

Elke Anker werkt, zolang je maar een PowerCore+ (dus met plusje) pakt. Ik heb een PC+ 26800 liggen en die werkt prima met USB-PD over USB-C.
Niet alleen met het plusje, ook de Powercore Speed 20000 PD ondersteunt USB-PD (en de Switch serie natuurlijk :P). Deze heb ik zelf gekocht voor 41 euro bij Amazon (voor 41 euro niet direct leverbaar, voor de normale prijs van 55 euro wel).

[ Voor 6% gewijzigd door P1nGu1n op 19-07-2018 20:11 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Enter the Gungeon krijgt vandaag een gigantische update, en voor de gelegenheid is het spel halve prijs op de eShop.

Patch notes:
Patch 2.0.0 (Available 10 am EST)

New Features

New guns, items, enemies, shrines, NPCs, rooms, and secrets

Tons of new and powerful synergies - look for the blue arrow and improved item notification

New minibosses (Blockner's Ghost and the all-new Fuselier)

New Spread Ammo box - adds a small amount of ammo to all equipped guns

Slide over tables by dodge rolling toward them!

Save hearts for later when at full health - pick them up at the new heart dispenser located at every floor entrance and shop (note: stored hearts are reset each floor!)

Added teleporters to more rooms (including chest rooms and exit rooms)

Turbo mode - delve into the Gungeon to find a new NPC who can enable this high-octane mode

Added a new gameplay option to increase movement speed when not in combat (for those who wanna go fast but don't want to be shot at fast)

Added additional aim assist options (particularly for those who can’t or don't like using the right stick)

Added Ultrawide support (set the graphics scaling to “Fast Scaling” or “Uniform Scaling”)

Gameplay Changes/Improvements

Added a new loot profile which improves shop contents, increases room reward frequency, and tweaks item/chest drop rates to be more generous, particularly early in runs. This is enabled by default but can be changed in the options menu.

Replaced “key forcing” with tweaked key drop rates and guaranteed keys in the shopws of the first two floors. There should no longer be any benefit to leaving a key uncollected.

Removed locked shops

Modified Robot balance (now receives casings for health up items and +1 armor for mastery tokens)

Increased Hegemony credit drop rate, enabled credits to drop in shortcut runs, and added a credit reward for the first tutorial completion

Reduced the required kills on some of the longer Frifle hunts

Gave the smash tent and lost adventurer their own minimap icons

Added a new type of challenge for the Gunsling King

Glass Guon stones will no longer be stolen by the Resourceful Rat

Bullats can now drop casings if killed before they fire themselves

Charge guns can now be charged before entering a boss room and will keep their charge through the intro

Added an option to enable controller aim assist for beam weapons (formerly only worked on non-beam weapons)

Removed player-damage from several explosive items

Players now drop all items when killed in coop

Gave the Chaingunner a new attack with some range (watch out!)

Placed limits on boss attacks that leave the boss invulnerable for extended period of times (High Priest and Cannonbalrog can each only use their immune attacks twice)

You may now receive a gun from the “shopkeeper” on taking the shortcut to the second floor, similar to the other shortcuts.

Skusket's now spawn their bullets more slowly when the player is nearby (to reduce cases where the player takes damage immediately upon entering a room)

Reduced the effectiveness of player explosions destroying enemy bullets when many explosions are used rapidly

Sped up blobulon death animation speeds (to reduce the time you need to wait for them to split)

Made balancing changes to many guns and items (too many to list here)

Probably many other small things we've forgotten about!

Bug Fixes

Fixed an issue where firing very large bullets could fail when the player was standing near a wall

Fixed an issue where Lead Maidens did not remain open when frozen

Fixed a dungeon generation bug that could cause hallways to incorrectly connect to nearby rooms (including corners of boss rooms)

Fixed an issue where starting weapons/items couldn't be dropped by any character (should only be locked on the character that starts with that item)

Fixed an issue where moving platforms could become desynced, making some rooms difficult or impossible to traverse

Fixed an issue where ammolets failed to give extra blanks when loading a midgame save

Fixed an issue where some shootable projectiles were not considered targets for aim assist (specifically the Dragun, High Priest and the boss in the Pilot’s past)

Fixed an issue where some non-shootable objects were considered targets for aim assist (the Mine Flayer’s mines)

Fixed an issue where purple lanterns didn't appear for some NPCs

Fixed an issue where aim assist behaved unpredictably on the Kill Pillars

Fixed an issue where Rubber Kin and Tazies could get stuck in doors, or clip through them causing a soft lock

Fixed an issue where the Resourceful Rat could steal some items from the floor of secret rooms

Fixed an issue where Keybullet Kin weren't affected by aim assist, homing projectiles, orbitals or companions

Fixed an issue where debris would hover in the air after falling on a moving platform

Fixed an issue where the Yellow Chamber could fail to remove enemies

Fixed an issue where curse values didn't persist on death in coop

Fixed an issue where enemies could spawn in the back wall of the Bullet King’s throne room

Fixed an issue where the Gorgun's stone gaze didn't affect some types of weapons

[Switch] Fixed an issue where an active item was missing from the Pilot's past

[Switch] Fixed an issue where the right stick wasn't zooming the minimap correctly

[Switch] Fixed some phantom Ammonomicon entries

[Switch] Fixed an issue where the Big Boy item could be stuck in an infinitely reusable state

[Switch] Fixed an issue where player beam weapons could create duplicate beams when affected by some status effects

[Switch] Fixed a crash caused by using the Sense of Direction in the shortcut shaft

[Switch] Fixed an issue that causes the game to become choppy after resuming from a long sleep

[Xbox/Windows Store] Fixed an issue where achievement catchup code was not properly running

[Xbox/Windows Store] Fixed a rare issue that could cause save corruption
Trouwens, hoort dit in het console budget topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hotymoty schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:56:
Vriend heeft een powerbank voor mij te leen, volgens mij van Trust (merk). Hij zegt dat de output 5v - 1A is met een accu van 8000mah. Daarnaast heb ik hier toevallig een USB A (3.0) to USB C kabel liggen. Kan ik deze voor mijn switch gebruiken?

Nog een vraag: die vriend zegt ook dat je je bluetooth speaker (Sony XB41) als powerbank kan gebruiken, klopt dit? Kan ik hiervoor ook gewoon mijn USB 3.0 kabel voor gebruiken?

Ik snap dat het waarschijnlijk stuk langzamer gaat met opladen, maar dat vind ik niet zo erg. Dan neem ik gewoon even minimaal een uurtje pauze.
1A is wel erg weinig om de switch op te laden. De switch heeft +- een 4500 mah accu, in een perfecte wereld zou de switch dus 4,5 uur moeten laden om van leeg naar vol te geraken. Helaas heb je waarschijnlijk nog verlies in je kabel, is de 1A optimistisch ingeschat, laadt hij met iets minder dan 5V, en je hebt nog verlies in de omzetting in je switch zelf. Alles bij elkaar opgerekend heb je dan al snel een rendement van 70% of minder en zit je 6 a 7 uur te wachten op een lading. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Dit staat op de site van Spyro..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DifVcv9X0AAwOuf.jpg

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Laatst online: 18-06 14:33
nog iemand enig idee of er een verbeterde switch komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sub-madara1310 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 23:09:
Vast wel, ooit. Voorlopig nog niks aangekondigd. Perfectie kun je niet verbeteren 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
DigitalExcorcist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 23:10:
[...]

Vast wel, ooit. Voorlopig nog niks aangekondigd. Perfectie kun je niet verbeteren 😜
Ik denk dat ze wel minimaal 5 jaar deze gaan houde, daarna messchien switch pro ofzo :p
Nou perfectie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Sub-madara1310 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 23:09:
Er zijn al nieuwe Switches met een veiligere bootrom. Telt dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
RayNbow schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 23:18:
[...]

Er zijn al nieuwe Switches met een veiligere bootrom. Telt dat? ;)
Nee :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sub-madara1310 op 20-07-2018 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Magic schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 22:27:
[...]

1A is wel erg weinig om de switch op te laden. De switch heeft +- een 4500 mah accu, in een perfecte wereld zou de switch dus 4,5 uur moeten laden om van leeg naar vol te geraken. Helaas heb je waarschijnlijk nog verlies in je kabel, is de 1A optimistisch ingeschat, laadt hij met iets minder dan 5V, en je hebt nog verlies in de omzetting in je switch zelf. Alles bij elkaar opgerekend heb je dan al snel een rendement van 70% of minder en zit je 6 a 7 uur te wachten op een lading. :z
Nogmaal thanks voor je antwoord en informatie. Ik ga morgen ff checken hoe snel dat gaat, zelfde geldt voor het opladen met behulp van bluetooth speaker, die heeft ook een gigantische accu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Mario Kart 8D krijgt een nieuwe gratis update:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JackAvery schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 06:20:
[video]
Nice! Had niet gedacht dat er nog wat uit zou komen voor MK8D ...

EDIT: Ben trouwens benieuwd waar Nintendo mee gaat komen op de Gamescom. En nee ik wil géén spoilers zien. Ik ben erbij op de woensdag in Keulen, kaarten zijn al lang en breed binnen, heb zelfs het polsbandje van vorig jaar nog om }:O

[ Voor 30% gewijzigd door DigitalExorcist op 20-07-2018 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 13:17
JackAvery schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 06:20:
[video]
leuk en aardig, echter mocht er wel een speciale cup bij voor Switch users only, dan was ik echt enthousiast geworden :9~ (gezien alles al op de wii u is gespeeld..).

[ Voor 6% gewijzigd door rudyman85 op 20-07-2018 07:50 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.