Ik verwacht:
Goede auto, vanaf de pre-season tests. Ze weten dat het moet, ze hebben serieus processen veranderd en waarschijnlijk is Newey er non-stop bij in tegenstelling tot voorgaande jaren waar Newey er maar 50% was.
Renault beter dan vorig jaar, maar ze geven al (trots) aan dat ze op het niveau van Merc en Ferrari van vorig jaar zitten. That ain't gonna cut it, Merc en Ferrari hebben niet stil gezeten. Ik verwacht dat Renault ook wel last gaat krijgen van de restricties met betrekking tot aantal blokken, waar Merc daar niet zo snel een issue mee zal hebben. Ferrari zou op dat vlak ook wel eens de bal kunnen laten vallen, zie ik ze wel voor aan.
Verder, net zoals vorig jaar, pre-season testing gaat wel degelijk veel laten zien. Zei het vorig jaar ook, maar de VER fans wilden er niet aan "de tests zeggen niets". Ze zeggen wel degelijk wat. Tuurlijk werken ze programma's af en zegt pace niet alles. That said, als ze niet makkelijk iedere dag even bij de tijden van Merc en Ferrari zitten zegt dat wat. Als ze niet veel rijden zegt dat ook wel iets. Als ze veel aan het blok moeten sleutelen, maak je borst maar nat.
Ik heb er toch een beetje een hard hoofd in. We gaan het zien. Verheug me op de test dagen.