[F1] Seizoen 2018 - deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste
Acties:
  • 570.132 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Grimmie187 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:41:
Er was volgens mij precies genoeg ruimte langs de muur, zeker aangezien Max naar rechts kwam. Dat is toch ook juist het hele idee van de dummy move van Ricciardo?

Als Max vervolgens een tweede beweging maakt en het gat dichtgooit kan Ricciardo nooit meer op tijd reageren. Dat vormt ook de basis van de kritiek die hij nu krijgt. De kritiek die Ricciardo krijgt is vanwege het feit dat hij de dummy te laat inzette.

Beide terecht en dus beide schuld.
Ik denk dat het vooral tegengas is tegen de bewering van Brawn dat RIC onschuldig is. Dat is hij niet, want dan was Max ook onschuldig in Mexico vorig jaar. Hij kon er immers niks aan doen dat hij in de vuile lucht van de Mercedes van Bottas terecht kwam toen Bottas naar binnen sneed en Ricciardo hem onvoldoende ruimte liet 8)7

Het is gewoon beiden schuld: zo ga je niet met je teamgenoot om.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-09 10:03
MikeyMan schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:44:
Volgens mij wordt het tijd dat kmag eens wat pilletjes gaat slikken:

Magnussen zegt na kritiek Gasly dat hij bereid is achter stuur te sterven

https://nu.nl/formule-1/5...achter-stuur-sterven.html
Wat een vent :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online

"De strijd in het middenveld is erg hevig", zegt Magnussen. "Je moet daarom gewoon je ellebogen gebruiken."

"Als ik op de elfde plaats rijd, dan riskeer ik alles. Misschien verlies je dan een voorvleugel of krijg je een straf. Maar als je in de punten wilt rijden, moet je agressief zijn."
Dat zijn niet de woorden van iemand die Gasly niet gezien had vanwege een vibrerende spiegel, maar van iemand die hem wel degelijk zag, dat in eerste ontkende en nu toegeeft dat hij "z'n ellebogen heeft gebruikt" en daarmee "een voorvleugel of een straf riskeert".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

stefanass schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:30:
[...]

Je kunt natuurlijk net zo goed zeggen dat het een beetje "onhandig aggressief aanvallen van Ric is", wetende dat VER iemand is die je niet zomaar er langs laat.

Als je probeert geforceerd in een gat te duiken (wat er niet) is dan kun je deze uitkomst verwachten.
Oh, ik neig ook meer nu naar gedeelde schuld. In de typische FIA taal een "Racing Incident".
Max verdedigt donkergrijsgebied legaal zijn positie en Ric torpedeert zijn bolide op zo'n manier erin dat hij nooit meer had kunnen afbreken als het gat dichtgegooit wordt.
Beiden dom bezig. En natuurlijk nog dommer omdat ze van hetzelfde team zijn.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37

Pfft.... Als dit zijn houding is over het incident is die 10 seconden straf (en 2 punten) te weinig. Les niet geleerd, blind zijn in acties en het gevaar erbij. Doe me denken aan Hongarije (2010 geloof ik??) tussen Schumacher en Barrichello, daar ga MSC ook alleen maar toe onder druk van buitenaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:05

AzzKickah

06-CENSORED

Dit is wel ernstig zeg. Er gaat straks iemand een keer denken 'ik zal die MAG eens een koekje van eigen deeg geven' en dan krijgen we me daar toch even een vliegtuigongeluk :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:09

mphilipp

Romanes eunt domus

RobertMe schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:33:
[...]
Maar in Baku, tegen Verstappen die al een berucht verdediger is, gaat hij wel een niet bestaand gat langs de muur in zonder enige uitwijkmogelijkheid.
Dat max een berucht verdediger is doet er eigenlijk niet eens toe. Zo laat divebomben aan de linkerkant voor een bocht naar links, hoe kom je erop? Dat gaat toch nooit lukken? Dat werkt alleen als je al het halve rechte eind er naast rijdt, en je tegenstander dan probeert te overbluffen door lekker laat te remmen. En dan nog moet je niet iemand hebben met de cojones van Max...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:19
Magnussen zei zondag dat hij Gasly niet opgemerkt had. "Ik had heel veel vibratie en zag vrijwel niets in mijn spiegels."
Dan lijkt het me dat ze toch iets moeten veranderen, ook gezien de andere onderdelen die links en rechts van de wagen af vliegen? Met deze auto niet opnieuw getest worden door de FIA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:54
Grimmie187 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:41:
Er was volgens mij precies genoeg ruimte langs de muur, zeker aangezien Max naar rechts kwam. Dat is toch ook juist het hele idee van de dummy move van Ricciardo?

Als Max vervolgens een tweede beweging maakt en het gat dichtgooit kan Ricciardo nooit meer op tijd reageren. Dat vormt ook de basis van de kritiek die hij nu krijgt. De kritiek die Ricciardo krijgt is vanwege het feit dat hij de dummy te laat inzette.
Er was inderdaad ook genoeg ruimte langs de linkerkant. Alleen als je het fragment bekijkt blijft de ruimte daar, maar RIC stuurt weer "terug" naar het midden van de baan (als reactie op het licht naar links gaan van VER) en klapt er achterop. Ik denk echter gezien de snelheid van RIC dat ie er nooit aan de binnenkant langs had gekund zonder daarbij VER te raken. Maar goed dat zullen we nooit weten. Hoe dan ook is het van beiden niet handig geweest en zijn beiden niet zonder schuld. Jammer alleen dat "de rest van de wereld" er nogal op gebrand is om hoe dan ook bij elk incident de schuld blind in de schoenen van Max te schuiven, zonder enige vorm van nuance.
Beide terecht en dus beide schuld.
Geheel mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:06

Oke MAG, lever je HALO maar in |:(

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
alesandro_46 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:24:
[...]

Oke MAG, lever je HALO maar in |:(
En ga zonder helm rijden ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:45

iichel

Gazoooo

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/pimpmyguncreations/images/d/d0/Jeremy_clarkson_atom.jpg/revision/latest?cb=20160406203347

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:55:
[...]

En hoe vaker ik kijk naar de crash van Ver en Ric, des te meer ben ik er van overtuigd dat Ric er inderdaad 100% schuldig aan is.
100% niet, maar wel 80%. Wat Max verkeerd deed was de deur vlak voor de remzone dichtgooien met een zeer lichte beweging naar links. Daarover kan je twisten of het bewegen was of terug naar de racelijn. De fout die Max hier maakte is dat hij absoluut moet weten dat dit Ricciardo enorm veel downforce kost waardoor hij niet meer kan remmen. Ik vermoed dat Max dacht dat nog ver genoeg voor Ricciardo zat dat op tijd zou kunnen remmen of uitwijken en de bocht zou misse. Bleek dus niet zo te zijn en het werd torpederen.

Neemt niet weg dat Ricciardo van veel te ver kwam om de bocht te halen. Leuk dat hij dit doet met "de veldvulling" of zelfs Mercedes, maar tegen Max in een RB14 gaat het nooit lukken. Max kan net zo laat remmen als hij en een divebomb van zover werkt dan gewoon niet. Dat zagen we de hele race want Max kon het wel op Ricciardo omdat hij ernaast zat op een betere lijn.

En dan noemen ze Max nu "Maxdonado" of "Crashstappen". O-)
Echt, Magnussen is knettergek. Vorig seizoen deed hij ook precies hetzelfde in Singapore en dat was volgens mij niet de eerste keer. Hij verdient echt eens een zwarte vlag en een race ban...

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-05-2018 13:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online

Dat zal vast contractueel verplicht zijn als je in die Haas-auto wilt zitten. Is ook wel nodig met de bouwkwaliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Martinspire

Awesomeness

Kans op race in Miami volgend jaar is vrij groot nu:
https://www.formula1.com/...proposal---statement.html

Wel jammer dat ze het daar allemaal al over hebben, maar nog niemand komt met een plaatje van de baan en hoe dat met de Formule 1 gaat zijn. Wat mij betreft gaat dat voor de plaats

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:42:
Kans op race in Miami volgend jaar is vrij groot nu:
https://www.formula1.com/...proposal---statement.html

Wel jammer dat ze het daar allemaal al over hebben, maar nog niemand komt met een plaatje van de baan en hoe dat met de Formule 1 gaat zijn. Wat mij betreft gaat dat voor de plaats
Wikipedia: Homestead-Miami Speedway

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Race topic is al dicht, maar ook deze vond ik toch wel weer mooi.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:03

Pierre

Van nature lui!

ATS schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:46:
Ik kwam toevallig dit tegen (afkomstig uit het AD):

[...]

Wellicht interessant voor mensen in de regio Rotterdam die F1 interesse hebben?
Is bij om de hoek, ik ga er naar toe. Altijd leuk dit soort dingen thanks voor de tip :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
@Pierre Laat je weten hoe het was? :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pierre schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:00:
[...]
Is bij om de hoek, ik ga er naar toe. Altijd leuk dit soort dingen thanks voor de tip :)
Ik gaat mee. Gezellig!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:57

ATS

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:26:
[...]
Echt, Magnussen is knettergek. Vorig seizoen deed hij ook precies hetzelfde in Singapore en dat was volgens mij niet de eerste keer. Hij verdient echt eens een zwarte vlag en een race ban...
Als ze die vorig jaar in Baku zelfs niet aan Vettel geven, dan verwacht ik niet dat hij ooit nog getrokken gaat worden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ATS schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:25:
[...]

Als ze die vorig jaar in Baku zelf niet aan Vettel geven, dan verwacht ik niet dat hij ooit nog getrokken gaat worden.
Vettel deed mee aan het kampioenschap en wat hij deed was veel, veel minder gevaarlijk. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:31:
[...]

Vettel deed mee aan het kampioenschap en wat hij deed was veel, veel minder gevaarlijk. ;)
Het jammere is ook gewoon dat voor een WK kandidaat andere regels gelden, omdat men bang is zich met het kampioenschap te bemoeien als ze straffen uitdelen.

Like... Dat gaat nergens over, WK kandidaat of niet, als je je niet aan de regels houdt moet je daarvoor gewoon bestraft kunnen worden. Meten met 1 maat is in de F1 helaas zeldzaam, o.a door dit soort dingen. Je hebt dus nu een climaat waarin de ene rijder wel bestraft wordt en een andere coureur die dezelfde overtreding begaat niet. Dat ze daar eens wat aan doen :|

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Martinspire

Awesomeness

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jasphur
Hier nog een 'vergeten' F1 circuit.

Circuit de Charade
This terrifying, five-mile rollercoaster snaked its way around the side of a dormant volcano in the Auvergne mountains and featured almost no run-off. The stony circuit edges caused injuries to drivers – Helmut Marko lost the sight in one eye after a stone pierced his visor in the final GP – and were responsible for numerous punctures. Not for the faint of heart
.

Afbeeldingslocatie: https://franceracing.fr/wp-content/uploads/2017/04/Clermond-Ferrand-Copier.jpg
Afbeeldingslocatie: http://soymotor.com/sites/default/files/styles/mega/public/imagenes/article/panoramica-circuito-charade-laf1.jpg?itok=9nSghWP-
Afbeeldingslocatie: https://primotipo.files.wordpress.com/2014/07/french-gp-start.jpg
Afbeeldingslocatie: http://f1i.com/wp-content/uploads/2015/02/ACH.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/vao77c0jsq4y.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i21.servimg.com/u/f21/11/46/01/93/charad10.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Destruction schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:03:
[...]

Het jammere is ook gewoon dat voor een WK kandidaat andere regels gelden, omdat men bang is zich met het kampioenschap te bemoeien als ze straffen uitdelen.

Like... Dat gaat nergens over, WK kandidaat of niet, als je je niet aan de regels houdt moet je daarvoor gewoon bestraft kunnen worden. Meten met 1 maat is in de F1 helaas zeldzaam, o.a door dit soort dingen. Je hebt dus nu een climaat waarin de ene rijder wel bestraft wordt en een andere coureur die dezelfde overtreding begaat niet. Dat ze daar eens wat aan doen :|
Het gaat helaas nog verder dan alleen WK kandidaat zijn. Ik kan me nog Alonso op Vettel herinneren in China. Dat was gewoon "pushing of the track".

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EOyiJ6rLtSQ]
Dit seizoen zijn ze nog redelijk constant waar het vorig jaar vaak dramatisch was. Nu heb ik eigenlijk maar twee dingen gezien waar ik mijn twijfels bij plaats. Die van Alonso, en ik vind de drie plaatsen gridstraf voor Sirotkin ook niet eerlijk. Hij werd door Hulkenberg geraakt en in Alonso geduwd. Dat kan je gewoon zien op de beelden van Alonso zijn epische tocht naar de pitsstraat.

https://streamable.com/f05d4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:22:
[...]

... ik vind de drie plaatsen gridstraf voor Sirotkin ook niet eerlijk. Hij werd door Hulkenberg geraakt en in Alonso geduwd. Dat kan je gewoon zien op de beelden van Alonso zijn epische tocht naar de pitsstraat.

https://streamable.com/f05d4
Sirotkin kreeg dan ook zijn straf voor het achterop Perez rijden net voor bocht 2, niet voor het akkefietje met Alonso ;)
(die lovetap in het begin van je gelinkte filmpje op seconde 2 en 3, waar Perez door dat duwtje ook nog Ocon raakt zie ik nu)

Verder hadden ze voor dat akkefietje met Alonso Hulk ook wel mogen aanspreken.

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 02-05-2018 17:27 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Wel grappig dat "de rest" nu pas aan bod komt @ race review :P bijna 3 dagen lang Max vs Ricciardo madness. 8)7

:') :') 5 min na dat ik dit schreef:

Baku crash suggests Red Bull favours Verstappen
https://www.motorsport.co...vours-verstappen-1032693/

Gaan we weer...

[ Voor 49% gewijzigd door ArcticWolf op 02-05-2018 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:13
YakuzA schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:24:
[...]

Sirotkin kreeg dan ook zijn straf voor het achterop Perez rijden net voor bocht 2, niet voor het akkefietje met Alonso ;)
(die lovetap in het begin van je gelinkte filmpje op seconde 2 en 3, waar Perez door dat duwtje ook nog Ocon raakt zie ik nu)

Verder hadden ze voor dat akkefietje met Alonso Hulk ook wel mogen aanspreken.
True, dat was best een dom foutje die voorkomen had kunnen worden, leek alsof hij zich echt verkeek op het rempunt. Alsnog wel met @DaniëlWW2 eens dat de straf vrij streng is. Het is de eerste ronde, hebben we Bottas dit vorig jaar ook niet een keer of 3 (onbestraft) zien doen in de eerste ronde?

@DaniëlWW2 Dat soort inhaalacties van Alonso worden gelukkig niet meer bestraft sinds het begin van seizoen 2017. Ja het is smerig, maar je bent er aan de binnenkant voorbij, dus diegene die aan de buitenkant rijdt is gewoon het haasje (Vettel had in China de pech dat hij al half op de curb reed).

Ik vind dat ze toe goed erg best goed bij zitten met straffen en dergelijke. Het sturen en bewegen als verdedigen mag wel wat meer duidelijkheid over komen. Het blijft gewoon heel moeilijk als volgende coureur om een actie voor te bereiden als de andere minimale stuurbewegingen blijft maken.
Maar tot nu vind ik alle kritiek en meningen een goed teken van hoe lekker dit seizoen begonnen is! :)

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Apart om Lauda te zien spreken over een vliegtuigramp met 1 van zijn vliegtuigen toen hij nou Lauda Airlines had :P

Aircrash Investigation op NGC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:49
Jasphur schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:47:
Apart om Lauda te zien spreken over een vliegtuigramp met 1 van zijn vliegtuigen toen hij nou Lauda Airlines had :P

Aircrash Investigation op NGC
Laat me raden, het was toen de schuld van Jos Verstappen :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:46
SinergyX schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:43:
[...]
Ik zie liever nog steeds die hele DRS eruit, of gooi die 1sec regel eruit en maak er bv 1x per 2 rondjes gebruik van (tot max van 10 rondjes 'opsparen') en je zelf vrij kan kiezen wanneer je je vleugel open gooit in DRS zones, ongeacht of je nu in die 1sec zone zit of niet.
Als je dan extra DRS 'boosts' kan verdienen door over bepaalde vlakken te rijden wordt het wel erg Mario Kart :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

yorkick schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:27:
@DaniëlWW2 Dat soort inhaalacties van Alonso worden gelukkig niet meer bestraft sinds het begin van seizoen 2017. Ja het is smerig, maar je bent er aan de binnenkant voorbij, dus diegene die aan de buitenkant rijdt is gewoon het haasje (Vettel had in China de pech dat hij al half op de curb reed).
En dat vind ik dus gewoon onzin. Elkaar van de baan afduwen is ook verboden volgens de reglementen, maar mag gewoon. Je positie flink verdedigen en dan moet je maar hopen dat de stewards niet de pik op je hebben.
Ik vind dat ze toe goed erg best goed bij zitten met straffen en dergelijke. Het sturen en bewegen als verdedigen mag wel wat meer duidelijkheid over komen. Het blijft gewoon heel moeilijk als volgende coureur om een actie voor te bereiden als de andere minimale stuurbewegingen blijft maken.
Maar tot nu vind ik alle kritiek en meningen een goed teken van hoe lekker dit seizoen begonnen is! :)
Het is wel een uitzonderlijk seizoen aan het worden. Het is alleen jammer dat de RB14's er al min of meer uit liggen omdat er zoveel mis is gegaan. Kansloos waren ze namelijk zeker niet voor zowel het WDC als WCC. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

RBR en Honda lijken steeds concreter betreffende het 2019 seizoen alleen zal deze waarschijnlijk gepaard gaan met het slachtofferen van Gasly of Hartley.
Although it is understood that any Red Bull-Honda alliance will not result in the kind of financial injection to the team that McLaren enjoyed, there is scope for a stronger alliance than just being engine partners.

One area where Honda is eager to do something different is to get one of its junior drivers in to an F1 seat, which would most likely be with Toro Rosso.

The obvious candidate for this is Nirei Fukuzumi, who is running a joint campaign in Formula 2 and Super Formula this year to help boost his superlicence points potential.

A Fukuzumi promotion to Toro Rosso would mean that one of the team's current drivers Pierre Gasly or Brendon Hartley would have to move aside.
https://www.motorsport.co...s-for-spanish-gp-1032730/

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Humma Kavula schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:47:
RBR en Honda lijken steeds concreter betreffende het 2019 seizoen alleen zal deze waarschijnlijk gepaard gaan met het slachtofferen van Gasly of Hartley.

[...]

https://www.motorsport.co...s-for-spanish-gp-1032730/
GAS door naar RBR als RIC naar een ander team verhuist? #sillyseasonisaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jasphur schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:13:
[...]

GAS door naar RBR als RIC naar een ander team verhuist? #sillyseasonisaan
Er moet wel iets heel geks gebeuren als het Hartley zou worden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
erik91 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:22:
[...]

Dan lijkt het me dat ze toch iets moeten veranderen, ook gezien de andere onderdelen die links en rechts van de wagen af vliegen? Met deze auto niet opnieuw getest worden door de FIA?
Ja, die voldoet vast niet meer aan het minimumgewicht aan het eind van de race. Hoe werkt dat eigenlijk? Ze pakken allemaal marbles op om de auto zwaarder te maken, worden gewogen, maar de helft (ik chargeer) van de onderdelen van de Haas ligt nog ergens op het circuit... Die is dan toch te licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:18:
[...]

Dit dus, ik gok dat Hartley er volgend jaar uit ligt. Terecht overigens, hij lijkt niet echt F1 materiaal te zijn en komt ook vrij consequent te kort op Gasly.

Marko zal allicht al eens gedacht hebben "Yup, daarom heb ik 'm destijds de deur gewezen" :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Finraziel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:36:
[...]

Als je dan extra DRS 'boosts' kan verdienen door over bepaalde vlakken te rijden wordt het wel erg Mario Kart :+
Altijd alles beter dan die onzin van een fanboosts :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:56
Grrrrrene schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:19:
[...]

Ja, die voldoet vast niet meer aan het minimumgewicht aan het eind van de race. Hoe werkt dat eigenlijk? Ze pakken allemaal marbles op om de auto zwaarder te maken, worden gewogen, maar de helft (ik chargeer) van de onderdelen van de Haas ligt nog ergens op het circuit... Die is dan toch te licht?
Volgens mij zitten de meeste auto's (+ coureurs) sowieso al boven het mininumgewicht. Daarnaast zal een carbonnen vleugeltje ook niet zoveel wegen. Zo'n bargeboard weegt misschien een paar honderd gram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:58:
[...]

Volgens mij zitten de meeste auto's (+ coureurs) sowieso al boven het mininumgewicht. Daarnaast zal een carbonnen vleugeltje ook niet zoveel wegen. Zo'n bargeboard weegt misschien een paar honderd gram?
Zou kunnen, maar het zijn nog best wat onderdelen die eraf zijn gevallen. Tel daarbij op een beschadigde vloer (hap eruit), wellicht een wing end plate, paar kilo is het zo. Maar je hebt wel gelijk: de meeste auto's zitten boven het minimumgewicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15

Nu onkentt hij het https://twitter.com/Kevin...s/991733792535539712?s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Finraziel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:36:
[...]

Gewoon zorgen dat als je laatste ligt je in een gigantische kogel kunt veranderen om wat plekken te winnen joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Destruction schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:32:
[...]

Dit dus, ik gok dat Hartley er volgend jaar uit ligt. Terecht overigens, hij lijkt niet echt F1 materiaal te zijn en komt ook vrij consequent te kort op Gasly.

Marko zal allicht al eens gedacht hebben "Yup, daarom heb ik 'm destijds de deur gewezen" :+
Als GAS naar RBR gaat kan het toch niet anders dan dat ze Toro Rosso verkopen?

Wie de f*ck moeten ze dan in die STR gaan plaatsen...

[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 02-05-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Jackson6 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:15:
[...]

Als GAS naar RBR gaat kan het toch niet anders dan dat ze Toro Rosso verkopen?

Wie de f*ck moeten ze dan in die STR gaan plaatsen...
Ik zou zeggen dat als RIC vertrekt bij RBR men Sainz terughaalt en naast Max laat rijden, hij is tenslotte slechts uitgeleend aan Renault.

GAS bij STR en daarnaast een Honda junior, ik heb gelezen dat Honda daar absoluut oren naar zou hebben, en allicht biedt dat ook weer mogelijkheden voor RBR zelf ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Destruction op 02-05-2018 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Destruction schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:21:
[...]

Ik zou zeggen dat als RIC vertrekt bij RBR men Sainz terughaalt en naast Max laat rijden, hij is tenslotte slechts uitgeleend aan Renault.

GAS bij STR en daarnaast een Honda junior, ik heb gelezen dat Honda daar absoluut oren naar zou hebben, en allicht biedt dat ook weer mogelijkheden voor RBR zelf ;)
Zodat Sainz verslagen kan worden door Max waarna hij weer alle speeltjes uit de krib gaat gooien? Nee, ik denk dat Marko daar geen zin in heeft. Sainz kan lekker bij Renault blijven en verslagen worden door Hulkenberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:51:
[...]

Zodat Sainz verslagen kan worden door Max waarna hij weer alle speeltjes uit de krib gaat gooien? Nee, ik denk dat Marko daar geen zin in heeft. Sainz kan lekker bij Renault blijven en verslagen worden door Hulkenberg.
Ja, ik denk ook dat Sainz beter op z'n plaats is bij Renault. Maar de relatie tussen RBR en Renault is natuurlijk aan het bekoelen, Renault wil medio deze maand weten wat RBR gaat doen, RBR vindt dat Renault gewoon moet wachten op hun beslissing. Dat gaat allemaal niet helpen en de kans is vrij groot dat RBR volgend jaar met Honda motoren rijdt, op dat moment is er voor RBR geen enkele reden of noodzaak meer om Sainz bij Renault gestald te laten. Als RIC weggaat kan er wel noodzaak zijn om Sainz bij RBR te parkeren.

Sainz staat gewoon nog onder contract bij RBR, dus als Renault Sainz definitief wil hebben zullen ze dat contract moeten afkopen. Gaan ze dat doen? Ik weet het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Destruction op 02-05-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Of ze schoppen Sainz het Red Bull programma uit als hij niet terug wil naar STR of tweede coureur wil zijn bij RBR die vooral niet moet klagen. O-)

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-05-2018 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:51:
[...]

Vooral pa Sainz is lastig en is zeker geen vriend van Marko :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:52:
[...]

Vooral pa Sainz is lastig en is zeker geen vriend van Marko :)
Ja, op dat vlak zou Sainz er verstandig aan doen om z'n pa te zeggen dat-ie zich erbuiten moet laten allemaal, zo'n man moet toch ook ergens wel snappen dat zijn uitspraken niet heel goed (hoeven te) zijn voor de carriere van zijn zoon :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Destruction schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:32:
[...]

Hartley is wel een hele goede als het gaat om ontwikkeling aan de auto. Hij heeft wat dat betreft ook al goede diensten geleverd aan Porsche. Dus echt waardeloos is ie niet. STR had dit jaar toch al niet al op een WCC gerekend denk ik... :+

Evengoed denk ik inderdaad niet dat ie het gaat redden. Hij kan best een potje sturen, maar potten breken niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Waarom Miami trouwens? Ik dacht dat zo'n vreselijke stad was met betrekking tot logistiek? Ondanks dat de FE daar ook rijdt.

Is het niet veel toffer om als er een Amerikaanse Monte Carlo moet komen om Long Beach weer open te gooien? FE wordt er ook gereden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Jasphur schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:43:
Waarom Miami trouwens? Ik dacht dat zo'n vreselijke stad was met betrekking tot logistiek? Ondanks dat de FE daar ook rijdt.

Is het niet veel toffer om als er een Amerikaanse Monte Carlo moet komen om Long Beach weer open te gooien? FE wordt er ook gereden toch?
Miami betaalt het meest denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@mphilipp Oja, natuurlijk. We hebben het over de F1. Wat was ik denkende... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

sjaool

Every life should have 9 cats

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:18:
[...]

Hartley eindigt vast als testcoureur voor Toro Rosso. Hij is nu ook min of meer als noodoplossing in de wagen gezet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Jasphur schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:43:

Indycar rijdt er ook, komt meer in de buurt van F1 :)
Tof baantje hoor als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:39

Oekol

waka waka hey hey

kevlar01 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:06:
[...]

[video]
Tof baantje hoor als je het mij vraagt.
Maar dit is niet Miami Beach toch? Dit is Long Beach.

Ah je bedoelt 't ook niet als Miami Beach zijnde.

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 03-05-2018 10:12 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

kevlar01 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:06:
[...]
[video]
Tof baantje hoor als je het mij vraagt
Dan heb je daar je reden dat F1 er niet heen gaat. De FIA heeft in haar contracten staan dat er geen concurrerende series op diezelfde baan mogen rijden. En men wil de directe vergelijking niet aan. Anders krijg je weer van die vreselijke discussies over wat nou beter/sneller is enzo. Dus, geen Long Beach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 17:33
mphilipp schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Dan heb je daar je reden dat F1 er niet heen gaat. De FIA heeft in haar contracten staan dat er geen concurrerende series op diezelfde baan mogen rijden. En men wil de directe vergelijking niet aan. Anders krijg je weer van die vreselijke discussies over wat nou beter/sneller is enzo. Dus, geen Long Beach...
Ah dat verklaart een hoop. Formule E rijdt daar natuurlijk niet meer en de Indycar rijdt daar ook niet, dus kan de F1 er naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
[...]

Is dat iets nieuws dan die voorwaarde, had er nooit eerder van gehoord? Was bij Indianapolis voorheen toch ook geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh wat hoop ik dat het regent in Barcelona. Zijn we hopelijk in een keer van het gezeik af. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07

Killjoy

Klingon lawn products

stefanass schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:54:
[...]

Is dat iets nieuws dan die voorwaarde, had er nooit eerder van gehoord? Was bij Indianapolis voorheen toch ook geen probleem?
Indianapolis is voor de IndyCar een ovalcircuit. De F1 gebruikte maar een stukje van de oval en voor de rest het circuit in het middenterrein. En het ovaldeel werd ook nog eens in omgekeerde richting gereden.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:38
stefanass schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:54:
[...]

Ja maar de lay-out van het F1 circuit op Indianapolis is compleet anders dan de Indycar baan. De F1 baan gebruikt maar één bocht en een recht stuk van oval die ze voor de Indycar gebruiken.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
[...]

Is dat zo? Op Montreal hebben ze ook een tijd samen gereden hoor. Indycars zijn een stuk langzamer dus discussie zul je niet krijgen. F1 deelt ook banen met het WEC en Super Formula.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Stefie2010 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:05:
[...]
Is dat zo? Op Montreal hebben ze ook een tijd samen gereden hoor. Indycars zijn een stuk langzamer dus discussie zul je niet krijgen.
Inderdaad. Vaag, ik weet niet beter dan dat er altijd beweerd wordt dat ze dat verbieden in de contracten met de circuits. Vandaar dat je soms een andere layout ziet, extra chicane oid. De directe vergelijking wordt altijd uit de weg gegaan. Kan ook gaan om een bepaalde mate van exclusiviteit, zodat F1 niet op één hoop wordt gegooid met allerlei andere raceklassen die in de buurt komen van F1. F1 is volgens mij altijd de snelste.
F1 deelt ook banen met het WEC en Super Formula.
Dat zijn ook FIA series...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
mphilipp schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:20:
[...]

Inderdaad. Vaag, ik weet niet beter dan dat er altijd beweerd wordt dat ze dat verbieden in de contracten met de circuits. Vandaar dat je soms een andere layout ziet, extra chicane oid. De directe vergelijking wordt altijd uit de weg gegaan. Kan ook gaan om een bepaalde mate van exclusiviteit, zodat F1 niet op één hoop wordt gegooid met allerlei andere raceklassen die in de buurt komen van F1. F1 is volgens mij altijd de snelste.

[...]

Dat zijn ook FIA series...
Wie weet is dat nu wel anders nu er aan Amerikaans bedrijf aan het roer staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mij niets verbazen. En terecht ook. Ric verdwijnt toch aan het eind van het seizoen naar een ander team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37
Jasphur schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:21:
[...]

Wie weet is dat nu wel anders nu er aan Amerikaans bedrijf aan het roer staat?
F1 goes Indy 500 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 16:30
Ik mag toch hopen dat Miami niet in de plaats komt van Baku zoals de geruchten gaan. Vind dat echt een topcircuit, mag van mij nog jaren blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Mee eens, liever Rusland eruit. Maar dat zal politiek wel gevoelig liggen nu :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Brammos85 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:31:
Ik mag toch hopen dat Miami niet in de plaats komt van Baku zoals de geruchten gaan. Vind dat echt een topcircuit, mag van mij nog jaren blijven
Qua circuit vindt ik Baku eigenlijk niet echt geweldig, echter heeft het bij 2 van de 3 races wel chaotische races opgeleverd en in die zin mag het wel op de kalender blijven.

Maar het circuit zelf is niet zo spannend, een extreem lang recht stuk, wat haakse bochten en 3 bochten langs een kasteel, nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 16:24

The Legend

*Plop*

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Stefie2010 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:05:
[...]

Is dat zo? Op Montreal hebben ze ook een tijd samen gereden hoor. Indycars zijn een stuk langzamer dus discussie zul je niet krijgen. F1 deelt ook banen met het WEC en Super Formula.
Mwa volgens mij zit Indycar er niet ver vanaf (iig niet ver van de 2016 autos. Nu met meer downforce kan het verschil wel weer zijn opgelopen).
Mijn idee is dat Indycar tussen F2 en F1 in zit.
Denk dat ze op een baan als bijv Monza aardig in de buurt zouden kunnen zitten, aangezien Indycar ook hoge topsnelheden haalt.

Indycar is een beetje het WSBK en F1 de MotoGP :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Ah, dus dat is er met de olie van de Mercs gebeurd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 15:02
Jezus, dit wordt wel heel triest. Ik ga de link niet eens openen.

Maar tijd voor een race win voor Max. Dan is hij ineens weer geweldig en de nieuwe Senna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
https://nl.motorsport.com...ng-voorkomen-1032987/?s=1
Mij benieuwen als mercedes en ferrari nu slechter presteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

LoeWn schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:41:
[...]

Jezus, dit wordt wel heel triest. Ik ga de link niet eens openen.

Maar tijd voor een race win voor Max. Dan is hij ineens weer geweldig en de nieuwe Senna.
Haha inderdaad, Watson wilt Max ook omruilen voor Gasly, nee die presteert veel 8)7

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ook wel slecht nieuws voor Honda want die had ook een betere quali mode dan Renault. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ArcticWolf schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:58:
[...]

Ook wel slecht nieuws voor Honda want die had ook een betere quali mode dan Renault. 8)7
Dat hoeft toch niet perse? De betere quali mode kan overal vandaan komen. Voor hetzelfde geldt schroeft Renault de motor tijdens de kwalificatie maar voor 95% open, waar Honda deze wel 100% open schroeft. Honda kiest dan dus puur ervoor om meer risico te lopen met bv schade, waar Renault voorzichtiger aan doet/minder op de limiet rijdt. En daarnaast kunnen er uiteraard nog meer dingen zijn waardoor de Honda beter is in de kwalificatie.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mooi om eens een stuk van een insider te lezen die het gewoon houdt bij wat hij ziet, en niet voorgeschiedenis of voorkeuren erbij betrekt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 24-09 23:35
DaniëlWW2 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Oh wat hoop ik dat het regent in Barcelona. Zijn we hopelijk in een keer van het gezeik af. O-)
Hé, doe eens niet hopen. Wil wel lekker droog zitten en als ik de weersvoorziening check heb ik niks te klagen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

@DaniëlWW2 Jinxed het weer eens en tijdens raceday is het kurkdroog :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Ari Gold schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:49:
[...]

Hé, doe eens niet hopen. Wil wel lekker droog zitten en als ik de weersvoorziening check heb ik niks te klagen. :+
Inderdaad ja. Normaal vind ik regen wel leuk, maar als ik zelf bij het circuit sta toch maar niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

FIA dicht het loophole mbt olie verbranden nog verder

https://www.motorsport.co...il-burn-loophole-1032975/

Dit is vooral specifiek voor de qualy waar geen olie vanuit een extra (ancillary) olietank het systeem in mag gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik was benieuwd waar jullie tijdens de race zo snel aan die uitspraken van straffen komen. Via een Twitterpagina of iets dergelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Twitter, publicaties van de FIA, commentatoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:09:
Hoi,

Ik was benieuwd waar jullie tijdens de race zo snel aan die uitspraken van straffen komen. Via een Twitterpagina of iets dergelijk?
Correct. Twitter is over het algemeen de eerste bron van informatie.
Het is dan ook de schuld van de F1 dat ik Twitter weer veel gebruik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 24-09 23:35
Jasphur schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:27:
[...]

Ik dacht van Ericsson. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:27:
[...]

Haha, ik ben er ook bang voor. Wat zijn de niet te missen pagina's volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:32:
[...]

Haha, ik ben er ook bang voor. Wat zijn de niet te missen pagina's volgens jullie?
Uiteraard je favoriete teams en rijders. Daarnaast diverse Autosport journalistiek en natuurlijk de F1 en FIA zelf. Ik volg dan ook nog SKY, Scarbs, Sutton Images etc etc.

Gewoon doorklikken als je iemand bent gaan volgen. De ‘misschien wil je dit persoon ook volgen’ knop is redelijk goed wat dat betreft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:32:
[...]

Heb hier zelf een lijstje gemaakt van accounts die ik wel interessant vind om tijdens F1 weekenden te volgen: https://twitter.com/FreyrJoster/lists/f1

Verder heb je hier alle rijders en teams: https://twitter.com/F1icom/lists/f1-drivers-and-teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

De 'echte' fan heeft toch gewoon de F1 App en een betaald abo? Dan zie je alles. Nog sneller ook. Erg grappig tijdens quali, want de (digitale) TV loopt soms wel 7s achter. Dus de poletijd zie je altijd eerder dan Mol het kan uitroepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mphilipp schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:52:
De 'echte' fan heeft toch gewoon de F1 App en een betaald abo? Dan zie je alles. Nog sneller ook. Erg grappig tijdens quali, want de (digitale) TV loopt soms wel 7s achter. Dus de poletijd zie je altijd eerder dan Mol het kan uitroepen.
Heb de betaalde app ook, maar vind het juist wel vervelend dat het voorloopt op de tv. Je ziet inhaalacties al voordat ze op tv zijn... Een vertragingsknop zou niet gek zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23
mphilipp schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:20:
[...]
F1 is volgens mij altijd de snelste.
Op normale circuits wel, op ovals zijn de Indycars sneller. Monza zou wel eens spannend kunnen zijn.
MikeyMan schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:54:
[...]
Heb de betaalde app ook, maar vind het juist wel vervelend dat het voorloopt op de tv. Je ziet inhaalacties al voordat ze op tv zijn... Een vertragingsknop zou niet gek zijn.
Je kunt de weergave in de app even pauzeren, en daarna weer op play drukken.

[ Voor 42% gewijzigd door alexbl69 op 03-05-2018 13:55 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
mphilipp schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:52:
We hadden het hier over randinformatie :)
Niet over live wedstrijdinformatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:57

ATS

mphilipp schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:46:
[...]

Miami betaalt het meest denk ik :)
Ik denk van niet eigenlijk. LM is, zo heb ik begrepen, geen fan van locaties als Baku die puur voor het geld op de kalender staan. Miami heeft natuurlijk veel meer een racehart dan Baku, en ik denk dat ze redeneren dat het goed zou zijn voor de F1 als ze die stad ook aan doen. Het zou me niet verbazen als er ook nog een keer iets aan de westkust van de VS bij komt.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1