[F1] Seizoen 2018 - deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste
Acties:
  • 570.134 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
nachtnet schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:37:
En de helm van RAI voor 2018 is ook bekend. Hoewel je hem makkelijker kunt herkennen aan zijn positie in de race. 2e Ferrari.. :N

[afbeelding]

Blijft toch jammer dat Ferrari zo duidelijk 1e en 2e courreur heeft.
Haha, Geweldig hoe hij die afbeelding omschrijft :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Jasphur schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Maar het Amerikaanse kijkersdeel moet groeien, dus dan maar die groep pleasen en de al bestaande fans maar even niet.

@nachtnet Van welke wagen is die neus?
...en dan probeert Liberty die Amerikanen te pleasen en dan heb je weer een FIA die zulke totaal idiote besluiten neemt dat ze weer net zo hard weglopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:17
onbevestigde bron, maar Renault zou ook op 20 februari de nieuwe RS presenteren.
weet iemand een bevestigende bron te vinden..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
nachtnet schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:15:
onbevestigde bron, maar Renault zou ook op 20 februari de nieuwe RS presenteren.
Zover ik weet is deze nog niet bevestigd. Ook Sky Sports geeft aan dat het nog niet bevestigd is (http://www.skysports.com/...veilings-and-launch-dates)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:38

Player1S

Probably out in the dark

Dikke fail op F1 instagram kanaal...... :N

https://www.instagram.com/p/BegB8CcBHya/

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:29

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

nachtnet schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:37:
En de helm van RAI voor 2018 is ook bekend. Hoewel je hem makkelijker kunt herkennen aan zijn positie in de race. 2e Ferrari.. :N

[afbeelding]

Blijft toch jammer dat Ferrari zo duidelijk 1e en 2e courreur heeft.
Ik dacht dat de teenslipper je hoofd beschermd, die helm is er toch alleen nog voor de reclames?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hoe vind je mijn Mansell avatar? :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Oef, das toch al snel het eind van de wereld, zo'n fout :+
pjottum schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Ik dacht dat de teenslipper je hoofd beschermd, die helm is er toch alleen nog voor de reclames?
Ik hoop dat de helm nog te zien is straks, met de teenslipper bevestiging.

/edit:

In other news FI door de crashtest en presenteerd ook op 25 februari:
https://www.f1today.net/n...chte-crashtests-met-vjm11

[ Voor 50% gewijzigd door YakuzA op 29-01-2018 16:21 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:24
nachtnet schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:15:
Zojuist bevestigt door Renault zelf: https://twitter.com/RenaultSportF1/status/958019009781424129
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUuQgsDX0AEeKSb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Dan mag er weer een plusje naar mijn Franse twitter volgers.. Blijf blij met de vertaalknop in de feed.
Wie nog? Rbr en Haas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
nachtnet schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Dan mag er weer een plusje naar mijn Franse twitter volgers.. Blijf blij met de vertaalknop in de feed.
Wie nog? Rbr en Haas?
Volgens mij is FI ook nog nooit officieel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45

Oekol

waka waka hey hey

Dijkstraat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Volgens mij is FI ook nog nooit officieel bevestigd.
Jawel, 25 Feb zoals hierboven benoemd :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Wie nog? Rbr en Haas?
We wachten allemaal op de RB14 ja. :Y
"Buck" Haas. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Leoon. schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Jawel, 25 Feb zoals hierboven benoemd :)
Ik weet inderdaad dat alle media het over 25 Feb heeft, maar ik kan hierover niks officieels terugvinden op hun website/socialmedia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

De presentaties van de auto’s is natuurlijk heel interessant omdat dat over livery en aurodynamica zal gaan. Ben verder heel benieuwd over de ontwikkelingen van de motoren.

Nu heeft Mercedes al naar buiten gebracht met volledig nieuw ontwerp te komen en Ferrari dat ze 1000 PK hebben gehaald. Is er al meer bekend over de andere motor leveranciers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Nu heeft Mercedes al naar buiten gebracht met volledig nieuw ontwerp te komen en Ferrari dat ze 1000 PK hebben gehaald. Is er al meer bekend over de andere motor leveranciers?
Honda heeft ook 1000 pk. Maar alleen als ze alle motoren bij elkaar optellen. :9

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:27
Ik denk dat betrouwbaarheid dit jaar een grote doorslaggevende factor gaat zijn. Gezien er maar 2/3 motoronderdelen gebruikt mogen worden dit jaar verwacht ik veel gridstraffen voor Honda en Renault motoren. Ferrari motoren misschien een paar en Mercedes geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

TheBrut3 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:58:
Ik denk dat betrouwbaarheid dit jaar een grote doorslaggevende factor gaat zijn.
Precies mijn gedachte. Mcl heeft nu wel Renault motoren, en als het goed gaat, gaat het behoorlijk, ook
al missen ze tov Mercedes wel vermogen, maar de betrouwbaarheid is dramatisch en niet veel beter dan de Honda, die behalve dat natuurlijk nog meer vermogen mist. Ik zie zowel Renault als Honda dit niet zo maar goedmaken. Hoewel Honda misschien niet meer het beste spul richting Mcl stuurde toen ze begonnen te
ruiken dat het over was.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Aangezien Alonso bij McLaren komend seizoen in een Renault motor rijd, zal de Renault niet heel veel soeps zijn. de Honda daarentegen zal verbazingwekkend goed zijn. :P

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:27
Ome Ernst schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:24:
Hoewel Honda misschien niet meer het beste spul richting Mcl stuurde toen ze begonnen te
ruiken dat het over was.
Volgensmij had Honda besloten om alles op de ontwikkeling van de motor de storten en juist daardoor niks meer aan te trekken van de gridstraffen. In plaats van opsparen van nieuwe ideeën meteen toepassen, straf ervoor pakken, en kijken of het werkt. Honda heeft dus niet bewust slechte motoren gemaakt, maar wel veel motoren met nieuwe dingen geïntroduceerd om zo snel mogelijk naar een goed performance niveau te komen. Gevolg was dus wel dat Honda überhaupt vaak met nieuwe motoren kwam, en die ook niet altijd even goed getest waren en betrouwbaarheid soms dus minder was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RobertMe schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:03:
[...]

Volgensmij had Honda besloten om alles op de ontwikkeling van de motor de storten en juist daardoor niks meer aan te trekken van de gridstraffen. In plaats van opsparen van nieuwe ideeën meteen toepassen, straf ervoor pakken, en kijken of het werkt. Honda heeft dus niet bewust slechte motoren gemaakt, maar wel veel motoren met nieuwe dingen geïntroduceerd om zo snel mogelijk naar een goed performance niveau te komen. Gevolg was dus wel dat Honda überhaupt vaak met nieuwe motoren kwam, en die ook niet altijd even goed getest waren en betrouwbaarheid soms dus minder was.
Dit, maar de eerste paar specs waren gewoon waardeloos hoor. :+
Maar moet je nagaan dat Renault alsnog in de buurt kwam qua onbetrouwbaarheid met Honda, terwijl ze niet bezig waren om maar verbeteringen door te voeren. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
We gaan het zien, we gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:05
We gaan het zien inderdaad. Over ±7180 uur weten we meer en kunnen we hopelijk terugkijken op een mooi seizoen! :p

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Niet helemaal F1 en toch ook weer wel ALO gaat het hele WEC kampioenschap meerijden met Toyota (naast het rijden inj F1 bij McL.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nachtnet schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:17:
Niet helemaal F1 en toch ook weer wel ALO gaat het hele WEC kampioenschap meerijden met Toyota (naast het rijden inj F1 bij McL.)
Niet helemaal, helaas. ;) F1 blijft top prioriteit voor ALO, waardoor ALO niet kan rijden bij de FIA WEC race van Japan op Fuji. Dan is de F1 race van Amerika er (volgens mij op COTA). Die race slaat hij dus over, staat overigens ook in het persbericht.
Korras schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:42:
Aangezien Alonso bij McLaren komend seizoen in een Renault motor rijd, zal de Renault niet heel veel soeps zijn. de Honda daarentegen zal verbazingwekkend goed zijn. :P
ALO is wel 2x wereldkampioen geworden met Renault en nooit met Honda. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 30-01-2018 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Korras schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:42:
Goh je bent de eerste die deze grap maakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

http://www.fiaformulae.co...g-the-gen2-formula-e-car/

Poeh toch best wel een dikke wagen ondanks de Halo :P Zal bij de F1 wagens denk ik ook wel mee gaan vallen dus :P

[ Voor 17% gewijzigd door Damian op 30-01-2018 14:10 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Damian Verkeerde topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alesandro_46 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:17:
We gaan het zien inderdaad. Over ±7180 uur weten we meer en kunnen we hopelijk terugkijken op een mooi seizoen! :p
Laten we eerst maar eens beginnen met wat testwerk, met ± 640 uur is dat veel dichterbij ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:05
hardware-lover schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Laten we eerst maar eens beginnen met wat testwerk, met ± 640 uur is dat veel dichterbij ;)
Maar dan gaat "men" conclusies trekken over testresultaten, waarvan "men" niet eens weet wat er getest wordt :o. Achja, voor mijn gevoel komt het steeds sneller dichterbij *O*.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
alesandro_46 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Maar dan gaat "men" conclusies trekken over testresultaten, waarvan "men" niet eens weet wat er getest wordt :o. Achja, voor mijn gevoel komt het steeds sneller dichterbij *O*.
Nou en, kunnen we weer elke 5 minuten hier op dit topic tegen elkaar schreeuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Iemand ergens een website gevonden waar de kalender voor komend jaar op staat incl. starttijden van de race?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rivanov schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:28:
Iemand ergens een website gevonden waar de kalender voor komend jaar op staat incl. starttijden van de race?
https://www.gpupdate.net/.../2018-formula-1-calendar/ kon je zelf niet vinden met Google? :P True, niet gelijk met de tijden erbij, maar na klikken op het betreffende land wel. Ook kan je dan kiezen voor lokale tijd of de tijd op het circuit. Overigens werkt dat momenteel alleen voor Australie, voor de andere races is er nog geen tijd ingevuld danwel bekend.

Andere optie: https://www.autosport.com/f1/calendar, maar deze geeft aan de rechterkant ook alleen de tijden voor de komende race, maar wel met o.a. de vrije trainingen, kwalificatie en de race.

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 30-01-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:31:
[...]
https://www.gpupdate.net/.../2018-formula-1-calendar/ kon je zelf niet vinden met Google? :P True, niet gelijk met de tijden erbij, maar na klikken op het betreffende land wel. Ook kan je dan kiezen voor lokale tijd of 'jouw' tijd.
LOL. Die site had ik als eerste gevonden, maar was nog niet zo intelligent om door te klikken op het land...
Thanks!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
alesandro_46 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Nou, daarover gesproken. Laatst zat ik mij te bedenken dat er op zich nog best veel informatie te halen valt uit die testen. De testen van vorig jaar:
Red bull was lang niet zo snel als Mercedes en Ferrari.
Mclaren met Honda was dramatisch.
Mercedes was snel en zeer consistent.
Ferrari was de enige die een beetje mee kon komen met het tempo van Mercedes.
Stroll ging niet heel lekker met wat uitschieters daargelaten.

Natuurlijk is het koffiedik kijken voor komend seizoen, maar ik zal toch hier en daar wat verwachting hebben naar mate de test dagen verstrijken en de eerste resultaten worden getoond.

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Maar eerst nog maar even dit (voor wie het Duits geen chocolade is).

FIA verbietet Fahrwerks-Trick.

Das Geheimnis der aktiven Vorderachse

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hardware-lover schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:16:
Maar eerst nog maar even dit (voor wie het Duits geen chocolade is).

FIA verbietet Fahrwerks-Trick.

Das Geheimnis der aktiven Vorderachse
En door Google Translate: https://translate.google....7.html&edit-text=&act=url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Zo, de afkick-periode is voorbij. Ben weer rustig bezig om het hele F1-gebeuren in de gaten te houden. :-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Daar gaan we dus weer met de actieve, semi-actieve of totaal niet actieve ophanging...
Echt, stop gewoon met dit steeds te verbieden want teams zoals Mercedes of Red Bull vinden er toch steeds omwegen voor. Mercedes heeft gewoon gelijk dat je het toe moet staan. Heb je een systeem, iedereen doet het en klaar.

Maar wat dit nu voor de auto's gaat doen weet ik niet. Ferrari wil het natuurlijk weer niet, en die zullen er waarschijnlijk niet hun auto omheen hebben gebouwd. Mercedes, RBR en McLaren willen het wel en zullen systemen hebben gepland voor de 2018 auto's die er natuurlijk weer uitgehaald moeten worden. Dit totdat er weer een loophole wordt ontdekt en dan beginnen we opnieuw...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Force India dreigt coureurs met ongewone maatregel
Teamgenoten Sergio Perez en Esteban Ocon vlogen elkaar afgelopen seizoen meermaals figuurlijk in de haren. Force India hoopt dit seizoen een herhaling van incidenten te voorkomen en dreigt zelfs met een ongewone maatregel.

...

In een vraaggesprek met Auto Motor und Sport zegt sportdirecteur Otmar Szafnauer komend seizoen geen problemen te verwachten tussen de teamgenoten. “Ik denk dat beiden hebben geleerd van vorig jaar. Ze zijn rijper geworden.”

Maar, voegt Szafnauer toe, Force India schuwt maatregelen niet als de twee weer in de clinch liggen. “We hebben veel mogelijkheden om hen in het gareel te houden. Of we voeren een inhaalverbod in of we verbreken de zegel op de versnellingsbak zodat een van de coureurs vijf plaatsen wordt teruggezet op de grid.”
Dat lijkt me nou typisch zo'n dreigement dat je niet gaat uitvoeren :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dijkstraat
Toro Rosso is ook officieel 26 feb. hopelijk doet nummer 13 het beter bij hun :P
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUzUYYKXkAEfAC2.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dijkstraat schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:52:
Toro Rosso is ook officieel 26 feb. hopelijk doet nummer 13 het beter bij hun :P
[afbeelding]
Ze krijgen een Honda motor en zo ongeveer iedereen weet eigenlijk al dat RBR volgend seizoen over wil stappen. Die Honda motor moet komend seizoen dus flink ontwikkeld worden. Wat denk je zelf? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CH4OS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:31:
[...]
https://www.gpupdate.net/.../2018-formula-1-calendar/ kon je zelf niet vinden met Google? :P True, niet gelijk met de tijden erbij, maar na klikken op het betreffende land wel. Ook kan je dan kiezen voor lokale tijd of de tijd op het circuit. Overigens werkt dat momenteel alleen voor Australie, voor de andere races is er nog geen tijd ingevuld danwel bekend.

Andere optie: https://www.autosport.com/f1/calendar, maar deze geeft aan de rechterkant ook alleen de tijden voor de komende race, maar wel met o.a. de vrije trainingen, kwalificatie en de race.
De tijden zijn nog nergens zeker omdat de Europese races mogelijk naar 15:10 gaan

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Toro Rosso rolt gewoon op de eerste test dag de garage uit. 2 foto's en rijden tot de eerste Honda plof. :+

Dagje later dan eerder bericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Ze krijgen een Honda motor en zo ongeveer iedereen weet eigenlijk al dat RBR volgend seizoen over wil stappen. Die Honda motor moet komend seizoen dus flink ontwikkeld worden. Wat denk je zelf? :+
Ik denk inderdaad dat er genoeg motoren zullen gaan roken. Hoe zij Red Bull dat zelf ook alweer vorig jaar: Unlucky For Some.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 26-09 20:56
CH4OS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:19:
[...]
Niet helemaal, helaas. ;) F1 blijft top prioriteit voor ALO, waardoor ALO niet kan rijden bij de FIA WEC race van Japan op Fuji. Dan is de F1 race van Amerika er (volgens mij op COTA). Die race slaat hij dus over, staat overigens ook in het persbericht.
[...]
ALO is wel 2x wereldkampioen geworden met Renault en nooit met Honda. ;)
Pfoeh ik schrok wel even, ga juist naar de race in Amerika toe en dat was als Alonso fan niet echt grappig geweest...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:15

Martinspire

Awesomeness

Hoe gaat het publiek langs de baan dan zien wie waar staat of komt te staan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Crazy D

I think we should take a look.

Martinspire schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:52:
Hoe gaat het publiek langs de baan dan zien wie waar staat of komt te staan?
Drones met een vlaggetje erop 8)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Formula 1 considers the time spent by teams and drivers on the grid before a race as one of celebration, where guests and various performers can add to the glamour

Ik zie duizend keer liever wat gridgirls dan....Laten we zeggen Bieber...WTF was hij denkende in Monaco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat moeten die dames nu dan doen voor werk als ze niet meer in de F1 of bij het darten mogen werken. :+

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:31

Soggney

Zeekomkommer

YakuzA schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Wat moeten die dames nu dan doen voor werk als ze niet meer in de F1 of bij het darten mogen werken. :+
haha, het is niet omdat ze niet meer op de grid staan dat ze er niet meer zijn. Ze lopen nu door de VIP area met drankjes. :+

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Soggney schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:57:
[...]

haha, het is niet omdat ze niet meer op de grid staan dat ze er niet meer zijn. Ze lopen nu door de VIP area met drankjes. :+
pfiew, gelukkig maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als ik dat bericht zo lees, is het de bedoeling dat de dames verdwijnen, zodat sponsors e.d. kunnen showcasen waar ze actief zijn en met welke producten. Het wordt dus vervangen voor reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
CH4OS schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:26:
Als ik dat bericht zo lees, is het de bedoeling dat de dames verdwijnen, zodat sponsors e.d. kunnen showcasen waar ze actief zijn en met welke producten. Het wordt dus vervangen voor reclame.
Heerlijk die Amerikaanse commerciële cultuur... :X

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Stefie2010 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:43:
Heerlijk die Amerikaanse commerciële cultuur... :X
Tweede alinea uit het gelinkte bericht:
Formula 1 considers the time spent by teams and drivers on the grid before a race as one of celebration, where guests and various performers can add to the glamour and spectacle of the Grand Prix, enabling promoters and partners to showcase their countries and products.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH4OS schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:10:
[...]
Tweede alinea uit het gelinkte bericht:
[...]
Nou nee dank je.. in mijn ogen een grote misser van de FOM. De grid is hier gewoon niet de juiste plaats voor. Ik zie liever enkel de F1 wagens, het team en de coureur (eventueel met een grid girl voor de auto). Uiteindelijk staat de grid al vol met reclame ivm met alle sponsoren op de auto's. Als sponsoren hun produkten willen promoten zijn er genoeg plaatsen op en rondom het circuit om dit te doen.

Tevens hoeven van mij al die zogenaamde bekendheden niet. Zij worden al te veel in beeld gebracht tijdens een race en blijven wat mij betreft lekker in de VIP ruimte de belangrijke persoon uithangen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Crazy D

I think we should take a look.

CH4OS schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:26:
Staat er dus bij Max een groot blik Red Bull voor zijn neus. En bij Ferrari een Fiat Panda? :+

Hoeveel nachtjes slapen nog? ... :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

[YouTube: https://youtu.be/-EwMWdszMUM]

Een uur lang verstappen interview.
Ik vind het zelf een van de slechtere interviews van Wilfried de Jong, beide gesprekspartners komen niet echt los vooral doordat Wilfried niet echt scherp lijkt te zijn en kennis van de autosport ontbeert. Aan de andere kant was hij wel die genen die ook op 11 jarige leeftijd VES al een podium gaf.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Crazy D schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:35:
[...]

Staat er dus bij Max een groot blik Red Bull voor zijn neus. En bij Ferrari een Fiat Panda? :+
Qua formaat en prijs komt het redelijk overeen. :+

@3x3 Redelijk oud nieuws, is een paar pagina's geleden ook al over gesproken. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 31-01-2018 16:54 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tjonge. Ik heb zo mijn vrouw leren kennen, dat zou vanaf dit seizoen dus niet meer gaan lukken zo begrijp ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik vind het wel weer typerend dat dit het soort besluiten zijn die worden genomen door Liberty. Hebben ze werkelijk niks beters te doen dan hierover een beslissing te nemen? Totaal non issue is het eigenlijk. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Ik ben heel bang dat dit pas de begin stappen zijn ... van een verkeerd ingeslagen weg.

Ik zie de vrijdag training sessies ook nog best geruild worden voor een modeshow om nog meer glamour te brengen.

grid girls horen er toch gewoon bij?! in het boxen zie je toch ook mooie dames een nieuwe ronde aankondigen....zelf het darten heeft nu walk-in girls.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Er werken te weinig vrouwen in de F1 en liberty komt om ze te ontslaan. Jammer.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Gewoon weer een gevolg van dat in het absurde getrokken metoo gedoe. Liberty wil gewoon heel hard deugen.

Maar prima, als ze dan de motor reglementen versimpelen hoor je mij niet klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:13

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:19:
Ik vind het wel weer typerend dat dit het soort besluiten zijn die worden genomen door Liberty. Hebben ze werkelijk niks beters te doen dan hierover een beslissing te nemen? Totaal non issue is het eigenlijk. :N
Nou, typerend voor Liberty ? Ze zijn echt niet de enigen, en zeker niet de eerste: https://www.motorsport.co...events-including-le-mans/

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Gelukkig is er nog basketball
Afbeeldingslocatie: https://i.cdn.turner.com/drp/nba/lakers/sites/default/files/ab3_5581.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
hardware-lover schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Tjonge. Ik heb zo mijn vrouw leren kennen, dat zou vanaf dit seizoen dus niet meer gaan lukken zo begrijp ik.
Hoe bedoel je, vond ze het niet leuk dat je naar een grid girl keek en kreeg je een knal of wat? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ben ik dan de enige die de walk-in girls bij die dikke darters een beetje ongemakkelijk vond?

Het afschaffen van grid-girls zal ook te maken hebben met het aanspreken van een breder publiek (lees: het andere geslacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:56
Robertdj schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:06:
Ben ik dan de enige die de walk-in girls bij die dikke darters een beetje ongemakkelijk vond?

Het afschaffen van grid-girls zal ook te maken hebben met het aanspreken van een breder publiek (lees: het andere geslacht).
Ik keek juist de opkomst door de dames, nu niet meer dus.
In de F1 zie ik ze minder, zal ze dus ook minder missen. Maar ik vind het wel een zorgelijke ontwikkeling zeker bedacht door lelijke vrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Arjantje72 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:11:
Maar ik vind het wel een zorgelijke ontwikkeling zeker bedacht door lelijke vrouwen.
Vlak Snorremans niet uit. Die is niet gehinderd door enige kennis van zaken over wat ze gekocht hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
Robertdj schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:06:

breder publiek?

Bedoelen ze hier hetzelfde publiek mee als de toeschouwers van taylor swift en justin timberlake? ....uhhhhhz of toch niet ...want dat zijn voornamelijk jonge tiener meisjes ... die echt niets met Formule 1 hebben.

Dat breder publiek verhaal, geloof ik niet zo in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

u_nix_we_all schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:55:
[...]

Nou, typerend voor Liberty ? Ze zijn echt niet de enigen, en zeker niet de eerste: https://www.motorsport.co...events-including-le-mans/
Nee, dat ze überhaupt besluiten nemen over non issues en niks fundamenteels terwijl dat zo hard nodig is voor de F1. :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

UltraSub schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:04:
[...]
Hoe bedoel je, vond ze het niet leuk dat je naar een grid girl keek en kreeg je een knal of wat? :+
Nou nee. Als jongeling sprak het model mij erg aan, en toen besloot ik; "daar wil ik er later een van hebben". 😎

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:00

Just_I

What did you just say?

PC FTW \o/

Anyway, het zal mij mijn reet roesten of er pit girls zijn. Ik zie het nut er niet van in, totaal onbelangrijk en eerder afleidend dan waar het om gaat.
Dat ze er iets voor terug moeten hebben snap ik overigens als fan zijnde ook niet, ik zie alleen een economisch motief daarvoor. In mijn optiek ook twee verschillende besluiten op het zelfde moment naar buiten gebracht.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 19:48

Pierre

Van nature lui!

Jos Verstappen denkt toch heel anders over een grid girl :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 16:22
Voor de mensen die het interesseren, hier een leuk artikel van F1today over het inkomen en uitgave van bepaalde F1 teams.

https://www.f1today.net/n...geld-rolt-in-de-formule-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tjonge, is dit ook ingegeven door het hele #metoo ellende?? De emancipatie slaat wel erg door naar de andere kant op deze manier.
Beetje show, wat vrouwelijk schoon, niks mis mee toch?

Laten we het nu dan maar weer over de F1 wagens hebben, want daar zitten we allemaal toch op te wachten!

Ik kwam deze foto tegen van de Merc's van afgelopen jaren. Verrassend hoe weinig de W 05 en de W06 verschillen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DU3m7NuWAAEObON.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 17:09
pilskes schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:51:
Ik kwam deze foto tegen van de Merc's van afgelopen jaren. Verrassend hoe weinig de W 05 en de W06 verschillen
Never change a winning team. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 17:24
In plaats van grid girls uit te bannen, hadden ze m.i. moeten gaan voor gelijkheid. Dus grid guys enz. Nu gaan ze juist richting de 50s door mensen hun vrijheid te ontnemen. Zeker ook sommige vrouwen op Twitter die vinden dat die vrouwen veel beter werk moeten kunnen en willen doen... Ook enkele grid girls die juist vinden dat hun werk ontnomen wordt door deze feministen.
Er zijn vast vrouwen die gedroomd hebben om grid girl te worden. Zoals er vast ook wel mannen zijn die dromen om Chippendale te worden..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De directie secretaresse bij mijn vorige baan was ook grid girl op zandvoort af en toe, vond ze leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:31

Soggney

Zeekomkommer

@hjs dat kan ze nog altijd doen, behalve bij races georganiseerd door de FIA. Maar met heel deze grid girls discussie gaan we serieus off topic.

Even een balletje opgooien: nu Palmer weg is, wie gaat de meeste crashes hebben in 2018? Ik gok op Grosjean Magnussen

[ Voor 3% gewijzigd door Soggney op 31-01-2018 20:39 . Reden: Magnussen leek me een betere gok ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Even een balletje opgooien: nu Palmer weg is, wie gaat de meeste crashes hebben in 2018? Ik gok op Grosjean
Sirotkin!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

GAIAjohan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:10:
In plaats van grid girls uit te bannen, hadden ze m.i. moeten gaan voor gelijkheid. Dus grid guys enz. Nu gaan ze juist richting de 50s door mensen hun vrijheid te ontnemen. Zeker ook sommige vrouwen op Twitter die vinden dat die vrouwen veel beter werk moeten kunnen en willen doen... Ook enkele grid girls die juist vinden dat hun werk ontnomen wordt door deze feministen.
Er zijn vast vrouwen die gedroomd hebben om grid girl te worden. Zoals er vast ook wel mannen zijn die dromen om Chippendale te worden..
Wat een origineel idee. Dat hebben ze ook niet eerder bedacht en geprobeerd ;)
https://www.motorsport.co...oys-a-one-off-for-monaco/

Was een doorslaand succes.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:32:
[...]

Brasil...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 17:24
YakuzA schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:32:
[...]

Niet hetzelfde. Daar waren grid boys verplicht.
Laat teams beslissen wat ze zelf op de grid zetten qua 'commercial', maar indien er dan 1 man in die rol is, doe -dan- ook 1 vrouw. De meest populaire opties overleven dan..

offtopic:
Bovendien geloof ik er niks van dat die vrouwen verplicht werden. Terwijl ze nu een baan eigenlijk wordt ontnomen omdat een stel mensen vindt dat ze meer moeten leren oid.

Dat is hetzelfde als dat jij bv Chippendale zou zijn en het hartstikke leuk vindt, en ik zou zeggen dat jij dat niet meer mag, want objectivering van 'mannen'.

Ach ja.. ik zal wel te ouderwets zijn voor deze wereld waarin vrijheden worden ontnomen onder het mom van 'vrijheid'. Alle winst die in de 60's en 70's is gemaakt wordt ingeperkt.

Verder zie ik niet waarom dit niet ontopic zou zijn, want het is een verandering voor het F1 seizoen 2018.

Meest crashende van 2018? Stroll

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 31-01-2018 20:59 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
schaamteloze copy/paste van formula1.com (en excuus als dit in de laatste paar pagina's al neergezet is, krap in de tijd en ik vond 't een te leuk lijstje om niet even te delen)

Confirmed 2018 launch dates:
Williams - February 15
Sauber - February 20
Renault - February 20
Mercedes - February 22
Ferrari - February 22
McLaren - February 23
Toro Rosso - February 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Williams doet de 15e toch de livery laten zien??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Gezien Liberty een Amerikaans bedrijf is verwacht ik binnenkort cheerleaders op de grid. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

dyrc schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:23:
schaamteloze copy/paste van formula1.com (en excuus als dit in de laatste paar pagina's al neergezet is, krap in de tijd en ik vond 't een te leuk lijstje om niet even te delen)

Confirmed 2018 launch dates:
Williams - February 15
Sauber - February 20
Renault - February 20
Mercedes - February 22
Ferrari - February 22
McLaren - February 23
Toro Rosso - February 26
+ FI op 25/26 feb

Ferrari schijnt het testcircuit in Spanje op de 25e te hebben afgehuurd voor een filmdag, daarom was TR naar de 26e gegaan.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 22-09 19:56
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:34:
[...]

Nee, dat ze überhaupt besluiten nemen over non issues en niks fundamenteels terwijl dat zo hard nodig is voor de F1. :/
Ja, dit onderwerp heeft het meerendeel van de vergadersessies van de FIA bepaald. Er konden simpelweg geen andere besluiten worden doorgevoerd voordat de gridgirl kwestie was afgerond. ;)

Ja weet natuurlijk ook wel dat andere factoren voorkomen dat er rigoreuze beslissingen kunnen worden gemaakt.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

u_nix_we_all schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:55:
Noooooo!! Not the Hawaiin Tropic girls!

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Over die grid girls... Alle polls die ik tot nu toe zie langs komen zitten 50/50. Had ik niet verwacht eigenlijk in de motorsportwereld. Voor mij hoeven ze niet weg overigens. Levert af en toe wel leuke plaatjes op :)

Verder wat @sjaool zegt, cheerleaders op de grid. Want dat kan wel in het zo preutse Amerika, schoolmeisjes in niemendalletjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

Lekker belangrijk :P Laat ze het geld maar stoppen in de media coverage of webcontent in plaats van die mokkels ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

UltraSub schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:41:
Over die grid girls... Alle polls die ik tot nu toe zie langs komen zitten 50/50. Had ik niet verwacht eigenlijk in de motorsportwereld. Voor mij hoeven ze niet weg overigens. Levert af en toe wel leuke plaatjes op :)

Verder wat @sjaool zegt, cheerleaders op de grid. Want dat kan wel in het zo preutse Amerika, schoolmeisjes in niemendalletjes. :+
Het frappante is dat vooral bij dat conservatieve Amerika, de USA 2017 grid girls meer aandacht van mij trokken (nee nee, niet dubbelzinnig bedoeld), dan meestal het geval was, en normaal gesproken let ik er niet eens zo op. Als ik eerlijk ben dan vond ik het daar bij enkelen misschien wel ietsje te ver gaan gezien het tijdstip van uitzenden (in Amerika). Vooral the girl voor Ricciardo was in "enkele" opzichten buitengewoon opvallend mag ik wel opmerken. Dat zal misschien geen goed hebben gedaan bij menig schijnheilig Amerikaan?

Eerlijk gezegd zal het mij allemaal verder wel worst wezen (opnieuw, niet dubbelzinnig..), het gaat mij tenslotte om het racen zelf. Ik ben echter bang dat we er iets voor terug gaan krijgen waar ik mij nu al zo vaak aan kan ergeren, een overdaad aan reclame dus, op die plek waar normaal gesproken een paar lange benen te vinden waren.

Gaan de dames ook bij de prijsuitreiking e.d. verdwijnen, dus helemaal geen dames meer in beeld, of is dat een brug te ver?

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1