Dan hoop ik toch dat je zoiets krijgt op dat rechte stuk, anders wordt er echt niks aan:Pyr0_ schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:57:
Miami reveals proposed F1 circuit layout
Ik vind het maar een inspiratieloos circuit zo... Dan nog liever Baku...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan hoop ik toch dat je zoiets krijgt op dat rechte stuk, anders wordt er echt niks aan:Pyr0_ schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:57:
ThanksJasphur schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:39:
[...]
Is RON niet het benzinemerk in GTAV?
Happy cakeday trouwens
Doet me denken aan Valencia... ook al zo'n 'succes'.Pyr0_ schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:57:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-05-2018 21:35 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 15% gewijzigd door RobinHood op 04-05-2018 21:43 ]
People as things, that’s where it starts.
Vallen zoveel leuke circuits te ontwerpen...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:33:
Welke volslagen gestoorde idioot gaat hier nu een bijna 180 graden bocht aanleggen voor een F1 circuit?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is gewoon wachten op een gigantische crash als iemand zich een klein beetje verremd.
Lanceren? Water? Tientallen meters naar beneden? Monaco did itDaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:33:
Welke volslagen gestoorde idioot gaat hier nu een bijna 180 graden bocht aanleggen voor een F1 circuit?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is gewoon wachten op een gigantische crash als iemand zich een klein beetje verremd.
Verder de Google maps coordinaten:
https://www.google.com/ma...1771603,63m/data=!3m1!1e3
Succes als er een botsing is op de brug of een auto kapot gaat. Meteen rode vlag en niet even. Verder wat gebeurd er als er iemand gelanceerd word? Moet er niet aan denken dat ze tientallen meters naar beneden storten het water in.
Waiting on the world to change
Speciaal voor Miami en Monaco krijgen ze dan ook een zwemvest aanpinda powerrr schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:57:
Gezeur over een botsing, of het water in vallen. Ze hebben toch een halo?
Daar moeten dan toch nog flink wat aanpassingen voor gedaan worden, sommige wegen zijn momenteel echt te smal en klinkertjes wil je absoluut niet in een race.ArcticWolf schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:36:
[...]
Vallen zoveel leuke circuits te ontwerpen...
Vorig jaar een keer gemaakt, de GP van Nijmegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Streetview album:
https://imgur.com/a/oGuWX
De top 10 meest populaire circuits in de VS hebben flauwe bochtjes naar links en verder niets.mark-k schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:40:
[...]
Dan hoop ik toch dat je zoiets krijgt op dat rechte stuk, anders wordt er echt niks aan:
[afbeelding]
Wij noemen dat hier een rotondeRocketKoen schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 22:45:
[...]
De top 10 meest populaire circuits in de VS hebben flauwe bochtjes naar links en verder niets.
Dit circuit is veel te ingewikkeld voor ze.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind het een slappe.nachtnet schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:49:
[afbeelding]
Hoef je ook niet het Motorsport artikel te lezen
ping 127.212.23.124
Tank dan euro 98 + flesje injector cleaner (wat je zelfs bij de gamma krijgt...).. Of Euro100 in DuitslandArcticWolf schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:23:
[...]
Morgen gaat m'n auto toevallig de dyno op voor een runReed sinds januari weer op V-power omdat Shell beweert dat het RON 98 is geworden (terwijl er nog steeds 95 op de pomp staat), afgelopen 2x toch maar weer BP Ultimate 98 getankt... hoop toch wel dat ik gelijk of maximaal -5pk van het originele vermogen zit.
Juist...LopendeVogel schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:21:
[...]
Tank dan euro 98 + flesje injector cleaner (wat je zelfs bij de gamma krijgt...).. Of Euro100 in Duitsland
Maar v-power enz is idd maar een slecht verkooppraatje, in de praktijk zou je dat niet mogen merken (wellicht tussen de oortjes) aangezien daar zo'n injector flesje niet per volle auto-tank erin gegooid wordt maar per volle vrachtwagen
Zonde van het geld wat je erin gestoken hebt, maar dan weet je dat voor de volgende keer
98 kan het wel waard zijn ja, maar v-power niet. De meerprijs van de shell meuk is puur voor de naam van shell.MikeyMan schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:33:
[...]
Juist...
Dat verhaal klopt voor de meeste auto's inderdaad. Ware het niet dat de high performance blokken wel degelijk baat hebben bij 98 of hoger. Dat effect wordt in de formule 1 nog vergroot. Ik kan me heel goed voorstellen dat de brandstof in dit geval voor een halve seconde per ronde kan zorgen. Is het niet de peak performance is het wel de driveability.
Hoewel het niet helemaal mijn punt was, was v-power tot voor kort 97 Ron, tegenwoordig 98. Het effect is er dus wel degelijk geweest. Nogmaals; de auto moet er wel iets mee kunnen. Voor je Aygo zou ik het lekker laten.mark-k schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:58:
[...]
98 kan het wel waard zijn ja, maar v-power niet. De meerprijs van de shell meuk is puur voor de naam van shell.
Als je trouwens echt beter wilt kun je 103 tanken bij de Firezone.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Ik neem aan dat je 102 bedoelt.mark-k schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:58:
[...]
98 kan het wel waard zijn ja, maar v-power niet. De meerprijs van de shell meuk is puur voor de naam van shell.
Als je trouwens echt beter wilt kun je 103 tanken bij de Firezone.
Het opmerkelijke is wel de twee rechte stukken achter elkaar met ongetwijfeld drs. Dan is het Ric eindelijk gelukt om - met behulp van drs - Max voorbij te komen; haalt Max op het rechte stuk daarna - met behulp van drs - Ric weer in. Oftewel drs die zichzelf opheft. Eens kijken wie er zonder drs de baas is...Pyr0_ schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:57:
Ik denk niet dat er een 2e DRS detectie komt, oftewel wie op t eerste deel DRS heeft heeft dat op het 2e deel ook nog steeds.Tommy The Cat schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Het opmerkelijke is wel de twee rechte stukken achter elkaar met ongetwijfeld drs. Dan is het Ric eindelijk gelukt om - met behulp van drs - Max voorbij te komen; haalt Max op het rechte stuk daarna - met behulp van drs - Ric weer in. Oftewel drs die zichzelf opheft. Eens kijken wie er zonder drs de baas is...
Ik vind dat je dan wel de race moet rijden samen met het reguliere verkeer op het Keizer Karelplein...
Lijkt inderdaad op een bocht waar ze driftend doorheen moeten.Jasphur schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:10:
Let vooral ook even op de haarspeldbocht aan het einde of het begin van een van de rechte stukken. Dat is lijkt mij een perfecte bocht voor rijders die vaak demo’s geven haha
[ Voor 3% gewijzigd door Cranzai op 05-05-2018 12:17 ]
Verwijderd
Nice om te lezen dat idd Ricciardo niet sneller was, hieruit had RB wel tegen RIC kunnen zeggen afstand te houden na HAM en de pitstop. Maar goed dat zullen ze vast de volgende keer gaan doen.
Over de Waalkade lijkt me erg enthousiast. Stuur ze dan over de Waalbrug en de Oversteek, Energieweg, Industrieweg en van daar weer richting centrumArcticWolf schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:36:
[...]
Vallen zoveel leuke circuits te ontwerpen...
Vorig jaar een keer gemaakt, de GP van Nijmegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Streetview album:
https://imgur.com/a/oGuWX
[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 05-05-2018 13:52 ]
Ja jammer dat de rest van de wereld niet zag dat Verstappen door Hamilton op werd gehouden en dat Ricciardo daardoor kon inlopen
Je hebt gelijkDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:42:
[modbreak] Dit topic is toch echt bedoeld voor de F1, dus heb het dan ook alleen over de F1.[/modbreak]
Dat is ook niet zo vreemd omdat je echt diep in de materie moet zitten om te begrijpen wat er gebeurd tijdens de race. Batterij opladen, DRS, ERS limiteringen, downforce, rembalans, dirty air. fuel saving, fuel flow, bandenslijtage etc. Het is gewoon niet meer te begrijpen voor de meeste mensen.ArcticWolf schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 14:21:
[...]
Ja jammer dat de rest van de wereld niet zag dat Verstappen door Hamilton op werd gehouden en dat Ricciardo daardoor kon inlopen![]()
Vind het alleen jammer dat RBR niet aan de bel heeft getrokken... ik bedoel het was redelijk duidelijk dat het gevecht "te" ver ging en het alleen maar tijd kostte? Na de pitsstop hadden ze een teamorder moeten geven.
Desnoods hadden ze het daarna achter de pitbox verder uitgevochten.
En dat is dus wederom de waanzin van alle systemen.MikeyMan schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 14:47:
Blijf het nog steeds gek vinden dat max zoveel last had van Lewis terwijl daniel makkelijk erop en erover ging.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-05-2018 14:59 ]
Ik wil niet de psycholoog uithangen, maar ik zie toch duidelijk dat er 2x gespiegeld wordt. De nummers 2 en de nummers 1 van beide teams vormen een psychologisch koppel. Daarbij hebben de tweede rijders een defensievere houding dan de eerste rijders.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Waiting on the world to change
Chrome opschonen misschien helpt datArfman schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:08:
Van mij mogen we wel stoppen met het posten van Twitter foto's, tenzij iemand een oplossing weet waarom ik geen enkel plaatje zie (alleen een roze vlak met de URL erin). Zowel FF als Chrome.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-05-2018 22:45 ]
Maar goed dat ik Michelin heb genomen vorig maand, moet er niet aan denken om na elke rit m'n banden schoon te makenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:39:
Meer nieuws en bizarre dingen.
Gunter Steiner haalt ook hard uit naar Grosjean.
http://www.f1i.com/news/3...html#.Wu20U81QDG0.twitter
McLaren lijkt echt voor een flinke update auto te gaan in Barcelona.
https://twitter.com/ED_Thatch/status/992456004683124736
En dan voor bizar. Kennelijk maakt Pirelli de gebruikte banden na Q2 gewoon zo schoon en glad voor de race. Dafuq.![]()
https://streamable.com/zqw4y
En een goede uitleg voor de 2019 reglementen.
[video]
Maar wat doen ze preciesDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:39:
En dan voor bizar. Kennelijk maakt Pirelli de gebruikte banden na Q2 gewoon zo schoon en glad voor de race. Dafuq.![]()
Los rubber/marbels eraf steken.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ben ik de enige die dat in de stem van Steiner leest? Wat heeft die man een apart accent/stem.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:39:
Die bredere voorvleugel wordt nog leuk in Monaco/baku/Singapore volgend jaarDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:39:
Meer nieuws en bizarre dingen.
McLaren lijkt echt voor een flinke update auto te gaan in Barcelona.
https://twitter.com/ED_Thatch/status/992456004683124736
[video]
Dat zie je bij Goodyear in NASCAR ook regelmatig. Maar volgens mij is het dan om te meten wat de slijtage was geweest in die run?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:39:
Dit is sowieso een erg mooi youtube kanaal. Goeie uitleg over bochtentechniek, racelijnen (nee, niet simpel buiten-binnen-buitenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:39:
[video]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 2% gewijzigd door Maurice079 op 06-05-2018 11:58 . Reden: whoops, Norris natuurlijk ]
PSN: xMaurice93
Dus toch Max naar STR, en Leclerc naar RBR. Interessant.Maurice079 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:55:
Aast Le Clerc stiekem op het stoeltje van VER?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat niet Martin Garrixx die in de wagen zit? Of bedoelde je het anders?Maurice079 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:55:
Aast Norris stiekem op het stoeltje van VER?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's zeker Garrix! Vond de fotoshop van Lando wel scherp haha, vandaar m'n opmerkingJasphur schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:13:
[...]
Is dat niet Martin Garrixx die in de wagen zit? Of bedoelde je het anders?
PSN: xMaurice93
Mijn pa heeft wat oude F1 modellen, als in iets van 15+ jaar geleden gekocht, en de Bburago's zijn gewoon de minste vind ik, voelt gewoon als goedkope rommel, gewoon in de doos houden en vanaf een afstandje ernaar kijken, heb je er geen last vannickdew schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:01:
Mss vraag hier verkeerd maar wou een schaalmodel 1/18 kopen van Max. Hebben die van bburago gekocht voor 75 euro. Nu vind ik dit ding eigenlijk een beetje cheap aanvoelen. Zat eerst te kijken naar de editie in van spanje. Prijzen gaan dan ook richting de 200 euro. Zit hier veel verschil in kwaliteit?
Ach dan kan je beter op het object letten waar Alonso op leunt, dat is anders ook vreemd.. Dat de coureurs zo staan, tsja dat kan.. Maar verklaar dan maar het zwevende objectSchnater schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:08:
[...]
Ik wil niet de psycholoog uithangen, maar ik zie toch duidelijk dat er 2x gespiegeld wordt. De nummers 2 en de nummers 1 van beide teams vormen een psychologisch koppel. Daarbij hebben de tweede rijders een defensievere houding dan de eerste rijders.
Just sayin’.
Zo'n foto gaan we dit jaar niet zien.
Ik weet ook wel zeker dat hij dit jaar weer minimaal een race wint, ze zitten nu al zoveel dichterbij dan vorig jaar en dit gaat naar mate het jaar vordert alleen maar closer wordenRobertMe schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:23:
[...]
Zo'n foto gaan we dit jaar niet zien.
spoiler:Want dan staat er VER op het bord i.p.v. VES
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 07-05-2018 09:32 ]
Dinsdag
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 07-05-2018 11:52 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
F1 heeft een heel artikel gewijd aan ons RIC.renzo4000 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:00:
^^
Kijken kan altijd, maar ze hebben niet het materiaal om RIC binnen te halen, dan kan hij beter bijtekenen bij RB.
Dan zit die met dezelfde POS PU, maar dan zonder het uitstekende team dat RBR gewoon is. Right.Jasphur schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:52:
Hmmm. Renault zou naar RIC kijken als vervanging voor SAI
https://gpupdate.net/nl/f...oor-iemand-als-ricciardo/
inkoppertje “To finish first, you must first finish. ”Jackson6 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:26:
[...]
Ik weet ook wel zeker dat hij dit jaar weer minimaal een race wint, ze zitten nu al zoveel dichterbij dan vorig jaar en dit gaat naar mate het jaar vordert alleen maar closer worden.
Mja ze zullen dit jaar niet snel genoeg kunnen tonen dat ze er wel bij zitten en ik denk dat als Ricciardo voor Renault-power kiest, hij liever bij RBR zit. Denk eerder dat ie naar Merc of Ferrari wil zodat ie niet meer zoveel concessies hoeft te doen. Rijden met weinig druk op de achterwielen is nou eenmaal niet optimaal.renzo4000 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:00:
^^
Kijken kan altijd, maar ze hebben niet het materiaal om RIC binnen te halen, dan kan hij beter bijtekenen bij RB.
Aah joh, ze hebben toch de haloDaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder de Google maps coordinaten:
https://www.google.com/ma...1771603,63m/data=!3m1!1e3
Succes als er een botsing is op de brug of een auto kapot gaat. Meteen rode vlag en niet even. Verder wat gebeurd er als er iemand gelanceerd word? Moet er niet aan denken dat ze tientallen meters naar beneden storten het water in.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik snap nooit waar die tire stress van af hangt.
Dat de front-end niet goed werkt, wil natuurlijk niet zeggen dat ook de back-end slecht in elkaar zit. Liberty Media wil gewoon graag haar eigen stempel op de sport drukken met flashy graphics, maar zal dat (zoals gewoonlijk voor grote commerciële bedrijven) veel te snel willen. Goed testen komt dan later wel.Martinspire schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:23:
[...]
Ja klopt, maar er was bv ook Lastname Firstname, of verkeerde auto's in de graphics (Raikkonen ipv Vettel bv) en tijdwaarneming die meerdere keren per race vastloopt. Rijders die ineens onderaan staan en vervolgens weer naar boven gaan, kom je ook minimaal 2x per race tegen.
Kijk dat Olav ernaast zit is prima, dat is menselijke fout. Maar die tijdwaarneming moet toch gewoon goed afgetest worden ingezet. Ik vraag me af of ze daar wel goede testcases schrijven voor die dingen. 90% moet toch gewoon keihard gepakt worden door automatische tests?
Hitte van het asfalt. Het was dit jaar niet zo warm in Baku doordat ie een stuk vroeger werd verreden. Ook het soort asfalt doet er toe. Maar meer/minder bochten is natuurlijk ook gewoon belangrijk.ArcticWolf schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:25:
[...]
Ik snap nooit waar die tire stress van af hangt.hoe meer bochten hoe meer stress zou je denken, maar in Baku sleten ze amper.
[ Voor 18% gewijzigd door Bansheeben op 07-05-2018 14:28 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Mja de TIP methodeBansheeben schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:26:
[...]
Dat de front-end niet goed werkt, wil natuurlijk niet zeggen dat ook de back-end slecht in elkaar zit. Liberty Media wil gewoon graag haar eigen stempel op de sport drukken met flashy graphics, maar zal dat (zoals gewoonlijk voor grote commerciële bedrijven) veel te snel willen. Goed testen komt dan later wel.
Ligt de snelheid in de bochten niet veel lager in Bakoe? Plus daar is het straatasfalt, wat denk ik een stuk fijner is dan het ruwere asfalt in Barcelona. Toch?ArcticWolf schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:25:
[...]
Ik snap nooit waar die tire stress van af hangt.hoe meer bochten hoe meer stress zou je denken, maar in Baku sleten ze amper.
Zitten inderdaad een paar hoge snelheids doordraaiers in het circuit. Dat kost je zeker wel wat bandenstress.Jasphur schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:28:
[...]
Ligt de snelheid in de bochten niet veel lager in Bakoe? Plus daar is het straatasfalt, wat denk ik een stuk fijner is dan het ruwere asfalt in Barcelona. Toch?
Haha, ik ben nog nooit een programmeur tegengekomen die geen fouten maakt, inclusief yours trulyMartinspire schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:28:
[...]
Mja de TIP methode
Maar alsnog mag je toch wel verwachten dat ze daar wel wat capabeler programmeurs in dienst nemen die dit soort fouten in de eerste plaats al niet maken?
[ Voor 5% gewijzigd door Bansheeben op 07-05-2018 14:39 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik ben bang dat de problemen zullen blijven tot ze het probleem hebben opgelost waardoor de windtunnel en real life niet overeenkomen.nachtnet schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:15:
Force India neemt een nieuwe vloer mee en hoopt dat daarmee de correlatie problemen opgelost zijn.
[afbeelding]
Racer.com - http://racer.com/2018/05/...resses-correlation-issue/ +3 min
Nou de volgende redenen kan ik zo al bedenken.ArcticWolf schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:25:
[...]
DaniëlWW2 in "[F1] Seizoen 2018 - deel 1"sjaool schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:50:
Ik heb trouwens nog niemand gehoord over het weer.
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 07-05-2018 15:52 ]
DaniëlWW2 in "[F1] Seizoen 2018 - deel 1"sjaool schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:50:
[afbeelding]
Ah, stiekem posten in mijn pauze.
Wat een onoverzichtelijk zooitje die weerkaart zeg bah!sjaool schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:50:
[afbeelding]
Vind het vreemd na afgelopen weekend?DaniëlWW2 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:55:
Ondertussen heeft Alonso er ook weer typerend veel vertrouwen in.
https://nl.motorsport.com...e-teams-slechter-1033386/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq