[F1] Seizoen 2018 - deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste
Acties:
  • 570.134 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:58
BCC is ook weer lekker olie op het vuur gooien *zucht*

https://www.bbc.com/sport/formula1/43775631

PVoutput---->3825wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:57

Destruction

(ex-)Automonteur

Ben benieuwd hoe dat verloopt. Heb 's een keer foto's gezien van een commentaarpositie zoals die door/voor Olav wordt ingericht. Ga er maar aan staan om in je ééntje 5 schermen te volgen en daar een verhaal van te maken dat voor iedereen volgbaar is. Geen wonder dat Olav wel 's wat mist of iets zegt en daar toch later weer op terug moet komen. Met een goede taakverdeling zie ik duo-commentaar wel zitten iig :)

Een beetje zoals Sky doet/deed met Brundle en Coulthard (ik kijk al een tijdje geen Sky meer dus ik kan me in de namen vergissen), de heren vullen elkaar aan en dat werkt gewoon perfect dan.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Destruction schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:09:
[...]

Ben benieuwd hoe dat verloopt. Heb 's een keer foto's gezien van een commentaarpositie zoals die door/voor Olav wordt ingericht. Ga er maar aan staan om in je ééntje 5 schermen te volgen en daar een verhaal van te maken dat voor iedereen volgbaar is. Geen wonder dat Olav wel 's wat mist of iets zegt en daar toch later weer op terug moet komen. Met een goede taakverdeling zie ik duo-commentaar wel zitten iig :)

Een beetje zoals Sky doet/deed met Brundle en Coulthard (ik kijk al een tijdje geen Sky meer dus ik kan me in de namen vergissen), de heren vullen elkaar aan en dat werkt gewoon perfect dan.
Craig SlaterDavid Crofty als aanvoerder, en Martin Brundle inderdaad als co-host ;)

Hoop dat van de garde Olav kan helpen om meer dingen te zien. zou het kijkgenot inieder geval verhogen :) we wachten af tot spanje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik begrijp de zucht niet zo. Stats liegen er niet om.
Hoewel stats natuurlijk lang niet het hele verhaal vertellen denk ik dat RIC nu echt nog wel beter is hoor als overall package.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 19:12
UltraSub schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:20:
[...]

Hoewel stats natuurlijk lang niet het hele verhaal vertellen denk ik dat RIC nu echt nog wel beter is hoor als overall package.
Dergelijke stats doe je aan het eind van dit seizoen.
Dit is gewoon azijn pissen op een laag niveau. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:41
demonic schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:16:
[...]

Craig Slater als aanvoerder, en Martin Brundle inderdaad als co-host ;)
Craig Slater is van Sky Sports News. Jullie bedoelen David Croft (/Crofty). David Coulthard zat bij BBC en nu bij Channel 4, maar ik heb geen idee of hij daar ook commentaar doet of alleen als expert in pre-/post-show.

Overigens doet Martin Brundle al veel langer het duo commentaar. Veel oude races op YouTube (mid 90s, begin 00s) zijn met commentaar van Murry Walker en Martin Brundle.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:15

Martinspire

Awesomeness

Zoals anderen zeiden is het inderdaad vreemd om een dergelijke vergelijking nu te maken. Bovendien zijn ze erg selectief met de statistieken. Wins in de carriere is natuurlijk totaal niet te vergelijken. Ricciardo rijd al zijn 4e jaar bij RBR, logisch dat ie qua podiums en wins hoger staat dan. Ook gemiddeld per race. Bij attack verwacht ik ook minstens een gemiddelde startpositie sinds ze teamgenoten zijn, gemiddelde score per race (exclusief DNF), aantal inhaalacties per race en iets meer dan alleen "aantal keer dat ie zichzelf heeft uitgeschakeld" (waarvan ik me niet kan voorstellen dat het 10 puur verstappen fouten zijn maar ze bv ook Singapore 2017 meetellen e.d. Misschien zelfs de Verstappen vs Hamilton van Bahrein dit jaar, het zou oneerlijk zijn).

Goed, ze moeten wat te schrijven hebben, maar het is wel duidelijk dat Verstappen even de grond in geboord moet worden voor wat clicks en nutteloze berichten om straks weer "de herrijzing van Verstappen" te kunnen bulderen. Niet dat ie ook maar iets gaat veranderen aan zijn rijstijl.

Het is overigens algemeen bekend dat Ricciardo voorzichtiger rijdt, mede daardoor crashed ie minder vaak en harkt ie betrouwbaarder zijn punten binnen. Echter blijf ik 6 races op 4 seizoenen RBR mager vinden. Waarbij ie ook nog eens meerdere keren geholpen is door externe factoren. Ik kan me geen enkele race van hem winnen waar ie dominant was en uiteindelijk won. En dat is ook meteen zijn probleem en wat mij betreft de reden dat ie niet al bij Ferrari of Mercedes rijdt. De enige reden dat ik hem RBR zie verlaten is dat ie geen tweede viool naast Max wil spelen. Maar die gaat ie echt niet verslaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2018 22:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:37

iichel

Gazoooo

Ricciardo is altijd agressief (zie China) maar wel bedachtzaam in waar en bij wie hij het doet.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:58
UltraSub schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:20:
[...]

Dan zal ik wel.een grote oranje Max bril op hebben want ik ben het daar niet mee eens.

Max heeft doorgaans maar een paar maanden nodig om daarna erg snel te zijn en bijna onverslaanbaar. Max doet mij in een aantal opzichten denken aan Senna mijn vroegere idool. Uit dezelfde Racehout gesneden en hoe hij behandeld wordt door de pers en coureurs. En achteraf zullen we weer zeggen "Ja dat was een grote, weet je nog" mark my words. Dus ja "zucht" dekte de lading wel voor mij.

PVoutput---->3825wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:00
Oh je bedoelt BBC? Het eerste wat ik dacht was dat BBC een of andere marketingstunt had bedacht. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:44

vhal

ಠ_ಠ

sjaool schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:08:
Ik hoop alleen wel dat hij dan zijn stopwoordje "eigenlijk" heeft afgeleerd. :P
Ach, het kan nog erger....For sure....you know :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

vhal schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 01:16:
[...]

Bwoah... :+

btw als iedereen hier nu even op Max stemt in die poll van de BBC, kunnen we mooi dat stukje sensatiejournalistiek de nek omdraaien... :P

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 24-04-2018 01:22 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vhal schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 01:16:
[...]

Hebben ze die for sure verzameling van Youtube gehaald? :o kan hem niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 09:32

Tripl3 D

Brother in Arms

sjaool schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 01:19:
[...]

Bwoah... :+

btw als iedereen hier nu even op Max stemt in die poll van de BBC, kunnen we mooi dat stukje sensatiejournalistiek de nek omdraaien... :P
Hmmz 74% nu voor Ricciardo, dat gaat lastig worden.....

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Tripl3 D schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 07:57:
[...]
Hmmz 74% nu voor Ricciardo, dat gaat lastig worden.....
Ligt eraan wat de verstaat onder 'beste coureur'. Over één ronde is Max de snellere van de 2, maar Ricciardo haalt simpelweg betere resultaten.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je bent zo goed als je laatste race....

Hopelijk haalt Max er positieve motivatie uit om alles weer recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alexbl69 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:01:
[...]

Ligt eraan wat de verstaat onder 'beste coureur'. Over één ronde is Max de snellere van de 2, maar Ricciardo haalt simpelweg betere resultaten.
Max is in de race ook vaak sneller maar door foutjes of akkefietjes met andere coureurs lijken de resultaten op papier slechter. Ricciardo is gewoon een behoudender coureur en daarmee eigenlijk best saai. Wil niet zeggen dat ik hem slecht vind hoor. ;)

In het nieuwsbericht wordt Maldonado er ook nog met de haren bij getrokken, dat geeft meteen ook de insteek van het artikel weer.

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 24-04-2018 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Roamor schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:07:
Je bent zo goed als je laatste race....

Hopelijk haalt Max er positieve motivatie uit om alles weer recht te trekken.
Vooral dat. Verstappen heeft de afgelopen jaren mooie dingen laten zien en ik denk dat hij uiteindelijk beter is dan Ricciardo. De laatste races heeft hij echter weinig goeds laten zien en dat zit vers in de gedachten van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
RobertMe schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:22:
[...]

Craig Slater is van Sky Sports News. Jullie bedoelen David Croft (/Crofty).

Overigens doet Martin Brundle al veel langer het duo commentaar. Veel oude races op YouTube (mid 90s, begin 00s) zijn met commentaar van Murry Walker en Martin Brundle.
8)7 :F

David Crofty met zijn #AskCrofty

Geen idee waar ik gisteren zat met mijn hoofd xD

En inderdaad, Martin doet het al een tijdje, heel leuk om oude races terug te kijken en dan zijn stem te horen. Vergelijkbaar met Olav :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
sjaool schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:09:
[...]
Max is in de race ook vaak sneller maar door foutjes of akkefietjes met andere coureurs lijken de resultaten op papier slechter. Ricciardo is gewoon een behoudender coureur en daarmee eigenlijk best saai. Wil niet zeggen dat ik hem slecht vind hoor. ;)

In het nieuwsbericht wordt Maldonado er ook nog met de haren bij getrokken, dat geeft meteen ook de insteek van het artikel weer.
De resultaten lijken op papier niet slechter, ze zijn slechter.

En we kunnen dit weglachen, maar als dit de tendens wordt in een toonaangevend land als het VK dan zal Red Bull dat zeker niet doen. Natuurlijk, met lief zijn win je geen races, maar het lijkt me voor de ontwikkeling van Verstappen goed dat hij even 2 of 3 races iets defensiever gaat rijden en in de eerste plaats voor een resultaat gaat. Hij zal moeten proberen uit deze negatieve spotlight te komen.

Hij loopt nu het risico dat elk incident waar hij bij betrokken is automatisch aan hem toegeschreven wordt, ongeacht de veroorzaker. Dit is de situatie waar Maldonado en later (tijdelijk) Grosjean ook in terecht is gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 11:48
Olav en Doornbos hebben ook al eens een paar keer duo commentaar gedaan (geloof in de SBS/RTL tijd nog). Dat beviel toen ook best wel.

Doornbos kon toen meteen ervoor zorgen dat de rare ideeen die Olav in zijn hoofd gehaald had (omdat hij bijv 2 coureurs van hetzelfde team omgewisseld had, en tot de conclussie kwam dat 1 van de 2 een probleem had) kon laten varen, ipv dat hij 5 minuten met dat idee bleef zitten.

Altijd een beetje het idee gehad overigens dat Olav gewoon het in zijn eentje wilde doen, en een 2e commentator als een bedreiging zag. Daarom dat hij die kneus van een Plooij als pitreporter heeft, is een vriendje van hem, dus geen bedreiging.

[ Voor 22% gewijzigd door ThaStealth op 24-04-2018 08:46 ]

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-09 19:14
alexbl69 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:37:
[...]

Verstappen heeft ook gewoon vaker pech gehad dan Ricciardo. Dat vertekent ook wel een heleboel. Verstappen lag vaak voor Ricciardo als zijn auto er weer mee ophield. De grap dat Ricciardo de auto van Max sabboteerde werd niet voor niets gemaakt.
En we kunnen dit weglachen, maar als dit de tendens wordt in een toonaangevend land als het VK dan zal Red Bull dat zeker niet doen. Natuurlijk, met lief zijn win je geen races, maar het lijkt me voor de ontwikkeling van Verstappen goed dat hij even 2 of 3 races iets defensiever gaat rijden en in de eerste plaats voor een resultaat gaat. Hij zal moeten proberen uit deze negatieve spotlight te komen.

Hij loopt nu het risico dat elk incident waar hij bij betrokken is automatisch aan hem toegeschreven wordt, ongeacht de veroorzaker. Dit is de situatie waar Maldonado en later (tijdelijk) Grosjean ook in terecht is gekomen.
Max krijgt nu al onterecht de schuld van incidenten, bijvoorbeeld met een sandwich tussen 2 ferrari's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:43
Het is net als met mannen en vrouwen in het verkeer. Mannen kunnen in principe beter rijden en toch veroorzaken ze meer ongelukken :+ Zo ook met Max, hij kan beter rijden maar door teveel risico te nemen gaat het uiteindelijk toch fout.

Daarom is voor nu Ricciardo ook de betere rijder maar Max is degene met het meeste potentieel.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
redwing schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:49:
Het is net als met mannen en vrouwen in het verkeer. Mannen kunnen in principe beter rijden en toch veroorzaken ze meer ongelukken :+ Zo ook met Max, hij kan beter rijden maar door teveel risico te nemen gaat het uiteindelijk toch fout.

Daarom is voor nu Ricciardo ook de betere rijder maar Max is degene met het meeste potentieel.
Denk niet dat Ricciardo zo blij zal zijn met deze vergelijking :+.

Maar het klopt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

RIC naar Ferrari? Silly season begint na 3 races al :D

https://www.motorsportmag...os-itchy-feet-and-ferrari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Yep, op papier. Maar "lies damned lies and statistics". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:32

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

sjaool schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:09:
[...]

In het nieuwsbericht wordt Maxdonado er ook nog met de haren bij getrokken, dat geeft meteen ook de insteek van het artikel weer.
FTFY...

:)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hey, ik ben fan van Maldonado... een geweldige coureur om naar te kijken ondanks zijn fratsen. :P ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

sjaool schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:20:
[...]

Hey, ik ben fan van Maldonado... een geweldige coureur om naar te kijken ondanks dankzij zijn fratsen. :P ;)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]
het lijkt me voor de ontwikkeling van Verstappen goed dat hij even 2 of 3 races iets defensiever gaat rijden en in de eerste plaats voor een resultaat gaat. Hij zal moeten proberen uit deze negatieve spotlight te komen.
Ik denk niet dat Verstappen er echt wakker van zal liggen of zijn rijstijl gaat aanpassen.

Wel denk ik dat ie gaat leren van de mislukte poging op Hamilton. Die gaat in dat soort bochten kijken hoeveel grip er ligt en of acties mogelijk blijven. Zeker achter een safety car. Hij verloor gewoon grip door de hoeveelheid marbles. 15 ronden ervoor had die move gewoon gelukt geweest. Dát is de reden dat ie straks zo'n move afbreekt, niet omdat ie rustiger aan wil doen.

En bij Vettel was het een inschattingsfout, ook niet iets waar ie veel aan gaat veranderen. Dat de media er op inspringt boeit hem niks. Dat deed het bij de acties waarbij ie Ferrari tegen werkte in de vorige seizoenen ook niet en gaat nu ook niet gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:59

mphilipp

Romanes eunt domus

Maak je toch allemaal niet zo druk om wat de pers schrijft. Als Max bij wijze van spreken a.s.zondag de GP wint vanaf pole, is hij de grote held en heeft niemand het meer over China. Negatieve kritiek hoort erbij en is ook voor een groot deel terecht. Max maakt fouten, net als anderen. Maar dat Hamilton en Senna die fouten ook hebben gemaakt, wil niet zeggen dat de kritiek niet terecht is.
Ik maak me er niet druk om; mijn leven hangt niet van Max af. Vanaf vrijdag gewoon weer van het racegeweld genieten en hopen dat het zondag goed gaat. Er zo lang over door blijven zeuren maakt het echt niet beter, en de kritiek wordt niet minder waar... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Porsche met de jaarlijkse overweging om de F1 in te aan:
https://www.thecheckeredf...ntry-says-gerhard-berger/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De FIA gaat toch mogelijk iets meer checken of regels aanpassen bij wat teams doen met de blown rear wings:
https://www.motorsport.co...-exhaust-blowing-1029656/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-09 21:32
Soort OffTopic, maar ga denk toch met die Pinksterdagen naar de jumbo zandvoort racedagen (hoe het ook mag heten). Ja het zal belachelijk druk zijn, maar voor relatief gratis toch een F1 auto weereens horen/voorbij zien komen.

Geen idee of ze een oude V8 of een nieuwe(re) geen inzetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sniffels schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:39:
Soort OffTopic, maar ga denk toch met die Pinksterdagen naar de jumbo zandvoort racedagen (hoe het ook mag heten). Ja het zal belachelijk druk zijn, maar voor relatief gratis toch een F1 auto weereens horen/voorbij zien komen.

Geen idee of ze een oude V8 of een nieuwe(re) geen inzetten
Er is al bevestigd dat het een V8 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 26-09 21:32
MikeyMan schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:42:
[...]

Er is al bevestigd dat het een V8 wordt.
Ahok, had mijzelf nog niet helemaal ingelezen.. opzich beter voor de geluids-ervaring natuurlijk.
Zal vast langs de file ergens mn motor tussen kunnen proppen om relatief te gaan en staan (lees vertrekken) waar ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ervan uitgaande dat mevrouw Pinkham veel Britse volgers heeft: dan geeft men dus toch flink de voorkeur aan hun kolonie :P

https://twitter.com/natal...s/988720327583764483?s=21

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik weet niet waarom maar RIC lijkt me helemaal niet het type om blij te worden van gekonkel bij Ferrari...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:52:
Ervan uitgaande dat mevrouw Pinkham veel Britse volgers heeft: dan geeft men dus toch flink de voorkeur aan hun kolonie :P

Nathalie O+

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/A9Dmc/07cfb4cb40.png

Tja, beetje overdreven neergezet als je het mij vraagt. Ricciardo is gewoon de volwassenere coureur op dit moment. Of dit raar is? Wat mij betreft niet. RIC is een stukje ouder. Het is eerlijker om ze op dezelfde leeftijd te vergelijken lijkt mij dan?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jasphur schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:52:

En dan wint Max een race en is het weer totaal andersom. Nee, die Engelsen, Duitsers en Italianen maken zich altijd belachelijk door zo makkelijk heen en weer te switchen na aanleiding van de laatste race. Zo hadden ze ook duidelijk een voorkeur aan rijders die aan het eind van het seizoen een paar goede races reden. En zo zijn ze ook altijd snel in het kwalijk nemen van de coureur voor een fout terwijl we in deze tijd toch nooit 100% kunnen zeggen dat het door de rijder kwam, daar software en hardware teveel invloed hebben op de rijkunsten. En ook te vaak is het de schuld van de andere rijder dan hun favoriet. Hamilton kan niks fout doen, die kon natuurlijk niks doen tegen Max in Bahrein en ook Kimi of Vettel kan nooit de sandwich voorkomen, terwijl ze toch echt zelf naar binnen sturen.

En als je jezelf dan eens daarover uitlaat op bv Reddit, wordt je keihard gedownvote. Een Max-flair helpt dan ook niet, maar ik ga me niet laten intimideren als ik het eens oneens ben met de meerderheid, wetende dat ik met een andere flair wel bovenaan zou staan...

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2018 16:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Nee jullie Nederlanders zijn lekker objectief als het over Max gat :P het halve race topic zit vol met max max max terwijl er nog 19 andere gasten rondrijden :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 08:49
Wou je het over Stoffel hebben dan? ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Jullie duidelijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:21
daar gaat het ook al zeer regelmatig over hoor:) Kan me nog een discussie herinneren waarin gezegd wordt dat STR nu ook niet presteert omdat hij totaal niet weet hoe hij zijn auto af moet stellen (vorig jaar is Massa een paar keer zijn redding geweest)

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

iichel schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:26:
Nee jullie Nederlanders zijn lekker objectief als het over Max gat :P het halve race topic zit vol met max max max terwijl er nog 19 andere gasten rondrijden :P
Oh ik volg de rest ook zeker wel, maar zie hier genoeg objectieve mensen tussen zitten. Wetende dat er veel mensen voor Max kijken en reageren, heeft dat wel zijn effect op dit topic. Net als dat er anti-max fans meelezen en mensen die hun nieuws van andere broadcasters halen en daardoor met andere informatie en meningen komen (al denken ze vaak dat ze dan meteen gelijk hebben en dat is ook weer niet waar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Leoon. schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:39:
[...]

Nathalie O+

[afbeelding]

Tja, beetje overdreven neergezet als je het mij vraagt. Ricciardo is gewoon de volwassenere coureur op dit moment. Of dit raar is? Wat mij betreft niet. RIC is een stukje ouder. Het is eerlijker om ze op dezelfde leeftijd te vergelijken lijkt mij dan?
Tsjah, Twitter en Reddit zijn de rioolputjes van het internet, dus zou ook niks anders verwachten :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 14:00
Veel fans klagen over het gebrek aan inhaalacties in de Formule 1. Vind jij dit ook jammer of geeft het inhalen je sinds 2017 meer voldoening?

"Nee, ik vond het bijvoorbeeld in 2016 veel leuker. Je kon elkaar beter volgen en op de een of andere manier gaf het meer voldoening. Sinds 2017 is het een stuk moeilijker en minder leuk om echt tegen elkaar te racen. De remafstand is korter en het is gewoon zo moeilijk om elkaar te volgen. De auto kan ook vreemde bewegingen maken en opeens uitbreken."
Bron https://www.verstappen.nl/nl/article/10706/

Eerst al die coureurs zeuren om bredere wielen zodat ze harder door de bocht kunnen en dan klagen dat het moeilijker inhalen is.
Ja natuurlijk is het moeilijker inhalen.

Er hoeft minder afgeremd te worden en ze kunnen harder remmer en de auto's zijn breder.

Gewoon weer terug naar die smallere banden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wij willen het best over die reserve Nederlander hebben als hij eens de eerste ronde doorkomt zonder enorme problemen en eens echt goed presteert. Stoffel laat echt wel wat zien, wat nauwelijks in beeld komt, maar het is vooral de schade van ronde een herstellen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
YakuzA schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:32:
[...]

Tsjah, Twitter en Reddit zijn de rioolputjes van het internet, dus zou ook niks anders verwachten :)
Vind Facebook (en Reddit) veel erger dan Twitter eigenlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:07:
[...]

Wij willen het best over die reserve Nederlander hebben als hij eens de eerste ronde doorkomt zonder enorme problemen en eens echt goed presteert. Stoffel laat echt wel wat zien, wat nauwelijks in beeld komt, maar het is vooral de schade van ronde een herstellen. ;)
Het probleem van Stoffel is dat hij gewoon enorm in de schaduw van Alonso staat en daarom een beetje ondersneeuwt. En de McLaren nou niet een match is met de Red Bull, helaas. Overigens is de laatste keer dat ik en landgenoot in de F1 had een Toro Rosso rijder geweest die nu de Formule E rijdt. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:15
Leoon. schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:39:
[...]

Nathalie O+

[afbeelding]

Nja zo kan je het wel heel ver zoeken, men vergelijkt meestal gewoon 2 teamgenoten want dezelfde wagen, dus eerlijke vergelijking.
Om bij Max nu altijd uitzonderingen te maken, nee die 2 in je post hebben misschien momenteel gewoon gelijk?
Men wilt ook pas Max met Lewis vergelijken wanneer ze in dezelfde auto zitten, dan mag niet plots de leeftijd erbij gehaald worden als zou blijken dat Lewis beter is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:17
iichel schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:10:
[...]

Het probleem van Stoffel is dat hij gewoon enorm in de schaduw van Alonso staat en daarom een beetje ondersneeuwt. En de McLaren nou niet een match is met de Red Bull, helaas. Overigens is de laatste keer dat ik en landgenoot in de F1 had een Toro Rosso rijder geweest die nu de Formule E rijdt. :P
ALO is inderdaad behoorlijk uitgesproken, zichtbaar en met een eigen imago. VAN is daar echt nog zoekende en voorzichtig in. Hij moet wel dit seizoen met deze betere wagen gaan laten zien dat hij wel in de f1 thuishoort. (cameratijd/exposure verzamelen dus.(On-track gevechten met de bovenkant van de middenmoot dus.))

* nachtnet denkt dat VAN een behoorlijk onderschatte courreur is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Ik heb zowel in China als in Australie wel een paar inhaalacties alsmede goeie starts van Vandoorne gezien volgens de lijst, maar die werden niet op TV getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
VET heeft op zijn stuurtje 1 flippertje meer dan RAI.. Iemand een idee waarom?
https://www.formula1.com/...heel-continues-to-ev.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ei9pda3JhVj8yyXanSgrqPh4/full.jpg

spoiler:
Vast niet het knopje om de strategie van Kimi om zeep te helpen, dat kunnen ze aan de pitwal zelf wel.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Volgens de geruchten *zou* het iets te maken kunnen hebben met exhaust blowing van de achtervleugel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
https://www.auto-motor-un...ull-rb14-fotos-geheimnis/

Kon zo snel niet vinden of het hier al langs was gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

nachtnet schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:25:

[afbeelding]

spoiler:
Vast niet het knopje om de strategie van Kimi om zeep te helpen, dat kunnen ze aan de pitwal zelf wel.. :N
Beetje late to the party @nachtnet ;)
YakuzA schreef op donderdag 19 april 2018 @ 18:12:
Kewl, een extra geheim handeltje aan Vettel zijn stuur:
[video]

Ik gok op een override om de mgu-k vol aan te zetten :)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[afbeelding]
Misschien voor een extra shotje olie? Volgens AMuS is Mercedes de veilige kant opgegaan met het olieverbruik maar zit Ferrari nog steeds tegen het randje aan met hun maximale olieverbruik. De reden waarom Ferrari het op power zo goed doet t.o.v. Mercedes?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk trouwens dat ik het antwoord heb waarom er nu zoveel gezeur is over Max. We missen in de huidige F1 line-up van coureurs een overduidelijke prutser die de "Maldonado" rol kan vervullen. :+

Denk er maar eens even over na. Sinds Max in 2015 zijn intrede maakte, waren er altijd wel "Maldonado's.

2015: Dit was helaas het laatste jaar van de meester van de crash -O-
2016: Palmer nam het zitje van de meester over, en stelde ons niet teleur. Grosjean was ook een aardige aanvulling die de voorgaande jaren als teamgenoot van de meester ook het nodige aan crashes deed.
2017: Hier hadden we natuurlijk Palmer weer, maar ook Stroll en Grosjean. Verder hadden we nog ander leedvermaak zoals McLaren-Honda.
2018: Hier missen wel gewoon een duidelijk mikpunt. Williams en Sauber zijn slecht wat niet echt een verrassing is. McLaren is ook best slecht, maar niet zo slecht om ze tot mikpunt te maken. Verder is iedereen eigenlijk wel competitief. Dan maakt Max een paar stomme fouten en heeft hij weer eens pech met zaken en is hij het mikpunt geworden.

De oplossing is dus om Maldonado terug in de F1 te krijgen. Is beter voor iedereen. Oke, behalve voor Hamilton. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@DaniëlWW2 zeg je nu werkelijk dat Palmer een aanvulling voor het veld was? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
YakuzA schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:11:
[...]

Beetje late to the party @nachtnet ;)

[...]
Helaas niemand, toen en nu die een goede suggestie doet :N :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:12:
@DaniëlWW2 zeg je nu werkelijk dat Palmer een aanvulling voor het veld was? :X :+
Ja. Iemand moet de rol van slechtste coureur vervullen. :+

In ander nieuws. Je kan hem echt niet haten. Geweldige vent is het ook. :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5Wn6ZxCu2-Y]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:42:
Ik denk trouwens dat ik het antwoord heb waarom er nu zoveel gezeur is over Max. We missen in de huidige F1 line-up van coureurs een overduidelijke prutser die de "Maldonado" rol kan vervullen. :+

Denk er maar eens even over na. Sinds Max in 2015 zijn intrede maakte, waren er altijd wel "Maldonado's.

2015: Dit was helaas het laatste jaar van de meester van de crash -O-
2016: Palmer nam het zitje van de meester over, en stelde ons niet teleur. Grosjean was ook een aardige aanvulling die de voorgaande jaren als teamgenoot van de meester ook het nodige aan crashes deed.
2017: Hier hadden we natuurlijk Palmer weer, maar ook Stroll en Grosjean. Verder hadden we nog ander leedvermaak zoals McLaren-Honda.
2018: Hier missen wel gewoon een duidelijk mikpunt. Williams en Sauber zijn slecht wat niet echt een verrassing is. McLaren is ook best slecht, maar niet zo slecht om ze tot mikpunt te maken. Verder is iedereen eigenlijk wel competitief. Dan maakt Max een paar stomme fouten en heeft hij weer eens pech met zaken en is hij het mikpunt geworden.

De oplossing is dus om Maldonado terug in de F1 te krijgen. Is beter voor iedereen. Oke, behalve voor Hamilton. :Y)
Zo'n lijstje maken en dan de slopers Massa, Magnussen en Raikkonen niet meenemen :F

Vooral bij Massa heb ik hem in minimaal 3/4 van de wedstrijden van vorig jaar wel ergens met iemand contact zie maken. Dat die gozer buiten de aandacht van de media is gebleven wbt slopen is me nog altijd onduidelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Martinspire schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:44:
[...]

Zo'n lijstje maken en dan de slopers Massa, Magnussen en Raikkonen niet meenemen :F

Vooral bij Massa heb ik hem in minimaal 3/4 van de wedstrijden van vorig jaar wel ergens met iemand contact zie maken. Dat die gozer buiten de aandacht van de media is gebleven wbt slopen is me nog altijd onduidelijk.
Zo kan ik Bottas, Perez, Ocon, Sainz etc ook wel meenemen. Verder vind ik Kimi echt niet eerlijk.

Wel moet ik toegeven dat ik er eentje echt ben vergeten. Kvyat. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
nachtnet schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:16:
[...]

Vergeef me als ik het artikel per ongeluk citeer maar ik meende ergens gelezen te hebben dat hij hiermee een soort van manual control over de hybride systemen had waarmee hij de mgu-h/turbo alvast op kan spinnen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:16:
[...]

Ik las gister ergens een artikel over de uitlaatgassen over de kleine achtervleugel onder de achtervleugel heen sturen. Dat heeft Renault standaard en de auteur van het artikel dacht dat VET dit met dat extra knuppeltje aan en uit kon zetten. Op die manier krijg je extra downforce of juist weer minder.

Ik heb dit artikel niet geplaatst omdat ik het eigenlijk veelte pure speculaas vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@Jasphur Wel speculaas over wat het is.. maar juist daarom intrigerend waarom VET wel een flippertje heeft & RAI niet. Wat heeft Ferrari gevonden waar VET zijn voordeel mee mag doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:30:
@Jasphur Wel speculaas over wat het is.. maar juist daarom intrigerend waarom VET wel een flippertje heeft & RAI niet. Wat heeft Ferrari gevonden waar VET zijn voordeel mee mag doen?
Nouja, het kan ook zijn dat het iets is dat RAI op een andere manier beheerst of waar RAI helemaal geen voordeel uit kan halen omdat zijn rijstijl gewoon anders is. De indeling van die stuurtjes is volgens mij deels persoonlijk afgestemd op de coureur.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Het kan ook gewoon de knop voor het (thee)water zijn he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
als het een gewoon knopje zou zijn zouden ze wel een simpele switch nemen. met een levertje lijkt het iets te zijn met een bijtpunt of traject.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:41
nachtnet schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:39:
als het een gewoon knopje zou zijn zouden ze wel een simpele switch nemen. met een levertje lijkt het iets te zijn met een bijtpunt of traject.
Ik heb een video van Motorsport gezien met Scarbs die wel heel stellig beweerd dat het daadwerkelijk om de draaiing gaat. Ik weet niet meer precies hoe hij het noemde, maar het is in ieder geval geen aan/uit switch die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@RobertMe Klopt. Dat is het filmpje bij dit artikel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
+2 voor Jumbo. Top Reclame.

[ Voor 45% gewijzigd door nachtnet op 25-04-2018 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:19:
Ja. Iemand moet de rol van slechtste coureur vervullen. :+
Daar hebben we Stroll toch al voor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dat petje, altijd dat petje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 23-09 18:36
Staan we dichter bij de top?

Verstappen: "Ja, maar als ik een betere race-engineer had gehad, dan zou het allemaal nog wat beter gaan (zijn engineer Gianpiero Lambiase wandelt net de kamer binnen en kijkt Max verschrokken aan)."

https://www.f1today.net/n...en-eerste-tussenbalans-op

Uhmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Razorbite schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:14:

Verstappen: "Ja, maar als ik een betere race-engineer had gehad, dan zou het allemaal nog wat beter gaan (zijn engineer Gianpiero Lambiase wandelt net de kamer binnen en kijkt Max verschrokken aan)."

Uhmm...
Stemmingmakerij, Lambiase verstaat echt geen nederlands...
(of ze hebben het interview weer van een andere site gejat...)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat een rare antwoorden allemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Razorbite schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:14:

Uhmm...
What did I just read? Echt geen inhoud dit interview, haha. Maar fijn om te weten dat hij heel goed kan slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 14:47
Zou wel grappig bedoeld zijn omdat Max wist dat hij binnen zou komen?

Kans is 0,01% dat Max dit serieus zou zeggen tegen de media

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Jasphur schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:37:
Het kan ook gewoon de knop voor het (thee)water zijn he :P
Of voor 150 pk extra. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
YakuzA schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:20:
[...]

Stemmingmakerij, Lambiase verstaat echt geen nederlands...
(of ze hebben het interview weer van een andere site gejat...)
Staat ook gewoon in de tekst dat het een interview van Red Bull Racing zelf is.
Red Bull Racing zocht de Nederlander op voor een eerste tussenbalans.
Bron artikel bij RBR.. https://redbullracing.red...maxs-early-season-debrief
Getting back to F1, it’s early days of course, but there have been some encouraging signs so far. Generally are we closer to the pack do you think?
Yeah, but if I had a better engineer of course it would be a little bit better (Max’s race engineer GP is in the room at the time and gives Max a hard stare).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Is een grapje natuurlijk. Hij zit de race engineer gewoon te stangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen alle,

Wij willen de donderdag van Barca al gaan, maar is het mogelijk met pelouse tickets om de pitlane walk te doen? we kunnen er weinig over vinden namelijk.

Gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:58:
Goedemorgen alle,

Wij willen de donderdag van Barca al gaan, maar is het mogelijk met pelouse tickets om de pitlane walk te doen? we kunnen er weinig over vinden namelijk.

Gr
Tof dat je gaat:

1: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken? voor al je verdere vragen
2: https://tickets.formula1.com/en/3190-spain-fom/
Pelouse (Fri-Sun)
The Circuit de Catalunya is a hilly circuit, so General Admission areas include many small rolling hills, which offer good views of relatively extensive sections of track. We recommend the strip of General Admission in front of grandstand L, and the banked hill around Turn 3.

Many fans prefer the freedom to move around the circuit offered by a general admission ticket, as well as the space to spread out, picnic, and relax on the grass.

About General Admission tickets: Please note that the General Admission viewing experience may vary significantly depending on the place that you are able to secure; it does not guarantee a complete view of the track. The ticket provides access to different areas where you can sit or stand and enjoy the race. We recommend that you arrive promptly to ensure a good viewing location.
Staat niks over donderdag en ook niks over een pitwalk. Maar ik zou het gewoon proberen :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 11:48

[afbeelding]

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/95jncikr2vt01.png

Of:
It opens a special radio channel so he can send a message to Charlie.
(Beide gejat van Reddit: https://www.reddit.com/r/...nter_garde_strikes_again/)

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

nachtnet schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:47:
[...]

Staat ook gewoon in de tekst dat het een interview van Red Bull Racing zelf is.

[...]

Bron artikel bij RBR.. https://redbullracing.red...maxs-early-season-debrief

[...]
Slecht dat ze zonder bronvermelding het overnemen en dan ook nog de vrijheid nemen om tekst expres anders te vertalen als in het bronartikel staat.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:58:
Goedemorgen alle,

Gr
Wat @Jasphur zegt, check het andere topic voor meer info.
Public Pit Lane Walk for 3 Day Ticket Holders Only
Pelouse heb je ook als 3 dagen ticket, dus als je die hebt..dan mag je lekker meelopen.

Ik ben er ook in Barca, maar ga de pit walk niet doen denk ik. Las dat dat echt druk is en je als een horde koeien door die pit heen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:09:
[...]

Wat @Jasphur zegt, check het andere topic voor meer info.

[...]

Pelouse heb je ook als 3 dagen ticket, dus als je die hebt..dan mag je lekker meelopen.

Ik ben er ook in Barca, maar ga de pit walk niet doen denk ik. Las dat dat echt druk is en je als een horde koeien door die pit heen loopt.
ja dat las ik inderdaad ook, maar word er niet echt wijzer van.

ja acht de donderdag sowieso al vrij dus rijden woensdagavond die kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@Verwijderd Zie mijn reactie in het andere topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
voor iedereen met (of zonder) twitter:
Eduardo Sebastian @edu_sebast heeft een miniblog in 18 delen geschreven over areodynamica in o.a F1.

https://twitter.com/edu_sebast/status/987642239546482688

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TQWt1cqz6EfyS4bd0HzSji4e/full.jpg

In het Spaans, maar met een klik op het wereldbolletje is het zo vertaald.

[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 25-04-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
via o.a. Motorsport.com Fia zou toestemming hebben gegeven aan de teams om de spiegels aan de halo te mogen ophangen.

ik zie de insectenantenne spiegels al op de wagens zitten (beetje zoals op de VanHool bussen.)

Afbeeldingslocatie: https://www.hiclasscar.com/wp-content/uploads/images/2016-vanhool-bus-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Het zal ongetwijfeld een beter zicht geven, maar nee. Nee, nee, nee. Ik kan de Halo echt nog wel waarderen (meer om functie dan uiterlijk), maar zulke spiegels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@Jasphur ik vermoed dat het de teams meer om eventueel positieve gevolgen voor de luchtstroom gaat dan om beter zicht naar achteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

tuurlijk. de teams maakt het niet uit hoe die auto eruit ziet. als ie erdoor harder gaat, meer grip heeft of minder brandstof verbruikt doen ze het :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1