[F1] Seizoen 2018 - deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste
Acties:
  • 570.103 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Bandjes voor Silverstone.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D5ses1L.jpg

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Blauwe bandjes? 8)7 Het moet niet gekker worden :P

Ik dacht dat Pirelli die alleen maakte om in een magazijn weg te laten rotten, net zoals de Super Hard alleen een band is die ze als backup hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Ongelofelijk die 'ice blue' banden. Ik had hier liever gezien dat ze, bijvoorbeeld de Hyper Soft hadden meegenomen. Dan hadden we misschien nog wat toffe sprints kunnen zien.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:20:
[...]
Blauwe bandjes? 8)7 Het moet niet gekker worden :P

Ik dacht dat Pirelli die alleen maakte om in een magazijn weg te laten rotten, net zoals de Super Hard alleen een band is die ze als backup hebben.
Daarom ook In Case of Emergency harde banden :+

Zijn dit weer de 'dunnere' banden zoals in Spanje/Frankrijk waarmee Mercedes beter presteerde? Of de "normale" constructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:19
@neocon Op eerste gezicht dacht ik dat dat nat-weer banden waren.. :+

@ANdrode Ook in Silverstone die iets dunnere banden. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:23:
Ongelofelijk die 'ice blue' banden. Ik had hier liever gezien dat ze, bijvoorbeeld de Hyper Soft hadden meegenomen. Dan hadden we misschien nog wat toffe sprints kunnen zien.
Denk dat de hypersofts geen volledige ronde halen... worden ze veel te heet en uiteindelijk dus langzamer dan de iets hardere banden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet

Newey over Honda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samsonait
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08 10:22

Samsonait

Lekker weertje, he?

Oef leuk filmpje! En wel helder wat hij verteld! :-)

Wie niet wegklikt is gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ArcticWolf schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Denk dat de hypersofts geen volledige ronde halen... worden ze veel te heet en uiteindelijk dus langzamer dan de iets hardere banden.
Het was maar een voorbeeld, maar je hebt gelijk. Het gaat er mij eigenlijk om dat de teams veel meer vrijheid moeten krijgen in het kiezen van de banden. Gewoon bestellen wat je wilt bij Pirelli. Weg ook met de verplichte compounds. Zou je dan niet meer verschillende strategieën krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
Jasphur schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Het was maar een voorbeeld, maar je hebt gelijk. Het gaat er mij eigenlijk om dat de teams veel meer vrijheid moeten krijgen in het kiezen van de banden. Gewoon bestellen wat je wilt bij Pirelli. Weg ook met de verplichte compounds. Zou je dan niet meer verschillende strategieën krijgen?
Eens, maar dan moet Pirelli ook weer terug naar 2/3 compounds i.p.v. uitbreiden naar 6/7 zoals ze nu gedaan hebben. Anders is het voor de kijker totaal niet meer te volgen wanneer de teams de vrijheid krijgen en er tijdens de race 20 autos op 6/7 verschillende compounds rijden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Voor het eerst dat ik me kan herinneren dat RIC en VER een andere bandenkeuze hebben. Niet heel spannend maargoed :-p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

snap dat hele gel*l niet over dat het zo'n probleem is die banden uit elkaar te houden...
Hou ze een stapel briefgeld voor en ze weten wel meteen welk biljet wat is...

Je bent fan of niet, als je de banden al lastig vind is de F1 geen sport waar je op details moet gaan letten.
Probleem nu alleen is dat de soft al nagenoeg een hele race mee gaat op de meeste banen... die blauwe banden kunnen ze FP1, FP2, FP3, Q en de race op rijden zonder ze op te rijden volgens mij.

Hypersoft moet echt hypersoft worden niet 20 ronden meegaan... Gewoon 3-5 rondjes en klaar.

Hyper 3-5
Ultra 5-10 +0,5s
Super 10-15 +1s
Soft 15-20 +1,5s
Medium 20-25 +2s
Hard 25-30 +3s
Very Hard 30-40 +4s

Als ze bovenstaand eens gaan proberen te bereiken wordt het veel interessanter... Hypers alleen in Q1 en Q3, Q2 op ultra of super. In de race de andere banden. En gewoon hetzelfde aantal totaal banden houden per weekend. Dus ja dan moet je beter je strategie van te voren plannen.

Met die nieuwe plannen is het straks helemaal koffiedik kijken op welke banden ze rijden want in oostenrijk is de gele band de super en in engeland is het de medium...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Ik meen me nog een Toyota Hilux te herinneren bij Top Gear die in de fik was gezet en vervolgens na blussen het nog gewoon deed... :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:22:
snap dat hele gel*l niet over dat het zo'n probleem is die banden uit elkaar te houden...

Je bent fan of niet, als je de banden al lastig vind is de F1 geen sport waar je op details moet gaan letten.
Probleem nu alleen is dat de soft al nagenoeg een hele race mee gaat op de meeste banen... die blauwe banden kunnen ze FP1, FP2, FP3, Q en de race op rijden zonder ze op te rijden volgens mij.

Hypersoft moet echt hypersoft worden niet 20 ronden meegaan... Gewoon 3-5 rondjes en klaar.

Hyper 3-5
Ultra 5-10 +0,5s
Super 10-15 +1s
Soft 15-20 +1,5s
Medium 20-25 +2s
Hard 25-30 +3s
Very Hard 30-40 +4s

Als ze bovenstaand eens gaan proberen te bereiken wordt het veel interessanter... Hypers alleen in Q1 en Q3, Q2 op ultra of super. In de race de andere banden. En gewoon hetzelfde aantal totaal banden houden per weekend. Dus ja dan moet je beter je strategie van te voren plannen.

Met die nieuwe plannen is het straks helemaal koffiedik kijken op welke banden ze rijden want in oostenrijk is de gele band de super en in engeland is het de medium...
100% mee eens.
Iedere band een eigen kleur en naam. Alleen die naam ontschiet me soms even (aangezien er 4 soorten soft zijn) maar de kleuren zijn voor mij hartstikke duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:22:

...
Dat is wel een leuk plan, maar dan rijd Ferrari weer 10 rondes erop en krijgen ze een klapband en geven Pirelli de schuld.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:25:
@ANdrode Ook in Silverstone die iets dunnere banden. :Y
Jammer.

Ten eerste presteert Mercedes hier volgens Sky [veel] beter op omdat ze hiermee geen warm-up issues hebben. Ten tweede hadden deze banden eerder zeer weinig degradatie. In combinatie met een circuit waar weinig wordt ingehaald is dit een recept voor een saaie race.

Zoals altijd bij Silverstone: Hopen op regen…

[ Voor 5% gewijzigd door ANdrode op 26-06-2018 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:25
@Verwijderd wacht maar tot volgend jaar. Dan zijn er nog steeds dezelfde compounds als nu, maar ze heten ieder race weekend anders, om het voor de (Amerikaanse) kijker makkelijker te maken.

Neemt Pirelli een US, S en S mee dan heten die respectievelijk soft, medium en hard.

Nemen ze een S, M en H mee, dan heten die ook respectievelijk soft, medium en hard.

Nemen ze een HS, M en een SH mee, dan heten die respectievelijk soft, medium en hard.

8)7

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 26-06-2018 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ANdrode schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:45:
[...]
Jammer.

Ten eerste presteert Mercedes hier volgens Sky [veel] beter op omdat ze hiermee geen warm-up issues hebben. Ten tweede hadden deze banden eerder zeer weinig degradatie. In combinatie met een circuit waar weinig wordt ingehaald is dit een recept voor een saaie race.

Zoals altijd bij Silverstone: Hopen op regen…
De dunnere banden zijn zowel voor Merc als Ferrari beter.

Beiden hadden veel last van blistering op de dikkere banden in Spanje.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:20

iichel

Gazoooo

Martinspire schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:36:
[...]

Ik meen me nog een Toyota Hilux te herinneren bij Top Gear die in de fik was gezet en vervolgens na blussen het nog gewoon deed... :P
Tss, je gaat een Hilux ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ) toch niet vergelijken met de huidigevorige Renault MGU-K ( |:( |:( )? :D

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
YakuzA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:46:
[...]
De dunnere banden zijn zowel voor Merc als Ferrari beter.

Beiden hadden veel last van blistering op de dikkere banden in Spanje.
Ferrari is na de test in Barcelona gedraaid met hun claims.

Alle drie de top teams hadden tijdens de pre-season-test problemen met de banden. Maar er blijft nog steeds een grote kans op een saaie race in Silverstone – dat is het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FastFred schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:46:
@Verwijderd wacht maar tot volgend jaar. Dan zijn er nog steeds dezelfde compounds als nu, maar ze heten ieder race weekend anders, om het voor de (Amerikaanse) kijker makkelijker te maken.

Neemt Pirelli een US, S en S mee dan heten die respectievelijk soft, medium en hard.

Nemen ze een S, M en H mee, dan heten die ook respectievelijk soft, medium en hard.

Nemen ze een HS, M en een SH mee, dan heten die respectievelijk soft, medium en hard.

8)7
Beter toch... Kan mij het schelen hoe al die banden heten, als er maar minimaal een halve seconde verschil in rondetijd tussen zit, en ze niet de hele race mee gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:42:
[...]

Beter toch... Kan mij het schelen hoe al die banden heten, als er maar minimaal een halve seconde verschil in rondetijd tussen zit, en ze niet de hele race mee gaan.
Ze ogen van mij echt wel hard-medium-soft heten, maar ik zou wel willen weten welke compound het echt is. Zo kan je tenminste weten welke auto op welke compound het snelste is gedurende het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Hier moet ik ondertussen van kotsen.

Ieder racebedrijf probeert een slaatje te slaan uit het ongeluk wat Monger overkomen is. Wat kan die jongen bereiken met rondjes rijden in een wagen van 7 jaar oud??

Als Sauber echt wat wil doen geven ze hem een baan als testcoureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:25
@Razorbite die wagen is geen eigendom van Sauber meer, maar van Heritage F1. Die hebben speciaal voor hem die auto aangepast met handgas zodat ie wat rondjes kan rijden.

Als hij vast testcoureur waar-dan-ook moet worden zit je met het probleem dat je de wagen/simulator moet gaan aanpassen voor hem, dat doen ze niet voor de lol zodat ie even een middagje kan sturen.

Zo even off the top of my head: een stuur is zo verwisseld, er zal een stuurtje gefabriceerd moeten worden waarmee hij gas kan geven, maar een F1 auto is er vast niet op gemaakt om throttle input vanaf het stuur te accepteren.

Het gaspedaal zal moeten verdwijnen of tijdelijk gedemonteerd worden omdat ie met 1 van zijn protheses het rempedaal bedient. Dat rempedaal moet verplaatst worden zodat hij er met die prothese bij kan komen.

In zijn F3 auto gaat opschakelen en terug schakelen met zijn rechterhand, gas met zijn linkerhand. Omdat ontkoppelen en tegelijkertijd gas geven lastig is met dezelfde hand en er rechts geen plek meer was voor een koppeling is de koppeling in zijn auto verplaatst naar rechts naast zijn stoel.

[ Voor 70% gewijzigd door FastFred op 26-06-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik vraag mij trouwens wel af hoe het kan dat de opmerkingen onder het filmpje al 3 jaar oud zijn. :?

Youtube had even een glitch schijnt. :P

Die kleine glimlach bij Newey geeft wel aan dat hij er zin in heeft. :D

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 26-06-2018 15:18 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:35

Spotmatic

Ken sent me

pilskes schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:47:
[...]
Ze ogen van mij echt wel hard-medium-soft heten, maar ik zou wel willen weten welke compound het echt is. Zo kan je tenminste weten welke auto op welke compound het snelste is gedurende het seizoen.
Dan mogen ze van mij de benamingen aanpassen maar de kleurtjes zijn altijd hetzelfde voor de werkelijke compound.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Razorbite schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:51:
[...]

Ieder racebedrijf probeert een slaatje te slaan uit het ongeluk wat Monger overkomen is. Wat kan die jongen bereiken met rondjes rijden in een wagen van 7 jaar oud??

Lekker boeiend. Op deze manier kan Monger zijn racecarrière voortzetten, het doel heiligt imho de middelen. Daarnaast denk ik dat er weinig mensen nee zouden zeggen tegen rondjes rijden in een 7 jaar oude F1 auto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Robertdj schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:37:
[...]

Lekker boeiend. Op deze manier kan Monger zijn racecarrière voortzetten, het doel heiligt imho de middelen. Daarnaast denk ik dat er weinig mensen nee zouden zeggen tegen rondjes rijden in een 7 jaar oude F1 auto.
Dit dus. Ik zou het ook niet afwijzen.
Als Sauber/Rockingham/HeritageF1 nou weken reclame maakte met 'kijk hoe goed wij gehandicapte sporters ondersteunen', point taken. Maar dit is gewoon netjes geheim gehouden en het wordt gewoon objectief in het nieuws gebracht.

Wees lekker blij voor die jongen, gun het hem en daarmee klaar. Waarom die negativiteit? Nergens voor nodig.

Als het achteraf nog gebruikt wordt als reclamestunt stel ik met plezier m'n mening bij overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

OK.. Ja, zo kun je er ook naar kijken.

Ik zie het als een héle leuke en positieve verrassing voor Billy Monger. Iets meer dan een jaar geleden lag hij in een ziekenhuisbed met de overtuiging dat ie nooit meer kon racen, laat staan ooit een F1-wagen besturen.
Zoiets is een unieke ervaring waar ik (en jij..) alleen maar van kan dromen.

Daarbij onthou ik zelf slechts het feit dat Billy deze kans heeft gekregen. Denk je dat ik overmorgen nog weet door welke tent dat georganiseerd was, al dan niet met de gedachte daar 'een slaatje uit te slaan'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

|:( 8)7 :/ :| }:| :') :N -O- ... -O-

wat willen ze nou bij McLaren?
Boullier: Only works teams can win championships
http://www.espn.co.uk/f1/...s-teams-win-championships

ziet ie het al hangen dat hij bij McLaren eruit gegooid wordt en vast een open sollicitatie verstuurt naar RBR, Merc, Ferrari en Renault?

[ Voor 22% gewijzigd door iichel op 26-06-2018 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Stuurloos schip dat McLaren, althans die impressie wekken ze...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Bild bericht dat HAM voor 2 jaar bijgetekend zou hebben.

http://www.autobild.de/ar...-und-bleibt-10924059.html

Afbeeldingslocatie: https://i.auto-bild.de/ir_img/1/7/6/8/7/5/1/Hamilton-560x373-73014b2a011a76ce.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

https://www.motorsport.co...nt-less-grosjean-1052239/

Maybe Grosjean should change his driving style? :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Dat heeft ie 10 jaar terug al gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

VET vs de rest in Frankrijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

YakuzA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:44:
[...]

Dat is wel een leuk plan, maar dan rijd Ferrari weer 10 rondes erop en krijgen ze een klapband en geven Pirelli de schuld.
Wat je kan doen is een laag in de band in een andere kleur. Rood ofzo. Zodra je rood ziet op de band verplicht de pits in om te wisselen. Zo kan je niet langer doorrijden dan veilig is.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Haalt ie nou iedereen bij dezelfde bocht in, grotendeels dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Teams akkoord met aero-veranderingen voor 2019.

https://www.gpupdate.net/...-veranderingen-voor-2019/

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

De Aston Martin Red Bull Racing Honda RB15 wordt geen AMRBRH Tag Heuer:
https://www.wheels24.co.z...nd-honda-engines-20180626

Lewis schijnt bijna een GBP 40M/jaar voor 2 jaar bijgetekend hebben bij Mercedes. Aankondiging verwacht rond Silverstone.

[ Voor 27% gewijzigd door iichel op 26-06-2018 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 21:03
Een overzichtje van enkele van de aero-updates van Red Bull dit seizoen:
https://twitter.com/Motorsport/status/1011659445338718208

Ook hier "structurele" elementen voor de spiegels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
iichel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:03:
De Aston Martin Red Bull Racing Honda RB15 wordt geen AMRBRH Tag Heuer:
https://www.wheels24.co.z...nd-honda-engines-20180626

Lewis schijnt bijna een GBP 40M/jaar voor 2 jaar bijgetekend hebben bij Mercedes. Aankondiging verwacht rond Silverstone.
Hamilton zal wel de records van Schumacher willen verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ATS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:27:
[...]

Wat je kan doen is een laag in de band in een andere kleur. Rood ofzo. Zodra je rood ziet op de band verplicht de pits in om te wisselen. Zo kan je niet langer doorrijden dat veilig is.
Lance rijd zelfs met het canvas dat door zijn band heen komt door :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:16

Edd

YakuzA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Lance rijd zelfs met het canvas dat door zijn band heen komt door :+
"Something feels funny" :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

GP2 tires! GP2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 21:03
ATS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:27:
[...]

Wat je kan doen is een laag in de band in een andere kleur. Rood ofzo. Zodra je rood ziet op de band verplicht de pits in om te wisselen. Zo kan je niet langer doorrijden dat veilig is.
Eigenlijk wel een goed idee, ook leuk voor de kijkers. Nu zoek ik altijd naar flatspots maar kleurtjes is ook handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Of gewoon weer groeven :+ groef weg is band op :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
iichel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:17:
Of gewoon weer groeven :+ groef weg is band op :+
Twist: groef weg en de band krijgt meer grip. Dus iedereen rijdt als een malle om die groeven weg te krijgen.:P

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20-09 00:41
In T3 raakt hij die Haas (GRO?) ook nog omdat hij zich weer lijkt te verremmen en de apex niet haalt.

Geen beste moves von unsere deutsche Freund ;).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

alexbl69 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:29:
[...]

In T3 raakt hij die Haas (GRO?) ook nog omdat hij zich weer lijkt te verremmen en de apex niet haalt.

Nope.... Wel grappig dat sommigen hier GRO daar de schuld van gaven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alexbl69 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:29:
[...]

Dat niet alleen, VET heeft ALO ook nog een beuk gegeven op zijn tocht naar voren. ;)
[...]

Wat is hier nou mis mee? Het is toch leuk voor die jongen. Ze hebben zelfs de hele wagen voor hem aangepast. Het is niet alsof wij er last van hebben dat hij in de Sauber mag en kan rijden. Zo kun je overal wel iets negatiefs in gaan zoeken. Steek je energie liever in positieve dingen daar heb je zelf ook veel meer plezier van. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door sjaool op 26-06-2018 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

iichel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:30:
[...]

Nope.... Wel grappig dat sommigen hier GRO daar de schuld van gaven :+
Zet die GRO-bril eens af B)
Natuurlijk is het zijn schuld, want hij rijd daar :+

;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:20

Reinier

\o/

sjaool schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:36:
[...]

Dat niet alleen, VET heeft ALO ook nog een beuk gegeven op zijn tocht naar voren. ;)
Driver of the day he, en terecht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Reinier schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:45:
[...]

Driver of the day he, en terecht ;)
En dat dankzij het professionele ellebogenwerk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:36:
[...]

Dat ding heeft zelfs een nacht in de zee gelegen en toen hij los sloeg van de kabels op de pier waren ze hem een tijd kwijt :D Pas bij eb lag hij half ingegraven in het zand. En toch nog starten... Ronduit indrukwekkend. Zo hebben ze ook eens een 911 mishandeld (lang niet zo erg als de Hilux), dat deed me eerlijk gezegd meer pijn.

Maar dat is een tikkeltje offtopic. Ontopic: ik had ook niet echt verwacht dat Hamilton zou vertrekken. Zijn reactie na de race in Frankrijk was voor mij wel veelzeggend. Hij heeft er nog wel lol in, maar het is met ups en downs. HAM wil gewoon records vestigen en onsterfelijk worden, dat doet hij alleen door records van Senna en Schumacher te breken.

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 26-06-2018 20:54 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Edd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:09:
[...]

20 Miljoen van McLaren ;)
Ik geloof er he-le-maal niks van dat hij zo'n move zou maken :) Hij wil kampioen worden, of hij nu 3, 10, 20 of 40M per jaar krijgt, zonder kampioenschap is zijn doel niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Grrrrrene schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:15:
[...]

Ik geloof er he-le-maal niks van dat hij zo'n move zou maken :) Hij wil kampioen worden, of hij nu 3, 10, 20 of 40M per jaar krijgt, zonder kampioenschap is zijn doel niet gehaald.
Hij heeft zich ook laten ontvallen dat hij zelf een team om zich heen wil vormen en ik denk niet dat hij die ruimte krijgt bij Red Bull. Daarnaast krijg ik het idee dat hij niet zoveel vertrouwen heeft in Honda als een RB of Verstappen.
Bij McLaren zie ik wel dat hij die kans krijgt, maar dan als meer jaren plan. Alonso en Vandoorne er uit. RIC + Norris naar McLaren.

Of ik kan het helemaal mis hebben en hij blijft lekker bij Red Bull zitten.
Ik las wel dat ze voor dit weekend willen weten wat hij gaat doen. Dus misschien horen we wel wat.

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

RIC blijft lekker bij RBR. Goeie chassis, nieuwe motor, dit jaar al 2 GP's gewonnen. Why leave?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Edd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:22:
[...]

Hij heeft zich ook laten ontvallen dat hij zelf een team om zich heen wil vormen en ik denk niet dat hij die ruimte krijgt bij Red Bull. Daarnaast krijg ik het idee dat hij niet zoveel vertrouwen heeft in Honda als een RB of Verstappen.
Bij McLaren zie ik wel dat hij die kans krijgt, maar dan als meer jaren plan. Alonso en Vandoorne er uit. RIC + Norris naar McLaren.

Of ik kan het helemaal mis hebben en hij blijft lekker bij Red Bull zitten.
Ik las wel dat ze voor dit weekend willen weten wat hij gaat doen. Dus misschien horen we wel wat.
McLaren is een enorme gok voor hem en hij heeft Alonso als grote voorbeeld van hoe het niet moet. Natuurlijk kun je een team om je heen vormen, maar de basis zit daar gewoon niet goed. Het rommelt momenteel, er komt teveel sh*t naar buiten. Wil je je daar op 28-jarige leeftijd echt aan wagen, of blijf je bij RBR, teken je voor 2 jaar bij en kijk je de kat uit de boom tot de nieuwe PU-formule er is? Ik zou het wel weten, maar goed, ik ben RIC niet natuurlijk :)

Als RIC WDC wil worden, is zijn beste gok RBR Honda in 2019/2020. Daarna weet niemand wie de beste PU maakt, dus daarom: voor 2 jaar bijtekenen, net zoals HAM heeft gedaan. Na die 2 jaar zie ik HAM wel stoppen en kan RIC naar Mercedes of bij RBR blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:36:
Stukje standaard beeldvorming: Vettel is lomp en Alonso kan niets fout doen. Maar was er daadwerkelijk een touché? Of blunderde Alonso en willen we graag Vettel de schuld geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Als de opvolgers van zowel ROS als HAM geen Mercedes juniors worden (Ocon, Russell, Wehrlein) dan kunnen ze net zo goed dat hele junior programma schrappen :X

Robert Wickens zit nu ook al in Indycar na DTM...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Robertdj schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:29:
[...]

Stukje standaard beeldvorming: Vettel is lomp en Alonso kan niets fout doen. Maar was er daadwerkelijk een touché? Of blunderde Alonso en willen we graag Vettel de schuld geven?
Er was contact tussen de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Kan het ook nog meer dan toeval zijn dat RBR dit weekend van Ricciardo wil weten wat hij gaat doen, en tegelijkertijd Mercedes en Hamilton eruit zouden zijn?
Mogelijk dus toch een exit van Hamilton en Ricciardo naar Mercedes? Of zoek ik dan teveel erachter? Gezien het gerucht dat Hamilton voor twee jaar heeft bijgetekend waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

RobertMe schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:36:
Kan het ook nog meer dan toeval zijn dat RBR dit weekend van Ricciardo wil weten wat hij gaat doen, en tegelijkertijd Mercedes en Hamilton eruit zouden zijn?
Mogelijk dus toch een exit van Hamilton en Ricciardo naar Mercedes? Of zoek ik dan teveel erachter? Gezien het gerucht dat Hamilton voor twee jaar heeft bijgetekend waarschijnlijk wel
Het zou goed kunnen dat RIC een stoeltje naast BOT op z'n verlanglijstje had staan. Kan 'm geen ongelijk geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Robertdj schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:29:
[...]

Er was licht contact, maar genoeg waardoor Alonso spinde.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vYnQc_cX5CA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

sjaool schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:39:
[...]

[video]
Ik mis het contact? Behalve op het moment dat Alonso de auto al kwijt was.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Maar als HAM weg zou gaan, wat gaat die dan doen/naar toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Paulus07 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:47:
naar de muziekstudio :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Rappen.. Goed luisteren, schijnt Hamilton te zijn:
[YouTube: https://youtu.be/HLeeFxDiDKM?t=159]

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Indycar, en dan ook direct de 24h van Le Mans, Alonso's droom verpesten :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:51

franssie

Save the albatross

offtopic:
off topic https://www.ad.nl/show/zi...-stapje-vooruit~a98446c4/ maar omdat er toch veel over werd gesproken in het GP Frankrijk topic

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

sjaool schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:39:
[...]

[video]
Ziet er meer uit dat alonso spinde omdat hij veel harder dan verwacht moest remmen.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Grrrrrene schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:00:
Daniel Ricciardo is zondag jarig tijdens de race. Ben benieuwd of hij zichzelf een mooi verjaardagscadeau kan geven :)
Hij is toch gewoon de hele dag jarig? :+

RIC gaat niet naar McLaren. Ik gooi 'm er weer in: Als RIC naar McLaren gaat, vreet ik een sok op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:00:
[...]
Ziet er meer uit dat alonso spinde omdat hij veel harder dan verwacht moest remmen.
Hij schrok, omdat hem dit de laatste jaren bijna nooit is overkomen, dat ie werd ingehaald :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Nog een keer nagenieten van Frankrijk:

Vooral lap 1 bij Alonso onboard is de carnage goed te zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Voor de liefhebbers, je kunt n ritje met HAM winnen (in n AMG, geen F1 helaas) op COTA tijdens t F1 weekend, met uiteraard ook access tot alles van de F1 het weekend. En daarbij gaat het geld dat je inlegt ook nog eens naar een goed doel.

https://www.omaze.com/exp...amilton-austin-grand-prix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Grrrrrene schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:28:
[...]

McLaren is een enorme gok voor hem en hij heeft Alonso als grote voorbeeld van hoe het niet moet. Natuurlijk kun je een team om je heen vormen, maar de basis zit daar gewoon niet goed. Het rommelt momenteel, er komt teveel sh*t naar buiten. Wil je je daar op 28-jarige leeftijd echt aan wagen, of blijf je bij RBR, teken je voor 2 jaar bij en kijk je de kat uit de boom tot de nieuwe PU-formule er is? Ik zou het wel weten, maar goed, ik ben RIC niet natuurlijk :)

Als RIC WDC wil worden, is zijn beste gok RBR Honda in 2019/2020. Daarna weet niemand wie de beste PU maakt, dus daarom: voor 2 jaar bijtekenen, net zoals HAM heeft gedaan. Na die 2 jaar zie ik HAM wel stoppen en kan RIC naar Mercedes of bij RBR blijven...
Ik weet niet of Hamilton zal stoppen, maar ik denk persoonlijk dat hij het nog wel sowieso een jaar gaat proberen met de nieuwe pu's. Net als Vettel natuurlijk. Je kan wereldkampioen worden enkele jaren op rij, maar het ultieme is toch wel als je nog een keer wereldkampioen wordt maar dan in een andere auto (voor een ander team?). Daarom zou ik het ook mooi vinden als Vettel dit jaar echt mee kan doen en net als Prost na jaren met een ander team wereldkampioen wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20-09 00:41
We hebben het al vaker besproken, maar zolang HAM en VET blijven zitten waar ze zitten is Mercedes of Ferrari geen realistische optie voor RIC.

Mocht hij toch besluiten naar Renault te gaan (wat ik overigens niet verwacht), dan zou dat wel weer een nieuw hoofdstuk in het motorsaga Renault/Honda betekenen. Want dat zou inhouden dat RIC meer vertrouwen heeft in de Renault motor dan RBR.

Maar zoals gezegd, ik zie het niet gebeuren. RICs beste kans op een WDC is bij RBR blijven en hopen dat de combi met Honda ze net dat beetje meer brengt.

Moet hij natuurlijk wel VER verslaan, maar gelukkig voor RIC is de Nederlander nog niet bepaald consistent te noemen. Mocht hij dat wel worden, dan zal het voor RIC heel moeilijk worden hem te verslaan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:45

mphilipp

Romanes eunt domus

alexbl69 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:34:
Mocht hij toch besluiten naar Renault te gaan (wat ik overigens niet verwacht), dan zou dat wel weer een nieuw hoofdstuk in het motorsaga Renault/Honda betekenen. Want dat zou inhouden dat RIC meer vertrouwen heeft in de Renault motor dan RBR.
Dat hangt er vanaf hoe je het ziet. De Honda motor is volgend jaar naar verluid minimaal zo goed als de Renault, is gezegd. Dus dan gaat het meer om het totale pakket. Zelf zie ik niet hoe ze bij Renault ineens een veel beter chassis in elkaar knutselen, maar voor Ricciardo kán een move naar een ander team goed zijn. RBR heeft nl toen Max zijn contract gezegd dat hij het team om zich heen moest opbouwen en dan WK worden. Ik kan me dan voorstellen dat je je als Ricciardo in dat team dan niet meer zo thuis voelt. Als een ander team (McLaren of Renault) hem dan een voorstel doet dat zowel financieel als qua mogelijkheden om zich te ontplooien goed in elkaar zit, dan kan ik me voorstellen dat ie hapt. Hij zal denk ik wel proberen om zoiets bij RBR ook voor elkaar te krijgen, maar wie weet krijgt ie daar geen garanties voor.

Maar ja, my guess is as good as anybodies. Dit is iig hoe ik het zie. Een overstap naar McLaren of Renault is niet eens zo heel erg gek. Ze kunnen bij McLaren niet eeuwig blijven aankloten. Dit kost ze gewoon keihard geld, dus ze gaan 'iets' doen. Daar kun je van op aan. Brown mag dan een Zak zijn, gek is ie niet... ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
"This year’s [engine] spec is mainly all decided, so the last half of this year will be focused on specs for next year"

Masashi Yamamoto
With Red Bull in wings, Honda already focused on 2019 engine

En dit is ook wel een interessant artikel.
Honda en Mobil is een betere combi dan Renault en Mobil
https://m.gpupdate.net/nl...da-ook-goed-voor-mobil-1/

[ Voor 80% gewijzigd door Jasphur op 27-06-2018 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Edd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:50:
[...]

Rappen.. Goed luisteren, schijnt Hamilton te zijn:
[video]
Hmm weet niet of ik dat wil luisteren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Jasphur schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:32:
[...]

With Red Bull in wings, Honda already focused on 2019 engine

En dit is ook wel een interessant artikel.
Honda en Mobil is een betere combi dan Renault en Mobil
https://m.gpupdate.net/nl...da-ook-goed-voor-mobil-1/
Damn, wat heb ik zin in volgend jaar al. Hopelijk het jaar waarin Max gaat domineren! Kan niet wachten!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

Oekol

waka waka hey hey

Aardappel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:06:
[...]

Damn, wat heb ik zin in volgend jaar al. Hopelijk het jaar waarin Max gaat domineren! Kan niet wachten!
Wacht maar tot de eerste race. Dan zul je weer verlangen naar het seizoen 2020, dan gaat hij écht knallen. Zo niet, 2021!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
mphilipp schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:12:
De Honda motor is volgend jaar naar verluid minimaal zo goed als de Renault, is gezegd.
Alweer? Dat is ongeveer elk jaar zo.
Qua performance geloof ik het ook wel, maar betrouwbaarheid... Renault is niet helemaal betrouwbaar, maar toch een heel stuk beter dan Honda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

TheBrut3 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:16:
[...]

Alweer? Dat is ongeveer elk jaar zo.
Qua performance geloof ik het ook wel, maar betrouwbaarheid... Renault is niet helemaal betrouwbaar, maar toch een heel stuk beter dan Honda.
Ik heb dit jaar nog nauwelijks nog problemen gezien bij Honda en we zijn al over 1/3e van het seizoen. Renault daarentegen...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:50

basvn

Breezand - NHN

Bansheeben schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:20:
[...]

Ik heb dit jaar nog nauwelijks nog problemen gezien bij Honda en we zijn al over 1/3e van het seizoen. Renault daarentegen...
En daarnaast, liever dat ze dit jaar mooi gaan experimenteren met dingen, dan volgend jaar!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Honda PU's zijn vooral kapot gegaan door crashjes toch, Gasly en Hartley hebben i.i.g. samen al flink wat brokken gemaakt (eigen schuld of niet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Prachtige dag om jarig te zijn :D gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l1J3sYhflVh9J25aw/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-05 15:46
[...]

Kijk maar eens naar het PU overzicht. Daarin wordt het snel duidelijk dat Honda toch niet de meest betrouwbare is.

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Techprice schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:30:
[...]

Kijk maar eens naar het PU overzicht. Daarin wordt het snel duidelijk dat Honda toch niet de meest betrouwbare is.
Een aantal pagina's terug al besproken. Een flink aantal onderdelen (niet allemaal) zijn vervangen vanwege crashes :)
Soms door eigen schuld, soms door anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Techprice schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:30:
[...]

Volgens mij is dat omdat ze aan het experimenteren zijn. Ze pakken gewoon alle penalties om dingen te testen. Volgens mij hebben ze maar 1 echte failure gehad (weet niet meer wie of wat).

En wat @Jasphur zegt natuurlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 27-06-2018 09:36 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Heeft iemand misschien een componenten overview en per Honda component een lijstje van waarom ze vernieuwd zijn?
Hartley had een compleet nieuwe PU in Barcelona (ICE, K, H, TC, CE), maar verder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@iichel Petr Hlawiczka heeft helaas nog geen geupdate power tabel gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
iichel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:40:
Heeft iemand misschien een componenten overview en per Honda component een lijstje van waarom ze vernieuwd zijn?
Hartley had een compleet nieuwe PU in Barcelona (ICE, K, H, TC, CE), maar verder?
In ieder geval heeft Gasly in Australië een kapotte MGU-H gehad in de race (door te hard over curbstone te rijden) en heeft dat toen ook zijn turbo gesloopt. Vervolgens hebben ze race erop bij Gasly ik meen alles vervangen (of in ieder geval dus MGU-H en turbo) en bij Hartley ook een nieuwe MGU-H erin gezet.

Daarnaast leek Gasly in Canada een probleem te hebben met de nieuwe (spec) motor waarna ze de oude hebben teruggeschroefd (en in race toen straf gepakt door weer een nieuwe motor te pakken). Echter bleek daarbij niks aan de hand te zijn en is die motor weer terug toegevoegd aan de pool.

Dat zijn de echte Honda failures die mij bijstaan. Gasly in Australie met kapotte MGU-H die de turbo sloopte en foute/onverwachte sensorwaardes in Canada waarbij naderhand bleek dat er toch niks aan de hand was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Tip top, dank @RobertMe

We stellen vaak dingen hier in dit topic, en daar doe ik zelf ook aan mee, maar het is altijd wel leuk om het uit te zoeken. Honda heeft gemiddeld meer componenten gebruikt dan de andere PU bouwers, het is wel interessant om te weten of ze stuk waren of dat ze nieuwe parts aan het testen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

iichel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:53:
Tip top, dank @RobertMe

We stellen vaak dingen hier in dit topic, en daar doe ik zelf ook aan mee, maar het is altijd wel leuk om het uit te zoeken. Honda heeft gemiddeld meer componenten gebruikt dan de andere PU bouwers, het is wel interessant om te weten of ze stuk waren of dat ze nieuwe parts aan het testen waren.
Meeste waren stuk, maar dat is niet gek als STR of een andere brokkenpiloot je torpedeert. Ik ken geen enkele motor die zo'n beuk kan overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
iichel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:53:
Tip top, dank @RobertMe

Stel Honda en Toro Rosso zijn met onderdelen aan het experimenteren. Dan hoop ik toch echt dat HAR en GAS daarvan op de hoogte zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Ik moet wel een beetje glimlachen hoor, nu RBR met Honda gaat rijden zijn velen hier ineens wel erg optimistisch over die motoren. Ik blijf voorlopig nog wat sceptisch, eerst maar eens zien of ze het waar kunnen maken.

Hoe vaak hebben we de afgelopen jaren niet horen zeggen dat Honda er nu echt is? En zelfs als STR al die onderdelen wisselt om te testen, wil dat natuurlijk ook zeggen dat ze er nog niet (helemaal) zijn.
Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1